Novinky
Bude to chtít opět živé oko. Některé detaily jsou čistě jen pro unifikaci značky, ale jako celku alespoň na fotkách tolik neprospívají. Superb vypadá zepředu nějak subtilněji. :😉
Liftback si zezadu značně polepšil i když stále tomu nějak chybí šmrnc. (presentační fotka je tragická)
Kombi bylo krásné a takové i zůstává :yes:
Liftback si zezadu značně polepšil i když stále tomu nějak chybí šmrnc. (presentační fotka je tragická)
Kombi bylo krásné a takové i zůstává :yes:
nevite jestli to bude mit taky vlecenou zadni napravu jako dali do oct??
nebo dokonce uvazujou o pevny??
nebo dokonce uvazujou o pevny??
To teď budou mít všechny škodovky ten debilní prolis na zadních dveřích? Proč nemůže každej model vypadat jinak a mít společné jen logo, popřípadě teda masku? Světla, mlhovky, prolisy, tvary, jedno jako druhý....taková nuda 8-s. Naštěstí jsou i jiné značky. Koupit si tuhle, to by byla škoda...
Neboj, na to Škoda přijde sama, až si ji zákazník Octavie bude stěžovat, že mu soused chválí pěknej Rapid.
Ty ses teda na hlavu. 8-s Pokud nejses uplne slepej tak dokazes rozeznat rapida od octavky ne? To chces jako rict ze oba vypadaji stejne? Kdo rika ze octavka vypada jako rapid tak at tady na tech strankach nema co delat. To je stejna blbost jako kdyby jste rekli ze do fabie davaji motor 1,8TSI!!!
Nejsem slepej a říkám, že je hodně velký problém rozeznat rapoucha od koktyIII... samozřejmě z 5ti cm - to je jiná, tam se neseknu. Stejně tak rozeznat A8,6 a 4 je taky celkem problém.
.....můžu zůstat ještě chvilkuuuuuuu? 😄
.....můžu zůstat ještě chvilkuuuuuuu? 😄
Hele neházej tady machry. Rapid a O3 jsou si podobný jak vejce vejci. Když to potkáš na silnici tak je to docela problém od sebe odlišit.
nebol nikdy krasnym autom takze tento facelift je v pohode >😁 :yes:
ale bol... v prvej generácii >😁
Akurat ze to sa nebezpecne podobal na Oktusu, a to niektori majitelia Superbu tazko znasali...
Teraz sice vyzera ako daky WangChungDing, ale aspon sa na Octu uz nepodoba...
Teraz sice vyzera ako daky WangChungDing, ale aspon sa na Octu uz nepodoba...
skôr na passata, čo ťažko rozdýchavali niektorí majitelia passatov...
tak či tak superb I bol oveľa krajšie a dizajnovo vyváženejšie auto ako superb II... aj keď technicky to ani v tej dobe nebola žiadna top trieda, ale klasická overená technika... jediné veľké mínus bolo, že sa nerobil ako kombík... až to by boli potom predaje... ale to je už minulosť... teraz tú máme tohto mutanta pre šikmáčov...
tak či tak superb I bol oveľa krajšie a dizajnovo vyváženejšie auto ako superb II... aj keď technicky to ani v tej dobe nebola žiadna top trieda, ale klasická overená technika... jediné veľké mínus bolo, že sa nerobil ako kombík... až to by boli potom predaje... ale to je už minulosť... teraz tú máme tohto mutanta pre šikmáčov...
Nuda jak je již u škodovky zvykem
Živý dojem z Octávky je, že je to větší Rapid nic víc. Přehození názvu by zmátlo většinu lidí a nebýt masírování marketingem začli by porovnávat s Fluence - litry a cm of money. Superb působí opravdu hodnotně a OII bude časem doceněná až opadne ta sláva. Zadní světla na liftu se vydařily. :yes:
Konečne zmizla nezmyselná chrómovaná lišta nad prednou maskou a vzadu to aspoň trochu ožilo. :yes: V rámci možností dobrá práca.
Snížení spotřeby o 19 % ??? Fakt si o nás v Šademotors myslí že jsme pitomci ? Při dnešním stavu vývoje spalovacích motorů už prostě není možně , bez zásadního technologického průlomu , snížit spotřebu o téměř pětinu . Vlastně jde , na papíru . Což je ale jenom podvod na zákaznících .
vašnosti jdu blejt 8-s
facelift tedy žádná slává ... (nudný) předek docela ujde, ale zezadu je to snad ještě ošklivější než doposud, připomíná Vel Satis😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Ten stříbrnej liftback má světla z předfaceliftový verze, masku z faceliftu a jinej přední spojler. Zadní světla mají oproti bílému jinou grafiku. To je co zase? Nějaká verze pro Čínu bo co? ;-\ Jinak liftback zezadu určitě lepší než doteď, zepředu uvidím naživo, ty renderovaný snímky stojí za prd...
že by porovnání skutečnosti a odhadu Autotipu? 😉
Ooops, bingo! A já, proč je tam to logo. 😄 Tady se to furt hemží reklamama na AutoTip, v článku píšou o oficiálních fotkách a teď se v tom vyznej... 😄
a máme všechny škodovky od Rapida až po Superba pěkně na jedno brdo ... 😉
Mami, kúp mi jazvečíka! Ale ja som chcel psíka... 😲
+ tá obrazovka navigácie niekde pri kolene ako v nižšej strednej... ďakujem, neprosím. Chce to úplne nový model, nové proporcie ako normálne auto a potom sa môžeme baviť o detailoch... dovtedy jedine: Tak toto bude vaše nové služobné auto..
+ tá obrazovka navigácie niekde pri kolene ako v nižšej strednej... ďakujem, neprosím. Chce to úplne nový model, nové proporcie ako normálne auto a potom sa môžeme baviť o detailoch... dovtedy jedine: Tak toto bude vaše nové služobné auto..
No tak začal bych od kombíku, ten byl hezkej, a zkazit ho moc nešlo. V Bolce to ale dokázali, a ten předek je katastrofa. Hrůza děs. Liftback, tam zapomeneme, že z boku je tvarově naprosto paskvil, tak se zaměřím na zadní část. Tam by to možná už bylo bratelný, ale pokud se člověk podívá zas na předek, padne na kolena. Je mi jasný, že nás tady jeden zkrachovalej judrblogger poučí, že jsme všichni telata a designu nerozumíme, ale tohle je fakt hrůza.
Mimochodem, pokud si vzpomínám, první fotky budoucího faceliftu byly z Číny, takže asi víme, pro jakého zákazníka Škoda začíná orientovat svou nabídku.
Mimochodem, pokud si vzpomínám, první fotky budoucího faceliftu byly z Číny, takže asi víme, pro jakého zákazníka Škoda začíná orientovat svou nabídku.
Nesouhlas, nevím jak tady někdo plácá ty katastrofický scénáře. Vypadá to docela Ok, mně se líbí už základní proporce u sedanu (nebo lift), délka je docela majestátní a tvar je navíc praktický. Ze začátku se mi nelíbily světla, hlavně zadní, přední v reálu jsou nakonec pěkný. Kombi mně moc neoslovují, ale ani to nové nevypadá špatně. Ta modernizace vzadu dost prospěla, v předu taky menší změna k lepšímu a jako celek je auto myslím celkem kvalitní, tak co se po něm a Škodovce furt slintat. Myslím, že kdyby většina z těch chytráků tady předvedla svoje pracovní výtvory, byla by to spíš bída.
Jen měl autor spíš napsat, jestli dostal taky novější motory, jak O III. Prvně píšou o novém Superbu, až jim to chytrolíni pokritizujou, tak zas obrátí a píšou o kosmetických změnách.
Jen měl autor spíš napsat, jestli dostal taky novější motory, jak O III. Prvně píšou o novém Superbu, až jim to chytrolíni pokritizujou, tak zas obrátí a píšou o kosmetických změnách.
[odkaz]
je zarak, ked sa zobrazi fotografia...
ALE HLAVNE, ze reklama beziiiiii a blikaaaa a zaraba korunky... :-!
je zarak, ked sa zobrazi fotografia...
ALE HLAVNE, ze reklama beziiiiii a blikaaaa a zaraba korunky... :-!
Souhlasim, (ne)funkcnost galerie je hrozna. Pripadam si jak na vytacenym spojeni... :no:
Zajimavy je, jak Skodovka v posledni dobe vybira na prvni prezentacni fotky novejch modelu neomylne vzdycky tu nejdebilnejsi barvu karoserie a ten uhel, z kteryho to auto vypada jednoznacne nejhur : D Zacinam bejt z Kabane mirne receno rozpacitej. Minimalisticky detaily a hra stinu a svetla funguje mozna pri dokonalym nasviceni v atelieru a na podiu autosalonu, ale na zaprasenym aute venku za denniho svetla zustavaji absolutne skryty. Oktavka ve spodnim a strednim vybavovym stupni vypada bez postrani chromovy listy pod okny a bez zajimavych detailu svetel skutecne hur nez Rapid a koukam ze Superb byl vepredu taky "zglajchsaltovan" jak se patri. Zadni svetla v duchu Audi A4 to nevytrhnou. Pockam si jeste na Fabii, nez Kabane definitivne pochciju, ale uz ted bych mu napriklad ty giganticky spodni mrizky z lacinejch plastovejch sestihranku s chuti narval do * : DDD
Střednětřídní antracitový hřebec. 3.6 FSI V6, 4×4, 260 koní, max 250, stovka za 6,5.
TwinDoor pracuje perfektně. Zvednu to na lifta a pochvalně pokyvuju hlavou, dokonalej sklep. Auto je na vizuální omak velmi distinguované, majestátní. Usazuji se do černého koženého křesla, vše uvnitř je také černé, příliš ponuré, s elegantními problesky slaboučkých rámečků klimačky, ukazatelů a radia. Příště rozhodně jen ve světlém vnitřku, pak je to ve své třídě takřka bezkonkurenční vrchol. Ergonomie bez kazu, ovšem svůj bejčí zemr přeci jen těsnám do sedadla trochu nafest. Středovou loketní opěru pak okupuji zcela svou pravou horní panceřovou pěstí. Potřeboval bych tak pět cenťáků šířky navíc. Kompozice přístrojovky nemá vadu, je to opravdu mainstreamový vrchol dokonalosti.
Tak ho nakopnu, šestiválec jen tiše, neznatelně, ševelí. Uchopuji velmi stylovou řadičku, cvaknu tam to opojné déčko a odpálím. Odpálím doslova jako drak. Na kickdownu motor fantasticky vyje, fantasticky zatahuje a fantasticky řadí. Při běžné jízdě a při běžné konverzaci prakticky neregistruji řazení, a osádka, ta už vůbec ne. Ovšem když ho zatnu, to je peklo pod pravým kopytem. Doslova. Je to opojné…
Volantem výborně koriguji směr, a motor má takový výkon, že dokonale sekunduje v zatáčkách, které tedy prolítávám na své řidičské hraně, neb neutralita umocněná haldexem poslední generace je citit opravdu v každé zatáčce. Výborné zjištění je i to, že i přes svou velikost je Superb mrštný jako kočka. Podvozek se nevlní, auto je odladěno lehce dopevna, je jisté na vozovce, přitom je současně zajištěna i potřebná míra komfortu při přejezdu nerovností. Samozřejmě, že největší díl za nadšení z jízdy nese ta úchvatná motorizace. Deset bodů z deseti možných také zaslouží brzdy. Nástup je dávkovatelný snad i dřevěnou protézou, za tohle polibek do Boleslavi. Když na to hamntnu, drží mě pásy vší silou. Brzdy jsou evropskou špičkou.
Auto má vestavěnou navigaci, televizní tuner a všude kam se podívám se mi otevírá komfortní náruč. Místa vzadu je tolik, že to vlastně bez prodloužených verzí známých světových prémií nikde jinde nelze uvidět.
Tohle není žádné auto z bývalého východního bloku, žádná levná škodovka, tohle je na vrcholu středního mainstremu stojící dokonalý produkt, na němž prakticky nenajdeš jedinou chybičku. Tohle auto má svou cenu, těch dvěstě šedesát koní dělá ze Superbu respektuhodný silniční objekt. Navíc v této motorové a pohonové mutaci nabízí ve své třídě skutečnou exkluzivitu.
Závěr – Boleslavský mistrovský kousek, pokud vážíš do sta kil, žádnej problém s prostorem, vozidlo je komplet špičkově odladěné, vše pak v komplexu vytváří absolutní jízdní pohodu. Vyzdvihnout nutno brzdy, eleganci vnitřku a odhlučnění motoru, resp. naladění výfuku. Vystupuji a smekám svůj širák. Superb je třídní eso.
TwinDoor pracuje perfektně. Zvednu to na lifta a pochvalně pokyvuju hlavou, dokonalej sklep. Auto je na vizuální omak velmi distinguované, majestátní. Usazuji se do černého koženého křesla, vše uvnitř je také černé, příliš ponuré, s elegantními problesky slaboučkých rámečků klimačky, ukazatelů a radia. Příště rozhodně jen ve světlém vnitřku, pak je to ve své třídě takřka bezkonkurenční vrchol. Ergonomie bez kazu, ovšem svůj bejčí zemr přeci jen těsnám do sedadla trochu nafest. Středovou loketní opěru pak okupuji zcela svou pravou horní panceřovou pěstí. Potřeboval bych tak pět cenťáků šířky navíc. Kompozice přístrojovky nemá vadu, je to opravdu mainstreamový vrchol dokonalosti.
Tak ho nakopnu, šestiválec jen tiše, neznatelně, ševelí. Uchopuji velmi stylovou řadičku, cvaknu tam to opojné déčko a odpálím. Odpálím doslova jako drak. Na kickdownu motor fantasticky vyje, fantasticky zatahuje a fantasticky řadí. Při běžné jízdě a při běžné konverzaci prakticky neregistruji řazení, a osádka, ta už vůbec ne. Ovšem když ho zatnu, to je peklo pod pravým kopytem. Doslova. Je to opojné…
Volantem výborně koriguji směr, a motor má takový výkon, že dokonale sekunduje v zatáčkách, které tedy prolítávám na své řidičské hraně, neb neutralita umocněná haldexem poslední generace je citit opravdu v každé zatáčce. Výborné zjištění je i to, že i přes svou velikost je Superb mrštný jako kočka. Podvozek se nevlní, auto je odladěno lehce dopevna, je jisté na vozovce, přitom je současně zajištěna i potřebná míra komfortu při přejezdu nerovností. Samozřejmě, že největší díl za nadšení z jízdy nese ta úchvatná motorizace. Deset bodů z deseti možných také zaslouží brzdy. Nástup je dávkovatelný snad i dřevěnou protézou, za tohle polibek do Boleslavi. Když na to hamntnu, drží mě pásy vší silou. Brzdy jsou evropskou špičkou.
Auto má vestavěnou navigaci, televizní tuner a všude kam se podívám se mi otevírá komfortní náruč. Místa vzadu je tolik, že to vlastně bez prodloužených verzí známých světových prémií nikde jinde nelze uvidět.
Tohle není žádné auto z bývalého východního bloku, žádná levná škodovka, tohle je na vrcholu středního mainstremu stojící dokonalý produkt, na němž prakticky nenajdeš jedinou chybičku. Tohle auto má svou cenu, těch dvěstě šedesát koní dělá ze Superbu respektuhodný silniční objekt. Navíc v této motorové a pohonové mutaci nabízí ve své třídě skutečnou exkluzivitu.
Závěr – Boleslavský mistrovský kousek, pokud vážíš do sta kil, žádnej problém s prostorem, vozidlo je komplet špičkově odladěné, vše pak v komplexu vytváří absolutní jízdní pohodu. Vyzdvihnout nutno brzdy, eleganci vnitřku a odhlučnění motoru, resp. naladění výfuku. Vystupuji a smekám svůj širák. Superb je třídní eso.
Nějak mi uchází souvislost s faceliftem asi můj problém. :yes:
a co povies na dizajn superbu? 😉
obkecavat tu ako auto jazdi nemusis... toto je clanok o facelifte 😉
obkecavat tu ako auto jazdi nemusis... toto je clanok o facelifte 😉
Jediné štěstí konkurence je to, že mu do šířky chybí pět čísel. K faceliftu mám jen kladné hodnocení.
Tebe chýba kolko čísiel do štandartu ?
Zase provokuješ,fúúj,že sa nehanbíš !!!
Zase provokuješ,fúúj,že sa nehanbíš !!!
Ale ta nová už nevypadá tak blbě,na dizajn nové Octávky to stále nemá,ale až bude superb vypadat stejně dobře neli líp jak Octavia,tak se možná fandou stanu
😒 😒 😒 😒
akoby sorentu z kufra vypadli
[odkaz] vs [odkaz]
zaujimava je hlavne tvarova podobnost tej casti svetiel ktora je vsadena vo veku piatych dveri kufra, o bielom pase vo svetlach ani nehovoriac... dokonale to skoda okopcila od korejcov [odkaz]
[odkaz] vs [odkaz]
zaujimava je hlavne tvarova podobnost tej casti svetiel ktora je vsadena vo veku piatych dveri kufra, o bielom pase vo svetlach ani nehovoriac... dokonale to skoda okopcila od korejcov [odkaz]
mě zadek připomíná spíš Jaguar XF, což je pozitivní, předek je korea design jako OII po faceliftu, což je negativní. Většina škodafans má ale přesně opačný názor a líbí se jim předek a zadek ne, OII po faceliftu je pro ně hezčí než před faceliftem a mě už to nepřekvapuje. Stejně tak souhlasím s názorem, že na zběžný pohled je OIII k nerozenání od Rapida, alepoň pro nezasvěceného většinového pozorovatele, což je signifikantní pro celou unifikovanou VW produkci (A4,A6 pod.) , ale to už jsem si zde asi dovolil moc, a nejpíš mě postihne 7VWran egyptských za rouhání 😄
mne vadi ta spodna cierna ( hlucha a nezaujimava ) linka v prednom narazniku medzi tymi obrovskymi hmlovkami... vyzera to nevkusne jak na tomto superbe tak na octavke [odkaz] a aj rapide.... ;-\ , O2 je oproti O3 nadherne auto :yes😒br />
inak ked sme uz pri tych svetlach... nemam nic proti "novym" zadnym svetlam ... tie superbu rozhodne pomohli... :yes: ... co ma vsak prekvapuje je ze predne svetla maju nadalej ten zvlastny patvar ... spredu je to dost nepekny pohlad... napak zadok prekvapil... skoda toho nevkusneho predku ;-\ ta spominana cierna tlama medzi hmlovkami vyzera skutocne nepekne [odkaz]
inak ked sme uz pri tych svetlach... nemam nic proti "novym" zadnym svetlam ... tie superbu rozhodne pomohli... :yes: ... co ma vsak prekvapuje je ze predne svetla maju nadalej ten zvlastny patvar ... spredu je to dost nepekny pohlad... napak zadok prekvapil... skoda toho nevkusneho predku ;-\ ta spominana cierna tlama medzi hmlovkami vyzera skutocne nepekne [odkaz]
strašný už neví po kom se mají o***t zadní světla AUDI víko kufro Volkswagen JETA to už není normální spojit 4 a více aut do hromady nechtěl bych to ani zadarmo Škoda asi takhle brzo skončí tímhle stylem
Ten kdo to podepsal a schválil, musel být infiltrovaný pracovník od konkurenční automobilky ;-\
tomu hodně pomohli. Celkem se podařilo výrazně vylepšit asi největší nedostatek liftu, teda kromě disproporce.
když přece nová Octavia je střední třída... :-!
Tak to se zrovna opět nepovedlo.Začíná na mě design Škodovky působit podobně jako čínské kopie aut evropských značek.
Než jsem mě načetla fotka tak mě bylo jasný už předem jaký asi tohle auto bude mít čumák a ejhle...OCTAVIA,RAPID,..zase dokola nic nového.K tomu ten zadek působí nějak dost staře a pořád je to dokola.
Poslední Superb byl dle mě co se designu týče v provedení sedan celkem prasárna.A naštěstí kombi to trochu zachránilo.Tak snad to bude i v tomto případě..za mě kdybych měl hodnotit jako ve škole tak za 5.Myslím že by Škodovka měla změnit hlavního designera.Zlehka ty auta na mě začínají působit jako novodobí Korejci než li auta z koncernu. 😄
Než jsem mě načetla fotka tak mě bylo jasný už předem jaký asi tohle auto bude mít čumák a ejhle...OCTAVIA,RAPID,..zase dokola nic nového.K tomu ten zadek působí nějak dost staře a pořád je to dokola.
Poslední Superb byl dle mě co se designu týče v provedení sedan celkem prasárna.A naštěstí kombi to trochu zachránilo.Tak snad to bude i v tomto případě..za mě kdybych měl hodnotit jako ve škole tak za 5.Myslím že by Škodovka měla změnit hlavního designera.Zlehka ty auta na mě začínají působit jako novodobí Korejci než li auta z koncernu. 😄
První pohled z dálky na malou ikonku tohoto článku na Facebooku.. Hm, klasickej dvojkovej superb. Po rozkliknutí začínám pozorovat detaily, kde se liší... Ale jo.. ujde to, jen ty zadní světla mi doteď přišla originálnější, toto opravdu vypadá jak z Audi. Interiér na fotkách vypadá hezky, jen mi v předaceliftované verzi trochu odradily ošklivé plastové výplně dveří a madlo ala passat B6. Na fotce se mi líbí barevná kombinace béžového a hnědého interiéru za to palec hore :yes😒br />
Jsem rád, že si auto udrželo svůj ještě kulatější tvar a vybočuje trochu nad OIII, nebo Rapida 😄
Jsem rád, že si auto udrželo svůj ještě kulatější tvar a vybočuje trochu nad OIII, nebo Rapida 😄
já tomu nerozumíííím... tak dle článku Škoda Superb 2013: Jenom drobné retuše
a nebo... Video: Škoda dokončuje vývoj nového Superbu? >😒]
a nebo... Video: Škoda dokončuje vývoj nového Superbu? >😒]
Ten zadek je tragický 😒 , proti tomu je verze před faceliftem absolutně nádherná [odkaz] ten úplně vlevo, a teď [odkaz] . Ještě sice počkám na osobní setkání, ale na novou generaci superbu se opravdu těším, protože toto....
Prednedavnom tu v perexe clanku auto.cz pisalo "novy model"....
na taketo "odrby" v clankoch bacha.......
tiez som sa nechal nachytat ked sme tu v jeseni citali clanok ze skoda chysta na rok 2013 sedem novych modelov a pravda je taka ze novy model je len jeden😒br />
a to octavia
a dalsich 6 novych modelov je vlastne😒br />
( octavia combi, RS , Scout - stale je to ta ista octavia ), rapid spaceback ( len ina karosarska verzia znameho rapidu ), no a este facelift yetiho a superbu - starych znamych aut
asi mam inu predstavu o pomenovani novy model 8-s ... moja chyba :yes:
tiez som sa nechal nachytat ked sme tu v jeseni citali clanok ze skoda chysta na rok 2013 sedem novych modelov a pravda je taka ze novy model je len jeden😒br />
a to octavia
a dalsich 6 novych modelov je vlastne😒br />
( octavia combi, RS , Scout - stale je to ta ista octavia ), rapid spaceback ( len ina karosarska verzia znameho rapidu ), no a este facelift yetiho a superbu - starych znamych aut
asi mam inu predstavu o pomenovani novy model 8-s ... moja chyba :yes:
Těžko zhodnotit na základě 3 studiových (kdoví jestli) fotek, ale jde to. Záď už nebude tak originální, nicméně bude lépe zapadat do nového směru Škody.
Hrozný-Hnus ;-\
ja tym skodovkam nerozumiem.....
fabia - uzka
rapid - uzky
superb - uzky
stare octavky - mali zase maly razvor
roomster - to je tiez exot
snad len yeti bol hned od uvodu bez chybicky :yes:
fabia - uzka
rapid - uzky
superb - uzky
stare octavky - mali zase maly razvor
roomster - to je tiez exot
snad len yeti bol hned od uvodu bez chybicky :yes:
člověk pouhým okem pomalu nepozná rozdíl,tedy až na ta zadní světla a nový škodaznak v interiéru zřejmě změna jediná a to nový volant s novým logem,je to pecka,hádám,že Yeti na tom bude s faceliftem podobně >😁
Nová zadní i přední světla, nový nárazník, nová maska, nové víko kufru.....Co víc jsi od faceliftu čekal? 😲
pozri sa na i20 pred faceliftom a na i20 po facelifte .... tomu sa povie facelift :yes: a nie nahodit novy volant a dodrbat zadne svetla 😉
Jednak fakt nechápu proč by každé auto mělo procházet radikálním "ode zdi ke zdi" faceliftem (někdy to spíš uškodí a některá auta se bez problémů obejdou bez FL), a jednak asi špatně vidíš - přední část byla kompletně přepracována do nového designového směru, pochopitelně při částečném zachování původních tvarů. Stejně tomu je i v zadní části.
Tie zadné svetlá mi velmi niečo pripomínajú, žeby škode už došli nápady a tak vyzerá rovnako Superb, Octavia, Rapid, za chvilku aj new Fábia atd ....
[odkaz]
dufam že pôjde a ak nie tak dajte si googlu Kia Sorento 2013 ... Skoda :no:
[odkaz]
dufam že pôjde a ak nie tak dajte si googlu Kia Sorento 2013 ... Skoda :no:
Sjednocuje design modelů, to není nic zvláštního. Zrovna Superb je ale stále dostatečně odlišný. Souhlasím, že tvar zadních světel trochu ztratil na originalitě (já si vybavil spíš XF), facelift Sorenta bych sem ale nepletl. Nepřipadá mi nijak "průkopnický", a ani nemyslím, že Škoda při jeho nedávném představení smetla všechny dosavadní návrhy ze stolu a rychle jej obšlehla. Jen jednoduše řečeno spojila záď Supa s tím, co už známe z nové Octavie (trojúhelníky, hrany...).
tak začínám mít trochu obavu o vkus ostatních Čechů a začínám chápat, proč je v této zemi považována za skvost designu Octavia II před faceliftem. Nový designový jazyk Škody jasně reaguje na celosvětový (téměř, některé značky jako Mercedes jdou spíše naproti) trend zostřování hran a odstraňování zakulacených tvarů, které jsou tak trochu pozůstatkem devadesátých let (byť se k nim určitě zase v budoucnu vrátíme). Na to, s čím museli designéři pracovat (jedno z nejošklivějších aut vůbec, u kterého byl vzhled snad stoprocentně podřízen praktičnosti) je to velmi dobrý výsledek a zlepšení je podle mého názoru na každém jednotlivém povrchu. Hlavně předku nové prvky designu Škoda velmi sluší. V každém případě je to ale omlazení, které pomůže ze současného Superbu ještě vyždímat nějakou tu energii, než přijde nový a (dost akutně nutný) model. Dobrá práce, řekl bych.
Líbí se mi škaredé auta, protože jsou jiné, ale toto je extrém, který koupí jen Čech a Číňan.
Zadek je hooodně podobný Qorosu 3 sedan, je vidět asijský směr...
https😐/www.google.cz/search?…… />
Zadek je hooodně podobný Qorosu 3 sedan, je vidět asijský směr...
https😐/www.google.cz/search?…… />
Zadek dobrý. Nechápu ty pindy tady, světla jsou ok. Co mě trochu kazí radost, je přední část a redesign světel. Je jasné, že je Škodovka upravila ke svému současnému směru, ale nebylo to nutné, předek působí méně vážně. Uvidíme naživo, snímky mohou zkreslovat. Ale ještě jednou - zadní světla naprosto v cajku!
tiez proti zadnym svetlam nic nemam ako uz pisem vyssie .... ale ten predok je skutocne dost mizerny.... cakal som vacsie zmeny vpredu a nie vzadu.... skoda 8-s
ta spodna cierna tlama medzi hmlovkami vyzera mozno na rapide este ok... ale superb je uz auto inej triedy a inej cenovej kategorie... cakal som ine riesenie spodnej casti ...
ta spodna cierna tlama medzi hmlovkami vyzera mozno na rapide este ok... ale superb je uz auto inej triedy a inej cenovej kategorie... cakal som ine riesenie spodnej casti ...
Přijde mi, že všichni ti co tady žehrají na to, že facelift superba vypadá čínsky, korejsky nebo prostě asijsky si neuvědomují tu nejduležitější skutečnost. Český trh není pro Superb důležitý. Tento facelift je dělaný primárně pro čínský vkus. A dá se to i snadno pochopit, nejenže podíl prodejů superbu na tamním trhu je významný. Ale je i dost pravděpodobné, že faceliftovaný Superb, který je již v podstatě na konci svého výrobního cyklu, bude v číně přesluhovat o trošičku déle, protože primárně se výroba nové generace rozběhne v CZ. O významnosti čínského trhu pro Superb mimo jiné vypovída i fakt, že Škoda facelift představila v šanghaji. A to ovládání sedačky spolujezdce ze zadu, je taky čistě jen specialita pro čínu. Tam jezdí se řidičem i v Octavii. V evropě by to bylo k smíchu.
Prostě se smiřme s tím, že pupek světa neleží někde mezi Německem, Polskem, Slovenskem a Rakouskem. Místo toho se začíná silně rýsovat někde mezi Pekingem a šanghají.
Z mého pohledu, ale příď zrovna nevylepšili (spíš naopak), záď "sedanu" je ale velký krok kupředu. I tak očekávám, že příď Yetiho dostane faceliftem větší ránu než toto.
Pak si tu také někdo stěžoval, že místo pro RZ v zadním nárazníku je lepší než na víku, protože se nesluší, aby při zavírání kufru drnčela RZ. K tomu mám jen jednu radu, nepoužívat ty reklamní podložky autosalonů, bazarů apod., které se dávají pod RZ a bude po problému. Přijde mi, že podložky pod RZ, zvláště na autech vyšších tříd, jsou především česká specialita.
Prostě se smiřme s tím, že pupek světa neleží někde mezi Německem, Polskem, Slovenskem a Rakouskem. Místo toho se začíná silně rýsovat někde mezi Pekingem a šanghají.
Z mého pohledu, ale příď zrovna nevylepšili (spíš naopak), záď "sedanu" je ale velký krok kupředu. I tak očekávám, že příď Yetiho dostane faceliftem větší ránu než toto.
Pak si tu také někdo stěžoval, že místo pro RZ v zadním nárazníku je lepší než na víku, protože se nesluší, aby při zavírání kufru drnčela RZ. K tomu mám jen jednu radu, nepoužívat ty reklamní podložky autosalonů, bazarů apod., které se dávají pod RZ a bude po problému. Přijde mi, že podložky pod RZ, zvláště na autech vyšších tříd, jsou především česká specialita.
Muj aktualni dojem je priserny. Prid stratila veskerou svou dravost a eleganci, zadek liftu pusobi nedomyslene a snaka napasovat trojuhelnicky na viko kufru u kombi je az krecovita. Predni svetla svou nateklosti misto aktualni octavie evokuji octavii minulou, na kterou jsem si zvykl a libi se mi, nicmene u superbu o tom pochybuji. Je to velka skoda, protoze pred faceliftem se dle meho jednalo o prekrasne auto, zejmena v provedeni kombi. Je mozne, ze za to muzou take fotky, protoze bila superbu nikdy moc neslusela a ten uhel, ze ktereho je fotka porizena, je take podivny. Celkove to na me pusobi, jako by cinsky volkswagen prevzal platformu superbu a postavil na ni "novy" passat lingyu. Treba s novymi fotkami, nebo osobnim setkanim, svuj nazor zmenim, ale zatim je to rozhodne :no:
Musím souhlasit a jsem rád, že se ten hodně úzkej předek, připomínající "ještěrku", nepozdává jen mě. [odkaz] Je to příšerný. Může za to ten vysoký výřez s mlhovkami [odkaz] Celkově mi ale příjdou světlomety obrovský.. No nevím, zatím opravdu dosti veliké zklamání
:no:
:no:
Presne tak. Svetlomety prilis velke a "neohrabane". Jsem ale optimista. Napriklad ten stribrny predek je oproti tomu bilemu nebe a dudy, takze treba na oficialnich fotkach mu to bude sluset. Na obhajobu designeru - ono tam toho moc vymyslet neslo. Bud to mohlo vypadat jako nova octavie, nebo nerespektovat novy designovy jazyk, takze tahle podoba se mi jevi jako jedina mozna, vzhledem k tomu, ze kompletni prepracovani pride nebylo realne.
Ono třeba na tmavém laku bude vše OK, v černé to auto bude pěkný, ze předu, ale obávám se, že ty zadní lampy už neukryje nic. Combi je naopak "zadní krasavec" >😁
Maska chladiče je pecka
Maska chladiče je pecka
Nechápu, proč to nafotili v té bílé. ;-\
Když si to porovnáte s tou nějakou tmavší stříbrnou [odkaz] , tak je to nebe a dudy.
Celkově mi ale teďka superb víc přípomíná VW (hlavně combi) a jsou tam vidět i prvky Audi (liftbackosedan).
Combi je ale stále určitě hezčí.
Jsem zvědavý na další barvičky 😄
Když si to porovnáte s tou nějakou tmavší stříbrnou [odkaz] , tak je to nebe a dudy.
Celkově mi ale teďka superb víc přípomíná VW (hlavně combi) a jsou tam vidět i prvky Audi (liftbackosedan).
Combi je ale stále určitě hezčí.
Jsem zvědavý na další barvičky 😄
Podle mě vybrali tyhle dvě barvy proto, že mají nové šedá Metal a bílá Moon, ale je pravda, že mohli více ukázat tu šedou metal, než tu bílou. V té šedé vypadá o poznání lépe.
Nevíte někdo, zda bude pokračovat 3,6 V6 nebo jestli bude nově maximálně 2,0 TSI?
Tohle řikám jako fanda Škodovky. Tím je myslím řečeno vše... 😒 😒
Nechci na základě prvních, navíc ani snad ne oficiálních fotek dělat soudy, ale😒br />
1) Proč to nebude to premiéra na BVV v Brně?
2) model ztratil kus osobitosti
3) zadní část se zdá být opravdu hezčí, jenže...
4) přední část se k té zadní nějak nehodí
5) zadní lampy u sedanu jsou poměrně mohutné
6) zadní část jako by okopírovala Kiu Optimu 8-s
7) jezevčíkovitý dojem zůstal i nadále
Shrnuto a podtrženo - z estetického hlediska podle mě model nikam dál neposunul, naopak rozhodil uhlazenost modelu. Zkrátka jen umělé přestrojování na současnou kabaňovskou vlnu. Za mě zatím za tři mínus...
2) model ztratil kus osobitosti
3) zadní část se zdá být opravdu hezčí, jenže...
4) přední část se k té zadní nějak nehodí
5) zadní lampy u sedanu jsou poměrně mohutné
6) zadní část jako by okopírovala Kiu Optimu 8-s
7) jezevčíkovitý dojem zůstal i nadále
Shrnuto a podtrženo - z estetického hlediska podle mě model nikam dál neposunul, naopak rozhodil uhlazenost modelu. Zkrátka jen umělé přestrojování na současnou kabaňovskou vlnu. Za mě zatím za tři mínus...
Cože? "zadní část jako by okopírovala Kiu Optimu" Tak to je tak poslední auto, podle kterýho by měl být tenhle Superb okopírovanej....
Ale s tou ztrátou osobitosti bych, bohužel, souhlasil.
Já se nedivím, že premiéra není v Brně - už podle toho designu je jasné, že Superb je teď určen hlavně na asijský (výhradně čínský) trh.
Proto je první představení v Šanghaji.
P.S. Lépe to vysvětluje komentář "Pohledem malého čecháčka" od 😜aja
Ale s tou ztrátou osobitosti bych, bohužel, souhlasil.
Já se nedivím, že premiéra není v Brně - už podle toho designu je jasné, že Superb je teď určen hlavně na asijský (výhradně čínský) trh.
Proto je první představení v Šanghaji.
P.S. Lépe to vysvětluje komentář "Pohledem malého čecháčka" od 😜aja
Priserna zrudicka, taky skaredy misung som necakal. Po odtajneni supertajneho predneho naraznika existovala nadej, ze sa z trojice noveho dizajnoveho smeru vydari najviac, ale opak je pravdou.
Spredu hroza - znasilneny stary dizajn; zozadu lepsie, ale vzdy iba nejaky misung [odkaz] domacej [odkaz] [odkaz] a cudzej proveniencie [odkaz] ...
Spredu hroza - znasilneny stary dizajn; zozadu lepsie, ale vzdy iba nejaky misung [odkaz] domacej [odkaz] [odkaz] a cudzej proveniencie [odkaz] ...
Celkem solidní dojem hlavně ze zadní části..ty stará zadní světla byla tragická!
Nyní OK.
Předek nic extra ale je to styl Škody..
Problém mám s interierem..hnusný volant vystřídal o něco méně hnusný..!
Ovládání klimy zůstalo..je malé bez digi budíků..😒(
Passat se toho už zbavil..
Chyba! :no: :no: :no: :no:
Mohlo se udělat víc..asi se šetří a pořádný volant a vnitřek dostane až nový model.. :-!
Nyní OK.
Předek nic extra ale je to styl Škody..
Problém mám s interierem..hnusný volant vystřídal o něco méně hnusný..!
Ovládání klimy zůstalo..je malé bez digi budíků..😒(
Passat se toho už zbavil..
Chyba! :no: :no: :no: :no:
Mohlo se udělat víc..asi se šetří a pořádný volant a vnitřek dostane až nový model.. :-!
Jak už zde někdo napsal, podařilo se jim z toho auta vytvořit čínskou napodobeninu verze před faceliftem ;-\
Zadek ještě jakštakš, ale přední světla? Tragédie... U verže před FL se mi líbila originalita a jakási extravagance, tady to bohužel pěkně zabili 8-s
Zadek ještě jakštakš, ale přední světla? Tragédie... U verže před FL se mi líbila originalita a jakási extravagance, tady to bohužel pěkně zabili 8-s
Za mě je to půl na půl... zadek se mi před FL nelíbil a teď ho podle mě zpravili 😄 i když je to spíš Audi... ale ty přední světla mi přijdou hrozné. Uvidíme jak to bude vypadat v reálu. Zatím zadek :yes: předek :no:
Kdyby to vypadalo takto jako ten model na prvních dvou fotkách.Tak je to první Škodovka která se mě v životě celkem dost líbí.
Bohužel tak to asi vypadat nebude když už i samotná Škodovka prezentuje tento dle mě škaredý automobil jako finální verzi.Připadá mě to jako Čínská kopie BMW X5 apod.
S designem Škody nebo koncernu to nemá ani co dělat za mě velké mínus..
[odkaz]
Bohužel tak to asi vypadat nebude když už i samotná Škodovka prezentuje tento dle mě škaredý automobil jako finální verzi.Připadá mě to jako Čínská kopie BMW X5 apod.
S designem Škody nebo koncernu to nemá ani co dělat za mě velké mínus..
[odkaz]
[odkaz]
niečo ako FL pri Octavii 2 8-s