Octavii II ve verzi Combi Škoda stále nabízí, za ceny od 368.900 Kč. Ceník nové generace začíná na 364.900 Kč a novinka je levnější i po zohlednění příplatkové výbavy.
Trosku vysoka cena za taketo maskovanie. A co vtedy, ked sef ma tiez Octaviu? Potom na bicykli? Je zaujimave, kolko far stoji pred statnou spravou a policajnymi budovami a "nema problema".
A seděls v jaky výbavě? Jestli jezdíš s i 30 v plný polní a sedels v základní OIII tak se není čemu divit.. v základu ta Octavka neni žádná sláva. Porovnávej tedy výbavy. Mě se zas v Hyundai zdálo plastové králotvství 10 let nazpět Jinak souhlas O II vypadá vevnitř kvalitněji.
Nie som priaznivcom škodoviek, ale interiér novej Octávky a prakticky aj celé auto je urobené presne podľa mojej chuti. Nádherný je stredový panel, kde Škodovka ako jediná (!) z podobne tvarovaných prístrojoviek pekne dodržala tvar písmena V. Je to zvláštne, ale zdá sa mi to celé hodnotnejšie ako v Golfe či dokonca v Audinách. U Audin mi totiž vadí tá hrozná asymetria. A aj sedačky sú oveľa mäkšie ako v dvojkovej Octávii.
Podľa mňa nikto v tejto triede nepredáva lepšie auto ako škodovka. Je vidieť, že ľudia z Česany majú hlavu na rozmýšľanie, a nie na parádu.
Ale Octaviu by som si aj tak nekúpil - hlavne kvôli dlhoprstým.
já jich měl 22, ale to byly doby kdy jsem nepreferoval operační systém, a kupoval pouze podle vzhledu, motoroly, samsunga sem měl jednoho E720. Prasklé skla, prasklé kryty atd, si měním sám. Nedovedu si představit jak se telefon při běžném opotřebení rozesype :-)
Tak, tak, doma máme starou i30 + novou i30, ta nová je o dvě generace dál, starou si pujčuji na vyblbnutí na okrsky, netrhne se z žádné zatáčky. Služebně jezdím mondeem a meganem.
Pokud někdo kupuje nové auto za 300 000, i30 je nejlepší volba, nejvíc muziky za stejnou cenu jako u konkurence. Výbavu tady sepisovat nemá smysl, bylo by to na celou A4,
Fandím všem značkám, at si každý koupí co chce, ale kupovat holobyt, ve stejné lokalitě za stejnou cenu jako vybavený byt, ťuk, ťuk
..copak že jste NEreagoval na TEXT, ale JEN na jeho "pochválení"? ;-)
Jako že "na holku si troufnu", ten text byl PŘÍLIŠ FAKTický - do toho "nepu(j)du"? :-)
Na to se dá říct jediné - kdo je TAKOVÝ tVWouba že NEpozná rozdíl mezi (skrytou) komerční presentací a nezávislým textem.. (a navíc se za tyto praktiky "bije")
..ten si (tu komerční presentaci MÍSTO nezávislého textu) ZASLOUŽÍ ;-)
Jezdím služební i40 kombi, manželka má i30 kombi v 99kW GDI ve výbavě trikolor + doplňky. Tak přesně naopak OIII si nečuchne ke komfortu korejců.... :no::no: A to ještě za 327 000,- s DPH co stála ta i30 UŽ VŮBEC NE !!!
Levnější než OII ale dražší než veškerá konkurence (v ČR teda, abych byl, na rozdíl od VW fans, přesný).
Ke konfiguraci - kdo ze skutečných zájemců by dal těch 800? Upřímně - leda neználek, velký fanda nebo úplný blb. Ne, toto skutečně není střední třída. Stále se bavíme o C segmentu.
Dobrá už rozumíme :-), co se interiéru týče, ohledně vzhledu at si udelá obrázek každý sám,
i40
[odkaz]
i30
[odkaz]
Octavia 3
[odkaz]
Pravidelně sedlám novou i30, na oktu sem se byl pouze kouknout a sedlal ji pouze v salonu, nicméně věnoval sem ji spoustu času a vnímal každý detail.
A s klidem na srdci, uznávám, že H/K je na tom lépe, než nová okta, která je slepenec odpadu od VW. Dvojková okta, na tom byla materiálově a pocitově lépe než tato nová.
Tobě se asi dá říct jedině to, co řekl Jan Kraus coby Sprosťák ve filmu Černí baroni oné fifleně v erakci na její odpověď, když jí požádal o tanec......
Nakonec, že máš komplex z Volkswagenu, Audi a škodovky tady ví každý, je to jedna ze zdejších jistot, takže nám to nemusíš dokazovat znova a znova. Nesmíš si myslet (v tomto případě je docela zábavná představa, že jsi vůbec něčeho takového schopná...), že ostatní jsou stejně tupí, jako ty. I když zásda, podle sebe soudím tebe v tvém případě asi dost sedí....
Ved keby to tak bolo, lenze nie je! Ak porovnavame OII/OIII, tak nova octavia ma vzadu torznu priecku (okrem 4x4 a najsilnejsej motorizacie), plastove vyplne dveri, a tvrde plasty. Vsetko veci, ktore mala OII lepsie. Pritom nova Octavia nie je veru az o tolko lacnejsia, ako by si tieto "uspory" zasluzili...
AD cena: souhlasím, ale otázkou je, kolik lidí si do rodiny vlastně novou OII koupilo? Drtivá většina ji koupí až jako ojetinu, stejně tomu bude u OIII. Lidi marně očekávají, že dostanou levné a dobré auto... levné a dobré jako pojem je ale nesmysl. To neexistuje a když, tak ojediněle. Škodovka prodává za cenu, za kterou ví, nebo si myslí, že prodá, to je celé.
AD Haldex V: toď otázka.. ale jen proto, že haldex V pravděpodobně nemá žádné významné inovace oproti IV neznamená, že je špatný. IV byla dobrá, pokud něco neošidili a vypadá to že snad ne, je to myslím OK.
AD záruka: dlouhá záruka je v podobě Hyundai i Kia pouze iluze "kvality". Mají mnohem dražší servis než škodovka, takže se jim záruka vlastně vyplácí hned 2x:
1) musíš jezdit do auth. servisu abys ji udržel a platit šíleny peníze
2) mají auto pod kontrolou, takže můžou v tichosti měnit vadné komponenty a potlačovat tak mediální průsery s nekvalitou.
Záruka je ovšem jen na věci co se obyčejně nekazí a nepodléhají "opotřebení". Za mě tedy pouze iluze
Zase to redakce s PR oddělením Škodovky pěkně napsala...jako reakce na diskusní témata o tom, jak je O3 drahá se tu objeví článek, který si hraje na to, že to není pravda. Stačí, ale zabrouzdat do detailů jejich kalkulací a člověk zjišťuje, že to není vůbec pravda a milá redakce nám všem zcela záměrně ohýbá realitu, aby to vypadalo tak jak potřebují.
Stačí si u benzínu spočítat umělé zdražení O2 díky BT hands-free a navigaci, plus těch pár drobností a jsme na "totožné ceně" nové O3. U 4x4 je to dokonce tak, že O2 je levnější.
Stejně to mimochodem fungovalo i u liftu...
Proč tu škodovku neustále tlačíte tak okatě? Proč prostě neřeknete, že nová O3 je za stejné peníze větší auto (a má samozřejmě horší materiály v interiéru, ale to byste nedodali)...modernější není, moderní technologie (jediný posun je kolenní airbag) jsou jen za příplatek.
Vlastně sám sebe překvapuju, že se tomu pořád ještě divím... ;-\
Vzhledem k tomu, že v automobilovém průmyslu dochází k a znekvalitňování HW, který je nahrazován stále levnější elektronikou, tak se nelze divit, že musí klesat i cena :yes:
Pochopim iba jeden dovod a to, ze niektori ludia chcu mat auto v plnke a "nebyt napadni". Tak radsej kupia skodu ako nejaku strednu triedu za rovnaku cenu. Raz mi jeden zivnostnik povedal: "Vies, keby som prisiel do firmy v Audi/BMW/MB, tak mi nabuduce nedaju zarobit... ;-)
Ano sedel som vo vsetkych troch vybavach. Najvyssia vyzera ako tak dobre, ta najnizsia, tak tam je ten interier taky hrozny - naozaj na GULKU. Samozrejme detaily ako lacne vyplne dveri biju do oci aj v tej najvyssej vybave. Naozaj vidiet, ze sa oproti O2 podstatne setrilo... ;-)
Este pred eurom som jazdil na Octavii 1,8 DSG, ktorej cena bola skoro 900.000 SK!!!
Sorry, Octavia je prachsproste konfekcne auto s technikou, ktora sa bucha v milionovych seriach.
Cena je teraz nizsia, ale stale je to zderstvo! :no:
569k za mr*ku s haldexem na 16'', nedivil bych se pokud na plecháčích, s plastovýma dveřma a chcípák 1.6TDI, krásně nastavená výbava kdy vás ukecají na 750k aby to mělo autoklimu,, metlu, volant a sedačky v zádu >:D
Chápu, bewundernswertesten ÜBERWAGEN který půjde na odbyt jak teplé rohlíky od pekaře, páč základ je opravdu bohatý (mlhovky a rádio s CD)
Haldex V - úspora na hmotnosti 1,4kg (rozuměj, os*ali jsme to ještě více)
Má to alespoň záruku delší než 2 roky? Nebo nahoře nejsou * a mají to dobře kalkulieren?!
som zvedavy ked pridu korejci s turbo motormi, co to spravi ( zatial ma v tomto skoda vyhodu ). napr. novy ceed sw velmi pekne auto az som necakal, musel som uznat ze schreier urobil peknu pracu napriek tomu, ze som koncernista. zacina sa mi zdat, ze kia ako stracala na skodu ked prisla na trh, tak v sucastnosti maju vlak o nieco rychlejsie rozbehnuty a zacinaju ju nebezpecne dorovnavat, len sa desim rychleho predbehnutia, co by bola velka skoda.
kteří korejci? i40? i30? elantra? veloster? genesis? Nejsem fanatik, ale v rodině máme dva korejce a ve firmě jsou také,takže vím, o co jde. Sám bych preferoval místo Oktávky, jakýkoliv model od H/K od i30/ceed výše. Ať už chcete nebo ne, korejci se při pohledu na shade ( pokud vůbec mají tucha co to j e za značku) škrábou na zadku.
On by si z článku dokázal vzít potřebné informace i pubescent - a pokud by nebyl "zaostalý" i on by nejspíš poznal ROZDÍL mezi "komerční presentací" a "nezávislým článkem"
Pěkný den :-)
Mám pocit, že nás neustále Das Auto a spol. krmí nesmysly..... Nabízí se srovnání s telefony. Před 18 roky stála Nokie, kterou jsem nafasoval skoro 20 000 CZK a telefon byl "kus železa" a dnes by telefonoval. Tenkrát bylo cca 60 000 mobilů v ČR a telefonovali jenom ti co na to měli.... Dnes kdo chce, ten si koupí Jabko nebo Samsung za 20 000 a snad se mu nerozpadne za 3 roky. Ostatní pořídí střední nebo nízkou třídu od 2000 do 8000 a stačí jim to. Rozpad telefonu za 3 roky nikdo neřeší. Srovnání s auty je nasnadě, spousta aut dříve vyrobených jsou neskuteční držáci ve srovnání s dneškem. Dnes ale kdo chce, ten si koupí prémii ve vyšší střední (Mercedes, AUDI, BMW,... a klidně zaplatí 1MIO +. Má snad naději, že se mu auto nerozsype do tří let. No a ti ostatní koupí spodek, nižší střední a střední za nějaké peníze a jezdí než se neco velkého pokazí.. Některá auta už jsou stejný spotřebák jak telefony.. A tady se nám Das Auto potažmo Škoda snaží namluvit, že si to máme koupit skoro za cenu prémie... Zaplať pánbůh, že v tomhle národě už lidi prohlédli a nejsou všichni tupé ovwce... :-)
Dospělý člověk si dokáže z článku vzít potřebné informace bez humbuku o domnělém úmyslu článku. Nepřekvapuje mne že se tu sešla hromada "plivačů" které článek vůbec nezajímá a ani dané informace nepotřebují. Hlavně aby neutekla příležitost si kopnout. Osobně čtu jen to co mne zajímá a komentuju jen když mám k věci co říct.. :-!
Hlavně je to nakonfigurováno tak, aby nová octa vyšla levněji:) Třeba když si u ty první verze odpustíš navinu, tak se hned začne mazat rozdíl ceny :-) atd... :-)
Tak o tech PR řečích.. Věci, co má OIII ve výbavě mají konkurenční auta už pěknou řádku let. Třeba i dokonce Superb (automatické parkování) a dělá se s tim humbuk. Na druhou stranu, tyhle věci mají auta ve střední třídě a výše a ty si je mužeš koupit i do oktávky, konečně! >:D O tom to je :-) Taky mě to zezačátku štvalo, ale co... :-) Reklama funguje dobře, mrkni na prodeje >:D
Tak, Topper na ní hází špínu obligátně o tom žádná, ale verze ambition OIII vs ambition OII.. OII vypadá kvalitněji. Narozdíl od toppera mam s tímto osobní zkušenost :-) Ale když zas do nebe vychvaluje korejce, tak ti opravdu lepší než OIII nejsou :-)
A nový Golf je levnější než starý Golf, nová i30 je levnější než stará i30, nový Civic je levnější než starý Civic atd.atd.atd. A když se podíváme o kolik jsou nová levnější než stará, tak OIII šla dolů nejméně.
Možná jsem z jiného světa, ale cokoliv v nižší střední nad 550.000,- je předražený zbytečný luxus. Navíc některé věci mi přijdou více než úsměvné. Jakkoliv jsem patriot, tak např. vyhřívání čelního skla v roce 2013 je něco co Ford zcela běžně do svých vozů montuje přibližně 30 let a nemusí k tomu dělat takový PR humbuk - jeho zákazníci to toiž vědí...
Octavia může být samozřejmě stále stejně drahá nebo i levnější právě proto, že je jednodušší (než konkurence) a stále více dílů pochází z Ruska a dálnějšího východu (ověřte si v MB).
Ovšem v momentě, kdy na Evropu dopadá stín krize v Automotiv a jihokorejská konkurence prakticky smazala ztrátu je hraní-si na (cenovou) primadonu balancováním na tenkém ledě. Já osobně bych Škodu nebral z mnoha důvodů:
1/ oproti VW ztratila cenovou výhodu
2/ oproti VW ztratila technicky
3/ oproti H/K je mnohem dražší a takový Ceed SW v plné je cenově zcela jinde a přitom se technicky nemá za co stydět
4/ uniformita všech škodovek je děsivá - pokud se mi nelíbí Rapid, nebude se mi líbit i to ostatní - tady neexistuje varianta...
5/ diesely má lepší Francie, benzíny pak Ford
6/ zkuste se projet v Octavii s 17" koly po průměrné české cestě a budete zoufat, pak se podívejte jak vypadá Octavia s 16" koly a budete zoufat podruhé :-)
ano cena "OD" je zajímavá,....ALE normální motor (min.1.4TSi) a středně průměrná výbava,....a jsem přes "půl mega",...to teda není levné to je BĚS !!!
...to tam klidně nacpěte 1,0MPi a můžete s cenou skočit od 299 000,- >:D >:D >:D ....nebudete stačit vyrábět >:D a lidi Vám utrhnou ruce :yes:
sranda clanok, redakcia (reklamne oddelenie Skody auto) promptne zareagovala na diskusiu k dnesnemu clanku o cenach novej O III kombi, kde vela ludi kritizovalo jej cenu.
takze predsa len sa ju nakoniec oplati kupovat.
tesim sa na zajtrajsi clanok kedy sa bude porovnavat modra O III tsi s cervenou O III tsi.
Mně hlavně přijde docela síla, že v tý základní výbavě se připlácí i za blbou manuální klimatizaci, když takovej bratr Golf má v základu automatickou :))
Holt Škoda. Od kol, volantu a hnusnejch sedaček platíš za všechno >:D