Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Abarth chystá 500X, dostane nejspíš 1.4 Turbo a 4x4

7 komentářů

Lacomme
Verze s 1.8TBi se znáčkem Abarthu je více než jistá, potvrzena z "hoch" míst Fiatu >😒]

Otázka je, jestli Turínská slibotechna dodrží nebo opět pošle tento nápad do pekel
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no ja som hlavne zvedavy co bude s tym nastupcom brava.... z clanku vyplyva ze nim ma byt vlastne model 500X .... no neviem ci toto je ta spravna cesta... 500X bude isto uspesne auto.... ale klasicky hatch v nizsej strednej triede je pre uspech europskej znacky fakticky nevyhnutnost a aj mimoeuropsky nissan na to tiez prisiel a almera sa nam opat vrati.... 500X moze brat zakaznikov kaskaju SX4ke ASXku ale focusom golfom astram meganom asi tazko... a prave v nizsej strednej triede sa dnes v eu robia najvacsie predaje....500L a 500X budu fajn alternativami podobne ako soul, asx, capture ale pochybujem ze budu nejako zvlast predajne uspesne.... fiat na to casom pride len aby uz nebolo neskoro... ;-\ .... jednoznacne nastuca brava by mal prist normalne .. cize klasicky hatch a supnut tam nejake poriadne motory a spravit z toho aj vrcholnu verziu abarth ako konkurenta pre megane RS alebo golf GTI.... a fiat by mal o uspech postarane.... 500L sa mi paci a takyto typ auta je fajn a je spestrenim a urcite bude uspesne ale staviat zaklady a buducnost sa na tomto aute neda... klasicky hatch je dnes v europe doslova nutnost..... ja verim ze fiat pride s nejakym normalnym nastupcom brava ale asi sa nedockam..... skoda
Mr.Murphy
souhlasím s tím, že Fiat by klasický hatch nižší střední (včetně kombi!) mít měl. Na druhou stranu Fiat prostě poslední dobou do nových modelů v Evropě moc neinvestuje a raději zdroje valí jinam. Proto jako hatch momentálně zbyla Giulietta, mini MPV obstará F500L a crossover bude F500X. Tím Fiat tak nějak pokryje segmenty, které HLAVNĚ v Itálii jsou velmi důležité.

Březen 2013 Itálie - nejprodávanější hatch - Golf (4.100ks), nej mini MPV - F500L (4500ks), nej crossover - Quashkai (3900ks).

Fiat svoje nové produkty prostě hodně cílí na italský trh (kde má i přes jeho pokles pořád nějakou jistotu odbytu - viz Freemont). Je teda logické, že dřív než nějaký hatch přijde crossover, kde dosud Fiat nic neměl.... (kromě obstarožního sedici)

Ty nové modely mají dobré, problém je hlavně v tom, že jich je pořád málo....
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
otazne je aj to co bude s giuliettou.... ta uz tiez za dva tri roky nebude zrovna najmladsia... fiat akosi zabuda na to ze zakladnym kamenom k uspechu je neustaly vyvoj a inovacie a v tomto fiat akosi taha za kratsi koniec ;-\ , ved aj punto uz tu malo byt nove a stale nic.... bravo to uz sme sa bavili.... coskoro aj mala f500 zacne byt starsim autom... fiat by mal jednoznacne pridat na tempe .... urobit dva tri styri modely a potom 5 rokov nerobit nic takto to nejde ;-\
cuoresportivo
Dělat každých 5 let "nový" model je nesmysl. Technika za tak krátkou dobu zase tolik nepokročí, a nové plechy nové auto neudělají (viz Golf). Myslím si, že se doba životnosti modelů zase začne prodlužovat, krátké cykly nemohou být ekonomické.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ja netvrdim ze ma fiat robit kazdych 5 rokov novy model 😉

bolo to myslene inak... proste fiat by mal zabrat na viacerych frontoch.... podobne je to aj s alfou spravili mito a giuliietu a zase 5 rokov sa nic v alfe noveho diat nebude
wolff
No tak já bych skoro předpokládal, že podle toho, co nám tady místní redakce v současné době nejčastěji servíruje, že nové 500X nejspíš vyjede na nové platformě společné pro Tiguan a Yeti... a bude to ten správný supermainstream... Nezbývá, než na tento uber produkt vyčkat... Zatím máme v čem jezdit... 😉