povedal by som ze ani nie samotny vzhlad bol najvacsi problem multiply ale skor koncepcia 3 sedaciek vpredu..... podobne to mala aj honda FRV a tiez ziadna predajna slava to nebola pricom zvonku vyzerala honda pekne ...tato koncepcia 3 sedadiel vpredu je na osobak dost zvlastna ... dvaja sedia daleko od seba nalapeni na oknach a traja sa zase vpredu tlacia.... neviem si predstavit zeby som soferoval a mal 5cm od seba nejakeho spolujadzca ktory by v zatacke do mna stuchal ramenom a hucal mi do ucha... alebo by mi nedajboze na dialnici zaspal na pleci
ak by mala multipla vpredu klasicke dve sedadla tak by jej predaj bol ovela lepsi... o tom hadam netreba velmi spekulovat.... a to iste aj v pripade hondy FRV
Ty jsi nikdy nejel ve Fabii? ;-)
Jinak v Multiple bylo možné místo předního prostředního sedadla namontovat ledničku. Bylo to myslím velmi cool řešení. Multipla byla vůbec zajímavé auto, pravda, vzhled nebyl pro každého.
To je přesně ono. Bezvadné řešení umožněné šířkou interiéru. Jedeš si a pod loktem máš lahváče... To prováděl kdysi jeden řidič s Liazkou, ten měl mezi sedačkami ale basičku s plzeňským. Bohužel to jednou položil na bok a dojezdil.
Ja si naopak myslím, že práve výzor Multiply bol jej najväčší problém. To auto polarizovalo ľudí hneď na prvý pohľad, buď sa ti páčilo alebo nie - a väčšine teda nie. Potvrdil to aj facelift kde sa svetlá presunuli na "normálne" miesto a predaje ožili, aj keď žiadne terno to pre Fiat nebolo... Čo sa týka tohoto počinu od Citroenu mne sa páči, je to trochu koplikovaný dizajn s množstvom okrasnej (otrasnej >:D ) bižutérie ale oproti iným krabicovým MPV je to zaujímavé - iné... :yes:
aj mne sa tento citroen paci ;-):yes: , ten ako pises "komplikovany" dizajn je konecne prvym zaujimavym a avantgardnym pocinom po dlhych rokoch od cias modelu XM.... konecne citroen ako ma byt.... ja nemam co dodat.. takto to ma v citroene vyzerat :yes:
...tak za tohle by se ani Audi stydět nemuselo.... Vypadá moderně, ale zároveň dost konzervativně, zpracování, materiály.... dělo!!! :-):yes::yes::yes::yes:
Vivat La Audi Picasso Exclusive
My jsme VW. Stáhněte odbory a předejte nám vaše továrny. Vaše technologie bude začleněna do našeho portfolia. Vaše firemní kultura se nám přizpůsobí. Marketingový odpor je marný.
Musíš uznat, že optika zadních světel až extrémně připomíná rozložení u Golfu a jako celek jsou taková celkem sterilní, německá. To se k Citroënu prostě nehodí, resp. je zvláštní, že to nijak zvlášť nevadí těm, kterým se líbí řešení předku. Myslím, že ta výtka je oprávněná, určitě se dalo vymyslet něco trochu jiného i při zachování decentnosti.
ok uznavam.... dalo sa to spravit aj inak pravdu mas :yes:
ale nepride mi to vobec zle riesenie.... vzhladom k prednym predelenym a malym svetlam je fajn ze to citroen vzadu netahal do stlpikov alebo nerobil nejake ine pokusy.... proste velkostne aj tvarovo je to ok.. mozno to mohlo byt zozadu zaujimavejsie otazne ale je na co uz este viac trapit zakaznikov
PS: riesenie zadneho veka kufru teda to otvaranie aj spolu so zadnymi svetlami zase pripomina riesenie u audin .. napr Q5
Ano, v tomto souhlasím, obecně se často používá, že pokud je jedna část designu výstřední, jiná je umírněná. Světla nemusela být svislá, ale třeba "couvací" čírý pruh mohl být nahrazen něčím jiným, zkrátka aby celek tolik nepřipomínal vozy koncernu.
Rozložení jednotlivých prvků zadních světel určitě evokuje golf [odkaz] , ale optika samotná spíš ne. Myslím, že určitě nebylo v plánu kopírovat WV. Podobnou optiku jako u C4P [odkaz] použil Citroen už u DS3 Cabrio [odkaz]
...ci sa mi to auto paci, alebo nie. fakt je, ze v case, ked prisli (povedzme narovinu, ze dost osklive) prve neoficialne fotky, bolo mi do placu. teraz, ked sa pozeram zo sikmeho celneho pohladu na nalestenu cervenu novinku, paci sa mi. a silno vitam aj info o lahkom skrateni, predlzenom razvore a vyraznej redukcii hmotnosti. no stale mi nejak nestimuje ta celna cast - asi preto, ze to auto ma dve tvare. jednu staru znamu (spodnu), jednu novu, vo vrchnej casti. je to ako by som sa pozeral do tvare dvojhlavemu drakovi. neviem, ci si niekedy poviem, ze som s tym na 100% ok. no zozadu je to podla mna ciste fiasko. nic podobnejsie ku "koncernovym" autam som este medzi inymi automobilmi nevidel...snad len medzi tymi cinskymi. toto vazne prehnali! tot muoj nazor, bez ohladu na to, ci sa bude dobre predavat. ak tomu daju dobru cenu, tak urcite bude.
Tady se dívej, jak se dělá design, jak se dělá design, který má ambice uhranout voko se vkusem. Jo jo, tohle je přesně to, co znalej diskutér hledá ve Francii, žádné scénické polokýče, žádné kuchynoidní scény, auto s nápadem, auto s šarmem, auto s jemným oparem postmoderní nonšalance.
Jak jistě dobře víš, zbouchat auto v tomto segmentu umí jen někdo, lépe řečeno, skoro nikdo to... neumí. No, Citroen patří mezi ty, kteří to tlučou zcela přirozeně. Co na tom, že ta sedadla s tou svojí vizuální nápovědou vypadají úděsně, co na tom, že absence kapličky před volantem předurčuje za volant jinou sortu jezdců, než jsou eurobejčí šoféři. Přes to se prostě přenes a kochej se skutečně parádním designem karoserie. Auto jako celek pak bude dokonale slušet tvé ženě snů.
Citroen vzdy isiel svojou vlastnou cestou a toto je navrat k podstate, byt uplne odlisny.
Je to styl co ani neviem pomenovat, napada ma slovo techno...
Najlepsie si clovek vychutna fotky tohto auta ked ma na pozadi pustenu tuto hudbu, ide to k sebe... [odkaz] >:D;-)
No prve když jsem to auto viděl, jen jsem kroutil hlavou! Teď uznale pokyvuji! Stačí chvilka a líbí se mi.
Nesouhlasím, však s tebou, že je to auto pro ženu snů. Vůbec bych se nestyděl z něj vystoupit a to ani neplánuji změnu pohlaví ;-) >:D:-!
Já ti nevím.
Vpředu mohli nechat buď horní, nebo dolní světla, ale obě dokupy vypadaj divně.
A v interiéru bych asi dostal psotník - co má znamenat ten přebarvenej maglajs uprostřed palubovky?
Jako celek je to OK, ale chce to trochu zklidnit a poretušovat :-)
Ta světla nad sebou, to je ta uvedená "postmoderna", působí to tak nějak velmi technicistně, zejména ve spolupráci s rozměry: malá světla. Tohle by mohlo být v budoucnu frekventované. S kabinou souhlas, uvnitř je to velmi... diskutabilní :-)
Ta světla nad sebou mi apriori nevadí, ale ten tvar horních tam přesně sedne, dolních taky - pokud by tam nebyla ta horní, ale spolu dohromady mi nějak nepasují...
Podíváš se na to po čase a nepřijde ti to ;-)
Jak už jsem psal výše, první pohled nic moc, ale pak to k sobě pasuje.
Přebarvenej maglajs?! No, já nevím, ale to má dneska i prémie a neruší to! Platí to samé, co o větu výše ;-):-!:yes:
Přebarvenej maglajs a navíc na blbym místě - uprostřed palubky.
Je fakt, že displeje se cpou poslední dobou všude, já budu v tomhle asi stará struktura...
Ved ako vodic nebeham okolo auta, ale sedim v nom, tj. prioritou je pre mna interier!
A ten hovori jasne - 12´ HD display + 7´ ovladaci panel + dizajn + spracovanie + miesto + variabilita = :yes:
To ze vlastne kazdy jeden clovek bude na vas na krizovatke pozerat, s usmevom ci s uskrnom, to vam bude jedno, ked vam ten multimedialny interier mozu zavidiet aj viacere modely nemeckej premie, o mainstreame nehovorim....
12´HD displej je sice super pro malé děti, ale daleko více bych uvítal praktické věci jako otáčkoměr, který jsem u dřívější generace v přístojovce umístěné mimo zorné pole řiciče prostě nenašel ...
No předchůdce o generaci zpět. C4P jsem neřídil, u nás je jich jako šafránu, narozdíl od Xsary Picasso, která je na silnicích vidět díky dovozům stále častěji.
K čemu je dobrej ten multi...cosi interiér?
Já jako řidič potřebuju otáčkoměr a rychloměr, stav nádrže, možná teploměr chladící kapaliny. Toť vše.
Na multimédia mám TV a počítač - doma, samozřejmě, v autě mi to nedává smysl.
No hej, tento nazor ma aj moj otec (56r.), naco su mu displaye...
Tento rok som ho KONECNE naucil, ako pisat sms na mobile, minuly rok to bolo zapnut a vypnut pocitac, vsetko 3-4 mesacne kurzy...
Hadama nespadas do tejto kategorie, tzv. ortodoxnej cirkevnej, tj. ziadny pokrok, ziadne dotykove displaye v aute... ak hej, je mi to luto :-(
Jestli pro tebe displej znamena pokrok, tak pro mně ne.
Dotykový displej jako ovládací prvek je v podstatě výrobně to nejlevnější řešení )proti hromadě tlačítek, nebo třeba i-drivu) a displej samotný jako zobrazovací prvek je rovněž levnější, než analogový budík.
Ale tak to dnes chodí - čím víc displejů a barviček a svítících hovadin, tím víc auto.
Lidi na to skočí a nakoupí kdejaké plečky, technicky sto let za opicema, ale hlavně jak budou mít všude barevné dotykové obrazovky s HD rozlišením, bouchané v Číně ve statisícových sériích za pár babek.
A když mám odpovědět na tu tvoji poslední demagogickou větu tak - ne, nespadám. Ale pokrok v autě si představuju jinak, než jako barevnej maglajs z Číny uprostřed palubní desky.
Nevím, co ti na displeji tak vadí?
1. Picasso tento prvek používá už spoustu let, takže to tady není žádná novinka.
2. Pokud připustím tvůj názor, že je to levná záležitost, tak je to pro PSA, které potřebuje šetřit kde může dobrá volba - nízké výrobní náklady s docela zajímavým výsledkem (nevypadá to úplně levně, spíš naopak).
3. Nesouhlasím s tím, že display neprezentuje v autě pokrok - proč display používá Lexus nebo MB v těch nejdražších modelech místo celé kapličky přístrojů? (je to pokrok - můžu si tam promítat co chci. Jsem konzerva - dám si tam klasický budík, jsem technicistní - dám si tam číselník. Je mlha a tma - dám si tam obraz z infrakamery :-! )
1. Ano, vím. Já netvrdil, že je to novinka.
2. Pravda. Jak píšu - pro většinu lidí je víc barviček víc auta a levné jim to nepřijde.
3. MB a Lexus je něco trochu jiného, než C4, ale i v MB, BMW, nebo Lexusu displeje moc neberu. Ano, umožňují zobrazit hodně údajů, ale v pozici řidiče říkám, že méně je víc - dva analogové budíky, které vnímám periferně, místo barevné hroudy mimo zorné pole.
Samozřejmě chápu, že v MPV se to bere jinak, to není auto pro řidiče, ale pro pasažéry...
ak dokazes vnimat periferne dva analogove budiky pred sebou, tak istotne nebudes mat problem s vnimanim velkej obrazovky v strede palubovky. Takmer denne menim tieto dve koncepcie a problem s tym nemam. Posledna veta je mimo
Ať chcete, nebo ne, "tvář" auta si každý z nás podvědomě podvědomě poměřuje s lidskou tváří. Na tomto vozu vidím 4 oči a nozdry na čele. Proto na mne podvědomě ten vůz působí jako zrůda.
Stejně negativní vnímání vytváří absence přístrojové kapličky před řidičem. Tisíce a tisíce let podvědomých zkušeností má za následek, že muž v pohybu před sebou očekává hlavu zvířete. A ta je ve voze symbolicky představována přístrojovou kapličkou. Pokud ve voze chybí, bude muž takový vůz vždy vnímat negativně - jako by na koni seděl obráceně a díval se na jeho zadek...
Výsledkem bude, že veřejnost se na ten vůz bude dívat rozpačitě a prodeje budou mnohem slabší, než by mohly být. Všimněte si, že jsem nepronesl ani slovo o pověstné francouzské kvalitě osobních vozů.
Pamatujte si Ádo, diesel pod kapotou hodí patří do osobního vozu ve francouzském motorů :yes: .
Ano tak správné do osobních vozů se více hodí patří diesel ve francouzském :yes: .
Jsi třeba se budeš hodí kázat po celé obydlené zemi abys na svědectví všem národům, že dobrá zpráva o diesely ve francouzském :-! .
To všem Diesel je lepší v každém ohledu. ... U nového auta je tato skutečnost nemilé zarážející ;-) .
S pozdravem Irv Gordon,
PS:- Benzínový motor ujelo 5-milión km
Picasso má kapličku uprostřed od začátku - tj od Xsara Picasso (někdy od roku 2000), pak C4P a C4GP i C3P a myslím, že prodeje celou tu dobu nejsou zrovna špatné. Sám jsem před cca 10 lety Xsaru Picasso měl a kaplička uprostřed mi nijak nevadila......
Ve které hospodě řešíte pověstnou kvalitu francouzských vozů?A s kým?S Pepou a Frantou,co jezdí v otlučené Feldě se shnilými pátými dveřmi?Mám Peugeot 5008,což je auto s identickou technikou jako tohle Picasso a div se,mám ho skoro 3 roky a neměl jsem dosud sebemenší problém.
Přesně. Já jezdím víc než 10 let jen s Citroeny a před tím s jedním Peugeotem a taky jsem za celou tuto dobu neměl žádné zvláštní problémy. (se soukromým autem najezdím cca 20 tis. km ročně).
To se o služebních Škodovkách říct nedá......
Víš Vasjo, že tebe vždy neomylně prozradí ta čeština z Google translátoru? >:D
Jak to jezdí Rapid TSI, co ti koupil tatínek? A nezapomeň na domácí úkoly, ať jsi na pondělí připraven do školy!
Ale teď vážně - tady nejsou žádní rasisti, klidně sem můžeš psát pod vlastním jménem jakékoli nesmysly. V nejhorším připadě tě někteří čtenáři budou (stejně jako mě) budou obdivovat za velmi specifický druh humoru. ;-)
Dávat si cizí jména a symboly orlích křídel není v české společnosti potřebné ;-)
Napsal jste to PŘESNĚ - nějaká "bubost" čas od času odejde na VŠECH autech (viz třeba detailně popsané testy na 100.000 km), MYLNÁ je ale (všeobecně panující) "představa", že "vozy "těchto značek jsou BEZchybné", vozy "tamtěch bez návštěvy servisu neujedou ani pár tisíc km"
PS: Jediné co bych snad ("opatrně") připustila je skutečnost že japonské vozy (výborně si stojí třeba Mazda) jsou opravdu "o něco" spolehlivější než evropské, ale také to NElze "paušalizovat"
Ano pamatuji se. Však jsem napsala "opatrně připustila" :-)
Prostě NIKDO NEní "dokonalý" - byť si to o mnohých (netuším proč) lidé "představují" (a samozřejmě také "přesně naopak" - si PŘEDSTAVUJÍ ;-)
PS: Možná hodně lidí "ovlivní" často zveřejňované výsledky TÜV - svého času jsem znala dva majitele NEJHORŠÍHO vozu tabulek, CHRYSLERu Voyager. Oba s nimi (doslova) "drtili" kilometry, včetně dálkových tras (dovolených) od skandiánvských zemí, přes Británii po lyže v Itálii a (jednu "dálkovou" trasu jsem v tom absolvovala i já, překvapil mne docela "slušný komfort") "nic" - jen jezdili a jezdili a ... a možná jezdí dodnes (už jsem je dlouho neviděla :-)
Ten magický rozdíl bude ve slovíčku Služební. Ono z cizího krev neteč že :-! . Tím neříkám že PSA nejsou spolehlivé, ale určitě ne víc než jejich konkurenti.
Když naftu tak "jedině od francouzů" (a v "prémii" od BMW)? :-)
PS: Design vozů se (dnes - zhruba "po BANGLEovi") dá hodnotit JEN (až poté) když vůz vidíte "NAŽIVO"! A to je (prostě) FAKT ;-)
Ono je vcelku jedno od koho ta nafta bude když se k ní bude člověk chovat jak má. Po ránu je vidět spousta blbů kteří hlavně teď v zimě nastartují svého ropáka a hned mu naloží. Není na škodu nechat jej třeba jen minutu běžet bez zátěže na volnoběh, než ometou sníh nebo oškrábou okna a pak v klidu vyrazit. To samé u benzínu jen u Dieselů to platí trojnásob. Je spousta majitelů TDCíček kteří jsou s němi spokojeni a taky pár těch kteří jim nedokáží přijít na jméno. Jedno je jasné TDDi to není, ale s trochou rozumu s TDCi taky není problém. HDI jsou co se týče spolehlivosti za 2, ale staré diesely už to taky nejsou. Spolehlivost za 1 už je dnes u dieselů spíš sen za jehož splnění se musí zaplatit nemalá částka ve formě BMW a MB. Další otázkou je kolik majitelů dieselů je vážně potřebuje???
zakladni tvar je OK, ale je to absolutne preplacany nevkusnejma detailama, kriveckama, listickama, patvarama, svetylkama... blivajs. neda se na to koukat, radsi zhnusene odchazim na jiny clanek.
ale nástupce Renaultu 5 turbo s motorem vzadu se objevil už skoro všude, existuje funkční prototyp, ale tady pořád není. Místo toho se musíme dívat na takový hnusný přeplácaný Citroen.
Popravdě, ten Renault vypadá skutečně dobře. Pokud to je předobraz nového Twinga, bude to bomba. Nebo jsem to přehlédl a byl tady? Fakt něco tak zásadního redaktorům uniklo?
:no: mne osobne sa všetky terajšie Citroeny páčia , najme DS rada, ale toto naozaj POJ...ali ako sa len dalo. Fakt určité prrovnanie k Multiple je na mieste. Nerozumiem prečo museli tak radikálne meniť to čo bolo naozaj dobré a pené , čo je hlavné, že sa aj páčilo ??? No niekedy sa aj majster utne :-((
Opravdu hezké Picaso a Citroen celkově. Myslím že jich bude po právu jezdit hodně. I když nejsem Fanouškem Frantíků tohle se opravdu povedlo. Navíc i základní motor 1,6 88 KW na auto vážící 1252 kg je velmi slušný.