PR
vabis
Vy jste též bazuka 8-s Moc se díváte na TV nebo počítačové hry. Nemá a nikdy neměl nic takového, pod sedadlem má k ruce jen klíč na kola. Doprovod byl jen když se vezl ofiko chlast nebo cigára. Vojenský materiál jako civil na přepravu jen tak nedostanete. To není o atraktivitě, hrdinství ani penězích. Ale defakto vyloučení ze společnosti. Umění si sám poradit ve všech situacích a klimatickcýh podmínkách. Znát to auto líp, než většina lidí co ho konstruovali. Umět jazyky, mít ten dar když ne splynout, tak alespoň dobře vyjít s místním obyvatelstvem atd. A ono brejlit přes volant na prašnou cestu 10-13 hodin denně, 28dní v měsíci též není ono. Já byl jednou jako závozník svezen do Kazachstánu (výlet pro greenhorna) část cesty jsem aj řídil (mám jen béčko) a zažitky zajímavé, ale není moc o co stát. Pokud ti jde čistě o peníze, běž do politky nebo vymysli nějaký H-system. Na toto musíš mít povahu, ta nejde naučit ani vynutit.
megacruiser
Takže k C dodělat E a jdu do toho. 200 tisíc měsíčně, to už je pětina platu vyššího státního úředníka v ČR a to se vyplatí 😄 Pod sedadlo bazuku, kalašnikov a pár granátů, jen pro jistotu kdyby nastaly problémy a jedééém.
vabis
To je televizní pořad, něco jak Ice Road Truckers. Kde v praxi je složitá administrativa a na ledové cestě ty výdělky tak pohádkové nejsou a hodně místních po tom vůbec netouží. Přesto TV senzace.
Tady toto všecko jsou navíc zcela a pohodové země! Známý pašoval po revoluci nelegální náklady, cisterna s pivem jezdila z Československa do Smolenska jako cukr nebo minerálka. Pašovalo se snad vše. Jezdilo se i v noci lesem přes zelené hranice, ale 90% času o tom věděli od našich, celníků až po polovinu milice. Dokud byly prachy pokaždé v igelitce tak to šlo. Kradly se i nové záložní naklaďáky přímo z vlaků. Spát v autě asi měsíc v kuse při víc jak -40C taky denní chleba. Nyní už černota tolik nejde (vykládat se může, vše promlčeno) tak nyní jezdí zcela legálně zásobování US základen Hamburg - Afganistan. Točka trvá asi měsíc, do kapsy 200tis. Tato 30cm ohořelá díra skrz návěs je od rakety atd patří k denním historkám bez koeficientu přehánění.
Tady toto všecko jsou navíc zcela a pohodové země! Známý pašoval po revoluci nelegální náklady, cisterna s pivem jezdila z Československa do Smolenska jako cukr nebo minerálka. Pašovalo se snad vše. Jezdilo se i v noci lesem přes zelené hranice, ale 90% času o tom věděli od našich, celníků až po polovinu milice. Dokud byly prachy pokaždé v igelitce tak to šlo. Kradly se i nové záložní naklaďáky přímo z vlaků. Spát v autě asi měsíc v kuse při víc jak -40C taky denní chleba. Nyní už černota tolik nejde (vykládat se může, vše promlčeno) tak nyní jezdí zcela legálně zásobování US základen Hamburg - Afganistan. Točka trvá asi měsíc, do kapsy 200tis. Tato 30cm ohořelá díra skrz návěs je od rakety atd patří k denním historkám bez koeficientu přehánění.
[odkaz]
Ze stejného důvodu mimochodem obsadili Kosovo. Prachy jsou vždy za každou válkou.