Nový desetiválcový motor v Audi R8 stojí 3,897 milionu Kč. Tato verze je tak téměř o milion korun dražší než základní model, za tento příplatek nabídne bohatší výbavu a výrazně lepší jízdní výkony.
mám. kopýtka už jedny doma schovávám delší dobu na tuhle velkou příležitost a vatu jsme několik let poctivě sundaval z tyčinek na čištění uší. (však mě taky ženuš neustále tepe, kam mizí její kosmetické tampónky a tyčinky na čištění uší.) ale vaty mám teď poměrně dost, schovávám jí ve skříni na chodbě... >:D tak snad z toho něco bude. Jak žiješ ty chlape?? a jak to frčí na saloně?? ;-)
To se tady snad ani nehodí rozepisovat jak žiju... včera jsem si například byl zahoukat s funglu novou policejní oktávkou TSI a pak jsme nastartovali přímo na stánku Mondeo ST220 >:D
Hlavně si važ že máš dost té vaty na Raketu8, jinak by ti byly kopyta k ničemu i kdyby byly o prvním majiteli a z krokodýla >:D
no nevzal... oni jí asi ani neměli. :-( vzal jsem si bružuru (nebo spíš jakousi knížku) kterou mi věnovali u RS6. A co ty tvoje krasavice u vás na stánku?? Nepřefikla tě ještě některá?? >:-[]
Tak na to kámo zapomeň. Ty nechtěl skočit ani na Hoegaarden a já se ti mám producírovat v tomhle ingolstadskym střepu?? Ne ne. Dokud nebude supersport v kastrolu, zapomeň na R8... >:-[];-)
hele kámo, ty tu gumovou flašku cos mi nevrátil na tom televizním rautu furt ještě máš??? >:D >:D No tak to si nechám říct, ale předesílám dopředu, nevracet prázdnou... ;-) tenisky si nechej ale když tak, důchodkama nepohrdnu. Co děckej den?? jak vyšel??
v Makru >:D (smím-li Ti odpovědět) minulý týden dávali ke kartonu šest klasických šestihranných skleniček jako dárek a ten karton vyšel levněji než přímo na Smíchově....
Audi R8 je vůz, jehož design v posledních deseti letech asi nejvíce zacloumal ustálenou hladinou segmentu sportovních aut. Vnesl do této třídy fantastickou jiskru a především neočekáváná karosářská řešení. Vždyť kontrastní panel za dveřmi, orientovaný (!) proti všem dosadvadním pravidlům podle svislé osy ukázal, že pokud se designu chopí mistři nad mistry, mohou objevit nečekané a zapovězené vizuální souvislosti v takové kvalitě, že v mžiku zbourají dosavadní estetická kritéria daného segmentu.
Je jenom dobře, že úchvatnému designu také sekunduje velmi důstojná motorizace a samozřejmě přiměřená cena. Tohle auto spoluutváří svou dobu na jednom z pólů aut. Na pólu protějším pak silniční současnost utváří auta jiná. Jedinou vadou pak je to, že rozhodnutí se pro ten z lepších pólů zůstává u většiny populace než v rovině touhy. Ale tak to prostě na světě už je. Tak to koneckonců přece být... má.
žial(alebo chvala bohu) ma audi necháva úplne chladným. Už od Audi 80/100 im proste neviem prísť na chuť. Ale ak sa to niekomu(napr. tebe) páči, tak nemám problém. Ale ako sa hovorí, toto nie je moja šálka kávy.
PS: a aby si za mnou baby z petržky vzkrúcali krky, tak na to by som potreboval niečo inakvejšie a nie "trápne" audi... To len aby si sa dostal do obrazu. ;-)
ja som v obraze a je mi jasné že stran báb a ich krkov sa opäť dostávame k našej ikone, k poctivému stodvaciášku. Je vidno že si bystrý chalan a nenechal si sa odo mňa nychytať. Stran audi a šálok kávy - no je vidieť že si ešte príliš mladý a nezrelý a poriadnu kávičku si ešte neochutnal. Takže malá shrnovačka - začni na sebe riadne makať, drtiť jazyky, študovať a zrieť. Možno časom vyspeješ v kovboja, ktorý sa vyzná nie len v káve ale aj v autách. Verím ti kámo a držím palce. Máš na to.... >:-[] >:-[];-)
jazva, študenta z teba nikto nerobí ale jedna vec je fakt - učiť sa musíš celý, celičký život. Vzdelanie je matkou múdrosti a životný nadhlad sa vyvíja so zkúsenostiami. A práve tie tebe evidentne chýbajú. Inák by si už dávno volal hosana na nebesiach, bravo audi... ;-) >:D
na audi už svoj názor mám. Mne sa tie autá nepáčia. Techniku nepopieram, ale vizuálne mi to proste nič nehovorí. A s tým fakt už nič nespraví ani štúdium, ani plynutie života a tobôž už nie drtenie jazykov... ;-)
Stačilo by se tou R8 projet a sedíš a zíráš s otevřenou hubou. Mě se to konečně povedlo, a můžu ti sdělit, že rozhodně nepůsobí bezpohlavně, totiž stačí tomu přitnout někde u stěny nebo svodidel a ten zvuk ti ho bezpečně postaví. Pokud ne, není to Audi, kdo je tu bezpohlavní... :-);-)
No vidíš... a taky se ti postavil...a to byl jen PS...
Ty budeš asi pro změnu spíš hyperpohlavní...apropó..., už si mi poslal to prohlášení... pozítří je "valná hromada", tak abys to stihl...! ;-) >:D
No ci je R8 bezpohlavné, neviem... ked ho postavís vedla ostatnej produkcie Audi, uvidís ten rozdiel. A ked zastavilo vedla mna na krizovatke, vykrútil som si skoro krk i ja >:D
Pohlavné, bezpohlavné... no ja neviem o aké pohlavie v tomto prípade ide... >:D Faktom ale je, že keď ja vedla teba zastavím na semafóroch v petržke na poctivom stodvaciášku, budeš z toho mať srdečnú príhodu, tomu ver... ;-)
Tebe "omlouvá" jen to, že jsi z Prahy...
Co má s Valašskem společného Olomouc, Ostrava, nebo i FM? >:-[]
Nejblíž z krajských měst má k Valašsku určitě Zlín...
Zatím ses do Valašska trefil pouze s tím Vsetínem... ;-)
Úchvatný v jistym smyslu slova bez pochyby je. Technika jistě taky, ale něco mě u Audi vs. "sport. tradice" (asi) chybí. Nedokážu to přesně popsat, ale přibrzdil bych se spíš u Porsche, nebo i Ferdy. Tam bych se nijak "nekroutil" při smyslu takovýho auta.
PS: něco ve smyslu obhájců GTR vs. zbytek světa...
No kazdý si svoju tradíciu najprv musí vytvorit, nie? Ja s image Audi problém nevidím, motor z Lamba, technika spicková, dezign vskutku úchvatný, nielen kockolap, ale i chlapi zabúdajú pri nom ústa zavriet... Viem o com hovorím, sám som si oslintal koselu, ked som ho live videl a pocul >:-[]
Mluvím o svých vnitřních pocitech. Audi pro mě neni ikona v týhle kategorii a já bych chtěl příp. nějakou ikonu. Napadá mě Porsche a vůbec neřešim zvuk, techniku, nebo nějaký časy na okruhu. Čistě pocitově.
Chce to volnější přístup, já jsem Audi vždycky repektoval, ale nikdy si nekoupil, prostě mi řidičsky nevyhovovaly, jenže časy se mění, první mě nahlodala S3, teď S4, kterou bych upřednostnil před 335i, což je generaci zpátky naprosto nemyslitelné, a R8?... jo, rozumím přístupu, když už tak už, ikonu, legendu, jedno jak to nazvem, ale (s Ferrari nemám zkušenost) ona ta 911 není lepší, R8 zatáčí stejně dobře, má cit ve volantu, je rychlá, super zvuk, ale oproti carreře má ještě druhý cestovatelský ksicht, není tak tvrdá ani tak hlučná. Jak je gallardo brutus na první pohled, tohle auto to umí podat stejně, ale tahá své schopnosti z rukávu jako překvápka. A z hlediska image? Svět je naruby a supersporty jezdí nagelovaní kašpárci v kopačkách, bohužel takoví vystupují z gallard a F430 příliš často na to, abych si za volanty těch aut uměl představit jako typického majitele toho eurodrzka na prahu středního věku, ten mi vzhledem k charakteru dnes víc pasuje k té R8, pro čutálisty to auto nemá dostatek MI efektu. ;-)
Taky se myslím, že se R8 podařilo posunout "protimluv"
o SuperSportu (i) na denní ježdění zase o "kousek" dál, než to umí třeba právě 911..
Pro "úspěšné" čutálisty (a nejen pro ně) může být R8 poněkud málo ohromující ostatní, při tom by se nejen oni právě s R8 svezli mnohem lépe než s tím Lambem, nebo Ferari...
Ale je to vlastně jen jeden z příkladů určité, poměrně rozšířené filozofie při nákupu auta vůbec...
Naprosto s tebou souhlasim, já jen, co bych kdybych. A kdyby, tak stejně teď vim ho.no, co by kdyby >:D Image mi v tomto případě vůbec nevadí a čím pohodlnější a užitkovější by to bylo, tak by to asi vyhrálo. Stárnu. ;-) Mase GT apod.
Nemůžu tak uplně souhlasit, že by R8 ("jen") zamávalo ustálenou hladinou designu segmentu sportovních aut za posledních 10 let. Nejvíc designové "arogance" a okázalé "nadřazenosti" cítím z Lamborghiny, ale to je jen čistě subjektivní pocit.
Spíš bych ale řekl, že tímto segmentem zamávalo spojení designu R8 a faktu, že ho udělalo Audi, které bylo pořád vnímáno jak taková ta "pseudo-sportovní" značka "sportovně kroužící" kolem BMW. V tomto kontextu není R8 pouze "obyčejnou" bombou, ale přímo atomovkou.
A další věc, že to auto "funguje". A funguje až neuvěřitelně dobře.
Audi vlastně se zarážející lehkostí "převálcovalo" BMW a skočilo po 911.
Na závěr nutno poznamenat, že dle mne je v současnosti Audi automobilkou, která "nejlépe" zapracovala na portfoliu modelů a postupnými kroky směřuje k té prémiové sportovní charakteristice, která byla vlastní pro BMW.
I když se nepočítám za fanouška Audi, tak musím přiznat, že tady se dá jen smeknout klobouk.
P.S. Kde jsou ti, kteří se před lety obávali fůze Audi-Lamborghiny a zvěstovali konec italské legendy. Protože i když "stejnýů motor, pořád jsou Gallardo a R8V10 dosti rodílná auta, která mohou bez problémů "žít" vedle sebe.
Vím že jsem zde brána za "ANTikoncernářku", ale R8 se mi LíBí (nejen VZHLEDově), nicméně před časem v německém AutoBild (myslím) byl celkem důkladný testík/srovnání vozů
1) Nissan GT-R Premium Edition
2) Porsche 911 Turbo
3) Audi R8 5.2
a vozy SKONČILY ... v právě v tomto pořadí.
Pěkný den (a víte že Bristol Fighter by jim VŠEM stejně jen "zamával" a odjel? ;-) )
PS: Máte PRAVDU, že "preferuji" JINÉ automagazíny, ale i tak mne to celkem PŘEKVAPILO (neb bych skoro očekávala že R8 tam "zvítězí" - snad i ve verzi V8 4.2 ;-)
PPS: Trochu VÁŽNĚji, některé údaje jsou asi PRAVDIVÉ - na okruhu bylo z této trojice nejpomalejší (a to bude asi důvod PROČ ho Audi zatím NEvzalo na Nordschleife - to NE"dedukuji" já, to bylo v článku - pozn. autorka ;-) ) a "kritizována" (a to asi také "oprávněně") byla PŘEVODOVKA.
Ale VZHLEDově je to PĚKNÉ auto a konstrukcí TAKTÉŽ!
Jen že ten hNissan a porše jsou LEVNĚJŠí a přitom LEPŠí (rychlejší).
Pěkný den (klidně i s Audi R8 :-)
I tak to je z této trojice nejpoužitelnější supersport i pro běžnější ježděni (prostornost, komfort), což není vůbec nepodstatné...
Celkové pořadí spíš opravdu kopíruje "časy" na okruhu...
Dobré je číst i "mezi řádky", a to nejen v AutoBildu/Tipu... :-!
... tak TAKovou "fantazii" abych si až (zcela) OTOČILA pořadí - to zas NEmám ;-)
PS: Ale jinak se mi R8 líbí Líbí LíBí - NO problem - TOHLE Audi "mohu" - to mám od doktora "dovolené" :yes::-)
PPS: Co se týče "denního" ježdění, tak nevím jak ten Nissan, ale Porsche je "totálně" v pohodě "brouzdáte" po městě či "tečete" 300 km/h dálnicí - NEmyslím že by ho v této "dispiclíně" Audi nějak "válcovalo" ;-)
Pokud mi chcete dát PĚKNÝ dárek k narozkám - já "mohu" všechny tři tyto vozy (pokud se chcete "plácnout" přes kapsu a koupit mi ten nejDRAŽŠí - já NEmám problém :-)
Jediný kdo tady otáčí celkové pořadí, si teď ty..., tvůj sklon k manipoulac je, jako obvykle, až chorobný... ;-\
911 turbo je určitě (ve své třídě) velmi nadprůměrně pohodové auto, přesto ho v "disciplíně" běžného ("denního") ježdění může R8 překonat...
Ovšem rozhodně né "válcovat!", takovou pitomost bych totiž nikdy nenapsal..., jedině snad ve tvé bujné fantazii... 8-s
NEdal jste si moc RED BULLů? ;-)
Já prostě "mohu" všechna tři tyto auta a že v AutoBild bylo pořadí TAKové jaké bylo - mne sice maličko PŘEKVAPILO, ale toť vše - já bych se "spokojila" i s tím POSLEDNíM (byť nejdražším)
Co se týká toho "denního" ježdění, že to dnešní Porsche zvládá "naprosto v pohodě", tak to prostě JE (je-li v tomto směru Audi R8 třeba "o fous" lepší NEtuším, ale tam prostě "body NEzíská" - klidně se omluvím za použití slova "válcovat" - NEbylo to myšleno nijak "dramaticky" - dle testu je Porsche Turbo LEPŠí vůz než Audi R8 ... já bych stejně raději ten Bristol ;-)
Dobrou
Test jsem nečetl. S tím pořadím nemám problém. Přijde mi, ale v této kategorii méně "důležitý", než řekněmě v "běžné spotřební kategorii". Samozřejmě se rád dočtu, že profesionální novinář(i) zajel čas o X sekund rozdílný a chování je na limitu takové a makové, ale pro jakéhokoliv potencionálního kupce je stejně nejdůležitější osobní pocit a dojem z auta. Stejně 90% řidičů těchto vozů není schopno a ani nevyužívá plný potenciál těchto aut, který je právě symbolizován "jen pouhými" časy a hláškami o chování na limitu.
Pořadí mne osobně sice maličko "překvapilo", ale jak jsem v následujících příspěvcích napsala - mám vpodstatě STEJNÝ názor jako vy - já "mohu" všechna 3 tyto auta :yes::-)
PS: S malý "dodatkem", že "podobně" to vidím i v NIŽŠíCH kategoriích vozů (což jsem zde shodou okolností zrovna předevčírem (?) v souvislosti s C5 2.7 HDi psala)!
Testy jsou hodnocením MAXimálních "naměřených hodnot" a ty většinou NEjsou až TAK důležité (snad "většina" lidí se NIKDY k limitům/maximům vozů NIKDY NEdostane - jako PODSTATNĚ důležitější vidím to, jak se vůz/motor .. chová během "ostatních" 99,99% času - což bývalo kdysi asi NEJlépe rozepsáno v britském magazínu Evo).
Snad s výjímkou BRZD jsou ostatní údaje trochu "orientační" (to mi připomnělo "hádku" dvou fandů o maximální rychlosti 2 vozů - jeden snad 305, druhý 310 km/h = ten je "lepší" ... což je TO ONO, na co upozorňuji, MNOHEM DŮLEŽITĚJŠí je to všechno "podtím", neb to /teoretické/ maximum stejně víceméně NIKDY NEvyužijeme - a to i u NIŽŠíCH "maxim". A i když se mnou jistě mnozí NEbudou souhlasit, za podobný NEsmysl považuji hodnotu 0-100 km/h ... tedy jako "orientační" jistě ANO, ale jen nepatrně jiné zpřevodování hodnotu hravě posune (na úkor třeba daleko DŮLEŽITĚJŠí elasticity) - ale tak či onak, troufnu si říci že TOTÁLNí VĚTŠINA z nás NIKDY NEvyužívá své auto (ze "všech stran hodnocení/měření") NADORAZ/naMAXimum - toť MŮJ názor/pohled na věc ;-)
PS: A z těch 3 bych asi OBTÍŽNĚ vybírala - přiznávám že NEmám "jednoznačného" FAVORITa (asi bych se nakonec NErozhodla dle "číslíček", dle VZHLEDu, ale se všemi se projela a na základě toho ..
Pěkný den (s nějakým z těch 3 :-)
:yes: za text, ale ty tři značky, které vyrábí nejlepší auta na světě, končí všechny na "i", a ne na "y", tak bacha na to, je to pěst na oko. P.s.: A skutečně nemám na mysli "Suzuki" >:D
Bristol přeci končí na "eL"!
A Caparo na "óoóóO" - tak já tomu nějak NErozumět... ;-)
PS: Snad to třetí ferrari - "íííI" - to tam "pasuje"
PPS: A kam dáme Rolls Royce? :-)
Aeromax se mi MOC líbí!
PS: Ale je to proti Bristol spíše taková "atraktivní stylovka" - ale ten "dřevěný rám" to je "originalitka" - to UZNÁVÁM (a teď to NEmyslím špatně! a navíc se mi LíBí i VZHLEDově a motor NENí špatný ... ale R8 5.2, Porsche Turbo ... Bristol Fighter T - to je dynamicky trochu JINÁ liga ;-)
PPS: Tak "... docela štvu"? Počkejte až mne v něm potkáte na silnici.. :-)
... vy NEchcete slyšet novinky o SKVĚLÝCH Britol Cars vozech? :-)
NEbojte - já se dnes již jedním (no dvěma) dlóóóóóuhými příspěvky "vyčerpala" ;-)
(skoro)dobrou noc :-)
Bristol Fighter T je britská "mňamka" co má přes 1000 PS a na silnici "rozválcuje" co potká, AMG a R8čky apod. jsou pro něj "jednohubky" (snad jen Veyron mu ujede, ale MUSí se docela SNAŽIT! ;-)
Prostě MÉ "auto snů" :yes::-)
Motor V10 NENI od Lamba, a nepouziva ho Audi, prave naopak - JE OD AUDI, a pouziva ho Lambo, je to totiz VELMI stary znamy 4,2 V8 rozsireny o dva valce - OSTATNE NAPROSTO PRESNE ODPOVIDA I POMER ZDVIHOVEHO OBJEMU.
Ubohá zlodějina v podání Audi. Pokud někdo argumentuje, že Audi díky tomu, že vytáhlo Lambo z dluhů, si může na oplátku vzít co chce je to ubohost Audi. BMW taky vrazilo do Rollsu hromadu peněz a nevytunelovalo jej. 4,2 V8 možná byl poskytnut Lambu, ale ti z něj udělali klenot 5,2 V10. A audi se chová jako spratek který něco dal kamarádovi, ten to vylepšil a Audi si to pak chce vzít zpět.
Nyní se dokonce objevují informace o vložení motoru 5,2V10 do nové S8. No sbohem vážení...Audi je značka tunelářů. :no: