Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Chevrolet Volt: majitelé tankují v průměru každých 1450 km

13 komentářů

Avatar - peter_ko
peter_ko
to má takú veľkú nádrž?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
naopak... volt ma malu nadrz 😄
Wartburg 353W
35 litru
jamp
Ak sa ma niekto spyta, kolkokrat som tankoval minuly rok, tak si myslim ze raz mesacne. Tiez mi to vychadza na 1200 km na 75 litrovu nadrz. Tie SUV su neskutocne usporne. To u focusu tankujem tiez raz mesacne a vyjde to len na 450 km. >😒] Ale inkaso platim 12x do roka, to si pamatat nemusim :-!
Wartburg 353W
Presne pro tento typ uzivatelu jsou SUV urceny, takze vse je jak ma byt.
geroc I.
Sprosté PR. :no:
megacruiser
těžká mrcha vzhledově se podobající silničnímu tanku, táhnoucí 2 těžké motory a stovky kilo baterek. Aerodynamika od pohledu žádný zázrak. K tomu s dotovanou cenou. Geniální řešení pro budoucnost.
Na tomto autě je jasně vidět, že pokrok na poli elektromobilů je nulový. Staré GM EV1 tento tank hravě strčí do kapsy. Na jedno nabití ujelo přes 200 kilometrů - který dnešní "ekologický" vůz tohle dokáže? Na běžnou dopravu do práce by v pohodě takový elektromobil stačil většině lidí i dnes.
IPace
vaha Ampery/Voltu nijak zvlast nevybocuje z rady, z tech 1.7 tun maj baterky a elektromotor jen necelich 200kg

a vzhled je zbytecne resit, nekomu se to proste libi a nekomu ne, ale je jasne ze nekdo kdo nesnasi hibrydy nebo elektromobili, tak se mu to nebude libit ani kdyby se mu to veskutecnosti libilo, proste v diskuzich se mu to libit nemuze >😒] treba takovej Cadillac ELR je vlastne taky hnusnej, uz jen z podstaty toho ze bude mit stejnou techniku jako Volt vid >😒]
Makovnik
1715kg a cx 0.28 su skutocne nenormalne data vypocujuce z radu [odkaz]
Esteze vies, o com hovoris.
radko.cernohous
Jo, jo. nedávno byl o EV 1 zajímavý dokument. Díky tlaku výrobců aut, olejářských firem atd. byla všechna auta sešrotována (až na pár výjimek, které jsou v muzeu). Dle ohlasů, zkušeností super auto.
nebezpecnavosa
Co na tom "dokumentu" bylo zajímavého ? Třeba že autoři nevědí jaký rozdíl je mezi soukromým a cizím majetkem,nebo co je to pronájem, či po česku spíš "lýzyng" ? A že produkovat něco co přináší zisk někomu jinému (těm co byli spokojeni, bodejť by ne, když to druhý platí) nejde donekonečna a proto se taková neperspektivní sranda ukončí (neprodlouží se pronájem) ?
megacruiser
Ti lidi si je chtěli odkoupit (už jen jako rarita by to auto mělo ohromnou cenu), ale oni je raději sešrotovali a odvezli na skládku do pouště. O peníze tady nešlo, ty auta musely zmizet. Dokonce i ty pro muzea museli vykuchat, aby nebylo možné je už nikdy zpojízdnit. Ten koncept mohl být při rozjetí sériové výroby konkurenceschopný a to byl jeho hrob. Stále to je jediný elektromobil se skutečně dokonalou, promyšlenou konstrukcí.
Nicco
Minule tu bol clanok, ze nejaka vacsina majitelov by si elektromobil uz znova nekupila. Tak neviem, ci EV1 bol fakt taky uspesny alebo iba filmari chceli, aby taky bol.