Novinky
Ostatní ve speciálních tretrách sotva upoceně překonají getlemana v polobotkách. Taky jsem měl blbé pindy dokud jsem ho neuviděl naživo.
Jsme evidentně RŮZNÍ. Třeba JÁ, když uvidím jak si někdo na sprint obouvá polobotky (byť DRAŽŠí než tretry všech ostatních závodníků dohromady), tak si spíš "poklepu na čelo", ale "každému dle jeho gusta" 😉
To rozhodně, já mám rád auta, ty nesnášíš koncern.
Zřejmě ti nedošlo, že se tu neřeší závodní speciály, ale nejrychlejší sériové vozy homologované pro "otevřený" silniční provoz., ty tretro "ostatních závodníků". >😁
Já bych si zase klepal na čelo, kdybych tě potkal mimo tartan v tretrách, nebo na silnici (v C5 HDi) na "slickách". >😒]
Já bych si zase klepal na čelo, kdybych tě potkal mimo tartan v tretrách, nebo na silnici (v C5 HDi) na "slickách". >😒]
To je právě ONO - MNĚ (a lidem od Guinnessovy knihy rekordů) to "došlo" 😄
..aneb (že) JEDINÝ kdo NEdodržel pravidla byl Bugatti Veyron Super Sport 😉
..aneb (že) JEDINÝ kdo NEdodržel pravidla byl Bugatti Veyron Super Sport 😉
Klička doleva, klička doprava..., zase jedeš svůj tradiční diskusní slalom a opět sis nevšimla, že jezdíš do branek z opačné strany... >😁
BEZ kliček - pokus Bugatti Veyron je NEplatný, neb (a to přece VÍTE) NEšlo o sériový vůz (správněji "o vůz v sériové podobě")..
..tečka, punkt, konec ZVONEC 😉
PS: Nu a teď už je to JEN na (zcela sériovém kusu) Bugatti Veyron Super Sport až se rozjede "sem a tam" (rsp. "tam a zpátky") KOLIK, rsp. JAKOU že to maximální rychlostí pojede..
PPS: Kolik "umí" SSC Ultimate Aero a Hennessey Venom už VÍME 😄
..tečka, punkt, konec ZVONEC 😉
PS: Nu a teď už je to JEN na (zcela sériovém kusu) Bugatti Veyron Super Sport až se rozjede "sem a tam" (rsp. "tam a zpátky") KOLIK, rsp. JAKOU že to maximální rychlostí pojede..
PPS: Kolik "umí" SSC Ultimate Aero a Hennessey Venom už VÍME 😄
Právě čekám jak to dopadne, jestli nedá ani těch 415, tak okamžitě ruším objednávku... 😲 :😉 >😒]
A víte že já bych jí (není "vyprodáno"?) jí asi NEzrušila? To myslím VÁŽNĚ! 😉
PS: Nicméně mé "maximum" je třeba LaFerrari (a reálné FF - naprosto STAČÍ - splňuje VŠE co od vozu chci - a tenhle typ mi nějak "padl do oka") - příp. Pagani či Koenigsegg (nebo něco dalšího "dle osobního vkusu").
Včera jsem chvíli za FF jela (tenhle typ "klidné sily" já "miluju" :yes: 😄 - já "dál/výš" prostě NE"potřebuji" 😉
KLIDNÁ SÍLA = když motor (celý vůz) podává výkon "naprosto v pohodě" - jako právě V12 6262 ve FF. Ten motor je schopen DALEKO větších výkonů (viz F12 nebo LaFerrari), ale právě těch v "naprostém poklidu" distribuovaných 660 koní z FF je PŘESNĚ to co (bych) CHCI (chtěla 😄
PS: Nicméně mé "maximum" je třeba LaFerrari (a reálné FF - naprosto STAČÍ - splňuje VŠE co od vozu chci - a tenhle typ mi nějak "padl do oka") - příp. Pagani či Koenigsegg (nebo něco dalšího "dle osobního vkusu").
Včera jsem chvíli za FF jela (tenhle typ "klidné sily" já "miluju" :yes: 😄 - já "dál/výš" prostě NE"potřebuji" 😉
KLIDNÁ SÍLA = když motor (celý vůz) podává výkon "naprosto v pohodě" - jako právě V12 6262 ve FF. Ten motor je schopen DALEKO větších výkonů (viz F12 nebo LaFerrari), ale právě těch v "naprostém poklidu" distribuovaných 660 koní z FF je PŘESNĚ to co (bych) CHCI (chtěla 😄
U mě stále vládne starý dobrý Mercedes-Benz W125 z roku 1938. >😒]
Ja viem že to je OT, ale prosím ťa. Nauč sa písať normálne v diskusiach. To TvoJE hraNIE sloVAmi sa nedá absolútne čítať. Ďik
Veyron je prostě dokonalé auto.
Bugatti je značka na úrovni Ferrari,Maseratti a Lamborgini..
Historicky možná úplně nej.. :yes: :yes: :yes:
Je jedno komu patří do koncernu.
Je to skvělé auto a je nejrychlejší na světě!!
Rychleji to totiž konkurence ještě neumí!!
Taky si můžou vypnout omezovač..ne?? 😉
Bugatti je značka na úrovni Ferrari,Maseratti a Lamborgini..
Historicky možná úplně nej.. :yes: :yes: :yes:
Je jedno komu patří do koncernu.
Je to skvělé auto a je nejrychlejší na světě!!
Rychleji to totiž konkurence ještě neumí!!
Taky si můžou vypnout omezovač..ne?? 😉
Nedělá se v kombíku :no:
PS: VEYRONu (verzi Super Sport) patří "čestné" TŘETÍ místo 😉
PS: Jinak tyhle rychlosti jsou již fakt NEsmysl, znám jednoho Buřtíka co s NĚKOLIKA vozy vyzkoušel "přes300kilometrovou" rychlost a i na tu musíte HLEDAT kdy kde jak a mít ŠTĚSTÍ aby tou rychlostí šlo jet déle než "pár/20-30" sekund..
PS: Titul vozu s nejDRAŽŠÍM vývojem, ten je jak JISTÝ, tak (asi) NEpřekonatelný.. 😄
PPS: Ach - a zatím můžete vymýšlet jak a pomocí diferenciálu do zasněženého kopce 😉
No a story s diferenciálem můžeme dokončit, až pochopiš, co to je diferenciál, co to je samosvorný diferenciál a co je to aktivní diferenciál. Do té doby nemá cenu rozebírat cokoliv složitějšího. Jen ti tedy zopakuji, co jsem ti již napsal a to to, že samosvorný diferenciál "zařídí" to, že ti výkon "neuteče". Běžný diferenciál toto neumí a dnes je to suplováno elektronickými systémy, jako je třeba snow motion.
..JESTLI je schopen (bez úprav) jet alespoň oněch avizovaných 415 km/h musí teprve DOKÁZAT (SSC a Hennesey už svoji rychlost "prokázali" 😉
ABSOLUTNÍ TOTÁLNÍ PROHRA s diferenciálem vs SnowMotion a vy se z toho TAKHLE (sorry ale fakt "zbaběle" - ten UBOHÝ pokus to "otočit" snad ani nejde komentovat) snažíte "VWykroutit"?!? VELMI velmi smutné... 😐
PS: Prostě na to JAK (s jinak VELMI FAJN věcí jakou je (jakýkoli, tedy i) aktivní diferenciál vyjedete zasněholedlý kopec, JAK vám v tom "pomáhá" - jste (sorry) ale NE"zvládl" říct JEDINÉ SLOVO (jediné co jste "trefil", že "funkce" (funkčnost?) diferenciálu a SnowMotion je (řekněme) "podobná" 😉
PPS: Výkon "neuteče" je FAJN - nicméně NEzařídí to aby TRVALE vteřinu za vteřinou "neutíkal" během CELÉ cesty = prostě každý "systém" je určen pro něco JINÉHO (a žádný diferenciál bez dalšího "ovládání" prostě NEmůže dělat to co ... SnowMotion
(a ještě jste NE"odpověděl" v naší diskuzi k tématu "aktivní diferenciál vs SnowMotion a výjezd zasněženého kopečeku" 😄
[odkaz]
Když se budeme bavit o zasněženém kopci, což beru jako teoretický případ (neřešíme příčný sklon vozovky, vyjeté koleje atd..) tak snow motion a aktivní diferenciál kopec vyjedou klidně uplně stejně. A stejně tak i samosvorný diferenciál jen se s tím řidič pravděpodobně "víc popere".
..tak CHÁPU proč říkal že NEtuším jak aktivní diferenciál audi funguje (aneb o tom co s tím má společného FÉN NEvím fakt NIC - p-ř-i-z-n-á-v-á-m! 😄
PS: "Brousíte" (už) BLÍZKO (asi by šlo říct "okolo" 😉
PPS: Ano ten zasněžený kopec byl samozřejmě "příklad" (nicméně na TO byl systém vymyšlen). Reálně třeba na výjezd z naší spodní garáže v zimě, když sníh nejde očistit "dočista dočista" - systém nejen že pouští výkon na "to 2hé kolo", ale de facto "mikropřerušeními mezi levým pravým kolem" vůz "vycuká" (no tohle bylo HODNĚ NE"odborně" - ale... 😄
Pěkný den (odjíždím = je dobrá šance že ode mne budete mít "chvilku pokoj" 😉
...ale je to prostě už dááávno (a "stačilo" 😄
Okna dej klidně k ledu a běž do vzdušného jabka a pokud se bez nich (oken) neobejdeš, zkus třeba nějakou horní řadu VAIOa.
Některé řady Aceru i Asusu (jmenovitě Ethos a Zenbook) bez problémů rozmáznou i mnohem známější konkurenci. A než Air s tunou nedostatků, chyb a kompromisů tak raději čínské Lenovo ThinkPad X1 Carbon. Nic lepšího v poměru cena/výkon/kvalita na trhu dnes není.
Vaia jsou zoufale předražená, zaplácaná bloatwarem a chybí jim podpora ze strany výrobce a aftermarketu. Holt od té doby, co skončili s TZ řadou, jsou jejich dražší notebooky jen pro nadšence.
V PC sféře doba letí mnohem rychleji než u aut, co bylo včera dnes už není. Chceš říct zajímavou věc? Zenbook, tedy podle tebe šrot, byl do loňského podzimu vyráběn ve stejné fabrice jako iPhone a (do značné míry) minulá generace Airu. Ta fabrika patří Pegatronu, který pro změnu patří...Asusu.
Ale i tak bych si na základě zkušeností svých i "okolí" běžný noťas od Aceru/Asusu nekoupil a "edice" jako Ferrari/Lambo považuji za dětinsky směšné "oblbování" marketingem. Dovedeš si třeba naopak představit logo Aceru/Asusu ve Ferrari/Lambu? Je snad image Aceru/Asusu (ve svém oboru) alespoň minimálně srovnatelná s Ferrari/Lambem? 😉
Nikdo není (úplně) dokonalý, ale třeba zrovna to jabko naštěstí podobné "šaškárny" nedělá/dělat nemusí.
Proti Lenovu nic nemám, dle mě velmi dobrá alternativa třeba k tomu Vaio, ona taky image Aceru a Lenova jsou dva různé světy...
Asus (ani Acer) bych si nikdy z vlastní vůle nekoupil, ale můj názor na tyto značky se pomalu začíná měnit. Nexus 7 je super, Zenbook UX32 jsem i přes můj odpor dostal jako služební notebook a opravdu se mi zalíbil... A s jejich šmejdskými řadami nic neudělá jakýkoli znáček...stejně bych si takový nikdy nekoupil, přesně jak píšeš - jaký to má smysl míchat Asus s Lambem?
Jablko má svůj styl, o tom žádná. Ale poslední dobou už začínají přešlapovat na místě, přestávají to být notebooky zcela bez konkurence - dneska jsou to jen přehřívající se notebooky s nedostatkem portů, jejichž operační systém se začíná nepříjemně podobat iOS - a to říkám jako nadšenec do jablečných PC. ;-\ Ale stejně doufám, že nikdy nezačnou s křížením s jinými značkami.
Mimochodem Asus třeba Netbooky uměl mnohem lépe, než (větší) Notebooky.
Sám mám ještě smartphone Galaxy Nexus vyrobený Samsungem, který je v mnohém podstatně lepší, než jeho souputník a čistý produkt Samsungu - S II.
Nexus 7 je povedený za svou cenu, ale zrovna jako super ho nevidím. Proti ipadu mini má mnohem horší poměr celkové velikosti a úhlopříčky displeje, přitom třeba také nemá slot na paměťovou kartu, těžko říct, proč zrovna tohle "obkoukal" Google od Applu.
Nexus 7 jsem používal asi tři měsíce než jsem ho poslal dál. Je to super hračka (sic!) v kontextu ceny, výkon a vyladěnost Tegry je na nejvyšší úrovni. Skvělý je také čistý Android, Nexus mi sloužil primárně jako testovací stroj pro různé hacky. Ale ten displej je prostě malý, 7" širokoúhlé tablety nemají smysl. Absenci paměťového slotu taky nechápu, Google se asi snaží propagovat internetová úložiště (což je u nás k vzteku).
V pátek by mi měl přijít Nexus 10, uvidím, zda to bude lepší. Ale pochybuju, bohužel jsem ještě pro tablet nenašel využití, které by mi ospravedlnilo takový výdaj.
PS: Funguje samozřejmě i na mokru (nicméně zima sníh a příp. led jsou jeho HLAVNÍ "zóna působení" 😄
PS: Ale ŽE rozpozná (a podle toho "řídí" ono "mikrorozdělování" výkonu mezi kola) čerstvý prašan, suchý mokrý sníh nebo firn či led to je prostě FAKT 😄
No a hlavně FUNGUJE (to) 😉
PS: Jde (podle situace - sklonu, povrchu, přilnavosti pneu atd) o x "pohybů" během vteřiny (střídavě u OBOU kol, rsp. "střídavě" mezi levou pravou stranou..
Jde (podle situace - sklonu, povrchu, přilnavosti pneu atd) o x "pohybů" během vteřiny (střídavě u OBOU kol, rsp. "střídavě" mezi levou pravou stranou.."
Alespoň, že nám Kylie oživila sofistikovaný "princip" na kterém v podstatě (a velmi dlouho) fungovalo už staré dobré ABS a později i ESP. >😁 >😒] 😉
PS: A NEnazvala bych SnowMotion "revoluční/převratnou" novinkou, jednak už je x let stará a druhak je to spíš "chytré využití techniky která ve voze(ch) je k dispozici" - jak to nazval MT 😉
Třeba to (stejně jako HYbrid4, nebo hlídání jízdy v jízdním pruhu) také jednou VWaudi "napodobí" 😄
PS: Prospekty NEčtu (a jak je vidět vy "zcelaurčitě" TAKÉ ne 😉
PPS: (škoda) Že jste to NE"ukončil" svým příspěvkem z 8.4. ve 22:00
Pozdravuj svou noční můru F.P. >😒]
PS: Prvenství mu zůstatane asi JEN ve výši nákladů na vývoj 😄
PPS: Vy máte nějaké info že Ferdinand VWeliký je aktuálně v Itálii? Že bych tu cestu ještě "zrušila"? 😉