Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bugatti Veyron Super Sport: Titul nejrychlejšího auta světa mu byl odebrán

Titul nejrychlejšího sériového automobilu světa se podle všeho vrátí do Spojených států, držet ho bude opět SSC Ultimate Aero TT.
Zpět na článek
8. 4. 2013 20:12
8. 4. 2013 20:27
9. 4. 2013 08:21
9. 4. 2013 15:35
10. 4. 2013 13:48
Avatar - white label
8. 4. 2013 13:05
Jednoduché počty
Veyron SS prokazatelně umí přes 430 km/h, ale má sériově omezovač na 415 (k vůli pneumatikám), takže bych mu uznal "jen" těch 415 km/h což je ale pořád víc, než 411 km/h u nejrychlejšího z konkurence.
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2013 14:47
Re: Jednoduché počty
Měl byste "aktualizovat", máte CHYBNÉ (zastaralé) "údaje" (konkurence je dnes už "trochu" DÁL :-)
PS: VEYRONu (verzi Super Sport) patří "čestné" TŘETÍ místo ;-)
Avatar - white label
8. 4. 2013 14:59
Re: Jednoduché počty
Četla si celý článek? Vyjadřuji se konkrétně k tomuto v článku:
"Titul nejrychlejšího sériového auta světa se tak podle všeho vrátí americkému SSC Ultimate Aero TT, které zvládlo jet rychlostí 411,76 km/h."
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2013 15:10
Re: Jednoduché počty
Docela RÁDA bych "pokecala", ale BOHUŽEL opravdu spěchám - první je (bude) Hennesey Venom a druhé právě SSC - Veyron v "normální prodejní" verzi teprve bude muset "ukázat" jestli opravdu těch 415 km/h jezdí (on při tom měřeném pokusu totiž nebyl jen "vypnut" omezovač, šlo i o další /byť drobné/ úpravy...
PS: Jinak tyhle rychlosti jsou již fakt NEsmysl, znám jednoho Buřtíka co s NĚKOLIKA vozy vyzkoušel "přes300kilometrovou" rychlost a i na tu musíte HLEDAT kdy kde jak a mít ŠTĚSTÍ aby tou rychlostí šlo jet déle než "pár/20-30" sekund..
8. 4. 2013 15:14
Re: Jednoduché počty
...a proto je celá diskuze pro kočku a je to úplně jedno. Howgh
8. 4. 2013 15:47
Re: Jednoduché počty
Jasně, bude. Ono všechno tak nějak bude. >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2013 16:48
Re: Jednoduché počty
Ano, VWěřte že i ten Veyron se (jednou) zvládne zařadit mezi nejrychlejší auta světa.. ;-)
PS: Titul vozu s nejDRAŽŠÍM vývojem, ten je jak JISTÝ, tak (asi) NEpřekonatelný.. :-)
PPS: Ach - a zatím můžete vymýšlet jak a pomocí diferenciálu do zasněženého kopce ;-)
8. 4. 2013 18:15
Re: Jednoduché počty
>:D >:D Vtipná jako vždy. I po tomto neuznání, resp. odejmutí je stále druhý. Řekl bych, že už tam (celkem dlouho) je.
No a story s diferenciálem můžeme dokončit, až pochopiš, co to je diferenciál, co to je samosvorný diferenciál a co je to aktivní diferenciál. Do té doby nemá cenu rozebírat cokoliv složitějšího. Jen ti tedy zopakuji, co jsem ti již napsal a to to, že samosvorný diferenciál "zařídí" to, že ti výkon "neuteče". Běžný diferenciál toto neumí a dnes je to suplováno elektronickými systémy, jako je třeba snow motion.
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2013 20:25
Re: Jednoduché počty
Vtipný jako VŽDY = právě že druhý NENÍ.. :-)
..JESTLI je schopen (bez úprav) jet alespoň oněch avizovaných 415 km/h musí teprve DOKÁZAT (SSC a Hennesey už svoji rychlost "prokázali" ;-)
ABSOLUTNÍ TOTÁLNÍ PROHRA s diferenciálem vs SnowMotion a vy se z toho TAKHLE (sorry ale fakt "zbaběle" - ten UBOHÝ pokus to "otočit" snad ani nejde komentovat) snažíte "VWykroutit"?!? VELMI velmi smutné... :-|
PS: Prostě na to JAK (s jinak VELMI FAJN věcí jakou je (jakýkoli, tedy i) aktivní diferenciál vyjedete zasněholedlý kopec, JAK vám v tom "pomáhá" - jste (sorry) ale NE"zvládl" říct JEDINÉ SLOVO (jediné co jste "trefil", že "funkce" (funkčnost?) diferenciálu a SnowMotion je (řekněme) "podobná" ;-)
PPS: Výkon "neuteče" je FAJN - nicméně NEzařídí to aby TRVALE vteřinu za vteřinou "neutíkal" během CELÉ cesty = prostě každý "systém" je určen pro něco JINÉHO (a žádný diferenciál bez dalšího "ovládání" prostě NEmůže dělat to co ... SnowMotion
(a ještě jste NE"odpověděl" v naší diskuzi k tématu "aktivní diferenciál vs SnowMotion a výjezd zasněženého kopečeku" :-)
[odkaz]
8. 4. 2013 22:00
Re: Jednoduché počty
No to jsem opravdu zvědav. Funkce samosvorného diferenciálu a snow motion (a ostatních "brzdících" systémů) je rozdílná v tom, že samosvorný diferenciál nijak neomezuje výkon, kdežto snow motion a ostatní systémy ano. Nevýhoda samosvorného diferenciálu je v tom, že jen "tupě" reaguje na již nastalou situaci. Elektronické systémy jsou rychlejší a "chytřejší", ale "brzdí". No a nad tím stojí aktivní diferenciál. U snow motion je velmi obtížné najít detailní technické informace, ale v momentě, kdy se nejedná o aktivní diferenciál nevidím jedinou technickou finesu, která by měla snow motion nějak zásadně stavět nad jakékoliv ostatní systémy. Propojení se senzory ABS, otočením volantu, snímáním polohy plynového pedálu atd. mají prakticky všechny systémy.
Když se budeme bavit o zasněženém kopci, což beru jako teoretický případ (neřešíme příčný sklon vozovky, vyjeté koleje atd..) tak snow motion a aktivní diferenciál kopec vyjedou klidně uplně stejně. A stejně tak i samosvorný diferenciál jen se s tím řidič pravděpodobně "víc popere".
Avatar - white label
8. 4. 2013 22:38
Re: Jednoduché počty
Revoluční systém "snow motion" má ve spojleru přeního nárazníku zabudován super výkonný fén, které v okamžiku (preventivně) roztopí sníh v nastávajících stopách kol vozu. >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2013 23:46
Re: Jednoduché počty
Vzhledem k tomu že jsem figurkovi "v nápovědě" vysvětlovala ať si to představí jako (jím zmíněný) diferenciál "povýšený" o level výš, tak...
..tak CHÁPU proč říkal že NEtuším jak aktivní diferenciál audi funguje (aneb o tom co s tím má společného FÉN NEvím fakt NIC - p-ř-i-z-n-á-v-á-m! :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2013 23:57
Re: Jednoduché počty
PĚKNÝ příspěvek (bez ironie) :yes:
PS: "Brousíte" (už) BLÍZKO (asi by šlo říct "okolo" ;-)
PPS: Ano ten zasněžený kopec byl samozřejmě "příklad" (nicméně na TO byl systém vymyšlen). Reálně třeba na výjezd z naší spodní garáže v zimě, když sníh nejde očistit "dočista dočista" - systém nejen že pouští výkon na "to 2hé kolo", ale de facto "mikropřerušeními mezi levým pravým kolem" vůz "vycuká" (no tohle bylo HODNĚ NE"odborně" - ale... :-)
Pěkný den (odjíždím = je dobrá šance že ode mne budete mít "chvilku pokoj" ;-)
Avatar - white label
9. 4. 2013 00:19
Re: Jednoduché počty
Neslibuj zase něco, co nemůžeš splnit, dnes je interNET prakticky všude, akorát třeba v Egyptě je šíleně pomalý...
Avatar - Hammunasakra
9. 4. 2013 00:21
Re: Jednoduché počty
Když jsem byla naposled v Egyptě ... no internet (vlastně) už fungoval, ale...
...ale je to prostě už dááávno (a "stačilo" :-)
Avatar - Hammunasakra
9. 4. 2013 00:57
Re: Jednoduché počty
Ach - poslala jsem "do věčných lovišť" Lamborghini (ten ASUS! :-) ). Náš ITák mi předvedl "porovnání schopností" s ultrabook(em) DELL a dopadlo to (tak trochu) "jako v autech" = Lamborghini bylo HEZKÉ a funkčně rychlostí atd. "no problem" - nicméně v přímé srovnání byl soupeř (prostě) LEPŠÍ ;-)
Avatar - white label
9. 4. 2013 02:02
Re: Jednoduché počty
Ty určitě nebudeš žádný velký IŤák, jinak bys věděla, že noťasy značek jako ACER (čti POS(E)R), nebo ASUS (čti AUŠUS) jsou šroty, které logo sebeprestižnější automobilky (aby nalákali "děcka") nespasí. Jako odpůrce koncernu a fanoušek Ferrari, bys měla logicky přejít k ACER Ferrari, což si teda fakt zásadně pomůžeš... >:D
Okna dej klidně k ledu a běž do vzdušného jabka a pokud se bez nich (oken) neobejdeš, zkus třeba nějakou horní řadu VAIOa.
9. 4. 2013 09:23
Re: Jednoduché počty
Jak to je s tou generalizací?
Některé řady Aceru i Asusu (jmenovitě Ethos a Zenbook) bez problémů rozmáznou i mnohem známější konkurenci. A než Air s tunou nedostatků, chyb a kompromisů tak raději čínské Lenovo ThinkPad X1 Carbon. Nic lepšího v poměru cena/výkon/kvalita na trhu dnes není.
Vaia jsou zoufale předražená, zaplácaná bloatwarem a chybí jim podpora ze strany výrobce a aftermarketu. Holt od té doby, co skončili s TZ řadou, jsou jejich dražší notebooky jen pro nadšence.
V PC sféře doba letí mnohem rychleji než u aut, co bylo včera dnes už není. Chceš říct zajímavou věc? Zenbook, tedy podle tebe šrot, byl do loňského podzimu vyráběn ve stejné fabrice jako iPhone a (do značné míry) minulá generace Airu. Ta fabrika patří Pegatronu, který pro změnu patří...Asusu.
Avatar - white label
9. 4. 2013 18:58
Re: Jednoduché počty
Jako u všeho platí, že se najdou výjimky potvrzující pravidlo a samozřejmě proti gustu.., každý máme jiné preference, tak jako u automobilů. Šlo mi především o tu domnělou vysokou (auto)značkovou image "plnokrevných supersportovních noťasů". Navíc je to součást nadsazeného diskusního "popichování" Kylie, viz celé vlákno.
Ale i tak bych si na základě zkušeností svých i "okolí" běžný noťas od Aceru/Asusu nekoupil a "edice" jako Ferrari/Lambo považuji za dětinsky směšné "oblbování" marketingem. Dovedeš si třeba naopak představit logo Aceru/Asusu ve Ferrari/Lambu? Je snad image Aceru/Asusu (ve svém oboru) alespoň minimálně srovnatelná s Ferrari/Lambem? ;-)
Nikdo není (úplně) dokonalý, ale třeba zrovna to jabko naštěstí podobné "šaškárny" nedělá/dělat nemusí.
Proti Lenovu nic nemám, dle mě velmi dobrá alternativa třeba k tomu Vaio, ona taky image Aceru a Lenova jsou dva různé světy...
9. 4. 2013 22:49
Re: Jednoduché počty
Jasnačka, tady se omlouvám, najdřív jsem reagoval a pak teprve jsem četl vlákno :-)
Asus (ani Acer) bych si nikdy z vlastní vůle nekoupil, ale můj názor na tyto značky se pomalu začíná měnit. Nexus 7 je super, Zenbook UX32 jsem i přes můj odpor dostal jako služební notebook a opravdu se mi zalíbil... A s jejich šmejdskými řadami nic neudělá jakýkoli znáček...stejně bych si takový nikdy nekoupil, přesně jak píšeš - jaký to má smysl míchat Asus s Lambem?
Jablko má svůj styl, o tom žádná. Ale poslední dobou už začínají přešlapovat na místě, přestávají to být notebooky zcela bez konkurence - dneska jsou to jen přehřívající se notebooky s nedostatkem portů, jejichž operační systém se začíná nepříjemně podobat iOS - a to říkám jako nadšenec do jablečných PC. ;-\ Ale stejně doufám, že nikdy nezačnou s křížením s jinými značkami.
Avatar - white label
9. 4. 2013 23:29
Re: Jednoduché počty
Ale produkty NEXUS jsou primárně produkty Googlu, ať už je pro ně vyrábí Samsung, LG, ASUS...
Mimochodem Asus třeba Netbooky uměl mnohem lépe, než (větší) Notebooky.
Sám mám ještě smartphone Galaxy Nexus vyrobený Samsungem, který je v mnohém podstatně lepší, než jeho souputník a čistý produkt Samsungu - S II.
Nexus 7 je povedený za svou cenu, ale zrovna jako super ho nevidím. Proti ipadu mini má mnohem horší poměr celkové velikosti a úhlopříčky displeje, přitom třeba také nemá slot na paměťovou kartu, těžko říct, proč zrovna tohle "obkoukal" Google od Applu.
9. 4. 2013 23:54
Re: Jednoduché počty
Šlo mi o to, kdo ty přístroje vlastně bouchá. I teoreticky dokonalý návrh (ThinkPad T40 až T42) jde snadno zkazit nedůslednou montáží nebo pochybením při výrobě.
Nexus 7 jsem používal asi tři měsíce než jsem ho poslal dál. Je to super hračka (sic!) v kontextu ceny, výkon a vyladěnost Tegry je na nejvyšší úrovni. Skvělý je také čistý Android, Nexus mi sloužil primárně jako testovací stroj pro různé hacky. Ale ten displej je prostě malý, 7" širokoúhlé tablety nemají smysl. Absenci paměťového slotu taky nechápu, Google se asi snaží propagovat internetová úložiště (což je u nás k vzteku).

V pátek by mi měl přijít Nexus 10, uvidím, zda to bude lepší. Ale pochybuju, bohužel jsem ještě pro tablet nenašel využití, které by mi ospravedlnilo takový výdaj.
Avatar - Hammunasakra
9. 4. 2013 00:25
Re: Jednoduché počty
Chtěla jsem ještě dopsat (ale White byl reakcí "rychlejší") že SnowMotion ty "mikrocuky" dělá na základě posouzení mnoha info, jako je případný sklon svahu, zda jde o náledí či sníh, umí vyhodnotit i JAKÝ je to typ sněhu...
PS: Funguje samozřejmě i na mokru (nicméně zima sníh a příp. led jsou jeho HLAVNÍ "zóna působení" :-)
Avatar - white label
9. 4. 2013 00:32
Re: Jednoduché počty
A jak vyhodnocuje jaký je to typ sněhu? Bezkontaktně (optickou analýzou), nebo kontaktně nějakým "rozpouštěcím" termocitlivým senzorem s extrémně přesnou časomírou? Předpokládám, že třeba umělý sníh pozná už z deseti metrů levou zadní... >:D
Avatar - Hammunasakra
9. 4. 2013 00:47
Re: Jednoduché počty
..tak s tím UMĚLÝM sněhem tedy "fakt NEvím" ;-)
PS: Ale ŽE rozpozná (a podle toho "řídí" ono "mikrorozdělování" výkonu mezi kola) čerstvý prašan, suchý mokrý sníh nebo firn či led to je prostě FAKT :-)
No a hlavně FUNGUJE (to) ;-)
9. 4. 2013 22:37
Re: Jednoduché počty
Pouští. Stejně "blbě" jako u jiných systému, tedy přibržďováním kola s horší adhezí.
Avatar - Hammunasakra
10. 4. 2013 01:21
Re: Jednoduché počty
NE (to HLAVNĚ k tomu "...tedy přibržďováním kola s horší adhezí") - to si fungování SnowMotion "představujete" ŠPATNĚ ;-)
PS: Jde (podle situace - sklonu, povrchu, přilnavosti pneu atd) o x "pohybů" během vteřiny (střídavě u OBOU kol, rsp. "střídavě" mezi levou pravou stranou..
10. 4. 2013 23:22
Re: Jednoduché počty
Jenže jak toho pohybu docílíš. Bez aktivního diferenciálu jen tím přibržďováním. To, že o technice víš jen z PR prospektů už víme. Díky.
Avatar - white label
11. 4. 2013 00:00
Re: Jednoduché počty
Cituji její popis revoluční/převratné technické novinky:
Jde (podle situace - sklonu, povrchu, přilnavosti pneu atd) o x "pohybů" během vteřiny (střídavě u OBOU kol, rsp. "střídavě" mezi levou pravou stranou.."
Alespoň, že nám Kylie oživila sofistikovaný "princip" na kterém v podstatě (a velmi dlouho) fungovalo už staré dobré ABS a později i ESP. >:D >:-[] ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2013 01:36
Re: Jednoduché počty
..s tím DETAILem, že "staré dobré ABS a později i ESP" to DO kopce moc NEumí, že? ;-) :-) >:-[]
PS: A NEnazvala bych SnowMotion "revoluční/převratnou" novinkou, jednak už je x let stará a druhak je to spíš "chytré využití techniky která ve voze(ch) je k dispozici" - jak to nazval MT ;-)
Třeba to (stejně jako HYbrid4, nebo hlídání jízdy v jízdním pruhu) také jednou VWaudi "napodobí" :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2013 01:39
Re: Jednoduché počty
Na to že jste NEvymyslel "jak s pomocí aktivního diferenciálu" DO (zasněženého) kopce - máte (nějak) BIG sebevědomí :-)
PS: Prospekty NEčtu (a jak je vidět vy "zcelaurčitě" TAKÉ ne ;-)
PPS: (škoda) Že jste to NE"ukončil" svým příspěvkem z 8.4. ve 22:00
Avatar - white label
8. 4. 2013 17:36
Re: Jednoduché počty
Takže Venom je (vlastně jen možná bude) první, ale Veyron naopak ne (i když vlastně je). >:D
Pozdravuj svou noční můru F.P. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2013 20:26
Re: Jednoduché počty
Veyron v sériové podobě (jestli opravdu "zvládne" slibovanou rychlost) bude max. 2hý
PS: Prvenství mu zůstatane asi JEN ve výši nákladů na vývoj :-)
PPS: Vy máte nějaké info že Ferdinand VWeliký je aktuálně v Itálii? Že bych tu cestu ještě "zrušila"? ;-)
Avatar - Gaius Julius Caesar
8. 4. 2013 15:48
A je zameteno
Vejrón je v *. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
8. 4. 2013 16:39
Král králů je Veyron,
Ostatní ve speciálních tretrách sotva upoceně překonají getlemana v polobotkách. Taky jsem měl blbé pindy dokud jsem ho neuviděl naživo.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - white label
8. 4. 2013 17:37
Re: Král králů je Veyron,
:yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2013 20:30
Re: Král králů je Veyron,
Jsme evidentně RŮZNÍ. Třeba JÁ, když uvidím jak si někdo na sprint obouvá polobotky (byť DRAŽŠí než tretry všech ostatních závodníků dohromady), tak si spíš "poklepu na čelo", ale "každému dle jeho gusta" ;-)
Avatar - KANKUNEN
8. 4. 2013 21:13
Re: Král králů je Veyron,
To rozhodně, já mám rád auta, ty nesnášíš koncern.
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2013 21:36
Re: Král králů je Veyron,
Tak alespoň NĚCO máme společného.. ;-)
Avatar - white label
8. 4. 2013 22:32
Re: Král králů je Veyron,
Zřejmě ti nedošlo, že se tu neřeší závodní speciály, ale nejrychlejší sériové vozy homologované pro "otevřený" silniční provoz., ty tretro "ostatních závodníků". >:D
Já bych si zase klepal na čelo, kdybych tě potkal mimo tartan v tretrách, nebo na silnici (v C5 HDi) na "slickách". >:-[]
Avatar - Hammunasakra
9. 4. 2013 00:04
Re: Král králů je Veyron,
To je právě ONO - MNĚ (a lidem od Guinnessovy knihy rekordů) to "došlo" :-)
..aneb (že) JEDINÝ kdo NEdodržel pravidla byl Bugatti Veyron Super Sport ;-)
Avatar - white label
9. 4. 2013 00:23
Re: Král králů je Veyron,
Klička doleva, klička doprava..., zase jedeš svůj tradiční diskusní slalom a opět sis nevšimla, že jezdíš do branek z opačné strany... >:D
Avatar - Hammunasakra
9. 4. 2013 00:26
Re: Král králů je Veyron,
BEZ kliček - pokus Bugatti Veyron je NEplatný, neb (a to přece VÍTE) NEšlo o sériový vůz (správněji "o vůz v sériové podobě")..
..tečka, punkt, konec ZVONEC ;-)
PS: Nu a teď už je to JEN na (zcela sériovém kusu) Bugatti Veyron Super Sport až se rozjede "sem a tam" (rsp. "tam a zpátky") KOLIK, rsp. JAKOU že to maximální rychlostí pojede..
PPS: Kolik "umí" SSC Ultimate Aero a Hennessey Venom už VÍME :-)
Avatar - white label
9. 4. 2013 00:35
Re: Král králů je Veyron,
Právě čekám jak to dopadne, jestli nedá ani těch 415, tak okamžitě ruším objednávku... :-O :*) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
9. 4. 2013 00:41
Re: Král králů je Veyron,
A víte že já bych jí (není "vyprodáno"?) jí asi NEzrušila? To myslím VÁŽNĚ! ;-)
PS: Nicméně mé "maximum" je třeba LaFerrari (a reálné FF - naprosto STAČÍ - splňuje VŠE co od vozu chci - a tenhle typ mi nějak "padl do oka") - příp. Pagani či Koenigsegg (nebo něco dalšího "dle osobního vkusu").
Včera jsem chvíli za FF jela (tenhle typ "klidné sily" já "miluju" :yes: :-) - já "dál/výš" prostě NE"potřebuji" ;-)
KLIDNÁ SÍLA = když motor (celý vůz) podává výkon "naprosto v pohodě" - jako právě V12 6262 ve FF. Ten motor je schopen DALEKO větších výkonů (viz F12 nebo LaFerrari), ale právě těch v "naprostém poklidu" distribuovaných 660 koní z FF je PŘESNĚ to co (bych) CHCI (chtěla :-)
Avatar - PlugIN
8. 4. 2013 20:12
hmm
U mě stále vládne starý dobrý Mercedes-Benz W125 z roku 1938. >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2013 20:27
Re: hmm
:yes: :-)
PS: Moc daleko jsme (přitom za TOLIK let) NE"došli", že? ;-)
9. 4. 2013 08:21
Kylie
Ja viem že to je OT, ale prosím ťa. Nauč sa písať normálne v diskusiach. To TvoJE hraNIE sloVAmi sa nedá absolútne čítať. Ďik
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
9. 4. 2013 15:35
Bugatti..
Veyron je prostě dokonalé auto.
Bugatti je značka na úrovni Ferrari,Maseratti a Lamborgini..
Historicky možná úplně nej.. :yes: :yes: :yes:
Je jedno komu patří do koncernu.
Je to skvělé auto a je nejrychlejší na světě!!
Rychleji to totiž konkurence ještě neumí!!
Taky si můžou vypnout omezovač..ne?? ;-)
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2013 13:48
Malý kufr
Nedělá se v kombíku :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
11. 4. 2013 01:46
Re: Malý kufr
..a dokonce ani v naftě..
..ale stejně bych ho chtěla VYZKOUŠET ;-)
PS: Ale rozhodně NE vlastnit - to raději RR (Range Rover) a RR (Rolls Royce Wraith) a FF (Ferrari, no možná i LaFerrari) - než jeden Veyron :-)