Podvozek je stejná "tuctovka" jako (třeba) Golf (Tiguan) - alespoň že na pružinách a tlumičích NEšetřili..
PS: 2spojka (dříve či později) bude, ale nevím proč po ní tolik lidí "šílí" - (z principu) se hodí jen do NĚKTERÝCH vozů, rsp. k NĚKTERÝM motorizacím..
Hydractive III Plus by v SUV asi možná bylo zajímavé, ale to by muselo jít o DRAŽŠÍ model - ve voze velikosti DS4 je (ekonomicky) NE"reálná"
S tím HYDRACTIVE III Plus bych si (bohužel) NEbyla moc jistá - no a převodovky asi PSA "klasika" = (stále ještě relativně) nová patentovaná 6ti stupňová "dvoukuličková" mechanická a japonský 6ti stupňový automat Aisin.
PS: Na PSA vyvíjenou "speciální 2spojku" k 3 plánovaným HYbrid4 modelům (2x nafta/elektřina + 1x benzín/elektřina) je asi nejspíš ještě brzy...?
To moc NEeee- určitě NAD DS4, možná cenově "v hladině" DS5 (či výš??
PS: Mám pocit že jsem někde zahlédla "první cenu" - od 30.000€(= plně vybavený top model 50 t. €?)
U DS9 to(též) bude 70.000 €?
tak trochu žába, né ? >:D bez hydractive a dvojspojky ani ránu, takže ak to tam nebude, tak je to bída. Už ten pôvod na podvozku, ktorý zdieľa aj DS4...