Ekonomika
Tedy za mě musím říct, že Z4 je proti SLK docela "zrůdička"
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
Na třech ze čtyř srovnání u mě vyhrálo BMW. Sportovnější, dravější a konzistentnější design. SLK se chce tvářit tak ultradrsně, že vpředu je děravé jako řešeto a s tím nekoresponduje spíše vyměklá oblá záď. Samozřejmě to beru do extrému, líbí se mi obě auta 😉
SLK má na roadster tuctový vzhled bez nápadu, který snad lze akceptovat u natažené střechy jako kupé. Naopak Z4 se střechou dole je jeden z nejhezčích roadsterů současné doby.
Bohužel mě moc nová BMW nezaujala a Z4 z nich nejméně. Přijde mi to vzhledově minimálně "divné". SLK je proti tomu krasavec s dospělým vzhledem. Ale proti gustu....
PS: Ale jsou lidi, kterým se líbí dokonce i Veloster >😒]
PS: Ale jsou lidi, kterým se líbí dokonce i Veloster >😒]
SLK není vůbec špatné, ale aby mohlo stačit Z4ce, na to je čirá konzervativnost přeci jen málo. Jakkoliv mám konzervativní design rád, tohle je kategorie šoukár, roadster, tady je trocha invence vítaná, a jestli nějaké auto designem ukazuje, jak se má malý roadster dělat, pak je to Z4 se svou žraločí elegancí. 😉
Popravdě nevidím na tvaru Z4 nic elegantního a připomíná mi to spíš běluhu než žraloka.
No u Velostera se asi shodneme, že je to paskvil, zvláště naživo je to otřes.
Ani mi nemluv, kousek od práce jeden stává. Zajímalo by mě, co donutilo majitele si to koupit. Ale jezdí v tom nějaká holka, takže jí asi někdo nakukal, že je to sportovní coupe, ona tomu uvěřila a to jí ke štěstí stačilo.
Vzhled je možná individuální, ale motorizace ne. Kdo má rád auta, tak má jasno... Současné Z4 nemá v nabídce atmosférický šestiválec nebo atmosférický osmiválec jako SLK. Takže není o čem mluvit...
Kdo má rád auta, tak má jasno a nekoupí si auto pro holky, ale zcela nedostižný Boxster.
Jistě atmo V6 a V8 je přece pro holky. Boxster má jen plátěnou střechu, což je fajn na Floridě, ale tady těmto dvěma vozům nekonkuruje.
Já myslím, že konkuruje, kdo chce roadster koupí Boxster, kdo chce coupé koupí Cayman. Jasně holky by se s plátnem bály o svůj rozcuchaný účes takže volí SLK, ale jinak jsou ta auta plně srovnatelná a i Britové jako velcí znalci a největší uživatelé roadsterů je běžně srovnávají.
[odkaz]
[odkaz]
Že jich tady kolem vidím jezdit.... ale ono i roadsterů celkově je málo. Pevná střecha se nedá nožem rozřezat a je použitelná ve vysokých rychlostech nebo zimě. Navíc bezúdržbová. I velké kabria ji proto mají... SL nebo California.
Ale hlavně bych napsal, kdo chce Porsche, tak nebude dělat zbytečné kompromisy a jde do 911 😄
Ale hlavně bych napsal, kdo chce Porsche, tak nebude dělat zbytečné kompromisy a jde do 911 😄
Každý nejezdí do Chánova a jízda vysokou rychlostí není pro plátno žádný problém. A právě ti Angličané, kteří nemají vhodné podmínky provozují roadsterů v celé Evropě nejvíc a plátno jednoznačně preferují, protože nezvyšuje hmotnost jako skládací pevná střecha u SLK.
A Boxster/Cayman je dnes nejlepší řidičské auto, lepší než 911, ta se stala skvělým GT, ale pokud někdo má rád auta a jejich řízení tak ví, že Boxster je číslo jedna.
[odkaz]
A Boxster/Cayman je dnes nejlepší řidičské auto, lepší než 911, ta se stala skvělým GT, ale pokud někdo má rád auta a jejich řízení tak ví, že Boxster je číslo jedna.
[odkaz]
Oki, s tím se nedá polemizovat. Boxster je nejlepší auto na světě.... kam se hrabe 911, Z4 nebo SLK. Už je mi to jasné. Jsem rád, že jsem konečně prozřel 😄 .
Nemám nic proti Porsche... moc se mi nelíbí masovky ala Panamera a Cayenne už vůbec. Jejich sporťáky jsou daleko zajímavější... nicméně okrajová záležitost.
Nemám nic proti Porsche... moc se mi nelíbí masovky ala Panamera a Cayenne už vůbec. Jejich sporťáky jsou daleko zajímavější... nicméně okrajová záležitost.
Já to mám naopak... Jízdně je ovšem SLK někde jinde... Smutné.
Cítím opět Xawier papouška, resp. dojmy z testů novinářských aut v automatu, 35i s empodvozky a variabilním řízením vs. nadšení ze základního SLK s jednaosmičkou. Tedy jen tyto testy jsem na českém autonovinářském nebi zaregistroval. Anebo se pletu, píšeš z vlastní zkušenosti, máš projeto pár verzí obou aut a jsi schopen nějakého smysluplného srovnání. Pokud je to ale jen to papouškování, pak doporučuju původní základ Z4, tj. 23i v manuálu a se sevotronikem. Váha pod 1,5 tuny, zatáčí a má šestiválec, po turbeném SLK nevzdechneš. Jiná věc je, že mezitím šlo bmw do čtyřválce jako MB, ale ani v případě této 18i základní verze nevidím důvod, proč by mělo být SLK "jízdně někde jinde".
Současné Z4 nemá v nabídce atmosférický šestiválec nebo atmosférická osmiválec jako SLK. Takže není o čem mluvit...
Z4M bylo v minulé generaci velmi okrajovou záležitostí, proto v aktuální není, a otázkou je, jaký smysl má amg slk, prodává se reálně? Je to okraj, tj. nemyslím, že by měla osmiválcová motorizace v této diskusi nějakou relevanci. A atmo V6 proti 35i, těžká volba, ten V6 je výborný motor, ale zatratit 35i protože turbo, může z mého pohledu jen ten, kdo s tím nejel. Jinými slovy, ty modely si z hlediska motorizace nemají co vyčítat, gró je postaveno na oturbených čtyřválcích.
jak vidno, není vás moc co si myslíte totéž. Nebudu soudit, abych nebyl zaujatý. Ostatně oboje jsou auta pro ženskou nebo mid-size trpaslíka...
Tak tyhle kecy opravdu miluju. Nejsem ani ženská, ani trpaslík a s SLK se náramně bavím každý den...
popravdě řečeno bych se nestyděl ani za jedno... Mně osobně se líbí oba tyto roadstery...
Už jsou fotky produkční verze. Řekl bych, že Maserati je zpátky ve hře.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Bohužel špatně odvedený domácí úkol (nebo pouze tendenční článek?). Netvrdím, že jedno nebo druhé je lepší, ale když porovnáváme něco s něčím, asi by mělo zaznít, že mercedes slk má ve standardní výbavě sadu AMG (tj. styling exteriéru a interiéru AMG), 18" disky kol z lehké slitiny a sedadla čalouněna kůží. Ano xenony v základu nemá 😄
Držím palce ať to příště dopadne lépe 😉
Držím palce ať to příště dopadne lépe 😉
Samozrejme jako idealni zaklad vidim tu silnejsi verzi.