Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz A 45 AMG: Připravte si 1,28 milionu korun

29 komentářů

Avatar - CHerokee
CHerokee
Král hot hatchů... :-!
Mig_35
...je Megane RS😄
Avatar - CHerokee
CHerokee
Renault? 8-s
Mig_35
pokrevní bratr MB😄
Avatar - CHerokee
CHerokee
No právě... low cost.
IPace
cenovka ani znacka z HH krale neudela, svoje otom vi S3 ktera mezi HH zapada a zapadala dost do prumeru
Avatar - CHerokee
CHerokee
V Affalterbachu dělají pořádná auta. O to bych se opravdu nebál. 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
Konkurentem A 45 AMG bude RS3
_MT_
Uvidíme, jaká bude nová, ale předchozí sis spíš koupil pro motor než co jiného.
Avatar - kari.laz
kari.laz
To ano, ten motor je super.
Adam Novák
...jsou Suzuki Swift Sport a Renault Twingo R.S. :-! - a za cenu tohohle si můžeš koupit oba + skvěle vybavenou Octavii... prý cílené na mladé lidi - chci vidět někoho 25-letého co není z bohaté rodiny, který si to koupí... :no:
Avatar - Biest
Biest
ale toto auto nie je pre tych, ktori nie su z bohatych rodin alebo nezarabaju nadpriemerne ... keby si to auto dostal tak ho mas s normalnym platom problem uzivit...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Hlavně určitě nepočítají, že by měli hlavní prodeje v Česku, nebo Slovensku
Avatar - CHerokee
CHerokee
Přesně, v Německu to je dostupné auto. U nás Fabie a Octavie a tam BMW 3,5, MB C a E....
Avatar - Biest
Biest
smutna realita pani... ale co s tym spravime? 😒
Avatar - Individualita
Individualita
:yes:
Avatar - salamoon
salamoon
Auto se sedmimístnou cenovkou má pochopitelně slušnou výbavu. Nechybí například karbonový dekor, černý strop......nebo kožený volant.

wauw,tak to uz hej...to uz je vybava hodna auta so 7-miestnou cenovkou.... >😁

teraz vazne,ten dekor bude asi pravy karbon,volant je polokozeny.... inak podla fotiek by som tam cakal krasne cervene start-stop engine tlacitko...inak sa zda,ze to bude asi bestia.zivotnost toho 4-valca myslim,ze budu mat poriesenu....tie cisla su neskutocne.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to ghibli za 1,5 melona..... 😉 a to vravim ako fanda mercedesu :yes:
Avatar - boost.
boost.
Já radši M135i. Přeci jen, kdo uvažuje nad Maserati, neuvažuje nad HH.

A ten bavor je levnější, o dost.
Avatar - fOE
fOE
Levnejsi je jen kdyz si ho nechas levnejsi (manual, pohon jen zadnich kol), coz je potreba rict. Jinak souhlasim, M135i mi prijde jako nejdospelejsi z nemeckych HH a kombinace R6 a 8 stupnoveho ZF pohanejici zadni kola by pro me byla jasna volba. :yes:
Avatar - CHerokee
CHerokee
Souhlas.... pak už stojí stejně a je to o osobní preferenci. Budou to asi vyrovnaná auta....
Avatar - Dinar
Dinar
Zapomeň, zpochybňovat umění amg nehodlám, ale základ je základ, z předokolky, ke které přidáš připojitelný zadek nikdy sportovní náčiní neuděláš. M135i je esencí HH pro řidiče, moje premisa zní stále stejně, kdo opravdu rád řídí, dá vždy přednost zadokolce. Renaultsport nadšenci to nejspíš vidí jinak, ale pro mně HH není o tom, narvat na auto slicky, okna z plastu a udělat čas na NS. Věřím, že se u AMG snažili, ale zadokolku se šestiválcem, kterou za stejné peníze dostaneš u BMW z toho prostě udělat nelze. Proto, jako vždy napříč třídami, AMG o.k., ale až jako alternativa. 😉
Avatar - jeylkey
jeylkey
tak "esenci hh" m135 bych urcite nenazval =/ hh uz tak nejak historisky patri nahon na predni kola, ale je urcite fajn, ze bmw na to kouka z jineho pohledu a jde "proti produ", zadokolka v teto tride je docela vzacny jev
Avatar - Dinar
Dinar
Historicky, určitě přední náhon, souhlas, ale co s tím v diskusi pod čtyřkolkou, kde se zmiňuje jako konkurence audi RS3, také čtyřkolka. Jinými slovy, HH sice vznikly z předokolek, ale právě kombinací průniku klasické koncepce do rajonu hatchbacků vzniká, a to myslím čistě z řidičského pohledu, esence HH ve formě M135i, resp. původně 130i, což je dle mého dodnes hrubě nejlepší auto v kategorii hatchbacků, jedno jestli jej nazveme hot hatchem nebo jen nejsilnější motorizací.
Avatar - fOE
fOE
Tak tak, Renault dela nepochybne auta co na okruhu funguji, ale nedovedu si moc predstavit zivot s takto naladenym HH ve meste (treba ceskem). M135i (nema runflat) si zachova krom performance i to k cemu HH vzdy byli urcene. Muze to byt jedine auto do rodiny, nova, vetsi 1er podle me ano. Jestli Megane ve svem ultimatnim provedeni dost pochybuju.
Ad pohon na zadek vs. 4 kolka, tady bude mit BMW (dokud zadokolku v 1er podrzi) vzdy vyhodu.

Velice pekne srovnani 4 kolky (ikdyz ne MB AMG) a M135i
[odkaz]
Avatar - Individualita
Individualita
Souhlasím s tím, že V6 a náhon na zadek nenahradíš. Ale v mých očích splňuje AMG definici HH naprosto dokonale a navrch přidává kopec estetiky. Je to fakt krásné auto a paskvily jako Megane vedle něj působí jako vtip...
Avatar - Dinar
Dinar
Definici HH splňuje kde co, A45 nevyjímaje, ale reaguju na to, že má být "vyrovnaným autem" s M135i, čemuž, pokud jde o jízdu, z principu konstrukce až tolik nevěřím. Ale uznávám, že je to vaření z vody (stejně jako hlášky o A45 coby králi hothatchů) nikdo s tím zatím nejel, necháme se překvapit.
adamikos
Áčko poslední generace je moc hezký auto a AMG verze je "porno" (minimálně na papíře)! Ale napsat o králi HH kategorie, čímž Megane RS je, že je to paskvil, může opravdu jen blb, co tomu vůbec nerozumí...
Avatar - Individualita
Individualita
Jestli sis nevšiml, tak jsem subjektivně hodnotil rozdíl v designu mezi áčkem a meganem. Nás "blbů", kterým se megane nelíbí je naštěstí celkem dost, zvlášť z přední masky mám chuť hodit šavli kdykoliv jí vidím. Jízdní vlastnosti RSka jsou věc jiná a nepopírám, že to auto má své opodstatnění. Já ale krále HH volím i dle designu a každodenní použitelnosti.