jsou folie a folie, to ze praskne sklo neznamena ze folie najednou prestane fungovat, ja mam bezpecnostni folie a ten pulmilimetr je proste znat a i sama osobe ta folie vydrzi hodne, nejaky kladivko ji neudela vubec nic, nehlede na fakt ze mam folii lepenou, ne jen nanesenou
u systemu co mam by mel nastat na skle pavouk a pote by mela folie odolavat i diky tomu ze je az po okraj skla, tedy stale v ramu ktery to cele drzi, z toho duvodu to take nemam na celnim a zadnim skle, protoze by pak hrozilo ze se do auta nemusi hasici snadno dostat pri pripadnem vyprostovani
cez tie bezpecnostne folie sa dostanes lahko. Nie kamenom a dokonca nie ani kladivom. Ale staci ti jednoduche male sklenarske kladivko (take, ake vidis vsade v autobusoch) a sklo prdne na jeden raz. Videl som test v telke, kde nejakej misske dali najprv kamen, potom kladivo a nakoniec to kladivko. Okno najprv prasklo, a potom sa uz dala urobit diera kludne aj s rukou.
opravdu cekas ze hasice napadne misto bocniho okna rozbit to celni? ja mam u sveho auta bocni folie davane s vyndanym oknem (nekteri umelci to davaj v ramu a tak folie konci vpodstate u "gum") dostat se pak bocnima oknama do auta je na par minut i pro nehoho s hasicskou sekerou >:D
[odkaz] super je, ze je to ukazane na stejnem aute jako mam, jen mam kombika, tam kde me folie davali me dali do ruky 10kg palici a na ukazkovich dverich me tam nechali at si do toho prastim, super bylo jak bylo sklo temer netknuty a ty ukazkove dvere obouchane, ja se taky na poprve trefil do ramu a ne primo do okna, takze jako zlodej bych se asi neuzivil >:D
kdyz to spoctu, tak to co provedli na te audine na videu ty hasici, tak to je skoda okolo 60-80 tisic, tedy u meho auta pri soucasnych cenach totalka, kdyby rozsekali jen dvere, tak to u meho auta da na 30-40 tisic, a pokud by se nejak dotkli kastle, tak opet totalka, to nema cenu ani vycislovat, pokud prednim oknem u meho auta, tak jsme na 35 tisicich, holt vyhrivane celni sklo, a to nepocitam dalsi pozkozeni, natuty by ve vsech pripadech prolili motor vodou, takze totalka tak jak tak, v servisu uz bych se dohodl aby na motoru neco nasli aby se to k totalce dostalo :-)
Boční a zadní okno je kalené folie se lepí z vnitřní strany, v rámu není fixováno, po rozbití nedrží tvar - prostě zdrží ale nevydrží více než 15 vteřin. Nemluvě o tom, že v případě kdy se stříhá střecha je třeba nějak zdolat přední okno (lepené s folií) existuje na to pilka kterou ti amatéři taky určitě mají.
jednemu nerozumiem.
Ak mal zapnuty bufik, tak to muselo hucat. Alebo zeby VW group v 90tych rokoch vedel robil bezhlucne bufiky a potom po 2000 zacal montovat zase hlucne? Lebo bufik, co som zazil v sharane nemohol nepocut ani hluchy.
Vo videu ziaden hluk z bufiku nebadat.
Skor sa charakter toho dymu podoba na vodnu paru.
presne tak, ma to napadlo okamzite ako som videl to pacidlo.
S ich filozofiou mohli uz rovno odpilit motorovy priestor od priestoru pre cestujucich, tj rozdelit auto na 2 casti, aby "zachranili" auto
totalku jsem jiz s pojistovnou vyrizoval, a auto jezdi dodnes u jineho majitele, asi mas holt spatnou pojistovnu a nebo blbe zkusenosti, ja mam v tomhle zatim zkusenost dobrou :-)
to neni tak uplne pravda, je vubec problem to sklo alespon rozbit na pavouka :-) navic to sklo pak nasledne drzi vlastne ve vsech smerech cca 1cm v ramech, takze abys to dostal bud dovnitr, nebo ven, tak to da hodne zabrat a dvere pak muzes vpodstate vymenit :-)
mimochodem vyzkousel jsem si co to vydrzi kdyz dome nacouval chlapek s terenakem co mel vzadu na dverich rezervu s ramem, sklo vydrzelo, dvere ne >:D
Bohužel škodu by vyřizovala pojišťovna, tedy ............. zničená kapota chladičová stěna, asi chladiče, plastový kryt motoru + nějaké duperele, pane to máme cca 50 - 60 tis no a cena auta je 50 takže to je totálka a od té odečteme použitelné zbytky no tak já nevím 5 tisíc Vám bude stačit? Nebo je tu druhé řešení to auto vezmeme vyplatíme Vám těch 50 tis za totální škodu a v dražbě ho prodáme za 45 tis (on se vždycky někdo najde).
Přepis hovoru mezi pojišťovákem a majitelem. Majitel nasraný podruhé.
Boční přední sklo nedrží v žádném ochranném rámu a tedy bezpečnostní folie vydrží dva maximálně tři údery. Jediná výhoda je, že střepy zůstanou na folii.
na tohle jsou tusim pojisteny, jen by jim to asi zvedlo pojistku do budoucna >:D ja bych to docela uvital, u meho auta by takova skoda byla pojistovnou natuty vycislena jako totalka, takze bych to nechal za par tisic spravit v neautorizaku a vyvaril z nich tak 80-90 tisic >:-[]
bohuzel ceskej hasic by jiste radsi rozbil okenko a kapotu si otevrel bez paceni, takze by to bylo jen rozbity sklo u ridice, ac teda u me by to asi prez sklo taky nebyla zadna ferovka na par sekund, mam zevnitr filie proti rozbyti
Ja byt majitelom auta, tak ich asi zabijem.... a nehovoriac o tom ze u nas by to dopadlo tak ze by si to majitel auta musel nechat opravit na vlastne naklady a od poziarnikov by nic nedostal.. kedze hrozilo verejne ohrozenie urcite...... lopatou pohlave ich bit...
Heh, 4 minuty a 40 sekund im trvalo len otvorit kapotu! No panaboha, este ze nevyprostovali zraneneho z horiaceho auta, lebo ten by sa tam za taky cas aj uprazil...
A voda do motora, no to aj skoda komentovat. Ten majitel bol este pomerne kludny, to ja by som si asi s tymi hasicmi inak "podebatoval"...