Heh, 4 minuty a 40 sekund im trvalo len otvorit kapotu! No panaboha, este ze nevyprostovali zraneneho z horiaceho auta, lebo ten by sa tam za taky cas aj uprazil...
A voda do motora, no to aj skoda komentovat. Ten majitel bol este pomerne kludny, to ja by som si asi s tymi hasicmi inak "podebatoval"...
Boční přední sklo nedrží v žádném ochranném rámu a tedy bezpečnostní folie vydrží dva maximálně tři údery. Jediná výhoda je, že střepy zůstanou na folii.
to neni tak uplne pravda, je vubec problem to sklo alespon rozbit na pavouka :-) navic to sklo pak nasledne drzi vlastne ve vsech smerech cca 1cm v ramech, takze abys to dostal bud dovnitr, nebo ven, tak to da hodne zabrat a dvere pak muzes vpodstate vymenit :-)
mimochodem vyzkousel jsem si co to vydrzi kdyz dome nacouval chlapek s terenakem co mel vzadu na dverich rezervu s ramem, sklo vydrzelo, dvere ne >:D
Boční a zadní okno je kalené folie se lepí z vnitřní strany, v rámu není fixováno, po rozbití nedrží tvar - prostě zdrží ale nevydrží více než 15 vteřin. Nemluvě o tom, že v případě kdy se stříhá střecha je třeba nějak zdolat přední okno (lepené s folií) existuje na to pilka kterou ti amatéři taky určitě mají.
opravdu cekas ze hasice napadne misto bocniho okna rozbit to celni? ja mam u sveho auta bocni folie davane s vyndanym oknem (nekteri umelci to davaj v ramu a tak folie konci vpodstate u "gum") dostat se pak bocnima oknama do auta je na par minut i pro nehoho s hasicskou sekerou >:D
[odkaz] super je, ze je to ukazane na stejnem aute jako mam, jen mam kombika, tam kde me folie davali me dali do ruky 10kg palici a na ukazkovich dverich me tam nechali at si do toho prastim, super bylo jak bylo sklo temer netknuty a ty ukazkove dvere obouchane, ja se taky na poprve trefil do ramu a ne primo do okna, takze jako zlodej bych se asi neuzivil >:D
kdyz to spoctu, tak to co provedli na te audine na videu ty hasici, tak to je skoda okolo 60-80 tisic, tedy u meho auta pri soucasnych cenach totalka, kdyby rozsekali jen dvere, tak to u meho auta da na 30-40 tisic, a pokud by se nejak dotkli kastle, tak opet totalka, to nema cenu ani vycislovat, pokud prednim oknem u meho auta, tak jsme na 35 tisicich, holt vyhrivane celni sklo, a to nepocitam dalsi pozkozeni, natuty by ve vsech pripadech prolili motor vodou, takze totalka tak jak tak, v servisu uz bych se dohodl aby na motoru neco nasli aby se to k totalce dostalo :-)
cez tie bezpecnostne folie sa dostanes lahko. Nie kamenom a dokonca nie ani kladivom. Ale staci ti jednoduche male sklenarske kladivko (take, ake vidis vsade v autobusoch) a sklo prdne na jeden raz. Videl som test v telke, kde nejakej misske dali najprv kamen, potom kladivo a nakoniec to kladivko. Okno najprv prasklo, a potom sa uz dala urobit diera kludne aj s rukou.
jsou folie a folie, to ze praskne sklo neznamena ze folie najednou prestane fungovat, ja mam bezpecnostni folie a ten pulmilimetr je proste znat a i sama osobe ta folie vydrzi hodne, nejaky kladivko ji neudela vubec nic, nehlede na fakt ze mam folii lepenou, ne jen nanesenou
u systemu co mam by mel nastat na skle pavouk a pote by mela folie odolavat i diky tomu ze je az po okraj skla, tedy stale v ramu ktery to cele drzi, z toho duvodu to take nemam na celnim a zadnim skle, protoze by pak hrozilo ze se do auta nemusi hasici snadno dostat pri pripadnem vyprostovani
presne tak, ma to napadlo okamzite ako som videl to pacidlo.
S ich filozofiou mohli uz rovno odpilit motorovy priestor od priestoru pre cestujucich, tj rozdelit auto na 2 casti, aby "zachranili" auto
Ja byt majitelom auta, tak ich asi zabijem.... a nehovoriac o tom ze u nas by to dopadlo tak ze by si to majitel auta musel nechat opravit na vlastne naklady a od poziarnikov by nic nedostal.. kedze hrozilo verejne ohrozenie urcite...... lopatou pohlave ich bit...
na tohle jsou tusim pojisteny, jen by jim to asi zvedlo pojistku do budoucna >:D ja bych to docela uvital, u meho auta by takova skoda byla pojistovnou natuty vycislena jako totalka, takze bych to nechal za par tisic spravit v neautorizaku a vyvaril z nich tak 80-90 tisic >:-[]
bohuzel ceskej hasic by jiste radsi rozbil okenko a kapotu si otevrel bez paceni, takze by to bylo jen rozbity sklo u ridice, ac teda u me by to asi prez sklo taky nebyla zadna ferovka na par sekund, mam zevnitr filie proti rozbyti
Bohužel škodu by vyřizovala pojišťovna, tedy ............. zničená kapota chladičová stěna, asi chladiče, plastový kryt motoru + nějaké duperele, pane to máme cca 50 - 60 tis no a cena auta je 50 takže to je totálka a od té odečteme použitelné zbytky no tak já nevím 5 tisíc Vám bude stačit? Nebo je tu druhé řešení to auto vezmeme vyplatíme Vám těch 50 tis za totální škodu a v dražbě ho prodáme za 45 tis (on se vždycky někdo najde).
Přepis hovoru mezi pojišťovákem a majitelem. Majitel nasraný podruhé.
totalku jsem jiz s pojistovnou vyrizoval, a auto jezdi dodnes u jineho majitele, asi mas holt spatnou pojistovnu a nebo blbe zkusenosti, ja mam v tomhle zatim zkusenost dobrou :-)
jednemu nerozumiem.
Ak mal zapnuty bufik, tak to muselo hucat. Alebo zeby VW group v 90tych rokoch vedel robil bezhlucne bufiky a potom po 2000 zacal montovat zase hlucne? Lebo bufik, co som zazil v sharane nemohol nepocut ani hluchy.
Vo videu ziaden hluk z bufiku nebadat.
Skor sa charakter toho dymu podoba na vodnu paru.