Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Peter Schreyer chce značky Hyundai a Kia více odlišit

11 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ze tou odlisnostou asi nebude mysleny dizajn... kedze obe znacky su si v dizajne dost rozdielne...

vraj je kia sportovejsia... a prichadza do europy s rodinnym MPV carensom a vraj je hyundai luxusnejsi ten zase pride v r 2014 do serialu WRC s nadupanou i20tkou... akosi je to opacne... zaujimave 😉

kia quoris takisto nesvedci o tom zeby kia mala byt menej luxusna ako hyundai a takisto v pripade napr velosteru alebo genesisu coupe nevyzera zeby hyundai odmietal sportove auta...
RS
Taky si myslím, že rozdíly jsou víc než patrné [odkaz]
airbag
:yes: >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
😄 :yes:
Avatar - guze
guze
lol >😁
Avatar - Jaros71
Jaros71
Myslím,že design KIA je o dost zdařilejší než nynější Hyundai..!!
Asi i proto mu dali na starost obě značky..
VW může jeho odchodu litovat..i když jejich auta mají stále stejný styl.
Němci jsou na to zvyklí..
V KIA se mohl trošku odvázat.. :yes:
petansoudce
odlišíme to rázně : Kia červený lak, Hyundai modrý lak 😄 >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
podla mna je to teraz uplne ok.... prilisna snaha o odlisenie moze byt kontraproduktivna... nieco ako v pripade seatu ked vw silou mocou z neho chcel spravit spanielsku alfu.... a ono to akosi nevyslo.... ja si myslim ze je to teraz uplne ok... v amerike je hyundai jasne pred kiou a bola by skoda ak by napr tam neponukal sportove modely a naopak na co je kii sa hrat na sportovca ked s tym co ponuka je uspesna a dari sa jej aj v triede beznych mpv ako carens alebo venga.... a nejaka transformacia na sportovca by mozno znamenala zase odliv zakaznikov ktori beru kiu ako pohodove nenapadne rodinne auta...

chapem ze kazda znacka chce mat vlastnu tvar ale ved ju kia aj hyundai maju.... hadam si dnes nikto nepomyli kiu s hyundaiom ze ? veru ze nie... to nehrozi....

nemam nic proti ze bude kia sportovejsia.... prave naopak budem rad, len by ma mrzelo keby niektore modely ako carens venga alebo neajke limuziny ako quoris by v buducnosti museli kvoli zmene imidu skoncit... ale hadam to nehrozi 😉
Iron
Jednou někde Piech něco naznačí a už v každém článku o Schreyerovi se toto papouškuje a furt dokola.
Nikdo - a to doslova - nikdo není nenahraditelný a myslím, že zrovna pro Audi to nějaká tragedie, že odešel není - teda pokud by všechny ty modely po něm nebyly z jeho šuplíku.
Ale sorry článek je HyKi a souhlasím s Topperom - proč do toho teĎ vrtat a neco nově škatulkovat.
Možná je Schreyer agent VW a začíná rozkládat HyKi zevnitř. Jak jsou ti Němci záludní..... >😒]
bullock
Po létech😒br /> Od VW group odešlo dále několik designérů:
- Thomas Ingenlath k Volvu (Čína),
- Lee SangYup od Bentley ke Genesis (Hyundai),
- Luc Donckerwolke (Audi, Lamborghini, Bentley)- časem bude řídit po Schreyerovi obě značky Hyundai a KIA,
- Manfred Fitzgerald - ředitel designu Lamborghini odchází (2016) ke Genesis (Hyundai),
- Walter de Silva, ten odchází do důchodu (resp. jeho pozice byla zrušena - nadbytečnost v důsledku úspor aféry dieselgate).
Od BMW divize M odešel její šéf (vývoje) Albert Biermann do sportovní divize N u Hyundai.
petansoudce
Tyhle kecy manažerů automobilek mě připomínají politiky před veřejností.