Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak tak.....samej chytrolin....jinak nove Mondeo opravdu vypada hezky...kdo ho chce videt..tak ho majni v ostravskem Dankeru....jednu fotku jsem dal k tomu svemu..ale placl jsem to narychlo jen mobilem.
ryccardo
Je to sice trochu off topic, ale neví někdo něco bližšího o 2,0 TDI Biturbo, který VW připravuje na příští rok?
To uz pripravuje vic jak 3 roky ne? 😁😁😁
2.0BiTDI je dost dlhy cas predavany v T5 a Amaroku...
To je motor Euro 5 s naladěním pro užitkové aplikace....... Nemá nic společného s verzí Euro 6 pro osobáky.
Ten se ale (nějak) NE"poVWedl" (nebyl konkurenceschopný pohonným jednotkám jako jsou 250CDi 150 kW nebo 25d 160 kW apod.), jeho další generace, rsp. asi ZCELA NOVÝ motor/silný 4 válec schopný konkurovat
a) nejspíš už NEbude "biturbo" (to ostatní používali v té minulé generaci podobných jednotek - dnes asi snad nejspíš všichni používají "Twin-Scroll Turbo"
b) velmi zajímavý bude výkon s kterým VWaudi příjde. Konkurence již pár let nabízí ca 150 kW, BMW ohlásilo zvýšení (ze 160ti) na 170 kW a audi zvýšení "podladěného" V6 3.0 Tdi ze 150ti na 160 kW.
c) přitom v tisku se o dotazovaném 2.0 Bi-TDi (správněji "výkonnějším 4válci od VWaudi" již delší dobu NEpsala = že by jej opět "odložili"? A jestli ne, tak na JAKÝ bude naladěn výkon - když "sportovní" verze 2.0 TDi se aktuálně dostala na 140kW a těsně nad ním "čeká" onen podladěný V6 3.0 (který je pro budoucnost již POTVRZEN - s výkonem 160 kW
Jsem docela ZVĚDAVA 😉
a) nejspíš už NEbude "biturbo" (to ostatní používali v té minulé generaci podobných jednotek - dnes asi snad nejspíš všichni používají "Twin-Scroll Turbo"
b) velmi zajímavý bude výkon s kterým VWaudi příjde. Konkurence již pár let nabízí ca 150 kW, BMW ohlásilo zvýšení (ze 160ti) na 170 kW a audi zvýšení "podladěného" V6 3.0 Tdi ze 150ti na 160 kW.
c) přitom v tisku se o dotazovaném 2.0 Bi-TDi (správněji "výkonnějším 4válci od VWaudi" již delší dobu NEpsala = že by jej opět "odložili"? A jestli ne, tak na JAKÝ bude naladěn výkon - když "sportovní" verze 2.0 TDi se aktuálně dostala na 140kW a těsně nad ním "čeká" onen podladěný V6 3.0 (který je pro budoucnost již POTVRZEN - s výkonem 160 kW
Jsem docela ZVĚDAVA 😉
no kazdopadne je to vetsi otrava nez u Opelu😊 Videl bych to na rozvoj nynejsi nove generace 2.0 TDi cr. Celkem bez problemu dosahuji o 10 % vetsich nez deklarovanych vykonu dle mereni ve zkusebnach. V tom pripade pak asi nema cenu chodit do biT. Problem muze nastat ve stredni tride na platforme MBQ, tam jaksi podladeny 3.0 V6 nenapasuji, pac je myslena max na R5. Proto si myslim, ze motor kolem 150-160 kW jeste prijde- pouze pro MQB. Na podelna ulozeni si kvuli kultivovanosti mohou nechat podladeny sestivalec- kez by..... ;-\
Já (bez problémů) CHÁPU "že raději se 6ti..." 😉
..ale proč PODladěný (tak moc, až) na úroveň (konkurenčních) 4válců, resp. dokonce POD ně?!?!?
Prostě V6 (nežli R4) pochopitelně ANO, ale s "normálním" výkonem (vždyť i v tom CITROËNu C5 nad kterým se tu "hromadně ohrnuje nos" má V6 3.0 HDi 177 kW (a to je jen PŘEDOkolka a cítíte jak se motor "nudí/NEnamáhá") = (dle mne) VWaudi by měl celé "spektrum výkonů" ZVÝŠIT = podladěný V6 3.0 by měl začínat "alespoň" na výkonu konkurenčního 2litrového 4válce = na 170 kW (menší výkon už je spíš "ostuda" 😐
..ale proč PODladěný (tak moc, až) na úroveň (konkurenčních) 4válců, resp. dokonce POD ně?!?!?
Prostě V6 (nežli R4) pochopitelně ANO, ale s "normálním" výkonem (vždyť i v tom CITROËNu C5 nad kterým se tu "hromadně ohrnuje nos" má V6 3.0 HDi 177 kW (a to je jen PŘEDOkolka a cítíte jak se motor "nudí/NEnamáhá") = (dle mne) VWaudi by měl celé "spektrum výkonů" ZVÝŠIT = podladěný V6 3.0 by měl začínat "alespoň" na výkonu konkurenčního 2litrového 4válce = na 170 kW (menší výkon už je spíš "ostuda" 😐
stale si ako obohrana platna. Spotreba tychto dvoch motorv bude podobna, kultura chodu 6 valca bude vzdy lepsia, atd, atd. Panboh zaplat za ten podladeny 6 valec
Opakování matka moudrosti - zVWláště když to někomu NEdochází a NEdochází a.. 😉
PS: NEpleťte do toho kulturu chodu (o tom žádná), řeč je o VELMI NÍZKÉM výkonu - nic víc nic méně ; -)
PS: Snad bude jednou "prémiový" vůz vyšší střední nabízet V6 "alespoň" od výkonu jaký má cenově dostupný C5 V6 3.0 Exclusive (177 kW za 809 t. 😄
..a samozřejmě "adekvátní" další stupně výkonu = další (ten "střední") třeba ála Mercedes či BMW, tedy nějakých 190-200 kW a 230ti kW bi-turbo už audi má - od BMW se blíží verze 240 kW
No ŘEKNĚTE - vy byste (ve vyšší střední pro A6) místo 150, 180 a 230 nechtěl raději 177 (180), 190-200 a klidně "jen" těch 230 kW? 😉
Aneb - 177-180 (místo 150ti) kW? 200 místo 180ti kW? 230 kW vidím v současné době jako "ok" (verzi 😄
Já jako majitelka CITROËNu střední třídy ty slabší (a hlavně tu NEJslabší) ale rozhodně NEeee 😉
257 kW bi-turbo z R6 3.0 v Alpina 😁3 raději rozebírat (stejně jako 280 kW motoru 50d) NEbudeme, že? 😄
A vy odpovězte POPRAVDĚ (a BEZ "výmluv" o kultuře chodu apod! 😉
PS: NEpleťte do toho kulturu chodu (o tom žádná), řeč je o VELMI NÍZKÉM výkonu - nic víc nic méně ; -)
PS: Snad bude jednou "prémiový" vůz vyšší střední nabízet V6 "alespoň" od výkonu jaký má cenově dostupný C5 V6 3.0 Exclusive (177 kW za 809 t. 😄
..a samozřejmě "adekvátní" další stupně výkonu = další (ten "střední") třeba ála Mercedes či BMW, tedy nějakých 190-200 kW a 230ti kW bi-turbo už audi má - od BMW se blíží verze 240 kW
No ŘEKNĚTE - vy byste (ve vyšší střední pro A6) místo 150, 180 a 230 nechtěl raději 177 (180), 190-200 a klidně "jen" těch 230 kW? 😉
Aneb - 177-180 (místo 150ti) kW? 200 místo 180ti kW? 230 kW vidím v současné době jako "ok" (verzi 😄
Já jako majitelka CITROËNu střední třídy ty slabší (a hlavně tu NEJslabší) ale rozhodně NEeee 😉
257 kW bi-turbo z R6 3.0 v Alpina 😁3 raději rozebírat (stejně jako 280 kW motoru 50d) NEbudeme, že? 😄
A vy odpovězte POPRAVDĚ (a BEZ "výmluv" o kultuře chodu apod! 😉
slyšel jsem, že to má být Biturbo a příští rok se má objevit prozatím v Touaregu a Phaetonu. Výkonově můžeme jen spekulovat, ale tipnul bych to někam k 150-160 kW taky.
Ano MLUVÍ se o něm už (docela DOST) dlouho..
..jen nevím "kam s ním" a JAKÝ bude mít výkon - neb a protože ... 3tí pohonná jednotka v relativně ÚZKÉM spektru výkonu (mezi 140ti a 160ti kW) je poněkud... divná?
..jen nevím "kam s ním" a JAKÝ bude mít výkon - neb a protože ... 3tí pohonná jednotka v relativně ÚZKÉM spektru výkonu (mezi 140ti a 160ti kW) je poněkud... divná?
Už bude letos na podzim.
V čem přijede? Mluvilo se o tom, že se něco takového může objevit v A4 B9.
Též jsem "zvědavá" a ještě více na jeho výkon, když GTD se dostal na 140 kW a podladěný V6 je potvrzen i pro budoucnost (byť místo 150ti se 160ti kW). Bude VWaudi tuto oblast výkonu pokrývat DVĚMA motory? To je docela NE"efektivní" 😐
Pokud platí plánované motorizace, tak to může být jen 140 kW/ 400 Nm (Euro6). GTD má myslím 135/ 380. Ještě přichází v úvahu Passat.
URČITĚ?
PS: A tušíte/víte "něco bližšího"? Viz mé další příspěvky, docela VELMI by mne zajímal jeho výkon (neb VWaudi dvě pohonné jednotky s "podobným" výkonem nabízí - jednu zcela NOVĚ a druhou "do budoucna potvrzenou" = prostor pro 3tí mi poněkud "uniká"
PS: A tušíte/víte "něco bližšího"? Viz mé další příspěvky, docela VELMI by mne zajímal jeho výkon (neb VWaudi dvě pohonné jednotky s "podobným" výkonem nabízí - jednu zcela NOVĚ a druhou "do budoucna potvrzenou" = prostor pro 3tí mi poněkud "uniká"
3_diamanty
kedy ludia uz panu bohu dakuju aj za 4 valce 😄 kto by to kedysi pred 10 rokmi povedal...
o dalsich 10 rokov budeme pisat😒br />
chvalabohu ze to nie je hybrid ale klasicky spalovaci motor , pocet valcov uz bude nepodstatny
😉 :yes:
o dalsich 10 rokov budeme pisat😒br />
chvalabohu ze to nie je hybrid ale klasicky spalovaci motor , pocet valcov uz bude nepodstatny
😉 :yes:
Ten začátek máte SPRÁVNĚ, ten závěr (ale) NEee.. 😉
...aneb tipuji, že jste HYBRIDem ještě NEjel (doporučuji Lexus GS-450h :yes: :yes: 😄
...aneb tipuji, že jste HYBRIDem ještě NEjel (doporučuji Lexus GS-450h :yes: :yes: 😄
To víš...Hjondé ani Kia jeste v Evrope hybridy nemaji 😊)) nejake pokusy ve statech..ale nic moc 😁😁
Tak ze topper bude pro hybridy..az je tihle dva korejsti mazlici uvedou k zivotu >😁
Tak ze topper bude pro hybridy..az je tihle dva korejsti mazlici uvedou k zivotu >😁
Já jsem v zimě preventivně dobíjel akumulátor, takže taky jezdím hybridem (u Peugeotu a Citroenu tomu říkají mikrohybrid) 😄
Mikrohybrid? Vy máte motorek od stěračů nějak napojen na pohon vozu? 😄
Pokud vím, tak u mikrohybridů od Citroenu/Peugeotu nic takového není, žádný elektromotor tam motoru nepomáhá.
Mikrohybrid je snad rekuperace (většinou v kombinaci s inteligentním dobíjením, integrovaným startérem/ alternátorem a tedy start/ stop systémem).
mokrysen
Prosím správce tohoto webu zpět o chronologické řazení článků. Vím, že když tady nebude na hlavní stránce alespoň 5 článků o koncernu, tak nedostanete tolik za reklamu ale ta nepřehlednost je fakt hrozná. :no:
Od změny designu na hlavní stránku ani nechodím. [odkaz]
Iv8
Má někdo zkušenost (vlastní) s motorem Eco-boost 1,0 ? Je opravdu tak pružný a úsporný ? Jak častý je pravidelný servis a jak je finančně náročný ? Je to cesta správným směrem ? Znám rčení : tam Fordem a zpátky vlakem. Nevím jestli je to jen závist těch, co jej nikdy neměli nebo zkušenost majitelů.
kamaradka ho ma ve focusu combi. najeto cca 30 k, jezdi kolem 6-6,5 litru, do ted zadne problemy, servis bezny.
nutno podotknout, ze kamaradka neni znalec, ale uzivatel- tudiz je ji celkem jedno co tam tluce. Kazdopadne se ji s tim jezdi pry lepe nez s 1.6 benzin focus II😊
nutno podotknout, ze kamaradka neni znalec, ale uzivatel- tudiz je ji celkem jedno co tam tluce. Kazdopadne se ji s tim jezdi pry lepe nez s 1.6 benzin focus II😊
Spotřeba😒br />
[odkaz]
Výkonová křivka a dynamika odpovídá moderní atmosferické osmnáctistovce.
Výkonová křivka a dynamika odpovídá moderní atmosferické osmnáctistovce.
no a chvalabohu za tie 4 valce 😄
Uz som teda aspon zistil, preco ma VW medzeru medzi 1.4 a 1.8. Vyzera to tak, ze niektore automobilky maju zamestnancov na svojich miestach.
U dieselů nelze očekávat moc kubatur, prodávají se víceméně jen v EU a Indii. Menší kubatury přibývat asi nebudou - malá auta s diesely se moc neprodávají.