Komerčně neúspěšných aut bylo v historii celá řada, přitom přimárně nemusela být vůbec špatná. Jmenujme jen z posledních R-klasse, Signum, VelSatis atd.
S Tatem těžko říct, zda se mu automobilisté smějí, mopedisté přidanou hodnotu necítí. Jako následník rikše tuk-tuk to přitom logiku podle mě má. Může to být ale i jinak. Holt někdy je trh nevyzpitatelný může být docela složitá alchimie na něm uspět a není to jen o kvalitně a vhodnosti výrobku.
Neúspěšných jsou mraky, jenže málokteré z nich, a možná žádné, nemělo takovou reklamu. Dokonce i my v daleké nevýznamné ČR jsme se x-krát dozvěděli o všech technických a cenových podrobnostech tohoto přibližovadla. Mělo se prodávat v USA a EU, mělo dostat i dieslový motor a mělo být tvrdě nejlevnější. Nemyslím si, že by Renault nebo Opel měl tak velké očekávání. MB chtěl jen zaplnit díru, stejně tak třeba Multipla. Rozhodně netvrdili to, co dala najevo Tata. Podle ní mělo jít o vozítko, které motorizuje celou Indii a Ratan Tata je přirovnával ke kouskům jak byl původní Brouk a Fiat 500.
Tak to je dost velké překvapení, myslel jsme, že na Indickém trhu to bude bestseller. Proto mne to velice přkvapilo, že jej kupují lidé jako druhé auto do rodiny. J epravda, že indie je rozvojová země a stále se rozvíjí a tím pádem i nároky lidí se zvyšují, ale většina indu na auto stejně nemá. Je ale pravda, že mezi rikšou či skútrem není plnohodnotný vůz.