... je prostě podivná: nevím, proč Opel preferuje tak vysokou stavbu karosérií SUVéček. Antara (i Mokka) pak vypadají na silnici zbytečně mohutně a jejich proporce příliš pohledy nepřitahují. Rovněž využití zastavěného místa je dost nepovedené (Antara) a tím se vozy stávají outsidery při srovnání s konkurencí. A jejich neúspěch v Evropě pak dokonaly zastaralé motory a převodovky.
Pevně doufám, že novinka bude subtilnější, prostorná alespoň jako 4008 a že bude mít opět vynikající řešení kokpitu jako její oplovští současníci.
Jen ten downsizing: kdy už legislativci změní podmínky měření exhalací tak, aby odpovídaly reálnému provozu a ustala honba za v praxi nedosažitelnými hranicemi! Pak snad nebudou dieselové 2,2-ky nebo 2,4-ky definitivně mrtvy a budou nadále uživatelům středních suvéček poskytovat dostatek dynamiky k bezpečné jízdě.
Co ti na dieselech připadá zastaralého? Pokud vím, 2,0 a 2,2 prošly generální modernizací před 2-3 lety. O benzínech jak známo mnoho nevím, ale diesely jsou OK a pasují se s vyšší hmotností vozidel GMK statečně.
2.2 cdti plni od 2011 euro 5, tak zle to s tymi emisiami nebude.
Co dostane nova Antara je maska a interier v style Mokka/Insignie, znizi celkovu vysku, predlzi sa na dlzku a urcite dostane biturbo naftu, 10" HD navigaciu, mala by "zhubnout" cca 400kg. Uz som to niekde pisal, u aktualnej 2.2 cdti 4x4 AT Cosmo som nameral na vahe bez par kil 2300kg (bez vodica).
Myslím,že nové větší SUV je u Opelu už zapotřebí..
Antara asi bude ve stylu celkem povedeného Opelu Mokka. ;-)
Snad dostane konečně trošku větší zavazadelník alesponˇ jako Captiva nyní!
Proto se taky Chevroletu prodává o tolik víc..
Motory v dieslu jsou myslím nyní dost OK.
Pokud bude auto větší a lehčí než současné , může mít úspěch..