Testy
je v priestornosti trosku inde ... a podkuruje aj superbu 😉
Názor SM + co nemůžeš vyvrátit ani kdyby ses stavěl na zadní, zbytek subjektivní😒br />
Octavia je levnější (fakt), má lepší dílenské zpracování (fakt), zavazadelník (fakt), dynamiku (fakt), spotřebu (fakt), řazení, řízení, ovladatelnost, srovnatelný design, ovládací prvky, a má horší prostornost, sedadla, pružnost (fakt), jízdní komfort.
Pokud vymažeme subjektivní prvky, vyhrává Octavia na "body" 5:1, a to nemůžeš jakkoliv zpochybnit 😉 BRAVWO ŠKODA!!! :yes:
Pokud vymažeme subjektivní prvky, vyhrává Octavia na "body" 5:1, a to nemůžeš jakkoliv zpochybnit 😉 BRAVWO ŠKODA!!! :yes:
No ak sa po dvoch rokoch pokazí .. čo sa stáva :-! , tak tá "lacná" cena sa dosť predraží ...
Pri tých peniazoch by som radšej volil dlhšiu garanciu ....
Pri tých peniazoch by som radšej volil dlhšiu garanciu ....
Dynamiku? Skutečně? Já v tabulce vidím, jak v pružném zrychlení dostává Octavia slušně na zadek. Na to, že je o dva metráky lehčí, menší a má o deset kilowatt více, je to tedy bída. Jestli i40 nejede, jak s oblibou všichni tvrdí, pak Octavia je už totální lemra. V jízdním komfortu je stejná s i40 a desetina litru na spotřebě není nic, to je v noze řidiče.
Pružnost je něco jiného než dynamika 😉
Ano dynamika Octy je o dvě třídy lepší, naměřených 0-100 za 8,5 vs. 10,3 u i40 je rozdíl parníku. Pružné zrychlení je o tom, že i40 má vzhledem ke slaboučkému motoru lehké převody. Až tak lehké, že 6ka v I40 odpovídá 5ce v OIII (při 130 točí OII 2200 kdežto i40 2700, přičemž Octa točí na pětku 2650). Takže když porovnávají zrychlení na stejné rychlostní stupně tak je to mimo mísu. Konec konců 120kW naměřených na brzdě a nižší hmotnost jasně říkají, že OIII si udělá z i40 s podměřečnou 1.7 trhací kalendář v jakémkoliv režimu. 1.7 je jedna z největších slabin i40 nejen kvůli dynamice, ale i kvůli skutečnosti, že "dole" netáhne a musí se točit, takže akustická pohoda je v pytli a to je u střední třídy, která musí být schopná dlouhých dálničních přesunů jasné mínus. Prakticky každý dvoulitr od jakékoliv konkurence byť se stejným výkonem je lepší volba, nikoliv kvůli dynamice, ale hlavně kvůli pohodlí.
Proč nesrovnávají ten "zázračný" 1,6 TDI. Ten je snad blíž 1,7 než dvoulitr. To by ale Škodárna nemusela vyhrát, že?
Srovnávají prostřední motorizaci OIII s vrcholnou I40. Co je na tom špatně? Kdyby v I40 byl základní diesel 85kW tak pak by srovnání s 1.6 TDI bylo na místě.
...ses dal na demagogii jak tak koukám... :no:
..ano, v "hájení" koncernoVWých vozů opravdu PŘITVRDIL 😄
Za to ty jsi naopak v diskusním "plivání" na koncern (za každou cenu) extrémně "natvrdlá" dlouhodobě... >😒] >😒]
až po tobě.
....trošku ti v poslední době chybí Eggs, Ham.e ;-\
neříkej, že víš co to je.
....někde jsem o tom slyšel...narozdíl od tebe....srovnej se.... tohle levné kočovné divadlo nech josalitům a inescentům...
no jestli jenom slyšel od kamarádů, tak to tě chápu. >😒]
....tys ani neslyšel jak tak vidím... >😒] :😉
pretoze porovnavali cenovo pokial mozno najblizsie auta. To uz podla teba asi mohli rovno porovavat so zakladnou vybavou oktavie
Zase komentuješ něco, čemu nerozumíš? Nic nového. >😁 :yes:
Seděl jsem v obojím a v hyundai pocit o dost lepší. Vnější design mi nepřijde nejlepší ani u jednoho, přestože mi nové hyundaie přijdou designově dobrý, tady už se mi zdá i40 až moc přeplácaná, hlavně ty vystouplý rohy předních světel. Škodovka zase vypadá jako že design někdo namaloval za 5 minut.
skoda produkuje antidizajn... ale nemoze za to... to ma za to ze sa dala dokopy s vw.....
Jasně..není přece nad rozplyzlou karoserii a světla až k čelnímu sklu.. >😁 >😁
Taky mám zkušenost s oběma, Octavie má větší kufr.... a to je vše. Ne, ještě vlastně používá trochu příjemnější kůži na dotek. Hyundai na první dojem působí jako mnohem dospělejší a hodnotnější auto a to právě díky interiéru. Zajímalo by mě, podle čeho redaktoři SM usoudili, že Octavie používá lepší materiály a vypadá luxusněji. Pravda je taková, že Hyundai tolik nešetří na čalounění, dekorovém obložení a kvalitě plastových dílů, Octavie je v tomhle ohledu spíš o krok zpět proti své předchozí generaci.
presne tak .. O2 vyzera aj zvnutra dostojnejsie a solidnejsie ako O3.... na O3 uz len pri pohlade na dvere a interier zvnutra vidim ze sa setrilo a to v aute ani nemusim sediet... a sterilita a setrenie pokracuje aj zvonku .. ten dizajn je totalna sterilita..
i40 je o triedu vyssie a nejde to popriet... je to vidiet na prvy pohlad.....
i40 je o triedu vyssie a nejde to popriet... je to vidiet na prvy pohlad.....
O2 fl vypadá.. ale jen vepředu. Po roce a něco co s O2 ambiente/ambition jezdím sem si všiml, že není interiér jako interiér a když sem si sedl střízlivý dozadu, tak sem zjistil, že měkčené plasty předních dveří jsou opravud jen vepředu >😁 V zadu to bylo jak... v Rapidu.. trochu nasrání, ale moje auto to není >😁 Asi to auto někdy budu muset prolézt pořádně >😁
Ano, vzadu má OII tvrdé plasty na dveřích.... ale nebývalo tomu vždy, tohle začla dělat Škodovka až někdy od roku 2010, předchozí verze měly zadní měkčené stejně jako přední....
Tohle je r.v. 2011 😄 Takže souhlas.. To je věc co mi na Škodovce vadí.. jinak proti těm autum nic nemam
No šetří se čím dál víc, napříč všemi značkami, ale zatímco například u Korejců je s každou generací auta vidět rapidní posun oproti předchozí, Škodovka už asi vrcholu dosáhla či co a nyní s každým novým modelem jsou znatelné čím dál větší úspory, těžko je přehlédnout. Např. OIII nejenže postrádá měkčené plasty na zadních dveřích (na předních jsou již také tvrdší, než bývaly), ale už zde chybí i čalouněná výplň dveří, kterou nahrazuje opět jen tvrdý plast. Stejné řešení jako u Rapida.
A myslíš si, že je přípustné, aby nějaká "rejže" vyhrála nad naší Škodovkou?
A pokud by těch plusových položek bylo málo, kdo by to mohl vyhrát?
Tož tak...
A pokud by těch plusových položek bylo málo, kdo by to mohl vyhrát?
Tož tak...
Jak by to uzavřel Jeremy?
Co koupit?
FORD MONDEO!
(nebo dle chuti dosaď P508, Passat a Insignii.)
Co koupit?
FORD MONDEO!
(nebo dle chuti dosaď P508, Passat a Insignii.)
no zrovna v Anglii je Škoda hodně oblíbená..U redaktorů Top Gearu neméně..
A?
Zapomínáš na Mazdu 6, jízdně strčí porovnávanou dvojici hravě do kapsy, navíc věřím, že bude vyrovnaným soupeřem i nastupujícímu Mondeu.
Jo a cenově tu Octavii taky strčí do kapsy. Skoro dvakrát. >😁
Nehraj si na Trolla. 😉 Tady se neřeší Octavia v základu, tam ji samozřejmě Mazda 6 nekonkuruje. Nebo je Tvůj příspěvek zas jen o tom, že jsi si musel splnit?? Nehledě na to, že verze kterou testoval SM je se zmíněnou Mazdou cenově v podstatě nastejno.
Hele, tohle není o tom, jít a koupit z fleku auto za 700 klacků, ty sám bys o tom mohl dost dobře vyprávět. Realita je někde (hlavně cenově) jinde. Plakátovče. 😉
Zase se uchyluješ k osobním urážkám? Chudák mně opravdu urazit nemůže.
Chlapče, tys mi naprosto k smíchu, teoretizuješ tu o věcech, o kterých nemáš ani páru, nikdy si je neřešil a ani řešit nebudeš. Už jen to srovnání šestky a octavie, by znalý člověk nikdy neudělal, protože si ty auta cenově absolutně nekonkurují. Jistě, v některých extrémních výbavách snad i ano, ale ty nikdy nebudou základem prodejů a tudíž ani relevantního srovnání. Tak nad tím popřemýšlej - chudáku. 😉
To jestli někdy budu nebo nebudu něco řešit je jen moje věc, do toho Ti jaksi nic není. Kdybys neměl problémy s pochopením PSANÉHO textu, tak bys snad možná i pochopil, že jsem Octavíí s Mazdou nesrovnával, pouze jsem řekl, že se jí Octavia v dané cenové hladině blíží, toť vše. Jinými slovy, že se Octavia za 589 cenově blíží modelu střední třídy. Je zajímavé, že problém tu s tím máš jen ty.
asi tak >😁 srovnatelná motorizace a výbava rozhodně není u mazdy 2x dražší ale jen o pár (desítek?) tisíc a stále je to auto o třídu výše
Jo, to je právě ta plakátová teorie. Zkus někdy praxi. Přeju ti to. 😉
ano, jistě - máš pravdu >😁 s tebou opravdu nemá cenu diskutovat - Finland tady reaguje na to co napsal Ronault o TG a Mondeu a nesrovnává 6 a O3 - jen že by ty dvě auta nahoře strčila do kapsy a s tím já souhlasím - do toho ty vyštěkneš že za cenu 6 máš skoro dvě oktávie a když někdo napíše, že to tak není tak ho nazveš plakátovým teoretikem - k smíchu >😁 ale jak říkám - nemá cenu ti odporovat - radši pro tebe budu plakát a dál si budu myslet svou pravdu a jezdit v zábavných autech než abych si s tebou rozuměl a tím pádem jezdil nejspíš v koncernu 😉
Bylo to psané s nadsázkou a dal jsem tam i smajlíka, aby to ti dotčení nebrali zase tak doslova. Ale brali, co už. >😁 :yes😒br />
Jen tak mimochodem, spoustu firem má finanční limit na nákup vozu do nějakých 500 tis. Za to máš slušnou Octavii. A koupíš si za to šestku od Mazdy? Leda jako ojetinu. :-!
Jen tak mimochodem, spoustu firem má finanční limit na nákup vozu do nějakých 500 tis. Za to máš slušnou Octavii. A koupíš si za to šestku od Mazdy? Leda jako ojetinu. :-!
Kdybych měl finanční limit 500 tis tak je jasné, že se budu dívat o třídu níže než je šestka - o tom já jsem ale nemluvil, navíc Octavii 3 v kombíku s 2.0 tdi taky pod 500 tis nekoupíš - pokud teda nedostaneš tak velkou slevu, což chápu, že spousta větších pravidelně odebírajících firem ji dostane. Kombík proto, že nesrovnávám liftback a sedan jako tady v článku. Navíc prostě octávii s šestkou ani srovnávat nehodlám 😄
Navíc jsem ten příspěvek myslel tak, že 6 strčí do kapsy současné "výběhové" Mondeo, o novém bych si to netroufl tvrdit. Vidím, že aspoň někdo pochopil, že M6 a Octavii jsem opravdu nesrovnával. Měl jsem na mysli to, že se Octavia v této specifikaci blíži střední třídě, toť vše. Btw. model střední vs. nižší střední srovnávala redakce, já nikoli. 😉
celkom rád by som si vypočul Jeremyho a Laguna. >😁 Okrem Mondea moc toho neakceptuje. >😁
poté působí tvé prohlášení vcelku nesmyslně..
Poposedni si.
Je v podstatě jedno, jestli Mondeo nebo Insignia atd., v podstatě jsem chtěl vyjádřit, že pokud chci auto střední třídy, tak nakonec nejlepší volbou je plnohodnotné auto střední třídy, a to není ani jedno z něch.
Pokud stále nechápeš, tak dám příklad z poslední 19. serie, kdy v porovnácím testu Focusu ST, Astry OPC a Meganu RS doporučil na závěr Toyotu GT86.
Je v podstatě jedno, jestli Mondeo nebo Insignia atd., v podstatě jsem chtěl vyjádřit, že pokud chci auto střední třídy, tak nakonec nejlepší volbou je plnohodnotné auto střední třídy, a to není ani jedno z něch.
Pokud stále nechápeš, tak dám příklad z poslední 19. serie, kdy v porovnácím testu Focusu ST, Astry OPC a Meganu RS doporučil na závěr Toyotu GT86.
při nedávném srovnání mi i30 vyšla o víc jak 100tis. levněji než OIII a OIII je tu zase o 30tis. levnější než i40. CO z toho vlastně vyplývá? Že konkurencí OIII je spíše i40? Nebo že je OIII předražená?
Z racionálního pohledu Je i40 konkurent Octavie, ale Octavie není plnohodnotný konkurent i40.... tolik z racionálního pohledu, když se do toho nevloží drastickej marketing a čecháčkovský vlastenectví
Tak max. 5% oktávií se tak maximálně prodá v Česku. Takže typickej čecháček seš taky tak maximálně ty - blbe zakomplexovaná >😁 :no:
Co jsi tím chtěl říct? Spousta majitelů Škodovek ti řekne, že si jí koupili mimo jiné proto, že je to český auto a že jsou na škodovky zvyklí... nebo ne snad? Toto vlastenectví se projevuje víceméně v každým státě... navíc Škodovka zde má ze všech značek nejmasivnější marketingovou masírku.... nebuď naivka, výrobky se neprodávají podle toho, jak dobrý nebo špatný jsou 😉 to by pak reklama nemusela stát takovej balík a vlastně by ani nemusela existovat
OT - jinak já typickej čecháček nejsem a vlastenec už vůbec ne 😉
OT - jinak já typickej čecháček nejsem a vlastenec už vůbec ne 😉
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A kdo tedy z tvého pohledu sáhne po Hyundaii?
Co se týče fleetu, v tom s tebou souhlasím, Octavie je typický firemní auto, stejně jako většina portfolia VW.
Na druhou stranu že by se měl soukromý kupující automaticky rozhodnout pro Octavii z důvodu, že je to liftback a tudíž praktičtější varianta? To by mi sedělo tehdy, pokud by ta auta byla totožná (např jako Mondeo sedan vs. liftback).
Pro mě osobně je tohle naprosto nepodstatný měřítko, zda se jedná o sedan či liftback, o tomto bych se rozhodoval opravdu až tehdy, pokud by se jednalo o totožné auto.
Tyto vozy jsou propastně rozdílné v mnoha jiných ohledech, které hrají to kterému kupci do karet. Výhodu Hyundaie vidím v lepším poměru cena/užitná hodnota, výrazně pohodlnějším svezení a dojmem hodnotnějšího auta, který právoplatně zapadá do střední třídy. Výhoda Octavie může být v lepší tuzemské image značky, lepší zůstatkové hodnotě, případně větším objemem zavazadelníku (což je podle mě ale výmluva, kterou používá velká část lidí, rozdíl plus minus pár desítek litrů běžně člověk ani nepocítí). Design hodnotit nebudu, ten je silně subjektivní.
Co se týče fleetu, v tom s tebou souhlasím, Octavie je typický firemní auto, stejně jako většina portfolia VW.
Na druhou stranu že by se měl soukromý kupující automaticky rozhodnout pro Octavii z důvodu, že je to liftback a tudíž praktičtější varianta? To by mi sedělo tehdy, pokud by ta auta byla totožná (např jako Mondeo sedan vs. liftback).
Pro mě osobně je tohle naprosto nepodstatný měřítko, zda se jedná o sedan či liftback, o tomto bych se rozhodoval opravdu až tehdy, pokud by se jednalo o totožné auto.
Tyto vozy jsou propastně rozdílné v mnoha jiných ohledech, které hrají to kterému kupci do karet. Výhodu Hyundaie vidím v lepším poměru cena/užitná hodnota, výrazně pohodlnějším svezení a dojmem hodnotnějšího auta, který právoplatně zapadá do střední třídy. Výhoda Octavie může být v lepší tuzemské image značky, lepší zůstatkové hodnotě, případně větším objemem zavazadelníku (což je podle mě ale výmluva, kterou používá velká část lidí, rozdíl plus minus pár desítek litrů běžně člověk ani nepocítí). Design hodnotit nebudu, ten je silně subjektivní.
... mě už to nepřekvapuje..Redakce Světa motorů už neví jak by škodovce lezla víc do zadku. Ono, i zde platí okřídlené "koho chleba jíš, toho píseň zpívej" 😄
bohužel musím souhlasit. jen přidám, že OIII má ve fleetu navrch hlavně v tom, že po 4 letech dáš škodě vozovej park na protiúčet a prostě už máš zaběhnutýho partnera a nebudeš to měnit jen proto, že má hyundai aktuálně dobrou nabídku. i změna servisu ze škodovek na hyundai není úplně jednoduchá. škoda je tu dobře zakořeněná a u středních a velkých firem ji jen tak něco neohrozí. nevyčítám jí to, je to byznys a dělají to dobře.
obávám se, že ani za pět let nebude při prodeji hyundai oceňovaná stejně jako oIII 😒 protože po něm holt nebude taková poptávka.
obávám se, že ani za pět let nebude při prodeji hyundai oceňovaná stejně jako oIII 😒 protože po něm holt nebude taková poptávka.
pls nekategorizuj.
Osobne poznam managera velkej firmy, ktory zmenil pasata b6 teraz za i40.
Ono sice nemci drzia vysoku poziciu vo fleetoch, ale to neznamena, ze to nemoze byt inak.
Vo firme, v ktorej robim su tiez fabie/oktavky/pasaty/audi, ale napr uz dodavky su cisto francuzi tj berlinga a jumpre
Osobne poznam managera velkej firmy, ktory zmenil pasata b6 teraz za i40.
Ono sice nemci drzia vysoku poziciu vo fleetoch, ale to neznamena, ze to nemoze byt inak.
Vo firme, v ktorej robim su tiez fabie/oktavky/pasaty/audi, ale napr uz dodavky su cisto francuzi tj berlinga a jumpre
Co provedl, že ho tak tvrdě potrestali >😁
Vyhazov se jim zdál asi jako nedostatečný trest >😁
Vyhazov se jim zdál asi jako nedostatečný trest >😁
ten manager si to musel asi sam vybrat, kedze to je CEO velkej firmy.
Zaujimave, ze ziadny bavorak aspon 5ka, ci audi a6 atd....Ale obycajny prachprosty hyundai. Tak, ale je to zena, takze ti si na autach nelipnu
Zaujimave, ze ziadny bavorak aspon 5ka, ci audi a6 atd....Ale obycajny prachprosty hyundai. Tak, ale je to zena, takze ti si na autach nelipnu
Tak to bude asi tím. U nás Mají Passaty a to i Generální. Ale jedna Vice Presidentka pro technology, mimo jiné Němka, která sem přišla před dvěma lety z německé pobočky společnosti, si prosadila Superba. Je to jediná Škodovka ve vozovém parku, jinak jen Golf, Focus, Passat, CC a pát hybridních Toyot a elektrický Smart
Vzhledem k tomu, že i40 mi přijde exkluzivně ošklivá ve všech detailech, tak by jsem se v tomhle duelu musel přiklonit na stranu OIII, ale naštestí to není jen o dvou autech a Peugeot 508 Active 2,0HDI 163k včetně bixenonů a všeho potřebného za 610 000 (ceníkových) by to jistil. Popřípadě za 565 000 s 2,0HDI 140k.
Keď pozerám na predaje P508 vela ludí tu nezdiela tvoj názor. 😉
Bohuzel vela ludi z CZ a SK si mysli, ze Skodovka je "buhviproc" lepsi 8-s
No to je fakt. Ale kvalita auta sa predsa nehodnoti podla toho ako ho kupuju masy. Priemerny clovek si vzdy vyberie len priemerne auto. To je jasny sociologicky zakon. Tiez sa ma znami pytaju, ze preco som si vybral prave 508, ze ci nebolo ine auto na vyber. Napriklad oktavka, superb, mondeo, passat ... A ked sa zacneme o tom viac bavit, ze kto co ponuka a za ake peniaze a ked sa v 508cke odvezu, tak su prekvapeni a brali by ju hned ...
Problem je asi len v tom, ze peugeot nerobi 508cke ziadne promo. Ja osobne som nikdy nevidel ziadnu reklamu. Za to reklamu na oktavku alebo i40 vidim stale. Peugeot dava reklamy maximalne na 208cku. Takze to vyzera, ze vacsina ludi ani nevie, ze nejaka 508cka existuje ...
Ale to mi vobec nevadi, skor naopak. Doteraz som mal oktavku a to bola cista tuctovka, nikdy sa na mna nikto nepozrel. Oktavky su vsade, prides na parkovisko pred tesco a je problem najst miesto, aby v okruhu 10metrov neparkovala oktavka. Ale s 508 je to ine. Ludia na to auto vyslovene zizaju a je to celkom prijemny pocit 😃))
Problem je asi len v tom, ze peugeot nerobi 508cke ziadne promo. Ja osobne som nikdy nevidel ziadnu reklamu. Za to reklamu na oktavku alebo i40 vidim stale. Peugeot dava reklamy maximalne na 208cku. Takze to vyzera, ze vacsina ludi ani nevie, ze nejaka 508cka existuje ...
Ale to mi vobec nevadi, skor naopak. Doteraz som mal oktavku a to bola cista tuctovka, nikdy sa na mna nikto nepozrel. Oktavky su vsade, prides na parkovisko pred tesco a je problem najst miesto, aby v okruhu 10metrov neparkovala oktavka. Ale s 508 je to ine. Ludia na to auto vyslovene zizaju a je to celkom prijemny pocit 😃))
já jsem reklamu na 508 viděl, teda u nás v čechách - když přicházela na trh - běžela velmi často 😄 možná že na Slovensku ne ale kdo ví 😄
Bežala aj na Slovensku.No potom prestali 😄
P 508 sedan je pre mńa vyslovne škaredý.Kombík je na tom výrazne lepšie,ale predná maska je nevydarená.Keď som vlani začal jazdiť H i40cw velmi často sa ludia vypytovali na auto a chválili vzhľad.Len tak na okraj. >😁
P 508 sedan je pre mńa vyslovne škaredý.Kombík je na tom výrazne lepšie,ale predná maska je nevydarená.Keď som vlani začal jazdiť H i40cw velmi často sa ludia vypytovali na auto a chválili vzhľad.Len tak na okraj. >😁
Neboj, to ti říkali ze solidarity. Spousta lidí ještě dokáže soucítit v těžkých situacích s druhými >😒]
No my víme,jak se k tobě lidé chovají a proč.Nemusíš to tu psát.
To víš, že jo Džoníku. >😁
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
Osobne se mi take P508 docela libi. Priste dej odkaz na nejakou lepsi barvu, treba v bílé vypada 508 velmi pekne
Pažout je vo vela ohladoch ovela lepsi. Zboku je dynamickejsie i40, ale to je tak vsetko. Interier vyhrava P508.
V nizsie spominanej bielej je super, ale perletovej.
V nizsie spominanej bielej je super, ale perletovej.
Když budu hodnotit jen design, vyhovuje mi konzervativnější styl, ale je dobře že tu jsou automobilky jako H/K, které vyznávají naprosto odlišný styl, aspoň je trh rozmanitější a každý si vybere...(píšu to proto, páč za chvíli tu bude x příspěvků jak je hnusné i40 a potom jak je hnusná Octavia) 😄
Raději hunday. O3 do střední třídy zařazují akorát rozměry a nato že to je auto nižší střední třídy tak je docela dost předražená.
Přes to, že je O3 2. nejlepší ve třídě, je bohužel ještě jeden konkurent, který ji roznese na kopytech. Je to...
-
-
-
-
Anoooo Seat Toledo!!! A co tedy dodat? BRAVWO ŠKODA, 2X BRAVWO SEAT!!! :yes: :yes: :yes:
-
-
-
-
Anoooo Seat Toledo!!! A co tedy dodat? BRAVWO ŠKODA, 2X BRAVWO SEAT!!! :yes: :yes: :yes:
toledo? ved to je rapid s logom seatu.... hadam nechces povedat ze rapid porazi octavku
Ještě by jsem pochopil, kdyby jsi napsal Leon, ale Toledo? Ač se mi designově docela líbí, tak že by přeznačený Rapid měl být lepší než OIII je dost divný názor. To už by pak musel být nad OIII i Rapid a to je dost "překroucená" realita.
Není vůbec rozhodné, co si myslím o řediteli Hyundaie,a to zejména po tom, co jsem si přečetl jeho článek v nedávných Hospodářských novinách. Píšeme zde slušně, zdržím se tedy z tohoto důvodů komentáře.
Na druhou stranu, že Octavia vyklepne vlajkovou nošovickou loď, to tak nějak zadostiučiněně naplňuje člověka blahem. Jistě, Octavia není vemlouvavá kýčová rychlokvaška, nýbrž pod křídly produkční koncernové jedničky Evropy odladěný mainstreamový démant. Tohle vynikne v obrazové konfrontaci natolik přesvědčivě, že snad měla být do testu vybrána ičtyřicítka v červené. Neboť ten její ruměnec studu snad prosvítá i z té modré...
No, dejme si mistra - [odkaz] :yes: :-! A nyní pozor - [odkaz] 8-s 8-s >😁 Díky, já sháním auto...
Nákupní potenciál ŠKODY OCTAVIA dosahuje takřka sta procent, tedy v podstatě jí každý chce. Každý, kdo tomu rozumí. Jaký pak asi tak má nákupní potenciál i40?
Držme však naší novou a krásnou Octavii v nižší střední třídě. Ano má na to, drtit některé reprezentanty střední třídy, ovšem takovýto duel je nehodný jedné z nejstarších evropských automobilek Evropy.
P.S. Ale že je ta naše Octavia krásná, co? Jistě, vypadá totiž jako... auto.
BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Na druhou stranu, že Octavia vyklepne vlajkovou nošovickou loď, to tak nějak zadostiučiněně naplňuje člověka blahem. Jistě, Octavia není vemlouvavá kýčová rychlokvaška, nýbrž pod křídly produkční koncernové jedničky Evropy odladěný mainstreamový démant. Tohle vynikne v obrazové konfrontaci natolik přesvědčivě, že snad měla být do testu vybrána ičtyřicítka v červené. Neboť ten její ruměnec studu snad prosvítá i z té modré...
No, dejme si mistra - [odkaz] :yes: :-! A nyní pozor - [odkaz] 8-s 8-s >😁 Díky, já sháním auto...
Nákupní potenciál ŠKODY OCTAVIA dosahuje takřka sta procent, tedy v podstatě jí každý chce. Každý, kdo tomu rozumí. Jaký pak asi tak má nákupní potenciál i40?
Držme však naší novou a krásnou Octavii v nižší střední třídě. Ano má na to, drtit některé reprezentanty střední třídy, ovšem takovýto duel je nehodný jedné z nejstarších evropských automobilek Evropy.
P.S. Ale že je ta naše Octavia krásná, co? Jistě, vypadá totiž jako... auto.
BRAVO ŠKODA :yes: :-!
popravde pri pohlade na obe fotky vravim jasne , i40 :yes: , i40 posobi ovela dynamickejsie modernejsie zivsie krajsie ako hranata nudna octavia ktora na fotkach vyzera ako keby uz bola 5 rokov vo vyrobe
taky se mi líbí víc i40 a rozhodně si jí na silnici všimnu protože nevypadá stejně jako 80% ostatních aut co jezdí a sdílejí stejnou techniku. samozřejmě, že každý preferuje jiný styl designu, ale já i když nejsem fanoušek hyundai a nekoupil bych si ho, tak se prostě líbí víc 😄
ty budeš pořád prskat, ty jsi nejvíc trapný z celého auto.cz je už mi trapné, tady reagovat donekonečna na tvé vymazané přízpěvky, ale nechci aby se stala ze stokrát opakované lži pravda..... Hnujdaj je prostě low end nikdy na to nebude mít, tak jak se k nám Hnujdai přiřítil, tak rychle se ztratí, pěkně potichoučku a my budeme stát v řadě a smát se až se za břicho popadat budeme >😁 >😁 >😁 go Škoda go >😁 a na závěr: hlavně ten "dlouhý" předek že TOPPER je "krásně dynamický >😁
Obzvláště zajímavý detail porovnání je zadní loketní opěrka.
[odkaz]
vs.
[odkaz]
Ta v i40 vypadá, jak když si jí donesl v podpaží a položil jí tam. To opravdu nemá žádnou aretaci ve vodorovné poloze a leží tam na sedačce jak leklá ryba?
[odkaz]
vs.
[odkaz]
Ta v i40 vypadá, jak když si jí donesl v podpaží a položil jí tam. To opravdu nemá žádnou aretaci ve vodorovné poloze a leží tam na sedačce jak leklá ryba?
Když opět pominu fakt, že jde o mezi - třídní srovnání, které (jak věci znalí vědí) není nikdy tak úplně košer, tak výsledný dojem z testu je spíš remíza, to jen Ty opět "slyšíš trávu růst." Komfort obou aut byl ovlivněn na české silnice nesmyslně velkými koly, to je ostatně v testu psáno. Chápání designu je čistě subjektivní věc, to jen Ty tvrdíš opak. Oblast kde Hyundai ztratil byl jízdní komfort, kde se projevoval jako auto Octavia, i když i to mohlo být částečně ovlivněno jíž zmíněnými "nesmyslnými" koly. Potom mi tak trochu nedochází, proč testéři proti liftbacku nepostavili kombi, ale to bych toho asi chtěl moc.
Výsledek😒br />
1. O3 - 1,62
2. i40 - 1,94
P.S. jako ve škole, nezapočítává se cena 😉
2. i40 - 1,94
P.S. jako ve škole, nezapočítává se cena 😉
....zrovna v tom pohledu jsi to oktě de facto natřel...hjundajkou....
Btw. kdyby bylo na tobě, tak dodnes jezdíme v krabicích od zákusků >😁 >😁 >😁
H - vypadá opravdu, bohužel, vevnitř hodnotněji, zvenku je to otázka vkusu, ale vypadá atraktivně...jak čtu, tak motor je živější...celkově z článku jde citít jedna věc.... okta dostala na dupku od I40 .... v tomto případě bych volil Hjondé... a významným argumentem by bylo i to, že kolem Jondééé zloděj projde bez povšimnutí.....
Dnes.... říká se to divně....ale bravo i40 .........padni komu padni.... Oktavka není v ničem lepší, spíš naopak....
Btw. kdyby bylo na tobě, tak dodnes jezdíme v krabicích od zákusků >😁 >😁 >😁
H - vypadá opravdu, bohužel, vevnitř hodnotněji, zvenku je to otázka vkusu, ale vypadá atraktivně...jak čtu, tak motor je živější...celkově z článku jde citít jedna věc.... okta dostala na dupku od I40 .... v tomto případě bych volil Hjondé... a významným argumentem by bylo i to, že kolem Jondééé zloděj projde bez povšimnutí.....
Dnes.... říká se to divně....ale bravo i40 .........padni komu padni.... Oktavka není v ničem lepší, spíš naopak....
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ono dřevo v interiéru je ošemetná věc, nehledě na to, že u modelu nižší střední to dřevo nikdy nebude, stejně jako u Tebou citovaného Mondea. Jediné opravdu dřevěné obložení, které se mi líbilo bylo v interiéru XF. To radši leštěný hliník, než imitaci dřeva, toť můj názor.
No a môj odhad je, že kto bude skúšať i40 ... OIII jednoducho "preskočí" .....takže vlastne o nič nejde .....
Zákazníci OIII budú skôr skúšať i30 ....
Videl som xy-porovnaní, ale je zaujímavé ako "decentne" sa preskočí výhoda záruky ....
A pritom to môže byť tá najdôležitejšia položka "výbavy" ....
To je ako s poistkou .... komu sa nič nestane ... tak sa môže smiať tým "hlupákom" čo sa poistili .. .... ale ak sa mu niečo stane ..... smiech ho prejde .... a stať sa môže niečo zlé hocikomu ....
Zákazníci OIII budú skôr skúšať i30 ....
Videl som xy-porovnaní, ale je zaujímavé ako "decentne" sa preskočí výhoda záruky ....
A pritom to môže byť tá najdôležitejšia položka "výbavy" ....
To je ako s poistkou .... komu sa nič nestane ... tak sa môže smiať tým "hlupákom" čo sa poistili .. .... ale ak sa mu niečo stane ..... smiech ho prejde .... a stať sa môže niečo zlé hocikomu ....
Tvoje kecy o pětileté záruce pořád dokola jsou směšné, taky tady nikdo pořád nezdůrazňuje, že ne rozdíl od škodovky je pětiletý Hyundai v bazaru prakticky neprodejné auto......tak už si tady to promo nech, seš poněkud trapnej, no ale to se jedincům tvého ražení stává.
Zaujímavé, že neboli "smiešne" pre tých čo ich "das auto" pokazilo po záruke ....
Všetko sa predá ... otázka ceny ... takže "nepredajné" auto v princípe neexistuje ...jedine menej chápavý predajca/majiteľ čo trvá na vysokej cene ... a to sa týka každej značky ...
A ak porovnávam cenu ojazdených Octavií a Ceedov po 6 rokoch tak je pravda, že Octavia má navrh ... ale nevyrovná to rozdiel nákupnej ceny .. ináč povedané i na jazdenke stratí majiteľ Octavie ... toľko k tvojim ilúziám ...
Všetko sa predá ... otázka ceny ... takže "nepredajné" auto v princípe neexistuje ...jedine menej chápavý predajca/majiteľ čo trvá na vysokej cene ... a to sa týka každej značky ...
A ak porovnávam cenu ojazdených Octavií a Ceedov po 6 rokoch tak je pravda, že Octavia má navrh ... ale nevyrovná to rozdiel nákupnej ceny .. ináč povedané i na jazdenke stratí majiteľ Octavie ... toľko k tvojim ilúziám ...
Prani otcem myslenky paznechte :-!
Nevím, asi budu řadou místních označen za slabomyslného, ale zůstatková hodnota auta je u mně při koupi auta až ve spodní části seznamu, jde mi o jízdní vlastnosti, spolehlivost a použitelný kufr (mně stačí okolo cca. 300l). Neříkám, že jsem reprezentativní vzorek populace, ale jedinců, pro které je zůstatková hodnota vozu při koupi tím hlavním, je mi tak trochu líto.
S tim samozrejme souhlasim. Tohle je jen mistni zarikavadlo Skodovkaru. Staci se mknout na TipCars a clovek si dokaze udelat obrazek... Skodlivky jsou o +- 15tis drazsi ve stejnych rocnicich jako Korea, coz samozrejme nikdy nemuze dorovnat rozdil, ktery da "patriot" pri koupi vozu na samem zacatku. Navic za ten rozdil nemuze "kvalita", ale demence mistniho trhu...
Problem zdejsich diskusi je v tom, ze je tu spousta mamlasu, co kupuji bazarove jebky na vyhodne pujcky (netreba rikat jakou znacku) a potom si sem chodi honit triko. A taky spousta "prodavacu" z autosalonu Skody 😉
Asi si priste poridim misto korejce za 350 nejake olitane BMW, abych posunul svuj socialni status >😁
Problem zdejsich diskusi je v tom, ze je tu spousta mamlasu, co kupuji bazarove jebky na vyhodne pujcky (netreba rikat jakou znacku) a potom si sem chodi honit triko. A taky spousta "prodavacu" z autosalonu Skody 😉
Asi si priste poridim misto korejce za 350 nejake olitane BMW, abych posunul svuj socialni status >😁
No, tak když s tím autem hodláš zestárnout, tak se tvému pohledu nedivím. Ztráta ceny v prvních letech je enormní. :-!
To ale u naprosto každého auta, jen jsou na tom některé značky s poklesem ceny lépe, toť vše.
To je pravda... v autech do 3 let ztraci Korea cenu vyrazne rychleji. Ale kdyz budeme srovnavat auta ve veku 5-6 let (coz je u bezneho cecha realnejsi cas, kdy bude menit), tak se ceny dosti priblizuji.
V článku nahoře nejsou zrovna typicky rodinné vozy, tedy ty, které by si kupovaly rodiny s dětmi, ale jsou to typické firemní vozejky. A ten jde z firmy po 3-4 letech pryč.
Až to někdy budeš řešit ty sám, pokud se ti to poštěstí, tak si velmi dobře rozmyslíš, jestli máš na vyhazování poměrně velkých částek, jen tak z (korejskýho) plezíru, z okna. 😉
Až to někdy budeš řešit ty sám, pokud se ti to poštěstí, tak si velmi dobře rozmyslíš, jestli máš na vyhazování poměrně velkých částek, jen tak z (korejskýho) plezíru, z okna. 😉
To je fakt... typická česká rodina opravdu nad těmito vozy uvažovat běžně nemůže...
Já zůstávám u kompaktů... a jen tak z korejského plezíru jsem si už dvakrát koupil novou KIU 😉 A až se příští rok budu svého korejce zbavovat (doufám v ceně min. kolem 160-170tis) koupím opět KIU 😄
Ještě dodám, že pro své malé podnikání jsem zvolil DACII v LPG 😄
Já zůstávám u kompaktů... a jen tak z korejského plezíru jsem si už dvakrát koupil novou KIU 😉 A až se příští rok budu svého korejce zbavovat (doufám v ceně min. kolem 160-170tis) koupím opět KIU 😄
Ještě dodám, že pro své malé podnikání jsem zvolil DACII v LPG 😄
No a typické služobné auto to má po 3-4 rokoch "za sebou" už len z pohľadu km ....
Po 200 tis. km ... je z auta na našich cestách vrak z každého vozidla .... do toho by som teda nešel i keby to bolo BMW či Mercedes ...
Po 200 tis. km ... je z auta na našich cestách vrak z každého vozidla .... do toho by som teda nešel i keby to bolo BMW či Mercedes ...
a prihlahlych vwanatickych trhoch ..... skusme zajst do francuzska spanielska talianska alebo do severnej europy a zrazu zistime ze po octavii ani stopa ... a ze i40 tam poraza aj superba... a celkom hravo...
Pravda, v severní Evropě ani stopa, ale po hudlifikátoru č. 40.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
to su mesacne predaje.. ale celorocne su trosku ine.... i40 je tam celkom uspesna....
Čo bolo, to bolo, terazky frčí nová Octa. 😄
pohledem hama ano.... hudlajky ale fest válí ve státech.... a to, uznej, je jiný trh než Most a přilehlé dědiny 😉
neřekl bych [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Žádám toppera o vyjádření, já měním názor: Ham Ti dal GARÁŽOVWÝ ŠACH ze kterého ses jako správný GARÁŽOVWÝ EURODRZEK vymanil, ale guze Ti sebral všechny argumenty a dal Ti opravdový MAT :yes:
Opravdu? Na Islandu je Octavia mezi nejlepšími 😉
island je maly trh a severna europa to nie je len island 😉
Jenže Octavia byla lepší i ve Švédsku, Finsku a Norsku 😉
no hej ja to skor porovnavam so superbom.. octavia je uspesnejsia to je pravda ale aj i30 je uspesnejsia ako i40
Když řekne SM že je něco lepší tak zavřete hubu a běžte to koupit! HNED! >😁
Varovanie:Hyundai i40 je nejakaly korejsky import.
Kym Skoda Octavia je vyrobena v CR-EU......... tak Hyundai i40 sa vyraba v Korei a potom sa bezcolne dovezie do EU. Kupa korejskeho nekaleho importu znamena 1 prepusteny Europan.
Kedy zavedie EU poriadne cla auta vyrobene v Korei? Az ked skrachuje posledny Europsky podnik?
Hyundai/Kia/Chevrolet dovazaju z Korei statisice aut rocne do EU!
Eu automobilky nepredaju v Korei ani pichle kolo.
:no: :no:
Kym Skoda Octavia je vyrobena v CR-EU......... tak Hyundai i40 sa vyraba v Korei a potom sa bezcolne dovezie do EU. Kupa korejskeho nekaleho importu znamena 1 prepusteny Europan.
Kedy zavedie EU poriadne cla auta vyrobene v Korei? Az ked skrachuje posledny Europsky podnik?
Hyundai/Kia/Chevrolet dovazaju z Korei statisice aut rocne do EU!
Eu automobilky nepredaju v Korei ani pichle kolo.
:no: :no:
Tohle tupé vlastenčení mi bylo vždycky z duše odporné, ať se každý rozhodne podle svých priorit, je chybou EU samotné, že si v Asii není schopna vyjednat lepší podmínky, když naopak to kupodivu jde...
V KĽDR to majú vymyslené lepšie ... tam nepustia žiadny Hyudnai >😁
Ako by asi skončila Škoda, keby ten "nekalý e😜ort" zatrhli v iných krajinách ...
Je naozaj komické, že už Adam Smith vedel dokázať v 18.storočí nezmyselnosť "ochranných opatrení" ... a my sa o nich musíme baviť v 21 storočí ...
Ako by asi skončila Škoda, keby ten "nekalý e😜ort" zatrhli v iných krajinách ...
Je naozaj komické, že už Adam Smith vedel dokázať v 18.storočí nezmyselnosť "ochranných opatrení" ... a my sa o nich musíme baviť v 21 storočí ...
Aneb - cekal snad nekdo od SM jiny ortel? :-!
Tak uz vime, ze plastovy zgarb RAPID drti veskerou kompaktni konkurenci (samozrejme krome Golfu). Aktualne take vime, ze Octavia drti - "zatim" - korejskou stredni tridu a jakmile bude Superb ofiko po FL, tak se jiste dovime, ze drti veskerou konkurenci ve stredni tride (samozrejme krome Passatu) a dotahuje premii...
Jsem hrdy, ze jsem cech 😄 (kdyz uz ne kvuli fotbalu, tak alespon kvuli Skodovce)
Tak uz vime, ze plastovy zgarb RAPID drti veskerou kompaktni konkurenci (samozrejme krome Golfu). Aktualne take vime, ze Octavia drti - "zatim" - korejskou stredni tridu a jakmile bude Superb ofiko po FL, tak se jiste dovime, ze drti veskerou konkurenci ve stredni tride (samozrejme krome Passatu) a dotahuje premii...
Jsem hrdy, ze jsem cech 😄 (kdyz uz ne kvuli fotbalu, tak alespon kvuli Skodovce)
Našťastie na trhu je značiek a modelov viac ako tieto dva. Obhliadni, vyskúšaj, porovnaj a rozhodni sa. Tvoje peniaze, tvoje priority, tvoja voľba. Kúp si čo chceš a buď spokojný. Toto mlátenie prázdnej slamy predsa nič neznamená. Môžeš naň zvysoka čo...?
...a je to tu zas.....nevím co studovali..nevím zda neumějí být nezaujatí....ale je to obehraná písnička...mám rád škodu...fandím ji...ale pořád cpát Octavii tam kam nepatří.
...jak nemůžou vadit uzká sedadla(tedy v minule generaci) - i starsi Ceed je má pohodlnější ..
..ted nevadí že jsou zas bez bočního vedení..ikdyž u každého jiného auta by to vadilo.
..to že je Octavie hlučná a že náprava bouchá....a celkově je auto tuhé a uskákané...ano...vzdyt je to nižší střední....jen že ve střední třídě se to nenosí..a rozhodně fungujou lépe.
To stejné když si sednete do O2-O3 a pak do jakíhokoliv konkurenta ze střední třídy..tak rozdíl v pocitu "luxusu" "pohodlí" ",materiálu je velký...zcela odpovídající...
..nebo jsou redaktoři v jistých případech slepouši?
Tak že to...že mám malá nebo nepohodlná sedadla..je maličkost a hledání much..to stejné v případě , že je nepohodlná na rozbité silnici..a hlučná..pak je ehm drahá....nedá se do ní koupit výkonný motor..ani některé vychytávky ....ale to že má o pár litrů větší kufr...to je důležité..a proto vyhrává???
OMG...svět se v kravskou pí*u ubrací
...jak nemůžou vadit uzká sedadla(tedy v minule generaci) - i starsi Ceed je má pohodlnější ..
..ted nevadí že jsou zas bez bočního vedení..ikdyž u každého jiného auta by to vadilo.
..to že je Octavie hlučná a že náprava bouchá....a celkově je auto tuhé a uskákané...ano...vzdyt je to nižší střední....jen že ve střední třídě se to nenosí..a rozhodně fungujou lépe.
To stejné když si sednete do O2-O3 a pak do jakíhokoliv konkurenta ze střední třídy..tak rozdíl v pocitu "luxusu" "pohodlí" ",materiálu je velký...zcela odpovídající...
..nebo jsou redaktoři v jistých případech slepouši?
Tak že to...že mám malá nebo nepohodlná sedadla..je maličkost a hledání much..to stejné v případě , že je nepohodlná na rozbité silnici..a hlučná..pak je ehm drahá....nedá se do ní koupit výkonný motor..ani některé vychytávky ....ale to že má o pár litrů větší kufr...to je důležité..a proto vyhrává???
OMG...svět se v kravskou pí*u ubrací
Já jsem si to teď přečetl ještě jednou a pořád tam nevidím vítěžství Octavie - spíš to, že obě to jsou na střední třídu mizerná auta, a Octavie je z těch dvou ještě horší (např. jízdním komfortem). Výhodu má jen v kufru.
Já jsem to pochopil tak, že co se týká komfortu, tak jsou obě auta stejně "mizerná," což trochu hůř vyznívá pro Hyundai, je ale nutno vzít v potaz velká kola. Navíc bych i40 srovnával s Insignií, Mondeem, Mazdou 6 atd., ne s Octavií, navíc srovnání liftu a sedanu? To má být vtip? Když už tak liftu a kombi, to by bylo aspoň o něco objektivnější.
Zdar a sílu všem VW / Škoda -milcům.
Pro mě je pár věcí jasných. Třeba že o třídu větší auto je prostě lepší :yes:, obzvláště když je za stejnou cenu 😄
Tedy pokud nepotřebuju megakufr nebo škrabku ve víčku..
PS Kdyby ČSA koupila Lufthansa, tak je to pro mě stejný jako když to koupil Korean Air.
PPS Korejci jsou světová špička co se týče techniky v různých oborech. Měli bychom se od nich učit, abychom na tom byli stejně a ne na ně bezduše nadávat a nesmyslně shazovat jejich auta.
Pro mě je pár věcí jasných. Třeba že o třídu větší auto je prostě lepší :yes:, obzvláště když je za stejnou cenu 😄
Tedy pokud nepotřebuju megakufr nebo škrabku ve víčku..
PS Kdyby ČSA koupila Lufthansa, tak je to pro mě stejný jako když to koupil Korean Air.
PPS Korejci jsou světová špička co se týče techniky v různých oborech. Měli bychom se od nich učit, abychom na tom byli stejně a ne na ně bezduše nadávat a nesmyslně shazovat jejich auta.
Vidím to podobně, jen co se testu týká, tak férovější by bylo porovnat Octavii s Ceedem SW, Octavia je pořád model nižší střední, to jen některé redakce s tím mají problém. 😄
Ono už je to trochu problém, Octavia šahá cm po střední třídě, ale některé technické řešení si tykají z Rapidem.
Některá technická řešení si tykají s Citigo. Pointa?
Asi že Octavia nie je to, čo vyzerá? Na druhú stranu i40 by prot Superbu veľa šancí nemal.
Je to tak, Škodovky sú proste mimotriedne tvory a porovnávať sa nedajú prakticky s ničím.
Je to tak, Škodovky sú proste mimotriedne tvory a porovnávať sa nedajú prakticky s ničím.
...která?
Která ne? Od náprav po motory a elektriku si tykají. Mám takový pocit, že NSF je derivát MQB. Ale na tom moc nesejde, i kdybychom vzali Fabii, z hlediska "technických řešení" to jsou hodně podobné vozy. Odlišnosti tam samozřejmě jsou.
Pravda, i když Cígo je pohříchu jedno z mála zajímavých aut v nabídce Škody, lehké, malý atmosferický motor.. Samozřejmě, přešlapy typu nezakrytých plechů v interiéru by nebylo lehké skousnout, ale i tak je to celkem zajímavé auto.
Mně třeba plechy z principu nevadí (čistě z hlediska vzhledu, neřeším problematičtější odhlučnění atp.), vadí mi, že v tom interiéru trčí. Třeba v té zelené metalíze s černým interiérem je vytvořený kontrast zajímavý. Ale týká se to jen dveří, zbytek interiéru je plastový. A to prostě vypadá divně. K plechu mám pozitivnější vztah než k lesklým lakovaným plastům. Myslím si, že zdaleka nevyužili potenciál.
...nevím, ptám se. Je jasné, že součástky jsou plus minus stejné. Jen jsem nevěděl, co konkretně. Minimálně se shodneme na tom, že okna jsou ze skla >😁 😉
Rozdíly jsou v materiálech, technologiích, sdílení je právě o tom, že jedno technické řešení použiješ napříč třídami. Fabia, Octavia a Superb jsou po technické stránce velmi podobná auta, rozdílů je minimum.
Velké celky mezi sebou spíš sdílejí. Motor, převodovka, i platformy a nápravy jsou si navzájem příbuzné. Světla, navigace, rádia, velká část elektroniky je řešena stejně. Odlišnosti jsou hlavně v tom, co se pojí s karoserií a interiérem. Konkrétně například motor Citiga má stejnou konstrukci jako menší motory Octavie, nehledě na rozdílný počet válců. Má jiné vstřikování a je atmosférický, nicméně pořád stejná konstrukce.
Velké celky mezi sebou spíš sdílejí. Motor, převodovka, i platformy a nápravy jsou si navzájem příbuzné. Světla, navigace, rádia, velká část elektroniky je řešena stejně. Odlišnosti jsou hlavně v tom, co se pojí s karoserií a interiérem. Konkrétně například motor Citiga má stejnou konstrukci jako menší motory Octavie, nehledě na rozdílný počet válců. Má jiné vstřikování a je atmosférický, nicméně pořád stejná konstrukce.
To jsou manažerské vozy jako hrom >😒] i když dneska je manažer přes úklid kdejaká Kelyšová s hadrem, takže asi tak :no: V jůndaj není větší motor proto, protože se pod kapotu nevejde. Stejný případ jako Optima, daň za krásu. S porovnanými závěry lze pak +- souhlasit. Jůndaj ze střední má co dělat i s konkurentem z nižší střední, to říkám pořád.
A co tedy koupit? Manažeři začínají od w212, A6 gen C7, S80ky atd 😉
A co tedy koupit? Manažeři začínají od w212, A6 gen C7, S80ky atd 😉
V tomto článku jsme si potvrdil svůj názor o tom, že časopis Svět Motrů je nějak více spjat se Škodou auto. Jakožto domácí časopis musí co nejvíce podporovat domácí značku. Osobně si myslím, že Hyundai I40 je mnohem lepším vozem než Octavia. Nová octavia má horší zadní nápravu a o desingu ani nemluvně. Co je na ni nového? Není to samozřejmně špatný vůz, ale je zajímavé, že v konkurenčních časopisech si drží od domácích produktů takový odstup a nechválí je do nebes. Je pravda, že má octavia lepší motor, ale v ostatním ji určitě I40 předčí.
Nejsem zastáncem korejců, ale než českou škodovku tak raději kterého koliv korejce at už srovnám cenu, design výbavu.
Tak to jsi ujel. Škodovky nejsou vůbec špatná auta. Mé porovnání by bylo😒br />
citigo vs i10 - vítěz citigo
fabia vs i20 - vítěz fabia
roomster vs ix 20 - remíza
yeti vs ix 35 - vítěz yeti
octavia vs i30 - vítěz i30
superb vs i40 - remíza
fabia vs i20 - vítěz fabia
roomster vs ix 20 - remíza
yeti vs ix 35 - vítěz yeti
octavia vs i30 - vítěz i30
superb vs i40 - remíza
Hodim to do KIA... ta u me vyhrava pred Hyundai :-!
Citigo vs Picanto - vítěz jednoznačně Citigo
Fabia vs RIO - vítěz jednoznačně RIO
Roomster vs Venga - remíza
Yeti vs Sportage - vítěz Sportage
Octavia vs Ceed - vítěz Ceed
Superb (jezevčík) vs Opima - jednoznačně Optima
Citigo vs Picanto - vítěz jednoznačně Citigo
Fabia vs RIO - vítěz jednoznačně RIO
Roomster vs Venga - remíza
Yeti vs Sportage - vítěz Sportage
Octavia vs Ceed - vítěz Ceed
Superb (jezevčík) vs Opima - jednoznačně Optima
Včera jsem měl krásnou možnst přímé konfrontace na benzínové pumpě OIII, Rapida a věrohodného zástupce střední třídy Frodu Mondeo. O III je hezké auto ( nelíbí se mi ale přední maska), ale oproti vedle stojícímu Mondeu je prostě vidět rozdíl třídy hlavně velikostně 😄 Takže já si už v zařazení udělal dokonalé jasno. Nicméně OIII už (alespoň po Praze) jezdí celkem dost a pozorovali jste stejně tak jako já, že vozy v některých barvách vypadají opravdu fádně (bílá,černá - bílá OIII na plechových discích vypadala vedlu Superbu I jako starší a ošklivější auto) a nikdy byste se za ním neotočili, kdežto verze s alu koly, třeba ve světle modré metalíze vypadá naopak velmi dobře? 😄
Přijde mi, že OIII sluší světlé metalízy 😄 To Golf vypadá dobře v jakékoliv barvě😊
Přijde mi, že OIII sluší světlé metalízy 😄 To Golf vypadá dobře v jakékoliv barvě😊
po praze jsem jich pár již potkal...a má to naprosto ohyzdný zadek...(hlavně ty plechy okolo SPZ jako na rapidu-to to sakra nemohli udělat rovné??)+ světla ze staré A6...předek a boky docela dobré, ale aby to auto nějak vypadalo, tak to musí mít minimálně 17kola...a pak už se s tím nedá jezdit...takže tak no...rapid to samé: v základu na 14kách jedno z nejohyzdnějších aut současnosti...v top výbavě s 16kama to docela ujde...ale pak to má slabý jízdní komfort a hlavně nereálnou cenu hlavně v porovnání s P301 nebo C-Elysée, a to je problém všech nových škodovek...
Nevybral bych ani jedno.. :no:
Hjondé se mi nelíbí vůbec..interier divný a přeplácaný , design placatý chaotický!
Když už korejce tak KIA..
Octavia III vypadá lépe..až na děsný volant v interieru a šílené zadní sedadla!
Rapid je má lepší..!! :-!
Bral bych nový VW Golf Variant ideálně 4*4.. :yes: :yes:
Ten prakticky nemá chybu.. 😉
Ale každý má jiné preference.
Hjondé se mi nelíbí vůbec..interier divný a přeplácaný , design placatý chaotický!
Když už korejce tak KIA..
Octavia III vypadá lépe..až na děsný volant v interieru a šílené zadní sedadla!
Rapid je má lepší..!! :-!
Bral bych nový VW Golf Variant ideálně 4*4.. :yes: :yes:
Ten prakticky nemá chybu.. 😉
Ale každý má jiné preference.
Akorát že za cenu Golfu ve čtyřkolce a naftě bys měl Mondeo nebo šestkovou Mazdu, a to je přece jen jiná káva.
Mazda 6 ano,dobrá kára a těch moc nepotkáš, Mondei jsou tři p...e a je takové humpolácké i když jezdí dobře..
bych bral Octavii, její design mi více sedí než Hyundai, který má strašný interiér, myslím, že palubní deska Hyundaje i dost poutá pozornost od řízení, ty tvary jsou šílené. Kia je designově hezčí a v interiéru uhlazenější, skrátka vypadá víc evropsky, navrhuji si to se slovenskýma kamarádama vyměnit mi Kiu, oni Hyundai >😒] >😒] >😒]
Uz se tesim na srovnani ze SM 😉
Bude take ???
Bude take ???
jasná volba, nic proti Oktávce, ale hodně by mě štvalo, že na parkovišti před domem ji má dalších 10 majitelů a liší se téměř jen barvou...😞
no mna by to tiez stvalo ze mam rovnako nudne auto ako 10 rocna susedova audina a este aj svetla mame rovnake ;-\ ... darmo skodovacky antidizajn akosi uz nemusim... casy sa menia... O2 je uz len v spomienkach ... skoda
jedno vím naprosto jistě, žádný auto od VW nesmí jezdit v mé rodině. Měl jsem Škochtli O2 a po delší jízdě jsem byl totálně v pr..... a po jedný jízdě z Tranďákem jsem skoro měl pocit, že jsem český Pistorius. Kola možná trochu pomůžou, ale žebřiňákový nastavení u VW je strašný :no:
Jasně..tu pohádku na dobrou noc nežeru.. 😉
Ale pokud jdeš do Mercedesu za mega a výš tak to pohodlí jistě přinese větší..
Ale bacha na BMW...ten je nastvený jinak. 😄
Mám vyzkoušeno.
A sedadla v nových VW patří mezi nejlepší..záda opravdu nebolí.
Jaký rozdíl od korejců a francouzů.
Škodovka má sedadla horší.Nová O III snad úplně děsná.Asi tam šetří.
Ale pokud jdeš do Mercedesu za mega a výš tak to pohodlí jistě přinese větší..
Ale bacha na BMW...ten je nastvený jinak. 😄
Mám vyzkoušeno.
A sedadla v nových VW patří mezi nejlepší..záda opravdu nebolí.
Jaký rozdíl od korejců a francouzů.
Škodovka má sedadla horší.Nová O III snad úplně děsná.Asi tam šetří.
Nu není to pohádka, ale realita. Já mám francouze, dceři jsem koupil (toho chtěla) francouze a žena má "angličana". Snad jen ženský mají vkus a nechtějí vw. Vím, to protože jsem měsíc hledali "hezký a přítulný" auto s dcerou. 😉 Takový nervy již nechci k vůli plechu na kolech absolvovat :-!
Už se těším na ty breky a problémy po ročním provozu toho zázraku jménem O3! Chlapci do roka a do dne! >😁 :no: :no: :no:
To jsi vyčetl z křišťálové koule?
Netřeba křišťalové koule, ale už ze základní školy a života vím, že zákony fyziky a přírody nikdy neošálíš! Ještě nikdo nevynalezl perperim mobile a ani komunisté neporučili větru dešti jak tvrdili! A pokud prostě něco ošidíš, tak záhy se ti vše v "dobrém" navrátí! Jsou i další životní moudra, jako že žádný strom nevyroste až do nebe, nebo že vše má svůj konec! A zatím bohužel vše naznačuje že nová OC 3 je krokem zpět! Viz recenze tipu: Jeden krok vpřed a dva zpět! Bohužel je to veliká škoda!!! A čas tedy ukáže!!! Škoda že si o tom nevyměníme názory a zkušenosti jak jsem již psal: Do roka a do dne!? A pokud jsi šťastným vlastníkem nové OC 3 tak ti přeji hodně štěstí ( doufám že nemáš TSI 1,2) a pěkných kilometrů!!!
Měl jsem takovou kolegyni. Super postava, nepovedený ksicht. Byla přesvědčena, jaká je krasavice, protože se po ní prý otáčelo více chlapů, než po jiných ženách. Netušila chuděra, že to bylo jen pro ten hnusný ksicht. Chlapi se podívali vždycky raději dvakrát, aby vnitřně zkonstatovali, že tahle ženská má sice šik postavu, ale ten ksicht je opravdu, ale opravdu otřesný... :no: Podobně je to s tou I40...
[odkaz]
Jo mimochodem je tam Yeti. >😁
Nabuduce pri teste oktavie poprosim zobrat do ruky meter a zmerat kufor.
Inac z tejto dvojky by som zobral i40, aj ked mi vobec nie je po voli tocit 2700rpm na dialnici....Ked si clovek zoberie, na dilanici da na tempomat 150kmh, tak to uz toci 3200rpm, co sa uz na spotrebe prejavi(aj oproti tej oktavke). Tolko tocia o triedu-dve nizsie auta(napr aj blba dacia sanero s 5kvaltami). A pocuvat ten zvuk 8-12 hodin pri ceste niekam do chorvatska...no nic moc...
Na duhej strane...u oktavky mi stacila veta, o posadke, ktora chcela ist radsej vlakom. A aj podla inych recenzii to asi slavne vzadu u oktavky nebude.
Vitaz je jednoznacne ten treti, aj ked zastaraly, ale ako to na tomto fore fici, tak C5 BRAVO.
Posielam kvety Citroenu.
150kmh tacho nie je vobec piratenie, je to realna rychlost cca 140kmh.
PS: Zvlášť když do "toho třetího" lehce připlatíte (nějakých 30 tisíc?) a použijete silnější verzi 2.0 HDi 120 kW. To pak UJEDETE crdi i Tdi a máte vůz na dvojitých lichoběžnícíchu vpředu (místo McPherson-ů) o místě v kabině (raději) NEmluvě..
Ten "třetí vzadu" je JASNÝM vítězem 😉