Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Octavia 2.0 TDI vs. Hyundai i40 1.7 CRDi

Nová octavia má ambice konkurovat i vozům střední třídy. Jestli právem, to ukáže duel s Hyundaiem i40, který se netají odhodláním komplikovat škodovce život. Poprvé budeme octavii soudit podle náročnějších pravidel manažerského segmentu.
Zpět na článek
15. 4. 2013 16:22
15. 4. 2013 22:35
15. 4. 2013 22:41
17. 4. 2013 03:00
16. 4. 2013 11:44
17. 4. 2013 03:12
15. 4. 2013 22:25
16. 4. 2013 08:40
17. 4. 2013 03:03
15. 4. 2013 22:38
18. 4. 2013 09:10
16. 4. 2013 08:44
15. 4. 2013 16:13
15. 4. 2013 17:06
15. 4. 2013 17:21
15. 4. 2013 18:14
15. 4. 2013 18:20
15. 4. 2013 18:46
15. 4. 2013 20:38
15. 4. 2013 20:47
15. 4. 2013 23:48
16. 4. 2013 00:11
16. 4. 2013 01:05
16. 4. 2013 01:36
16. 4. 2013 00:15
16. 4. 2013 00:20
16. 4. 2013 00:22
16. 4. 2013 00:31
16. 4. 2013 00:35
16. 4. 2013 00:39
16. 4. 2013 00:42
16. 4. 2013 00:50
16. 4. 2013 01:02
16. 4. 2013 01:15
15. 4. 2013 20:50
18. 4. 2013 11:46
15. 4. 2013 20:48
15. 4. 2013 19:13
15. 4. 2013 20:21
15. 4. 2013 21:18
15. 4. 2013 20:47
15. 4. 2013 16:27
15. 4. 2013 17:23
15. 4. 2013 23:50
16. 4. 2013 12:03
16. 4. 2013 12:06
16. 4. 2013 22:38
16. 4. 2013 08:51
16. 4. 2013 10:44
15. 4. 2013 16:33
15. 4. 2013 16:42
15. 4. 2013 16:58
15. 4. 2013 17:00
15. 4. 2013 20:57
17. 4. 2013 08:20
18. 4. 2013 07:43
18. 4. 2013 09:24
15. 4. 2013 16:52
15. 4. 2013 17:09
15. 4. 2013 17:10
15. 4. 2013 17:13
15. 4. 2013 17:39
15. 4. 2013 23:54
15. 4. 2013 17:21
15. 4. 2013 17:40
15. 4. 2013 18:26
15. 4. 2013 23:16
15. 4. 2013 17:18
15. 4. 2013 17:23
15. 4. 2013 19:49
16. 4. 2013 14:50
15. 4. 2013 17:54
15. 4. 2013 18:27
16. 4. 2013 12:25
15. 4. 2013 18:44
15. 4. 2013 19:03
15. 4. 2013 20:49
15. 4. 2013 22:41
15. 4. 2013 23:57
15. 4. 2013 17:25
15. 4. 2013 20:50
16. 4. 2013 12:17
15. 4. 2013 17:51
15. 4. 2013 18:29
15. 4. 2013 20:55
15. 4. 2013 21:00
16. 4. 2013 00:01
16. 4. 2013 13:46
15. 4. 2013 20:08
15. 4. 2013 22:10
15. 4. 2013 20:32
15. 4. 2013 22:12
16. 4. 2013 00:04
16. 4. 2013 00:48
16. 4. 2013 11:57
16. 4. 2013 13:48
16. 4. 2013 22:33
16. 4. 2013 09:09
16. 4. 2013 09:31
17. 4. 2013 13:49
17. 4. 2013 14:42
17. 4. 2013 15:21
18. 4. 2013 12:00
15. 4. 2013 16:00
JASNÁ VOLBA
Tady snad o vítězi nejde pochybovat. BRAVO ŠKODA!!! :yes:
Rozbalit vlákno
32
15. 4. 2013 16:22
Re: JASNÁ VOLBA
Jj i40 je jasná volba :yes:
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2013 16:30
Re: JASNÁ VOLBA
u octavky mi nesedia tie predne ani zadne svetla... vyzera to ako audina...
15. 4. 2013 16:56
Re: JASNÁ VOLBA
A Audiny jsou krásné. Dobře, nebudu se s tebou hádat, design je subjektivní, ale mně se líbily všechny Octavie kromě O1 před FL, a O2 po FL ;-)
15. 4. 2013 22:35
Re: JASNÁ VOLBA
Design není subjektivní. Proto se pořádají různé designérské soutěže, které Škodofka rozhodně nikdy nevyhraje. Myslím ty prestižní. Jako Red Dot Award apod. Už jen proto, že od O1 se vaří pořád ze stejný vody. Na dvacet metrů nepoznáš, která obluda se k tobě *. Jediný co se vymklo je Yeti, ale ten se vymkl ještě negativnějším směrem. S Multipla je to největší zrůda v dějinách automobilů 8-s
15. 4. 2013 22:41
Re: JASNÁ VOLBA
Cenzore co je sprostýho na slově ř.í.t.í., že je tam hvězdička? Máš to nějak špatně nastavený. >:D
16. 4. 2013 09:23
Re: JASNÁ VOLBA
Opravdu? A co třeba? [odkaz] nebo aby jste neřekl že to je firemní stránka [odkaz] .
Avatar - kari.laz
16. 4. 2013 10:28
Re: JASNÁ VOLBA
Tak to je trefa na komoru >:D :yes:
17. 4. 2013 03:00
Re: JASNÁ VOLBA
Ty jsi taky trefa na komoru mamlasi, Red Dot podlehl inflaci a ocení kdejakej humus >:D
Avatar - kari.laz
17. 4. 2013 08:13
Re: JASNÁ VOLBA
To víš, že jo. Hlavně si to umět dobře zdůvodnit >:D
Avatar - peV
16. 4. 2013 11:44
Re: JASNÁ VOLBA
To nema chybu >:-[] >:D
17. 4. 2013 03:12
Re: JASNÁ VOLBA
Klidně mi můžeš tykat. A proč dáváš odkaz na Yahoo a ne přímo na stránky Red Dot, abych teda neřekl >:D
17. 4. 2013 11:25
Re: JASNÁ VOLBA
No tak dle vašeho přání rok 2012 hned se dvěma škodovkama, odkaz přímo na red dot.
[odkaz]

Jo mimochodem je tam Yeti. >:D
16. 4. 2013 18:18
Re: JASNÁ VOLBA
Red dot dostane hociktora hovadina, napr. aj Rapid, aj Superb to fasoval a tusim aj Yeti, akokolvek je hnusny. Ale mozno prave vdaka neotrelemu dizajnu. Aj Multipla by to mozno dostala, ak by sa v tej dobe udelovali.
15. 4. 2013 16:54
Re: JASNÁ VOLBA
Pro koho? pro jednu stamiliontinu populace, kterou tvoří výhradně zdejší diskusní prosťáčci? Promiň, ale já mezi ně nepatřím ;-)
15. 4. 2013 18:21
Re: JASNÁ VOLBA
To je pravda, ty ještě nemáš ani řidičák a na žádný auto si si nevydělal.. ty můžeš tak řikat něco o diskuzních prostáčcích. Navíc si troufám říct, že si špatně spočítal tu stamiliontinu populace, ty sis ten test na IQ dělal na internetu, viď?
15. 4. 2013 18:33
Re: JASNÁ VOLBA
Pro uživatele LudaBaxa: nevím co píšeš, mám tě na Hate-listu, a jsem za to rád, zbytečně se nerozčiluji ;-)
15. 4. 2013 22:25
Re: JASNÁ VOLBA
Co je to hate list? To je nějaký nový czenglism? >:D
16. 4. 2013 08:40
Re: JASNÁ VOLBA
Ty jsi ještě nikdy nebyl na svém uživatelském profilu, že?
17. 4. 2013 03:03
Re: JASNÁ VOLBA
Jak to souvisí s buranským výrazem hate list? Připomíná mi to legendární film "* hoši ....". Nějaký normální český výraz by nebyl?
Avatar - kari.laz
17. 4. 2013 08:14
Re: JASNÁ VOLBA
třeba proto, že se to "hate-list" tady na auto.cz jmenuje
15. 4. 2013 17:19
Re: JASNÁ VOLBA
Kto nepotrebuje superveľký kufor a chce mať 5 ročnú záruku má voľbu tiež jasnú ;-)
15. 4. 2013 20:44
Re: JASNÁ VOLBA
a hlavne skoda, ze redakcia nezobrala do ruky meter a nezmeriala realne rozmery kufrov. Mozno by boli velmi prekvapeni.

Nabuduce pri teste oktavie poprosim zobrat do ruky meter a zmerat kufor.

Inac z tejto dvojky by som zobral i40, aj ked mi vobec nie je po voli tocit 2700rpm na dialnici....Ked si clovek zoberie, na dilanici da na tempomat 150kmh, tak to uz toci 3200rpm, co sa uz na spotrebe prejavi(aj oproti tej oktavke). Tolko tocia o triedu-dve nizsie auta(napr aj blba dacia sanero s 5kvaltami). A pocuvat ten zvuk 8-12 hodin pri ceste niekam do chorvatska...no nic moc...
Na duhej strane...u oktavky mi stacila veta, o posadke, ktora chcela ist radsej vlakom. A aj podla inych recenzii to asi slavne vzadu u oktavky nebude.

Vitaz je jednoznacne ten treti, aj ked zastaraly, ale ako to na tomto fore fici, tak C5 BRAVO.
Posielam kvety Citroenu.
15. 4. 2013 22:38
Re: JASNÁ VOLBA
Na dálnici si nemáš co dávat na tempomatu 150 km/h. Piráte >:D Hlavně ne v Chorvatsku :-!
18. 4. 2013 07:39
Re: JASNÁ VOLBA
uz si siel niekedy do chorvatska autom v noci? Ti co idu 130kmh, tak su najpomalsi na ceste. Bezna rychlost je 160kmh tacho.
150kmh tacho nie je vobec piratenie, je to realna rychlost cca 140kmh.
Avatar - dal
18. 4. 2013 09:10
Re: JASNÁ VOLBA
Já tam jezdím tempomat 150 přes den, nevidím v tom problém.
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2013 00:09
Re: JASNÁ VOLBA
:yes: :-)
PS: Zvlášť když do "toho třetího" lehce připlatíte (nějakých 30 tisíc?) a použijete silnější verzi 2.0 HDi 120 kW. To pak UJEDETE crdi i Tdi a máte vůz na dvojitých lichoběžnícíchu vpředu (místo McPherson-ů) o místě v kabině (raději) NEmluvě..
Ten "třetí vzadu" je JASNÝM vítězem ;-)
16. 4. 2013 08:44
Re: JASNÁ VOLBA
Ta cena za C5 je fakt výborná. Ovšem když jsem viděl tuhle i40 v naftě kombíka (samozřejmě nového) za 399 tisícovek, možná bych mu za ty prachy ty nedostatky odpustil... ;-)
Avatar - kari.laz
16. 4. 2013 10:35
Re: JASNÁ VOLBA
Tak při téhle ceně už je docela šance překousnout ten "design" a motůrek.
Avatar - volvo s60
18. 4. 2013 11:42
Re: JASNÁ VOLBA
Už se konečně prober! :no:
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2013 16:13
i40
je v priestornosti trosku inde ... a podkuruje aj superbu ;-)
Rozbalit vlákno
28
15. 4. 2013 17:06
Re: i40
Názor SM + co nemůžeš vyvrátit ani kdyby ses stavěl na zadní, zbytek subjektivní:
Octavia je levnější (fakt), má lepší dílenské zpracování (fakt), zavazadelník (fakt), dynamiku (fakt), spotřebu (fakt), řazení, řízení, ovladatelnost, srovnatelný design, ovládací prvky, a má horší prostornost, sedadla, pružnost (fakt), jízdní komfort.
Pokud vymažeme subjektivní prvky, vyhrává Octavia na "body" 5:1, a to nemůžeš jakkoliv zpochybnit ;-) BRAVWO ŠKODA!!! :yes:
15. 4. 2013 17:21
Re: i40
No ak sa po dvoch rokoch pokazí .. čo sa stáva :-! , tak tá "lacná" cena sa dosť predraží ...

Pri tých peniazoch by som radšej volil dlhšiu garanciu ....
Avatar - Blue Sun
15. 4. 2013 18:14
Re: i40
Dynamiku? Skutečně? Já v tabulce vidím, jak v pružném zrychlení dostává Octavia slušně na zadek. Na to, že je o dva metráky lehčí, menší a má o deset kilowatt více, je to tedy bída. Jestli i40 nejede, jak s oblibou všichni tvrdí, pak Octavia je už totální lemra. V jízdním komfortu je stejná s i40 a desetina litru na spotřebě není nic, to je v noze řidiče.
15. 4. 2013 18:20
Re: i40
Pružnost je něco jiného než dynamika ;-)
Avatar - Ham.
15. 4. 2013 18:46
Re: i40
Ano dynamika Octy je o dvě třídy lepší, naměřených 0-100 za 8,5 vs. 10,3 u i40 je rozdíl parníku. Pružné zrychlení je o tom, že i40 má vzhledem ke slaboučkému motoru lehké převody. Až tak lehké, že 6ka v I40 odpovídá 5ce v OIII (při 130 točí OII 2200 kdežto i40 2700, přičemž Octa točí na pětku 2650). Takže když porovnávají zrychlení na stejné rychlostní stupně tak je to mimo mísu. Konec konců 120kW naměřených na brzdě a nižší hmotnost jasně říkají, že OIII si udělá z i40 s podměřečnou 1.7 trhací kalendář v jakémkoliv režimu. 1.7 je jedna z největších slabin i40 nejen kvůli dynamice, ale i kvůli skutečnosti, že "dole" netáhne a musí se točit, takže akustická pohoda je v pytli a to je u střední třídy, která musí být schopná dlouhých dálničních přesunů jasné mínus. Prakticky každý dvoulitr od jakékoliv konkurence byť se stejným výkonem je lepší volba, nikoliv kvůli dynamice, ale hlavně kvůli pohodlí.
Avatar - wladyk
15. 4. 2013 20:38
Re: i40
Proč nesrovnávají ten "zázračný" 1,6 TDI. Ten je snad blíž 1,7 než dvoulitr. To by ale Škodárna nemusela vyhrát, že?
Avatar - Ham.
15. 4. 2013 20:47
Re: i40
Srovnávají prostřední motorizaci OIII s vrcholnou I40. Co je na tom špatně? Kdyby v I40 byl základní diesel 85kW tak pak by srovnání s 1.6 TDI bylo na místě.
Avatar - Ji/Ri
15. 4. 2013 23:48
Re: i40
...ses dal na demagogii jak tak koukám... :no:
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2013 00:11
Re: i40
..ano, v "hájení" koncernoVWých vozů opravdu PŘITVRDIL :-)
Avatar - white label
16. 4. 2013 01:05
Re: i40
Za to ty jsi naopak v diskusním "plivání" na koncern (za každou cenu) extrémně "natvrdlá" dlouhodobě... >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2013 01:36
Re: i40
ZASE chybně - (to dá rozum že) neplivu, píši JEN fakta (počkejte až vám to jednou DOJDE ;-)
PS: A raději začněte hlídat životosprávu a cvičit atp. až vám to (jednou) DOJDE - mohlo by to (zrovna) s vámi pěkně "šVWihnout" :-)
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2013 00:20
Re: i40
....trošku ti v poslední době chybí Eggs, Ham.e ;-\
Avatar - Ham.
16. 4. 2013 00:22
Re: i40
neříkej, že víš co to je.
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2013 00:31
Re: i40
....někde jsem o tom slyšel...narozdíl od tebe....srovnej se.... tohle levné kočovné divadlo nech josalitům a inescentům...
Avatar - Ham.
16. 4. 2013 00:35
Re: i40
no jestli jenom slyšel od kamarádů, tak to tě chápu. >:-[]
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2013 00:39
Re: i40
....tys ani neslyšel jak tak vidím... >:-[] :*)
Avatar - Ham.
16. 4. 2013 00:42
Re: i40
jj...nech si od kamarádů vyprávět ať z toho taky něco máš... >:-[]
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2013 00:50
Re: i40
....pošlu ti je.... ať aspoň slyšíš, o čem píšeš... a možná ti je někdo i ukáže >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Ham.
16. 4. 2013 01:02
Re: i40
dík, nemusíš se namáhat, hlavně, že se jste dobrá parta a rozumíte si >:-[]
Avatar - white label
16. 4. 2013 01:15
Re: i40
Proč, v té reakci jsou poměrně logické argumenty, co je zkusit "rozmetat", namísto jednodušší "demagogie"... :*) ;-)
15. 4. 2013 20:50
Re: i40
pretoze porovnavali cenovo pokial mozno najblizsie auta. To uz podla teba asi mohli rovno porovavat so zakladnou vybavou oktavie
Avatar - volvo s60
18. 4. 2013 11:46
Re: i40
Souhlas, stále mají snahu srovnávat jen to co je pro Škodovku vyhodnější! Dementi! :no:
15. 4. 2013 20:48
Re: i40
z tejto tragickje dvojky by som volil i40, ale do pismena suhlasim s tvojim prispevkom
15. 4. 2013 19:13
Re: i40
Zase komentuješ něco, čemu nerozumíš? Nic nového. >:D :yes:
Avatar - Blue Sun
15. 4. 2013 20:21
Re: i40
To víš, zkouším se přizpůsobit zdejší diskusní úrovni fanoušků Škody a VW...
15. 4. 2013 21:18
Re: i40
A vidím, že znalostně krapet nestíháš, ale neboj, na tebe nemáme nijak vysoké nároky. >:D :yes:

A už jsi dostudoval rozdíly mezi 1.8T a 1.4TSI? >:D
15. 4. 2013 20:47
Re: i40
pozor v tomto pripade sa porovnavali zrychlenia na tych istych prevodoch. Ale u oktavky si stale mozes podradit, u i40 uz nie, kedze toci viac a prides na otackvy limit.
Urcite sa najde viac rozsahov rychlosti, kde bude oktavka rychlejsia, ako i40.
15. 4. 2013 16:27
i40 vs oc
Seděl jsem v obojím a v hyundai pocit o dost lepší. Vnější design mi nepřijde nejlepší ani u jednoho, přestože mi nové hyundaie přijdou designově dobrý, tady už se mi zdá i40 až moc přeplácaná, hlavně ty vystouplý rohy předních světel. Škodovka zase vypadá jako že design někdo namaloval za 5 minut.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2013 16:31
Re: i40 vs oc
skoda produkuje antidizajn... ale nemoze za to... to ma za to ze sa dala dokopy s vw.....
Avatar - 4hill
15. 4. 2013 17:23
Re: i40 vs oc
Jasně..není přece nad rozplyzlou karoserii a světla až k čelnímu sklu.. >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
15. 4. 2013 23:50
Re: i40 vs oc
...rozplizlou...
Avatar - white label
16. 4. 2013 01:09
Re: i40 vs oc
Jenže zrovna Juondéé ji má rzplYzlou velmi "tvrdě"... >:D
Avatar - Ozzman
16. 4. 2013 12:03
Re: i40 vs oc
Za mě ty předky u obou aut stojí za.... :-) Jinak celkově se mi Škodovka líbí víc. Paradoxně mi nejpřirozenější přední maska vychází na Rapidu :-)
Avatar - PlumJelinek
15. 4. 2013 16:47
Re: i40 vs oc
Taky mám zkušenost s oběma, Octavie má větší kufr.... a to je vše. Ne, ještě vlastně používá trochu příjemnější kůži na dotek. Hyundai na první dojem působí jako mnohem dospělejší a hodnotnější auto a to právě díky interiéru. Zajímalo by mě, podle čeho redaktoři SM usoudili, že Octavie používá lepší materiály a vypadá luxusněji. Pravda je taková, že Hyundai tolik nešetří na čalounění, dekorovém obložení a kvalitě plastových dílů, Octavie je v tomhle ohledu spíš o krok zpět proti své předchozí generaci.
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2013 16:50
Re: i40 vs oc
presne tak .. O2 vyzera aj zvnutra dostojnejsie a solidnejsie ako O3.... na O3 uz len pri pohlade na dvere a interier zvnutra vidim ze sa setrilo a to v aute ani nemusim sediet... a sterilita a setrenie pokracuje aj zvonku .. ten dizajn je totalna sterilita..

i40 je o triedu vyssie a nejde to popriet... je to vidiet na prvy pohlad.....
Avatar - Ozzman
16. 4. 2013 12:06
Re: i40 vs oc
O2 fl vypadá.. ale jen vepředu. Po roce a něco co s O2 ambiente/ambition jezdím sem si všiml, že není interiér jako interiér a když sem si sedl střízlivý dozadu, tak sem zjistil, že měkčené plasty předních dveří jsou opravud jen vepředu >:D V zadu to bylo jak... v Rapidu.. trochu nasrání, ale moje auto to není >:D Asi to auto někdy budu muset prolézt pořádně >:D
Avatar - PlumJelinek
16. 4. 2013 17:54
Re: i40 vs oc
Ano, vzadu má OII tvrdé plasty na dveřích.... ale nebývalo tomu vždy, tohle začla dělat Škodovka až někdy od roku 2010, předchozí verze měly zadní měkčené stejně jako přední....
Avatar - Ozzman
16. 4. 2013 22:38
Re: i40 vs oc
Tohle je r.v. 2011 :-) Takže souhlas.. To je věc co mi na Škodovce vadí.. jinak proti těm autum nic nemam
Avatar - PlumJelinek
16. 4. 2013 22:49
Re: i40 vs oc
No šetří se čím dál víc, napříč všemi značkami, ale zatímco například u Korejců je s každou generací auta vidět rapidní posun oproti předchozí, Škodovka už asi vrcholu dosáhla či co a nyní s každým novým modelem jsou znatelné čím dál větší úspory, těžko je přehlédnout. Např. OIII nejenže postrádá měkčené plasty na zadních dveřích (na předních jsou již také tvrdší, než bývaly), ale už zde chybí i čalouněná výplň dveří, kterou nahrazuje opět jen tvrdý plast. Stejné řešení jako u Rapida.
16. 4. 2013 08:51
Re: i40 vs oc
A myslíš si, že je přípustné, aby nějaká "rejže" vyhrála nad naší Škodovkou?
A pokud by těch plusových položek bylo málo, kdo by to mohl vyhrát?
Tož tak...
Avatar - Choochoo
16. 4. 2013 10:44
Re: i40 vs oc
Presne tak :yes:
Vetsi ekonomicky Rapid valcuje stredni tridu >:D
Avatar - Ronault.
15. 4. 2013 16:29
A CO TEDY KOUPIT?
Jak by to uzavřel Jeremy?

Co koupit?

FORD MONDEO!

(nebo dle chuti dosaď P508, Passat a Insignii.)
Rozbalit vlákno
36
Avatar - 4hill
15. 4. 2013 17:26
Re: A CO TEDY KOUPIT?
no zrovna v Anglii je Škoda hodně oblíbená..U redaktorů Top Gearu neméně..
15. 4. 2013 18:21
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Zapomínáš na Mazdu 6, jízdně strčí porovnávanou dvojici hravě do kapsy, navíc věřím, že bude vyrovnaným soupeřem i nastupujícímu Mondeu.
15. 4. 2013 18:35
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Jenže tohle co napsal Ronault je názor TG ;-)
15. 4. 2013 19:22
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Jo a cenově tu Octavii taky strčí do kapsy. Skoro dvakrát. >:D
15. 4. 2013 19:29
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Nehraj si na Trolla. ;-) Tady se neřeší Octavia v základu, tam ji samozřejmě Mazda 6 nekonkuruje. Nebo je Tvůj příspěvek zas jen o tom, že jsi si musel splnit?? Nehledě na to, že verze kterou testoval SM je se zmíněnou Mazdou cenově v podstatě nastejno.
15. 4. 2013 19:35
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Hele, tohle není o tom, jít a koupit z fleku auto za 700 klacků, ty sám bys o tom mohl dost dobře vyprávět. Realita je někde (hlavně cenově) jinde. Plakátovče. ;-)
15. 4. 2013 19:37
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Zase se uchyluješ k osobním urážkám? Chudák mně opravdu urazit nemůže.
15. 4. 2013 19:43
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Chlapče, tys mi naprosto k smíchu, teoretizuješ tu o věcech, o kterých nemáš ani páru, nikdy si je neřešil a ani řešit nebudeš. Už jen to srovnání šestky a octavie, by znalý člověk nikdy neudělal, protože si ty auta cenově absolutně nekonkurují. Jistě, v některých extrémních výbavách snad i ano, ale ty nikdy nebudou základem prodejů a tudíž ani relevantního srovnání. Tak nad tím popřemýšlej - chudáku. ;-)
15. 4. 2013 19:52
Re: A CO TEDY KOUPIT?
To jestli někdy budu nebo nebudu něco řešit je jen moje věc, do toho Ti jaksi nic není. Kdybys neměl problémy s pochopením PSANÉHO textu, tak bys snad možná i pochopil, že jsem Octavíí s Mazdou nesrovnával, pouze jsem řekl, že se jí Octavia v dané cenové hladině blíží, toť vše. Jinými slovy, že se Octavia za 589 cenově blíží modelu střední třídy. Je zajímavé, že problém tu s tím máš jen ty.
15. 4. 2013 19:53
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Jistě, já totiž žiju v realitě, ty leda tak v těchto tabulkových snech. ;-)
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2013 00:22
Re: A CO TEDY KOUPIT?
....ať čtu jak čtu, tak v tom plakátu spíše vidím tebe.... Fin řekl právě tu realitu... ale to ty, podle toho, co plodíš, neznáš....
16. 4. 2013 08:14
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Tak určitě. >:D :yes:
Avatar - peV
16. 4. 2013 11:58
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Není jen český trh, že. Na některých evropských se nejnižší výbava octavie vůbec nenabízí, čímž se cena samozřejmě zvyšuje. A třeba rozhodování Octavia combi 4x4 vs. Mazda 6 combi 4x2 může nastat velmi lehce a preference můžou být různé. Cena v tom případě může být podobná.
Avatar - volvo s60
18. 4. 2013 11:49
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Koukám že jsi také 6x destilovaný!? >:D
15. 4. 2013 19:41
Re: A CO TEDY KOUPIT?
asi tak >:D srovnatelná motorizace a výbava rozhodně není u mazdy 2x dražší ale jen o pár (desítek?) tisíc a stále je to auto o třídu výše
15. 4. 2013 19:44
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Jo, to je právě ta plakátová teorie. Zkus někdy praxi. Přeju ti to. ;-)
15. 4. 2013 20:02
Re: A CO TEDY KOUPIT?
ano, jistě - máš pravdu >:D s tebou opravdu nemá cenu diskutovat - Finland tady reaguje na to co napsal Ronault o TG a Mondeu a nesrovnává 6 a O3 - jen že by ty dvě auta nahoře strčila do kapsy a s tím já souhlasím - do toho ty vyštěkneš že za cenu 6 máš skoro dvě oktávie a když někdo napíše, že to tak není tak ho nazveš plakátovým teoretikem - k smíchu >:D ale jak říkám - nemá cenu ti odporovat - radši pro tebe budu plakát a dál si budu myslet svou pravdu a jezdit v zábavných autech než abych si s tebou rozuměl a tím pádem jezdil nejspíš v koncernu ;-)
15. 4. 2013 20:07
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Bylo to psané s nadsázkou a dal jsem tam i smajlíka, aby to ti dotčení nebrali zase tak doslova. Ale brali, co už. >:D :yes:

Jen tak mimochodem, spoustu firem má finanční limit na nákup vozu do nějakých 500 tis. Za to máš slušnou Octavii. A koupíš si za to šestku od Mazdy? Leda jako ojetinu. :-!
15. 4. 2013 20:49
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Kdybych měl finanční limit 500 tis tak je jasné, že se budu dívat o třídu níže než je šestka - o tom já jsem ale nemluvil, navíc Octavii 3 v kombíku s 2.0 tdi taky pod 500 tis nekoupíš - pokud teda nedostaneš tak velkou slevu, což chápu, že spousta větších pravidelně odebírajících firem ji dostane. Kombík proto, že nesrovnávám liftback a sedan jako tady v článku. Navíc prostě octávii s šestkou ani srovnávat nehodlám :-)
Avatar - NSA
18. 4. 2013 12:53
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Ono bude nejlepší když toho smajlíka budeš dávat do všech tvých reakcí-alespoň budeme vědět najisto že tě nemáme brát vážně :yes:
15. 4. 2013 20:11
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Navíc jsem ten příspěvek myslel tak, že 6 strčí do kapsy současné "výběhové" Mondeo, o novém bych si to netroufl tvrdit. Vidím, že aspoň někdo pochopil, že M6 a Octavii jsem opravdu nesrovnával. Měl jsem na mysli to, že se Octavia v této specifikaci blíži střední třídě, toť vše. Btw. model střední vs. nižší střední srovnávala redakce, já nikoli. ;-)
Avatar - Ozzman
16. 4. 2013 12:11
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Tak se do toho apson posaď než "výběhové" Mondeo odsoudíš ...
Avatar - Ronault.
15. 4. 2013 20:52
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Fantazii se meze nekladou, samozřejmě cokoliv plnohodnotného ze střední třídy, což pro mne i40 ne až tak úplně je, alespoň v nafťácích.
Avatar - idam.i
15. 4. 2013 18:49
Re: A CO TEDY KOUPIT?
celkom rád by som si vypočul Jeremyho a Laguna. >:D Okrem Mondea moc toho neakceptuje. >:D
Avatar - 4hill
15. 4. 2013 19:53
Re: A CO TEDY KOUPIT?
poté působí tvé prohlášení vcelku nesmyslně..
Avatar - Ronault.
15. 4. 2013 20:55
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Poposedni si.

Je v podstatě jedno, jestli Mondeo nebo Insignia atd., v podstatě jsem chtěl vyjádřit, že pokud chci auto střední třídy, tak nakonec nejlepší volbou je plnohodnotné auto střední třídy, a to není ani jedno z něch.

Pokud stále nechápeš, tak dám příklad z poslední 19. serie, kdy v porovnácím testu Focusu ST, Astry OPC a Meganu RS doporučil na závěr Toyotu GT86.
15. 4. 2013 18:21
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Jenže Jeremy má rád Mondeo ;-)
15. 4. 2013 18:24
Re: A CO TEDY KOUPIT?
Je sice oblíbená, ale u movitějších lidí je pořád braná jako sociální značka.
Avatar - Ji/Ri
15. 4. 2013 23:51
Re: A CO TEDY KOUPIT?
...má tam tradici, což ve VB je dost podstatné...
Avatar - RWD
15. 4. 2013 16:33
i30 - OIII - i40
při nedávném srovnání mi i30 vyšla o víc jak 100tis. levněji než OIII a OIII je tu zase o 30tis. levnější než i40. CO z toho vlastně vyplývá? Že konkurencí OIII je spíše i40? Nebo že je OIII předražená?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - PlumJelinek
15. 4. 2013 16:41
Re: i30 - OIII - i40
Z racionálního pohledu Je i40 konkurent Octavie, ale Octavie není plnohodnotný konkurent i40.... tolik z racionálního pohledu, když se do toho nevloží drastickej marketing a čecháčkovský vlastenectví
15. 4. 2013 17:38
Re: i30 - OIII - i40
Tak max. 5% oktávií se tak maximálně prodá v Česku. Takže typickej čecháček seš taky tak maximálně ty - blbe zakomplexovaná >:D :no:
15. 4. 2013 18:58
Re: i30 - OIII - i40
Potrefena husicka kyha jak zbesila >:-[]
Avatar - PlumJelinek
15. 4. 2013 19:39
Re: i30 - OIII - i40
Co jsi tím chtěl říct? Spousta majitelů Škodovek ti řekne, že si jí koupili mimo jiné proto, že je to český auto a že jsou na škodovky zvyklí... nebo ne snad? Toto vlastenectví se projevuje víceméně v každým státě... navíc Škodovka zde má ze všech značek nejmasivnější marketingovou masírku.... nebuď naivka, výrobky se neprodávají podle toho, jak dobrý nebo špatný jsou ;-) to by pak reklama nemusela stát takovej balík a vlastně by ani nemusela existovat

OT - jinak já typickej čecháček nejsem a vlastenec už vůbec ne ;-)
Avatar - Choochoo
16. 4. 2013 10:59
Re: i30 - OIII - i40
Kamosi potrebovali (chteli) asi nejvic ten kufr: je to cesky auto, jsou na nej zvykli a ze neco diky velkemu kufru uveze. Vybavu, kvalitu, spolehlivost nikdo neresil. Nekdo koupil TOURA a neresil, ze nema ESP, ale resil jestli ho pripadne proda lepe za vyssi cenu nez I30 8-s
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2013 00:25
Re: i30 - OIII - i40
Chovej se slušně, smrade! >:D :no:
15. 4. 2013 16:42
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - PlumJelinek
15. 4. 2013 16:58
Re: kraviny
A kdo tedy z tvého pohledu sáhne po Hyundaii?

Co se týče fleetu, v tom s tebou souhlasím, Octavie je typický firemní auto, stejně jako většina portfolia VW.

Na druhou stranu že by se měl soukromý kupující automaticky rozhodnout pro Octavii z důvodu, že je to liftback a tudíž praktičtější varianta? To by mi sedělo tehdy, pokud by ta auta byla totožná (např jako Mondeo sedan vs. liftback).

Pro mě osobně je tohle naprosto nepodstatný měřítko, zda se jedná o sedan či liftback, o tomto bych se rozhodoval opravdu až tehdy, pokud by se jednalo o totožné auto.

Tyto vozy jsou propastně rozdílné v mnoha jiných ohledech, které hrají to kterému kupci do karet. Výhodu Hyundaie vidím v lepším poměru cena/užitná hodnota, výrazně pohodlnějším svezení a dojmem hodnotnějšího auta, který právoplatně zapadá do střední třídy. Výhoda Octavie může být v lepší tuzemské image značky, lepší zůstatkové hodnotě, případně větším objemem zavazadelníku (což je podle mě ale výmluva, kterou používá velká část lidí, rozdíl plus minus pár desítek litrů běžně člověk ani nepocítí). Design hodnotit nebudu, ten je silně subjektivní.
15. 4. 2013 16:58
Re: kraviny
... mě už to nepřekvapuje..Redakce Světa motorů už neví jak by škodovce lezla víc do zadku. Ono, i zde platí okřídlené "koho chleba jíš, toho píseň zpívej" :-)
15. 4. 2013 17:00
Re: kraviny
bohužel musím souhlasit. jen přidám, že OIII má ve fleetu navrch hlavně v tom, že po 4 letech dáš škodě vozovej park na protiúčet a prostě už máš zaběhnutýho partnera a nebudeš to měnit jen proto, že má hyundai aktuálně dobrou nabídku. i změna servisu ze škodovek na hyundai není úplně jednoduchá. škoda je tu dobře zakořeněná a u středních a velkých firem ji jen tak něco neohrozí. nevyčítám jí to, je to byznys a dělají to dobře.

obávám se, že ani za pět let nebude při prodeji hyundai oceňovaná stejně jako oIII :-( protože po něm holt nebude taková poptávka.
15. 4. 2013 20:57
Re: kraviny
pls nekategorizuj.
Osobne poznam managera velkej firmy, ktory zmenil pasata b6 teraz za i40.
Ono sice nemci drzia vysoku poziciu vo fleetoch, ale to neznamena, ze to nemoze byt inak.
Vo firme, v ktorej robim su tiez fabie/oktavky/pasaty/audi, ale napr uz dodavky su cisto francuzi tj berlinga a jumpre
Avatar - kari.laz
17. 4. 2013 08:20
Re: kraviny
Co provedl, že ho tak tvrdě potrestali >:D
Vyhazov se jim zdál asi jako nedostatečný trest >:D
18. 4. 2013 07:43
Re: kraviny
ten manager si to musel asi sam vybrat, kedze to je CEO velkej firmy.
Zaujimave, ze ziadny bavorak aspon 5ka, ci audi a6 atd....Ale obycajny prachprosty hyundai. Tak, ale je to zena, takze ti si na autach nelipnu
Avatar - kari.laz
18. 4. 2013 09:24
Re: kraviny
Tak to bude asi tím. U nás Mají Passaty a to i Generální. Ale jedna Vice Presidentka pro technology, mimo jiné Němka, která sem přišla před dvěma lety z německé pobočky společnosti, si prosadila Superba. Je to jediná Škodovka ve vozovém parku, jinak jen Golf, Focus, Passat, CC a pát hybridních Toyot a elektrický Smart
Avatar - kari.laz
15. 4. 2013 16:43
A vítězem je
Vzhledem k tomu, že i40 mi přijde exkluzivně ošklivá ve všech detailech, tak by jsem se v tomhle duelu musel přiklonit na stranu OIII, ale naštestí to není jen o dvou autech a Peugeot 508 Active 2,0HDI 163k včetně bixenonů a všeho potřebného za 610 000 (ceníkových) by to jistil. Popřípadě za 565 000 s 2,0HDI 140k.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - idam.i
15. 4. 2013 18:51
Re: A vítězem je
Keď pozerám na predaje P508 vela ludí tu nezdiela tvoj názor. ;-)
15. 4. 2013 19:00
Re: A vítězem je
Bohuzel vela ludi z CZ a SK si mysli, ze Skodovka je "buhviproc" lepsi 8-s
15. 4. 2013 20:58
Re: A vítězem je
tak tak... staci sa pozriet na ceny jazdeniek, kde ceny oktaviek su minimalne na rovnakej urovni ako mondea
15. 4. 2013 20:04
Re: A vítězem je
No to je fakt. Ale kvalita auta sa predsa nehodnoti podla toho ako ho kupuju masy. Priemerny clovek si vzdy vyberie len priemerne auto. To je jasny sociologicky zakon. Tiez sa ma znami pytaju, ze preco som si vybral prave 508, ze ci nebolo ine auto na vyber. Napriklad oktavka, superb, mondeo, passat ... A ked sa zacneme o tom viac bavit, ze kto co ponuka a za ake peniaze a ked sa v 508cke odvezu, tak su prekvapeni a brali by ju hned ...

Problem je asi len v tom, ze peugeot nerobi 508cke ziadne promo. Ja osobne som nikdy nevidel ziadnu reklamu. Za to reklamu na oktavku alebo i40 vidim stale. Peugeot dava reklamy maximalne na 208cku. Takze to vyzera, ze vacsina ludi ani nevie, ze nejaka 508cka existuje ...

Ale to mi vobec nevadi, skor naopak. Doteraz som mal oktavku a to bola cista tuctovka, nikdy sa na mna nikto nepozrel. Oktavky su vsade, prides na parkovisko pred tesco a je problem najst miesto, aby v okruhu 10metrov neparkovala oktavka. Ale s 508 je to ine. Ludia na to auto vyslovene zizaju a je to celkom prijemny pocit :-))))
15. 4. 2013 22:10
Re: A vítězem je
já jsem reklamu na 508 viděl, teda u nás v čechách - když přicházela na trh - běžela velmi často :-) možná že na Slovensku ne ale kdo ví :-)
Avatar - idam.i
16. 4. 2013 00:30
Re: A vítězem je
Bežala aj na Slovensku.No potom prestali :-)
P 508 sedan je pre mńa vyslovne škaredý.Kombík je na tom výrazne lepšie,ale predná maska je nevydarená.Keď som vlani začal jazdiť H i40cw velmi často sa ludia vypytovali na auto a chválili vzhľad.Len tak na okraj. >:D
Avatar - kari.laz
16. 4. 2013 08:28
Re: A vítězem je
Neboj, to ti říkali ze solidarity. Spousta lidí ještě dokáže soucítit v těžkých situacích s druhými >:-[]
16. 4. 2013 09:34
Re: A vítězem je
No my víme,jak se k tobě lidé chovají a proč.Nemusíš to tu psát.
Avatar - kari.laz
16. 4. 2013 10:39
Re: A vítězem je
To víš, že jo Džoníku. >:D

[odkaz]
vs.
[odkaz]

[odkaz]
vs.
[odkaz]

[odkaz]
vs.
[odkaz]

[odkaz]
vs.
[odkaz]
Avatar - Choochoo
16. 4. 2013 11:03
Re: A vítězem je
Osobne se mi take P508 docela libi. Priste dej odkaz na nejakou lepsi barvu, treba v bílé vypada 508 velmi pekne
Avatar - kari.laz
16. 4. 2013 11:18
Re: A vítězem je
Bílá 508 hodně sluší. Ale vzal jsem jednu z prvních, co jsem na ACZ našel.
16. 4. 2013 11:44
Re: A vítězem je
Pažout je vo vela ohladoch ovela lepsi. Zboku je dynamickejsie i40, ale to je tak vsetko. Interier vyhrava P508.

V nizsie spominanej bielej je super, ale perletovej.
Avatar - Choochoo
16. 4. 2013 18:32
Re: A vítězem je
Ono i I40 je pekna, treba v cerne barve ;-) Interierem bych dal prednost I40, predek, zadek asi 508
Celkove tak nastejno ;-) :yes:
16. 4. 2013 18:59
Re: A vítězem je
mě se u 508 nelíbí moc zadek - u kombíku je mnohem hezčí
15. 4. 2013 20:05
Re: A vítězem je
Jo jo, porovnavaju skarede auto s osklivym :-))))
15. 4. 2013 22:25
Re: A vítězem je
Jenom doufám, že jsi nikde nekritizoval u OIII torzku ...
Avatar - guze
15. 4. 2013 16:52
Design
Když budu hodnotit jen design, vyhovuje mi konzervativnější styl, ale je dobře že tu jsou automobilky jako H/K, které vyznávají naprosto odlišný styl, aspoň je trh rozmanitější a každý si vybere...(píšu to proto, páč za chvíli tu bude x příspěvků jak je hnusné i40 a potom jak je hnusná Octavia) :-)
Rozbalit vlákno
0
15. 4. 2013 17:09
třída
Raději hunday. O3 do střední třídy zařazují akorát rozměry a nato že to je auto nižší střední třídy tak je docela dost předražená.
Rozbalit vlákno
0
15. 4. 2013 17:10
Závěr
Přes to, že je O3 2. nejlepší ve třídě, je bohužel ještě jeden konkurent, který ji roznese na kopytech. Je to...
-
-
-
-
Anoooo Seat Toledo!!! A co tedy dodat? BRAVWO ŠKODA, 2X BRAVWO SEAT!!! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2013 17:13
Re: Závěr
toledo? ved to je rapid s logom seatu.... hadam nechces povedat ze rapid porazi octavku
15. 4. 2013 17:22
Re: Závěr
Rapid neporazí Octaviu, to je přece jiná třída ;-)
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2013 17:39
Re: Závěr
rapid je presne to iste auto co toledo.... o ktorom tvrdis ze porazi octaviu ;-)

tak teraz neviem ci mam halusky ja alebo ty.... ale niekto z nas je tu mimo.....
Avatar - kari.laz
15. 4. 2013 17:21
Re: Závěr
Ještě by jsem pochopil, kdyby jsi napsal Leon, ale Toledo? Ač se mi designově docela líbí, tak že by přeznačený Rapid měl být lepší než OIII je dost divný názor. To už by pak musel být nad OIII i Rapid a to je dost "překroucená" realita.
15. 4. 2013 17:23
Re: Závěr
viz výše Ady2410, 17:22
Avatar - kari.laz
15. 4. 2013 17:40
Re: Závěr
To trochu nedává smysl, když Toledo je jednovaječné dvojče Rapidu.
15. 4. 2013 18:26
Re: Závěr
Toledo >:D Dvojče Rapidu bude roznášet novou Octavii na kopytech.. >:D
15. 4. 2013 23:16
Re: Závěr
Octavia je trieda sama pre seba a este je aj druha? To je hodne velky pruser >:D

Btw,
Seat Toledo = Skoda Radid. Takze ty tvrdis, ze Rapid je lepsi ako octavia? Alebo na niecom frcis? >:D
15. 4. 2013 17:18
DEBAKL
Není vůbec rozhodné, co si myslím o řediteli Hyundaie,a to zejména po tom, co jsem si přečetl jeho článek v nedávných Hospodářských novinách. Píšeme zde slušně, zdržím se tedy z tohoto důvodů komentáře.

Na druhou stranu, že Octavia vyklepne vlajkovou nošovickou loď, to tak nějak zadostiučiněně naplňuje člověka blahem. Jistě, Octavia není vemlouvavá kýčová rychlokvaška, nýbrž pod křídly produkční koncernové jedničky Evropy odladěný mainstreamový démant. Tohle vynikne v obrazové konfrontaci natolik přesvědčivě, že snad měla být do testu vybrána ičtyřicítka v červené. Neboť ten její ruměnec studu snad prosvítá i z té modré...

No, dejme si mistra - [odkaz] :yes: :-! A nyní pozor - [odkaz] 8-s 8-s >:D Díky, já sháním auto...

Nákupní potenciál ŠKODY OCTAVIA dosahuje takřka sta procent, tedy v podstatě jí každý chce. Každý, kdo tomu rozumí. Jaký pak asi tak má nákupní potenciál i40?

Držme však naší novou a krásnou Octavii v nižší střední třídě. Ano má na to, drtit některé reprezentanty střední třídy, ovšem takovýto duel je nehodný jedné z nejstarších evropských automobilek Evropy.

P.S. Ale že je ta naše Octavia krásná, co? Jistě, vypadá totiž jako... auto.

BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Rozbalit vlákno
13
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2013 17:23
Re: DEBAKL
popravde pri pohlade na obe fotky vravim jasne , i40 :yes: , i40 posobi ovela dynamickejsie modernejsie zivsie krajsie ako hranata nudna octavia ktora na fotkach vyzera ako keby uz bola 5 rokov vo vyrobe
15. 4. 2013 19:49
Re: DEBAKL
taky se mi líbí víc i40 a rozhodně si jí na silnici všimnu protože nevypadá stejně jako 80% ostatních aut co jezdí a sdílejí stejnou techniku. samozřejmě, že každý preferuje jiný styl designu, ale já i když nejsem fanoušek hyundai a nekoupil bych si ho, tak se prostě líbí víc :-)
16. 4. 2013 14:50
Re: DEBAKL
ty budeš pořád prskat, ty jsi nejvíc trapný z celého auto.cz je už mi trapné, tady reagovat donekonečna na tvé vymazané přízpěvky, ale nechci aby se stala ze stokrát opakované lži pravda..... Hnujdaj je prostě low end nikdy na to nebude mít, tak jak se k nám Hnujdai přiřítil, tak rychle se ztratí, pěkně potichoučku a my budeme stát v řadě a smát se až se za břicho popadat budeme >:D >:D >:D go Škoda go >:D a na závěr: hlavně ten "dlouhý" předek že TOPPER je "krásně dynamický >:D
Avatar - kari.laz
15. 4. 2013 17:54
Re: DEBAKL
Obzvláště zajímavý detail porovnání je zadní loketní opěrka.

[odkaz]
vs.
[odkaz]

Ta v i40 vypadá, jak když si jí donesl v podpaží a položil jí tam. To opravdu nemá žádnou aretaci ve vodorovné poloze a leží tam na sedačce jak leklá ryba?
15. 4. 2013 18:27
Re: DEBAKL
To mě taky zarazilo, nevypadá to zrovna "vzhledně" a funkčně.
16. 4. 2013 12:25
Re: DEBAKL
No to jsou prostě drobnosti co z korejských aut dělá korejce. Nejsou to rozhodně špatná auta (pomíjím subjektivní design), ale ....
15. 4. 2013 18:39
Re: DEBAKL
Když opět pominu fakt, že jde o mezi - třídní srovnání, které (jak věci znalí vědí) není nikdy tak úplně košer, tak výsledný dojem z testu je spíš remíza, to jen Ty opět "slyšíš trávu růst." Komfort obou aut byl ovlivněn na české silnice nesmyslně velkými koly, to je ostatně v testu psáno. Chápání designu je čistě subjektivní věc, to jen Ty tvrdíš opak. Oblast kde Hyundai ztratil byl jízdní komfort, kde se projevoval jako auto Octavia, i když i to mohlo být částečně ovlivněno jíž zmíněnými "nesmyslnými" koly. Potom mi tak trochu nedochází, proč testéři proti liftbacku nepostavili kombi, ale to bych toho asi chtěl moc.
15. 4. 2013 18:44
Re: DEBAKL
Výsledek:
1. O3 - 1,62
2. i40 - 1,94
P.S. jako ve škole, nezapočítává se cena ;-)
15. 4. 2013 18:47
Re: DEBAKL
Já píšu o tom, jak na mně působil test samotný (text), ne konečné hodnocení. To, že zde něco porazí Octavii je asi tak pravděpodobné, jako že si zítra půjdu koupit Bugatti Veyron. ;-)
Avatar - Ji/Ri
15. 4. 2013 20:49
Re: DEBAKL
....zrovna v tom pohledu jsi to oktě de facto natřel...hjundajkou....

Btw. kdyby bylo na tobě, tak dodnes jezdíme v krabicích od zákusků >:D >:D >:D
H - vypadá opravdu, bohužel, vevnitř hodnotněji, zvenku je to otázka vkusu, ale vypadá atraktivně...jak čtu, tak motor je živější...celkově z článku jde citít jedna věc.... okta dostala na dupku od I40 .... v tomto případě bych volil Hjondé... a významným argumentem by bylo i to, že kolem Jondééé zloděj projde bez povšimnutí.....

Dnes.... říká se to divně....ale bravo i40 .........padni komu padni.... Oktavka není v ničem lepší, spíš naopak....
15. 4. 2013 22:41
Re: DEBAKL
Aby se vyhnuli zloději tvému autu, tak nemusíš nutně kupovat korejce, ale stačí zaparkovat třeba vedle i40 a zloději se raději vyhnou i tvému autu >:D
15. 4. 2013 17:25
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
15. 4. 2013 18:51
Re: dřevwo
Ono dřevo v interiéru je ošemetná věc, nehledě na to, že u modelu nižší střední to dřevo nikdy nebude, stejně jako u Tebou citovaného Mondea. Jediné opravdu dřevěné obložení, které se mi líbilo bylo v interiéru XF. To radši leštěný hliník, než imitaci dřeva, toť můj názor.
Avatar - Ji/Ri
15. 4. 2013 20:50
Re: dřevwo
xf a audina... myslím je to jasan.... to nemá chybu... Ořech nic moc...
Avatar - Ozzman
16. 4. 2013 12:17
Re: dřevwo
Hm ona i verze Ghia u MK4 tohle dřevo mívá.. a neni to hezké :-)
15. 4. 2013 17:27
Nakoniec i tak rozhodnú zákazníci ....
No a môj odhad je, že kto bude skúšať i40 ... OIII jednoducho "preskočí" .....takže vlastne o nič nejde .....

Zákazníci OIII budú skôr skúšať i30 ....

Videl som xy-porovnaní, ale je zaujímavé ako "decentne" sa preskočí výhoda záruky ....

A pritom to môže byť tá najdôležitejšia položka "výbavy" ....

To je ako s poistkou .... komu sa nič nestane ... tak sa môže smiať tým "hlupákom" čo sa poistili .. .... ale ak sa mu niečo stane ..... smiech ho prejde .... a stať sa môže niečo zlé hocikomu ....
Rozbalit vlákno
17
15. 4. 2013 17:43
Re: Nakoniec i tak rozhodnú zákazníci ....
Tvoje kecy o pětileté záruce pořád dokola jsou směšné, taky tady nikdo pořád nezdůrazňuje, že ne rozdíl od škodovky je pětiletý Hyundai v bazaru prakticky neprodejné auto......tak už si tady to promo nech, seš poněkud trapnej, no ale to se jedincům tvého ražení stává.
15. 4. 2013 18:01
Re: Nakoniec i tak rozhodnú zákazníci ....
Zaujímavé, že neboli "smiešne" pre tých čo ich "das auto" pokazilo po záruke ....

Všetko sa predá ... otázka ceny ... takže "nepredajné" auto v princípe neexistuje ...jedine menej chápavý predajca/majiteľ čo trvá na vysokej cene ... a to sa týka každej značky ...

A ak porovnávam cenu ojazdených Octavií a Ceedov po 6 rokoch tak je pravda, že Octavia má navrh ... ale nevyrovná to rozdiel nákupnej ceny .. ináč povedané i na jazdenke stratí majiteľ Octavie ... toľko k tvojim ilúziám ...
15. 4. 2013 19:04
Re: Nakoniec i tak rozhodnú zákazníci ....
Prani otcem myslenky paznechte :-!
15. 4. 2013 19:13
Re: Nakoniec i tak rozhodnú zákazníci ....
Nevím, asi budu řadou místních označen za slabomyslného, ale zůstatková hodnota auta je u mně při koupi auta až ve spodní části seznamu, jde mi o jízdní vlastnosti, spolehlivost a použitelný kufr (mně stačí okolo cca. 300l). Neříkám, že jsem reprezentativní vzorek populace, ale jedinců, pro které je zůstatková hodnota vozu při koupi tím hlavním, je mi tak trochu líto.
15. 4. 2013 19:28
Re: Nakoniec i tak rozhodnú zákazníci ....
S tim samozrejme souhlasim. Tohle je jen mistni zarikavadlo Skodovkaru. Staci se mknout na TipCars a clovek si dokaze udelat obrazek... Skodlivky jsou o +- 15tis drazsi ve stejnych rocnicich jako Korea, coz samozrejme nikdy nemuze dorovnat rozdil, ktery da "patriot" pri koupi vozu na samem zacatku. Navic za ten rozdil nemuze "kvalita", ale demence mistniho trhu...

Problem zdejsich diskusi je v tom, ze je tu spousta mamlasu, co kupuji bazarove jebky na vyhodne pujcky (netreba rikat jakou znacku) a potom si sem chodi honit triko. A taky spousta "prodavacu" z autosalonu Skody ;-)

Asi si priste poridim misto korejce za 350 nejake olitane BMW, abych posunul svuj socialni status >:D
15. 4. 2013 19:29
Re: Nakoniec i tak rozhodnú zákazníci ....
No, tak když s tím autem hodláš zestárnout, tak se tvému pohledu nedivím. Ztráta ceny v prvních letech je enormní. :-!
15. 4. 2013 19:39
Re: Nakoniec i tak rozhodnú zákazníci ....
To ale u naprosto každého auta, jen jsou na tom některé značky s poklesem ceny lépe, toť vše.
15. 4. 2013 19:40
Re: Nakoniec i tak rozhodnú zákazníci ....
To je pravda... v autech do 3 let ztraci Korea cenu vyrazne rychleji. Ale kdyz budeme srovnavat auta ve veku 5-6 let (coz je u bezneho cecha realnejsi cas, kdy bude menit), tak se ceny dosti priblizuji.
15. 4. 2013 19:48
Re: Nakoniec i tak rozhodnú zákazníci ....
V článku nahoře nejsou zrovna typicky rodinné vozy, tedy ty, které by si kupovaly rodiny s dětmi, ale jsou to typické firemní vozejky. A ten jde z firmy po 3-4 letech pryč.
Až to někdy budeš řešit ty sám, pokud se ti to poštěstí, tak si velmi dobře rozmyslíš, jestli máš na vyhazování poměrně velkých částek, jen tak z (korejskýho) plezíru, z okna. ;-)
15. 4. 2013 20:22
Re: Nakoniec i tak rozhodnú zákazníci ....
To je fakt... typická česká rodina opravdu nad těmito vozy uvažovat běžně nemůže...

Já zůstávám u kompaktů... a jen tak z korejského plezíru jsem si už dvakrát koupil novou KIU ;-) A až se příští rok budu svého korejce zbavovat (doufám v ceně min. kolem 160-170tis) koupím opět KIU :-)

Ještě dodám, že pro své malé podnikání jsem zvolil DACII v LPG :-)
15. 4. 2013 20:22
Re: Nakoniec i tak rozhodnú zákazníci ....
No a typické služobné auto to má po 3-4 rokoch "za sebou" už len z pohľadu km ....

Po 200 tis. km ... je z auta na našich cestách vrak z každého vozidla .... do toho by som teda nešel i keby to bolo BMW či Mercedes ...
15. 4. 2013 20:39
Re: Nakoniec i tak rozhodnú zákazníci ....
Ale jdi, já se tu nebavím o autech pro nějaké obchodníky, co najedou ročně 60 tis. ;-)
Avatar - Ji/Ri
15. 4. 2013 23:58
Re: Nakoniec i tak rozhodnú zákazníci ....
To ale u všech.... bez rozdílu.... tak tu nehraj Ajn Štajna >:D >:D >:D >:D
16. 4. 2013 08:13
Re: Nakoniec i tak rozhodnú zákazníci ....
Hehehe, to bylo tááák chytrééé. >:D

Jenže u některých je ztráta ceny vyšší. O tom jsem psal Ajní. :-!
15. 4. 2013 20:19
Re: Nakoniec i tak rozhodnú zákazníci ....
No mám to z netu ... i keď samozrejme tie ceny sú vždy "optimistické" a zväčša majiteľ ešte čo to pustí ... a keďže "púšťajú" cenu i pri Octáviách (kamárát ju predával pred pol rokom), tak nejaký odhad sa urobiť dá ...
Avatar - Ji/Ri
15. 4. 2013 20:51
Re: Nakoniec i tak rozhodnú zákazníci ....
trapný jsi v tomto případě ale ty, beraneKu ..... hudlajky se prodávají moc dobře a na bazarech navíc nejsou.... jen nějaké staré plajdry, ale ty se prodávají stejěn jako jiné staré plajdry..... tak vžeň zpět krev z očí do mozku.... uleví se ti.... ;-)
15. 4. 2013 22:06
Re: Nakoniec i tak rozhodnú zákazníci ....
Záleží, proč vůbec na OIII koukají. Pokud budou chtít klasický hatchback, za podobné peníze mají Golf. Nebo Leon. Spíš Elantra a vzhledem k cenám se určitě potká i s i40. Nejblíž z aut na trhu jí je asi Laguna.
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2013 17:42
octavia je oblubena u germancov
a prihlahlych vwanatickych trhoch ..... skusme zajst do francuzska spanielska talianska alebo do severnej europy a zrazu zistime ze po octavii ani stopa ... a ze i40 tam poraza aj superba... a celkom hravo...
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Ham.
15. 4. 2013 17:50
Re: octavia je oblubena u germancov
Pravda, v severní Evropě ani stopa, ale po hudlifikátoru č. 40.

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2013 17:55
Re: octavia je oblubena u germancov
to su mesacne predaje.. ale celorocne su trosku ine.... i40 je tam celkom uspesna....
Avatar - Ham.
15. 4. 2013 17:58
Re: octavia je oblubena u germancov
Čo bolo, to bolo, terazky frčí nová Octa. :-)
15. 4. 2013 18:01
Re: octavia je oblubena u germancov
:yes:
Avatar - Ji/Ri
15. 4. 2013 20:53
Re: octavia je oblubena u germancov
pohledem hama ano.... hudlajky ale fest válí ve státech.... a to, uznej, je jiný trh než Most a přilehlé dědiny ;-)
Avatar - Ham.
15. 4. 2013 21:40
Re: octavia je oblubena u germancov
Seřiď si kompas, řeč není o státech ani o Mostu ale o severní Evropě.
Avatar - Ji/Ri
15. 4. 2013 23:59
Re: octavia je oblubena u germancov
Dívám se na to komplexně...ne pohledem obyvatele velkoměsta, kde největší událostí bývá bití zvonu a návštěva fekálního vozu >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ham.
16. 4. 2013 00:14
Re: octavia je oblubena u germancov
se dej na politiku, komplexní pohlede.
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2013 00:27
Re: octavia je oblubena u germancov
:-! :yes: >:D
15. 4. 2013 18:01
Re: octavia je oblubena u germancov
Holt Ti dal GARÁŽOVWÝ ŠACH MAT :-!
Avatar - guze
15. 4. 2013 18:13
Re: octavia je oblubena u germancov
neřekl bych [odkaz] [odkaz] [odkaz]
15. 4. 2013 18:24
Re: octavia je oblubena u germancov
Žádám toppera o vyjádření, já měním názor: Ham Ti dal GARÁŽOVWÝ ŠACH ze kterého ses jako správný GARÁŽOVWÝ EURODRZEK vymanil, ale guze Ti sebral všechny argumenty a dal Ti opravdový MAT :yes:
15. 4. 2013 18:28
Re: octavia je oblubena u germancov
Nejsi GTI-ho syn? >:D
15. 4. 2013 23:02
Re: octavia je oblubena u germancov
To jest daky Carda retarda - sportak analsurfer alebo co.
Zozral vsetky klise vweduceho a sype to hlava nehlava v kazdej diskusii.
Avatar - Ji/Ri
15. 4. 2013 20:54
Re: octavia je oblubena u germancov
...tak hlavně, že sis nepotřísnil ponožky >:D >:D >:D >:D >:D
15. 4. 2013 18:00
Re: octavia je oblubena u germancov
Opravdu? Na Islandu je Octavia mezi nejlepšími ;-)
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2013 18:12
Re: octavia je oblubena u germancov
island je maly trh a severna europa to nie je len island ;-)
15. 4. 2013 18:26
Re: octavia je oblubena u germancov
Jenže Octavia byla lepší i ve Švédsku, Finsku a Norsku ;-)
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2013 18:43
Re: octavia je oblubena u germancov
no hej ja to skor porovnavam so superbom.. octavia je uspesnejsia to je pravda ale aj i30 je uspesnejsia ako i40
Avatar - guze
15. 4. 2013 18:53
Re: octavia je oblubena u germancov
Kromě Švédska kde se i40 prodalo o 140 víc než Superbů, byl ve Finsku i v Norsku prodávanější Superb ;) Švédsko : [odkaz]
Finsko : [odkaz]
Norsko : [odkaz]
15. 4. 2013 19:53
Re: octavia je oblubena u germancov
Cituji "severnej europy a zrazu zistime ze po octavii ani stopa "
Avatar - twistedTSD
15. 4. 2013 18:21
Re: octavia je oblubena u germancov
Pěkně kecáš. Minulý rok Octavia právě v severských zemích trhala rekordy a obsazovala nejvyšší příčky, i při nynější obměně generací se drží na poměrně dobrých pozicích...a rozhodně ne jen na Islandu.
15. 4. 2013 17:51
Když...
Když řekne SM že je něco lepší tak zavřete hubu a běžte to koupit! HNED! >:D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - idam.i
15. 4. 2013 18:29
Re: Když...
:yes: >:D :yes: >:D :yes: >:D
Avatar - Ji/Ri
15. 4. 2013 20:55
Re: Když...
:yes: :yes: :yes: >:D
Avatar - white label
15. 4. 2013 23:09
Re: Když...
Co to je to SM? Nějaké SadoMaso? ;-)
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2013 00:01
Re: Když...
přidej se a uvidíš >:D je to jízda čeče
Avatar - white label
16. 4. 2013 01:11
Re: Když...
Což o to, já MASO rád, ale "trošku" jinak/jiné... >:-[]
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2013 13:46
Re: Když...
...na ptáčka, že? >:D >:D :yes:
Avatar - KANKUNEN
15. 4. 2013 18:46
Vono nám ta OIII
nakonec skřupe v testu i Superb. Hlavně vzhledem, kopií lowcostového Rapida.
Rozbalit vlákno
0
15. 4. 2013 18:59
Hyundai i40 - nejakaly korejsky import
Varovanie:Hyundai i40 je nejakaly korejsky import.

Kym Skoda Octavia je vyrobena v CR-EU......... tak Hyundai i40 sa vyraba v Korei a potom sa bezcolne dovezie do EU. Kupa korejskeho nekaleho importu znamena 1 prepusteny Europan.

Kedy zavedie EU poriadne cla auta vyrobene v Korei? Az ked skrachuje posledny Europsky podnik?

Hyundai/Kia/Chevrolet dovazaju z Korei statisice aut rocne do EU!
Eu automobilky nepredaju v Korei ani pichle kolo.

:no: :no:
Rozbalit vlákno
6
15. 4. 2013 19:05
Re: Hyundai i40 - nejakaly korejsky import
Magnetofone, ty zase jedes :-) Napis do Bruselu, tam to bude mit treba vetsi vahu ;-)
15. 4. 2013 19:05
Re: Hyundai i40 - nejakaly korejsky import
Tohle tupé vlastenčení mi bylo vždycky z duše odporné, ať se každý rozhodne podle svých priorit, je chybou EU samotné, že si v Asii není schopna vyjednat lepší podmínky, když naopak to kupodivu jde...
15. 4. 2013 19:23
Re: Hyundai i40 - nejakaly korejsky import
:yes:
15. 4. 2013 20:14
Re: Hyundai i40 - nejakaly korejsky import
V KĽDR to majú vymyslené lepšie ... tam nepustia žiadny Hyudnai >:D

Ako by asi skončila Škoda, keby ten "nekalý export" zatrhli v iných krajinách ...

Je naozaj komické, že už Adam Smith vedel dokázať v 18.storočí nezmyselnosť "ochranných opatrení" ... a my sa o nich musíme baviť v 21 storočí ...
16. 4. 2013 09:23
Re: Hyundai i40 - nejakaly korejsky import
Nohy nám podrazí spíš tebou navehovaná "čnská zeď", než konkurence.
Avatar - Bristol
16. 4. 2013 12:48
Re: Hyundai i40 - nejakaly korejsky import
magnetofone, tebe bych nejraději za tyhle žvásty někam exportoval...třeba na Kubu nebo Íránu...klidně za dumpingovou cenu... >:D >:D >:D pak třeba uvidíš co vkonečném důsledku znamená embargo na zahraniční zboží pro lidi ;-)
15. 4. 2013 19:17
Koho chleba jíš, toho píseň zpívej...
Aneb - cekal snad nekdo od SM jiny ortel? :-!

Tak uz vime, ze plastovy zgarb RAPID drti veskerou kompaktni konkurenci (samozrejme krome Golfu). Aktualne take vime, ze Octavia drti - "zatim" - korejskou stredni tridu a jakmile bude Superb ofiko po FL, tak se jiste dovime, ze drti veskerou konkurenci ve stredni tride (samozrejme krome Passatu) a dotahuje premii...

Jsem hrdy, ze jsem cech :-) (kdyz uz ne kvuli fotbalu, tak alespon kvuli Skodovce)
Rozbalit vlákno
4
15. 4. 2013 19:55
Re: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej...
Rapid? Kromě Leonu, V40, Civicu, i30
zdroj: AUTOTIP
15. 4. 2013 20:39
Re: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej...
[odkaz]
16. 4. 2013 06:58
Re: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej...
Přesně z toho duvodu jsem ten "platek" prestal kupovat uz pred lety... 8-s :no:
Avatar - Bristol
16. 4. 2013 15:50
Re: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej...
přesně tak...vyhozené peníze kupovat jakýkoli motoristický plátek v ČR snad kromě Autocaru...kterej však není českej ani německej... ;-)
15. 4. 2013 19:40
To je zas múdrostí...
Našťastie na trhu je značiek a modelov viac ako tieto dva. Obhliadni, vyskúšaj, porovnaj a rozhodni sa. Tvoje peniaze, tvoje priority, tvoja voľba. Kúp si čo chceš a buď spokojný. Toto mlátenie prázdnej slamy predsa nič neznamená. Môžeš naň zvysoka čo...?
Rozbalit vlákno
1
15. 4. 2013 20:42
Re: To je zas múdrostí...
:yes:
15. 4. 2013 20:00
Profesionalita redaktoruů...
...a je to tu zas.....nevím co studovali..nevím zda neumějí být nezaujatí....ale je to obehraná písnička...mám rád škodu...fandím ji...ale pořád cpát Octavii tam kam nepatří.

...jak nemůžou vadit uzká sedadla(tedy v minule generaci) - i starsi Ceed je má pohodlnější ..
..ted nevadí že jsou zas bez bočního vedení..ikdyž u každého jiného auta by to vadilo.
..to že je Octavie hlučná a že náprava bouchá....a celkově je auto tuhé a uskákané...ano...vzdyt je to nižší střední....jen že ve střední třídě se to nenosí..a rozhodně fungujou lépe.
To stejné když si sednete do O2-O3 a pak do jakíhokoliv konkurenta ze střední třídy..tak rozdíl v pocitu "luxusu" "pohodlí" ",materiálu je velký...zcela odpovídající...
..nebo jsou redaktoři v jistých případech slepouši?

Tak že to...že mám malá nebo nepohodlná sedadla..je maličkost a hledání much..to stejné v případě , že je nepohodlná na rozbité silnici..a hlučná..pak je ehm drahá....nedá se do ní koupit výkonný motor..ani některé vychytávky ....ale to že má o pár litrů větší kufr...to je důležité..a proto vyhrává???
OMG...svět se v kravskou pí*u ubrací
Rozbalit vlákno
0
15. 4. 2013 20:08
Výsledek?
Já jsem si to teď přečetl ještě jednou a pořád tam nevidím vítěžství Octavie - spíš to, že obě to jsou na střední třídu mizerná auta, a Octavie je z těch dvou ještě horší (např. jízdním komfortem). Výhodu má jen v kufru.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Blue Sun
15. 4. 2013 20:27
Re: Výsledek?
S tím bych taky mohl souhlasit...
15. 4. 2013 20:27
Re: Výsledek?
Já jsem to pochopil tak, že co se týká komfortu, tak jsou obě auta stejně "mizerná," což trochu hůř vyznívá pro Hyundai, je ale nutno vzít v potaz velká kola. Navíc bych i40 srovnával s Insignií, Mondeem, Mazdou 6 atd., ne s Octavií, navíc srovnání liftu a sedanu? To má být vtip? Když už tak liftu a kombi, to by bylo aspoň o něco objektivnější.
Avatar - Blue Sun
15. 4. 2013 20:48
Re: Výsledek?
Tady a objektivně? Nebo spíš Svět motorů a objektivně?
15. 4. 2013 22:10
Re: Výsledek?
Proti kombi mají kombi. Liftback lze se sedanem bez problémů srovnat, rozdíl je jen ve vstupním otvoru do kufru. A ve variabilitě. Oboje lze celkem jednoduše zohlednit. Střední sedany mají běžně kolik, 500 litrů?
15. 4. 2013 20:32
Korean Air
Zdar a sílu všem VW / Škoda -milcům.

Pro mě je pár věcí jasných. Třeba že o třídu větší auto je prostě lepší :yes:, obzvláště když je za stejnou cenu :-)
Tedy pokud nepotřebuju megakufr nebo škrabku ve víčku..

PS Kdyby ČSA koupila Lufthansa, tak je to pro mě stejný jako když to koupil Korean Air.

PPS Korejci jsou světová špička co se týče techniky v různých oborech. Měli bychom se od nich učit, abychom na tom byli stejně a ne na ně bezduše nadávat a nesmyslně shazovat jejich auta.
Rozbalit vlákno
10
15. 4. 2013 20:43
Re: Korean Air
Vidím to podobně, jen co se testu týká, tak férovější by bylo porovnat Octavii s Ceedem SW, Octavia je pořád model nižší střední, to jen některé redakce s tím mají problém. :-)
Avatar - KANKUNEN
15. 4. 2013 20:57
Re: Korean Air
Ono už je to trochu problém, Octavia šahá cm po střední třídě, ale některé technické řešení si tykají z Rapidem.
15. 4. 2013 22:12
Re: Korean Air
Některá technická řešení si tykají s Citigo. Pointa?
15. 4. 2013 23:30
Re: Korean Air
Asi že Octavia nie je to, čo vyzerá? Na druhú stranu i40 by prot Superbu veľa šancí nemal.
Je to tak, Škodovky sú proste mimotriedne tvory a porovnávať sa nedajú prakticky s ničím.
16. 4. 2013 00:48
Re: Korean Air
Která ne? Od náprav po motory a elektriku si tykají. Mám takový pocit, že NSF je derivát MQB. Ale na tom moc nesejde, i kdybychom vzali Fabii, z hlediska "technických řešení" to jsou hodně podobné vozy. Odlišnosti tam samozřejmě jsou.
16. 4. 2013 00:55
Re: Korean Air
Pravda, i když Cígo je pohříchu jedno z mála zajímavých aut v nabídce Škody, lehké, malý atmosferický motor.. Samozřejmě, přešlapy typu nezakrytých plechů v interiéru by nebylo lehké skousnout, ale i tak je to celkem zajímavé auto.
16. 4. 2013 11:57
Re: Korean Air
Mně třeba plechy z principu nevadí (čistě z hlediska vzhledu, neřeším problematičtější odhlučnění atp.), vadí mi, že v tom interiéru trčí. Třeba v té zelené metalíze s černým interiérem je vytvořený kontrast zajímavý. Ale týká se to jen dveří, zbytek interiéru je plastový. A to prostě vypadá divně. K plechu mám pozitivnější vztah než k lesklým lakovaným plastům. Myslím si, že zdaleka nevyužili potenciál.
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2013 13:48
Re: Korean Air
...nevím, ptám se. Je jasné, že součástky jsou plus minus stejné. Jen jsem nevěděl, co konkretně. Minimálně se shodneme na tom, že okna jsou ze skla >:D ;-)
16. 4. 2013 22:33
Re: Korean Air
Rozdíly jsou v materiálech, technologiích, sdílení je právě o tom, že jedno technické řešení použiješ napříč třídami. Fabia, Octavia a Superb jsou po technické stránce velmi podobná auta, rozdílů je minimum.

Velké celky mezi sebou spíš sdílejí. Motor, převodovka, i platformy a nápravy jsou si navzájem příbuzné. Světla, navigace, rádia, velká část elektroniky je řešena stejně. Odlišnosti jsou hlavně v tom, co se pojí s karoserií a interiérem. Konkrétně například motor Citiga má stejnou konstrukci jako menší motory Octavie, nehledě na rozdílný počet válců. Má jiné vstřikování a je atmosférický, nicméně pořád stejná konstrukce.
Avatar - vabis
16. 4. 2013 07:37
manažeři jako hrom :-D
To jsou manažerské vozy jako hrom >:-[] i když dneska je manažer přes úklid kdejaká Kelyšová s hadrem, takže asi tak :no: V jůndaj není větší motor proto, protože se pod kapotu nevejde. Stejný případ jako Optima, daň za krásu. S porovnanými závěry lze pak +- souhlasit. Jůndaj ze střední má co dělat i s konkurentem z nižší střední, to říkám pořád.

A co tedy koupit? Manažeři začínají od w212, A6 gen C7, S80ky atd ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - chetoos
16. 4. 2013 07:57
Už zase škoda
V tomto článku jsme si potvrdil svůj názor o tom, že časopis Svět Motrů je nějak více spjat se Škodou auto. Jakožto domácí časopis musí co nejvíce podporovat domácí značku. Osobně si myslím, že Hyundai I40 je mnohem lepším vozem než Octavia. Nová octavia má horší zadní nápravu a o desingu ani nemluvně. Co je na ni nového? Není to samozřejmně špatný vůz, ale je zajímavé, že v konkurenčních časopisech si drží od domácích produktů takový odstup a nechválí je do nebes. Je pravda, že má octavia lepší motor, ale v ostatním ji určitě I40 předčí.
Rozbalit vlákno
0
16. 4. 2013 09:09
co vybrat?
Nejsem zastáncem korejců, ale než českou škodovku tak raději kterého koliv korejce at už srovnám cenu, design výbavu.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - dal
16. 4. 2013 09:31
Re: co vybrat?
Tak to jsi ujel. Škodovky nejsou vůbec špatná auta. Mé porovnání by bylo:
citigo vs i10 - vítěz citigo
fabia vs i20 - vítěz fabia
roomster vs ix 20 - remíza
yeti vs ix 35 - vítěz yeti
octavia vs i30 - vítěz i30
superb vs i40 - remíza
16. 4. 2013 09:42
Re: KIA vs. Skoda - OT
Hodim to do KIA... ta u me vyhrava pred Hyundai :-!

Citigo vs Picanto - vítěz jednoznačně Citigo
Fabia vs RIO - vítěz jednoznačně RIO
Roomster vs Venga - remíza
Yeti vs Sportage - vítěz Sportage
Octavia vs Ceed - vítěz Ceed
Superb (jezevčík) vs Opima - jednoznačně Optima
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2013 11:29
Re: KIA vs. Skoda - OT
ty si moj clovek.... ;-) :yes:

akurat s tou remizou som s inie celkom isty ;-)

vidim to jasne na vengu >:D
Avatar - chetoos
16. 4. 2013 11:08
Re: KIA vs. Skoda - OT
Když teda všichni porovnávají tak tady porovnám Hyundai vs škoda
Hyundai I10- citigi- vítěz Citigo
Hyundai i20- Fabia - vítěz Fabia
Hyundai i30 - Octavia - vítěz I30
I40 - superb - vítěz i40
ix35- yeti- vítěz ix35
Elantra - Rapid - vítěz Elantra
Avatar - Ozzman
16. 4. 2013 12:25
OIII vs střední třída
Včera jsem měl krásnou možnst přímé konfrontace na benzínové pumpě OIII, Rapida a věrohodného zástupce střední třídy Frodu Mondeo. O III je hezké auto ( nelíbí se mi ale přední maska), ale oproti vedle stojícímu Mondeu je prostě vidět rozdíl třídy hlavně velikostně :-) Takže já si už v zařazení udělal dokonalé jasno. Nicméně OIII už (alespoň po Praze) jezdí celkem dost a pozorovali jste stejně tak jako já, že vozy v některých barvách vypadají opravdu fádně (bílá,černá - bílá OIII na plechových discích vypadala vedlu Superbu I jako starší a ošklivější auto) a nikdy byste se za ním neotočili, kdežto verze s alu koly, třeba ve světle modré metalíze vypadá naopak velmi dobře? :-)
Přijde mi, že OIII sluší světlé metalízy :-) To Golf vypadá dobře v jakékoliv barvě:)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bristol
17. 4. 2013 10:50
Re: OIII vs střední třída
po praze jsem jich pár již potkal...a má to naprosto ohyzdný zadek...(hlavně ty plechy okolo SPZ jako na rapidu-to to sakra nemohli udělat rovné??)+ světla ze staré A6...předek a boky docela dobré, ale aby to auto nějak vypadalo, tak to musí mít minimálně 17kola...a pak už se s tím nedá jezdit...takže tak no...rapid to samé: v základu na 14kách jedno z nejohyzdnějších aut současnosti...v top výbavě s 16kama to docela ujde...ale pak to má slabý jízdní komfort a hlavně nereálnou cenu hlavně v porovnání s P301 nebo C-Elysée, a to je problém všech nových škodovek...
Avatar - Jaros71
16. 4. 2013 15:13
Jasná volba...GOLF!
Nevybral bych ani jedno.. :no:
Hjondé se mi nelíbí vůbec..interier divný a přeplácaný , design placatý chaotický!
Když už korejce tak KIA..
Octavia III vypadá lépe..až na děsný volant v interieru a šílené zadní sedadla!
Rapid je má lepší..!! :-!
Bral bych nový VW Golf Variant ideálně 4*4.. :yes: :yes:
Ten prakticky nemá chybu.. ;-)
Ale každý má jiné preference.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - qwert88
16. 4. 2013 17:47
Re: Jasná volba...GOLF!
souhlasím :yes:
Avatar - Emel
17. 4. 2013 10:15
Re: Jasná volba...GOLF!
Akorát že za cenu Golfu ve čtyřkolce a naftě bys měl Mondeo nebo šestkovou Mazdu, a to je přece jen jiná káva.
Avatar - qwert88
17. 4. 2013 15:16
Re: Jasná volba...GOLF!
Mazda 6 ano,dobrá kára a těch moc nepotkáš, Mondei jsou tři p...e a je takové humpolácké i když jezdí dobře..
Avatar - Jaros71
18. 4. 2013 09:50
Re: Jasná volba...GOLF!
Asi těžko 4*4...
Taky sem netahám Passat bez 4motion.. :-! ;-)
A tyto auta mají už tvar jezevčíků..a prostor větší moc nemají!
Golf je ideální. :yes:
A ceny se dají o 10-15% srazit jednáním u dealera!!
Avatar - qwert88
16. 4. 2013 17:52
nicměně z této dvojice
bych bral Octavii, její design mi více sedí než Hyundai, který má strašný interiér, myslím, že palubní deska Hyundaje i dost poutá pozornost od řízení, ty tvary jsou šílené. Kia je designově hezčí a v interiéru uhlazenější, skrátka vypadá víc evropsky, navrhuji si to se slovenskýma kamarádama vyměnit mi Kiu, oni Hyundai >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Choochoo
16. 4. 2013 18:34
OIII vs Fluence
Uz se tesim na srovnani ze SM ;-)
Bude take ???
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bristol
17. 4. 2013 10:52
Re: OIII vs Fluence
...bude spíš Rapid vs. Fluence, jenže to si nedovolí, protože Rapid skončí dřív než do testu nastoupí: tedy pokud ho nebude dělat SM nebo AutoTip
Avatar - CarlosOstrava
17. 4. 2013 13:49
i40
jasná volba, nic proti Oktávce, ale hodně by mě štvalo, že na parkovišti před domem ji má dalších 10 majitelů a liší se téměř jen barvou...:(
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2013 14:42
Re: i40
no mna by to tiez stvalo ze mam rovnako nudne auto ako 10 rocna susedova audina a este aj svetla mame rovnake ;-\ ... darmo skodovacky antidizajn akosi uz nemusim... casy sa menia... O2 je uz len v spomienkach ... skoda
Avatar - qwert88
17. 4. 2013 15:21
Re: i40
to je prostě koncern, žádná revoluce v designu se nekoná a konat asi ani nebude zákazníkům to vyhovuje. i40 se mi moc nelíbí, ale to je věc názoru, i30 v kombíku je v některých barvách docela pěkná, i40 to jsou divoké až chaotické tvary
Avatar - BruceWayne
17. 4. 2013 19:59
Podvozek a nastavení
jedno vím naprosto jistě, žádný auto od VW nesmí jezdit v mé rodině. Měl jsem Škochtli O2 a po delší jízdě jsem byl totálně v pr..... a po jedný jízdě z Tranďákem jsem skoro měl pocit, že jsem český Pistorius. Kola možná trochu pomůžou, ale žebřiňákový nastavení u VW je strašný :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Jaros71
18. 4. 2013 09:55
Re: Podvozek a nastavení
Jasně..tu pohádku na dobrou noc nežeru.. ;-)
Ale pokud jdeš do Mercedesu za mega a výš tak to pohodlí jistě přinese větší..
Ale bacha na BMW...ten je nastvený jinak. :-)
Mám vyzkoušeno.
A sedadla v nových VW patří mezi nejlepší..záda opravdu nebolí.
Jaký rozdíl od korejců a francouzů.
Škodovka má sedadla horší.Nová O III snad úplně děsná.Asi tam šetří.
Avatar - BruceWayne
18. 4. 2013 18:35
Re: Podvozek a nastavení
Nu není to pohádka, ale realita. Já mám francouze, dceři jsem koupil (toho chtěla) francouze a žena má "angličana". Snad jen ženský mají vkus a nechtějí vw. Vím, to protože jsem měsíc hledali "hezký a přítulný" auto s dcerou. ;-) Takový nervy již nechci k vůli plechu na kolech absolvovat :-!
Avatar - Jaros71
18. 4. 2013 22:48
Re: Podvozek a nastavení
Tak pro ženský je to dobrý... >:-[]
Avatar - volvo s60
18. 4. 2013 12:00
Čas ukáže
Už se těším na ty breky a problémy po ročním provozu toho zázraku jménem O3! Chlapci do roka a do dne! >:D :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
18. 4. 2013 20:13
Re: Čas ukáže
To jsi vyčetl z křišťálové koule?
Avatar - volvo s60
19. 4. 2013 07:45
Re: Čas ukáže
Netřeba křišťalové koule, ale už ze základní školy a života vím, že zákony fyziky a přírody nikdy neošálíš! Ještě nikdo nevynalezl perperim mobile a ani komunisté neporučili větru dešti jak tvrdili! A pokud prostě něco ošidíš, tak záhy se ti vše v "dobrém" navrátí! Jsou i další životní moudra, jako že žádný strom nevyroste až do nebe, nebo že vše má svůj konec! A zatím bohužel vše naznačuje že nová OC 3 je krokem zpět! Viz recenze tipu: Jeden krok vpřed a dva zpět! Bohužel je to veliká škoda!!! A čas tedy ukáže!!! Škoda že si o tom nevyměníme názory a zkušenosti jak jsem již psal: Do roka a do dne!? A pokud jsi šťastným vlastníkem nové OC 3 tak ti přeji hodně štěstí ( doufám že nemáš TSI 1,2) a pěkných kilometrů!!!
Avatar - Ada je zase tady
23. 4. 2013 00:50
Ohlédne se po něm více očí...
Měl jsem takovou kolegyni. Super postava, nepovedený ksicht. Byla přesvědčena, jaká je krasavice, protože se po ní prý otáčelo více chlapů, než po jiných ženách. Netušila chuděra, že to bylo jen pro ten hnusný ksicht. Chlapi se podívali vždycky raději dvakrát, aby vnitřně zkonstatovali, že tahle ženská má sice šik postavu, ale ten ksicht je opravdu, ale opravdu otřesný... :no: Podobně je to s tou I40...
Rozbalit vlákno
0