Myslim že u předchozí generace - VI - byl ten rozdíl mezi krátkou verzí a kombíkem v určitou dobu až 50000kč. Proto si nejsem jistej že to bude "jen" těch 30000kč ten rozdíl. I když by to bylo určitě lepší :-) . No uvídíme s čim se vytasí českej importér.
Těžko říct, příplatek u Golfa bývá větší, v přepočtu je to přes 50... to je docela darda. Na druhou stranu je fakt, že posun v prostornosti je u Golfu větší než třeba u Octavie...
I tak je v Nemecku Variant o 2000 EUR drazsi nez kratky Golf, to je hodne sebevedoma cena.
Tesim se na upgrade sve sestky, jeste splacim, ale to teda nevim, jestli mi to vyjde :-)
Taky se da kupovat Mondeo v paradni vybave pod 600 tisic (po slevach) a precejen to je jina trida ...
Duvod cenove zmeny oproti minule generaci Varianta neni tak dobre videt - vyrabel se v Mexicu a ted se bude vyrabet ve Volksburgu.
Asi nam VW naznacuje, ze mu auta vyrostla a z Golfa je pomalu Passat... :-) (Passat je samozrejme jeste vetsi a poradnejsi kus auta, o tom zadna).
Nuz cena je dost sebavedoma, 19 tisic eur za zakladnu motorizaciu....
taky ceed sw je v zaklade o viac ako 4 tisic lacnejsi.
vybavy som neporovnaval, ale na prvy pohlad je ten rozdiel cien priepastny.
Klidne si mohli odpustit jednu z 1.2 TSI a misto ni dat do nabidky 1.4 103 kW. Jinak pro me nejhezci kombi na trhu, po letech vyslovene osklivych Variantu se konecne VW probudil.
:yes::yes::yes:
Souhlas...je to lepší auto než Škodovka O III..asi to VW tak chtěl.
Jsem zvědavý zda bude nějaká Cross verze 4*4 , zvýšená a oplastovaná..
Moc pěkný kombík! ;-)
Tak tohle se opravdu povedlo. Seriózní, elegantní, vyvážené... :yes: Beru v potaz, že se jedná o propagační fotky a chtělo by to vidět i na menších kolech, ale pokud je povedený základ - a v tomhle případě je - tak se není třeba obávat. Po neumělých cvičeních z "lepení zadku" u G5 a G6 přichází konečně vydařený Golfův kombík, u kterého nemám pocit nepatřičnosti a před kterým taje OIII kombi jak padlý sníh. ;-) Klobouk dolů.
No, já si hlavně počkám, až ADAC změří velikost kufru. U krátkého se taky VW holedbal nárůstem, a nakonec ADAC (i AutoBild) naměřili míň, než měl Golf VI.
Designéři ve Wolfsburgu zaslouží pochvalu za konzervativně řešenou záď a boční profil tohoto vozu variant. Žádné ošklivé zakulacené boule jako u Škodovky, natož nějaké zrůdné asijské patvary. Tož :yes:
Koukám, že koko liga raději dělá že neumí jak číst, tak koukat na snímky... To je rána, co? Napřímo a s doslova drtící razancí. P ic kozu do vazu. Akorát tu ještě postrádám plkačky garážových zoufalců, že to bude drahé. Ano, život je pro tebe drahý. Tak ho vyměň za lístek do voskového panoptika, skočí tam po tobě, jako po ideálním exponátu v rubrice - životní panák jednadvacátého století.
Avšak zpět k jediné možné třídní "Variantě". Nepíše se mi to zrovna lehko, no pravda musí ven stejně tak jako zanícené slepé střevo, ano, je to přesně tak, jak to Volkswagen chce, jak to přesně je a jak to také přesně i ... bude: nejlepší je Golf, pak je Octavia, za ní je dlóóóuhá rovinka, a teprve tam někde za zatáčkou se jako garážové osiky třepou ti ostatní.
GOLF je skvostný, skvostný... skvostný. Ani se nechce věřit, že se jedná o reprezentanta kompaktního mainstreamu (vím, supermainstremu). To auto má neskutečnou jiskru, dokonalou praktičnost, excelentní techniku a třídně vrcholnou image.
Dnes velmi zřetelně - BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE, BRAVWO GOLF :yes::-!
A jestli tomu nějaký kacíř nerozumí a má pocit že může na světě existovat lepší auto nežli Golf, uděláme gesto a zajistíme mu rekreační pobyt v koncetračním táboře, kde mu soudruzi vysvětlí, na který Über-kchaar se má zapsat do pořadníku.
Snímky... Uznávám, že R-paket s 18" koly vypadá skvěle, nicméně aktuálně na českých cestách v reálu na 16" kolech vypadá (krátký golf) docela bídně...až zoufale nudně.
JInak to třídní zařazování - jsme tady již minulosti soudruhu měli...
Co je ale zatím na silnicích a v ulicích měst více než zřetelené - že nový Ceed a nová i30 jsou na každém rohu a ve značné přesile oproti jiným "novým" modelům - především šedým myškám Golf/Rapid/Octavia... A že jsou to především vozy v soukromých rukách, tedy tam kde rozhoduje řidič a ne majitel firmy/korporát - je nad slunce jasné.
Takže za mě Golf Variant ano, především v tomhle ohledu nedává Octavia smysl, ale nejspíš to tak hvězdné (esteticky) nebude...
dacia logan MCV je fajn kombik ale mnohi ktori chcu nieco dostojnejsie solidnejsie a vykonnejsie sa poobzeraju inde ;-) ... taky golf kombi je skutocne super.... mne sa paci aj ceed kombi.... velmi pekny bude aj leon kombi.... ;-) , dacia je fajn to je pravda ale su aj lepsie kombiky ver mi >:D;-)
to nepopieram ale ver mi ze dnes vacsina majitelov kombikov nehladaju kombik s najvacsim kufrom v triede ale hladaju tzv lifestylove kombi ktore dobre vyzera ma dobru vybavu imidz a solidny motor... najvacsiu slabinu v dacii vidim prave v motore..... inak nemam velke poziadavky mne by dacia vyhovovala ale motoricky je to zatial nic moc...
PS: cesta k moru napr. do chorvatska bude urcite prijemnejsia v golfe kombi s nejakym poriadnym motorom ako v dacii ze? Ano mas pravdu... na rozbite pole na zber zemiakov ( brambor ) je dacia lepsia ;-)
Jsi kouzelnej, jak pro jistotu uvedeš překlad zemiakov.
Jinak plnej souhlas. Pro někoho je lepší volbou Dacia, pro jiného VW a pro jiného BMW... Je trapný tlačit jediný "správný" názor. ;-)
ja si myslím, že Dácia až take zle motory nemá, keďže od nich kupuje aj mercedes (A 180)...
Inak tiež si myslím, že nový golf vyzera super :-) hlavne oproti tym g5 a g6
Chlapče, tvá googlečeština tady lidi dost štve. Zvol si klidně nick jaký chceš, ale bylo by vhodné, aby pocházel z tvé rodné jjazykové oblasti = například Igor Vasiljevič
Každý auto vydrží tak dlouho, jak dlouho je do něj někdo ochotnej sypat prachy, bez ohledu na značku. Klidně i Dacie. To, že nejspíš nebude moc příjemnej zážitek v ní nalítat nějakou větší porci kilometrů je věc druhá...
takový zmenšený Passat, nakonec proč ne, ale hatchback je hatchback, Golf je přeci synonymem pro hatchback, kdo bude chtít kufr tedy kombík tak jistě koupí Octavii...