Novinky
krasa a elegancia a zaroven levia sila a charizma , toto sa pezotu vydarilo.. pri pohlade na tuto fotku je jasne ze by to uz mohlo vyjst a 205GTi konecne dostane solidneho nastupcu [odkaz] , len tak dalej pezot.... 208 mi robi radost.,. to auto je paradne , len skoda kombika ze nebude 😉
Tomu P205 GTi by stačilo dát dnešní/moderní světla a vypadal by pořád mnohem líp, než většina dnešních, podivně nakynutých, kreací... 😉
:yes: No já tedy nevím, školy nemám >😁 , ale nějak nesdílím všeobecné nadšení pro vzhled 208. O Fiestě ST ani snad nemluvím. Zlatá předchozí generace i s tou "záchodovou" manžetou na šaltpáce.
To nadšení samozřejmě nesdílím taky a současná Fiesta se mi nelíbí od začátku, ale přesto nesouhlasím s většinovým názorem, že jí aktuální facelift nějak výrazněji ublížil. Tam nebylo (designově) co zkazit, takže já samotný facelift Fiesty nijak zvlášť negativně nevidím...
Já nad faceliftem Fiesty taky nijak nehořekuju...asi jí neublížil, spíš je to promarněná příležitost aspoň něco málo s tím vzhledem udělat. 😉
...co se týče zábavy, je jasná volba Swift Sport. Ale pokud chcete opraVWdový hot hatch, musíte jít do shoVWroomu Škoda pro Fabii RS. BRAVO SUZUKI, BRAVWO ŠKODA :yes: :yes:
Ady, v kolika malých HH si se vezl, nebo je dokonce řídil??? Swift je možná dobrá volba, ale ne nejlepší. A Fabia RS, o tom raději pomlčím... Že by Fabia RS byl opravdový HH... Ale pobavil jsi mě. >😒]
Ty si nejaka GTI-ho nova rohozka ci co? Sa aspon snaz byt originalny... Zatial u mna 4- :no:
No tak s tím Suzuki a Škodovkou jsi mě dostal. hehe >😁
Nevyznávám koncern, ale Polo je o 100 tis. levnější a parametry srovnatelné. Navíc kvalita. Dělám auta 30 let a francouze do domu rozhodně ne.
>😁 tak si to Polo dovybav a zjistis ze 100k ti zmizne jedna basen, stejne tak paramtery nic neznamenaj, kdyby se resili jen parametry, tak by Clio jiz v minule generaci nemelo sanci, ale ouha, ono i tak bylo a je kralem
Konkrétně kterými parametry nemělo minulé CRS ve své třídě šanci? Snad kromě krouťáku (logicky u atmosféry) mě nic zásadnějšího nenapadá.
Ty nečteš snad Ádu?
Kosočteverec, benzín, placka - vždyť to je jak blbá černobílá telka. >😒]
Kosočteverec, benzín, placka - vždyť to je jak blbá černobílá telka. >😒]
ady uz trosku prehanas.... swift sport ma 100kw... co v porovnani s konkurenciou nie je vlastne ani nejaky hot hatch.... ale bezny trojdverak.... clio RS ma o dve sekundy lepsie zrychlenie a o vyse 65 koni viac... tak o com sa bavime ? 2 sekundy je kapanek uz trosku moc strata na konkurenciu to uznas aj sam...
zabava? no ja si myslim ze v cliu RS alebo P208 GTi bude o dost vacsia a to uz len pri samotnom zrychlovani 😉 kde bude swift daleko za nimi v spatakoch......
zabava? no ja si myslim ze v cliu RS alebo P208 GTi bude o dost vacsia a to uz len pri samotnom zrychlovani 😉 kde bude swift daleko za nimi v spatakoch......
měl bys míň myslet, víc jezdit a rozhodně nepsat o věcech, kterým prd rozumíš.
Jj, ale je to marné, je to marné, je to marné... 8-s
To víš, někomu stačí k "hlubším" závěrům jen "čísilka a obrázky"... 😉
To víš, někomu stačí k "hlubším" závěrům jen "čísilka a obrázky"... 😉
Z toho "uz len pri samotnom zrychlovani kde bude swift daleko za nimi v spatakoch...... " je vidět, že plácáš blbosti a auta srovnáváš pouze dle vzhledu, sympatií nebo tabulek. Swift Sport maj jako předváděčku skoro u každýho dealera Suzuki v ČR. Projeď se a pak mluv o běžným třídvéřáku... 😉
A nebude daleko za nimi? Bavime se o rozdilu 2 trid. Swift je bezpochyby zabavne auto, ale na preplnovane motory z vyse uvedene tabulky se zdaleka nechyta.
Právě, že je třeba rozlišovat mezi tou "zábavou" a absolutní rychlostí. A to, že se něco nechytá rychlostně/výkonově ještě neznamená, že se to nechytá i po stránce "zábavy"/zábavnosti. A že se právě konkrétně k té "zábavě" vyjadřoval i topper je snad (podle textu jeho příspěvku) docela jasné, stejně jako to, že tyhle dvě věci od sebe odlišit je zatím nad jeho síly😒br />
"zabava? no ja si myslim ze v cliu RS alebo P208 GTi bude o dost vacsia, a to uz len pri samotnom zrychlovani kde bude swift daleko za nimi v spatakoch........."
Asi takhle - bude Swift ztrácet na zmiňované konkurenty rychlostně ? Bezpochyby. Bude s ním tedy o to menší zábava ? To není jisté ani zdaleka. Za prvé má výhodu jednoznačně nejnižší hmotnosti a za druhé jiný charakter už vzhledem k motorizaci - atmosféře. Narozdíl od toppera neposuzuji "zábavnost" na základě zrychlení v tabulce a nemám všechna ta auta vyzkoušená (pouze SSS a CRS minulé generace) - proto se zdráhám vynášet soudy a topperovy proklamace bez jakýchkoli argumentů mě trochu zvedaj ze židle. 😉
Tak kdyz srovnavame 2 auta stejne velikostni kategorie, ktere jsou na vykonove spici daneho modelu a obdobne zamerene, lze urcite predpokladat, ze tomu bude odpovidat podvozek a brzdy. A pokud ma jedno z nich o 50% vetsi vykon, pri jeho lepsim prubehu, a k tomu je zrejmy a zcela logicky propastny rozdil v dynamickych parametrech, lze objektivne predpokladat, ze vetsina ridicu vyhodnoti jako lepsi a zabavnejsi to vykonnejsi auto.
Vyšší výkon je "pouze" určitý předpoklad k zábavnosti, rozhodně ale obecně neplatí přímá úměra mezi samotným výkonem a "zábavností".
vyšší výkon neznamená de facto nic... v této třídě... jen to, že to bude rychlejší na přímce... a to ještě možná...
SOUHLASím s tím co (asi) "chcete říct", nicméně bych výkon až tak NE"podceňovala", ono to je znát i na každém výjezdu ze (za) zatáčky(-ou) atd. (viz já 01:04)
Nicméně čistě s faktorem "zábavnost" to opravdu moc společného NEmá..
PS: Ale kdo by chtěl HOT HATCH se SLABÝM motorem ("správněji" slabším než má konkurence 😉
Nicméně čistě s faktorem "zábavnost" to opravdu moc společného NEmá..
PS: Ale kdo by chtěl HOT HATCH se SLABÝM motorem ("správněji" slabším než má konkurence 😉
Argumentem pro SSS může být např. bezkonkurenční cena - 380 tis. (a to jen teoreticky,v praxi míň) vs. 510 tis. u 208GTi (pro příklad), to už může nejednoh👋nejednu s choutkami na trochu zábavy donutit k zamyšlení. Výkon/zábava/dosažitelnost - to je očtu běží. 😉 Aby nezůstalo jen u teoretického pindání. Mně osobně je šumafuk, jestli má někdo výkonnější auto. To je jen měření pindíků. Důležitá je moje spokojenost.Takže to PS je dost přehnané. To by se totiž VŽDY prodávalo pouze to nejvýkonnější, tak to v reálu není...NEBO ? 😉
Konkrétně u SSS jde o výborné sladění celku. Ovladatelnost, pocit z řízení, cit na brzdách. To vše "hraje" dohromady a nic neruší. Žádné zásahy do řízení přibržďováním kol, aby se přenesl výkon. Nohy, ruce a ABS. To auto jde mačkat prakticky kdekoliv a pořád je to ještě v relativním klidu. Nic neruší, nic neomezuje. Jede se uvolněně a relaxovaně. Tam vidím tu obrovskou dávku zábavy. Když se vedle sebe na stejné silnici postaví SSS a STi, tak STi bude samozřejmě drtivě rychlejší, ale úsměv za volantem bude občas nervózní, mozek bude neustále přemýšlet, kdy začít brzdit a jestli už na rovince nepovolit na plynu, protože 170 je už krapet příliš. S SSS se budeš jen upřímě a uvolněně smát. U mě byl ten smích tak ze 40% způsoben radostí, že je dnes ještě vůbec v prodeji takto "jednoduché" auto.
:yes: Pod to se můžu podepsat. 😉
A jako bonus k tomu "jednoduchému" SSS za relativně směšné peníze dostaneš nálož výbavy - takže nejde o žádné holátko. Label to psal docela výstižně naopak - za tu cenu máš výbavu a auto je jako dárek navíc. >😒]
A jako bonus k tomu "jednoduchému" SSS za relativně směšné peníze dostaneš nálož výbavy - takže nejde o žádné holátko. Label to psal docela výstižně naopak - za tu cenu máš výbavu a auto je jako dárek navíc. >😒]
PĚKNĚ napsáno! 😄
Až mne MRZÍ, že k tomu "musím" mít "připomínku" 😐
Přes veškerou (zřejmě OPRÁVNĚNOU) chválu SSS je jízda (např.) s STi zcelanaprostojinde. NEberte to (prosím!) jako "urážku" nebo tak něco, ale je to HODNĚ o řidiči. (úmyslně to dost přeženu) Takový Seb Loeb by si asi jednoznačně vybral STi a bavil by se NAPLNO (možná i víc než vy v SSS).
PS: Je DOBŘE že existují obě "varianty" (a je super že za tak málo peněz se nabízí reálně plně použitelný HH) - ale...
Pěkný den (bez ironie - klidně i v SSS 😉
Až mne MRZÍ, že k tomu "musím" mít "připomínku" 😐
Přes veškerou (zřejmě OPRÁVNĚNOU) chválu SSS je jízda (např.) s STi zcelanaprostojinde. NEberte to (prosím!) jako "urážku" nebo tak něco, ale je to HODNĚ o řidiči. (úmyslně to dost přeženu) Takový Seb Loeb by si asi jednoznačně vybral STi a bavil by se NAPLNO (možná i víc než vy v SSS).
PS: Je DOBŘE že existují obě "varianty" (a je super že za tak málo peněz se nabízí reálně plně použitelný HH) - ale...
Pěkný den (bez ironie - klidně i v SSS 😉
Jistě. Na STi miluji tu agresivitu, efektivitu, kterou ti konkrétně na úzké rozbité okresce poskytne máloco. Vlastně prakticky jen EVO a pak se musí uplně jinem a i tak je to na vážkách. Ale, ten pocit vyladěnosti zážitku jako v SSS prostě není. Na druhou stranu s STi to přebije zase něco jiného.
Argumentem pro SSS může být např. bezkonkurenční cena - 380 tis. (a to jen teoreticky,v praxi míň) vs. 420 tis. u Pola (pro příklad, a to zase jen teoreticky,v praxi určitě taky míň). A tady už je to jiná vesnice ....
A to se pořád bavíme o zcela nesmyslném prvotním příspěvku, který srovnává v měřitelných parametrech zcela nesrovnatelná auta - trošku sportovnější1.6-ku a auta, která lze v současné generaci skutečně již považovat za HH.
Zábava je parametr subjektivní a neměřitelný - někdo se pobaví v malém autíčku se 40kW, jiný v HH s 250kW a další v rodinném kombíku ....
A to se pořád bavíme o zcela nesmyslném prvotním příspěvku, který srovnává v měřitelných parametrech zcela nesrovnatelná auta - trošku sportovnější1.6-ku a auta, která lze v současné generaci skutečně již považovat za HH.
Zábava je parametr subjektivní a neměřitelný - někdo se pobaví v malém autíčku se 40kW, jiný v HH s 250kW a další v rodinném kombíku ....
Sport je nejvyšší výbava Swiftu, připlácí se snad jen za metalízu. Sama o sobě si tu cenovku zaslouží. Situaci u Pola neznám (a jsem příliš líný na to, abych se podíval), ale pochybuji, že bude tak dobře vybavené. Samozřejmě, pro někoho to vůbec důležité nebude.
Sice zábavnost je subjektivní, protože každého baví něco jiného, ale lze se celkem objektivně bavit o tom, jak je řízení strmé, přesné, citlivé, jak se s asfaltem pere podvozek, jak zvládá přenést moment na asfalt, jak přesně lze dávkovat výkon, jaký je na brzdy, cit, progrese, atd. Je celkem jedno, co tě baví, asi se shodneme, že na tomhle u HH záleží. To totiž dělá rozdíl mezi prostě rychlým a autem pro řidiče. Svišť není lamač rekordů, ale sestavený je opravdu dobře. Je to podobný druh auta jako Toyota GT86, jen roztomilejší. 😄
Sice zábavnost je subjektivní, protože každého baví něco jiného, ale lze se celkem objektivně bavit o tom, jak je řízení strmé, přesné, citlivé, jak se s asfaltem pere podvozek, jak zvládá přenést moment na asfalt, jak přesně lze dávkovat výkon, jaký je na brzdy, cit, progrese, atd. Je celkem jedno, co tě baví, asi se shodneme, že na tomhle u HH záleží. To totiž dělá rozdíl mezi prostě rychlým a autem pro řidiče. Svišť není lamač rekordů, ale sestavený je opravdu dobře. Je to podobný druh auta jako Toyota GT86, jen roztomilejší. 😄
Souhlas! A dokonce ani za tu metalickou barvu se u SSS nepřiplácí. Opravdu vše potřebné je v základu, od aut. klimy, přes 17" elektrony až po xenony...
Jediná maličkost co by mi možná chyběla, je absence výškového nastavení sedačky spolujezdce. Ale zase auto máš k té výbavě vlastně zdarma, jsou totiž auta, kde by skoro tolik stála jen srovnatelná příplatková výbava s tou základní u SSS. 😉
Jediná maličkost co by mi možná chyběla, je absence výškového nastavení sedačky spolujezdce. Ale zase auto máš k té výbavě vlastně zdarma, jsou totiž auta, kde by skoro tolik stála jen srovnatelná příplatková výbava s tou základní u SSS. 😉
Nejdřív si Polo GTI dovybav příplatkovými prvky na úroveň základní výbavy SSS a pak můžeš ty ceny klidně srovnat znovu. A když už si u toho zaokrouhlování, pak základní cena Pola není 420 ale spíš 430 tis. Kč, tedy přesně 427.900,- vs. 379.900,-, přičemž třeba jen za bílou perleť (která je u SSS ve standardu) dáš u Pola GTI nemalých 22.600.- Kč. Takže jen tahle jediná položka může zvětšit původní cenový rozdíl skoro o celých 50%.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Pichoviny ve smyslu často nesmyslné výbavy nedělají auto, třeba barva nejezdí (ta konkrétně mne absolutně nezajímá, protože 98% času, co jsem v dohledu svého auta, tak sedím vevnitř).
Když si kupuju auto, navíc sportovní, tak pro mne dělá 95% motor, podvozek a brzdy. Protože výbavu, kterou tam potřebuju, má dnes standardně už minimálně střední úroveň modelu, natož ta nejvyšší. Ta už před 8 lety, kdy z fabriky seriově vyjel typ HH, kterým teď jezdím, měla věci, které jsou mi zcela volné a bez kterých bych se obešel. A dnes, už základní, nový model má těch různých nesmyslů 2x tolik.
Tzv. "výbava" je dnes jen prostě cesta, jak z lidí vymámit více peněz, když ceny aut neustále padají, a přesvědčit je, že věci typu bixenon, vyhřívaná sedadla, bezklíčové startování, špičkové MP3 s 8 repro, zabudovaná navigace, kůže (zmiňuji jen ty největší položky) atd. atd. jsou něco, bez čeho se neobejdou. A ve finále tak na příplatcích nebo v základní ceně vyšší úrovně výbavy auta a za pár let používání zaplatí v reálu víc, než by si zařídili obývák nebo pořídili 3 zahraniční dovolené pro 2.
Když si kupuju auto, navíc sportovní, tak pro mne dělá 95% motor, podvozek a brzdy. Protože výbavu, kterou tam potřebuju, má dnes standardně už minimálně střední úroveň modelu, natož ta nejvyšší. Ta už před 8 lety, kdy z fabriky seriově vyjel typ HH, kterým teď jezdím, měla věci, které jsou mi zcela volné a bez kterých bych se obešel. A dnes, už základní, nový model má těch různých nesmyslů 2x tolik.
Tzv. "výbava" je dnes jen prostě cesta, jak z lidí vymámit více peněz, když ceny aut neustále padají, a přesvědčit je, že věci typu bixenon, vyhřívaná sedadla, bezklíčové startování, špičkové MP3 s 8 repro, zabudovaná navigace, kůže (zmiňuji jen ty největší položky) atd. atd. jsou něco, bez čeho se neobejdou. A ve finále tak na příplatcích nebo v základní ceně vyšší úrovně výbavy auta a za pár let používání zaplatí v reálu víc, než by si zařídili obývák nebo pořídili 3 zahraniční dovolené pro 2.
Je rozdíl, jestli si kupuješ zvlášť sportovní auto, nebo potřebuješ kompromis mezi každodenní použitelností a zábavou, od čehož tu máme právě HH. Ne každý tolik výbavy ocení, tak to prostě Japonci dělají a opakovaně jsme je tu za to kritizovali, nicméně výbava neobsahuje nic, co bych nechtěl (pokud si dobře pamatuji), a za řadu věcí bych si určitě připlatil (jako třeba xenony, nebo pěknou barvu). Liší se jen to, jak moc je pro tebe dané auto výhodné. Čím víc výbavy chceš, tím lepší je to pro tebe nabídka.
To bys je také mohl kritizovat, že má auto palubní desku, nebo zadní lavici, na ně přeci také nejede. Pak totiž nehledáš běžný HH. Takových lidí zase tolik není, proto ta mizivá nabídka.
Myslím si, že 380 tisíc by byla solidní cena, i kdyby tu extra výbavu neměl.
To bys je také mohl kritizovat, že má auto palubní desku, nebo zadní lavici, na ně přeci také nejede. Pak totiž nehledáš běžný HH. Takových lidí zase tolik není, proto ta mizivá nabídka.
Myslím si, že 380 tisíc by byla solidní cena, i kdyby tu extra výbavu neměl.
Souhlasím, že "zábavnost" nebo to, co někdo shledává zábavným, se může lišit. A ani svištět po dálnici 200+ není úplně k zahození, ale osobně jsem se ve svým rodinným kombíku nejvíc pobavil, když už to na mě nedávno ve městě a z kopce "zkoušela" i Fabia Junior. >😁
A v SSS za polovičku ceny toho kombíku jsem se bavil od začátku do konce. A bylo mi úplně fuk jestli je to hot-hatch a nebo není. 😉 Takže opakuji, nevynáším žádné soudy, ale hodnotit auto jen podle zrychlení a výkonových parametrů je pro teoretiky.
A v SSS za polovičku ceny toho kombíku jsem se bavil od začátku do konce. A bylo mi úplně fuk jestli je to hot-hatch a nebo není. 😉 Takže opakuji, nevynáším žádné soudy, ale hodnotit auto jen podle zrychlení a výkonových parametrů je pro teoretiky.
Opravdu nádherné autíčko se skvělými jízdními výkony i vzhledem! Jediná (malá) piha na kráse je to uspořádání přístrojového štítu nad volantem, to si fakt mohli odpustit. Každopádně, skvělá Fiesta STi dostala pořádného konkurenta. Mini je kvůli své vyšší ceně a minimální prostornosti přece jen někde jinde, ovšem Corsa OPC by taky rozhodně stála za hřích. Moc se mi líbí i Punto Abarth, ale podle srovnávacích testů za ostatními hot-hatchi poněkud zaostává jízdními vlastnostmi a přitom je hodně drahě. Zato nové Clio RS s "povinnou" dvouspojkovou převodovkou se u skutečných milovníků hot-hatchů již předem zdiskreditovalo (stejně jako Fabia RS, Ibiza Cupra a Polo GTI).
Škoda jen, že se těchto kapesních rychlíků u nás prodá tak málo (a platí to i pro domácí Fabii RS )😒
Škoda jen, že se těchto kapesních rychlíků u nás prodá tak málo (a platí to i pro domácí Fabii RS )😒
suhlasim.. P208GTi vyzera byt velmi silne, clio akosi zcivilnelo , je sice rychle ale uz to nie je taka ozruta ako predchodca.... za mna P208Gti jednoznacne :yes:
Clio RS má ještě v záloze ostřejší verze. Až poteče do bot, má kam sáhnout. Pokud by už teď nasadilo manuál, tak by nebylo co kritizovat a souboj by byl ukončen. 😄
tak ten manual je dost zasadna vec si myslim.... ja som za pezota :yes:
Třeba se zase bez té spojky můžeš víc soustředit na průjezd zatáčkou, brzdění, volbu stopy, hledání limitu,..... Bavit se můžeš i jinak.
no hele, je ještě spousta lidí, které ještě baví řadit 😄
To určitě ano (třeba simson33), ale kolik z nich má (na rozdíl třeba od něj) srovnatelnou! osobní zkušenost s dvojspojkou (v podobné míře, jako s manuálem) v HH, aby mohli (alespoň do jisté míry objektivně) říct, co je pro ně do HH, (nebo konkrétního sportovního vozu) opravdu lepší? Kolik % diskutujících tu má/mělo HH? A kolik procent jich má/mělo (třeba jen na týden) HH s dvojspojku? Pro "toppery" bude manuál vždycky lepší, protože zkušenosti s dvojspojkou ve své Felicii mít ani nemůže... A většina "řidičů/chlapáků" v diskusi psala, že manuál je stejně to nejlepší na světě... 😲 😉
Tím samo netvrdím opak, jen jsem proti jakémukoli podobnému zobecňování. Dvojspojka v HH prostě není automaticky handicap, chce to vyzkoušet konkrétní auto a pak teprve mudrovat v diskusích, což samozřejmě neplatí jen o převodovce. Jenže tady má většina vždycky dopředu jasno, stačí jim vidět třeba jen studii a už vědí jak to bude/nebude fungovat v reálu. Čím méně zkušeností s tím, tím jasnější závěry k tomu.
Tím samo netvrdím opak, jen jsem proti jakémukoli podobnému zobecňování. Dvojspojka v HH prostě není automaticky handicap, chce to vyzkoušet konkrétní auto a pak teprve mudrovat v diskusích, což samozřejmě neplatí jen o převodovce. Jenže tady má většina vždycky dopředu jasno, stačí jim vidět třeba jen studii a už vědí jak to bude/nebude fungovat v reálu. Čím méně zkušeností s tím, tím jasnější závěry k tomu.
Jde spíš o možnost volby, mně by u HH automat nevadil vůbec, (vlastně to u mně ani jinak nejde) ale někdo prostě rád řadí, což třeba v Polu nejde. Já jako jedinou jeho teoretickou nevýhodu vidím nutnost tankovat n98, ale to neplatí jen u Pola 😉
Pozor, to není nutnost, ale doporučení výrobce s tím, že uvedené parametry (výkon, spotřeba...) platí s takovýmto oktanovým číslem. Ale minimální oktanové číslo výrobcem bez problému povolené je o řád nižší, tedy minimum je 95 oktanů, viz i víčko palivové nádrže Pola/Golfu GTI a dalších.
Dopručená hodnota a minimální hodnota jsou v tomto případě dvě různé věci.
Dopručená hodnota a minimální hodnota jsou v tomto případě dvě různé věci.
Aha, tak díky za info, já myslel, že kdybych si Polo GTI koupil a tankoval n95 tak si postupem času "vymlátím" ventilová sedla, takže to asi nehrozí.
To právě nehrozí, tady je příklad takového víčka😒br />
doporučené hodnota/minimální možná (přípustná) hodnota
[odkaz]
[odkaz]
...kde je škrabka???
To je Polo GTI, ne Fabia RS. Zřejmě máš v těch škrabkách "koncernový" hokej. 😉
nevím jak tu, ale moje zkušenost je taková, že 100ka a 95 ... s tou 95kou to prostě nejede.... chybí taková výbušnost, dravost....
Předpokládám, že i "normální" CRS bude jízdně minimálně stejně dobré, jako P208 GTi, A může být i lepší, a to nejen navzdory dvojspojce v CRS, ale klidně i díky ní. 😉
Renault Clio RS a Peugeot 208 GTi. Ostatní jen z dálky přihlížejí.
v tejto triede akosi nemci nestihaju....co je vcelku pre mna potesitelny fakt 😉
pezot vyzera velmi silne.... snad bude lepsi ako clio :yes:
pezot vyzera velmi silne.... snad bude lepsi ako clio :yes:
No jo, ale ostatní ti tady řeknou, že ty auta v dáli jsou univerzálnější a lepší na běžné ježdění a ostatní pindy.
Když kupuju takovéto auto, tak nechci žádné kompromisy. Chci brutal nářez. Univerzální auto v této třidě si koupím obyčejnou Fabii nebo něco podobného.
Když kupuju takovéto auto, tak nechci žádné kompromisy. Chci brutal nářez. Univerzální auto v této třidě si koupím obyčejnou Fabii nebo něco podobného.
No, tuhle třídu mám celkem projetou (teda hlavně minulé generace) a řekl bych, že pokud chceš brutal nářez, zbývá už jen JCW,
Hned za ním je Clio III RS, jenže ty už za chvíli nebudou.
Hned za ním je Clio III RS, jenže ty už za chvíli nebudou.
To, že ty evidentně nevíš která bije, když se řekne HH, ještě neznamená, že to neví většina ostatních. Každý HH má logicky jsitý komromis přímo v genech, je to "jen" ostřejší/zábavnější hatchback monologovaný do běžného silničního provozu, tedy určitě ne "brutal nářez" prostý jakýchkoli kompromisů...
Možná bys mohl použít svůj "univerzální" příspěvek z 20:20. 😉
To mohl... 😉
A sorry za ty překlepy, "monologovaný", místo homologovaný, to je skoro na zlatý ventilek... :😉 >😒]
A sorry za ty překlepy, "monologovaný", místo homologovaný, to je skoro na zlatý ventilek... :😉 >😒]
:yes:
Já to věděl! Ty prostě dialog nesneseš, i podvědomí Ti to dává najevo. >😒]
Já to věděl! Ty prostě dialog nesneseš, i podvědomí Ti to dává najevo. >😒]
>😒]
Jen se "obávám", že i tahle tvoje reakce (na mě), mluví víc o tvém podvědomí (které mimochodem slyší i "trávu růst"), než o tom mém... :😉 😄
Jen se "obávám", že i tahle tvoje reakce (na mě), mluví víc o tvém podvědomí (které mimochodem slyší i "trávu růst"), než o tom mém... :😉 😄
To byl doufám jen vtip 😄
Ale jen částečně, protože já mám zase pro změnu (častější) pocit, že ty považuješ za dialog jen takový, při kterém se s tebou (alespoň částečně) souhlasí, a kdo nesouhlasí, ten není "logicky" schopen dialogu (s tebou)... >😁 >😒]
Mno, někdy máš kapku problém vést dialog.... ono to je takový dialog s kritickým akcentem na monolog, ba až projev 😉 😄
Ono taky každému podle jeho "zásluh"... a že asi i ty víš o čem píšu. 😉
Na druhou stranu je tady poměrně dost nicků se kterými nemám sebemenší problém vést naprosto nekonfliktní dialog, ale s každým se logicky osobně podobně neshoduji, což považuji za přirozené. Jinak to, že se mnou nebude dialog žádný med úplně pro každého (vážně by mě nebavilo každého tu plácat po ramenou), je snad jasné už podle mého avataru... 😉
Na druhou stranu je tady poměrně dost nicků se kterými nemám sebemenší problém vést naprosto nekonfliktní dialog, ale s každým se logicky osobně podobně neshoduji, což považuji za přirozené. Jinak to, že se mnou nebude dialog žádný med úplně pro každého (vážně by mě nebavilo každého tu plácat po ramenou), je snad jasné už podle mého avataru... 😉
řekl white label a ostatní.
Ono je to obecně dostatečně známo, ale zjevně ještě ne úplně všem.
Pokud chceš opravdu "brutal nářez" prostý jakýchkoli kompromisů, dívej se na vozy jako je třeba Ariel Atom a na cokoli homologovaného v "balení" hatchbacku klidně zapomeň.
Pokud chceš opravdu "brutal nářez" prostý jakýchkoli kompromisů, dívej se na vozy jako je třeba Ariel Atom a na cokoli homologovaného v "balení" hatchbacku klidně zapomeň.
Já se bavím o segmentu B do 600.000,-Kč a ne o speciálech. Podle tvé teorie bych měl považovat za HH i Fabii v TDI nebo i to Suzuki. Pro mě to nejsou opravdové HH.
Tady jde ale o to, co se za HH považuje (a co je pro něj charakteristické) obecně, ne o to, co za HH považuješ/nepovažuješ ty, nebo já. Běžná Fabie v TDI HH pochopitelně není, Suzuki Swift ve verzi Sport naopak ano.
P.S. U toho AA vůbec nešlo primárně o cenu, nebo rychlost (klidně si tam dosaď něco podstatně levnějšíh👋pomalejšího v tom stylu), ale o zcela odlišnou koncepci, včetně karoserie, tedy skutečně bez kompromisů ohledně prostornosti/praktičnosti (viz hh z hb).
P.S. U toho AA vůbec nešlo primárně o cenu, nebo rychlost (klidně si tam dosaď něco podstatně levnějšíh👋pomalejšího v tom stylu), ale o zcela odlišnou koncepci, včetně karoserie, tedy skutečně bez kompromisů ohledně prostornosti/praktičnosti (viz hh z hb).
...na fabii se moooc těším..... nesmím ale jíst před jízdou.... bude to plnokrevný rallye šemík.... samo, že s jezdcem za volantem 😄
Kurňa,dyť ta kára vypadá jak okolená kobliha 8-s .Introš ale ujde.
No HLAVNĚ že (dle všeho) "ujde" MOTOR a PODVOZEK, ne? 😉
A bohužel k té "koblihovatosti" pilně přispívá i tahle bílá barva laku karoserie... :no:
...ale di ty ...koblížku 😄
A to píše ten , co tu před chvílí psal něco o: "Mno, někdy máš kapku problém vést dialog.... ono to je takový dialog s kritickým akcentem na monolog, ba až projev"
:😉 >😒]
:😉 >😒]
S porovnania to vychádza na top tri: Polo, Clio, 208. Maximálka rovnaká, zrýchlenie najlepšie - Cli, najhoršie - Polo, hmotnosť má zjavne najlepšiu 208, je jediné s manuálom a narozdiel od Pola má poriadny motor(objem), cena druhá najlepšia. Pre mňa víťaz nielen kvôli tomu, že mám Peugeoty rád. :yes: :yes😒br />
Sklamala ma Fiesta, na tújto trojicu nemá, čakal som viac(porovnanie podľa tabuľky)...
Sklamala ma Fiesta, na tújto trojicu nemá, čakal som viac(porovnanie podľa tabuľky)...
nevím jestli bych šel do Peugeot, když má ten "super motor" ,s kterým jsou neustále problémy, u mě favorti Fiesta ST
O motoru víš houby, resp. nevíš jestli už není problém vyřešen, protože 208 GTi je novinka. Je to to samé, jako když tu někteří jedinci apriori odsuzují novou generaci TSI, to jak ty motory budou spolehlivé, ukáže až čas.
Ty snad pochybuješ o kvalitě motoru vyvinutým společně s BMW? Já si myslím, že už všechny mouchy vychytali a že motor je OK. Vždyť se montuje i do Mini.
Jinak Fiesta podle testů je také dobrá, jen jsem nepřišel na chuť tomu Fordímu kinetickému designu, zvlášť ty interiéry jsou hrůza.
Jinak Fiesta podle testů je také dobrá, jen jsem nepřišel na chuť tomu Fordímu kinetickému designu, zvlášť ty interiéry jsou hrůza.
V Mini je konstrukčně spřízněný motor, ale ne stejný.
(skoro) STEJNÝ motor, jen "trochu dál poladěný" je už nějaký rok v DS3 Racing, kde disponuje 152 kW a plochým toč. momentem až do 4500 ot.
(a tomu odpovídajícími parametry 0-100 km/h za 6,5 s a max. rychlostí 235 km/h
(a tomu odpovídajícími parametry 0-100 km/h za 6,5 s a max. rychlostí 235 km/h
no dovolím si o motorech vyvinutých společně s BMW pochybovat když od roku 2005 co se montují do Mini (plus do DS3), tak neustále vyvíjí nové napínáky apod. aby to konečně začalo fungovat a neodcházel motor v 50 tis. km, no a co se týče DS3 racing tak to je to samé jak MINI WORKS ten má totiž zesílený blok, také jinou sérii napínáků a mnoho dalších vychitávek proto také vydrží déle, jako MINI slibuval, že v roce 2011 vydal finální verzi napínáku a že už to motory budou šlapat, ale na to si budem muset taky počkat... ;-\
Tak to začíná být zajímavé na trhu s malými HH. Na trh přichází nová generace minulého krále HH (Clio RS), která doznala hodně změn oproti minulé generaci, auto dostalo doping v podobě turba, přišlo o manuální řazení a nesmím zapomenout na pětidvéřovou karosérii. Docela dost změn.
Aby zájemci o HH neměli jednoduché rozhodování, tak přichází na trh další HH z Francie, a to nástupce slavné legendy 205 GTi. Z prvních informací a testů se jedná o velice schopné a zábavné auto, které by mohlo zaujmout dost zákazníků kupujících malý HH. Nabízí povedený motor, váha vozu je docela nízká, auto je pohodlné a na rozdíl od Clia nabízí manuální převodovku. Pro někoho to může být důvod, proč nevzít Clio, ale 208. Jiný zákazník zase upřednostní Clio, protože díky řazení pádly pod volantem má řízení vozu vždy pevně v rukách a na rozdíl od 208 čky vždy řidič vidí na budíky. Zkrátka to vybízí k redakčnímu testu dvou nových konkurenčních francouzských HH. Určitě by to byl zajímavý test, který by odhalil, který ze dvou jmenovaných HH je lepší a univerzálnější a který poskytne řidiči větší zábavu a více radosti z řízení. O to přeci v této kategorii aut jde především.
Aby zájemci o HH neměli jednoduché rozhodování, tak přichází na trh další HH z Francie, a to nástupce slavné legendy 205 GTi. Z prvních informací a testů se jedná o velice schopné a zábavné auto, které by mohlo zaujmout dost zákazníků kupujících malý HH. Nabízí povedený motor, váha vozu je docela nízká, auto je pohodlné a na rozdíl od Clia nabízí manuální převodovku. Pro někoho to může být důvod, proč nevzít Clio, ale 208. Jiný zákazník zase upřednostní Clio, protože díky řazení pádly pod volantem má řízení vozu vždy pevně v rukách a na rozdíl od 208 čky vždy řidič vidí na budíky. Zkrátka to vybízí k redakčnímu testu dvou nových konkurenčních francouzských HH. Určitě by to byl zajímavý test, který by odhalil, který ze dvou jmenovaných HH je lepší a univerzálnější a který poskytne řidiči větší zábavu a více radosti z řízení. O to přeci v této kategorii aut jde především.
Jak měla končit věta "uvedení na náš trh je plánováno na"? Dost bych se na tohohle prcka šel někam k dealerovi podívat.
by mě zajímalo, kolik z hořejších bijců jelo hh nebo něco tomu příbuzného..... Zrychlení, hmotnosti a ..... kecy prdy.... zábava není o číslech, ale o pocitech... a můžeš mít zrychlení jak kozy staré Blažkové po odejmutí podprdy a nebude to nej.... můžeš mít hmotnost jak prd ve vodě, a ....viz výše.... hravost je někde upe jinde....
Jinak souhlas s fofrklockem.... mám osobní zkušenost s fofrem, tiptronicem i dvouspojkou... fofrklocek je více tepna mezi tělem a srdcem..... :yes:
Jinak souhlas s fofrklockem.... mám osobní zkušenost s fofrem, tiptronicem i dvouspojkou... fofrklocek je více tepna mezi tělem a srdcem..... :yes:
Já měl 205 1.9Gti 10 let než přišla rodina. Tehdá ještě z rajchu za nehorázný peníz. I když teď koukám do inzerátů a stojí ještě víc. Nějakou zkušenost s tím mám.
Marnej boj příteli 😄 A byl by marnej třeba i u mě, neposadit v pátek se do nejlepšího mauálu, kterej jsem kdy v životě zkusil, včetně strojově dokonalý spojky. Říkal jsem si po posledním roce, že moje auto pro zábavu může bejt v klidu automat nebo dvouspojka, ale ten zážitek byl tak přesvědčivej, až běda 😉
Který vůz tě tak ohromil?
zájemců o tento segment není většina a výběr je poměrně velkorysí. Peugeoty mám rád, ale tohleto je designem cílené buď na žensky, nebo mladé gaye. Nedovedu si v tom představit heterosexuála středního věku. Je to kulaťoučné, miloučké to jo, ale chlap by si toto prostě nemohl nikdy koupit, leda že by neměl koule. Pro akční žensky dobry, jinak :no:
sudis podla seba?
ver mi ze dost chlapov si to kupi..... auto vyzera perfektne a nikomu normalnemu ani nanapadne mysliet v pripade tohto auta na to ze je to zenske auto... to uz musi mat clovek vazne divne myslienkove pochody.... bavime sa o tom aute uz par dni tu a je tu kopec diskutujucich ale takuto kravinu nenapisal nikto.... opel corsa je tiez vo verzii OPC babske auto? Myslim ze nikto pri tychto sportovych verziach uz o tychto veciach neuvazuje... kazdy normalny to vidi inak.... vidi to ako zive sportove male delo urcene pe mladish aj v strednych rokoch ktori proste miluju sportove male a imidzove auticka s ktorymi je velakrat na ceste vacsia zabava ako s nejakymi tazkotonaznymi sportiakmi.....
P208 GTi je konecne ten spravny pezot ... nehladajme tda chyby tam kde nie su
😉
ver mi ze dost chlapov si to kupi..... auto vyzera perfektne a nikomu normalnemu ani nanapadne mysliet v pripade tohto auta na to ze je to zenske auto... to uz musi mat clovek vazne divne myslienkove pochody.... bavime sa o tom aute uz par dni tu a je tu kopec diskutujucich ale takuto kravinu nenapisal nikto.... opel corsa je tiez vo verzii OPC babske auto? Myslim ze nikto pri tychto sportovych verziach uz o tychto veciach neuvazuje... kazdy normalny to vidi inak.... vidi to ako zive sportove male delo urcene pe mladish aj v strednych rokoch ktori proste miluju sportove male a imidzove auticka s ktorymi je velakrat na ceste vacsia zabava ako s nejakymi tazkotonaznymi sportiakmi.....
P208 GTi je konecne ten spravny pezot ... nehladajme tda chyby tam kde nie su
😉
Je dobře že u většiny diskutérů zasekává nové geteičko od peugeotu osten zájmu. Tedy je nutno podtrhnout nejen ryze technická specifika (výborný motor, odladění) nýbrž ve stejné rovině i obnovovanou image. Vždyť před(před)chůdce je nezapomenutelný malý hothatch Evropy s božskou prestiží své subtřídy. Logickou spřízněnost lze vystopovat u nového modelu jak v akcentu na úsporu hmotnosti, v nekompromisním avšak vyváženém odladění, tak v designu.
Samozřejmě, že nová dvěstěosma je autem své doby - prostorná, v rámci segmentu i pohodlná a co je na velkou pochvalu, nepochybně i zábavná.
Při četbě diskuse však jemně zamrzí tradiční suzuki-farizejství fanoušků (ano i takoví ještě stále existují...) jimž libovolné auto tohoto výrobce zaparkované v garáži neumožní odpoutat své úvahy od zdejšího tradičního diskusního kýče kýčů, totiž adorování firemní přináležitosti.
No, ti ostatní, zejména ti, co již třeba i některý konkurenční model jeli ví, že zde to je především o lásce k autům, o srdci plném garážové vášně, a to bez ohledu na garáž. S tím taktéž souvisí dialogy o tom, zda manuál či automat. Věc je jasná a průhledná jak přední sklo peugeotky. Vzato přes tvojí ruku, nemáš s manuálem proti dvouspojce šanci. Nemáš ji proto, že neumíš a nikdy ani umět nebudeš řadit tak dobře, jak dobře řadí současný (kvalitní) automat, resp. dvouspojka. Pro 99,9% řidičů je tedy manuál jen pokračováním jejich jezdecké minulosti. Jen ta jedna desetina ví, proč ten manuál chce.
Manuál je dnes o... řidičské nostalgii. Staří elegání jedou manuál proto, že po miliónu najetých kilometrů nehodlají umrtvovat dokonale vypracovanou levou nohu, a mladí začínající jezdci berou v drtivé většině manuál jen z jednoho jediného důvodu - prachy, vata, děngy, love, chechtáky... resp. jejich limitní hrana.
Ono totiž, kdo to neví, on ten automat ti přece nabídne i manuální mód. Kdo jej využívá a kdy? Nikdo a nikdy. A tedy pro nás, pro běžné jezdce, kteří si v hotchatchích plní dětské sny, je i zde automat, resp. dvouspojka tím správným náčíním. Vniknout do tajů automatu, naučit se dokonale využít jeho potenciál, to je výzva této doby. Zaklínání se "fofrklackem" je než sebezáchovná faleš, vhodná leda to technického musea.
Peugeot však jde cestou manuálu. Jak čtu, dobře poskládáného. Manuál, resp. absenci automatu tedy lze přičíst k jistému šrámku na jinak dokonalém modelu. No šrámku, já osobně bych koupil výhradně manuál, jenomže otázkou je, zda se na tohle budou dívat mladí jezdci shodně. Neboť horní GTi by pro tebe mělo být reálnou výzvou. Pokud neinklinuješ k těm, co jsou v mainstreamu v Evropě nejlepší a hledáš jistou možnou alternativu, nahoře ji máš. Jenom jestli to víš...
No nejde jinak - bravo GTi.
Samozřejmě, že nová dvěstěosma je autem své doby - prostorná, v rámci segmentu i pohodlná a co je na velkou pochvalu, nepochybně i zábavná.
Při četbě diskuse však jemně zamrzí tradiční suzuki-farizejství fanoušků (ano i takoví ještě stále existují...) jimž libovolné auto tohoto výrobce zaparkované v garáži neumožní odpoutat své úvahy od zdejšího tradičního diskusního kýče kýčů, totiž adorování firemní přináležitosti.
No, ti ostatní, zejména ti, co již třeba i některý konkurenční model jeli ví, že zde to je především o lásce k autům, o srdci plném garážové vášně, a to bez ohledu na garáž. S tím taktéž souvisí dialogy o tom, zda manuál či automat. Věc je jasná a průhledná jak přední sklo peugeotky. Vzato přes tvojí ruku, nemáš s manuálem proti dvouspojce šanci. Nemáš ji proto, že neumíš a nikdy ani umět nebudeš řadit tak dobře, jak dobře řadí současný (kvalitní) automat, resp. dvouspojka. Pro 99,9% řidičů je tedy manuál jen pokračováním jejich jezdecké minulosti. Jen ta jedna desetina ví, proč ten manuál chce.
Manuál je dnes o... řidičské nostalgii. Staří elegání jedou manuál proto, že po miliónu najetých kilometrů nehodlají umrtvovat dokonale vypracovanou levou nohu, a mladí začínající jezdci berou v drtivé většině manuál jen z jednoho jediného důvodu - prachy, vata, děngy, love, chechtáky... resp. jejich limitní hrana.
Ono totiž, kdo to neví, on ten automat ti přece nabídne i manuální mód. Kdo jej využívá a kdy? Nikdo a nikdy. A tedy pro nás, pro běžné jezdce, kteří si v hotchatchích plní dětské sny, je i zde automat, resp. dvouspojka tím správným náčíním. Vniknout do tajů automatu, naučit se dokonale využít jeho potenciál, to je výzva této doby. Zaklínání se "fofrklackem" je než sebezáchovná faleš, vhodná leda to technického musea.
Peugeot však jde cestou manuálu. Jak čtu, dobře poskládáného. Manuál, resp. absenci automatu tedy lze přičíst k jistému šrámku na jinak dokonalém modelu. No šrámku, já osobně bych koupil výhradně manuál, jenomže otázkou je, zda se na tohle budou dívat mladí jezdci shodně. Neboť horní GTi by pro tebe mělo být reálnou výzvou. Pokud neinklinuješ k těm, co jsou v mainstreamu v Evropě nejlepší a hledáš jistou možnou alternativu, nahoře ji máš. Jenom jestli to víš...
No nejde jinak - bravo GTi.
presne tak ... bravo za manual... a zrejme aj za najlepsiu 1,6tku z malych hatchov .... 208GTi sa vracia aby bol opat kralom ako za starych cias.... ked mu vsetci pozerali len do vyfukov.... verme ze to tak bude aj teraz.... peugeot :yes: :yes: :yes:
Nemyslim si že začínající jezdci (berme ty 18-19leté) budou koukat po Hothatchi >😁 Teda koukat budou, ale kupovat nebudou abych byl přesnější >😁 Pro ty je nejrychlejší HH Felda 1.3 potažmo 1.9D na 16tipalcových kolech s děravým výfukem ( a že se jich teď po zimě u nás ve městě vyrojilo 😁)
Jinak nevidim problém u takovéhohle typu auta automat. Koneckonců i ferrari ho má 😄
Jinak nevidim problém u takovéhohle typu auta automat. Koneckonců i ferrari ho má 😄
Nevím jak jezdCI, ale mé druhé auto bylo Clio 1.8 16V (což tehdy bylo autíčko se SUPER VÝKONem 😄
PS: S tím automatem (zatím) NEeee - zatímco ve Ferrari (a spol.) může být ŠPIČKOVÝ automat (který dnes umí být snad i LEPŠÍ MANUÁLu), v malém (levném) HH je (z cenových důvodů) lepší povedený manuál
PS: S tím automatem (zatím) NEeee - zatímco ve Ferrari (a spol.) může být ŠPIČKOVÝ automat (který dnes umí být snad i LEPŠÍ MANUÁLu), v malém (levném) HH je (z cenových důvodů) lepší povedený manuál
presne tak... v malom aute chcem normalny manual... nie sme v triede supersportov .. vo ferrari by sa mi mozno pacilo radit padlami pod volantom ale v malych autach za pol miliona je urcite manual lepsia a zabavnejsia volba 😉 suhlasim Kylie
Nějakou skutečnou argumentaci pro ty svoje oslavné ódy bys neměl ? Jak 208GTi, tak Cliem RS nebo novou Fiestou ST tady zjevně ještě nikdo nejel....raději bych si utvořil názor na základě skutečných jízdních dojmů, nikoliv na základě rétorických cvičení.
Při četbě tvého příspěvku pak jemně zamrzí, že ses již tradičně neoprostil od pokusů o diskreditaci oponenta poukazováním na jeho garáž, resp. vytvářením dojmu, že skrze svou garáž nedokáže být dostatečně objektivní. Pakliže sám zveřejňování aut považuješ za diskusní klišé, neměla by ti čest dovolit vy(zne)užívat informací dobrovolně zveřejněných zdejšími uživateli. Nehledě na to, že skrze stejnou garáž by tentýž uživatel mohl velebit, co já vím, např. právě tu Fiestu ST nebo dokonce Veloster... 😉 >😁
Při četbě tvého příspěvku pak jemně zamrzí, že ses již tradičně neoprostil od pokusů o diskreditaci oponenta poukazováním na jeho garáž, resp. vytvářením dojmu, že skrze svou garáž nedokáže být dostatečně objektivní. Pakliže sám zveřejňování aut považuješ za diskusní klišé, neměla by ti čest dovolit vy(zne)užívat informací dobrovolně zveřejněných zdejšími uživateli. Nehledě na to, že skrze stejnou garáž by tentýž uživatel mohl velebit, co já vím, např. právě tu Fiestu ST nebo dokonce Veloster... 😉 >😁
Peugeot 208 GTi u mně za 1 😄
První ostrý test
[odkaz]
První ostrý test
[odkaz]
Sice bych logicky raději bral POLO , ale design je perfektní a cena dobrá!
Za půl milionu zrychlení pod 7 sekund.. :yes: >😒]
Snad bude francouzská technika bezproblémová..ne vždy je tomu tak.
A francouze bych nebral pro jejich skvělou kvalitu.. 😄
Tak to POLO je jasný.. 😉
Nebo Fabia S2000... 😉
Frantíci jsou fakt "skvělí" kvalitou..
Ale proti designu nemám nic..je perfektní..!
Protože nerad jezdím do servisu bral bych Polo. :-!
Opel,VW nebo Fiat jsou kvalitou úplně jinde..!! :yes: :yes:
Ten chudák s Peugeotem trčel v servisu.. :no:
😉
Ale asi jsi nikdy s Renaultem nehořel na D1... :-!
Ale to bylo před 3.lety..Nicméně kamarád dělá v servisu Peugeot v Brně.
Dle jeho slov nic horšího než francouz se nevyrábí..ale právě to je živí!!
Drahý servis a naivní zákazník..
😉 Taky jsem to zkusil..díky už jsem vyléčenej.
Ty řeči, jak maj francouzi drahej servis, jsou jen plky vás VW fans (viz. tvůj avatar, že...). Renault má dnes 5 let záruku, protože ví, že vyrábí kvalitní auta. A že automobilku živí servis, to je, dá se říct, u všech stejný. Nebo myslíš, že škodovka ti po dvou letech vymění motor zdarma??? Asi ne. >😁
Každý má nějakou tu zkušenost..
Podělat se může jakýkoliv stroj.
Jenže s francouzskými značkami máme v rodině zkušenosti nejhorší.
Žádné jiné ani FIAT,Opel,Škoda,VW,Seat,Honda i KIA se tak nekazily.. :-!
Design je OK..to umějí. Tak se podíváme a jezdíme v jiných autech a bez problémů. 😄
PS: Aneb Francie zdraví Německou, nebo-li stejně poruchový Citroën C5 zdraví stejně poruchové audi A4 a A6 😄
Ta dobrá se získává těžce zpět!! :-!
Proto se frantíkům rád vyhnu a mám klid.. 😄
Jinak se mi to auto dost líbí..