Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C3 2013 s tříválcem stojí 230 tisíc korun

Citroën zveřejnil ceny modernizované C3. Zároveň doprodává starší model ve zvýhodněné sérii Furio.
Zpět na článek
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2013 15:36
A kde "se zapomněl"..
..nový (v několika výkonových variantách připravovaný) 1.2 VTi TURBO, který má nahradit končící 1.4 VTi 70 kW? (a možná i 1.6? :-|
PS: V (nějakém) britském tisku jsem četla že "od léta" - no a to už je (přece) skoro TADY :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
18. 4. 2013 16:30
Re: A kde "se zapomněl"..
zrejme pojde o ten isty motor 1,2THP co ma dostat aj 2008micka.... .... uvidime v kolkych vykonovych variantach bude.. zatial som cital nieco o verzii 81kw... uvidime ci bude aj nieco silnejsie

ako ideal vidim pre C3 a P208 ten novy 1,2VTi 60KW... na tak male a lahke auticka je to dostatocny motor... navyse ma vybornu spotrebu a fakticky tu diesel nedava vobec zmysel...

vyberam z clanku na automix.atlas.sk:
--------------------------------------… />
Tri valce môžu prekvapiť

Pozitívom tohto agregátu je absencia variabilného zdvihu sacích ventilov. O jednu súčiastku, ktorá sa môže pokaziť, menej. A pri takto malom motore si myslím, že každý oželie tradične pozitívny vplyv variabilného zdvihu na výkon. Rozvodový remeň je ponorený do oleja, rovnako ako v jednolitrovom EcoBooste od Fordu (Motor roka 2012).

Finálna testovacia spotreba sa po týždni ustálila na hodnote 5,1 litra na sto kilometrov. A to všetko pri bežnej jazde, počas ktorej sme sa výraznejšie nesnažili šetriť. S ľahkou nohou sa možno dá dostať pod päť litrov. To znamená, že sa nám takmer podarilo dosiahnuť tabuľkovú hodnotu, 4,5l/100km.

Ak teda Francúzom na 208čke skutočne niečo vyšlo, je to tento motor. Na charizmatický trojvalec sa ľahko zvyká, je veľmi agilný aj v nízkych otáčkach a jeho 82 koní plne postačuje na bežné vozenie. Dych stráca len vo vyšších rýchlostiach, napokon, nie je žiadnym športovcom. Škoda absentujúceho šiesteho prevodového stupňa. S ním by sa aj spotreba vo vysokých rýchlostiach mohla dostať na príjemnejšiu úroveň. Preto, ak by v niekom stále sálali predsudky voči trojvalcom a ich výkonu, nech ich rýchlo zahodí.

1,2VTi .... gratulacia citroen peugeot :yes:
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2013 16:43
Re: A kde "se zapomněl"..
Pěkný "odkaz" - škoda že podobné ("podrobné") texty NEvycházejí i zde.. ;-)
PS: Ano jde (samozřejmě) o stejný motor - a verzí má být VÍCE (tedy do C3 má dorazit snad jen jedna z nich, ale celkově jich bude NĚKOLIK - a 81 kW nejspíš NEbude NEJsilnější varianta
19. 4. 2013 06:05
Re: A kde "se zapomněl"..
Zde, bohužel, vycházejí podrobné texty pouze o Škodovce... Bůh "VÍ" proč (a nejen Bůh :-) )
Avatar - del42sa
18. 4. 2013 17:11
nejsilnější varianta
Nejsilnější varianta má mít okolo 100kw
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2013 17:15
Re: nejsilnější varianta
Správné "upřesnění" - mám pocit že jsem četla něco o ... 96 kW? (prostě 90 a něco :-)