Profi
Tatra patří do kategorie automobilů, které nikdy nejsou moc dělány na krásu. Unimog, Ross, Ginaf atd. Problém je v tom, že se stávající kabinou Dafu 85 nic moc vykouzlit nejde. Jako klasická 2 dvéřová je posazena hodně vysoko. Na blatníku napojení hůř než domácí kutil. Se 4 dveřovou to pak nemůže být o mnoho lepší. Phoenix totiž nikdy nebyl vyvíjen jako samostatné vozidlo od čistého papíru, ale vznikl jako jakási slátanina stávajícího s cizím a podle to také vypadá.
Názorově jsou poté dva tábory. První může mít radost, že nyní má Tatra motory s EU6 a 510 HP nebo konečně ergonomickou přístrojovku. Jiní se danému autu můžou smát, že to již není auto které je schopno projet Rusko (jehož trh Tatra ztratila ve prospěch Iveco AMT Trakker a Manu) kde poukazují na „teplá“ řešení typu trhliny na rámu od nového auta, vedení vzduchu v plastu, na podvozku milionu nechráněných hadiček atd. Pravdu mají v podstatě oba tábory.
Doufejme, že se nový vlastník nebude držet při zemi a nebude nabízet splácaniny typu Autobusy SOR, ve kterých je jízda utrpení i přes výdělečnost celého projektu. Našlápnuto je dobře, nyní nezbývá než popřát Tatře hodně úspěchu a senzitivní ucho, na přání zákazníků. Protože ono třeba servisní síť nebo zásobování díly je v praxi kruté utrpení za naprostého nezájmu a nevěřícnosti automobilky.
Názorově jsou poté dva tábory. První může mít radost, že nyní má Tatra motory s EU6 a 510 HP nebo konečně ergonomickou přístrojovku. Jiní se danému autu můžou smát, že to již není auto které je schopno projet Rusko (jehož trh Tatra ztratila ve prospěch Iveco AMT Trakker a Manu) kde poukazují na „teplá“ řešení typu trhliny na rámu od nového auta, vedení vzduchu v plastu, na podvozku milionu nechráněných hadiček atd. Pravdu mají v podstatě oba tábory.
Doufejme, že se nový vlastník nebude držet při zemi a nebude nabízet splácaniny typu Autobusy SOR, ve kterých je jízda utrpení i přes výdělečnost celého projektu. Našlápnuto je dobře, nyní nezbývá než popřát Tatře hodně úspěchu a senzitivní ucho, na přání zákazníků. Protože ono třeba servisní síť nebo zásobování díly je v praxi kruté utrpení za naprostého nezájmu a nevěřícnosti automobilky.
To asi jo, ale ten opakující se design je poněkud neestetický.
To už snad měli tu druhou kabinu otočit proti směru jízdy 😄
Nadruhou stranu, jestli Phoenix vytáhne Tatrovku ze srabu, tak ať vypadá jak chce, hlavně když uspěje. Později snad už budou peníze na celou vlastní kabinu. (Bedny od Renaultu a DAFu nejsou pro laika Tatry)
To už snad měli tu druhou kabinu otočit proti směru jízdy 😄
Nadruhou stranu, jestli Phoenix vytáhne Tatrovku ze srabu, tak ať vypadá jak chce, hlavně když uspěje. Později snad už budou peníze na celou vlastní kabinu. (Bedny od Renaultu a DAFu nejsou pro laika Tatry)
Jako já chápu, že výhoda jsou jen dvoje různé dveře proti čtyřem, ale vypadá to fakt úděsně 8-s
- Fénix je nový typ, dle jeho podvozku se bude předělávat i podvozek T815-7
- verze pro Rusko se teprve testuje a dle infa to má být klasická blbuvzdorná verze, tak jak se sluší a patří pro tento trh.
- No a za poslední, ty hadice se dají schovat pod Tatrou dodávaný kryt. To že si ho někdo neobjedná je jen jeho problém