Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video: Proč má Subaru rádo motory boxer?

33 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
= Michal "Plácal" Fokt.

A což takhle nějaké "známé" výhody, pane Plácale? Opravdu nejsou? A opravdu na to potřebujete video?
Mimochodem, dieselové boxery mají jednu z nejlepších spotřeb ve své třídě a to vše s permanentní čtyřkolkou.

Co kdybyste si dal trochu více práce s těmi Vašimi výžblebty?
Avatar - FISHkaa
FISHkaa
tady zase někdo nepochopil smysl článku. Chytrej jak rádio, tak proč také nejsi redaktorem? Kecat a kritizovat umí každej u piva :no:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nesedím u piva. :-) A kritizovat snad není zakázáno.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ozawasan
u manuálu to zdání není, ale u automatů již bohužel ano....Subo má tři základní koncepce AWD, ale to asi víš, takže to nebudu rozepisovat..... I když mne napadá, že každé auto, které má čtyři kola je vlastně permanetní čtyřkolka z určitého úhlu pohledu ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Sorry, ale (spíš) má PRAVDU :-|
PS: A já pivo (také) NEpila ;-)
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
myslim ze cielom tohto clanku bolo poukazat na video ktore malo vizualne ukazat jednu z vyhod boxer motorov.... samozrejme sa zase musel najst niekto kto ma zase nejaky problem ci uz s clankom alebo autorom clanku ... kazdy normalny citatel tento clanok s videom pochopi ako "doplnok" na ilustraciu jednej z vyhod boxer motora....
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
V textu článku se pan "Plácal" Fokt docela slušně do Subaru a do boxerů navážel, jestli sis nevšiml. Nebylo to fér. A video to nespraví, jakkoli říká něco jiného.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Trochu s ÚDIVEM (od PROFESIONÁLa očekávám spíš přesný OPAK) jsem to "zaznamenala"/mám stejný pocit.. :-|
Avatar - white label
white label
Místní akční hrdina se tu zase marně pokouší dělat virtuální ramena... 8-s >:D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano, byť jeho "připomínka" je víceméně SPRÁVNÁ, tak MARNÉ to (samozřejmě) JE :-)
PS: To kdyby takhle ploché motory začal dělat VWaudi, TO by bylo najednou "znalců" co by OCEŇOVALi tuto (nej)LEPŠÍ MOTORovou konstrukci.. ;-)
jamp
Nielen vy, ale aj redaktor a niektori buchaci do klavesnice zabudli, ze boxer motor u VW neskoncil chrobakom, ale zije dalej v skoro kultovej 911 tke, ktora uz zase patri do koncernu, takze kritici boxeru skludnite hormony a nezabudnite na vlhky sen vasej garaze, BRAVWO BOXER,( aj v 911 tke ) >:D
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
super video
Klaudius
To si si poplietol - v jednoduchosti je krása. V jednote je sila. ;-)
_MT_
V jednoduchosti je i síla. ;-)
Avatar - Jaros71
Jaros71
Parádní video..!
Subaru je v motorech špička..!
Má hodně fanoušků po celém světě.
Asi i proto stále ty Boxery vyrábí.. :yes:
A nový diesel patří mezi nejlepší..možná je ve dvoulitrerch vůbec nejlepší na světě.. ;-)
Switch007
Ad diesel: Bejvávalo. V době vzniku byl možná nejlepší a i já ho mám rád, ale nijak se nevyvíjí, má prakticky jednu výkonovou verzi a od jeho uvedení už konkurence přiostřila a nejlepší dvoulitr je imho od BMW. Vyšší výkon, nižší spotřeba.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Ano..jenže BMW je pořád za jiné peníze než Subaru.. ;-)
Tam za 4*4 pořádně zaplatíš..
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A hlavně BMW má řadové čtyřválce. Dobře vyladěná, výkonná ......... nuda.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To jest v zásadě pravda, ale brzy přijde automat a i ostřejší verze ! :-)
_MT_
V tom případě zase ale "odejde" stálý pohon všech kol. Automaty totiž pojí se spojkou, jestli si dobře pamatuji.
ozawasan
no - ten diesel byl trošku pjůsej na začátku - moc toho nevydržel a dost jich kleklo....a Subaru se k tomu stavělo jak k cizímu děcku.....ale už to snad mají vychytané.... Jinak subo už není, co bývalo....odcházející spojky atd. atd... Ale pořád má kouzlo, pro které stojí za to, si ho koupit...
Avatar - vabis
vabis
Snížení těžiště je perfektní věc, toto je jedna zmnoha cest, ale v praxi tak u závodních speciálů. Dnešním motoristům je to úplně jedno. 2/3 z nich vozům absolutně nerozumí. Auto je dnes konzumní spotřební věc, černá skřínka. Většina údajů je tajných. Jak si jednoduše spočítat výšku těžiště u svého auta umí málo kdo. Navíc se to zabije skleněnou střechou, šíleným rozložením hmotnosti atd. Dneska auto musí 1) vypadat, 2) přehrávat MP3 3) být diesel. Víc většinu motoristů nezajímá a ocenit nedokáží. Potěšující je, že se Subaru jako jedno z mála drží tradic a nesklouzává ke komerčnímu odpadu.
_MT_
Tak třeba u prvního Foresteru to určitě přispělo k jeho dnes už legendárním jízdním vlastnostem.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :-)
PS: Jen (bych řekla, že) s těmi 2/3 jste možná MOC "optimistický" ;-)
Avatar - Otrava
Otrava
Na druhou stranu, poznají rozdíl v reálném chování. Řekl bych, že auto s nižším těžištěm nemusí být tak našponované kvůli udržení "rozumných jízdních vlastností".
Ty uvozovky proto, že mi to poslední dobou přijde až přitažené za vlasy jak tvrdnou podvozky. A jestli se už i v českých médiích jasně píše, že Octavia není v tomto ohledu zrovna 2x pohodlná a o Rapidu že je dokonce v tomto aspektu nepohodlný, tak je už co říci.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Majitelé CITROËNů C5 (a C6) "necha(va)jí pozdravovat" :-)
PS: Rozhodně je (daleko) ROZUMNĚJŠí mít (rovnou) nižší těžiště, než pro dosažení "stejného efektu" VYTVRDIT podvozek "na (nebo i za) hranici únosnosti" - jak správně zmiňujete/připomínáte (a jak se stává skoro "standardem" :-|
JaMM
... za 4) musi mat bezodnu dieru na PHM!
JaMM
... a za 4) musi mat, tak ako kazde "AU-to PHM" bezodnu dieru!
Hendly
Jak si jednoduše spočítat výšku těžiště u svého auta?
Arese
"Nevýhody" motorů boxer, které autor v článku uvádí jsou spíše "pseudonevýhody". Větší půdorysná plocha motoru u moderních širokých vozů nevadí, mnohem důležitější je jeho krátká stavební délka, která umožní bezproblémovou podélnou zástavbu. A ta zase, jak známo, velice usnadňuje použití pohonu zadní nápravy. Řeči o vyšší spotřebě boxerů už také neplatí, nejnovější generace benzinových motorů Subaru je výrazně úspornější než jejich předchůdci a subarácký boxer diesel je prostě ve všech směrech fantastický motor. Zbývá tak vlastně jediná nevýhoda, byť podstatná - vyšší výrobní náklady, a tedy i cena. Ale získané výhody ji bohatě vyvažují. A to jsme se ještě nezmínil o velmi kultivovaném běhu a skvělém, nezaměnitelném zvuku! Bravo boxer, bravo Subaru! :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Souhlasím, text PROFESIONÁLního redaktora působí skoro "negativně" vůči této "MŇAMkové" (a dnes už bohužel výjímečné - neb a protože NÁROČNĚJŠÍ = DRAŽŠí) konstrukci motorů.. :-|
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
mel jsem 33 s boxerem a rucne priraditelnym zadnim nahonem... a byla DOKONALA. Marne ji ted hledam na inzertnich portalech...