Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
flyboyeda
super video
Jaros71
Parádní video..!
Subaru je v motorech špička..!
Má hodně fanoušků po celém světě.
Asi i proto stále ty Boxery vyrábí.. :yes:
A nový diesel patří mezi nejlepší..možná je ve dvoulitrerch vůbec nejlepší na světě.. ;-)
Subaru je v motorech špička..!
Má hodně fanoušků po celém světě.
Asi i proto stále ty Boxery vyrábí.. :yes:
A nový diesel patří mezi nejlepší..možná je ve dvoulitrerch vůbec nejlepší na světě.. ;-)
Ad diesel: Bejvávalo. V době vzniku byl možná nejlepší a i já ho mám rád, ale nijak se nevyvíjí, má prakticky jednu výkonovou verzi a od jeho uvedení už konkurence přiostřila a nejlepší dvoulitr je imho od BMW. Vyšší výkon, nižší spotřeba.
Ano..jenže BMW je pořád za jiné peníze než Subaru.. ;-)
Tam za 4*4 pořádně zaplatíš..
Tam za 4*4 pořádně zaplatíš..
no - ten diesel byl trošku pjůsej na začátku - moc toho nevydržel a dost jich kleklo....a Subaru se k tomu stavělo jak k cizímu děcku.....ale už to snad mají vychytané.... Jinak subo už není, co bývalo....odcházející spojky atd. atd... Ale pořád má kouzlo, pro které stojí za to, si ho koupit...
vabis
Snížení těžiště je perfektní věc, toto je jedna zmnoha cest, ale v praxi tak u závodních speciálů. Dnešním motoristům je to úplně jedno. 2/3 z nich vozům absolutně nerozumí. Auto je dnes konzumní spotřební věc, černá skřínka. Většina údajů je tajných. Jak si jednoduše spočítat výšku těžiště u svého auta umí málo kdo. Navíc se to zabije skleněnou střechou, šíleným rozložením hmotnosti atd. Dneska auto musí 1) vypadat, 2) přehrávat MP3 3) být diesel. Víc většinu motoristů nezajímá a ocenit nedokáží. Potěšující je, že se Subaru jako jedno z mála drží tradic a nesklouzává ke komerčnímu odpadu.
Tak třeba u prvního Foresteru to určitě přispělo k jeho dnes už legendárním jízdním vlastnostem.
Na druhou stranu, poznají rozdíl v reálném chování. Řekl bych, že auto s nižším těžištěm nemusí být tak našponované kvůli udržení "rozumných jízdních vlastností".
Ty uvozovky proto, že mi to poslední dobou přijde až přitažené za vlasy jak tvrdnou podvozky. A jestli se už i v českých médiích jasně píše, že Octavia není v tomto ohledu zrovna 2x pohodlná a o Rapidu že je dokonce v tomto aspektu nepohodlný, tak je už co říci.
Ty uvozovky proto, že mi to poslední dobou přijde až přitažené za vlasy jak tvrdnou podvozky. A jestli se už i v českých médiích jasně píše, že Octavia není v tomto ohledu zrovna 2x pohodlná a o Rapidu že je dokonce v tomto aspektu nepohodlný, tak je už co říci.
Majitelé CITROËNů C5 (a C6) "necha(va)jí pozdravovat" :-)
PS: Rozhodně je (daleko) ROZUMNĚJŠí mít (rovnou) nižší těžiště, než pro dosažení "stejného efektu" VYTVRDIT podvozek "na (nebo i za) hranici únosnosti" - jak správně zmiňujete/připomínáte (a jak se stává skoro "standardem" :-|
PS: Rozhodně je (daleko) ROZUMNĚJŠí mít (rovnou) nižší těžiště, než pro dosažení "stejného efektu" VYTVRDIT podvozek "na (nebo i za) hranici únosnosti" - jak správně zmiňujete/připomínáte (a jak se stává skoro "standardem" :-|
Arese
"Nevýhody" motorů boxer, které autor v článku uvádí jsou spíše "pseudonevýhody". Větší půdorysná plocha motoru u moderních širokých vozů nevadí, mnohem důležitější je jeho krátká stavební délka, která umožní bezproblémovou podélnou zástavbu. A ta zase, jak známo, velice usnadňuje použití pohonu zadní nápravy. Řeči o vyšší spotřebě boxerů už také neplatí, nejnovější generace benzinových motorů Subaru je výrazně úspornější než jejich předchůdci a subarácký boxer diesel je prostě ve všech směrech fantastický motor. Zbývá tak vlastně jediná nevýhoda, byť podstatná - vyšší výrobní náklady, a tedy i cena. Ale získané výhody ji bohatě vyvažují. A to jsme se ještě nezmínil o velmi kultivovaném běhu a skvělém, nezaměnitelném zvuku! Bravo boxer, bravo Subaru! :-) :yes: :yes: :yes:
Souhlasím, text PROFESIONÁLního redaktora působí skoro "negativně" vůči této "MŇAMkové" (a dnes už bohužel výjímečné - neb a protože NÁROČNĚJŠÍ = DRAŽŠí) konstrukci motorů.. :-|
Ja Prvni 123
mel jsem 33 s boxerem a rucne priraditelnym zadnim nahonem... a byla DOKONALA. Marne ji ted hledam na inzertnich portalech...
×
Sdílení komentáře
×
A což takhle nějaké "známé" výhody, pane Plácale? Opravdu nejsou? A opravdu na to potřebujete video?
Mimochodem, dieselové boxery mají jednu z nejlepších spotřeb ve své třídě a to vše s permanentní čtyřkolkou.
Co kdybyste si dal trochu více práce s těmi Vašimi výžblebty?
PS: A já pivo (také) NEpila ;-)
PS: To kdyby takhle ploché motory začal dělat VWaudi, TO by bylo najednou "znalců" co by OCEŇOVALi tuto (nej)LEPŠÍ MOTORovou konstrukci.. ;-)