Novinky
Hammunasakra
0
:yes: 😄
Přejít do diskuze
Tak mě napadá, kdy se vlastně GC začalo prodávat? 😄 Byla to čísla za celý 2012 a teď mi došlo, že na trhu asi nebylo celý rok (na všech trzích).
Baroko letí jenom v Evropě a ta je z pohledu celkových prodejů s bídou třetina.
Nevím, co tím příkladem chceš říci.
1. V roce 1989 byly obě automobilky o ničem a vyráběly zcela nekonkurenceschopné křápy, které se dokázaly prosadit jen v rámci skanzenu jménem RVHP. Ano, předválečnou historii měla Tatra daleko zajímavější.
2. Jednu zprivatizoval schopný podnikatel, druhou zloděj
3. Dopadlo to přesně jak mělo, zloděj zkrachoval a ten co pracoval to dopracoval tam co píšeš. Neviditelná ruka trhu tentokrát zafungovala správně a logicky.
4. Moc souvislostí s VHS jsem tedy nenašel. Jinak řečeno, kdyby komanč nezaúřadoval, tak mohla dnes být Tatra klidně tou slavnou a přitom mít i slavnou historii a slavná technická řešení. Po zásahu komanče o tom nemá cenu nijak spekulovat, ten prostě zničil vše.
Nevím, co tím příkladem chceš říci.
1. V roce 1989 byly obě automobilky o ničem a vyráběly zcela nekonkurenceschopné křápy, které se dokázaly prosadit jen v rámci skanzenu jménem RVHP. Ano, předválečnou historii měla Tatra daleko zajímavější.
2. Jednu zprivatizoval schopný podnikatel, druhou zloděj
3. Dopadlo to přesně jak mělo, zloděj zkrachoval a ten co pracoval to dopracoval tam co píšeš. Neviditelná ruka trhu tentokrát zafungovala správně a logicky.
4. Moc souvislostí s VHS jsem tedy nenašel. Jinak řečeno, kdyby komanč nezaúřadoval, tak mohla dnes být Tatra klidně tou slavnou a přitom mít i slavnou historii a slavná technická řešení. Po zásahu komanče o tom nemá cenu nijak spekulovat, ten prostě zničil vše.
Dle info MT baroko v Evropě naopak přímo "letí" 😉
(a na první místo bych jej - byť s nejtěsnějším rozdílem - dala i já :yes: 😄
PS: Nicméně relativně VÝRAZNÉ prodejní NEúspěchy (nejen dle mne evidentně POVEDENÉHO vozu) 6 GC mne PŘEKVAPILY
PPS: A ještě trochu "mimo" - k naší "VHS diskuzi"
😉
Byly v jednom (komunistickém) československu 2 automobilky, jedna "o ničem" a jedna (až nečekaně) "zajímavá". Železná opona padla, běžel čas a té jedné prodeje stoupaly a Stoupaly a té druhé klesaly a Klesaly a šel čas až jedna je už docela VELKÁ automobilka s mezikontinentálním přesahem a druhá ZKRACHOVALA. Kvízová otázka: "Která je která"? 😄
Nápověda, JÁ bych (zcela absolutně jednoznačně) preferovala "tu zajímavou" 😉
(a na první místo bych jej - byť s nejtěsnějším rozdílem - dala i já :yes: 😄
PS: Nicméně relativně VÝRAZNÉ prodejní NEúspěchy (nejen dle mne evidentně POVEDENÉHO vozu) 6 GC mne PŘEKVAPILY
PPS: A ještě trochu "mimo" - k naší "VHS diskuzi"
😉
Byly v jednom (komunistickém) československu 2 automobilky, jedna "o ničem" a jedna (až nečekaně) "zajímavá". Železná opona padla, běžel čas a té jedné prodeje stoupaly a Stoupaly a té druhé klesaly a Klesaly a šel čas až jedna je už docela VELKÁ automobilka s mezikontinentálním přesahem a druhá ZKRACHOVALA. Kvízová otázka: "Která je která"? 😄
Nápověda, JÁ bych (zcela absolutně jednoznačně) preferovala "tu zajímavou" 😉
Může být - jejich prohlášení že se už nebudou tolik soustředit (jen) na výši prodej,ale právě na ziskovost - se MI docela "líbilo" (se mi zdálo "správné" 😉
Porsche ji slibuje už delší dobu. Podle mne je to zvěrstvo. Když to chtějí, tak ať si to užijí.
Diskuze a trh se často diametrálně rozchází. 😄 BMW mířilo spíš na exkluzivitu, jinak by to byla "jen" rozpláclá 5er. A7 je koncepčně celkem odlišná. Otázka je, jestli BMW díky vyšším cenám nedožene ztrátu v obratu/ zisku.
K 2mu odstavci - NAPROSTO SOUHLASím (a docela se domnívám že prodloužená verze by za JEHO šéfování možná ani NEbyla..
Tak to "motorově" PARDON - to působí "ok" 😉
Já bych cupku a cabrio s 6GC určitě NEsčítala, dle mne to jsou (i technicky) relativně ODLIŠNÉ vozy = o to víc jsme "překvapena". Myslím že 6GC je HODNĚ povedené auto - jak "jen" vzhledově, tak jízdně..
PS: Ne že by to mělo nějakou (výraznější) "váhu", ale "ocenění" získává BMW 6 GC i v takovýchto diskuzích.. to S ODSTUPEM poslední místo mne proto "docela překvapuje"
Já bych cupku a cabrio s 6GC určitě NEsčítala, dle mne to jsou (i technicky) relativně ODLIŠNÉ vozy = o to víc jsme "překvapena". Myslím že 6GC je HODNĚ povedené auto - jak "jen" vzhledově, tak jízdně..
PS: Ne že by to mělo nějakou (výraznější) "váhu", ale "ocenění" získává BMW 6 GC i v takovýchto diskuzích.. to S ODSTUPEM poslední místo mne proto "docela překvapuje"
A jaký motor jí podle tebe chybí? Diesely má šestiválce 150, 180 a 230 kW, benzíny má šestiválce 150 a 228 kW a osmiválec 309 kW.
Celosvětově je první A7, ale přeci jen jsme v Evropě, tak stojí za to zmínit, že na starém kontinentu je nejprodávanější CLS. I když nevím, kolik z toho dělal kombík. U 6er určitě bude hrát velkou roli cenovka. Po odečtení kupé a kabrioletu to bude ještě tristnější.
Celosvětově je první A7, ale přeci jen jsme v Evropě, tak stojí za to zmínit, že na starém kontinentu je nejprodávanější CLS. I když nevím, kolik z toho dělal kombík. U 6er určitě bude hrát velkou roli cenovka. Po odečtení kupé a kabrioletu to bude ještě tristnější.
Vzadu je v Rapide méně místa než v Maserati GranTurismo. Pokud ti tedy jde o čtyři místa, není to nic moc, je to pořád spíš 2+2. Pokud ti o ně nejde, máš tu DB9, nebo Vanquish. To je spíš moje krevní skupina.
Karoserii Panamery také nepovažuji za nejhezčí. Jen ti odpovídám na otázku, o co jim šlo. Tehdejší šéf Porsche trval na tom, že se musí dozadu pohodlně usadit. A je to pěkný čahoun.
Karoserii Panamery také nepovažuji za nejhezčí. Jen ti odpovídám na otázku, o co jim šlo. Tehdejší šéf Porsche trval na tom, že se musí dozadu pohodlně usadit. A je to pěkný čahoun.
Je mi líto, ale nesouhlasím, mně se nelíbí 😐
Ale jak už jsem psal, svezení je s tím asi parádní 😉 😄
Ale jak už jsem psal, svezení je s tím asi parádní 😉 😄
Já jsem se ale vážně vyjadřoval obecně 😉 Hele já to beru a každé auto má svého kupce, jen jsem vyjádřil svůj názor. Nic víc nic míň. Osobně bych lovil v aristokratičtějších vodách [odkaz] :-! Tohle je pro mne luxusní elegance, které panamera nesahá ani po ventilky 😄
Když už tak CELOsvětová čísla.. 😉
Co se motorů týče, A7 mám pocit chybí i "trochu víc" než jen verze RS..
PS: Tak zrovna v tomto případě VÍTĚZSTVÍ audi nad soupeři FAKT NEchápu (a s odstupem poslední místo 6GC zrovna tak NEeee, nebo spíš "TO UŽ VŮBEC NE" 😄
Co se motorů týče, A7 mám pocit chybí i "trochu víc" než jen verze RS..
PS: Tak zrovna v tomto případě VÍTĚZSTVÍ audi nad soupeři FAKT NEchápu (a s odstupem poslední místo 6GC zrovna tak NEeee, nebo spíš "TO UŽ VŮBEC NE" 😄
Hle, i Mig_35 dovede napsat (docela) "normální" příspěvek 😉
PS: Ok, tak VŠICHNI krom vás a MT 😄
PS: Ok, tak VŠICHNI krom vás a MT 😄
Tedy takhle "nahrát" (zrovna) Mig(ovi)_35? 😄
PS: Základní Panamera vypadá (ještě) "jakžtakž" ok - u té prodloužené verze se to ale najednou "zcela rozpadne" 😉
PS: Základní Panamera vypadá (ještě) "jakžtakž" ok - u té prodloužené verze se to ale najednou "zcela rozpadne" 😉
V Evropě CLS (sedan + kombi) celkem těsně vede před A7, 6er výrazně ztrácí (čísla pro GC nemám, nicméně kompletně i s kupé a kabrioletem je hodně pozadu, nějakých 30%, co si tak pamatuji).
Celosvětově pak vede A7, pokračuje CLS (sedan + kombi) a z dáli se dívá 6er (GC + kupé + kabrio, opět myslím nějakých 30% ztráta).
Co se motorů týče, Audi chybí RS7. Ta bude.
Celosvětově pak vede A7, pokračuje CLS (sedan + kombi) a z dáli se dívá 6er (GC + kupé + kabrio, opět myslím nějakých 30% ztráta).
Co se motorů týče, Audi chybí RS7. Ta bude.
Někteří jedinci vyžadují individuální přístup, aby pochopili jednoduché sdělení. To ovšem neznamená, že bychom nad nimi museli lámat hůl! Když to nepochopí napoprvé, klidně jim to vysvětlíme dvakrát či třikrát. Trpělivost růže přináší😄
Přišlo mi, že se majk vyjadřuje k Panameře obecně. A základní Panamera vypadá, jak vypadá, protože chtěli místo vzadu.
To docela ANO, ale tohle je článek a diskuze o PRODLOUŽENÉ (ne moc hezké) VERZI 😉
PS: A do této chvíle jsme se VŠICHNI SHODLI - že tato varianta nějak NEeee
PS: A do této chvíle jsme se VŠICHNI SHODLI - že tato varianta nějak NEeee
O co jim šlo? Aby se dozadu vešel i dvoumetrový chlapík. 😄 Osobně bych dal přednost hezčí karoserii před plnohodnotnými sedadly vzadu, ale zase nejsem úplně cílová skupina, spokojil bych se s dvoudveřovým kupé. Prodloužená verze jde tedy úplně mimo mne. Tohle auto chci řídit. Kdybych se chtěl vozit vzadu, nakoupím jinde.
VÍM že reálná povedenost kvalita atd. s prodejností NEMAJÍ (moc) souvislost, ale FAKT říkáte že (bez urážky "nejnudnější" z trojice) model A7 se prodává NEJlépe?!?
Že všude chválené 6GC(ani barokně noblesní CLS - mám pocit že ani MOTORově se jim A7 NEmůže rovnat) "se (prodejně) nechytají"? 😐
KAM ten svět spěje... 😉
Že všude chválené 6GC(ani barokně noblesní CLS - mám pocit že ani MOTORově se jim A7 NEmůže rovnat) "se (prodejně) nechytají"? 😐
KAM ten svět spěje... 😉
No snad právě NAOPAK - jestli to jsou "slepené díly" z A8 a 911, tak to "dáVWá smysl" 😉
A7 se daří nejlépe v rámci D3 (CLS i 6er mají nižší prodeje). A Panamera sice krásy v exteriéru nepobrala, ale je pro toho, kdo chce lux. sedan s nejlepšími motory a podvozkem volbou č. 1.
:no😒br />
Tohle vozidlo prostě nebylo správnou volbou (ano, mýlím se, čísla hovoří jinak), ale bere se to JEN kvůli tomu, že je to Porsche. Kdyby tohle dělalo Audi (no, ono dělá - A7), tak se to neprodává skoro vůbec a ejhle, A7 se opravdu moc nedaří.
No... grc...
Tohle vozidlo prostě nebylo správnou volbou (ano, mýlím se, čísla hovoří jinak), ale bere se to JEN kvůli tomu, že je to Porsche. Kdyby tohle dělalo Audi (no, ono dělá - A7), tak se to neprodává skoro vůbec a ejhle, A7 se opravdu moc nedaří.
No... grc...
I kdyby rozvor prodloužili o 50 cm, tak nechápu dodnes o co Porschemu šlo? Nepochybuji o kvalitě auta, určitě to moc dobře jezdí, jenže je to neskutečně škaredé auto. Když už jsem to viděl na živo, chodil jsem kolem toho barokního mastodonta a hledal něco hezkého, tak jsem nic hezkého nenašel.
Nechci se dotknout majitelů této jinak jízdně jistě dobré káry, ale toto je fakt hnus.
Nemám jediný problém se sporťáky, ale toto se jim nepovedlo. Kupci jsou jen pozéři zaměření na značku. Kdybys jim to samé nabízel pod značkou - ..... doplň sám ať nejsem obviňován ze zaujatosti, tak to nekoupí, ale VŽDYŤ JE TO PORSCHE, tak to kur.... nekup!!!
Nechci se dotknout majitelů této jinak jízdně jistě dobré káry, ale toto je fakt hnus.
Nemám jediný problém se sporťáky, ale toto se jim nepovedlo. Kupci jsou jen pozéři zaměření na značku. Kdybys jim to samé nabízel pod značkou - ..... doplň sám ať nejsem obviňován ze zaujatosti, tak to nekoupí, ale VŽDYŤ JE TO PORSCHE, tak to kur.... nekup!!!
Rad by som vedel, aky ma vyznam predavat taketo auto??
ved je to akoby som zlepil diely z A8 a 911... taketo nieco mi vobec nedava zmysel...
Je mi jasne, ze niekto si to urcite kupi, ale taky clovek asi nema vsetko v hlave v poriadku... ;-\ :no: :no:
ved je to akoby som zlepil diely z A8 a 911... taketo nieco mi vobec nedava zmysel...
Je mi jasne, ze niekto si to urcite kupi, ale taky clovek asi nema vsetko v hlave v poriadku... ;-\ :no: :no: