proc sypajici? spousta modelu si prodelala sva jalova leta, tak i touran. On se z nich ovsem vyhrabal a nyni je kvalitativne na spici. Druhy model v dlouhodobem testu AB uz jede jak svycary.
Mýlíš se. Auta hodnotím podle toho jaká jsou a jak se mi zamlouvají. Kdo je vyrobil mi je celkem šumák. Každá značka má modely na které je hrdá a i ty na které by raději zapomněla. Jenom některé mají víc těch prvních a jiné víc těch druhých.
Pokud třídíš zdejší osazenstvo na odpůrce a zastánce VW, asi ti nikam nezapadnu. Programoví odpůrci, plivající na cokoliv z Wolfsburgu, se mi jeví stejně trapní, jako fanatičtí zastánci, jásající nad každým šroubkem z koncernu.
v mojom trojročnom teste touran skončil.kupoval som novy a ide kade lahšie.skoncil som s firmov co ma v znaku skrizene motyky. pred tym som mal jazdenku zafiru a bez problemov. inac do KIE by som sa vobec nebal ist lebo manzelka ma 5 rocnu i30 a slape jak hodinky.ina kvalita ako VW,a dostava zabrat. ale ja s tym VW to ja jazdim po servisoch. respektive dojazdil.
Taky nechápu..s firemním Touranem 1.4 TSI máme super zkušenosti a servis je např. proti KIA Cee'd , kterou má otec , téměř za polovinu..long life olej je třeba měnit až po 2.letech/30tis..u Ceeda každý rok..atd!!
Ještě dražší servis mají japonci..s firemní Hondou CR-V je taky servis každý rok a necháme tam kolem 10tis..!! :no::no:
Za pět let jsme v servise VW byli dvakrát celkem za 10600kč..+ kulanční oprava vadného řetězu u TSI stála cca 8tis..to byl jediný problém.
Např. Honda si vzala ještě 10tis. za nezáruční výměnu brzd.destiček a kotoučů - najeto v necelých 3.letech 38 tis.km!!!
Nemáme se prý divit je to kvalita z Británie..??
Jen motoricky je japonec perfektní!!
U VW najeto přes 60tis. a desky i kotouče jsou dobré a původní!! :yes: >:-[]
No,nevidím to tedy s VW vůbec zle!!
Podobně dobře sloužil jen FIAT a manželce nový Opel Corsa... :yes:
:yes: Touran je naprosto bezproblémové MPV..
Ve firmě jednoho máme pátý rok , 1.4 TSI , a kromě kulanční pozáruční opravy řetězu - kauza TSI ( špatný dodavatel řetězů) - kdy 70% hradilo VW , se nic nekazí a auto slouží a jezdí perfektně!! :-)
Možná měly problémy první Tourany , ale po faceliftu 1. i 2. už jsou naprosto vychytané.
Taky proto jde o nejprodávanější MPV v Německu a Rakousku v posledních 6.letech..!! :yes::yes:;-)
Když si kupujete takové auto tak první co vás bude zajímat je kolik toho naložíte a to v článku úplně chybí
Touran 695 / 1989
Carens 536 / 1694
Verso 484 / 1645
536 litrov ma carens v najzadnejsej polohe zadnych posuvnych sedadiel.. ak vzadu sedia napr mensie deti tak tym staci menej miesta na nohy a lavica sa da posunut dopredu a moze vzniknut maximalne az 650 litrovy kufor..... ale oficialny udaj je 536 litrov presne ako pises ( pri zadnej polohe sedaciek ) -- a je to merane po roletku teda nie po strop .. cize spravne meranie :yes:
jsou to údaje které jsou k daným uvedené na stránkách auto.cz
třeba Scenic mám dojem že tam možná počítá i nějakou schránku pod podlahou
- hold pořád je to čarování s čísly a ještě řešit v jaké poloze jsou sedadla už se nedá
klíčové je stejně co se vejde do kufru při nějak normálně nastavených zadních sedadlech "ke stropu" a to se stejně nikde moc nedozvíte
Otázka na p. Bureša znie, či je hlavným parametrom cena, či je parametrom počet sedadiel alebo niečo iné.
Porovnateľnými MPV sú ešte Dacia Lodgy, Seat Altea XL (s nevýhodou či výhodou len 5 sedadiel), Opel Zafira, Ford Grand C-max, Mazda 5, Renault Grand Scenic, Peugeot 5008, Citroen C4 Grand Picasso (posledné kusy starej generácie), Toyota Prius +, potažmo 5 miestny Mercedes B (z vlastných skúseností totiž nezaznávam 7 miestne vozidlá na báze nižšej strednej triedy. ak už 7 miestne, tak S-max, Sharan/Alhambra).
osobne si myslím, že Carens dokáže plne konkurovať cenou a kvalitou mnohým hore uvedeným.
Čisto subjektívne, osobnými favoritmi s prihliadnutím na cenovku a to, čo ponúkajú sú u mňa Opel Zafira, Kia Carens, Peugeot 5008 a Seat Altea XL. (len na margo, momentalne jazdím s hore menovaných na Mercedes B, 180 CDI. v pomere výkon/cena najhorší, v jazdnom komforte a spracovaní subjektívne najlepší).
mercedes B je urcite skvele auto.... ale pri pohlade do cennika je nezmysel sa bavit o medaku.... najlacnejsi model stoji 23 a pol tisic eur..... pricom predpokladam ze najdrahsi carens nepojde nad 21-22 tisic eur.... medak je skutocne cenou uz inde... ak by som si chcel vybrat slusne vykonne a aj vybavene Becko tak ma vyjde na 26 tisic... aj viac.... a to uz sme fakt inde ako carens ci scenic alebo verso....
nech to znie akokoľvek hrozivo - treba vyskúšať.
(ne)výhodou MB je, že v cene ma zahrnuté všetky supporty, servis a hlavne kvalitu. rozdiely sú v detailoch.
ja rozumiem ... ale nie kazdy da za MPV 26 tisic ( a aj na to ma ) ..... niekto ma hranicu napr 18 tisic eur... jasne ze mercedes je super to nik nepochybuje :yes::yes::yes:
Minule som si nacenil zakladne Acko na uroven vybavy mojej 6 rocnej Mazdy 3. Dostal som sa nad 30 tisic eur... Ak si pozriem, kolko stoji fully-loaded hybridny Auris, kde chyba snad uz len mikimauz, tak Mercedesu nepomozem ani 6 rocny servis zadarmo.
Nehovoriac o tom, ze stale budem mat len Mercedes, na ktory vyrobca nie je schopny dat vacsiu ako dvojrocnu zaruku. Premiova trieda my ass.
suhlas absolutny ... niektroe znacky to uz cenovo prehanaju a medak nie je vynimka... tam uz tiez nevedia co pytat za ich "bezne auta " ... ;-) ktore faktickyu v nicom neprevysuju beznu konkurenciu
uz davno to vravim ze rozdiely medzi premiou a nepremiou ( kvalitativne ) su dnes uz minimalne ale cenove rozdielu tomu absolutne neodpovedaju... dokonca su velakrat nepremiove auta aj praktickejsie a mozno aj lepsie a spolahlivejsie ako predrazena premia z ktorej sa kazdy ide pototo..... presne tak... :yes:
premia nedava velky zmysel pre bezneho uzivatela ktory ma imidz kdesi u * a skor pozera prakticky a logicky na veci :yes:
pochop ze pre cloveka ktory ma financny strop u MPV napr 500 000kc je cena 650 000 kc nerealna... nikto ti neberie nadsenie z MB B je to skvele auto ale pre mnohych pridrahe ved sa staci pozriet realne na cesty a je jasne ze MB B je menej rozsireny a rodiny skor preferuju scenic alebo ford c max... a hadaj preco... ano zase sme pri cene.... :yes:
Z mojho pohladu je taky Prius "premiovejsi" nez porovnatelny Mercedes.
Dovod? Premiovejsia, a tym myslim "z inej galaxie", technika.
Co sa tyka pohodlia, komfortu, kvality materialov su na tom taky Prius a Acko rovnako. Prius ponuka vyssiu kvalitu, spolahlivost (podla Nemcov) a technologiu.
Merat premiu znakom na kapote, cenou ci mnozstvom koze/dreva, je trochu kratkozrake, nemyslis?
Mě přijde, že Carens je menší než Touran ne? Carens bych spíše přirovnal ke golfu plus velikostně. Nicméně sem už včera tento nový model viděl (sice nejel po svých) a vypadal k světu :-)
Carens je velkostne na úrovni Touranu. Ale ako som spomínal v príspevku, z tejto kategórie áut je (slušne nazvané) zvláštne robiť 7 miestne automobily. V prípade nárazu zozadu (čo vodič nevie v žiadnom prípade ovplyvniť) je takmer 100% istota usmrtenia.
carens je trosku vacsi ako touran.... aj dlzkou aj razvorom a je aj o 11mm sirsie auto zvonku ;-) ale samozrejme porovnat sa to da... to nie su velke rozdiely
touran mi pride v tomto porovnani trosku mimo ( nielen cenou ) mohli tu dat radsej scenic a aj ford c max ci napr mazdu 5.... clovek by mal lepsi prehlad co kupit :yes: .. nepride mi zrovna touran ako hlavny super carensu... skor to asi bude c max a scenic ci C4 picasso... nuz ale tie v tabulke nie su ;-\
rázvor nie je všetko. ad.1 - nástupca touranu získa väčší, ad. 2 - rázvorom sa získa priestor pre druhý rad sedadiel, nie pre objem kufru.
avšak súhlasím, že Touran je "mimo misu". žiaľ, náš región trpí naozaj zbytočne VW group + (hlavne značky VW, Škoda). a v mnohom je to viac o PR.
fakt mi pride zvlastne preco je touran posadeny cenou tak vysoko ... pritom cisto papierovo a teoreticky je najmensi z porovnatelnych mpv ako su: carens verso scenic ford c max mazda 5 , P5008 a pod.... a ked sme pri dizajne tak asi aj najjednoduchsi a najnudnejsi je touran.... nevyvola napr ziadne emocie..... ako C4 picasso alebo scenic... ta cena touran je skutocne uplne mimo.... a podla mna aj fanusikovia koncernu pojdu skor ku konkurencii... take verso alebo scenic su paradne auta a ovela lacnejsie a krajsie..... carens koniec koncov tiez... vw si takpovediac sam sebe podpilil konar cenou.... inak by predaje boli urcite lepsie...
No nevim. Verso není zrovna krasavec, ten Touran válcuje tím krabicoidním tvarem tudíž připomíná spíše dodávku a tam bude jeho silná zbraň. Proto i mne zmátlo, že je menší než Carens. Kiu si umím představit spíše jako vůz pro matku s dětmi a Tourana i pro aktivní mladý pár, který chce převézt kola, lyže atd.. jelikož je to takový zmenšený Transporter. :-)
ano je fakt ze krabicoidny tvar je praktickejsi ale biky si myslim vojdu aj do carensu a uplne bez problemov kedze je carens dlhsi ako touran ... ano kia je skor rodinna odpovedaju tomu aj motory a celkove komfortne ponatie auta to mas pravdu.... ale so silnejsim dieslom alebo silnejsim GDIckom a svojim lubivym sportovym dizajnom moze tiez prilakat aktivne zijucich mladych ludi a aj sportovcov ... vsetko je to o prioritach.... ja by som siel do carensu alebo versa.... urcite nie do tourana aj keby som na neho mal... touran si viem predstavit na vozenie naradia alebo pre podnikanie.... ale ako auto pre aktivny zivot volim kiu :yes:
No, vidiš, já BYCH za ty peníze koupil Oktávku kombi >:D Nebo Golfa kombi... :-) Ideální vůz pro aktivní život, když opomenu vozy střední třídy, na které cenový limit nesahá >:D
VW má vysoko postavené ceníky..
Jenže v KIA dostaneš možná slevu -5%...
Ale u prodejce VW (např.Porsche Praha,Brno,Olomouc..) ti dají -10 až -15%!!! :yes: !
Pak je Touran na ceně KIA..při mnohem lepší následné prodejní ceně a menší ztrátě na hodnotě auta.. ;-)
Hlavně má Touran lepší využítí a obestavění prostoru..to VW umí dokonale.
A spolehlivost již je perfektní..
Posuvná a sklápěcí sedadla má VW také a všechna..
Hlavně je u Tourana velký kufr...ten KIA nepochopitelně u MPV NEMÁ! :-!
Výhoda u KIA je nyní akce 7+7+7..jenže končí tento měsíc...! ;-\
Minulý týden jsem poptával Tourana a nejvyšší nabízená sleva pro neskladový vůz byla cca do 6%.
Sleva u Kie (např. na Ceed) je - pokud nebudu počítat slevu importéra - cca taky do 6%.
A pokud jde o ceníky a z nich vycházející nabídky - u VW aby se v tom prase vyznalo, taková Kia opravdu přehledná.
Máš asi špatného prodejce VW...pokud chceš kontakt mohu poskytnout.. ;-)
U prodejce VW Porsche ...se dostaneš od 10 do 15 %..záleží na dohodě a odběru..
Jednalo se o Tourana v Comfort Edition s 1.6TDI (+ mlhovky, multifunkční volant, vyhř. sedadla, podélné ližiny), ten už si nějakou slevou prošel...
Ano, skladovku/předváděčku umí s cca 18%, pokud ale nemají co chci, musel by do výroby...
OK..samozřejmě mluvím o výrobě..ty slevy jsme bez problémů v Porsche dostali..
Mimochodem , jiný velký prodejce VW nám sdělil , že je to pod jeho nákup..
Porsche , jako spolumajitelé , mají jiné cenové možnosti v Německu..! ;-)
Tešil som sa veľmi na Carens na autosalóne, videl som, sedel som a môžem povedať, že - ako skoro vždy - sú ázijské autá v MPV segmente absolútny šunt. Najväčšou prioritou pri MPV by predsa mal byť priestor a praktrickosť. Carens je v tomto UPLNA nula, žiadny kufor a sedenie na zadnych sedadlach je najhoršie na svete, predne dvojite stlpiky su na čo? Komu stači efektny design, zaruka, naoko kvalita a mega reklama, tak nech si ju kupi. Pre mňa je za tu cenu bezkonkurenčny P 5008, pripadne Touran - design, priestor, kvalita, skusenosti, čo viac treba? Azijci nevedia, na čo sa použiva MPV, pretože tomu nerozumeju, nepoznaju taky životný štýl, tak nech to radšej nerobia. Iba zavadzaju ľudí. Carens nepredá v EU nič, iba ak zniži cenu aspoň o 3 tis. Ani Nemec ani Francuz ani Talian ani Škandinavec si ju nekupi, tak kto vlastne?
Vybral bych si bud toyotu a nebo Kiu a to už z jednoho základního důvodu, protože má atmosférický spolehlivý motor což se o vw tsi nedá říci, dále k vůli levnější údržbě a nakonec k velice povedenému vzhledu. :-)
Tyhle tendenční články jsou až trapné, jen rozvířit diskuzi... K porovnání vybereme "etalon" třídy podle auto.cz, tedy Touran, ano možná že v Německu dosahuje na lepší než 7 místo v prodejích... Asi by bylo správné porovnávat nováčka s premianty třídy v prodejích, co nabídne víc a levněji. Těmi jsou podle loňských statistik v ČR - Orlando, 5008, C-max, C4 Piccaso, 3008, Scenic.... Až pak tedy Touran a Verso které se do desítky v ČR ani nevešlo, i drahá Zafira a Mercedes B se prodává lépe než Verso a MB ani na karbicák od VW příliš neztrácí...
Tak nevím pane Bureš, co jste nám chtěl "sdělit"? To jsou postřehy alá TV Nova.
tiez mi toto porovnanie pride uplne mimo misu .... kedze na najvaznejsieho konkurenta pre carens nepovazujem touran...... ale scenic C4 picasso P5008 a ford c max..alebo orlando.... bohuzial ani jedno z tychto aut nemame v tabulke ;-\ .... cenou je touran uplne mimo.... no a verso je sice fajn ale je to skor kusovka ako napr mazda 5..... ale ok verso beriem... len skoda ze tam chybau francuzi a aj orlando a c max..... takto bez nich mi to porovnanie pride o nicom a nezmyselne..... opat clanok ako pises... na rozputanie diskusie ale bez nejakeho logickeho zakaldu
No.. teď sem si projížděl Alteu Xl a to auto plně odpovídá Carensu velikostně i celkem tvarově a cenově. To je dle mého řádný soupeř :-) Vyčkej na řádný test.
Myslím , že by mohli srovnat alespon všechny tyto jmenované MPV..cca 10 vozů je na podobné úrovni.
Jenže všechny testy jsou jen shrnutí názoru testujícího..a každý kupec má názory vlastní!! ;-)
Tohle ale není test, jde o porovnání ceny sice možná s konkurenty, ale s prodeji v tomto segmentu hooodně průměrnými (touran) až okrajovými (verso). Možná se mnou GTi nebude souhlasit, ale v tomto segmentu prostě koncern "etalon" nemá. S odřenýma ušima možná v Německu, ale jinde na světě jen těžko.
jo s navi za pade... jinak mi to připomíná minulou generaci A4 nebo současný Exeo. S A4 jsem jezdil, interier ok, ale už je to dávno. Tohle je nové auto.
plne súhlasím.
Altea XL s 1,4 TSI s 92 kW so xenonmi, navigáciou vychádza na cenníkových 460.000Kč. nevýhodou je 5 miestne auto a zastaralý dizajn.
Nehovoriac o tom, že 2,0 TDI s náhonom 4x4 (nie freetrack) výjde so xenonmi a navi na 567.000Kč.
altea xl je na podvozku stareho golfa a skutocne s razvorom 2578mm nemoze uz konkurovat carensu s razvorom 2750mm to ani zo srandy ... interier ani nespominam tam je seat tiez uplne pozadu ....
No já si nemyslím, že ten interiér působí tak zastarale a upřímě tohle bude asi to poslední, co bych řešil u auta. Když se mi bude líbit a cítit se tam komfortně, tak mi neavdí, že je starší.Večer s ním zas pojedu tak poreferuji >:D
nejde ani tak o interier.. kto chce velky priestor pre posadku s posuvatelnymi sedackami vzadu tak pojde do carensu ( 2750mm ) , razvor altey ( 2578mm ) je na urovni stareho golfu .... mpv ako carens scenic P5008 ford c-max su dnes ale uz uplne inde a ponukaju vnutri viac priestoru pre posadku a na urovni MPV nie na urovni hatchu ako altea. :yes:
Já třeba interiér řeším víc, než nějakou tu křivku zvenku (ale ani zvenku ledacos nezkousnu). Ono ty technologie i v autě strašně rychle frčí a i když se cítíš komfortně, dnes bych asi nevydýchal auto bez USB zásuvky, možnosti přehrát MP3, použít auto jako handsfree či BT audiostream. Klidně může zmizet CD, do budoucna by se mi třeba líbilo, kdyby se výrobci dohodli na nějakém API pro navigace, buď že by sis nahrál jakou chceš nebo že by fungovalo něco jako intel ViDi, že by tvoje navigace (z navi, z mobilu, z tabletu) přes wifi šupsla na obrazovku auta no a zvuk, to už funguje. Elekronika v autě kráčí rychle dopředu, je to třeba vidět u C4 picasso i u té alteiy.
Ale carens co se interiéru týče žádný zázrak ani krása rozhodně není.
carens ma o 17,2cm vacsi razvor ako altea ..... to je uz myslim dost velky rozdiel... takze je asi jasne kto bude vo vnutri kralovat v preostore pre posadku ;-) ....carens je aj o 4cm sirsi ako altea... ktora je fakticky ako taky prerasteny golfik.... ale na dnesne MPV ako carens alebo scenic ci P5008 sa razvorom a priestorom nechyta
Takže oprava, Pěkně sem olízal plasty a už to není módní hit... beru zpět. Nicméně i tak auto působí velmi solidním dojmem, jen třeba v OII fl jsou použity hezčí materiály.. :-)
Dost mne zklamalo, že auto celkem poskakuje na nerovnostech a jsou slyšet rány (39 tisíc najeto ležérním tempem, takže to nebude únavou a stavem vozu) :-)
Jsem zvědav na Carens, ale Altea je spíše konkurentem předchozího Carensu a tam je interiér daleko za Seatem :-)
Ano, Altea sa dá porovnať s Carensom. Oba sú v porovnaní s konkurenciou najhoršie. Altea kvalitou interieru a Carens kufrom a zadnými sedadlami. Ešte aj Verso k nim možno pripočítať. Súhlasím, je to názor tendenčný a individuálny. Ale uvedené tri vozy zanechali na autosalóne vo mne hrozný statický dojem. Je to hanba najmä pre toyotu. Sedel som aj v iných modeloch toyoty (nie som milionár), no od tej chvíle pre mňa tá značka neexistuje,
Jinak jak už bylo výše 100x napsáno, soupeři jsou někde jinde - pro mě Ford Grand C-Max, Renault Grand Scenic a P5008.
Touran by pro mě byl zajímavý pouze ve chvíli, kdy by CNG varianta měla větší klasickou palivovou nádrž. Přeci jenom, jezdit za méně než 1,2 Kč/km je silný argument. Na CNG zvládne 500km, ale v benzínu už daleko méně.
Jinak výbava Carensu za 1* - chybí mi pouze vyhřívané čelní sklo :-)
skvely clanok.... asi najlepsi co som o carense zatial cital.. pekny rozsiahly podrobny test ( chvalim rozdelenie do kapitol )... pecka, klobuk dole ,, takto ma vyzerat zoznamenie sa s autom :yes:
Toppere Toppere >:D Já jen žasnu.. Jak to můžeš hodnotit podle fotek?:) Prosím.. Takové věci jako prostornost a jízdu aut nekomentuj, dokud se s tim nesvezeš, nebo si tam aspon nesedneš.. ! >:D Díky.. Technické údaje jsou věc jedna a realita je věc druhá... VEm si jen proklamované obrovské objemy kufrů škodovky dle tabulek vs realitu...:)
ale ved ja nevravim ze je to pecka.... ze je to najpriestrannesjie MPV galaxii..... len sa mi to vidi ako priestranne auto.... co je inak v nejednom clanku o carense aj spomenute ....
Standartna vybava ok, to beriem. Ale navigacia za 48 litrov??? Som myslel ze casy ked vstavana navi dvihla cenu celeho auta o 10% su uz davno prec. Aspon teda u mainstreamu...
s tou navigaciu je to snad zly vtip... aj v ceede stoji tolko... nehoraznost ;-\ ... nastastie napr mne by to az tak nevadilo a nepriplacal by som si za to... ale pre mnohych to bude iste velka polozka.... nerozumiem tej cene za navigaciu ta je uplne mimo 8-s
V tejto kategorii podla mna nikto tolko za navi nevyplazne. Nechapem preco to neurobia ako mazda: radsej o nieco slabsiu grafiku, ale nech to stoji 12-15 litrov, a nie takmer patdesiat...
Okrem toho vacsinou to nie je konecna cena, pretoze update map tam bude predplateny na rok, mozno dva. A potom plat zase, alebo mas v aute navi akurat tak na okrasu...
jak jsem psal výše, by se mi líbilo, kdyby se dohodli na API s něčím podobným jako je WiDi. A moje navigace by se jen šupla na display.
Jenže dokud budem kupovat vestavěný navigace s aktualizací 1x za dva roky za 50tis, tak proč by to dělali, že jo...
MB je super auto ale nie je piamy konkurent uz len kvoli vysokej cene... zakaznik orlanda asi nebude zvazovat ci orlando alebo MB B ktory je dvakrat taky drahy
to je ako porovnavat passat CC s panamerou obe su paradne auta ale jedno je predsa len cenou inde
inak mne sa MB B paci a v nemecku ma obrovsky uspech.... ale v nasich zemepisnych sirkach ho nevnimam uz len kvoli cene ako konkurent scenica ci carensa alebo orlanda
No když se podíváš na prodeje v této kategorii, je na tom MB-B lépe, než ona srovnávaná auta, tedy lépe něž "etalon". Takže... Možná, když si spočítáš "značkový" servis Kia, který je podmínkou sedmileté záruky a akčních 5 let servisu od MB zdarma, možná z toho budou zajímavé počty.
je mozno najlacnejsie ale rozhodne neposkytuje taky komfort posadke ako napr carens scenic verso C mac a dalsi.....
najlepsi je kazdy v niecom... niekto podvozkom niekto vybavou iny bezpecnostou alebo priestrannostou interieru ... dacia boduje cenou velmi dobrou cenou ale v komforte je na chvoste rebricka a rovnako aj v kvalite spracovania a aj v moznosti ponukanej vybavy....
kazdy je v niecom najlepsi.... dacia boduje cenou ale z hladiska komfortu je posledna... cize najhorsia.... takze musis rozlisovat v com je najlepsia... neda sa to pausalizovat ked je uplne jasne ze je kopec kriterii kde dacia nestaci na konkurenciu :-)
tu mas celkom dobry testik.... a predstav si tu nehoraznost - vyhral to scenic [odkaz]
>:D
Výbava? Spíš moderní vymoženosti. Vše jsou moderní vymoženosti. Rozhodují náklady. BRAVO CENA, BRAVO SPOTŘEBA, BRAVO SPOLEHLIVOST. Kdo že je v třídě MPV tedy nejlepší? Přece Dacia Lodgy s nízkou cenou, přiměřenou spotřebou a spolehlivým motorem 1,6 - protože co v autě není, se nemůže pos*at ;-)
si trosku mimo..... dnesny clovek si rad priplati za kvalitu pohodlie komfort a vybavu a aj motor ... a pre cloveka ktory na to ma nehraje nejakych 2000 eur hore dole ziadnu rolu a rad si zaplati za to co chce a potrebuje a za komfort..a pojde radsej do scenicu alevo C maxa ako do dacie ver mi
;-)
ady ty si stale uplne mimo... a pritom ked si sem prisiel tak som si normalne myslel ze si robis srandu a bral som to s humorom ale vidim ze si vaznejsi pripad :yes:
ta tvoja spolahliva 1,6tka je vazne slaby motor v dacii s tym si to nekupi asi nikto... jedine blazon.... jedine co za nieco stoji je silnejsie DCi a ten TCe.... inak ale ani tieto motory nie su na take auto ziadna slava.... sa pozri ake motory ponuka konkurencia ;-)
ady ked sme uz pri dacii ... lodgy dosiahla v testoch bezpecnosti EuroNCAP len 3 hviezdicky - ver mi ze radsej by som si priplatil za 5 hviezdickovy scenic ktory je bezpecnejsi a citil by som sa v nom istejsie a bezpecnejsie ako v tvojej najlepsej dacii na svete.... a takto mozem ist aj dalej... mozeme sa bavit o vybave a opat dacia taha a kratsi koniec... mozeme sa bavit o motoroch a podvozku a opat ti to nalozim ... zbytocne sa strapnuejs :yes:
Toppere, každý není zloděj... Někdo je rád, že má na auto 100 000 - auto není ta nejdůležitější věc, každý není bohatý - jenže to kapitalistický zloději pořád nemůžou pochopit - proč si myslíš, že např. Dientsbier jezdí Octavií? Myslí na lidi! A ty se bohužel řadíš k moderním histerkám, který řvou když nemaj v autě klimatizaci. Největší sranda je ta, že fňukáš nad motorama a výbavou, a máš Feldu >:-[]:no:
feldu som nekupoval a mam ju ... lancer som kupoval a nemam ho?
mame dve auta..... lenze ty to nepochopis s daciou ... mal som aj dalsie auto este pred feldou ( vlastne sucasne s feldou ) ale slo z domu kvoli poruche prevodovky ( 1,4 vw polo 60k )
a ver mi ze lancer je inde ako dacia a som rad ze sme nesli do sandera >:D
bolo by ferove ak by si sa pochvalil aj ty.... s cim jazdis... dacia nie je zle auto.... sam v buducnosti zvazujem sandero ale pokial nezijem sam tak v rodine treba vacsie auto nakolko aj pes sa rad vozi a na dlhsie cesty v stvorici plus pes je vacsie auto proste vhodnejsie....
a my sme sli 6ti na ziguli k moru v 93tom do Caorle v italii... rodicia vpredu teta ujo vzadu a ja s bratom im na kolenach sme sedeli... a batozinu ktora nevosla nam niesol autobus z cestovky. to si mal vidiet ;-) zazitok mam dodnes.. skvele casy :yes:
Já běžně vozil kamarády v 6ti. Vždy byl jeden v kufru >:D V zatáčkách sem mu dával zabrat >:D >:-[] Notno podotknout, že to bylo tak na 2km jízdy většinou po sídlištích Prahy :D
Tak som si trosku omrkol vsetky MPV o ktorych som pisal
cize spominanu 10tku kandidatov.... a prekvapujuco u mna vyhrala Toyota verso !!!
to auticko sa mi zacina pacit... sice nie som zastanca budikov v strede ale ocenujem ze su to klasicke budiky a nie displej a ze su aj natocene k vodicovi takze to vyzera pekne a je to dobre viditelne.... vonkajsi dizajn sa mi tiez akosi zacina pozdavat... razvor je nekompromisny toyota ide na to dobre... interier je vzdusny a pritom verso vyzera skor ako kombik a nie MPVecko.... vybavou uspokoji aj narocnych zakaznikov .... a skvela 1,6tka uz v zaklade za 16 990 euro sa mi vidi proste vyborna volba :yes:
napr. P5008 1,6 VTi - cena 18 490 eur to je trosku rozdiel oproti toyote a pritom je peugeot aj slabsim autom 8-s .... a clovek by povedal ze japonec je drahy ;-)
celkom jasne to vyhralo verso... neviem ake su ceny v cechach ale z hladiska ponukaneho vykonu, priestoru vybavy imidzu kvality to vidim na verso.... aj ked je fakt ze ceny carensu este na slovensku nevieme... francuzi su prekvapujuco drahi a v zaklade aj slabsi...
Re: Tak som si trosku omrkol vsetky MPV o ktorych som pisal
Nové Verso je pěkné MPV..je to velký posun od starého modelu.
Jen bych osobně nikdy nerozdýchal tu kapličku budíků uprostřed.. :no::no::no:
Cenově je Toyota Verso OK , jen např. šíbr k prostřední výbavě nepořídíš..!! ;-\
Prostě japonec..a TOP verze už je drahá jako VW.. :-!
Taky kufr není moc velký na MPV..asi bych si ji nekoupil.
Ale každý má jiné priority..
Re: Tak som si trosku omrkol vsetky MPV o ktorych som pisal
cena je vazne prijemnym prekvapenim u versa... ale samozrejme nepozeral som len na cenu.. zvazil som aj dizajn, image, rozmery, razvor, motory, interier a verso vyzera vazne velmi dobre v kazdom porovnani... kufor sice nema najvacsi ale ako 5 miestne auto je to stejne dostatocne.... ja si myslim ze bohate to staci... a dnes nie je problem si dat box na strechu a je to.... skor mi ide o celkovu konkurencieschopnost a vyvazenost auta ( motor, podvozok, komfort, priestrannost interieru, dizajn ) a v tomto je toyota silna.... nema slabe stranky ... ocenim priestrannejsi interier pred maximalnym kufrom.... a tak ma viac zaujima velky razvor ako dlzka zadneho previsu... suhlasim. je to o prioritach.... a ako sa poznam mne by v MPVcku aj 400 litrov bohate stacilo... podstatny je pre mna vnutorny priestor ... toyota verso je moja volba :yes:
Re: Tak som si trosku omrkol vsetky MPV o ktorych som pisal
Jasně chápu..proti Felicii je to kus auta.. ;-)
Jenže když máš dvě děti a bereš k moři do Itálie nebo Chorvatska manželku s dědou...tedy 5 lidí se zavazadly do Versa nedám!
Do Touranu nebo Zafiry Tourer ANO.. ;-)
A to je zase moje priorita..v zimě tam naskládat 4.lidi a lyže a go na hory!
Rakev rozhodně nikdy instalovat nebudu..zkusil jsi to někdy absolvovat?
A taky kam ji celý rok uskladníš??
Díky nechci.
Když MPV tak se zavazadelníkem.
Jinak jiné auto...třeba SUBARU Forester nebo oblíbenou Mazdu CX5..4*4 by se hodilo.. ;-)
Dnes som si na autosalóne posedel vo vyššie spomenutej trojke a teda neviem neviem či Carens nie je lepší ako Verso, aspoň čo sa týka interiéru. Touran je už mimo a Verso je zvnútra stále dosť japonské.
Ako musím uznať, klobúk dole Kia. :yes:
Ale na Scénic to ešte nemá.
To si děláš srandu?
Scénic..to je snad ta nejhorší kvalitka jakou tady můžeš zmínit.. ;-)
Renault má kvalitu na kapotě ve znaku..jsou to auta na ...
Snad jen Laguna , která se stejně moc neprodává , šla se zpracováním nahoru..
Do Renault servisu jsem pár let se Scénicem jezdil..dost často!
Až příliš..
VW , KIA i Toyota jsou kvalitou někde úplně jinde.. :yes:
Jen si vybrat , které se prostě víc líbí. ;-)
Souhlas..pokud to budeme brát cenově - je KIA zajímavá!
Myslím , že její cílová skupina budou právě rodiny , co na lepší značku prostě nemají.
A KIA není špatná volba..např. proti Renaultu Lodgy..!S ním bych tedy havarovat ani cestovat opravdu nechtěl. ;-)