Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Fluence 1.6 dCi – Albertův zázrak

Renault Fluence dostal nový předek a nový nejsilnější turbodiesel. Je teď „opravdová limuzína“ ještě opravdovější?
Zpět na článek
24. 4. 2013 09:39
24. 4. 2013 09:47
24. 4. 2013 10:23
24. 4. 2013 10:26
24. 4. 2013 15:53
24. 4. 2013 16:25
24. 4. 2013 09:48
24. 4. 2013 10:04
24. 4. 2013 10:25
24. 4. 2013 20:25
24. 4. 2013 22:28
24. 4. 2013 09:49
24. 4. 2013 10:26
24. 4. 2013 10:33
neregistrovaný "HTPkiller"
24. 4. 2013 10:39
24. 4. 2013 22:28
24. 4. 2013 10:27
24. 4. 2013 10:40
24. 4. 2013 11:41
24. 4. 2013 13:37
24. 4. 2013 14:25
24. 4. 2013 16:42
24. 4. 2013 17:52
24. 4. 2013 21:12
24. 4. 2013 11:27
24. 4. 2013 11:52
24. 4. 2013 18:16
24. 4. 2013 20:07
24. 4. 2013 13:43
24. 4. 2013 11:35
24. 4. 2013 11:44
24. 4. 2013 11:47
24. 4. 2013 11:58
24. 4. 2013 12:26
24. 4. 2013 13:09
24. 4. 2013 14:24
24. 4. 2013 14:01
25. 4. 2013 13:05
24. 4. 2013 13:24
24. 4. 2013 13:47
24. 4. 2013 19:57
25. 4. 2013 13:15
24. 4. 2013 13:07
24. 4. 2013 13:38
24. 4. 2013 14:06
25. 4. 2013 13:36
24. 4. 2013 13:46
24. 4. 2013 12:27
24. 4. 2013 12:46
24. 4. 2013 13:33
24. 4. 2013 14:17
24. 4. 2013 13:19
24. 4. 2013 14:11
24. 4. 2013 13:32
24. 4. 2013 13:48
24. 4. 2013 13:51
24. 4. 2013 13:57
24. 4. 2013 14:06
24. 4. 2013 14:10
24. 4. 2013 14:28
24. 4. 2013 14:29
24. 4. 2013 14:36
24. 4. 2013 14:39
24. 4. 2013 14:01
24. 4. 2013 16:13
24. 4. 2013 13:46
24. 4. 2013 13:48
24. 4. 2013 14:23
24. 4. 2013 14:29
24. 4. 2013 18:25
24. 4. 2013 21:40
24. 4. 2013 19:35
24. 4. 2013 19:42
24. 4. 2013 20:29
25. 4. 2013 16:07
24. 4. 2013 20:12
24. 4. 2013 20:18
25. 4. 2013 20:18
25. 4. 2013 20:29
24. 4. 2013 20:21
24. 4. 2013 23:53
25. 4. 2013 21:56
27. 4. 2013 00:33
27. 4. 2013 12:04
27. 4. 2013 21:54
29. 4. 2013 11:18
30. 4. 2013 23:21
27. 4. 2013 09:12
24. 4. 2013 09:28
Zase to vyhrál passat!!!
>:D
Rozbalit vlákno
1
24. 4. 2013 10:51
Re: Zase to vyhrál passat!!!
>:D :yes:
Avatar - pelikoš
24. 4. 2013 09:39
pro redakci
máte tam chybu v textu pod nadpisem je napsáno předel místo předek ;-)
Rozbalit vlákno
7
24. 4. 2013 09:44
Re: pro redakci
A nebude to spíš takový nevinný záměr? >:D
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
24. 4. 2013 09:48
Re: pro redakci
Nechtějte vědět, na co jsem zrovna myslel >:D
24. 4. 2013 10:06
Re: pro redakci
Ale já to přece vím. ;-) >:D
Avatar - Emel
24. 4. 2013 09:47
Lowend
S 1.6dCi se lowendový Fluence dostává někam, kam úplně nepatří. Srovnatelná cena s Rapidem z toho dělá otázku priorit - Rapid vypadá lépe z venku, Fluence na mě působí méně ošizeně uvnitř. Rapid lépe jezdí, Fluence má šestikvalt a o třídu lepší motor. Rapid je praktičtější, Fluence prostornější.

Sečteno a podtrženo... motor je pro mě prioritou, ale v tomto případě bych se asi přiklonil k Rapidu a nějak se smířil s pětistupňovou převodovkou. Fluence dává lepší smysl v levnějších konfiguracích, kde už Rapid neumí nic smysluplného nabídnout.
Rozbalit vlákno
4
24. 4. 2013 10:23
Re: Lowend
JJ, pod to bych se podepsal. Včetně oné prefernce Rapida v případě takovéto motorizace a výbav.

Pan Vaverka nepochopil jednu věc - Fluence je skutečně lowcost a na většině západních trhů se prostě neprodává - pro ně není určen. To, že s dováží k nám je prostě strategie dovozce. Zda je to dobře či ne posuzovat nebudu, každopádně Fluence, který své zařazení nijak neskrývá mi je daleko sympatičtější než např. Megane Genaration (rozuměj Fluence HB). Proto se mi srovnávání s např. onou Mazdou 3 zdá úplně scestné. A interiér, při vší ústě, má Fluence hodnotnější než Rapid.
Avatar - Otrava
24. 4. 2013 15:53
Re: Lowend
Ještě bych přidal komfort. Rapid pravděpodobně mnohem lépe sedí, ale zatím jsem v testech slyšel dost o prkenném podvozku. Ostatně, i ve SM byl srovnávací test.
Avatar - dal
24. 4. 2013 16:25
Re: Lowend
:yes: Fluence mi připomíná posledního Accenta Crdi, špičkový silný diesel na který bohužel podvozek nestačí.
Avatar - Ozzman
24. 4. 2013 09:48
Test netest
Nikdy jsem se ke kvalitě testů zde nevyjadřoval, ale z tohoto testu mi trochu čiší zaujatost proti Francouzkým autům.
Pro začátek pověstná kritika "jinak udělaných" ovládacích prvků Fr aut. Já Renaultem jezdil a nikdy mi to nevadilo, ba naopak některé prvky mi přijdou vymyšleny lépe než má konkurence například zmiňované ovládání rádia pod volantem.
Hlavní problém ale vidím ve srovnávání Fluence s Octávií a Jettou, což jsou auta, která by měla být o katogorii výše zpracováním, výbavou i technikou. Fluence je auto zacílené na jinou skupinu zákazníků. Fluence je lowendový sedan. Konkurenty jsou
P 301/C Elyesse a třeba Rapidu, jen Fluenc má větší karoserii toť celé. V testu s Octávií/Jettou Fluence nemá šanci a toto srovnání a nízké hodnocení je nefér.. nezlobte se na mě.

Jinak k materiálům interiéru: Ve srovnání s Rapidem interiér působí hodnotněji (vlastní zkušenost, né obrázek) a jisté povrzávání je normální i u dražších koncernových vozů...
Otázka je, jak bude vrzat po 150 tisících km, ale to není předmětem testu.

Prosím o trochu větší objektivnost při psaní testů hlavně na ovládací prvky, které jiní mohou brát jako plus..

Za mě Fluence :yes: i když ten znak renaultu by mohl být trochu menší. V poměru ceny a toho, co za ni dostanu (zvlášť u slabších motorizacích) velmi lákavá nabídka.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
24. 4. 2013 09:54
Re: Test netest
ano fluence je trosku "lacnejsi" megane s kufrom ale myslim ze rapid, a P301 na neho nemaju... nakolko ani rapid ani P301 neponkaju takyto skvely a silny motor... pohlad na razvor tiez vravi jasne... fluence je vacsim autom a podstatne sirsim ( vychadza z megana ) pricom rapid vyvhadza fakticky z pola .... skus vedla seba postavit uzky P301 a fluence... uvidis rozdiel.... v motoroch su tiez rozdiely... interier fluencu je ak ov klasickom megane... clovek ma jasny pocit auta nizsej strednej triedy ale pri pohlade na kokpit P301 alebo rapidu sa citis skutocne ako v malom aute..... ano fluence je "lacnejsia" alternativa renaulta ale ma blizsie ku klasickym autam noizsej strednej triedy ako ku rapidu aveu ci P301.....
Avatar - Ozzman
24. 4. 2013 10:04
Re: Test netest
S tím si dovolím nesouhlasit. P 301 není malé auto a Rapid taky uplně ne. Seděl si v nich alespoň? :-) Fluence je lowendový sedan a i když je z nich největší, není to takový rozdíl. Nabídne velký prostor a je otázkou volby, zdali zvolíš velmi povedený 1.6dci, nebo ne :-) Ale auto jako takové zapadá přesně mezi tyto konkurenty a proto by mne ho nenapadlo porovnávat s Oktávií :-) Toť celé. Co je lepší/horší musí ukázat test, nebo sám kupující
Avatar - 3_diamanty
24. 4. 2013 10:18
Re: Test netest
rapid je uzky.... fluence je uplne inde... rapid je dlzkovo dlhe auto ale konstrukcne vychadza z maleho auta podobne ako aveo sedan.... ale fluence vychadza z meganu ....

ano mas pravdu fluence je lowendovy sedan ale je predsa len uz trosku inde ako rapid a P301 ci aveo... rapid ti neponukne 96kw diesel.... a ani P301 ci aveo... kedze ich motory koncia vykonovo na urovni malych aut... z ktorych konstrukcne aj vychadzaju kdez to fluence ja jasne robeny z megana cize z nizsej strednej triedy a tomu odpovedaju aj motory na urovni tejto triedy..... a aj sirka interieru , razvor a vobec vsetko...

fluence ma blizsie ku cruzu napr ale nie k P301....

rapid sirka - 1706mm
fluence sirka - 1809mm

fluence je o 10cm sirsi ako rapid.... motoricky je tiez inde a aj razvor ma vacsi... nie je o com.... rapid je jasne z maleho auta robeny a nezakryje to... fluence je dostojnejsie vacsie a solidnejsie auto ktore je vacsie ako octavia
Avatar - Ozzman
24. 4. 2013 10:25
Re: Test netest
Ale tohle je pravda. Renault má ale pouze jeden motor vyčnívající z této nabídky a to je to nové Dci. Takže mimo to, že je větší, je to prostě pořád low end sedan. Interiér MeganeIII je kvalitnější než u Fluence.. Prosím Toppere:) Porovnej ty auta někdy osobně. :-) Aspon si sedni v autosalonu do některého z nich :-) Nicméně já "bych" z této trojice bral asi také Fluence.
24. 4. 2013 10:52
Re: Test netest
:yes:

Není co dodat. (Proto jsem napsal tu dlouhou reakci níže ;-) )
Avatar - Ronault.
24. 4. 2013 17:48
Re: Test netest
Nemůžeš toho chtít po Vaverkovi zase tolik, když mu auto nenabídne dostatečnou rychlost nebo jistotu ve dvojté vracečce, jde nemilosrdně na porážku. Shodou okolností jsem jednou jiného Fluence jel s ním taky, nasadil jsem ale pro Fluence správné tempo, pohoda, klídek, relax, žádné prudké změny směru a byl jsem spokojen... ale asi nejsem ten stoprocentní testér, který jde vždy s každým autem na limit ;-)
Avatar - gld
24. 4. 2013 22:28
Re: Test netest
S rodinným lowcostom sa testy robia zásadne na nordschleife. Že máš vypracovanú zlú metodiku, za to ti redakcia nemôže.
25. 4. 2013 22:25
Re: Test netest
I když se nerad někomu vysmívám, tady mi to nedá. Po jistém videu by mne opravdu zajímalo, jaký pan Vaverka vyznává jízdní styl, ale rychlá jízda to nejspíše není...

Co mi nikdy nebude jasné, proč se směje takovým věcem jako radio ovladač pod volantem (mnohem lepší, než ten na volantu) nebo další ovladače, které mají jinou filosofii, rozhodně ale nejsou horší spíše naopak... :yes:
24. 4. 2013 09:49
Vážně?
To se Fluence po faceliftu vážně TOLIK ZHORŠIL? Z testu 2.0 Fluence:
"Podvozek Fluence instalací velkého motoru netrpí. Odpružení je i nadále komfortní, úspěšně filtruje standardní nerovnosti" .
Když nová Octa na dírách mlátí a Rapid je supertvrdej, tak se musí zhoršit zákonnitě i levný Renault? >:D
Rozbalit vlákno
13
24. 4. 2013 10:26
Re: Vážně?
Dnesnim heslem je LV.
Divim se, ze vubec trefil na sedadlo ridice. Ergonometrije je svina. >:-[]
neregistrovaný "HTPkiller"
24. 4. 2013 10:33
Re: Vážně?
taky nosíš kabelku od LV? >:D
24. 4. 2013 10:39
Re: Vážně?
Jen falesnou, hosi v Modry ustrici to stejne nepoznaj.
24. 4. 2013 10:27
Re: Vážně?
:yes: tak tohle mě napadlo taky.
24. 4. 2013 10:40
Re: Vážně?
Pane Vaverka, když tak nenávidíte Renaulty a neumíte být nestranný a nezávislý novinář, který neumí napsat vyvážený test, tak běžte prosím vařit kafe na hlavní nádraží. Tam na tom snad nic nezkazíte.

1- viz. výše o pár příspěvku si protiřečíte v testech
2- z celého testu je cítit jasné zaujetí proti vozu, asi jste jen musel testovat s velkým nechutenstvím
3 - stahování oken bez zapnutého motoru - prosím takovou hloupost nemůžete myslet vážně
4 - ergonomie - pořád dokolečka, když není co vytknout, hoďme tam malé tlačítka klimy, vzdálený ovládač esp nebo vámi nepochopitelný ovládač radia - je to snadnější než přijít s něčím objektivním.
5 - kdyby jste testoval Rapida či octavii, tak hledáte nové superlativy obdobně jako kolegové v SM
6 - zkuste si někdy zajít mezi lidi a zjistit jaké potřeby při nákupu auta mají, aby jste mohl relevantně hodnotit.
7 - dle hodnocení bych mohl soudit, že Dacia Sandero, která má 4 hvězdičky je lepší než Fluence, který dostal dvě?!
Avatar - Ji/Ri
24. 4. 2013 13:37
Re: Vážně?
je to matlal.... proto tohle....
24. 4. 2013 14:25
Re: Vážně?
citroen ds5 dostal 2 a pol....takze sandero je lepsie.
kolko dostal rapid?
24. 4. 2013 16:42
Re: Vážně?
Vaverka je ignorant s velkou hypotékou. Pokud i po tolika testech neumí stáhnout okénko a naučit se ovládat klimatizaci (mimochodem mnohem lepší než ta u Octavie - 3 režimy chlazení, synchronizace teplot samozřejmě funguje), tak tady nemá co dělat. Ty dojmy z interiéru, včetně toho vrzání mu samozřejmě nevěřím. Podvozek je dělaný na horší cesty a podle toho jezdí.
Avatar - Ronault.
24. 4. 2013 17:52
Re: Vážně?
Te opět nenalezena synchronizace teplot je už od Lukáše sprosté plivnutí do tváře čtenářům. Dobře víme, že si diskuze pod články čte, protože reaguje, takže to vysvětlení ovládání (když už si neumí otevřít nebo pochopit návod k použití) dostal.

Plivnutí do tváře ve snaze o co nejvíce kliknutí.

Trochu smutné a měl by se nad tím zamyslet a přistupovat k čtenářům s úctou, taky by jej mohl jednou někdo příslovečně nakopat do pr... a že by to nebyl až takový problém (obrazně řečeno)
24. 4. 2013 21:12
Re: Vážně?
Tak auto.cz není seriózní magazín... Jediné, co s tím můžeme udělat, je tu přestat chodit.
24. 4. 2013 10:28
Odborná kvalita testov
Vážená redakcia.

Nedá mi reagovať na tento test. Som návštevníkom stránok auto.cz už dobrých 13 rokov, ale takýto tendenčný a neodborný test som už dlho nečítal. Sám mám možnosť jazdiť firemnú A6 C7, Octáviu II a Megane III TCE 130 a nemyslím si že ovládanie nových Renaultov je komplikované. Treba si len nechať otvorenú myseľ a nepovažovať hneď iné riešenie za zlé. Sedenie je podľa mňa Ok, len treba použiť tu páčku v ľavo na sedadle :-) K pruženiu sa neviem vyjadriť nakoľko megane III je tuhší než Fluence, ktorý má pruženie nastavené tak ako Megane Generation, teda dosť zamerané na komfort a pohodlie. Brzdy sú však na všetkých kolesách kotúčové. Bol som zvyknutý na inú odbornú kvalitu testov, ale asi ju budem hľadať niekde inde.
Rozbalit vlákno
73
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
24. 4. 2013 10:40
Re: Odborná kvalita testov
Dobrý den, možná v testu vidíte něco, co jsem tam nenapsal. Titěrná tlačítka, nemožnost měnit naráz teplotu v obou "zónách" a modul ovládání rádia schovaný pod volantem jsou prostá fakta, dál jsem to ale nerozpitvával a ani z toho nevyvozuji závěry na celkové hodnocení auta. A ke komfortu - když auto nedokáže kulturně překonávat díry a jezdit po dlažebních kostkách, tak prostě komfortní není (jakkoliv je měkké/tvrdé, to s komfortem v přímé úměře není).
Avatar - Pekelná Micinka
24. 4. 2013 10:49
Re: Odborná kvalita testov
V článku máte přeposilované řízení, v mínusech potom "neposilované" řízení. Trochu váhám, co tím chtěl básník říci.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
24. 4. 2013 10:51
Re: Odborná kvalita testov
To se nám jen Word snaží vylepšovat češtinu, děkuji!
Avatar - Pekelná Micinka
24. 4. 2013 10:54
Re: Odborná kvalita testov
NZ. Já si četl nejprve ty mínusy a zhrozil se, že by to auto snad ani nemělo posilovač. >:D
24. 4. 2013 21:19
Re: Odborná kvalita testov
A nebylo by lepší ty automatické opravy ve Wordu prostě vypnout? Je to záležitost na minutu i se špuštěním Wordu.
Avatar - Ronault.
24. 4. 2013 22:44
Re: Odborná kvalita testov
Pan Vaverka zásadně nečte návody k použití a zásadně se nesnaží pochopit ovládání všech zařízení, co používá, vždy jen intuice, wordem počínaje, autem konče! :-! :yes:
25. 4. 2013 10:49
Re: Odborná kvalita testov
Na tohle zrovna návod nepotřebuješ. ;-)
Avatar - Ronault.
25. 4. 2013 13:09
Re: Odborná kvalita testov
Když to opakovaně nenajdeš a nebo se nesnažíš najít chybu a následně hlavně ji vyřešit, tak pak jedině návod nebo i nadále dělat chyby dál ;-)
Avatar - Ozzman
24. 4. 2013 10:50
Re: Odborná kvalita testov
Ovládání rádia pod volantem je dle mého názoru daleko lepší řešení než na volantu. U nynějšího vozu mám multifunkční volant a doteď při otočeném volantu tápu které tlačítku je na co... Ovládání, jak ho dělá Renault mi vyhovovalo a je nás takových více... :-) Jestli jste to opravdu nebral jako mínus ( což z článku vyplývá), tak se omlouvám..
24. 4. 2013 12:39
Re: Odborná kvalita testov
pod to se podepíšu, oproti čechoněmcům a japoncům ve kterých jsem jezdil před svou současnou lagunou bych ergonomii renaultu prohlásil za to nejlepší co jsem zatím vyzkoušel, při ovládání auta vč. tempomatu a rádia nemusím spouštět oči ze silnice, vše je jednoduché a po pár dnech používání zautomatizované
24. 4. 2013 10:51
Re: Odborná kvalita testov
Pan Veverka, nehnevajte sa ale tento Vas pristup je uplna katastrofa. Cudujem sa ze Vas nechaju pisat pre auto.cz. Ked ste nauceny len na jeden tip interieru a vsetko ostatne kritizujete, tak proste nie ste sposobily robit objektivne testy. Aky mate problem s modulom radia pod volantom? Ja som jazdil uz s mnohymi znackami ale v Renaulte je modul radia pod volnatom rieseny uplne genialne. Je to hned po ruke.
Aka podpriemerna ovladatelnost???? V porovnani s cim? S Rapidom? to nemozete mysliet vazne.
Avatar - PeterLuk
27. 4. 2013 14:40
Re: Odborná kvalita testov
:yes: :yes:
24. 4. 2013 12:08
Re: Odborná kvalita testov
Přes 2 roky jsem majitelem Meganu 3. gen. a byl bych velmi rád, kdyby jste byl alespoň trochu objektivní a při testu automobilu, který má ovládání na volantu, dal toto ovládání do mínusu. Protože ovládání pod volantem je lepší a bezpečnější řešení. Nesouhlasíte? Ok, máte jiný názor, ale laskavě nepište, že ovládání pod volantem je pro automobil mínus! To, že vy mu nerozumíte ještě neznamená, že to tak bude u všech. Dále, interiér, že je horší, než u Rapida?... to snad ani nemůžete myslet vážně! Chápu, že chlebíčky z Boleslavy chutnaly, ale zkuste už konečně pochopit, že Fluence je v low cost stejný pojem, jako Golf v mainstreamu, tedy je nejdál, je nejprodávanější, je to prostě "etalón" A žádnej českej novinář na tom nic nezmění. Navíc jako porovnání uvádíte českou Modlu Octavii, celkem potupa pro Octavii, toto auto má být srovnáváno s Rapidem, 301kou, snad nějakou Jettou pro východní trhy atd atd. A konečně - napsat, že rozměrově o třídu menší Rapid s archaickým motorem a vysokou spotřebou, s 5ti kváltem a hnusným, levným interiérem je o TŘÍDU LEPŠÍ auto, než prostornější, větší, interiérově kvalitnější Fluence s motorem o 2 generace dál a 6ti kváltem .... no tak to už chce hodně dobrý zboží, jakýho máte dealera!? "Skoda funny support"? Nebo snad "Volfsburg surprise"? Nemám sebemší problém s opodstatněnou kritikou, mám však zásadní problém se zkorumpovaným pisálkem Vašeho formátu! Jste k smíchu!
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
24. 4. 2013 12:35
Re: Odborná kvalita testov
Zajímavé je, že takový detail jako unikátní modul ovládání rádia v Renaultech dokáže vzbudit tolik reakcí, ale nepřesné řízení nebo brzdy bez jakékoliv odezvy a tedy i možnosti dávkovat nástup účinek. Bezpečné ovládání asi u auta s airbagy není tak důležité jako ladění rádia... A mimořádně nízkou spotřebu taky nikdo nepochválí, přitom jestli se Renaultu něco opravdu povedlo, pak právě to.
Avatar - grifith
24. 4. 2013 14:55
Re: Odborná kvalita testov
Další vaše výmysly, nepřesné řízení se na trh dostalo od dob zavádění elektrických posilovačů řízení. Brzdy bez odezvy a nemožnosti dávkovat účinek? Další z vlastností, které haníte nějak solitérně, není to divné? Jel jste v tom voze opravdu? ANo i některé pozitiva jste vypsal, cenu a motor, budu se opakovat zbytek byl neskutečně diletantstký a tendenční ... ;-) Dle Vás jde tedy o auto s nebezpečným ovládáním, je to tak?
25. 4. 2013 10:51
Re: Odborná kvalita testov
Dobrý vtip, elektrický posilovač opravdu za nepřesné řízení nemůže.
24. 4. 2013 15:24
Re: Odborná kvalita testov
Váš kolega píše o tom istom rádiu (ktoré má nový panel):

"V interiéru najdeme nový panel rádia, přinášející konečně pořádná (myšleno „normální“) tlačítka"

A obrovskú nevýhodu pre pôvodných renault užívateľov, chýba jedno tlačítko zo spodku na tom panely pod rádiom!! A výrazne znižuje komfort ...

Určite tých reakcií je menej ako článkov o škrabke v nových škodovkách ...

Fluence je jasný lowend Renaultu, ale v tom porovnaní nemá náhodou 96kW a ostatné len 77kw? Potom tá cena nie je až taká nízka ako by naozaj mohla byť ...

Hoooodne neobjektívny článok.
24. 4. 2013 15:36
Re: Odborná kvalita testov
Tak teď kličkujete jako Goro před Tokiem. To ovládání zásadní problém není - jen jen to příklad, který vypovídá i mnoho o Vás coby novináři.

Adamikos psal o mnoha důležitějších věcech.

Ale to Vy (alespoň doufám, probůh!) moc dobře víte.
Avatar - Ronault.
24. 4. 2013 17:55
Re: Odborná kvalita testov
Lukáši, nekličkuj a přiznej to, prostě ses jednou zase nechal unést ve své dětinskosti ;-) Buď chlap ;-)
Avatar - volvo s60
24. 4. 2013 18:16
Re: Odborná kvalita testov
Čím dál víc docházím k názoru, že jste externím zaměstnancem Auto Škoda?! :no:
Avatar - PeterLuk
27. 4. 2013 14:48
Re: Odborná kvalita testov
Niekaždý potrebuje dokonalé jazdné vlastnosti, vyvážený posilovač a superostré brzdy. My si všímame skôr výbavu, cenu či priestrannosť. :-! :no:
24. 4. 2013 16:54
Re: Odborná kvalita testov
Problém je ve Vaší hlavě. Zkuste se nad sebou trochu zamyslet a začít svou práci dělat alespoň trochu na úrovni. Výsledky vaší práce jsou tragické a dobré snad jen pro bulvár. Ale chápu, že něčím se člověk živit musí. Pokud s tím něco budete chtít dělat, tak začněte třba s tou klimatizací nebo otevíráním oken. Klimatizace samozřejmě synchonizovat jde a na rozdíl od Octávky má 3 funkční režimy a nemusíte tedy pořád mačkat nějaké tlačítka s rychlostí ventilace nebo co tam pořád mačkáte. s tím oknem je to stejné. 8-s
24. 4. 2013 10:54
Re: Odborná kvalita testov
:yes:

Na to si musíš zvykat, pan Vaverka prostě nemá rád pí... na kapotě.

Tento test je ale skutečně velmi tendenční. Je potřeba se na to auto dívat jinak než na vw koncern. Tak má totiž pan Vaverka oči zalepené.
24. 4. 2013 11:04
Re: Odborná kvalita testov
Protože toho času nevystupuji jménem žádné redakce, mohu si dovolit upřímnosti, kolik uznám za vhodné – a říkám, že Fluence (před faceliftem) je suverénně nejhorší auto, se kterým jsem měl za posledních dejme tomu pět let tu smůlu jezdit. Někdo s expresivnějším písemným projevem by ho mohl dokonce označit za neuveřitelný krám.

To, že autor poukazuje na četné nedostatky auta, rozhodně nedělá jeho test tendenčním. Naprosto s ním souhlasím v tom, že ovládání rádia je trestuhodné a jízdní vlastnosti mizerné způsobem, o jakém jsem se domníval, že v moderním autě už přestal být možný.

Mimochodem, pokud mohu soudit, kolega Vaverka rozhodně nepatří k nadšeným vyznavačům „koncernu“.
Avatar - Katikakus
24. 4. 2013 11:18
Re: Odborná kvalita testov
No jo, o Vas je ale znamo, ze nicim jinym nez VW koncernem jezdit neumite, podobne jako Mistr VWavwerka. Proto ty vytky ohledne vseho, co je jinak nez u koncernu.

Tou posledni vetou jste odsunul cely vas prispevek do karegorie nesmyslu (nechci pouzit slovo lez, protoze si nejsem jisty zamerem ani motivaci)
24. 4. 2013 17:49
Re: Odborná kvalita testov
jeden lepsi jak druhy...
25. 4. 2013 07:18
Re: Odborná kvalita testov
„No jo, o Vas je ale znamo, ze nicim jinym nez VW koncernem jezdit neumite“

Silná a poněkud směšná slova na adresu někoho, kdo má doma Ford Mondeo a Fiat 500;-) Pokud jste ale chtěl ve skutečnosti napsat „O Vás je známo, že koncernová auta považujete v průměru za technicky vyspělejší, uživatelsky přívětivější, ergonomicky promyšlenější, řidičsky uspokojivější a tržně konkurenceschopnější než auta z Francie,“ máte samozřejmě pravdu.

A ještě k Lukášovi: Mně vždycky přišlo, že je proti koncernu trochu zaujatý a nadměrně straní japonským autům. Všechno závisí na úhlu pohledu :-)
Avatar - Ozzman
24. 4. 2013 11:23
Re: Odborná kvalita testov
A jak hodnotíte ovládání pod volantem u jiných vozů?? Renault Laguna například? Nebo jiní Fr výrobci... Zajímá mne, jestli má Fluence ták odlišné ovládání ( já ho zkoumal a přišlo mi stejné) než jiné vozy značky popř vozy této koncepce ovládání.? Nebo je to jen osobní zaujatost k celému konceptu, co vám nevyhovuje? Mne zase nevyhovuej to na volantu ale nenapadlo by mne to výrobci vyčítat...
24. 4. 2013 11:37
Re: Odborná kvalita testov
:yes: Přesně.

A ano, je úplně stejné ;-)

Mimochodem, u nového Clia u toho ovládání odebrali některé prvky (myslím že volba vstupu, nejsem si jistý). Osobně mě to rozladilo, je to krok zpět. No ale pokud je většina evropských novinářů neochotna si zvykat...

Ps.: Podobná věc - radio Meganu před faceliftem mělo ovládání hlasitosti vpravo. V mnoha testech (i zde) to bylo kritizováno. Jenže - ovládání pod volantem je standardem ve všech verzích. A řidič nemá jediný důvod řešit volume na rádiu. To někdy řeší spolujezdec, který ti díky tomu nestrká ruku mezi palubku a řadicí páku. Z mého hlediska perfektní. Z hlediska testéra, který jezdí většinou sám, chyba. A - voilá - po faceliftu je volume vlevo. Úplně zbytečně. Jenže když on to "každý" kritizoval.
Avatar - Ozzman
24. 4. 2013 11:42
Re: Odborná kvalita testov
Ještě že ve svém autě tohle vše mohu ovládat hlasem :D:D:D Občas se do těch čudlíků na volantu tak zamotám, že hlasem je to jednodušší :-) Zvlášť , když stojí v zácpě a auto je v zatáčce = otočený volant. :-) Pořád si pletu PP s Rádiem a to už auto mám skoro 2 roky :D.. Já začínal s rádiem ovládaným od volnatu na Renaultu, proto mi to přijde přirozeněší a neodsuzoval bych ani jednu metodu
24. 4. 2013 12:01
Re: Odborná kvalita testov
To jako řekneš "volume up"? ;-)

Do čudlíků na volantu jsem se občas zamotával taky, jak u kterého vozu. Do těch pod volantem po prvních 2 tkm nikdy. Já jsem si po přechodu na Renault na to ovládání zvykal - nejdříve jsem nadával jak špaček, ale teď bych na to nedal dopusti. A to u svého auta klidně přiznám nedostatky - např. soudruha, který navrhoval ostřikovače u Meganu/Fluence, bych nechal ve vývojovém centru už jen maximálně čistit záchodky. Zubním kartáčkem.
Avatar - Ozzman
24. 4. 2013 12:47