Ekonomika
Nicco
0
To je tak schvalne. Vola sa to jednotny dizajnersky styl znacky, dovedeny do extremu u Audi, kde uz ani Boh nerozpozna A4/A5/A6/A7/A8. Tak teraz zase nastane vacsie rozlisovanie u Audi v nasledujucich rokoch.
Přejít do diskuze
Nový Leon je opravdu super - krásný, prostorný, lehký, mrštný, konečně se slušným interiérem... Teď, když je možné 1.8 TSI objednávat i v manuálu, to opravdu nemá chybu. Je totiž třeba si uvědomit, že v tomto případě je v ceně i víceprvková zadní náprava.
Ale ani s 1,4 TSI to není špatné svezení (osobně vyzkoušeno), zvláště zajímavá mi připadá silnější provedení se 103 kW. Když si uvědomíme, že je k mání i třídveřová verze SC a na cestě je ještě kombík ST, je jisté, že Seat má našlápnuto k velkému prodejnímu úspěchu! 😄 :yes: :yes: :yes:
Ale ani s 1,4 TSI to není špatné svezení (osobně vyzkoušeno), zvláště zajímavá mi připadá silnější provedení se 103 kW. Když si uvědomíme, že je k mání i třídveřová verze SC a na cestě je ještě kombík ST, je jisté, že Seat má našlápnuto k velkému prodejnímu úspěchu! 😄 :yes: :yes: :yes:
za slušné auto se skvělým motorem, který srovnatelnou konkurenci rozmázne a vyrovná se 200hp motorům.
[odkaz]
[odkaz]
dekuji veliteli, ze jsi se me zastal😊 uz jsem nemel silu mu vysvetlit, at si poposkoci a nestoji si na dvojlince😊
nehledě na motorizaci jedině s předníma Full-Led diodama. S nima to auto zepředu vypadá tak o třídu výš. :yes:
Ty se totiž bavíš jen o tom co se tobě hodí, házet "hate" na koncern, protože ho nemáš rád ti jde moc dobře, ale přijmout skutečnost u tebe až fanaticky milovaným H/K, že jsou i30 a i40 zepředu skoro identická, ti dělá problém, jseš fakt neskutečnej šašek....
Po jazdných dojmoch s 1,8TSI, kde vyznela táto motorizácia v podstate ako silná, ale bezcharakterná a nezáživná elektrická lokomotíva som zvedavý na dvojliter TSI v Cupre. Vyzerá to tak, že kto chce primerane výkonné rodinné auto, stačí mu 1,4TSI, kto chce športovať, musí si počkať na Cupru. 1,8TSI je teda až príliš kompromisný športovec, eventuálne vhodný len pre tých, ktorým vyhovuje kultivovaná nenápadná sila a nežiadajú od výkonného motora aj charakter.
jeste ze i40/ Elantra a i40/i30 kombi se designem zcela odlisuji. Vaha ten kdo neni fandou znacky a nema auta nactena. Predpokladam, ze take poznas vyse zminene dvojice na 200 m, tak ja nemam problem poznat rapid/octavia, ibiza/leon.
debata o lejne. :no:
debata o lejne. :no:
ludia si aj nadalej radsej kupia octavky aby nebudili pozornost a vyzerali nenapadne.... >😁 .. nevadi ze budu vozit 600l vzduchu ale aspon zapadnu s davom >😁 a ze je octavka drahsia? slovak a cech si rad priplati za neoriginalitu 😉
tady musim souhlasit. Ikdyz koncernu nijak nefandim tady se divam (aspon z fotek a cisilek v tabulkach) na povedene vozitko pohanene prijemnym motorem, manual, solidni zakladni vybava a cena pod 500tis kc. Proc ne. :yes:
...si teď koupí Fábii RS??? 😄 Půl míče investovaných do Leonu považuju za mnohem lépe utracené peníze :-! :yes:
vsimam neboj ... ceed od carensu rozlisim v pohode
[odkaz]
[odkaz]
audi a vw tam tie dizajny su dost podobne.. dokonca aj v pripade rapid vs octavka clovek niekedy chvilku vaha ze co je co...
[odkaz]
[odkaz]
audi a vw tam tie dizajny su dost podobne.. dokonca aj v pripade rapid vs octavka clovek niekedy chvilku vaha ze co je co...
Tak s tím nesouhlasím.. každá značka vychází z jednoho designu a tomu přizpůsobuje své vozy Audi,Škodovka, Ford i třeba tebou spomínaní Korejci 😄 H/K si kopírujou od sebe😊 Leon je vůz velmi k světu 😄
suhlasim... trosku sa v seate vytraca originalita..... leon je taka zvacsena ibiza :yes: , exeo bolo zase kopiu starej A4ky.... Mii je surodenec Up a Citiga, alhambra je zase bracek sharana... toledo zase surodenec rapida.... okrem ibizy nema seat nic originalne a nieco co by seatu zdvihlo dizajnovy imidz.... vsetko su to bud kopie inych auta alebo napodobeniny ibizy..... skoda... myslim ze na cestu k zachrane bude treba nieco viac... zatial to na zachranu nevyzera... skor na take pomale umieranie seatu... ale myslim z VW to ani velmi nevadi - ti sa ho mono aj radi zbavia...