Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia 2014: Standardní ESC, nové barvy a úspornější GreenLine

Škoda po novém logu představuje další modernizaci Fabie, tentokrát pro modelový rok 2014.
Zpět na článek
26. 4. 2013 11:33
26. 4. 2013 11:49
26. 4. 2013 11:57
26. 4. 2013 12:17
26. 4. 2013 12:21
26. 4. 2013 13:57
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 4. 2013 13:35
26. 4. 2013 14:41
26. 4. 2013 15:53
27. 4. 2013 00:05
28. 4. 2013 16:06
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 4. 2013 16:06
26. 4. 2013 18:17
26. 4. 2013 19:14
26. 4. 2013 11:33
První
Topere1982 jsem tu první heč,
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2013 11:49
Re: První
niekto tu chodi diskutovat a hold niekto iny sa zase zabavat a budit pozornost ;-) ....

ale uznavam... chcel si si kopnut .... :-) prijimam to :yes:
Avatar - šmoula nešika
27. 4. 2013 17:27
Re: První
Nemusíš se radovat, parkrát jsem byl rychlejší já. :-) ;-)
P.S. „heč“ - jsi z mateřské školky?
26. 4. 2013 11:49
Děláte si srandu?
Další facelift?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2013 11:52
Re: Děláte si srandu?
ty ako najvacsi strandista tejto stranky by si to mal brat ady s humorom a s nadhladom... takze nechapem tvoju vystrasenu reakciu ;-)

inak iny volant a nove logo nemusi byt nutne nazvane ako faceliftom... v clanku sa pise o drobnej modernizacii.... facelift by mal ako taky zahrnat aj vonkajsie viditelne zmeny dizajnu auta ( face-lift ) k tym ale nedoslo..... takze nemusi kazda aj ta najmensia modernizacia byt nutne nazvana faceliftom..... o ziadny facelift ady nejde.... ale ty sa raz tieto veci doucis a aj delenie aut do tried zvladnes verim v to :yes:
26. 4. 2013 12:16
Re: Děláte si srandu?
Facelift to není.Jsou to jenom změny pro další modelový rok.
26. 4. 2013 13:01
Re: Děláte si srandu?
Díky za srozumitelné a stručné vysvětlení (narozdíl od toppera) :yes:
Avatar - peter_ko
26. 4. 2013 15:33
Re: Děláte si srandu?
"Nedávajte, čo je sväté, psom a nehádžte svoje perly pred svine, aby ich nohami nepošliapali, neobrátili sa proti vám a neroztrhali vás."
26. 4. 2013 11:57
Konečně ESP
v základu ;-)
A teď si pospěšte s novou generací!
Rozbalit vlákno
3
26. 4. 2013 12:14
Re: Konečně ESP
To je to ESP nějaký zlatý grál.
Avatar - gld
26. 4. 2013 12:17
Re: Konečně ESP
V roku 2013 je to považované za štandard...a byť štandartný je zlatým grálom škodovky ergo- máš odpoveď.
26. 4. 2013 12:17
Re: Konečně ESP
... od 2012 je ESP povinné pre všetky nové homologizované vozidlá. Od Novembra 2014 je ESP povinné pre všetky novo vyrobené vozidlá.
Avatar - gld
26. 4. 2013 12:21
green line
Akosi mi chýbajú technické špecifikácie pri úspornejšom green line. AKO konkrétne sa im podarilo znížiť normovanú spotrebu?

Moje tipy zahŕňajú:

a) dusíkom zmrazené pneumatiky 115/70 R14 nahustené na 5 atmosfér
b) dlhšie prevody- pri 100km/h točí motor na trojku 800 otáčok (4. a 5 stupeň sa v praxi nepoužívajú)
c) Gerhard Plattner za volantom pri meraní normospotreby
Rozbalit vlákno
1
26. 4. 2013 13:19
Re: green line
Nene, napis GreenLine robi zazraky.
Az je zazrak, co dokaze par pismenok spravit s papierovou spotrebou.
26. 4. 2013 12:23
Všimli jste si ?
Že ve Škodovce začali říkat systému ESP ESC, nevíte někdo co je ktomu vede ? Má to nějaký vliv na funkci ?
Rozbalit vlákno
24
26. 4. 2013 12:28
Re: Všimli jste si ?
Nemá.Je to zkratka:

ESC-Eletronic Stability Control.

Ostatní značky to používají,tak to zavedli taky.
26. 4. 2013 12:29
Re: Všimli jste si ?
No bude to jediný automobil třídy který má ESC! To se bude dobře prodávat ;-) >:D
26. 4. 2013 12:32
Re: Všimli jste si ?
Ještě Kia Rio.
26. 4. 2013 12:36
Re: Všimli jste si ?
:-) :yes:
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2013 12:37
Re: Všimli jste si ?
:yes: rio vidim ako lepsiu volbu v tejto triede... uz len pohlad na razvor a aj motory vravi jasne

inak co sa tyka toho volantu v rapide ho trosku kritizovali za velky priemer v uzkom interieri... fabia je este uzsia.... dufam ze volant je teda mensi ako v rapide...
26. 4. 2013 12:47
Re: Všimli jste si ?
Ale když do Elegance přidáš Elegance+ a hlavové airbagy,tak už víc nepotřebuješ. :-) :yes:
26. 4. 2013 13:04
Re: Všimli jste si ?
Mně by stačil Fresh Active s motorem 1,4 + prodloužená záruka ;-)
Avatar - qwert88
26. 4. 2013 14:02
Re: Všimli jste si ?
vzal bych spíš Fresh Ambition, má lepší sedadla, područku a další dopňky a není o tolik dražší
27. 4. 2013 00:00
Re: Všimli jste si ?
Lituji vás oba dva! Tuto úzkou *** bych nekoupil ani kdyby to mělo ESCna všech 6 kol co v tom křápu najdeš 8-s >:-[]
27. 4. 2013 15:02
Re: Všimli jste si ?
Ten automat je dobrej... vyhvězdičkuje nesprostý slova, např. deb*l, ale ***, to ne :no:
26. 4. 2013 17:46
Re: Všimli jste si ?
Zufaly dizajn vyzera presne takto: velka maska, velke svetla, vysoka strecha a krpaty razvor.
Na tuto diazajnovu kraksnu, ktoru kupuju hlavne do fleet, mozes dat aj Zlatu korunu+ a furt to bude len kalfas.
Je to auto, ktore nedokaze odfotit ani profesionalny fotograf.
27. 4. 2013 00:02
Re: Všimli jste si ?
asi tak :yes:
27. 4. 2013 15:03
Re: Všimli jste si ?
U Fabie tvoří většinu privátní zákazníci ;-)
26. 4. 2013 18:41
Re: Všimli jste si ?
Si děláš kozy....i20 má taky ESP v základu a ten je hluboko pod 200k..a k tomu 6 pytlů a klimošku. škodováci musí holt přidat
27. 4. 2013 15:04
Re: Všimli jste si ?
Základ i20 je 10 kč pod 200 000 - za klimatizaci se připlácí hodně ;-)
27. 4. 2013 15:12
Re: Všimli jste si ?
Kecáš :-!

Např.:
[odkaz]

atd.
27. 4. 2013 15:35
Re: Všimli jste si ?
Tak když se bavíš o skladovkách... [odkaz]
27. 4. 2013 19:14
Re: Všimli jste si ?
tvoje verze je ceníkově za 250 000
26. 4. 2013 13:22
Re: Všimli jste si ?
To neviem, niektore znacky si to volaju po svojom:
Acura: Vehicle Stability Assist (VSA) (formerly CSL 4-Drive TCS)
Alfa Romeo: Vehicle Dynamic Control (VDC)
Audi: Electronic Stability Program (ESP)
Bentley: Electronic Stability Program (ESP)
BMW: Co engineering partner and inventor with Robert BOSCH GmbH and Continental (TEVES) Dynamic Stability Control (DSC) (including Dynamic Traction Control)
Bugatti: Electronic Stability Program (ESP)
Buick: StabiliTrak
Cadillac: StabiliTrak & Active Front Steering (AFS)
Chery Automobile: Electronic Stability Program
Chevrolet: StabiliTrak; Active Handling (Corvette only)
Chrysler: Electronic Stability Program (ESP)
Citroën: Electronic Stability Program (ESP)
Dodge: Electronic Stability Program (ESP)
Daimler: Electronic Stability Program (ESP)
Fiat: Electronic Stability Program (ESP) and Vehicle Dynamic Control (VDC)
Ferrari: Controllo Stabilitŕ (CST)
Ford: AdvanceTrac with Roll Stability Control (RSC) and Interactive Vehicle Dynamics (IVD) and Electronic Stability Program (ESP); Dynamic Stability Control (DSC) (Australia only)
General Motors: StabiliTrak
Honda: Vehicle Stability Assist (VSA) (formerly CSL 4-Drive TCS)
Holden: Electronic Stability Program (ESP)
Hyundai: Electronic Stability Program (ESP), Electronic Stability Control (ESC) and Vehicle Stability Assist (VSA)
Infiniti: Vehicle Dynamic Control (VDC)
Jaguar: Dynamic Stability Control (DSC)
Jeep: Electronic Stability Program (ESP)
Kia: Electronic Stability Control (ESC) and Electronic Stability Program (ESP)
Lamborghini: Electronic Stability Program (ESP)
Land Rover: Dynamic Stability Control (DSC)
Lexus: Vehicle Dynamics Integrated Management (VDIM) with Vehicle Stability Control (VSC)
Alfa Romeo: Vehicle Dynamic Control (VDC)
Audi: Electronic Stability Program (ESP)
Bentley: Electronic Stability Program (ESP)
BMW: Co engineering partner and inventor with Robert BOSCH GmbH and Continental (TEVES) Dynamic Stability Control (DSC) (including Dynamic Traction Control)
Bugatti: Electronic Stability Program (ESP)
Buick: StabiliTrak
Cadillac: StabiliTrak & Active Front Steering (AFS)
Chery Automobile: Electronic Stability Program
Chevrolet: StabiliTrak; Active Handling (Corvette only)
Chrysler: Electronic Stability Program (ESP)
Citroën: Electronic Stability Program (ESP)
Dodge: Electronic Stability Program (ESP)
Daimler: Electronic Stability Program (ESP)
Fiat: Electronic Stability Program (ESP) and Vehicle Dynamic Control (VDC)
Ferrari: Controllo Stabilitŕ (CST)
Ford: AdvanceTrac with Roll Stability Control (RSC) and Interactive Vehicle Dynamics (IVD) and Electronic Stability Program (ESP); Dynamic Stability Control (DSC) (Australia only)
General Motors: StabiliTrak
Honda: Vehicle Stability Assist (VSA) (formerly CSL 4-Drive TCS)
Holden: Electronic Stability Program (ESP)
Hyundai: Electronic Stability Program (ESP), Electronic Stability Control (ESC) and Vehicle Stability Assist (VSA)
Infiniti: Vehicle Dynamic Control (VDC)
Jaguar: Dynamic Stability Control (DSC)
Jeep: Electronic Stability Program (ESP)
Kia: Electronic Stability Control (ESC) and Electronic Stability Program (ESP)
Lamborghini: Electronic Stability Program (ESP)
Land Rover: Dynamic Stability Control (DSC)
Lexus: Vehicle Dynamics Integrated Management (VDIM) with Vehicle Stability Control (VSC)
Lincoln: AdvanceTrac
Maserati: Maserati Stability Program (MSP)
Mazda: Dynamic Stability Control (DSC) (including Dynamic Traction Control)
Mercedes-Benz (co-inventor) with Robert BOSCH GmbH: Electronic Stability Program (ESP)
Mercury: AdvanceTrac
MINI: Dynamic Stability Control
Mitsubishi: Active Skid and Traction Control MULTIMODE and Active Stability Control (ASC)
Nissan: Vehicle Dynamic Control (VDC)
Oldsmobile: Precision Control System (PCS)
Opel: Electronic Stability Program (ESP)
Peugeot: Electronic Stability Program (ESP)
Pontiac: StabiliTrak
Porsche: Porsche Stability Management (PSM)
Proton: Electronic Stability Control
Renault: Electronic Stability Program (ESP)
Rover Group: Dynamic Stability Control (DSC)
Saab: Electronic Stability Program (ESP)
Saturn: StabiliTrak
Scania: Electronic Stability Program (ESP)[64]
SEAT: Electronic Stability Program (ESP)
Škoda: Electronic Stability Program (ESP) and Electronic Stability Control (ESC)
Smart: Electronic Stability Program (ESP)
Subaru: Vehicle Dynamics Control (VDC)
Suzuki: Electronic Stability Program (ESP)
Toyota: Either Vehicle Stability Control (VSC) or Vehicle Dynamics Integrated Management (VDIM)
Vauxhall: Electronic Stability Program (ESP)
Volvo: Dynamic Stability and Traction Control (DSTC)
Volkswagen: Electronic Stability Program (ESP)
Opel: Trailer Stability Program (TSP)[65]
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 4. 2013 13:57
Re: Všimli jste si ?
No, dal si si namahu, klobuk dole.

V zasade je to vsetko jedno a to iste, lisi sa to akurat mierou zasahovania do toho, co robi vodic a podvozok, a potom tym, ci to mozes vypnut alebo nie.

Ja hovorim ze dobry podvozok je zaklad, potom si automobilka moze dovolit posunut hranicu zasahu dalej.
Avatar - peter_ko
26. 4. 2013 15:32
Re: Všimli jste si ?
ESP® je registrovaná ochranná známka spoločnosti Daimler AG. Takže kto používa systém vyvinutý Daimlerom používa aj označenie ESP. Výrobcovia, ktorí si vyvinuli vlastný systém, používajú vlastné označenie.
26. 4. 2013 21:31
Re: Všimli jste si ?
Zkratka ESC je oficiální podle norem Evropské unie.
Avatar - šmoula nešika
27. 4. 2013 17:31
Re: Všimli jste si ?
Myslím, že ano. Vlastně k tomu ani žádné jiné vysvětlení nemám.
Avatar - chalan66
26. 4. 2013 13:35
HNUS
Aj tak je to hnus !! Najškaredšie auto od ŠKODOVKY !! To Fabia 1 bola krajšia !!!
Rozbalit vlákno
5
26. 4. 2013 14:41
Re: HNUS
To auto je omyl od samého jeho počátku...
26. 4. 2013 15:53
Re: HNUS
Ale cech a slovak to kupuji jako housky na krame... buh vi proc :-!
27. 4. 2013 00:05
Re: HNUS
Protože neumí počítat ;-)
Avatar - šmoula nešika
27. 4. 2013 17:32
Re: HNUS
Ten, kdo umí počítat by si koupil corsu.
Avatar - šmoula nešika
27. 4. 2013 17:37
Re: HNUS
Asi tak. První generace byla supr kára, ale byla možná až moc dobrá (tedy kromě prostornosti a hlavně kufru). To asi ve Volkswagenu nemohli rozdejchat, a tak ve Škodě vznikl Roomster svařený se swiftem, pošťáckou dodávkou, s původní technikou, oj*baným interiérem... Zkrátka kompromis. Nic víc, nic míň.
Avatar - qwert88
26. 4. 2013 13:57
Fabie není špatná, vychytávky jí pomůžou...
vzhledu to moc nepřidá, pravda, ale každé vylepšení a vychytávky se počítají zvláště když se za něnemusí připlácet, to dokazuje, že Fabie II je sice nejvychytanější, ale v roce 2014 jí střídá 3.generace, nebo se pletu? Nicméně tato Fabie II Fresh je současně dobrou nabídkou...
Rozbalit vlákno
5
26. 4. 2013 14:31
Re: Fabie není špatná, vychytávky jí pomůžou...
Nemusí se připlácet za ESC ? Ano, to je pravda. Ale Škodovka si to kompenzuje tím, že zavádí příplatek na nemetalický červený lak a taktéž na nový nemetalacký modrý lak "Sky" :-)
Avatar - qwert88
26. 4. 2013 14:59
Re: Fabie není špatná, vychytávky jí pomůžou...
ve Freshu jsou metalické barvy v ceně, pokud vím, až ty speciální barvy jsou za příplatek, nejpraktičtější je stejně stříbrná, na pestrých barevných lacích je všechno vidět, šrámy od parkovišť supermarketů, špína a v létě hmyz, stříbrná je podle mě nejpraktičtější
26. 4. 2013 15:07
Re: Fabie není špatná, vychytávky jí pomůžou...
Jo, ve Freshu jo. Jenže Fresh má omezenou nabídku motorů a pro nejvyšší verzi Elegance verze Fresh neexistuje vůbec.
Jinak souhlasím, že stříbrná je z pohledu špíny, škrábanců a konec konců i oprav karoserie nejpraktičtější.
26. 4. 2013 23:37
Re: Fabie není špatná, vychytávky jí pomůžou...
Fabka kombi vo výbave Elegance a nejakou drobnosťou navrch za cca 16 tisíc €. To silná káva. Tým pádom sú akcie a vychytávky nutné. Ale teda nič moc.
Avatar - qwert88
27. 4. 2013 11:04
Re: Fabie není špatná, vychytávky jí pomůžou...
takhle, Fabii se vyplatí kupovat do nějakých cca 250 tis Kč tedy ten Fresh, pak už to nemá cenu a nemuže to konkurovat, za cca 300tis. jsou už auta nižší střední třídy...
26. 4. 2013 15:10
Emise dieselových motorů jsou definitivně karcinogenní, tvrd
Třeba taková Fabia GreenLine platí u škodovky za ekologickou verzi.
U WHO za tichého zabijáka!!!

Můžou závěry WHO a nová kategorizace výfukových plynů vznětových motorů způsobit zastavení prodeje těchto motorů? Myslet si to, by asi bylo hodně bláhové. I případný pokles zájmu ze strany (řekněme) zdraví dbalejších občanů bude v dnešní době vyvažovat jejich atraktivita příslibu nižších provozních nákladů. A nejen to, automobilky diesely roky prezentují jako hotovou spásu planety kvůli nižším emisím CO2, proto jsou také téměř všechny GreenLiny, Bleumotiony a jim podobné verze dodávány výlučně s naftovými motory. Emise CO2 jsou přímo úměrné spotřebě paliva a to je zaklínadlo doby, které skrze mocnou marketingovou podporu automobilek jaksi zastínilo už dávno se ozývající hlasy, že tyto „čisté” verze vlastně vůbec čisté nejsou..

Navíc pokud to pro výrobce aut bude nějaký signál, pak spíše takový, že se jim v konkurenčním boji vyplatí dále vyvíjet technologie zlepšující kvalitu emisí, než že by měly produkci dieselů omezit. Ostatně i WHO dnes uznává, že pokud jde třeba o srovnání s tabákovým dýmem, co do škodlivosti jsou na tom diesely. ;-)
Rozbalit vlákno
0
26. 4. 2013 15:41
Velice potěší spotřeba?
Co velmi potěší, tak je udávaná spotřeba 3,4 l/100 km ?
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Ada je zase tady
26. 4. 2013 16:18
Re: Velice potěší spotřeba?
Pod kapotu každého osobního vozu patří diesel! Nejen, že má lepší spotřebu, ale také lepší zvuk a zátah. S dieselem se mnohem lépe jezdí, než s tragicky líným zážehovým motorem. Budoucnost patří dieselu s palivem CNG. :yes:
Avatar - Nerez
26. 4. 2013 16:59
Re: Velice potěší spotřeba?
>:D
Když pominu to, že co slovo to blbost, tak tím lepším zvukem jsi mě poslal do kolen >:-[]
26. 4. 2013 18:16
Re: Velice potěší spotřeba?
:yes: tak správně :yes:
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 4. 2013 16:06
Re: Velice potěší spotřeba?
Co je blbe na slove Budoucnost? >:-[]
26. 4. 2013 18:16
Re: Velice potěší spotřeba?
diesel crap !
26. 4. 2013 18:18
Re: Velice potěší spotřeba?
Spotřeba podle výrobce: 3,4 l.
Testovací spotřeba: 4,4 l nafty, emise CO2 na km 118,1g
[odkaz]
Ádo blbost!!! >:-[]
26. 4. 2013 18:27
Re: Velice potěší spotřeba?
Dovolím si to něco poupravit, A Pod kapotu každého malý osobního vozu patří benzín! Nejen, že má lepší zvuk a zátah turbobenzín než turbodiesel. S benzínem se mnohem lépe jezdí, než s tragicky líným zastaralý dieselovým motorem. Budoucnost patří benzín ožívá!!! :-!
Avatar - Snooob
26. 4. 2013 18:51
Re: Velice potěší spotřeba?
Ehnnn!
ten zvuk bude u dieslu určite lepší >:D >:D :
[odkaz]
po minúte a pol štartovania príchádza zvuk lahodiaci každému fanúšikovi automobilizmu
>:D >:D >:D
26. 4. 2013 19:08
Re: Velice potěší spotřeba?
Tak zvuk :yes: , Diesel kouř, kouř, kouř smog :no:
MINISTERSTVO ZDRAVOTNICTVÍ VARUJE diesel výfukové plyny způsobují rakovinu :-!
Snooob crap!
26. 4. 2013 20:40
Re: Velice potěší spotřeba?
:yes:
Avatar - šmoula nešika
27. 4. 2013 17:40
Re: Velice potěší spotřeba?
:yes:
27. 4. 2013 11:03
Re: Velice potěší spotřeba?
CNG diesel? Tak nevím, nikdy jsem neslyšel o vznětovém plynovém motoru, všechny CNG jsou diesely předělané na zážehové motory - byť občas používají vznět nafty, používají ho k zažehnutí plynové směsi a to z nich dělá zážehové motory.
Takže v podstatě jsi zde řekl že diesel nemá budoucnost, zatímco "tragické" zážehové motory ano >:D
27. 4. 2013 11:27
Re: Velice potěší spotřeba?
Ano tak správně :yes: TSI CNG :yes:
27. 4. 2013 15:10
Re: Velice potěší spotřeba?
S CNG souhlasím, se zbytkem ne.
Avatar - šmoula nešika
27. 4. 2013 17:40
Re: Velice potěší spotřeba?
>:D Furt to samé... Už tě podezírám, jestli si pokaždé neotevřeš poznámkový blok a neuděláš...
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2013 15:54
tak tento clanok nema chybu
[odkaz]

Naučíme vás poznat na první pohled rozdíl mezi novou Octavií a Rapidem:
- Pokud vidíte vozy vedle sebe, je Rapid o kousek kratší, užší a zaoblenější.
- Octavia má v zrcátku blikače, Rapid je má v blatnících.
- Vozy mají jinak posazené a tvarované zadní světlomety.
- Na rozdíl od Rapida má Octavia na zadním nárazníku „kočičí oči“.
- Při pohledu z boku je Octavia protáhlejší a má ostřejší rysy. Liší se zejména protažením zadního okýnka a jinými klikami.
- Rozdíl ve výrazu auta dokresluje odlišná maska chladiče a tvarování kapoty.

uz davno som sa tak nepobavil.... audi by tiez malo povinne vydavat manual s nazvom najdi 5 rozdielov ku kazdej audine :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - gld
26. 4. 2013 16:25
Re: tak tento clanok nema chybu
Tiež som sa smial...v praxi octu od rapida odlíšiš len podľa smeroviek v zrkadlách a odraziek na blatníku (kočičí oči).
Avatar - chlapecx
26. 4. 2013 16:39
Re: tak tento clanok nema chybu
samý takový na ptrvní pohled "viditelný věci" co? :-) >:-[] >:D
Avatar - Nerez
26. 4. 2013 17:00
Re: tak tento clanok nema chybu
Já je poznám zdálky jen zezadu podle světel, zblízka i podle blinkrů. Jinak nic, stejná auta ;-\
27. 4. 2013 15:03
Re: tak tento clanok nema chybu
A bude to horšie. V budúcej generácii bude rozdiel len vo VIN-kóde. V ponuke zvláštnej výbavy pribudne za cenu 0,00,-€ k položke "bez označenia motorizácie" aj položka "bez označenia modelu".
:-)
Avatar - Snooob
26. 4. 2013 18:54
Re: tak tento clanok nema chybu
Hej, vy dvaja - čo vôbec na stránkach o autách robíte?!
Onedlho budete rozozávať autá len podľa farby, čo?!
26. 4. 2013 16:50
Re: tak tento clanok nema chybu
Dost možná chytře promyšlený virál od Škodovky ;-)
Avatar - gld
26. 4. 2013 18:41
Re: tak tento clanok nema chybu
Pôvodne to je z ofiko škodovkárskej stránky na facebooku. Takže áno, je to od škodovky ;-)
Avatar - positivemind
26. 4. 2013 19:46
Re: tak tento clanok nema chybu
Tohle rozhodně promyšlený virál nebyl ;)
26. 4. 2013 20:26
Re: tak tento clanok nema chybu
Jak pozoruji tak byl protože to lidé sdílí jak šílení, tedy virál to je... možná kouzlo nechtěného.
26. 4. 2013 18:44
Re: tak tento clanok nema chybu
Teď si zkazil radost mnoha majitelů Rapida, kteří si mohli myslet ža mají Oktávku skoro Zadara...
26. 4. 2013 16:06
Kéž by
bylo možné jí v rámcí faceliftu malinko " rošlápnout"... ;-\
Rozbalit vlákno
1
26. 4. 2013 18:17
Re: Kéž by
Myslis, jako tak zhlehounka ji slapnout do xichtu? >:D
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2013 19:14
paaani
tak som sa vratil prave z nakupu ... poznate to piatok vecer.. kopec aut pred karfacom... ci tescom.... a co nevidim z dialky .... oproti ide skodovka.... vravim si parada zeby nova octavka? Pozeram no pecka to bude ona.... a zrazu ano... mate pravdu .. bol to rapid... nuz musim si ten clanok [odkaz] este dostudovat.... ale snad ich najblizsie uz rozlisim >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
26. 4. 2013 19:43
Fabia 2 zraje jako víno
Pořád vypadá neuvěřitelně svěže. :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
26. 4. 2013 20:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - qwert88
27. 4. 2013 11:07
Re: Fabia 2 zraje jako víno
tím nejlepším motorem myslíš zřejmě HTP? Ale ano dal bych mu přednost před 1.2TSI u kterých prí škodovka přestala měnit rozvoďáky v rámci záruky grátis, pak to je ještě starý 1.4 16v
26. 4. 2013 21:05
Škodovka - Fabie
Jedním slovem mr.ka, ale auto cz musí udělat reklamu, když se jedná o škodovku.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petrumr
26. 4. 2013 21:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 4. 2013 21:40
Re: Škodovka - Fabie
žigulíka :yes: [odkaz]
Avatar - tune.lar
28. 4. 2013 16:43
Re: Škodovka - Fabie
zde golf [odkaz]
28. 4. 2013 17:41
Re: Škodovka - Fabie
Ano já už dávno vím :yes:
26. 4. 2013 21:12
Na špínu fabia nejezdí
:no: [odkaz] :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
26. 4. 2013 23:30
2014 nový model?
Měl jsem dojem , že nový model je na spadnutí.. ;-)
V roce 2014 by měla být nová Fabia.
Toto mi přijde zbytečné.. ;-)
Rozbalit vlákno
0
27. 4. 2013 10:45
Facelift udělal z Fábky docela pohledné autíčko
Když si ji postavím vedle stále ještě se vyrábějící Corsy (která je podobně stará jako Fabia), tak mi Fábka připadá daleko modernější. Samozřejmě, že s mladšími koncernovými vozy (Ibiza, Polo) se po stránce designu nemůže moc srovnávat, za tu cenu je ale Fabia jednou z nejlepších koupí v dané třídě.

Říkejte si co chcete, ale superkvalitní interiér, dobré benzínové motory, stále ještě dostačující bezpečnost a uspokojivá spolehlivost staví Fábku mezi nadprůměrná autíčka dané třídy.

Už se těším na nástupce, vůbec bych se nezlobil, kdyby vypadal nějak takhle:
[odkaz]

BRAVO ŠKODA :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - qwert88
27. 4. 2013 11:13
Re: Facelift udělal z Fábky docela pohledné autíčko
Souhlasím, ale Fabie jejhezší jen na 16kách a v kombíku, nebo model Monte Carlo, jinak na malých kolech vypadá hrozně, Corsa je stále docela pohledná, ale Ibiza je určitě hezčí než Fabie, dokonce má lepší jízdní vlastnosti, jak jezdí Polo nevím, ale to je ododst dražší. cca 300tis za mal auto bych nedal.
Avatar - petrumr
27. 4. 2013 18:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
27. 4. 2013 23:39
Re: Facelift udělal z Fábky docela pohledné autíčko
To je sranda , ne ??
OPEL Corsa je tedy úplně někde jinde..jak designem tak technikou..
Corsa je auto roku v ČR 2007.. 2.místo v EU.
Fabia má i podvozek zastaralý proti koncernovému POLU a IBIZE...tam bych to bral!!
Škoda potřebuje nový model FABIE...tato krabička už lepší nebude!! :no: :no:
Jen ta cena je už celkem fajn.. ;-)
Avatar - qwert88
27. 4. 2013 11:18
nová generace Fabie bude...
určitě zas hit, podobně jako byla první generace, dvojková moc poprasku nezbudila, ale cenově mnohem dostupnější. 3 genrace bude určitě zas nižší a širšía asi i jízdní vlastnosti budou trošičku jinde, no uvidíme, spíš by mě zajímalo jaké budou motory, určitě by se tam hodily nové atmosferické 1.4,1.6mpi co montují do čínského Rapida, jen doufám, že nebude nějaký 1.0TSI s padajícím řetízkem >:D
Rozbalit vlákno
29
27. 4. 2013 15:18
Re: nová generace Fabie bude...
Doufám, že nevyřaděj 1,4 16V a "upgradujou" 1,2 TSI, protože kromě spolehlivosti je to vynikající motor :yes:
Co se týče 1,0 TSI, ten bude v UP!u
Avatar - petrumr
27. 4. 2013 18:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 4. 2013 19:13
Re: nová generace Fabie bude...
Nebo by tam mohli dát místo HTP 1,0 MPI ze Citiga ;-)
Avatar - guze
28. 4. 2013 14:28
Re: nová generace Fabie bude...
A nebo třeba šlapací by mohla bejt, ne?
Avatar - qwert88
28. 4. 2013 16:07
Re: nová generace Fabie bude...
1.0mpi je dobrej motor, ale do Fabie asi slebej, HTP má větší točák a objem což je ve větším autě výhoda, spíš bych se přimlouval za 1.2mpi 55kw z Rapida, ten by tam sedl jak p.... na hrnec :yes:
28. 4. 2013 17:09
Re: nová generace Fabie bude...
1,0 MPI (55KW) vs. 1,2 HTP (51KW)
Max. rychlost: 171 vs. 163 km/h
Zrychlení 0-100: 13,2 vs. 14,9
Spotřeba: 4,7 vs. 5,5
MPI ve všech parametrech vítězí. Co se týče 1,2 MPI, tak to je upgradované a přejmenované HTP ;-)
Avatar - twistedTSD
28. 4. 2013 17:16
Re: nová generace Fabie bude...
Je ale vhodné říct, že srovnáváš různá auta.
28. 4. 2013 19:25
Re: nová generace Fabie bude...
Ale srovnat se to dá, mo¨žná akorát bude o něco menší rozdíl ;-)
28. 4. 2013 19:27
Re: nová generace Fabie bude...
Nebrat Fabia I 1,0 MPI, velmi slabý motor 1,0 (37 kW) :-(
28. 4. 2013 19:30
Re: nová generace Fabie bude...
Já mluvím o tom v Citigu (44, 55 KW)
28. 4. 2013 19:33
Re: nová generace Fabie bude...
Promiň :yes:
28. 4. 2013 19:55
Re: nová generace Fabie bude...
V pohodě ;-)
28. 4. 2013 17:06
Re: nová generace Fabie bude...
1,0 MPI je úspornější, spolehlivější a silnější než HTP. Tvůj příspěvek je hloupý.
Avatar - guze
28. 4. 2013 17:14
Re: nová generace Fabie bude...
Nevim jak ty, ale já potřebuju mít v autě nějakou výkonovou rezervu, na předjetí, potřeba rychle odjet z místa atd. a to mi 1.0 MPI ve Fabii ani 1.2 HTP neposkytne, klidně považuj můj předchozí příspěvek za hloupý, ale to jsi tady možná ty a tvoje dělení aut do tříd, nazdárek. :-!
28. 4. 2013 17:51
Re: nová generace Fabie bude...
Ano, ale pořád lepší HTP než MPI ;-)
Avatar - guze
28. 4. 2013 17:56
Re: nová generace Fabie bude...
Z bláta do louže...
28. 4. 2013 18:15
Re: nová generace Fabie bude...
MPI je v reálu lepší prakticky ve všem. Jede zhruba stejně a přitom je robustnější, spolehlivější a kultivovanější. 1.2 HTP je jeden z nejhorších evropských motorů za posledních xxx let, nebrat! ;-)
28. 4. 2013 18:57
Re: nová generace Fabie bude...
HTP je motor postavený z 1.4 16V 55 KW,kde byl ubraný jeden válec.Motor v Citigo je nově vyvinutý třívalec a je to EA 211.Chce ho vyzkoušet a uvidíš ten rozdíl. :-!
28. 4. 2013 19:23
Re: nová generace Fabie bude...
Ano přesné tak, ale bohužel HTP to skončí výrobce náhradního MPI na třívalec :yes:
Avatar - twistedTSD
28. 4. 2013 19:29
Re: nová generace Fabie bude...
Nebylo to ubráním válce z 1.6?
28. 4. 2013 19:31
Re: nová generace Fabie bude...
Mě někdo tvrdil,že to bylo z téhle 1.4.
Avatar - twistedTSD
28. 4. 2013 20:21
Re: nová generace Fabie bude...
Já po tom nikdy nějak nepátral, ale všude jsem četl, že pochází z 1.6 MPI. A dávalo by to smysl, protože 1/4 z 1600 = 400, 1600-400 = 1200.
28. 4. 2013 20:26
Re: nová generace Fabie bude...
OK
Avatar - twistedTSD
28. 4. 2013 19:29
Re: nová generace Fabie bude...
Z jakého důvodu jeden z nejhorších?...Jinak, MPI je o 10 let novější motor, tudíž zejména ve spotřebě určitě posun je.
28. 4. 2013 19:31
Re: nová generace Fabie bude...
Chtěl jsem napsat MPI je lepší než HTP ;-)
28. 4. 2013 17:07
Re: nová generace Fabie bude...
Něco jsem zaslechl,ale je to neověřené. :-!
28. 4. 2013 17:08
Re: nová generace Fabie bude...
35KT/14-HB

44KT/14-Combi

:-!
Avatar - qwert88
29. 4. 2013 14:35
Re: nová generace Fabie bude...
HTP bylo jeden z nejhorších motorů tříválců, ale to byly převážně staré verze 40, 47kw, současné 51kw s prodlouženou převodovkou jsou v pohodě a je to spolehlivý a jednoduchý motor, což se teda o 1.2TSI říct nedá, byť to jede krásně, 1.0MPI ze citiga jede pocitově lí než HTP, ale to je tím že citigo je lehčí než fabia a motor 1.0 má logicky menší točák, takže se musí víc točit,1.2MPI z rapida by byl i do fabie určitě lepší...
Avatar - twistedTSD
29. 4. 2013 17:37
Re: nová generace Fabie bude...
Přesně. :yes: (myslím, že největší problémy byly s dnes již nevyráběnými "šestiventily" 40 a 44 kW)
27. 4. 2013 20:50
Hurvínek je FUN auto
:no:
Rozbalit vlákno
0