Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi A6 Avant vs. BMW 5 Touring vs. Mercedes E Kombi

V Auto Tipu 09/13 právě vychází: Mercedes opět získává pevnou půdu pod nohama, přičemž hlavní roli k cestě na vrchol sehraje „éčko“. S novým základním motorem by chtěl model E 200 Kombi konkurovat Audi A6 a BMW 5.
Zpět na článek
27. 4. 2013 16:38
27. 4. 2013 19:12
27. 4. 2013 19:59
28. 4. 2013 16:34
28. 4. 2013 16:37
28. 4. 2013 23:02
28. 4. 2013 17:37
29. 4. 2013 00:04
29. 4. 2013 16:27
29. 4. 2013 08:47
29. 4. 2013 11:51
30. 4. 2013 08:45
29. 4. 2013 16:30
29. 4. 2013 18:21
29. 4. 2013 22:59
29. 4. 2013 12:03
30. 4. 2013 00:44
30. 4. 2013 20:23
30. 4. 2013 21:33
1. 5. 2013 22:22
2. 5. 2013 12:44
2. 5. 2013 15:16
2. 5. 2013 17:39
30. 4. 2013 22:34
30. 4. 2013 22:50
30. 4. 2013 22:56
30. 4. 2013 23:02
30. 4. 2013 23:14
30. 4. 2013 23:17
30. 4. 2013 23:22
1. 5. 2013 00:28
1. 5. 2013 11:38
30. 4. 2013 22:54
1. 5. 2013 23:16
1. 5. 2013 23:41
30. 4. 2013 23:00
30. 4. 2013 23:15
30. 4. 2013 23:16
30. 4. 2013 23:21
30. 4. 2013 23:24
30. 4. 2013 23:28
30. 4. 2013 23:33
30. 4. 2013 23:36
30. 4. 2013 23:38
30. 4. 2013 23:29
30. 4. 2013 23:40
30. 4. 2013 23:51
30. 4. 2013 23:56
1. 5. 2013 00:03
1. 5. 2013 00:59
2. 5. 2013 12:38
2. 5. 2013 14:55
2. 5. 2013 15:19
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 09:45
Trochu divná..
..volba motorů, řekla bych :-|
Rozbalit vlákno
63
Avatar - M4Touch
27. 4. 2013 10:31
Re: Trochu divná..
Pro toho kdo nechce "chrochťák", ale ani bejt "sežranej" spotřebou benzínu, myslim, že ideální volba.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 11:27
Re: Trochu divná..
NIC proti takovým motorům, já jen že do KOMBI vyšší střední to asi nejspíš NENÍ "nejběžnější" motorizace... :-)
27. 4. 2013 13:03
Re: Trochu divná..
V tomhle máš pravdu, viz [odkaz]
27. 4. 2013 13:38
Re: Trochu divná..
Jo tak odtud beres to, ze toledo je stredni, octavka taky a superb vyssi stredni. Vec se ma tak, ze minule toledo by se za stredni svym zpusobem snad i povazovat dalo, nove toledo ale neni ani nizsi stredni, takze nekdo zapomel prepsat tabulku. Tady mas srovnani s nachlup stejnym rapidem: Rapid - delka: 4483, Toledo - delka: 4482, sirka: 1706 vs. 1703, vyska: 1461 vs. 1461, rozvor: 2602 vs. 2602. Jak vidis, rozmery jsou naprosto stejne, rapid je dokonce nekdy o par milimetru vetsi. Ted par obrazku: [odkaz] vs. [odkaz] Pri pohledu z boku je patrny stejny profil auta, naprosto totozne dvere a veskere prolisy. Lisi se pouze v naraznicich, svetlech a kolech. [odkaz] vs. [odkaz] Rozdil v zadu je take pouze v narazniku, ve svetlech a v umisteni SPZ. [odkaz] vs. [odkaz] Uvnitr jsou rozdily jeste mensi. Vozy se lisi pouze v detailech, jako je volant, hlavice radici paky, barva dvernich madel, design klik, budiky a grafika radia/navigace. [odkaz] vs. [odkaz] Octavka i superb jsou take razeny nestastne. Mohou byt maximalne na pomezi nizsi stredni a stredni resp. stredni a vyssi stredni, ale pokud chceme skatulkovat, tak octavii rozhodne do nizsi stredni a superba do stredni. Octavia je velikostne podobna autum, jako astra sedan, fluence, cruze, coz je jasna nizsi stredni, staci si najit rozmery. Superb je treba stejne dlouhy, ale uzsi, nez mondeo o jehoz strednetridnosti nemas pochyb.
27. 4. 2013 13:52
Re: Trochu divná..
SDA autům rozumí víc než Ty ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 13:58
Re: Trochu divná..
No, tady bych si už NEbyla až tak (absolutně) JISTA! ;-)
PS: Jejich zařazování vozů do tříd je někdy opravdu "diskutabilní" (nebo spíš BEZ DISKUZÍ špatné/špatně :-)
27. 4. 2013 14:05
Re: Trochu divná..
Podivej se aspon na ty obrazky, prosim (zvyrazneno cervenym napisem "[odkaz]").
27. 4. 2013 14:19
Re: Trochu divná..
>:D SDA nikam nic neřadí, je to sdružení dovozců, data poskytují tedy logicky členové.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 14:41
Re: Trochu divná..
Ok - tak si NE"poťukají na čelo", když jim Škoda Auto o(d) první generace Octavia tvrdí že jde o vůz STŘEDNí třídy a zrovnatak když do různých tříd zařadí Seat Toledo a Škodu Rapid :-)
PS: VY byste takovéhle zmetkotabulky snad "pustil" ven? ;-)
27. 4. 2013 14:51
Re: Trochu divná..
To musel bejt nejakej renonc zpusobeny naprosto nekompetentni osobou. Skodovka oficialne nikdy netvrdila, ze je octavia stredni.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 15:06
Re: Trochu divná..
Takže "klasika" = NEmůže za to "nikdo"
- ani SDA
- ani Škoda Auto
- je to tak již 17 let (a zatím si toho NEvšimla ani jedna strana :-)
27. 4. 2013 15:22
Re: Trochu divná..
Jak nikdo. SDA samozrejme.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 15:23
Re: Trochu divná..
(většinou velmi dobře informovaný) MT říká PŘESNÝ OPAK ;-)
28. 4. 2013 13:56
Re: Trochu divná..
Oficiálně automobilky málokdy používají dělení do tříd. V rámci jejich materiálů totiž nemá takovou hodnotu. Výjimky se najdou, katalog 508 myslím hovořil o "vyšší střední" (nechce se mi to teď kontrolovat, ale pamatuji si, že jsme se tu o tom jednou bavili). Nevím z hlavy rozměry, nicméně v principu nemám problém obříky střední považovat za "mainstreamovou" vyšší střední, která v té čisté podobě prakticky vymřela. Řada těch aut nahrazovala model vyšší střední a střední zároveň. Zajímavé je, že ve statistikách SDA je 508 zařazená jako střední. Nějak se zapomněli domluvit. :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 20:12
Re: Trochu divná..
P508 ve vyšší střední je stejná BUBOST jako Toledo ve střední ;-)
PS: NEvím kdo je "hlavní viník", ale myslím že SDA by NEmělo vydávat tabulky plné NEsmyslů (i kdyby jim automobilka tvrdila že audi Q7 je SUV, mají ho zařadit mezi AUTOBUSy "a basta" - fakta jsou fakta :-)
28. 4. 2013 22:13
Re: Trochu divná..
Můžeš se přihlásit, že jim v tom uděláš pořádek. :-) Pravděpodobně platí nějaké členské poplatky a určitě z tebe budou na větvi. ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 22:20
Re: Trochu divná..
Víte že bych to KLIDNĚ udělala? :-)
PS: Ale NEpřekvapilo by mne kdyby NEchtěli ;-)
(nechce se mi věřit že celá desetiletí NEvědí že tam mají HRUBÉ chyby - viz Rapid a Toledo v různých třídách :-)
28. 4. 2013 13:45
Re: Trochu divná..
Stačí se podívat, jaký bordel tam má kolikrát BMW. Nicméně Seat Toledo (je tam s ním i Exeo) ve střední je zatím asi největší vtip. :-) Podobně Volvo V40 ve střední (spolu s S60 a V60). Data SDA očividně posílají uklízečky. >:-[]

Jak říkám, SDA podle mě nic nikam neřadí, nic nekoriguje, jen těžko bude mít nějakou radu, kde by členové museli obhájit strukturu svých dat. Říkají tomu obchodní třídy, kdo ví, kdo za to vůbec u jednotlivých členů zodpovídá.
Avatar - Snooob
27. 4. 2013 10:32
Re: Trochu divná..
Prečo?!
Považujem to za ideálnu motorizáciu pre rodinné kombi (nie služobák!).
Víkendové výlety, dovolenka, nákupy, cukanie po meste... ideál. :yes:
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 11:31
Re: Trochu divná..
No jsme ("už") ve VYŠŠÍ střední, tam ca 130ti kW benzín myslím NEbude "nejtypičtější" motorizací + bych si "tipla" že u verzí KOMBI bude podíl naftových jednotek ještě mírně "převyšovat" čísla ze sedanů... ;-)
PS: Jinak ale "nic proti" - byť já bych do (jakéhokoli) vozu této třídy asi volila JINAK (mně vyhovuje V6 i "pouhé" střední.. :-)
PPS: A je (dost) možné že výsledky testu by "jen" se 4válcovou (ale) NAFTOU dopadly JINAK (audi by skončilo poslední s ještě VĚTŠÍM odstupem ;-)
Avatar - 3_diamanty
27. 4. 2013 11:54
Re: Trochu divná..
nie je to mozno najtypickejsia motorizacia ( tou je samozrejme dnes uz diesel ) ale kto skutocne nechce diesel nerobi 40 tisic rocne a nema rad naftu ale chce svizny zivy benzin ktory mu nezozerie penazenku a zaroven bude dostojny vykonom a kulturou chodu ako aj auto nebude cenovo prilis narocne tak je to super volba... za mna osobne by som bral taketo auto prave s tymito motormi kedze diesel nemusim a zase silnejsie benziny normalny clovek ani nevyuzije... ( jedine pretekar ) ... takze toto je idealna benzinova kombinacia z hladiska spotreby vykonu a aj ceny auta :yes:

osobne by som bral Ecko.... vyzera uzasne je uzasne a ma aj super motor :yes:
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 12:30
Re: Trochu divná..
Dobrá volba - však také (Ečko) test (celkem "jednoznačně") VYHRÁLO :yes: :-)
Avatar - Bristol
28. 4. 2013 09:56
Re: Trochu divná..
skutečně? Tak to je dobrá zpráva-mám rád mercedesy, kdo skončil poslední? A6? ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 10:02
Re: Trochu divná..
Ano 1. MB-E 2. BMW 5 3. Audi A6 ;-)
(MB navíc relativně "s odstupem" :-)
Pozor, beru výsledky "TESTu aut"! Ne závěrečný "přepočet" zvaný NÁKLADY - kde díky nepatrně nižší ceně (u shodně vybavených vozů o 1500€? nebo kolik) "čáry máry fuk" se na druhé místo "najednou" dostalo audi! ;-)
Avatar - Bristol
28. 4. 2013 10:10
Re: Trochu divná..
je to autotip ne? Tak přece nemůže být koncernové auto poslední že?? >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 10:17
Re: Trochu divná..
U nás se jmenuje AutoBild, ale ANO (a ANO ;-)
PS: 1500€ v celkové ceně vozu vyšší střední jasný DŮVOD "přejít" z BMW na audi (a hlavně koupit si dle testu HORŠí vůz!!!) = "MILUJI" tyhle "přepočty" :-)
Avatar - Bristol
28. 4. 2013 11:54
Re: Trochu divná..
sice nejsem cílová skupina ale jestli má člověk na auto této kategorie je dle mého celkem hřích koupit audi místo mercedesu nebo BMW... ;-) byť jsou na technicky podobné úrovni tak image bavora a švába je diametrálně jinde-v Severní Americe, Rusku a blízkém východě o tom ví svoje... :yes:
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 12:04
Re: Trochu divná..
Mně přišlo hlavně "absurdní" udělat test, zveřejnit ZÁVĚRy testu (včetně pořadí automobilů) a pak k tomu "dodat/dodělat" tabulku která kvůli "zlomku pořizovací ceny" ZMĚNÍ pořadí/výsledky testu! :-|
PS: VWaudi jistě moc dobře ví proč se tak snaží v Číně ;-)
Avatar - Bristol
28. 4. 2013 15:09
Re: Trochu divná..
...v číně má cokoli od VW(ale i GM) podobně silnou pozici jako u nás v evropě(respektive USA)
Avatar - dal
28. 4. 2013 16:13
Re: Trochu divná..
:yes: U mne je Audi také pod Mercedesem i BMV. Já vidím Audi jako takovou podprémii spolu s Volvem.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 16:32
Re: Trochu divná..
..byť to koncernoVWí fandové NEradi slyší, díky "kompromisní" konstrukci (jsou to prostě PŘEDOkolky) si to náskok díky reklamě ZASLOUŽÍ ;-)
29. 4. 2013 22:20
Re: Trochu divná..
Nechápu proč. BMW si na prémiovost jen hraje. Neberme v potaz otázku poháněné nápravy (to v 99% běžných jízdních situací u vyšší střední - ještě v kombíku nikdo neřeší). Pokud chci zažít pocit luxusu, jdu do Audi A6. Nejlepší interiér (tak o dvě třídy oproti zbývajícím), vynikající zpracování, technologie, které třeba pětka nenabídne (už jen blbá masáž na předním sedadle je v BMW výsměch a plivnutí do očí zákazníkovi), jako jsou LED diodové světla, kompletní pneumatické odpružení, lepší střední audio od BOSE (BMW se konečně naučilo dávat do svých aut Bang&Olufsen) a další věci. Vše je v Audi lepší a vychytanější. Zkuste si třeba funkci adaptivního tempomatu. BMW řady 5 je tedy hodně o kompromisech, musíte mu ledacos odpustit (prohřešky proti ergonomii - blinkry) a musíte se naučit žít s jeho podvozkem, který na podélných nerovnostech ustřeluje tak, že se to někdy nedá ani korigovat volantem. Čtyřválcová nafta bude v A6 za všech jízdních režimů tišší s lepším (spíše benzinovým) projevem. BMW hodně sází na brutální sílu značky, ale Audi je na tom lépe téměř ve všem. A netahejte mě prosím do nějaké nepřiměřené lásky k Audi, to jsou fakta. Mně osobně jsou všechny tři zmíněné značky u zadku, nejvíce mám asi rád Mercedes, ale pravdou je, že cokoliv pozitivního na stranu Audi a cokoliv negativního na stranu podprémiového BMW je tady bráno spíše jako hrdelní zločin. Otázka na Kylie: proč nemáte ráda koncernová auta? A neodpovídejte otázkou, proč já nemám rád BMW. Já svou pětku miluju, ale je to jako Alfa Romeo, musíte ji odpustit hodně nedostatků a nedodělaných věcí.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 22:35
Re: Trochu divná..
Odpověď: Protože jsou to naprosto "tuctová" auta (používající LEVNOU techniku - tam kde to není vidět, tam co se dělá "auto autem") a DAVY lidí z nich "šílí" (a mylně je považují za ETALONy apod. :-)
Plus NEmám ráda F. PIËCHa (je to opravdu "špatný" člověk)
PS: Je to asi jako když davy šílí (tu) po Madonně, tu po Britney, pak po Adele - a přitom je tu TOLIK lepších zajímavější originálnějších kvalitnějších... ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 22:43
Re: Trochu divná..
Tak a teď ke ZBYTKU vašeho příspěvku ;-)
- s tím "hraje si na prémiovost", to je HODNĚ "šílené"! ZÁKLAD prémiovosti je konstrukce auta - ta byla a je u BMW "skoroabsolutní" (u audi "skoropřesněnaopak").
- šílíte-li z interiéru audi A6, zkuste Lexus GS 450h - ten zase (komplexně, nejen kabinou) NADCHL mne
- NEbrat v potaz otázku poháněné nápravy je ABSURDNÍ, vy snad jezdíte/řídíte stále stejně, ať zatáčku projíždíte předokolkou nebo zadokolkou? Že to je "nějak jinak" pozná 99% řidičů (ne že by asi všichni věděli "čím to/co to je" :-)
- zrovna v porovnání 20 (25)d a 2.0 TDi jste NEtrefil stodolu, těžko v portfoliu obou automobilek najít motorizace s VĚTŠÍMA rozdílem (v oblasti naftových 4 válců VWaudi zaspalo NEjen za BMW
PS: Víte že existují i auta mimo D3? ;-)
29. 4. 2013 14:36
Re: Trochu divná..
to jsou zase moudra...
ono tech lidi, kteri si koupi vyssi stredni a nenajedou 40 tis. rocne moc neni...
to uz pak neni ani tak otazka zda naftu nebo benzin, ale daleko spise: zda vubec vyssi stredni...

jeste ze ted vsichni potencialni kupci vedi, co bys bral.

jinak jsem rad, ze se tobe vyhovelo vyberem motoru, protoze ty si urcite jedno z tech aut koupis a proto te to eminentne zajima >:D
Avatar - Snooob
27. 4. 2013 14:14
Re: Trochu divná..
To, že je to vyššia stredná trieda neznamená, že auto musí nabehať 80 000 km ročne!
Bežné rodinné (!) auto dá cca 15 000 km a myslím, že testované motorizácie na to bohato stačia!
PS: aj ja by som bral ako lepšiu alternatívu strednú s V6 - taký Superb Combi 3.6 FSI V6 4x4 - čo ty na to!
>:D >:D >:D

EDIT: to, že sa testujú "okrajové" motorizácie/verzie je len dobré - a takých testov strašne málo!!!
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 14:47
Re: Trochu divná..
V (bývalé) "západní" Evropě se najezdí trochu VÍC než v česku - počítá se s průměrem 20.000 km ročně (viz servisní knížky) - a auta "vyšších" tříd ten průměr dělají spíš "shora" = najezdí víc než ... nějaká městská příměstská vozítka..
PS: Souhlasím že to NEní špatný test :-)
27. 4. 2013 21:29
Re: Trochu divná..
S tím Superbem souhlasím ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 22:10
Re: Trochu divná..
Ano vůz střední třídy s V6 (a technikou vyšší střední) to je opravdu PARÁDA ;-)
PS: NEmluvím o SUPERBu (tam je to "poněkud naopak" :-)
28. 4. 2013 13:26
Re: Trochu divná..
Správně :yes:
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 20:13
Re: Trochu divná..
:-) "nespletl" jste se? :-)
Avatar - Bristol
28. 4. 2013 11:59
Re: Trochu divná..
nevím jestli je prémiové kombi vyšší střední třídy zrovna typickým představitelem rodinného vozu... ;-) drtivá většina těchto vozů(a hlavně v kombíku) končí jako vozy firemních flotil(hlavně v západní evropě) či vozy taxislužby(v hojné míře aj u nás) a v základních dieselech, ale i tak jsem rád, že se pod kapotou objeví i základní benzín :yes:
28. 4. 2013 14:15
Re: Trochu divná..
Prémiová střední skutečně není ideální pro přepravu dětí. Díky dětským sedačkám je vzadu relativně málo místa. Navíc běžná střední je rozměrově na úrovni prémiové vyšší střední. Takže je to spíš otázka toho, jestli si takové auto můžeš dovolit. V příměstském provozu ty základní jednotky stačí. Stačí se podívat na paletu motorizací střední třídy a porovnat ji s tímhle základem.
Avatar - Bristol
28. 4. 2013 15:56
Re: Trochu divná..
nevím jak v jiných zemích ale v tuzemsku má asi většina rodin celkem problém vyhodit přes milion korun za prémiové kombi...a z těch, co na podobný vůz mají tak nejspíš jezdí větším SUV nebo MPV...pravděpodobně ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 16:33
Re: Trochu divná..
Mimo česko je to přece jen (hodně) "jiné" - za "normální" se považuje mít auto ve (do) výše 6ti měsíčních platů...
Avatar - Bristol
28. 4. 2013 16:35
Re: Trochu divná..
to v ČR možná taky: průměrný plat je nějakých 25 tisíc...takže to nám vychází nějakých 150-160 tisíc-a to je dost možná běžná realita českého trhu >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 16:52
Re: Trochu divná..
Možná zatím NE zcela byla, ale i do česka (konečně - byť tady to není zrovna "positivní") dorazil kapitalismus = do budoucna by toto pravidlo mělo platit i pro český trh ;-)
28. 4. 2013 21:52
Re: Trochu divná..
Svět je jen Česká republika? Diskuze je snad o vhodnosti základního motoru do vyšší střední. Znám řadu párů, které mají vozy i o třídu výš. A nejsou to dědici průmyslových gigantů. Normální střední třída (v moderním pojetí), vysokoškolsky vzdělaní odborníci.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 22:06
Re: Trochu divná..
:yes: :-)
PS: Zajímavé že zrovna v (relativně malém) česku se TAK ČASTO setkáte s "tímto pohledem" (že svět končí na hranicích - nebo tak něco ;-)
Avatar - 3_diamanty
27. 4. 2013 11:55
Re: Trochu divná..
absolutny suhlas :yes:

ideal :yes:
27. 4. 2013 14:18
Re: Trochu divná..
Pro české podmínky nepochybně ano, zde si auto této kategorie "běžná" rodina dopřát nemůže, v Německu, Nizozemí apod. si ale spousta rodin auto vyšší střední koupí a pro malé nájezdy bych to viděl jako zajímavou volbu. Stačí se podívat na autoscout.de, kde například BMW 520i a 520d tvoří mnohem větší část nabídky ojetých aut ež u nás např. na tipcars
Avatar - KANKUNEN
27. 4. 2013 15:06
Re: Trochu divná..
Nevím proč by se dokola měla testovat jen nafta.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 15:27
Re: Trochu divná..
Protože zrovna v KOMBI verzích (zřejmě) naprosto DRTIVĚ převládá? ;-)
..a samozřejmě je DOBŘE otestovat i "jiné" motorizace, ale to (tyto benzíny) by se asi víc "hodilo" do verzí sedan :-)
Avatar - Bristol
27. 4. 2013 20:00
Re: Trochu divná..
...já zase věřím že v zemích mimo EU se benzinové E docela dobře prodá, pravda nevím, zda-li zrovna v kombíku... >:D
28. 4. 2013 14:23
Re: Trochu divná..
To je opravdu takový rozdíl mezi kombi a sedanem? Ani bych neřekl.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 20:14
Re: Trochu divná..
Mimo Evropu jistě NE, zde bych "si tipla" že naftových bude možná VÍCe kombi než sedanů..
28. 4. 2013 22:07
Re: Trochu divná..
Píšeš hodilo. Karoserie to podle mne moc neovlivní. Rozdíl může být leda tak v tom, že kombi bude v průměru zaplněnější, nicméně hmotnostně i aerodynamicky na tom bývají obě varianty velmi podobně.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 22:22
Re: Trochu divná..
Tady jste reagoval asi na JINÝ než můj textík.. ;-)
29. 4. 2013 10:52
Re: Trochu divná..
"..a samozřejmě je DOBŘE otestovat i "jiné" motorizace, ale to (tyto benzíny) by se asi víc "hodilo" do verzí sedan"
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 11:42
Re: Trochu divná..
Pardon, už jsem "zachytila stopu" :-)
Avatar - Bristol
27. 4. 2013 16:38
tipTesty
toto mě docela štve: nechápu proč se sem cpou testy autotipu a ještě jen jejich třetina: když už tak ať se s redakcí autotipu domluví a dají sem celej protože takhle je to jen reklamní tahák na to aby si člověk skočil do trafiky a vysolil tři pětky za tendenční paskvil-kvůli jednomu slušnému testu z deseti čísel...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - šmoula nešika
27. 4. 2013 17:20
Re: tipTesty
Kápnuls na to. Je to prostě a jednoduše tak, jak píšeš. Reklama zdarma a pár příspěvků k tomu.
Avatar - Bristol
27. 4. 2013 19:12
Re: tipTesty
nemám nic proti reklamě a marketingu(však to také studuju) ale takovéto sprosté chytání lidí je docela hnus-nemám nic proti reklamě na autotip, odkaz na předplatné, nebo odkaz: právě v prodeji(dočtete se to a to) ale tohle už je přece jen trochu moc... :no:
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2013 19:37
Re: tipTesty
Když to studujete, alespoň VÍTE, že časem bude (velmi pravděpodobně) "ještě hůř" ;-)
PS: Ale jinak NAPROSTO SOUHLASím
Avatar - Bristol
27. 4. 2013 19:59
Re: tipTesty
právě proto že je to obor který studuju tak vím, jak špatně se někdy reklama a reklamní akce dělá...
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 20:18
Re: tipTesty
..proto bude STOUPAT podíl "skryté reklamy" :-|
28. 4. 2013 11:46
Zajímavý test.
kvituju s povděkem, benzínové auta už dneska snad ani nikdo netestuje, pokud to není bezpodmínečně možné jinak /tzn. třeba 911/, asi utratím mrzký peníz za jeho tištěnou verzi.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 11:50
Re: Zajímavý test.
S rozvahou! Je to přeci jen 30 (nebo kolik) kč ;-)
Avatar - boost.
28. 4. 2013 12:39
Re: Zajímavý test.
Teď jsem si toto číslo koupil zvláště jen kvůli tomuhle testu, no nic zajímavého jsem se moc nedozvěděl. To jsem to rovnou mohl přečíst v Albertu, a neutrácet za takový plátek 30 Kč.

Já jsem měl předplatné Auto Tipu po čtyři roky, letos jsem to zrušil. :-!
28. 4. 2013 14:31
Re: Zajímavý test.
Takových plátků mám kolem postele hromady. Auta, motorky, bydlení, žrádlo, cvičení...
kdybych tohle odboural, tak si můžu koupit? no zase nějakou jinou hovadinu :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 16:34
Re: Zajímavý test.
Jsou LEPŠÍ a HORŠÍ (časopisy i auta ;-)
PS: U vás doma (asi nejen kolem postele) to MUSÍ "vypadat" :-)
28. 4. 2013 19:29
Re: Zajímavý test.
Architekt to chtěl publikovat ;-) ale mně je to proti srsti.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 19:32
Re: Zajímavý test.
Zbytečná skromnost.. ;-)
..hlavně DEJTE VĚDĚT až a kdy kde to vyjde/-šlo :-)
29. 4. 2013 06:20
Re: Zajímavý test.
Já radši mít a nechlubit se. Vaše cesta je přesně opačna, což samozřejmě respektuji.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 10:54
Re: Zajímavý test.
V česku rozhodně ROZUMNÝ přístup.. ;-)
PS: NE"chlubím" se, říkám co mám. Že se mé auto někomu zdá :no: a vám mé kabelky příliš "luxusní" (nebo co) a naopak ledvinka na výlety naopok "příliš" MÁLO, to je spíš problém vás - já jsem s "tím i oním" SPOKOJENA :-)
Avatar - Bristol
28. 4. 2013 15:58
Re: Zajímavý test.
to je normální-taky jsem tu chybu jednou udělal: přečetl si tady na acz půlku testu a zajímal mě celý, takže jsem vysolil tři pětky za autotip a po deseti minutách putoval do koše protože nic dalšího ke čtení tam nebylo... ;-)
28. 4. 2013 14:29
Re: Zajímavý test.
Nu co se dá dělat. Asi budu muset odložit nákup módního hitu pro toto jaro zvaný ledvinka, na příští měsíc :-(
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 16:30
Re: Zajímavý test.
POZOR, značková ledvinka je tak roční předplatné.. ;-)
PS: Tak CO nosíte na výlety VY? :-)
(DOČASNĚ - na odpověď - ruším ten 100 metrový ZÁKAZ přiblížení ;-)
28. 4. 2013 19:21
Re: Zajímavý test.
A věřila byste, že šusťákovku jsem na sobě neměl nikdy v životě a s ledvinkou je to úplně stejné?
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 19:24
Re: Zajímavý test.
Nějak NEvím kde jste sebral "šusťákovku" - ani nevím co to přesně má být.. :-)
..ale ledvinku na výlety opravdu NOSÍM (jinak většinu kabelek mám PRADA - ty předpokládám též NEnosíte, nebo že by..? ;-)
PS: Tak(že) CO nosíte na výlety? :-)
(uděluji ještě JEDNU VÝJÍMKU ze "100 metrového pravidla" ;-)
28. 4. 2013 19:26
Re: Zajímavý test.
Kapsáče, tam se mi vejde všechno co potřebuju a nemusím se ničím obmotávat...
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 19:30
Re: Zajímavý test.
To by mne zajímalo CO byste asi říkal, kdybych na sobě měla (místo ledvinky) "KAPSÁČE" :-)
PS: Elegantně jste se "vyhl" těm kabelkám, že by (přece)? ;-)
Avatar - boost.
28. 4. 2013 22:55
Re: Zajímavý test.
A botičky od Diora taky máte? Nechutné, jak se tu chlubíte. Nikdo si z vaší kabelky na p**el nesedne.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 22:58
Re: Zajímavý test.
NE + ta kabelka NEbyla (vůbec) pro vás - ta byla jen REAKCÍ na tu "ledvinku" - zkuste si přečíst celou diskuzi (souvislosti) a až PAK "kritizujte" ;-)
PS: Omlouvám se, ale "běžné" značkové výrobky (Wolford, Prada, Tod´s atp.) ve Wien (v Rakousku) NEjsou považovány za "nevhodné" - a asi narozdíl od česka jsou "celkem běžné" (a NE v "horních 10 tisících" jak jsem se shodou okolností včera dozvěděla). Takže ještě jednou PARDON :-|
Avatar - boost.
28. 4. 2013 23:12
Re: Zajímavý test.
Kdybych si ji nepřečetl, asi těžko bych na vás reagoval. To zaprvé. A já vůbec neřeším, že v ČR je vnímání značek trochu "posunuté", a že ve Vídni (ano, vím co je Wien a kde leží), ale to, že se tu jimi chlubíte. Já mám zase dvoje krásný adidasky a taky vám to necpu. Tohle něčím zavání. :-!
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 23:21
Re: Zajímavý test.
Vidím že mé OMLOUVÁM se a (ještě jednou) PARDON víceméně NEmělo vliv.. :-|
Když napíšu čím jezdím = JE TO ŠPATNĚ
Když napíšu co nosím = JE TO ŠPATNĚ (a ni DOUBLE omluva NEpomůže = BEZVA :yes: :-)
Avatar - boost.
28. 4. 2013 23:33
Re: Zajímavý test.
Omluva přijata. :-!
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 23:42
Re: Zajímavý test.
To jsem (opravdu) RÁDA :-)
PS: Jen ještě doplním, že tou závorkou "v Rakousku" jsem NEmyslela že by někdo NEvěděl kde je Vídeň (většinou se snažím psát názvy měst "v originálu" - přejmenování typu Regensburg = Řezno se mi moc NE"líbí"), ale že to platí pro Wien (kde se nejvíce pohybuji) ale i pro celé Rakousko..
..už "raději" KONČÍM
Dobrou noc :-)
29. 4. 2013 06:26
Re: Zajímavý test.
No, v kabelkách se s Vámi opravdu srovnávat nemůžu :-) Ale ledvinka, byť by byla značková mi nesedí ani u chlapa, ale u ženy, tam je to opravdové faux-pas.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 10:53
Re: Zajímavý test.
Nu SMIŘTE se s tím, že na výlety v "kapsáčích" chodit NEbudu (asi zůstanu u té ledvinky ;-)
28. 4. 2013 14:43
Tomuto říkám krásná auta
A ani ta cena není vůbec špatná, něco přes milion za reprezentativní model vyšší střední třídy s dobrým motorem a výbavou je pěkná nabídka. Dříve tyto káry bývaly mnohem dražší.

;-)
Rozbalit vlákno
106
29. 4. 2013 16:33
Re: Tomuto říkám krásná auta
Chce se to fakt svest. Zvazoval jsem Avensis, Mondeo, ale třeba ted co mam novou A6 tak se to moc srovnávat neda, vyssi stredni je o trochu jinde nez spotrebni stredni. A když si da clovek vzduch. podvozek a akusticka skla, to je pak teprve parada ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 17:02
Re: Tomuto říkám krásná auta
Ano, akustická vrstvenná bezpečnostní protihluková skla, ne(jen) obyčejný podvozek s klasickými tlumiči a pružinami, pořádné závěsy náprav - nemohu si NEJPRECIZNĚJI postavený vůz STŘEDNí třídy vynachválit :yes: :-)
PS: Bohužel většina automobilek na to(též) potřebuje min. vůz VYŠŠí střední třídy ;-)
29. 4. 2013 17:54
Re: Tomuto říkám krásná auta
Ale no tak, nechces snad rikat, ze C5 pojede do zatáčky stejne jak A6. Nerikam na rovnem useku, ale jinak to je o trochu necem jinem...
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 18:49
Re: Tomuto říkám krásná auta
To asi ne (nevím nezkoušela jsem), ale NEmyslím si že by PŘEDOkolková A6 byla zas nějak "zcela dramaticky jinde" - vím jak jezdí A4 (předokolka) a v (mých oblíbených) přejezdech z dálnice na dálnice a "skorokruhovém" stoupání/klesání jedu rychleji s C5 V6 (na což může mít určitý vliv "praxe" - nicméně překokolka A4 žádný "převrat" oproti C5 V6 rozhodně NEní.. ;-)
PS: Audi A6 by (vzhledem k třídnímu i cenovému rozdílu) ale MĚLA být - jaký máte motor?
(ten můj je - vzhledem "jen" k tomu přednímu pohonu "přiškrcen" na 177 kW :-)
PPS: Jinak to C5 "do zatáčky" je hlavně ULTRA "klišé" (z kterého jsem "praxí" za ty roky /dvě C5ky V6/ už "vyléčila" docela DOST automobilů/-istů ;-)
29. 4. 2013 22:53
Re: Tomuto říkám krásná auta
Tak samo ze ne predokolkova, ale quattro ;-) Je az neskutecne, co vyssi stredni s takovou vahou a skoro 5m dokaze v zatáčce. Mam 180kW a myslim, ze je to tak akorát, u nas je to stejne az az a o papiry >:D Také nechapu jak muze byt na dvacítkách auto tak komfortni, hodne tedy ale dela vzduch.podvozek, kamarad ma tu samou na osmnáctkách a klasických tlumicich a to moje je komfortnejsi. Jedina vitka je, ze jsou hlucne gumy na hrubem povrchu, tam ty Pirelli PZero tedy nic moc. Ta A6 i když se to prezene tak říká chci vic chci vic, akorát pak jiz klouze po všech 4 kolech ze zatáčky, na to je 4kolka zradna, drzi drzi a pak...No ale moc to jiz zkouset nebudu, na to se mi moc libi abych ji hned poslal do automobilového nebe. Podle mne u VW tak A6 dava největší smysl, zadny podvozek ala passat, quattro a 3.0TDI, opravdu moc tichy a kultivovany motor. Podle mne je 177kW na predokolku moc, uz vse nad 120kW ma podle mne problém, hlavne na mokru apod., i když je pravda ze se limity podvozku stále posunuji dal. Vim ze nemas rada VW, ale zkus projet tu A6, uvnitř je moc pekna, zkus komfortni odvetravane masazni sedacky, kde se ti dofouknou boky na sedačce a obepnou ti cele telo, drevo ala jachta a pak sedni do Mondea, neskutecny rozdil ;-)
Avatar - white label
29. 4. 2013 23:13
Re: Tomuto říkám krásná auta
Pak sedni do Mondea??? To chceš srovnávat A6 s Mondeem??? Klidně napiš: pak sedni do Ečka, protože i tam bude (v tomto ohledu) zřetelný rozdíl, ale srovnání s Mondeem je úplně mimo mísu, tím A6 vůbec nelichotíš, naopak...
29. 4. 2013 23:21
Re: Tomuto říkám krásná auta
Chtel jsem jen naznacit, ze vyssi stredni ma proti stredni smysl ;-) Coz tady kde kdo, aniz by v tom aute sedel ci jel dost často pise. Ale když uz vyssi stredni tak ve vybave, tedy muj názor.
Avatar - white label
29. 4. 2013 23:24
Re: Tomuto říkám krásná auta
Já tedy každé auto raději v pořádné výbavě. Takže klidně raději "nabušený" (včetně motorizace) meinstream, než "prémiový holobyt". Ideálně tedy nabušenou prémii a pokud prémii se dvěma páry dveří, tak určitě vyšší střední a výš. ;-)
29. 4. 2013 23:33
Re: Tomuto říkám krásná auta
Tak tak :yes:
Volba byla jasna nabusene Mondeo nebo nabusena skoro nova A6 (pravda ze o 40 procent drazsi), ale nelituji to auto ma opravdu hodnotu 2x Mondea ;-) Ale 4x jako byla puvodni cena, to bych uz tedy nedal.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 23:36
Re: Tomuto říkám krásná auta
No ta TAM vzniká asi ten NEJVĚTŠÍ cenový rozdíl - "nabušený" vůz střední třídy s 6ti válcem pořídíte za (ca) miblion (doslova "se vším všudy včetně 5let záruky).
Za Lexus GS 450h dám miliony DVA
Avatar - white label
29. 4. 2013 23:39
Re: Tomuto říkám krásná auta
Ten "miblion" je co? Nablitý milion, nebo milion schovaný v Bibli?
>:-[] ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 23:41
Re: Tomuto říkám krásná auta
40.000€ :-)
Avatar - white label
29. 4. 2013 23:50
Re: Tomuto říkám krásná auta
Aktuálně jen 38.910,51 €.
29. 4. 2013 23:55
Re: Tomuto říkám krásná auta
49.000 € ;-)
Avatar - white label
29. 4. 2013 23:59
Re: Tomuto říkám krásná auta
Tolik si dal za tu skoro novou A6?
30. 4. 2013 00:02
Re: Tomuto říkám krásná auta
Puvodne 92.000, takze slusna sleva a max vybava a 4 roky ještě záruka, Nemci jsou fakt ale slusni, auto je jak nove, nikdo neveri ze není ;-)
Avatar - white label
30. 4. 2013 00:10
Re: Tomuto říkám krásná auta
Sice nevím úplně přesně jak "staré" to bylo a kolik to mělo najeto, ale sleva hodně slušná. Pokud se dotyčný trefil konfigurací do tvého vkusu (což v mém případě bývá relativně vzácně) pak to může být i hodně dobrý kauf.
30. 4. 2013 00:12
Re: Tomuto říkám krásná auta
3 mesice stravene na audi.de ;-) Rok stare, najeto 20.000km. Puvodne 5 let záruka, v servisce byl jen udaj, ze nahrali novou navigaci jinak nic, tak doufam ze to tak zustane ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 00:01
Re: Tomuto říkám krásná auta
49 t,? To asi NEchápu... :-|
30. 4. 2013 00:03
Re: Tomuto říkám krásná auta
white label chape, viz vyse ;-)
Avatar - white label
30. 4. 2013 00:06
Re: Tomuto říkám krásná auta
Musíš se stále učit od chápavějších, viz 23:59. :*) >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 00:09
Re: Tomuto říkám krásná auta
:-)
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 23:58
Re: Tomuto říkám krásná auta
SUPER :yes: :-)
Káva v česku zas vyjde o pár centů MÉNĚ ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 23:29
Re: Tomuto říkám krásná auta
Smysl BEZ diskuzí má, trochu problém může být (při stejné motorizaci) cena. Při přičtení "slušné výbavy" není problém dostat se na (přes) 2 miliony kč - což je narozdíl od běžných vozů střední třídy VELKÝ nárůst..
PS: I tak by "změna" z C5 V6 Exclusive Criollo za Lexus GS 450h NEmusela být úplně špatnou myšeňkou.. :-)
29. 4. 2013 23:36
Re: Tomuto říkám krásná auta
Ja mohl mit GS, ale rodina = kombik, ale i tak ta A6 je o malinkato lepsi nez nove GS a to mam Lexus rad i jeho neprustrelnou spolehlivost. A quattro, tam ma zase Lexus minus, ze 450h není 4x4 jako RX.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 23:40
Re: Tomuto říkám krásná auta
Tak já to mám NAOPAK - z 99% jezdím sama, výjímečně jsme 2.
4x4 mi nechybí, právě NAOPAK (na to máme doma "krabici" - k té to tak nějak "patří") zadní pohon mne spíš "těší" - maličko jsem vyšší střední zvažovala již před lety (Citroën C6 - jeho "dvojité odpružení" mne opravdu "dostalo" - jak to popsal Martin Vaculík: "Máte pocit že plujete zavěšení pár centimetrů na vozovkou" - to jinak zažijete jen v CL a S-Klasse..), ale pro mne samotnou mi to přišlo (a stále příjde) "trochu moc" (velké)
29. 4. 2013 23:49
Re: Tomuto říkám krásná auta
Tak to sem mel taky když jsem sedl do A6 na vzduchu, fakt neskutecny rozdil. Doporucuji vyzkoušet ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 00:03
Re: Tomuto říkám krásná auta
Já sedám "na vzduch" skoro denně.. ;-)
..a nemyslím jen C5 (kde to sice není vzduch, ale funguje to stejně :-)
Avatar - white label
29. 4. 2013 23:17
Re: Tomuto říkám krásná auta
Co máš pořád s tou A6 s FWD, to je kombinace, na kterou u nás prakticky téměř vůbec nenarazíš...
Ostatně už i 5er/Ečko s RWD tu začíná být pomalu (ale jistě) "vzácnost". Diesel + AWD + automat, to je to co teď u D3 ve vyšší střední v Evropě frčí. A konkrétně u nás se prodává víc benzínových A6, než benzínových 5er.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 23:26
Re: Tomuto říkám krásná auta
Ano, já vím - "vše" bude brzy 4x4 :-)
Ham. bude URČITĚ vědět jaký je podíl FWD na celkových prodejích (nemyslím zrovna v česku)
PS: Už i ta C5 bude příště (také) 4x4 (a počet takových modelů a jejich motorizací v kombinaci s pohonem všech kol také jen poroste..
PPS: No a jakou jsem měla zmínit A6ku? Ta FWD porovnat (jakž takž) JDE - 4kolka se v zatáčce BUDE chovat jinak ;-)
29. 4. 2013 23:29
Re: Tomuto říkám krásná auta
Souhlasim a myslim ze Kylie v A6 quattro ještě nejela, jinak si myslim, ze by zmenila názor jako ja >:D zaprisahly odpurce koncernu a jezdim v nove A6 ;-)

PS: i když od VW mne odrazuji spis lide a Skoda, která je u nas si myslim hodne precenovana.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 23:33
Re: Tomuto říkám krásná auta
Kylie pár let jezdila s Bentley Continental GT - bylo na jednu stranu "bombastické" (třeba ve spotřebě :-) ), ale trošičku "tupé" na předek (bez legrace! ;-)
PS: Co se A6 týče, dala bych na "úvodní" srovnávací test v britském Autocar (?), že reálné rozdíly mezi vozy jsou malé, rsp. MENŠÍ než kdy byly a větší vliv mají "osobní preference", než reálný rozdíl mezi jednotlivými značkami (Jaguar, BMW, Mercedes, Audi)
Avatar - white label
29. 4. 2013 23:36
Re: Tomuto říkám krásná auta
Ad P.S.: Konečně z tebe vypadl taky nějaký rozumný názor, i když jen zprostředkovaný... ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 23:43
Re: Tomuto říkám krásná auta
Ale to PS jsem tu citovala už ... dááááávno tomu (snad dokonce i v diskuzi S VÁMI :-)
29. 4. 2013 23:38
Re: Tomuto říkám krásná auta
Asi mas pravdu, ale zbytecne tu pomlouváš VW, i koncern ma podarena auta, opravdu, v jednom totiž jezdim ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 23:42
Re: Tomuto říkám krásná auta
:-) - ona KAŽDÁ automobilka má podařené (ale i NEpodařené) modely, motory... :-)
29. 4. 2013 23:47
Re: Tomuto říkám krásná auta
To jo, ale ty se vždy obouváš jen do VW, opravdu.
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 00:08
Re: Tomuto říkám krásná auta
No právě PROTOŽE jsou všechny ca stejné, ale lidé (z mně neznámých důvodů) PŘECEŇUJÍ nejvíc právě vozy koncernu VW (a ty jsou někdy technicky spíš "zklamáním" - viz srovnání techniky SUPERBu, PASSATu s "moji" C5
- nebo torzní příčka v nižší střední v koncernoVWých voze a v OPELu
(v obou případech "dav" za lepší, i TECHNICKY lepší považuje...
atd. atp.
PS: Koncern VW má TOLIK "příznivců" že jeden hlas(ek) upozorňující že vše není tak dokonalé - to nestojí za řeč... :-)
30. 4. 2013 00:14
Re: Tomuto říkám krásná auta
Podle mne se zbytecne shazujes, ale tvoje volba ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 00:19
Re: Tomuto říkám krásná auta
Mám autíčka MOC ráda na to bych mlčela.. ;-)
PS: A to že (trvalá) dominance trhu ŠKODÍ - to je prostě FAKT
Avatar - white label
30. 4. 2013 00:14
Re: Tomuto říkám krásná auta
Zato zaslepených odpůrců koncernu, těch je tady v diskusích jako šafránu, co...? >:D
Ale jsme "Česku" a tady se (mimo jiné) úspěch neodpouští... ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 00:18
Re: Tomuto říkám krásná auta
SOUHLASím že v česku se "úspěch NEodpouští", ale s tím koncernem to je něco JINÉHO ;-)
PS: Ono i v diskuzích (u lidí kteří se o věc zajímají) bude více "přízniVWců" a ještě mnohem "horší" to bude celkově - lidí co o autech nevědí zhola NIC ale že Passat je NEJlepší ví je... :-)
Avatar - white label
29. 4. 2013 23:52
Re: Tomuto říkám krásná auta
Cos to dneska pojedla za moudrou kaši? Snad ses duševně nesmířila se samotným Ferdinandem? >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 23:58
Re: Tomuto říkám krásná auta
Udělali jsme si večer (moc dobré) bramborové taštičky - tak že by ty..? :-)
PS: Do pekla se NEchystám = s Ferdinandem VWelikým se snad NEpotkám ;-)
Avatar - white label
29. 4. 2013 23:33
Re: Tomuto říkám krásná auta
Takových vystřízlivělých odpůrců koncernu by se po týdenním ježdění v nové A6 našlo... ;-)
29. 4. 2013 23:46
Re: Tomuto říkám krásná auta
Akorát mne vadi, ze na to každý cumi. Na Lexus nikdo necumi, s Audi nekam prijedu a hned každý chce dovnitř a svest a pak ja bych to chtěl taky. Je ty mas masazni sedadla...a ono to fakt funguje, head up display jeee to jsem ještě nevidel, ale k cemu to je to jsou nesmysly, mne by stacil 4 valec....no mne ne, taky jsem nechtel ty "nesmysly", ale po 800km po Nemecku jsem vyuzil všechno, vcetne lane assist, opravdu to všechno funguje na jednicku. Head up je skvela věc u tak rychlého auta, clovek se totiž trochu mirni, protože když jede po meste 100 je to jako jet 50 v jinem aute, ta auta strasne maskuji reálnou rychlost.
Avatar - white label
29. 4. 2013 23:56
Re: Tomuto říkám krásná auta
No nevím, že by zrovna A6ku u nás byla taková vzácnost potkat? Cizí lidi se ti asi do auta necpou, spíš jen zvědaví známí, ne...? ;-)
29. 4. 2013 23:58
Re: Tomuto říkám krásná auta
Cizího bych do auta nepozval >:D Ale najednou tech známých je nejak vic >:D Znas Cechy ne, preji uspech >:D >:D >:D
Avatar - white label
30. 4. 2013 00:03
Re: Tomuto říkám krásná auta
Právě, že znám..., tak dej bacha ať ti tam někdo "omylem" nenastoupí třeba s žiletkou v zadní kapse... 8-s ;-)
Jakou máš barvu interiér/exteriér? Máš ty kované 20"ky ve "V" designu?
30. 4. 2013 00:11
Re: Tomuto říkám krásná auta
Vse cerne. Interier jsem chtěl - deti apod. Exterier ne, uz vim proc, včera jsem to myl a dnes je to jako prase ;-) Ano ty 20" Vcka, neskutecny kola, hezci jsem snad nikdy nevidel. Dokonce to ma i cerny strop, ale protože je tam panoramaticke okno tak je auto neskutecne svetly. A mam tam to pekne drevo beaufort, jedine drevo co se mi v aute libi. Ještě LED svetla a auto vypada tutus brutus ;-)
Avatar - white label
30. 4. 2013 00:21
Re: Tomuto říkám krásná auta
Třeba zrovna ten tmavý strop, to je (poměrně vzácný) detail, který bych chtěl téměř bezpodmínečně, ten mám i u své "stařenky".
[odkaz]
30. 4. 2013 00:26
Re: Tomuto říkám krásná auta
No když kouknes do ceniku, tak si to nechaji sakra zaplatit, takze někdo spis uprednostni něco jiného. Ja jsem s autem na 100 procent spokojen, priste zase z Nemecka. Kdyby nebyla cerna kuze tak tech aut je dost a taky s 5 letou zárukou se moc nedela, jak rikam 3 mesice cekani, ale vyplatilo se ;-)
Avatar - white label
30. 4. 2013 00:32
Re: Tomuto říkám krásná auta
Tmavý strop (v běžné látce) moc drahý není, drahý je až v alcantaře.
30. 4. 2013 00:38
Re: Tomuto říkám krásná auta
Ono je jasny co rikas drahy, ale když tam je panorama okno přes cely strop a cerne je tam minimum, tak se divim ze si to někdo vůbec nechal delat ;-) Ale vypada to hezky to jo...nekdy muzu dat fotky...když bude cas ;-)
Avatar - white label
30. 4. 2013 00:42
Re: Tomuto říkám krásná auta
To panoramatické okno bych klidně oželel, ale tmavý strop naopak ne.
30. 4. 2013 00:47
Re: Tomuto říkám krásná auta
Taky jsem to okno nechtel, ale je tam a detem se moc libi ;-) A fakt pousti dost svetla do interieru a mam to furt otevreny i když sviti slunce, jsou tam nejaky supr skla, takze přes to nejde vůbec teplo.
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 00:23
Re: Tomuto říkám krásná auta
Evidentně jste asi NEviděl mé 19ky :-)

[odkaz]
Avatar - white label
30. 4. 2013 00:27
Re: Tomuto říkám krásná auta
Taky nejsou špatné, ale na ty 20" Véčka nemají, to je výjimečně povedené kolo.
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 00:33
Re: Tomuto říkám krásná auta
Já to myslela také trochu jako "ironii" - srovnáváme "prémiové" auto vyšší střední a ..
..mainstreamovou střední třídu.
PS: Nicméně ta Adriatique kola se mi OPRAVDU líbí (v obou barvách :-)
Avatar - white label
30. 4. 2013 00:40
Re: Tomuto říkám krásná auta
Ale u designu kol snad můžeme porovnávat i 19" střední meinstream s 20" prémií...
[odkaz]
Jeden kus (bez pneu) cca 30 tis. Kč.
30. 4. 2013 00:43
Re: Tomuto říkám krásná auta
No ale na tohle nemame ;-)
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 01:06
Re: Tomuto říkám krásná auta
Znám ceny - Buřtík mi málem "zkolaboval", když jsme někdy vloni o víkendu jeli z naší oblíbené restaurace (cestou co mám 1000x projetou) a v pravotočivé zatáčce tam musel trčet nějaký drát či co a já "škrtla" pravým předním a tak "čtvrt-kruh" byl... "označen" drátem? 8-s :-)
PS: Bylo to v létě, jeli jsme SLkem ;-)
PPS: I proto mi "vyhovuje" C5 V6 - jedno zda servis, pojištění nebo kola, jsou to opravdu "pohodové" ceny :-)
30. 4. 2013 01:09
Re: Tomuto říkám krásná auta
A jsme zase u toho: bud na to mas nebo nemas >:D
30. 4. 2013 00:31
Re: Tomuto říkám krásná auta
Tezko takhle rict, musí se to videt na aute.
Ja mam tyhle:
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 00:36
Re: Tomuto říkám krásná auta
Ono je nejlepší to vidět naživo - já mám černé s letními a tyhle na zimu
[odkaz]

(na té "kontrastní" spodní fotce vypadají asi "lépe" - i když já mám sedan)
30. 4. 2013 00:40
Re: Tomuto říkám krásná auta
Joooo docela se k C5 hodi.
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 01:08
Re: Tomuto říkám krásná auta
To bylo (kráásně) "diplomaticky statečné" :yes: ;-)
30. 4. 2013 01:11
Re: Tomuto říkám krásná auta
Dnes mas nejake normalni názory, co se deje ? ;-) Nebo ze by to bylo podle toho s kym diskutujes >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 01:16
Re: Tomuto říkám krásná auta
Myslím že mám názory (víceméně) stále STEJNÉ = tak "že by"? ;-)
Už usínám - dobrou noc :-)
30. 4. 2013 01:20
Re: Tomuto říkám krásná auta
Dobrou noc, dnes se to nejak protahlo, ze ;-)
Avatar - white label
30. 4. 2013 00:44
Re: Tomuto říkám krásná auta
V té šedé verzi vypadají mnohem líp, zvlášť na auto typu C C5.
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 00:48
Re: Tomuto říkám krásná auta
Schválně jsem vzala "různé"
Avatar - white label
30. 4. 2013 00:51
Re: Tomuto říkám krásná auta
A není těch 19" na zimu zbytečně moc?
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 00:58
Re: Tomuto říkám krásná auta
Není. Znám to "rozlišování" že na zimu menší kola, ale NEmám ho moc ráda = v létě i zimě jezdím vpodstatě STEJNĚ. Kdysi jsem se na něj nechala "ukecat" (u první C5) a mně to střídání "nevyhovuje". Určitě to má smysl v místech kde je často a dlouho sníh atd., ale to u nás není + když je EXTRÉMně zle (takové to co nastane jednou dvakrát párkrát do roka) jedu třeba s Buřtíkem, popř. vůbec :-)
1. 5. 2013 22:05
Re: Tomuto říkám krásná auta
Jo, to je dobrá kombinace. Co se týče interiéru, koukal bych buď na černý, nebo na kombinaci béžová (sedadla, výplně)/ černá. Pokud nechceš zakázkové provedení a zároveň chceš ventilovaná sedadla, tak ti moc na výběr stejně nezbyde. Tohle dřevo stojí za ten téměř tisíci eurový příplatek. Pak je tam ještě druhý Beaufort dekor - ten krásný hliníkový sendvič za dva tisíce euro. :-) Ještě měli v nabídce jedno dřevo, matné, které se mi celkem líbilo. Jestli někde uvidíš A8 s interiérem v hnědé balao, sedni si do ní. :-) Tenhle interiér sám o sobě by mě přesvědčil chtít A8 místo A6/ A7. :-)
Avatar - white label
1. 5. 2013 22:25
Re: Tomuto říkám krásná auta
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2013 01:36
Re: Tomuto říkám krásná auta
[odkaz] [odkaz]

[odkaz] [odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

Tak takhle na výrobky z vyšších cenových relací "prémie" odpovídá spotřebka za pár se tisíc.. kč :-)
A ještě něco z cenově "ODPOVÍDAJÍCÍHO" prostředí - a co se mi opravdu HODNĚ líbí

[odkaz]
2. 5. 2013 12:42
Re: Tomuto říkám krásná auta
Jo ten hnedy Beaufort prave mam - je to hlinikovy sendvic ;-) je to moc pekne. Mají delat i cerny na to jsem zvedavy. A8 uz je na nase mensi město moc velka, ale na dlouhe presuny bych ji bral hned.
2. 5. 2013 14:42
Re: Tomuto říkám krásná auta
Vím o dvou dekorech se dřevem Beaufort: [odkaz] a [odkaz]

První je černý a hliník, druhý je tmavý a světlý. O hnědém s hliníkem nevím.
2. 5. 2013 15:22
Re: Tomuto říkám krásná auta
Mam ten druhy, ale podle mne je to stejna technologie jen jinak barvena...
[odkaz]
2. 5. 2013 17:53
Re: Tomuto říkám krásná auta
Ano, je to stejná technologie. Jen jedno je sendvič dřeva s hliníkem a druhé je sendvič dřeva s dřevem (jedno světlé, druhé tmavé).
2. 5. 2013 18:16
Re: Tomuto říkám krásná auta
Aha, tak to sorry, to jsem nevedel, alespon uz vim, co tam mam, dik ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 00:14
Re: Tomuto říkám krásná auta
To se mi na LEXUSu (byť máte ten nejdražší) také moc LÍBÍ :yes: :-)
PS: Poprvé (něco jako) "Lane Assist"? Víte že (AFIL) měla už MINULÁ generace Citroën C5? ;-)
PPS: a HEAD UP dnes již nevyráběný Citroën C6? :-)
30. 4. 2013 00:19
Re: Tomuto říkám krásná auta
Je to mozne, nerikam ze C5 je spatne auto, ale jiste zasadni mouchy ma a na mne moc houpavy ;-) spis něco jako Ecko a to mi tedy nesedlo vůbec ;-\

PS: Audi ma lepsi jak head up tak adaptivni tempomat az do zastaveni, Japonci by měli zase zabrat ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 00:31
Re: Tomuto říkám krásná auta
(pomalu končící model) C5 je (velmi) zajímavé auto vhledem k ceně. Srovnávat ho s aktuální "prémií" o třídu VÝŠ je samozřejmě...
PS: Ve (velmi, velmi široké) výbavě je "síla" D3. Já výbavu sice RÁDA (zvažovala jsem ještě jednu C5 V6 dokud je V6 bi-turbo v nabídce, ale ZAMRZEL mne detail - při tom pidifaceliftu jsem čekala že funkci dostane hlídání slepých úhlů které má už i menší levnější DS4 a která se mi MOC "líbí" - bohužel... :-| ), ale to je jen "doplněk", celkové "sladění" 450h mne NADCHLO :yes: :-)
30. 4. 2013 00:35
Re: Tomuto říkám krásná auta
450h bude vyborne auto, ale zkus i tu A6, opravdu jen pro zajimavost. Hlidani uhlu je bomba, fakt to krasne funguje, vůbec ty systémy jsou super ac jsem ani jeden nechtel, musim uznat ze jsou plne funkcni. Ovšem třeba priplatek 200 tisíc no...i ty sedacky co mam 200 tisíc no ;-) Jsou super, ale to je cena malého auta >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 00:41
Re: Tomuto říkám krásná auta
O audi A6 bych uvažovala asi jen v případě V6 Bi-TDi - a to mám teď (čímž ty motory nechci srovnávat). Ten BIG příplatek za vyšší střední je pro mne (alespoň částečně) "ospravedlnitelný" když to bude něco "výjímečného/jiného" atd. = jiné auto než právě model GS 450h asi NEpřipadá v úvahu..
PS: Tedy Alpina B6 BITURBO, ale to jsme cenově už opravdu "příliš"
30. 4. 2013 00:46
Re: Tomuto říkám krásná auta
Když ja ti nevim, predchozi GS se mi libilo, to nove je takovy predator, libi se mi nove LSko....no rozhodne to bude dobre auto, ale kdybych byl zena mozna bych volil nove ISko ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 00:51
Re: Tomuto říkám krásná auta
To nové "superúsporné" IS 300h se mi také líbí - na "denní" ježdění snad i IDEÁL..
..jen si nejsem jista na "dálkovější" cesty po dálnicích, to asi nebude úplně jeho parketa (a TOP varianta s 3,5 V6 a osmistupňovým AISINem se do Evropy zřejmě vůbec nebude vozit... :-|
30. 4. 2013 00:58
Re: Tomuto říkám krásná auta
Jo ta nase Evropa ;-) Zalezi zda to neudelaji moc tvrde, takove ISF skvele, ale na české silnice nepouzitelne.
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 01:01
Re: Tomuto říkám krásná auta
IS-F je přece jen ještě "dost jinde" - IS350 je "normální" vůz se silnějším motorem = to co v Evropě asi NEmá šanci :-| ¨
30. 4. 2013 01:03
Re: Tomuto říkám krásná auta
Ano vim a je to skoda.
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 01:09
Re: Tomuto říkám krásná auta
Ano ano ANO ;-)
Avatar - white label
30. 4. 2013 00:47
Re: Tomuto říkám krásná auta
Souhlas. Pokud bych upgradeoval na A6/C7 allroad, pak určitě V6 BiTDI s 8st. tip.tr.
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 00:49
Re: Tomuto říkám krásná auta
Ano, (i) ta převodovka je VELKOU "motivací" :-)
30. 4. 2013 00:57
Re: Tomuto říkám krásná auta
Je pravda ze v malych rychlostech je ta převodovka zvlastni, ale rozhodne není ucukana jak stále všude pisi, vlastne mne ještě necukla nikdy. Ani popojizdeni v kolone nebyl problém, asi mam jinou verzi nez mají redaktori v testech ;-) Ale když pak jede pod plnym plynem tak to tam sazi jednu rychlost za druhou bez preruseni hnaci sily...
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 00:59
Re: Tomuto říkám krásná auta
Ještě aby byla "špatná", nicméně ZF8HP je prostě LEPŠí - no a "když už tak už" ;-)
30. 4. 2013 01:02
Re: Tomuto říkám krásná auta
Ja jsem 8ZF nejel, takze nemuzu srovnávat, ale verim ze bude ještě o chloupek lepsi ten ZF, ale jak rikam proti multitronicu je to neskutecna převodovka. Akorát si nejsem jisty dynamikou - 3.0TDI 180kW vs 3.0BITDI byl rozdil z 80 na 120 pouhých 0.1s !
Avatar - white label
30. 4. 2013 01:03
Re: Tomuto říkám krásná auta
Na dvouspojku jsou tyhle nové S-tronicy pro podélnou zástavbu výborné, "problém" je jen to, že ten 8st. tiptronic je do auta tohoto typu prostě celkově ještě lepší/vhodnější, samozřejmě, že primárně nejde o ten jeden stupeň navíc, ale hlavně o HDM vs DS.
30. 4. 2013 01:07
Re: Tomuto říkám krásná auta
Však do US dava Audi jen 8ZF, nechapu proc ne tady v EU. Ze by to papirove vice zralo ???
1. 5. 2013 21:36
Re: Tomuto říkám krásná auta
Oni by tam asi nabízeli S tronic, ale trh je zvyklý na HDM automaty, takže by si zbytečně házeli klacky pod nohy. Navíc je tahle převodovka (8HP) celkem nedostatkové zboží. Uvidíme, možná časem strategii změní. Vývoj se nezastavil.
30. 4. 2013 00:54
Re: Tomuto říkám krásná auta
Ja bych se v tom zabil >:D A spotřeba o 1L vyssi, pro mne fakt jako rodinny kombik zbytecne. Ale proc ne, ze ;-)
Avatar - white label
30. 4. 2013 00:58
Re: Tomuto říkám krásná auta
Na autě není až tak nebezpečný větší výkon, jako (případný) špatný řidič... :-)
30. 4. 2013 01:00
Re: Tomuto říkám krásná auta
No jo, v Nemecku to vyuzijes, ale tady je to fakt o papiry ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 01:01
Re: Tomuto říkám krásná auta
Rozhodně :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 00:43
Re: Tomuto říkám krásná auta
O audi A6 bych uvažovala asi jen v případě V6 Bi-TDi - a to mám teď (čímž ty motory nechci srovnávat). Ten BIG příplatek za vyšší střední je pro mne (alespoň částečně) "ospravedlnitelný" když to bude něco "výjímečného/jiného" atd. = jiné auto než právě model GS 450h asi NEpřipadá v úvahu..
PS: Tedy Alpina B6 BITURBO (ta má mé MAXimální sympatie [odkaz] ale to jsme cenově už opravdu "příliš"
28. 4. 2013 16:34
AuToTip
A no tak ten plátek tak nekritizujte..Občas se tam něco najde..Když jsme u těch vyhozených peněz, tak je to 33 K..i když nedávno ještě 29.Taky jsem si AutoTip koupil, ale dávno před touto"reklamou".Příště vyjde srovnání o třídu níže - BMW 3, MB C a A4..Ale nikdo z vás se v diskusi moc nezmiňuje o konkrétních zkušenostech s jednotlivými auty..Kylie je docela častá přispěvatelka..ale na rozdíl od ní ten MB nevidím jako tak jasného vítěze- zastaralý dispay navigace, jízdní vlastnosti na limitu--a pod. Ale jde o to,kdo co hledá.Bezesporu je největší a do jisté míry i nejpraktičtější...I když takové samostatně otevírané okno 5.dveří u BMW a dělená sedadla 40:40:20 také není špatné...A ten postřeh s tím pořadím je zajímavý..
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 16:35
Re: AuToTip
Snad nebude vadit když "vyzradím" VÝSLEDEK test = audi (A4) dostalo (také) "na budku" :-)
Avatar - Bristol
28. 4. 2013 16:37
Re: AuToTip
ještě že mají v tipu tolik soudnosti a dávají audi tam kam patří...tedy na poslední místo německého tria :yes:
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 16:54
Re: AuToTip
Ono je to s Audi "těžké". V některých věcech to (bez diskuzí) JE plnohodnotný vůz "prémiové" kategorie, bohužel ta základní stavba vozu vše "sráží" - a když jde o test předokolek jako v těchto případech = je výsledek ZCELA zasloužený..
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 17:02
Re: AuToTip
Ještě k těm "jízdním vlastnostem na limitu" - to se mi (HODNĚ) NEzdá! Nemám zkušenosti s verzemi kombi, kamarád má MB E 6.3 AMG a trochu "se předváděl" a byť to jsme "hodně jinde", tak si NEdovedu představit (jakýkoli) dnešní vůz vyšší střední třídy který má limity nějak zásadně blíž než řidič. Měla jsem možnost trochu "potrápit" NE"prémiový" Citroën C6 a dostat vůz jen "k limitu" je HODNĚ náročné (zkoušeli jsme už doslova "šílenosti" na volném parkovišti) - a to je vůz stavěný na poklidné dálkové plutí silnicemi dálnicemi.
PS: Ostatně hledání "limitů" vozů kombi se základním motorem je samo o sobě trochu "absurdita". Tím chci říci, že autoři by měli "vysvětlit" KDE ty limity vozů jsou (kde je hledají, CO to znamená) = že to je HODNĚ vzdálené jakékoli "ještěalespoňvzdáleněnormální" (tím myslím i opravdu HODNĚ SVIŽNÉ) jízdě ;-)
Avatar - boost.
28. 4. 2013 23:02
Re: AuToTip
No to mě podrž. Kylie Block aka The Hoonigan zkouší Gymkhanu na parkingu u Lidlu, zatímco majitel E 63 AMG jen nevěřícně kouká. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2013 23:04
Re: AuToTip
NEbylo to u LIDLu ale jako Ken Block bych tedy CHTĚLA umět řídit :yes: :-)
Majitel ML a SL 6.3 AMG koukal celkem "věřícně" ;-)
28. 4. 2013 17:37
Test?
Od kdy tendenčně zkrácený článek z tištěného plátku vydá za test?
Pokud vám uniklo, co smyslem testu je, tak tedy:
Seznámení spotřebitelů s produkty, jejich porovnání a jakýsi (zde už bohužel často pochybný) výsledek či závěr.

Chápu, že je třeba dělat reklamu si na zbytek zvého portfolia, nicméně novinářům (pokud vůbec edukace v žurnalistice proběhla na tomto serveru proběhla) by mělo být více než jasné, že to co je výše má do testu daleko. Když už, nelze tyhle podpásovky umístit jako normální články a rovnou je vést, jako upozornění na zajímavý obsah v časopisu?

Redakce, jděte někam...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
29. 4. 2013 00:04
Prostor..
Myslím ,že Mercedes se vytáhl.. :yes: :yes:
U Audi mi vadí mírně stísněný interier..možná pro lidi kolem 170cm ideál-pro mne ne.
BMW je prostě dělané do sportovna..je tak nějak uprostřed.
Mercedes je jasný vítěz..luxusní a prostorný..pěkné auto.
:yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
29. 4. 2013 16:27
Re: Prostor..
Urcite si sedel v A6 ? Stisneny interier ? Ja mam 187cm a mam kolem sebe ještě hodne mista, A4 budiz, ale A6 je prostorna tak akorát.
29. 4. 2013 08:47
Ad Kylie
Nazdar ,Kylie. Ty bydlíš v Německu nebo čteš AutoBild?Ten výsledek o třídu níže jsem tak nějak předpokládal..Já jsem s BMW 5 naprosto spokojen, i když se objevují různé testy,kde vyhrává A6..I někteří známí by si raději kouupili A6 než BMW 5...A jaké byly ty testované motorizace? Také benzín?Já jsme příznivce přeplňovaných čtyřválců dieselů,ale možná je to tím ,že s V6 nemám takové zkušenosti,ale 530D nijak extrovně nejelo..
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 10:52
Re: Ad Kylie
V Rakousku :-)
Ale byly doby kdy jsem bydlela v Německu a (pravidelně) četla (zdaleka ne jen) AutoBild ;-)
Ano byly to nějaké malé motory - snad "slabší" 2 litry mám dojem (nebyla to zrovna kategorie co mne "zajímá" - já jsem spíš na ta V6 :-)
PS: Jste-li příznivec přeplňovaných naftových 4válců, pole možností se před vámi otvírá (6ti válců bude JEN ubývat) + chápu že NEjste na Audi - oni (jediní) zatím žádný takový NEnabízejí ;-)
Pěkný den (v BMW s motorem 25d - už se připravuje verze se 170 kW + uvidíme jako verzi nasadí Alpina do svých nových modelů B3 a B4 - ostatně jejich R6 3.0d s 257 kW a 700 Nm by váš "dojem" z motoru 30d nejspíš NAPRAVIL :-)
29. 4. 2013 11:51
Re: Ad Kylie
V tom druhém testu to byly: Audi A4 Avant 2.0 TDI, BMW 318d Touring und Mercedes C 220 CDI T-Modell.
[odkaz]

A pro úplnost ještě německá verze tohoto testu, pod kterým diskutujeme: [odkaz]

Oboje je dle standardu Autobildu, tj. je to takový výcuc a úplnou verzi si má člověk koupit (takže asi jako je právě tenhle článek).
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 12:26
Re: Ad Kylie
Dobrý přehled :yes: :-)
Avatar - AUDIRS6
30. 4. 2013 08:45
Re: Ad Kylie
ten link na ten "DE" test som Ti tu daval uz asi pred tyzdnom...preto som vobec nemal potrebu sa zapajat.....
...nOOOO aaa, niekto to nasiel tiez, takze ti, ktori si to nepozreli vtedy, si to pozru teraz, a potom sa tu niektori diskutujuci budu musiet nad sebou trosku zamysliet, vratane Teba.
;-\
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 15:15
Re: Ad Kylie
..a já jsem vám ho (takhle) NE"pochválila"!? ;-)
29. 4. 2013 16:30
Re: Ad Kylie
Na dalnici 4 valec asi OK, ale ja bych volil jedine V6 diesel, uz proto, ze ma i když je studeny pekny zvuk, zadne vibrace apod. Spotrebu ted mam v nove A6 kolem 7.5L, takze jsem hodne spokojen.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 17:06
Re: Ad Kylie
Mně je sice teoreticky "bližší" benzín, ale na dieslové V6 Bi-turbo NEdám dopustit ("pohrává" si i s RANGE ROVERem - ve voze střední třídy je to tak trochu "KRÁL SILNIC" ;-)
PS: Dost záleží kudy jezdím, vzhledem k občasným výrazně vyšším průměrným rychlostem na dálnici kombinovaným jen s "krátkým dojížděním" jsem aktuálně 2 desetinky nad 8 litry, i tak jsem SPOKOJENA :-)
29. 4. 2013 18:21
Re: Ad Kylie
Diesel V6 = nizka spotřeba na dalnici, vetsi ve meste. Napr. RX450h po meste za malo na dalnici za hodne ;-) Mame obe auta, takze muzu srovnávat...
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 18:45
Re: Ad Kylie
(sice jen "teoreticky", ale) SOUHLASím :-)
29. 4. 2013 22:59
Re: Ad Kylie
Akorát je zajimave, ze nakonec je spotřeba stejna, co usetris na dalnici projedes po meste >:D a naopak. Ale takovy 3.0TSI to tedy musí byt od pumpy k pumpe ;-) I když najezdim malo a diesel bych nemusel, stejne jsem ho zvolil, protože az se to bude prodávat, tak je benzin neprodejny, takze ta cena navíc se urcite vrati.
29. 4. 2013 12:03
hybrid
O té verzi 25 d se 170 kw vím, zajímavé. Ale on to takový rozdíl nebude.Tohle auto (525 xd) mi musí vydržet pěkných pár let.. Ale mám teď zálusk na hybridní X1 příští generace nebo to nové MPV(hybrid) jako druhé auto.Jezdím teď dost po městě a tam to twinturbo už tak slavné není.A spotřebu řeším i u aut za cca 1,5 M...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2013 12:23
Re: hybrid
Doba je (no ne přímo) "zlá", ale taková že koukat na spotřebu JE "rozumné"
PS: Pro jízdy po městě SAMOZŘEJMĚ hybrid :yes: :-)
Avatar - vabis
30. 4. 2013 00:44
myší kino
"myší kino" to byla dobrá formulace , dlouho jsem se tak nepobavil >:D :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
30. 4. 2013 00:51
Re: myší kino
Jj, to přirovnání k palubní technice Ečka sedlo jak pověstný hrnec na pr.del. ;-)
Avatar - AUDIRS6
30. 4. 2013 08:35
Re: myší kino
>:D to hej :yes: >:-[]
30. 4. 2013 20:23
obecné
Zdar, koukám,že diskuse ještě neutuchá.
Myslel jsem, že Kylie jezdí hlavně v BMW.Celkem se s ní asi shodnu ohledně těch motorů , V 6 biturbo nemusí být špatné.Ale ,jak říkám,po městě chci zkusit hybrid, ale opravdu nějaký vymakanější než Tooyota HSD(ale zatím žádný takový není).Pže ta se dostala s benzínem na úspornost dieselu v kombin. provozu, a to je málo...Já myslel ,že Kylie bude vědět nějaké další info ohledně BMW a hybrid.Snad má být ta X1 v r. 2017..Docela mne mrzí ten stealth, on si koupí BMW 5 za 1,45 M a pak ji dost pomlouvá,ale prý miluje... Ta opěvovaná A 6 má mouchy taky, neříkam že 5ka je bezchybná.Audi je údajně výrazně hlučnější a má ještě dražší příplatky, například. Nevím co v BMW 5 není vymakané, podle mne vše funguje,jak má a ty páčky blinkrů mi vůbec, ale vůbec nevadí. Jak říká Kylie, koncern se dosud nezmohl na pořádné biturbo 2,0(s výjimkou dodávek,kde ale žádný zvláštní výkon není)..proto jsem si také koupil BMW a ne Audy, nechtěl jsem prostě V6 3 litr.Ale p o čase si říkám proč vlastně ne V6, nechtěl jsem automat, no a teď ho mám i se čtyřválcem.Taky nejsem příznivce VW,auta to nejsou špatná,ale také nijak levné.Pomalu není v O3 radio v základu , černá zrcátka...No, a pak se cena blíží premiovému segmentu...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - white label
30. 4. 2013 20:43
Re: obecné
Současná A6, že je údajně "výrazně hlučnější", než 5er??? Zdroj této informace? Nebylo by lepší se se současnou "Audy" A6 osobně svézt, než řešit tyhle "údajné" informace?
Pokud hledáš mezi D3 rozdíly typu jeden to má vymakané a druhý naopak nevymakané, je to ztráta času. Jak už tu padlo, rozhodují osobní preference, různě viděné/vnímané "detaily" apod.
Proč jsi vlastně nechtěl V6 3litr, nebo automat?
30. 4. 2013 21:33
Re: obecné
To je hezké ,že ještě reaguješ na můj přízpěvek..Tak bibliografii jak u vědeckých publikací ti nenapíšu, ale psalo se to minimálně ve 2 testech, prý hluk od kol.Jinak úplně souhlasím, je to o tom ,kdo chce co vnímat a ty osobní preference.Jen jsem trochu reagoval na toho stelthe,co si koupil 5er a teď to převážně pomlouvá,aspoň to na mne takhle působí. V 6 jsem nechtěl kvůli spotřebě, a že je většinou právě s tím automatem, který zvyšuje spotřebu a neseděl mi,ale už si zvykám. I tak se mi prodleva u opěvované ZF 8 zejména při rozjezdu vůbec nelíbí.A jak se mnozí divili v jiné diskusi(přemotorované BMV 3) , ani jsem nechtěl silnější motor..Teď se na to dívám trochu jinak, pže spotřeba s V6 bude o 0,5-1 l vyšší a to nemá cenu řešit a těch 160 kw není zas až tak moc(třeba při předjíždění).Nechtěl jsem prostě aby to žaralo tolik po městě..Pravda je že 330 D se 180 kw mi nějak zásadně živější nepřišlo.. .A dále přece jen kvůli ceně(i když jak jsem psal ,ten motor je jen drobný příplatek ve výbavě).Půvpdně jsem dot vážně uvažoval o MB tř. C 250 CDI a chtěl se dostatna 1 M,ale to se nepodařilo,a pak mi přišlo BMW výhodnější i praktičtější ..
Avatar - white label
30. 4. 2013 22:21
Re: obecné
Podle toho co píšeš, máš 325d a jako alternativu jsi nechtěl 330d s automatem k vůli obavě z vyšší spotřeby. To jsi ale potom nechtěl R6, nikoli V6. Aktuální 330d má 190 kW (ne 180) a rozdíl proti 325d poznat určitě jde, a to nejen výkonově, ale v kultivovanosti včetně příjemnější spolupráce se zmiňovaným 8st. automatem. Pokud bych se tedy měl osobně rozhodovat mezi současnými 325d, 330d a C250CDI, pak bych byl jasně pro 330d.
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 22:57
Re: obecné
Já bych (také jednoznačně) byla pro kombinaci ZF8HP a motoru co je ZBYTEČNĚ MOC ;-)
PS: PARDON - ale to hned tak NEzapomenu :-)
1. 5. 2013 22:22
Re: obecné
Sice to aktivně nesleduji, ale koukal jsem před nějakou dobou na ceny některých zásadnějších příplatků (řekněme €500+) a Audi a BMW je mají kolikrát na euro stejně drahé (v Německu), nad čímž jsem se musel zasmát, a obecně jen minimální rozdíl (v tom, na co jsem koukal). Ve výsledku ta auta vycházela podobně. Nikdy jsem to však neporovnával položku proti položce. Nakonec stejně víc rozhoduje, jakou dostanu slevu. :-)
2. 5. 2013 12:44
Re: obecné
Souhlasim, mne vyslo BMW 5 a A6 skoro na chlup i po sleve stejne. Ja BMW moc nemusim designem, takze jsem volil Audi, kdyby byl Lexus 4x4 diesel mozna spis i hybrid kombik tak by byla volba mozna spis Lexus.
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2013 12:47
Re: obecné
Vy bydlíte někde v horách, nebo se jen "zúčastňujte" toho obecného "šílení" po 4kolkách ;-)
PS: Chápu že když Audi tak (pochopitelně) NE s předním pohonem..
2. 5. 2013 15:16
Re: obecné
Asi vse jak pises:
a) sileny po 4kolkach - proste jsem chtěl 4x4 uznavam ;-)
b) audi = jedine quattro + nechtel jsem bezestupnovy automat (multitronic)
c) u nas se v zime silnice neudrzuji - ci pozde ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2013 17:21
Re: obecné
a) z epidemie se stává pandemie = NEtrapte se, ještě chvíli a "divná" budu já (že po něm NE"šílím" :-)
b) kdo by ho (multitronic) taky chtěl.. + to QUATTRO je "logické", tam NENÍ o čem.. ;-)
c) vím/znám - "bohužel" (i) proto jsem si své doby v Praze koupila Subaru Legacy :-)
2. 5. 2013 17:39
Re: obecné
Legacy jsem také zvazoval, to starsi bylo jedno z nejlepších aut kde jsem sedel a v 3.0R bylo skvele, az na 5stupnovy automat. Ale to nove, design se mi nelibi a uvnitř, no vse plastove, zpracovani slo podle mne dost dolu jako u Avensisu (pry ale po faceliftu je to lepsi).
30. 4. 2013 22:34
V6
Jo,jasně to máš pravdu,že myslím R6,ale technické provedení jsem v přízpěvku neřešil, mysele jsem 6ti válec obecně..Ale mám 525 d x drive,ne 325 a jel jsem skutečně s 530 d s ještě 180 kw(nyní opravdu 190, vím).Takže jsem se přepsal ne 330 d ,ale 530 D. Nevím, původně jsem vůbec neuvažoval o MB či BMW,chtěl jsem dvoulitrový twinturbodiesel- první měl být od Opelu,ale jaksi se to do praxe protáhlo o cca 7 let(i když fungoval v Saabu či Fiatu).První začal MB, odtud 250 CDI,no a pak přišlo BMW,které mne okouzlilo(stačila verze 520 d).To nová A 6 ještě nebyla a MB tř. E mi přišlo moc usedlé a příliš okázalé..BMW je sice delší ,ale působí přecejen tak nějak kompaktněji..Pokud bych to auto někdy měnil a rozhodl se opět pro BMW 5,tak bych klidně do toho R6 šel...A třeba ten automat je opravdu jeden z nejlepších a rozhodně mne oslovil více než 7 G tronic od MB..
Rozbalit vlákno
20
30. 4. 2013 22:50
Re: V6
Mne se zda ze si dost protirecis a A6 si tedy nejel ze ? S akustickými skly je auto extra tiche, pravda na 20tkach hlucnejsi, ale to delaji podle mne Pirellky, az dam jiné bude to urcite lepsi. 3.0 V6 bude také podle mne trochu o lepsi spolehlivosti nez vyhonene 4valcove biturbo, ale hlavne kultivovanost je o necem jinem...
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 22:56
Re: V6
S tou spolehlivostí je to někdy i "přesně obráceně" - viz i zde zveřejněné tabulky spolehlivosti motorů z přehledu pojištovny (Audi dopadlo "nepříliš" vesele..
Avatar - white label
30. 4. 2013 23:02
Re: V6
Zrovna ta motorizace 3.0 TDI je na tom dobře i v tomto ohledu...
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 23:14
Re: V6
Zrovna ta 3.0 HDi také.. :-)
PS: Ale nevím že by měly být nějaké problémy se silnějšími 4válci (jedno jak se zrovna jmenují..
PPS: Vy víte které motorizace se o to "problematické renomé" postaraly? Častěji/spíš to bývají DIESLY než BENZÍNy..
30. 4. 2013 23:17
Re: V6
To byl jen takovy muj "osobni" pocit, zda se mi ze ten V6 si jen tak prede, kdezto 4 valec jde nekdy dost na krev ;-) Ale asi je to dnes spis kus od kusu, v Rakousku nebude problém, u nas je dost spatna nafta :-(
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 23:22
Re: V6
Já mám JEDNOZNAČNĚ raději víc válců, nicméně evoluce (a zvyšování výkonů) se kvůli tomu nezastaví..
...a chtít aby se (naftové) 4válce "zastavily" třeba na výkonech minulé generace (řekněme nějakých 125 kW) je prostě NEsmysl (byť třeba konkrétně 2.2 HDi minulé generace se 125ti kW byl opravdu takový "jemnější", než dnešní 150 kW verze..
PS: Problém (ne)kvality nafty je opravdu ZÁSADNÍ (a veliký), já v česku důsledně NEtankuji (můj "oblíbenec" Martin Vaculík ale nedávno dělal test naft v česku a okolních státech a na VÝBORNOU dopadlo í v česku ÖMV MaxxMotion - neb a protože firma v česku končí a toto palivo se již nějakou dobu dováží přímo z rakouské výrobny (a nepochází jako většina méně či více doaditivovaných paliv z Kralupské rafinerie
Avatar - white label
1. 5. 2013 00:28
Re: V6
Právě, že spíš kompresorový 3.0 TFSI.
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 11:38
Re: V6
Benzín + kompressor? NE "zcela běžné" aby taková kombinace nějak "extrémně" zlobila. Zrovna tato kombinace (benzín a kompressor) je mi VELMI "sympatická" (m.j. proto že "si představuji" že je/bývá MÉNĚ problematická než turba.. :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 22:54
Re: V6
Jak jste přišel na ten "první od OPELu"? (ten je navíc "jen převzatý" od FIATu..
PS: První naftové bi-turbo bylo (myslím) BMW (a jeho silnější verze v Alpina), pak MB a PSA 2.2 HDi
PPS: A nejlepší automat (s VÉÉÉÉÉLIKÝM) náskokem je ZF8HP (které už nějaký rok BMW dává do všeho od řady 1 po Rolls Royce - schválně za kolik let ho "dožene" konkurence ;-)
1. 5. 2013 23:16
Re: V6
Pokud jde o čtyřválce, tak 1,9 TTiD v Saabu 9-3 šel na trh stejný rok jako 123d, 2007. A to byl snad první naftový čtyřválec BMW s dvoustupňovým přeplňováním (lépe řečeno, jeho první aplikace). Fiat a BMW v tomhle mají tedy prakticky remízu, pokud jsem nezapomněl na nějaký dřívější motor.
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 23:41
Re: V6
Ach ANO - já ZAPOMNĚLA na Saab! NE myslím že NEzapomněl (už není "kdo" ;-)
Avatar - white label
30. 4. 2013 23:00
Re: V6
Do vyšší střední bych chtěl šestihrnek s tím 8st. automatem tím spíš. Do této třídy mi prostě dieselový R4 (bez ohledu na výkon) nesedí, možná jsem příliš konzervativní, ale prostě to tak mám. A takový 250CDI dokonce v eSklase mi přijde už opravdu "úchylný". ;-)
30. 4. 2013 23:15
Re: V6
Tak 4 valec v Sklasse to je fakt i pro mne hrozna představa ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 23:16
Re: V6
..věčně POD"laďovat" také asi není řešení..
30. 4. 2013 23:21
Re: V6
PS: ještě je zajimave, jak v Evrope pisi, ze 8ZF je lepsi nez 7DSG, no a Amici zase pisi proc Audi dava 8ZF, ze oni chteji ten skvely 7DSG - většinou jezdi testovat i auta do Evropy, tomu moc nerozumim. Ale ja osobne jsem s 7DSG hodne spokojen, nijak mne neobtezuje ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 23:24
Re: V6
Tak to (amici) neví o čem mluví. "Správně" má převodovky BMW = dvojspojky tam kam PATŘÍ (na co byly "vymyšleny") = ve sportovních voze M a všude jinde ZF8HP
PS: audi A6 Bi-TDi pomohla právě (i) lepší převodovka..
30. 4. 2013 23:28
Re: V6
Za chvili bude 9 a 10 kvaltu, pak 12 a pak uz jen servis a servis a servis >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 23:33
Re: V6
Ne, v tomto dám na analýzu NEJlepšího světového výrobce (ZF Friedrichshafen AG), která tvrdí že k dnešním motorů víc než 8 stupňů (a 9 st. pro vozy s motory napříč) NENí třeba (víc je a pro dlouhé roky bude JEN MARKETINGový tah) = ZF8HP, Aisin 8HP, ZF9HP a až PAK všichni ostatní.. ;-)
30. 4. 2013 23:36
Re: V6
Uvidíme, vis jak to je, nikdy nerikej nikdy ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 23:38
Re: V6
Já neřekla "nikdy", řekla jsem "na DLOOOUHÉ roky" ;-)
30. 4. 2013 23:29
diskuse
Tak a teď se mi to vše smazalo.. rozpoutala se opět docela diskuse.
Vím , že ten diesel je od Fiatu,ale Opel první hovořil o twinturbo verzi svého 1,9 CDTI..Pak snad přišlo HDI.6ti válce byly dřív, ja měl na mysli 4.
S A 6 jsem nejel,tak se o ničem nepřu.A ten automat taky nepomlouvám,ale fakt je ,že někdy člověk šlápne na plyn..a ono ..nic malá ale citelná preodelva..ovšem 5 st od MB se nedá rovnat..A vyšší třída 6ti válec k sobě určitě patří,to nepopírám.Mne přitahují silné čtyřválce a nějaký důvod asi výrobci mají, třeba i nižší hmotnost..
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 23:35
Re: diskuse
HDi 6ti válec 2.7 byl "mňamka" (nejkultivovanější diesel), já ale MLUVILA o bi-turbo 4 válci - minulé (velmi kultivované) generaci 2.2 HDi s výkonem 125 kW
PS: Ano ta nižší hmotnost určitě má vliv (obzvlášť u "těžkých" naftových motorů - ostatně PROTO jsem také proti V8 v naftě do běžných osobních vozů...
30. 4. 2013 23:40
Re: diskuse
Ta prodleva, to podle mne delaji všechny automaty, ani jsem do ted neprisel na to jak moc to ovlivnit, nekdy pomuze před silnym predjizdenim lehounce na plyn a pak prislpanout, to většinou bylo nejlepší. Manual je v tomto lepsi, ale automat je o komfortu a manual uz bych nikdy nechtel, staci kolona a automat je k nezaplaceni...
30. 4. 2013 23:51
automat
když člověk chce rychle přidat, nebo někdy i při rozjezdu, tak ta prodleva je nepříjemná. Taky si neumím představit,že by vyšší počet stupňů měl mít nějakou extra výhodu, nevím , sice proč pro příč.zástavbu 9HP,nejsem technik,ale nějaký důvod to má.. tak těch 10 st od Huyndaie,Fordu apod je marketingový tah, to souhlasím..Ono řadit s tímhle manuálně prakticky nemá smysl, člověk se v těch stupních docela ztrácí..a to mne řadit vždy bavilo...
Rozbalit vlákno
1
30. 4. 2013 23:56
Re: automat
Tak pak jedine jak pisi v manualu k A6 - pouzit launch control ;-)
Leva noha na brzdu, prava plny plyn, pustit brzdu >:D
PS: poznámka - lze pouzit jen jedenkrat za určitou dobu, muze se nicit převodovka, zajimave ;-)
1. 5. 2013 00:03
automat
ale jo, jede to,než přemejšlet nad launch control.asi při pedále na podlaze to reaguje rychlejc taky, teď si neuvědomuji..
a koukám, Kylie(a jiní) už diskutuje na jiném fóru--ohledně třídy S..no co, mě se docela líbí,podle nást to stejně dělat nebudou..
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
1. 5. 2013 00:39
Re: automat
Pokud chceš s automatem rychleji "vystřelit" během jízdy, tak jsou (kromě klasického výrazného zašlápnutí plynu, na který ale auto nemusí vždy reagovat nejrychleji) dvě možnosti, poloha sport voliče automatu, nebo "manuálně" podřadit, ideálně tlačítky/pádly pod volantem, nebo pákou voliče aut. převodovky.
1. 5. 2013 00:59
Re: automat
Padla nemam a pakou to není také zadna slava. Znamy co ma padla je nepouzil ani jedenkrat ! Pry k nicemu a to jezdi hodne z ostra... Mne se to dobře davkuje plynem, ale nekdy ta převodovka ma svou hlavu ci co ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 11:30
Re: automat
"Pákou to také není žádná sláva"?!? To mne PŘEKVAPUJE - já tedy také NEřadím "ručně" (nemám potřebu), ale i ten "obyčejný" C5 V6 když (jsem to asi 3x zkusila) mu "pomůžete" ručně, zabírá (jednoznačně) "svižněji". V reálu to víceméně NEmá smysl (proto to také NEpooužívám), ale přeřazení - potřebný rychlejší záběr to (pokud někdo chce/"potřebuje") ZAŘÍDÍ!
PS: Neřadím pádly "skoronikdy" ani v SLku (je faktem že Buřtík skoro "přesněnaopak" :-)
Avatar - white label
1. 5. 2013 22:18
Re: automat
Jak to myslíš, to: "a pákou to není také žádná sláva"? Jako, že na páku nerad saháš, nebo že to nepomůže urychlit podřazení automatu?
2. 5. 2013 12:38
Re: automat
To urychleni není az zase tak rychlejsi nez když sahnu na paku, stejne tam nejaka prodleva je, při seslapnuti jako kick down je to skoro stejne, o něco lepsi pakou, ale nestoji to za to na paku sahat. To spis pomuze dat razeni do dynamiku, to je znat...
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2013 12:46
Re: automat
To je DIVNÉ (jak už jsem psala) i u "obyčejného" V6 3.0 HDi 177 kW je manuální řazení OKAMŽITÉ a jednoznačně JE poznat (naprosto snadno) - nepoužívám ho protože to v praxi není nutné. Když "samoučící se" převodovku naučíte je/zdi/t v "nejostřejším" režimu - ta má jich má myslím 32, tak sahat po ještě rychleji zabírajícím manuálu v podstatě NEmá smysl, nicméně (snadno rozeznatelný) ROZDÍL by tam být MĚL
2. 5. 2013 14:55
Re: automat
Otázka je, co je okamžité. :-) Když je reakce na sešlápnutí akcelerátoru velmi dobrá, tak si pádlem moc nepomůžeš, maximálně si můžeš stupeň předvolit. Pokud nemáš pádla a musíš sahat na páku, tak ztrácíš čas a i ten drobný benefit mizí. Navíc tady to ovlivňuje drive select, takže si můžeš vybrat, jak rychle to chceš.

Dvouspojka, aby využila svůj potenciál, musí předpovědět, co chceš. Je úplně jedno, jestli dáš pokyn akcelerátorem, nebo pádlem, když tě špatně odhadne, tak nezužitkuje výhodu své konstrukce. Pádlo by ti mohlo pomoci u váhavé elektroniky, ale to u špičkových převodovek už moc nehrozí. Jediná výhoda může být zmíněné předvolení si stupně, ale je to (relativně) hodně práce a benefit mizivý, protože špičkové převodovky jsou dnes opravdu dobré.
2. 5. 2013 15:19
Re: automat
Tak mam to 14 dni, ještě to nemam tak v ruce ;-) Spis ze nekdy to reaguje rychle nekdy méně, nevim zda je to tou 2spojkou, musim zkusit ten 8ZF. Ale Lexus hybrid s bezestupnovym automatem je ještě horsi a ma hnusny zvuk když je pod plnym plynem...bzuci a bzuci a bzuci...ale pak jede jak raketa, na to ze to ma 2.5 tuny.