Pobyl s námi v redakci přesně rok, urazil 43 210 kilometrů. Jak se nám po nich mávalo naftovému Renaultu Grand Scénic? Troufáme si říci, že po roce života o něm víme skoro všechno.
Ty tomu teda rozumíš .... jel jsi v tom autě, že o něm takhle "plácáš" ... Já ho pochopitelně mám a jsem s ním NAPROSTO spokojený !!!! jezdil jsem v hodně značkách a typech a tak mohu porovnávat ... jezdím cca 30-50tisíc km ročně ...jak "dálku" ...do Francie... tak i "město" a hlavně dálkové jízdy jsou v pohodě !!!! a jak se dělají auta v Německu nevím ale jel majitel Fabie ( nové..) v mém autě a chrochtal blahem...tak neposuzuj podle "starých" předsudků ... časy se mění !!!!
no mas tam jeden probelm. Ty ma absolutne nepoznas, tak skus tu vetu upravit, nech ti dava zmysel. A sup sup po novu zdochlinu s 1.2 HTP, vsak na viac zarobit nedokazes. ;-) a este daj ten s tym vozikom na dialnici ako minule >:D
No.. Moje bývalka (Laguna) už by měla mít teď taky asi 4. motor, ale je paradoxní, že zrovna ten motor tam prý pořád drží :-) Ostatní věci odcházejí... ale je to hlavně věkem a z 90% zacházením s autem :-) Tlumiče, čepy, kola..... :-) Možná, kdyby se Áda přihlásil na kurz správné údržby vozu, tak by najezdil i 200 tisíc km s tím Renaultem >:D
Jojo zato německé vozy (především ty z produkce koncernu) jsou vzorem spolehlivosti >:D Nechtěj mě naštvat... v rodině a okolí jich dost máme a všechny do jednoho mají ne-levné a někdy dost fatální poruchy a jedna se zrovna teď řeší, takže sem nyní na toto téma háklivý....
Takže za mě radši Renault, co vydrží motorově do 110 tisíc km než VW do 30 tisíc... Vlastní zkušenost!
>:D To jsou šmejdi, oni už nevědí jak by člověka odrbali. Tak natočej kilometry...za chvíli začnou loupat volant, ohmatávat šaltpáku a ošoupávat sedačky. 8-s:no: >:D
snad tu nechces niekomu nahovorit, ze premyslas nad niecim inym ako fabiou.. Neklam sam sebe.. Ty s tvojimi naivnymi nazormi tazko zabludis do ineho salonu ako skodovackeho..
Nechcel som reagovat ale ne tento prispevok musim, taka nahravka >:D , nechcel si napisat IQ VAVERKY miesto IQ veverky ;-) v kontexte s testom R fluence :-!
1) ano, klidně. Mám svoji káru rád a pečuji o ni. Vím, že dnes už nikdo tak poctivě auto nevyrobí. Tedy ano, klidně se s ní nechám pochovat. Jen doufám, že to ještě pár (desítek) let počká...
2) já si jen trochu rýpnul do toho, že ještě nedávno tu podle tebe byla Schade TOP a nyní hle, uvažujeme bezostyšně o Rendlíkovi... K tomuto duševnímu posunu samozřejmě gratuluji!
3) k motoru a výkonu - na jednu stranu souhlasím - v dnešních kolonách je vcelku jedno, jaký výkon je pod kapotou. Jenže - z druhé strany právě prostoru na předjetí je málo a takový kamion na 1. třídě často znamená pro výkonovou kategorii HTP jediné - nepředjedeš ani kdyby ses pos*** 8-s
fauvé a shade se stáčejí dolů a rendlík nahoru >:D ? I bazarníci asi mají jasno a když někde ubírají, je jim jasno, že jinde musejí přidat, aby zůstala zachována světová rovnováha >:D;-)
Pokud mohu porovnat, tak na 16 se zimáky Michelin je GS komfortnější a méně hlučný než na letních 17 Continental. Zvláště menší hluk od kol je u zimních Michelinů docela znatelný. U těch 17 je podstatné, jak je nafoukneš. Pokud je nafoukneš na vyšší rychlosti, tak je to na komfortu taky docela znát. Pokud je však nafoukneš normálně, tak i jízda na D1 je docela v pohodě a i vzadu se drncání jako na kolejích nekoná.
A teď tu o Červené Karkulce... >:-[]
Víc blábolů do jednoho příspěvku těžko vměstnat, gratuluji - to se ti povedlo.
1) Dlouhodobý test na 150 - 200 tis. km? Aha, a kde si jej přečtu? I AutoBild má pouze 100 tis. km... Najet 200 tis. km znamená např. 4 roky provozu, což se rovná přinejmenším obměně generace na úrovni faceliftu. Takže až bych se dočkal tvého dlouhodobého testu, model už by se v dané podobě nevyráběl 8-s:no:
2) Agregáty s životností 70 až 110 tis. km? A proto je záruka u Renaultu 5 let/150 000 km >:D >:-[] Takže v Renaultu jsou podle tebe asi úplní volové, protože dávají záruku delší než životnost >:-[]:no:
No tvůj intelekt je zkrátka na opravdu vysoké úrovni >:D >:-[] Ale pobavil jsi dobře.
RE: Áda je zase tady
Proč je Renault podle Vás špatná volba? Co máte/měl jste s Renaulty společného Vy? Kolik vozů Renault jste měl? A Vaše osobní zkušenosti? Sám Renaulta mám a značku nevyměním. Vámi uváděné nájezdy jsou zcela zcestné, pokud je vozu věnována řádná péče a slušné zacházení. To však platí obecně. Renault auta pro spotřebitele dělat umí a vždy uměl. Připomenu jen karoserii hatchback (jak by dneska vypadal třeba Golf, že), MPV, zavedl liftback u limuzín, dálkové centrální zamykání, turbo-r.1902 a další. Jeho motory a modely patří v posledních letech k tomu nejlepšímu z mainstreamu. Jeho moderní malé turbobenzíny byly první na světě sériově vyráběné-Clio 2006. Motory Tce patří ke špičce svých objemů a netrpí známými problémy TSI z Němec. I jeho diesely patří v čele s 1,6 dCi na špici. Tak proč ta negace? Pláša
Nechápu proč Renault dává automatickou klimatizaci - u tohoto auta s tímto motorem stačí navolit 21°C, zmáčknout soft a jezdíte jaro, léto, podzim, zima.
Motor - vynikající s ohledem na konkurenci. Je velmi tichý, pružný, ale hlavně ta spotřeba! Na tento typ auta, 5l/100 - dobré. Turbo díra se dostavuje, když člověk řadí brzy. Jinak tah ke 4 - 4,5 tis. otáček pěkné - podařené.
Podvozek ve spojení s 17 koly - nečekejte Mondeo, Passat, nečekejte S-Max. Hůře tlumí příčné nerovnosti, ale nic tragického.
Interiér - příjemný, vzdušný, kdo chcete moře tlačítek, tak běžte ke konkurenci.
Sedmimístnou verzi doporučuji rodiči s dětmi - pro ně se stává jízda autem neskutečná zábava.
Doporučení na příplatkové prvky: navigace Tom, Tom, rádio Bose - pro milovníky hudby, handsfree kartu, parkovací kameru, pokud Vám zbudou peníze - panoramatické okno.
Zdar, som nevzdelanec lebo jazdim na naftu. Nerozumiem pojmu otravovat sa s filtrom pevnych castic. Pripadny repas FAP ma vyjde na 130 Euro ak bude vobec niekedy treba, lebo jazdim dlhe trasy a viem jazdit s dieselom.
@ petrumr ked sa ti ceny Renaultu nepacia, preco pozeras do blbych cennikov a nejdes za predajcami a nepoziadas ich o zlavu?
@ Ada - napisem ti ked budem mat cas dlhodobe testy Megane II Gr. 1.5dci 310.000km a o par rokov Megane III Gr. 1.6dci - momentalne len 16.000, ale za par rokov to bude aj 300.000.
Inak 1.6dci je pre auto nizsej strednej skvely motor. Do Scenica by to mozno chcelo trochu viac, pri vacsej vahe auta moze byt turbodiera pod 1700ot vyrazna. Na Megane mi turbodiera nevadi, lebo auto zrychli aj z 1500ot. Da sa jazdit s extremne malou spotrebou ale aj rychlo ked treba.
Tak dlouho jsi váhal, až jsi prošvihl pravý okamžik. Běž ale přímo k prodejci, oni nabídnou malinko jinou cenu min. cca - 15-20 tis., nebo ještě předváděčku kolem - 15-20%. Potom běž k VW, k Citrónovi, k Hondě, nech si zpracovat nabídky, projeď si to a je hotofson. Osobně bych šel ještě k Nissanu, pokud chceš benzín a zkusil Qashqai.
Zase u Renaultu budeš mít 5 letou záruku/100 tis. km, či za 5 tis. Kč až 150 tis. km.
Vydávat 43 tis km za dlouhodobý test je urážka všem motoristům. Dlouhodobý test by znamenalo s tím vozem najet 150 až 200 tis km. A sčítat přitom náklady na opravy, servis, palivo - a pořizovací a prodejní cenu... Renault je velmi špatná volba pro jakéhokoli motoristu. Základní agregáty se životností 70 až 110 tis km skutečně dlouhodbý provoz takového vozu ten vůz vytěsní za okraj potenciálního zájmu praktických uživatelů. Naštěstí lidé nejsou hloupí a na pádu prodejů vozů této značky je to citelně znát. A to je dobře! I tento výrobce by se měl učit v Německu a Japonsku, jak se dělají opravdová auta pro spotřebitele, kteří se nepotřebují předvádět, ale jen jezdit a jezdit.