Pro tři vybrané blogery Auto.cz máme exkluzivní nabídku: na naše náklady odletí z Prahy do Vídně na mezinárodní testování faceliftované Škody Superb. Za jakých podmínek?
Nejde (přece) o MNE, to JSOU automobilové "perly" (moc ráda mám třeba i Wiesmann, ten by vám snad mohl přijít "stravitelnější" [odkaz]
Jsou prostě mezi námi tací, kteří si automobil kupují spíš kvůli tomu POD kapotou a "vytvarování vnějších plechů" NENí absolutní prioritou.. ;-)
PS: I tak jste mne svým "raději superb než Bristol Fighter T (s V10 a omezovačem na 362 km/h) nebo (nějaký z modelů) Fornasari (s V8 6.2 litru 750 PS a 800 Nm) DOSTAL :-)
No jestli tohle povazujes za nejake automobilove perly, tak to ja opravdu radeji ten superb. Vzhled amaterskych elektromobilu slepenych na koleni studenty CVUT.
Minimálne 5 Blogov o Škodovke a samozrejme s kladným hodnotením automobilu ..
Takže kedy ti to letí GTI ?! >:-[]
Inak toto považujem , len ako ďalší marketingový ťah škodovky .
Aj keď neviem s čím sa chce chváliť , veď takmer nič nové na Superbe nie je a šofér by si toho faceliftu ani nevšimol , povedal by som že ešte viac oškaredel ..
Myslím, že by s vámi měl letět ten kašpar, co tady plevelí diskuse ódami a básněmi o koncernoWých nad-vozech. S většinou z vás redaktorů teoretiků a měřičů litrových objemů kufrů by si určitě perfektně rozuměl a zase bychom se tady pak něco převratného určitě dověděli. ;-)
Ano.. :-)
..optika je (totiž) DŮLEŽITĚJŠÍ (což NEznamená že by zrychlení mělo výpovědní hodnotu "nula" ;-)
PS: Většina z nás (totiž) potřebuje zvětšit fotku na velikost obrazu asi tak často jako v reálu zrychlujeme z nuly na 100 km/h :-)
nech byt - v patek jsem se svezl novym TwinAirem = dvouvalcem... a je to genialni auto! Pusu od ucha k uchu mam jeste ted, kdyz si na to vzpomenu... ;-)
koncern nemam rad, to se o mne vseobecne vi... ale SuperB v kombiku mi dava smysl... Jezdim s nim pravidelne na letiste (ve Vidni!), a vlastne je docela fajn. Mirne paradoxne lepsi vepredu, nez vzadu...
Ale kdyz uz bych ho musel koupit, jakože nastesti nemusim, tak jedine s dieselem 1.6. Ne, že by byl tak dobrej - ale ostatní jsou tak špatný. :-)
K běhačům nepatřím a k multimilionářům už teprve ne >:D
Ano, ty starší Bristoly, jako třeba Blenheim, nebo Beaufighter, nebo jiný výrobce Morgan mně zaujaly tím lpěním na tradičních způsobech výroby a poctivou řemeslnou prací.
Že bych po nich touži, to říct nemůžu, ale ocenit to - aspoň slovně - musím :-)
Ach... já jsem z té zmínky o 3,2 Mpx "usoudila", PARDON :-)
PS: I tak se mi ale ta "druhá" fotka libí, znám ji (i její "sestřičky") ve velkém formátu zarámovanou a :yes:;-)
Termín "loula" (naštěstí? ;-) ) NEmám ve slovníku a fotbal (to je to jak 11 multimilionářů běhá po trávníku a statisíce chudáků je sleduje jak na místě tak přes televizní vysílání?) mne "míjí" (i když jestli patříte k těm "běhačům", tak PROČ NE :-) ) stejně jako vás Superb (pardon + "jsem potěšena" ;-)
No ona ta AUTA trochu "do jedné hromady" PATŘÍ - neb to jsou AUTA (byť pro "značně odlišnou klientelu" :-)
Mne jen mrzí že těch jedněch (bohužel) "neustále ubývá" a těch druhých (bohužel) "neustále přibývá" :-|
Omluvou budiž BRISTOLu Fighter T "absolutní podřízení se" aerodynamice - což se pro (elektronicky omezenou) rychlost 362 km/h jeví docela ROZUMNÝM ;-)
Jestli je vám "bližší" a oceňujte "jen" starší modely typu Bleiheim 3 - i tak ode mne dostáváte :yes::yes::yes::-)
Jinak jsem ti psal, že jsi loula a teď jsi to podepsala:
Nevím, kdes přišla na to, že já "bych" Superba, tohle auto, stejně jako většina modelů Škody mně míjí. A stejně tak míjí i (troufám si roughly odhadovat) 100% maníků, co jdou po Fornasari.
Ale já vím, proč jsi tu toho Superba a Oktávku zatáhla - myslíš si, že mně tím nějak "popíchneš". Ne, to opravdu fungovat nebude, proto se raději drž tématu a nepatlej do jedné hromady Škodu a Fornasari a Bristol.
Co se týká té fotky nového Fightera, tak tam, bohužel, Bristol smazal veškerý svůj odkaz a vytvořil něco, co připomíná Zagatovy kreace na bázi italských kusovek - přičemž je nikdy nikdo nedokázal tak zprznit jako Zagato.
Věřím - můj ŠÉF(redaktor) je fotograf = jsem trochu "poučena" ;-)
PS: Je to stejné jako "všude" = u aut se lidé nejdříve dívají na 0-100 km/h a u fotoaparátů na Mpx - obé je asi tak stejně NE(příliš)PODSTATNÉ :-)
Má MOC pěkné, ale "ODKAZově nedosažitelné", tak alespoň 2 "normální", ta 2há je lepší (je "níže" na stránce..
[odkaz]
[odkaz]
To je ale V POŘÁDKU! Já raději Bristol nebo Fornasari a vy (faceliftovanou) Škodou Superb.
PS: Ano naprosto SOUHLASÍM že (Fornasari i Bristol) jsou "něco extra" :yes:;-)
Vždyť kdo by chtěl jezdit kusově vyráběným vozem s V8 6.2, když je tu (třeba) Octavia III (s plánovanou výrobou 700.000 kusů ročně) a motorem 1.2TSi 63 kW 160 Nm a nebo technicky (bohužel ne moc) VWyspělá konstrukce škoda Superb :-)
PS: Vy jste musel chodit do HODNĚ zajímavé základky když jste tam stavěli tohle.. ;-)
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ty splácaniny Fornasari ve spojitosti s tebou, která za každou cenu musíš být něco "extra" docela chápu.
Osobně mi ale jejich modely připadají jako práce děcek ze základky.
Ne, že bych se chtěl teď, tady a s tebou bavit o mobilech, nebo foťácích, ale je fakt, že prastará N78 s 3,2Mpx a CZ optikou ještě dnes strčí hromadu "fotomobilů" do kapsy.
Já na pár novinářských presentacích byla (z "obou stran")..
..a NENí zas tak o co stát ;-)
PS: No možná kdyby něco pořádali Fornasari Cars, nebo "znovuzrozený" Bristol - to bych se asi NECHALA "přesvědčit" (CHTĚLA se zúčastnit se.. :-)
Ne, mám ("jen") obyčejný 5 Mpx Samsung Galaxy III Mini :-)
(mně ty VELKÉ a dnes už snad i V-E-L-K-É mobily "nevyhovují" - nechci nosit kvůli mobilu "batoh" ;-)
PS: Myslela jsem že právě NĚMECKÁ optika (Carl Zeiss) je ŠPIČKA (na "pixlících" že prý tolik NEzáleží.. :-)
Samozřejmě, neboť ty máš jistě limitovanou edici vylepšené verze limitované edice nejlepšího mobilu s nejlepším foťákem na celém světě (který samozřejmě NENÍ vyroben ve německu).
Ty jsi loula, že větší loulu bych nenašel i kdybych celý svět křížem krážem prochodil.
Apriori nejde o auto jako takové, ale jde o příležitost vidět a na vlastní kůži zažít, jak to vypadá a co se děje při novinářské presentaci vozu.
Každého, kdo má rád auta a rád o nich píše, tahle nabídka nutně musí potěšit, i kdyby se místo na Superba do Vídně jelo na Mácháč na Tatu Nano.
Promiňte, ale (řekněte si) KDO "září") při (populistickém) lákání na předváděcí akci (jen) mírného faceliftu technicky "o ničem" vozu, který bude do 2 let mít nástupce..
..navíc když ta akce má být u (kousek od) nás, "ve vedlejší vesnici" :-)
PS: Nebo že by vás "znervóznilo" naše možné "letištní SETKÁNÍ"? ;-)
Tak se tu garážová puberta opět tradičně vycukala. Jo jo, permanentku na metro, nudli zavěšenou nízko u pasu, geterko nad pelestí a v ruce knipl plejstejšnu... Popravdě však ani moc nezasvítila Kylie, škoda...
Avšak, aby to tu plakáti a gallárdi definitivně nezaprskali příspěvky, jejichž sdělná hodnota končí někde padesát metrů od bohnické léčebny, možná by nebylo od věci si připomenout, že nahoře máš nabídku století. Je to na první pohled neuvěřitelné, ale redakce opravdu nabízí možnost účasti na mezinárodním testovacím dnu modernizované škodovky. Do Vídně! Když to trochu domyslíš (máš-li tedy čím), je to pro toho, kdo se zajímá o auta a o dění kolem nich dárek jistě nad dárky. Nějaký prosťáček nahoře ležérně odmítá nabídku s tím, že by se muselo jednat o jiný vůz... Ano, takhle se tu někteří veřejně vyjadřují k natažené dlani.
Tak tedy, jsi-li schopen napsat rozvitou větu, které po jejím přečtení rozumíš alespoň ty sám, máš-li zde blog, máš-li papíry, máš-li nad 18, máš-li odvahu a máš-li na daný termín volný čas, pak je ti "Sacherb" na dosah. Vídeňský zážitek bude jistě patřit k tvým motoristickým zážitkům životním. Všechno to pak vypíšeš na blog.
Redakci vychvalme do garážového nebe, tohle se nazažívá každý den.
Gilgite, nic proti, ale už jen to, že se české auto prezentuje ve Vídni, něco značí... Že by v Čechách nebyly hezký místa??? Ale asi je pro novináře z celý Evropy lepší jet do Vídně, než někam do ČR. Je tam víc místa na mimopracovní vyžití. V Bolce by mohli max. na fotbal. Takže ústupek novinářům... Jasně, Evropa se líp domluví v Rakousku než v Čechách, ale v tom bych problém neviděl...
A pokud jsi četl článek, kde jsou schopní napsat, že motor je naprosto dostačující, jede jak pila, a skoro nežere, pak tě musí udivit, jak dokážou pomluvit konkurenci, kde 74 kW je slabý motor, kde vlečka vzadu je neskutečně strašná, kde není nic intuitivní a nic na svém místě... Prostě nenamluvíš mi, že odborníci typu VWavwerka berou výlet do Vídně jako nutný zlo... To by stačilo dojet do Bolky, kde ten Super je k vidění už asi 2 měsíce... Jenže asi by nebylo dobrý napsat online, že slabý TSI je úlet... To by z Bavor asi přijeli kluci stopem. :-)
PS: Já když musím do zahraničí na nějakou předváděčku, popř. školení, je u mě super postaráno, a ještě si hezky přilepším za diety, reklamní dárky a pod... Že by to tak nebylo i v tomto odvětví???
Vždycky mně dojme, jak tu ta vaše skupina antigtiprskačů, pro které je ten člověk jouda největší, touží HO poznat, a kolik času stráví psaní o NĚM. Pokud je pro mně někdo hňup, naprosto nechápu, proč bych měl chtít vidět, jak vypadá. Například u tebe je mi to zcela lhostejné. ;-)
A co takhle třeba článek o Toyotě 4runner. Poslední týden se články mění pomalu jen násilím, díky videím. Poslal bych tam GTIho, webpaju a toho třetího raději nedoporučuji. Záleží jestli pojede p. Vaverka, nerad bych, aby můj výběr stál za náhodným atentátem za pomoci nové Octavie (ačkoli by stylovější by byl Mégane).
PS.jestli pojede GTI, trvám na tom, aby na sobě měl tesilky! >:-[] >:-[]
No nicméně takovéto presentace se dělají (skorovždy) v zahraničí - a v okolí Wien (nevím kde budou konkrétně) budou asi i lepší silnice než ... v okolí Mladé Boleslavi (v česku :-)
Protože to mohli testovat na domácí půdě a pak je provést po muzeu škody, kde by jim ukázali předchůdce superbu z 30. let aby to bylo o něco zajímavější.
To je taková "dovolená" pro novináře, některé firmy (z jiných oborů) klidně presentují nový výrobek na Kanárských ostrovech..
PS: Novinář je takový (jako) "zavázanější", když ho pozvete do Itálie, Švýcarska.. prostě do zahraničí, než kdyby presentace byla v Mladé Boleslavi :-)
Myslel jsem to spíš tak, že podobná akce je první svého druhu, takže nemá smysl mluvit o nějakých chybách... prostě někdo být první musí a první s tím na auto.cz přišla Škoda, u domácí automobilky to není žádné překvapení, pokud to byl nápad auto.cz tak je Škoda také logická volba, vzhledem k zájmu obecenstva.
obcas se to zjistuje dost blbe, kdys pisu z telefonu treba z druhe strany planety, tak se taky vypise IP operatora v CR, tedy v Praze, a just bych chtel aby me proplatili business-class ze Sydney >:D
ale jo, někdo by si to třeba užil (prošmejdit superba, business class seating, chlastáníčko, hérečky, pích** nebo mám snad o promo akcích mylnou představu :), což takhle umožnit zúčastnit se třeba testování aut typu amg, rs, m, myslím, že zájem by mohl být násobně větší, šťastnou cestu :yes:
To s tebou nesouhlasím, podle mě by jel hned... a já ostatně taky, pokud by se to nekřížilo s pracovním programem. Obzvlášť když jde o Superba, což je vlastně takový malý Apoštol... ;-)
Ano, MOHU si DOVOLIT chovat se "přirozeně" - o to je život LEPŠÍ :-)
(nikoli "horší" jak píšete ;-)
PS: "Hrát"/chovat se (dle, často docela "přitroublých", pravidel společnosti) člověk občas někde samozřejmě MUSÍ - proč (ale) tady? :-)
Je SKVĚLÉ "osvěžení" občas "potrápit" nějakého chlapa "na jeho hřišti" (sportu NErozumím - NEchápu ho, ale autíčkům naštěstí ano = ;-)
No tak tohle odzbrojí :yes: Ti nejlepší nabízejí to... nejlepší. Podmínky ovšem jsou taktéž ezkluzivní - blogerská praxe, řidičský průkaz, věk nad 18 a řádně odůvodnit svojí účast. Kdyby to však bylo nastaveno tak, že stačí pár holovětých pokřiků na diskusi, papíry na hlavu a věk nad 18 měsíců, počítám, že by v Holešovicích kvůli frontě museli vyhlásit třetí stupeň ohrožení.
Redakce zaslouží velkou, upřímnou a zřetelnou pochvalu. Ano, tohle má styl.
Jsem přesvědčenej, že zrovna GTI je typ, kterej by se musel nechat dlouho přemlouvat k podobnýmu testování a ne se do něj sám hlásit. To myslím v dobrým smyslu...
Po testu BMW 3 by spousta blogerů asi obecně váhala :-)
Nicméně to ale není špatnej tah, ať už marketingovej ACZ nebo ŠA.
Těžko říct jestli chyba... předpokládám, že myšlenka má svůj původ u auto.cz, pokud bys napsal do Mazdy že bys chtěl šestku projet a něco o ní napsat, asi by nebyli proti...
Protože jde o povedený auto, lepší než OIII i Superb. A to se tady nenosí... >:D A hlavně Škodovka potřebuje udržet novináře na svý straně. Jednou je to výlet do Portugalska, pak zas do Vídně...
PS: Teď jsem četl na autoforu test OIII 1,6 TDI za cenu 863500 Kč (dokonce i podsvícený pádla to mělo >:D ). Neskutečnej test. Ale raději se 7mi stupňovým DSG. On ten 5ti kvalt u manuálu by asi už fakt nešlo vynášet do nebes... >:D
:-) Jako by ti nebylo jasný, kdo pojede... >:D Jo testovat se novej francouz nebo korejec, už by to tak jasný nebylo...
Jen by mě zajímalo, o kolik jinde je facelift technikou jinde, aby to bylo na zahraniční testování... Mimochodem, i ve škodovce je hodně vysoce postavených, co fl považují za těžce nepovdenej...
No jo,nepřítomnost na jeden den, ale umíte si pak představit ty chvalozpěvy a slinty okolo? To bude masáž... No aspoň si GTI pokecá s VWavwerkou. Si budou kluci notovat... >:D
Akce zajímavá, pochvala za dobrý nápad a krok správným směrem. :yes: Doufejme, že nebude poslední a stane se z toho milá tradice :-) A až se v jednom z dalších kol bude jednat o testování např Rangeru v JAR, tak se také přihlásím ;-)