Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Snowman: Kladivo na Mercedes-Benz GLA?

V Auto Tipu č. 9/13 právě vychází: Prodej kompaktních SUV roste, Škoda Auto proto rozšíří svou modelovou paletu právě tímto směrem. Vytvoří tak přímého soupeře stuttgartskému GLA, které se v prodeji objeví již koncem letošního roku.
Zpět na článek
30. 4. 2013 08:24
30. 4. 2013 08:39
30. 4. 2013 08:41
30. 4. 2013 09:19
30. 4. 2013 09:31
30. 4. 2013 09:40
30. 4. 2013 09:51
30. 4. 2013 10:05
30. 4. 2013 10:42
30. 4. 2013 10:49
30. 4. 2013 21:56
3. 5. 2013 11:12
30. 4. 2013 17:27
30. 4. 2013 18:55
30. 4. 2013 22:00
30. 4. 2013 22:40
1. 5. 2013 01:29
30. 4. 2013 11:43
30. 4. 2013 11:45
30. 4. 2013 19:01
30. 4. 2013 19:22
30. 4. 2013 21:00
30. 4. 2013 23:15
30. 4. 2013 16:23
30. 4. 2013 17:29
30. 4. 2013 08:40
30. 4. 2013 08:54
30. 4. 2013 09:00
30. 4. 2013 09:15
30. 4. 2013 09:47
30. 4. 2013 16:25
30. 4. 2013 11:23
30. 4. 2013 11:32
30. 4. 2013 18:18
30. 4. 2013 12:33
30. 4. 2013 08:49
30. 4. 2013 09:10
30. 4. 2013 09:43
30. 4. 2013 11:07
30. 4. 2013 11:16
30. 4. 2013 11:15
30. 4. 2013 13:08
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 4. 2013 15:22
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 4. 2013 13:09
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 4. 2013 13:49
30. 4. 2013 14:08
30. 4. 2013 15:46
30. 4. 2013 15:55
30. 4. 2013 18:25
30. 4. 2013 19:04
30. 4. 2013 22:06
30. 4. 2013 08:24
KLADIVO?
ale no taaak! :-)
leda tak taketo... [odkaz]
budme realisti...kto uvazuje nad Mercedesom o Skodu urcite nezavadi :*)
Rozbalit vlákno
26
Avatar - tedwine
30. 4. 2013 08:39
Re: KLADIVO?
>:D to plysove kladivko z dielne P&M industries nema chybu ! ....na rozdiel od nezmyselneho nazvu a idey clanku samotneho ...
Avatar - Snooob
30. 4. 2013 09:19
Re: KLADIVO?
"kto uvazuje nad Mercedesom o Skodu urcite nezavadi"
A na to si, preboha ako prišiel?!
Avatar - peter_ko
30. 4. 2013 09:31
Re: KLADIVO?
a ty by si sa rozhodoval medzi Mercedesom a Škodofkou?
Avatar - Snooob
30. 4. 2013 09:40
Re: KLADIVO?
Úplne v pohode...
Vačšinou majú ľudia na kúpu auta nejaký "badžet" vyberú autá, ktoré splňajú túto podmienku a na základe svojich priorít vyberajú...
Hlavne to treba mať v hlave v poriadku...
Avatar - peter_ko
30. 4. 2013 09:51
Re: KLADIVO?
No neviem, človek s "badžetom" napríklad 50 000 € asi nepôjde do predajne Škodovky, a naopak s 15 000 € do predajne Mercedesu. Jedine že by mal okolo 25 - 30 000€, to by sa mohol rozhodovať, ale v tom prípade - nehnevaj sa na mňa - takýto jedinec nemá absolútne predstavu o tom čo chce.
Avatar - Snooob
30. 4. 2013 10:05
Re: KLADIVO?
Myslím, že GLA aj Snowman budú v cenovej kategórii okolo 33 000€.
Buď budeš chcieť za rovnaký peniaz vačšie, praktickejšie auto alebo maličké ale s prestížou. A ak nemáš nejaké KO kritériá (napr. 3 deti) ľahko sa môže stať, že namiesto Snowmana kúpiš GLA.
EDIT: ako môj známy - chcel kupovať "nabrúsenú" Ocataviu 3 Combi a nakoniec kúpil BMW 1 - za rovnaký peniaz.
Avatar - Individualita
30. 4. 2013 10:23
Re: KLADIVO?
Nemyslím, že by GLA bylo za 33tis éček, možná základ. Kladivoun se tam ale určitě dostane...
Avatar - peter_ko
30. 4. 2013 10:42
Re: KLADIVO?
O cenách je ešte skoro špekulovať, keďže je to otázka ďalekej budúcnosti, ale súhlasím že pôvodný záujemca o Škodovku môže skončiť v MB, ale neviem si predstaviť opak. Pokiaľ má človek iba minimálnu predstavu o novom aute, nedokážem si predstaviť argumenty kvôli ktorým by dal prednosť Škode pred MB, BMW...
Avatar - Iv8
30. 4. 2013 10:49
Re: KLADIVO?
To, že si neumíš představit argumenty pro Škodu neznamená, že si je tu za chvíly od nějakého "odborníka" nepřečteš.
30. 4. 2013 21:56
Re: KLADIVO?
v realnom zivote existuju ludia, ktory si na znacke auta nepotrpia a je im jedno v com si vozia svoje zadky. Moze padnut ako argument blbost v podani nejakej vychytavky, vacsieho kufra, vacsieho priestoru na nohy na zadnych sedackach, alebo co ja viem coho (dizajn,atd).
3. 5. 2013 11:12
Re: KLADIVO?
Máte pravdu. Moje známa v Německu kupuje Fordy již 35 let. Jediný důvod je ten, že je to nejbližší prodejna a servis.
30. 4. 2013 17:27
Re: KLADIVO?
Nechci Vás zklamat, ale člověk, který by si nějaký mercedes mohl klidně bez problému dovolit, tak rozhodně o Škodě uvažovat může a dokonce si jí i může koupit. Znám takový případ. A dodávám, že je s koupí spokojen.
30. 4. 2013 18:55
Re: KLADIVO?
Zjavne miešaš hrušky s jablkami, otázka nestála tak či si môže relatívne bohatý človek kúpiť škodu, ale či si človek, ktorý ide po MB zaradí do výberu aj škodovku. A takýchto ľudí bude 0,01% o to sa s tebou kľudne stavím.
Jednoducho škoda je úplne iný segment ako MB, samozrejme novinári radi masírujú verejnú mienku všetkými dostupnými prostriedkami.
P.S. Môj príspevok nie je namierený voči škode, jedine voči novinárskemu bulváru;-)
30. 4. 2013 22:00
Re: KLADIVO?
melie, nemelie, pisal som to vyssie. Su ludia, pre ktorych je auto len priblizovadlo a znak na kapote im nich nehovori. Maju dost penazi a topia ich inde, medzi znamymi mam cloveka, ktory cpe peniaze do cestovania (obytne auto) a cena jeho obytneho auta (ktore pravidelne meni za novsi model) je uplne inde ako cena osobnych aut. U tych ho zaujima, ci sa do neho zmesti s detmi a taskmi ;-)
30. 4. 2013 22:40
Re: KLADIVO?
Jestli ten člověk chce koupit Mercedes, tak si koupí Mercedes, jestli chce BMW, tak si koupí BMW atd atd...Logicky, když si člověk chce nějakou značku koupit, respektive vůz inkriminovaé značky (a má na něj), tak si ho koupí. Já kdybych si chtěl koupit Kiu, tak si koupím Kiu a ne Škodu. Když to trošku přeženu.
Ale chápu co tím myslíte. Na druhou stranu bych neřekl, že to bude 0,01. Když je člověk otevřený a racionální, tak bere v úvahu vše v daném požadovaném segmentu.
1. 5. 2013 01:29
Re: KLADIVO?
Ano, ked je dakto racionalny a berie vsetko v jednom segmente, tak ak by pozeral Skodu, bude pozerat Hyundai/KIA, vw, Renault,... este nanajvys Mitsu, ale urcite nie MB. Ak pozera SUV od MB, potom hlada Audi, BMW a pod.
Skoda bude proti nim stale vyzerat zufalo. Netreba si robit iluzie, ze po rapide a oktavii pride zrazu super duper posunovadlo.
Akurat som mal pred 2dnami cest povozit sa v Tiguane v plnej polnej a pri nasadnuti mi to interierom pripomenulo Skodu so vsetkym dokopy. Za 30tacov € je to riadna bieda. Ked Tiguan vyzera tak biedne, Skoda nebude moct byt lepsia.
30. 4. 2013 11:43
Re: KLADIVO?
kde zijes? Ved to je rozdiel znaciek minimalne o uroven. Garantujem Ti ze ziadny majitel mercedesu nesadne spat do Skody....
Avatar - Snooob
30. 4. 2013 11:45
Re: KLADIVO?
Budem sa opakovať - Hlavne to treba mať v hlave v poriadku...
30. 4. 2013 19:01
Re: KLADIVO?
hlavne v tej tvojej hlave sa mi zdá. Klientela MB, BMW či Audi nie je klientelou škody. Ak to tvrdíš, tak máš úpal, tak isto tvoje žvásty s badžetmi. Navyše odporúčam sa niekedy aj previezť na škode a prémii a budeš vedieť prečo. Škodovka určite nerobí zlé autá, avšak ani náhodou sa nenachádza a dokonca ani sama nemieri na segment ovládaný mercedesom a spol. Len tak medzi nami prevez sa niekedy v hociktorej škode a v hociktorom mercedese, možno aj sám pochopíš kde su rozdiely;-)
Avatar - Snooob
30. 4. 2013 19:22
Re: KLADIVO?
Klientela prémie je vertikálne rozdelená - tí čo kupujú nižšiu strednú majú pramálo spoločné s tými čo kupujú S, A8, 7 (prípadne full-size SUV).
A práve tí (z nižšej strednej) to často nemajú v hlave v poriadku.
PS: ak porovnávaš jazdné vlastnosti Fabie a S-ka tak nie je o čom! Octavia 1,8 TSI a MB A už taký rozdiel nebude... :-!
30. 4. 2013 21:00
Re: KLADIVO?
stačí sa previezť superb vs a4 resp. bmw3 resp. mb c resp. is a človek hneď vie kam škodovka patrí.
nič proti škode, ich biznis model je zjavne úspešný, trochu zmyslu pre realitu ale nezaškodí;-)
Avatar - Snooob
30. 4. 2013 23:15
Re: KLADIVO?
To, že sa v jednom aute "lepšie vezie" ako v druhom neznamená, že nie je sú konkurenčné... To bola hlavná pointa...
Niekto za 40 000€ kupi V6 Superb 4x4 (so sunroof a pod.) niekto "oholené" MB C...
30. 4. 2013 16:23
Re: KLADIVO?
Presne tak, m-béčku porovnávať s Mercedesom je naozaj sila, ešte ako iróniu by som to zobral, ale autor článku to myslí naozaj vážne. Ešte na snowmana šupnúť torznú tyč, bubnové brzdy, tvrdé plasty, TSI s reťazou, zapýtať 30 000éčiek a auto.cz môže masturbovať nad výnimočnosťou m-béčky. Tak ako som niekedy uznával octavie, všetko to s nimi ide dole vodou. Pýtajú nekresťanské peniaze za autá úrovne sandero a fluence. Ale možno bude mať 800L kufor...)
30. 4. 2013 17:29
Re: KLADIVO?
Vy si lžete do očí.
30. 4. 2013 08:40
.
>:D >:D >:D mercedes sa uz trasie >:D
Rozbalit vlákno
9
Avatar - CHerokee
30. 4. 2013 08:54
Re: .
Taky myslím... možná, že kvůli Škodě GLA úplně zruší... >:D
Avatar - Iv8
30. 4. 2013 09:00
Re: .
Teď už chybí jen oslavná báseň od GTI na téma rozdrcení Mercedesu GLA kladivem zvaným Škoda Snowman. Nějak se mi z toho zvedá kufr.
Avatar - peter_ko
30. 4. 2013 09:15
Re: .
GTI sa teraz trasie v kúte, lebo nevie čo má napísať. Podľa neho je GLA dizajnovo dokonalé, ale to je aj Škodofka. Takže nakoniec to hodí na redakciu a vysvetlí im že GLA je diamant prémiový a Snowman je diamant mainstreamový, dokonca s jemným, ale významným presahom do supermainstreamu.
30. 4. 2013 16:25
Re: .
no, je to ako keď nezastaviteľný objekt narazí na neprekonateľnú prekážku...
Avatar - Bristol
30. 4. 2013 11:23
Re: .
těžko říct komu GTI víc fandi...jestli MB nebo Škodě Auto... ;-)
30. 4. 2013 11:32
Re: .
GTI rozhodně MB (rozuměj: Mladá Boleslav) ;-)
30. 4. 2013 18:18
Re: .
Jo, a takytak BMW, Boleslaf Motor Werke >:D
30. 4. 2013 12:33
Re: .
To víš no podobné diskuse se tady vedly o tom jak Korejci válcují Evropu. Jen nevím jestli na téhle planetě. MB se Škodovky nemusí bát, mají odlišnou klientelu která se jen tak od jedné značky k druhé neodkloní.
Avatar - kaa
30. 4. 2013 08:49
A bude dokonáno.
Snowman dostane jednotící prvky typické pro rapid/octavii i faceliftovaný yeti, který by se měl ukázat již na podzim a jenž přijde o přední kulatá světla.
A tímto sjednocením všech modelů Škoda totálně dokoná degradaci všeho, co do nynější doby pracně budovala.
Zejména mi je líto YETIho, která je fakt povedená svou přední partií nezaměnitelná. :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CHerokee
30. 4. 2013 08:55
Re: A bude dokonáno.
Yeti je jistě kvalitní, ale design má podle mě nedotažený. A vypadá zastarale .... staré žárovky, interiér jak prkno... potřebuje modernizaci jak sůl....
Avatar - Individualita
30. 4. 2013 10:27
Re: A bude dokonáno.
Souhlas. Ty kulaté světlomety vyloženě nesnáším, stejně jako žábu Nissan Juke. S novým designem by se mohl dostat do trochu hezčích vod.
Avatar - 3_diamanty
30. 4. 2013 08:55
snowman pride za tri roky
to je este dlha doba.... takze riesit ze ci to bude kladivo na GLA ktore vlastne tiez este v seriovej podobe neexistuje mi pride trosku ako vtip ... alebo asi nie je o com pisat a tak je najlahsie spravit nejaku reklamu skodovke... jednak tym rozputame burlive diskusie a jednak bude zase skoda na ociach citatelov.... zabijeme dve muchy jednou ranou ;-)

tazko mi napisat nieco k veci v pripade tohto clanku..... snad len dodam ze snowman bude skor asi konkurent RAVky a Forestera ako mercedesu ktory bude cenou aj technikou a imidzom trosku inde ako snowman..
Rozbalit vlákno
0
30. 4. 2013 09:04
Vam uz musi uplne ze hrabat v redakcii..
Nazvat model skody ako kladivo na model premioveho voza? To az tak dobre plati skoda za PR?
Rozbalit vlákno
4
30. 4. 2013 09:35
Re: Vam uz musi uplne ze hrabat v redakcii..
Proč by jim mělo hrabat? Meďák určitě nebude mít super Kabaň škrabku ve víčku od nádrže a v tomto případě k ní určitě i schůdky aby se na to sklo škrabkou dosáhlo - však oni filutové ve škodovce vymyslí spoustu vychytávek, kterými medvěda úplně rozdrtí a zadupou do země. P.S. Líbí se mi, jak tady všichni duchaplně diskutujeme nad blbě nakresleným obrázkem jakési fiktivní škodky a bez jediné konkrétnější informace - někteří o tom píšou i články a jiní skládají i básně >:D.
Avatar - WinDiesel
30. 4. 2013 09:36
Re: Vam uz musi uplne ze hrabat v redakcii..
Dluhy se musí splácet. Redaktůrci si užili, akorát si myslím, že se prodávají lacino.
30. 4. 2013 11:44
Re: Vam uz musi uplne ze hrabat v redakcii..
toto je jasne PR. Skoda nema sancu ohrozit Mercedes.
30. 4. 2013 13:36
Re: Vam uz musi uplne ze hrabat v redakcii..
Co očekáváš jiného od VW Zeitung? :-)
30. 4. 2013 09:10
SUV
SUV právě teď letí. Ovšem, záleží na tom, jestli tomu bude i v době, kdy Škoda vypustí tento model. A bůh ví, jak se nakonec bude jmenovat a jak bude vypadat :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ada je zase tady
30. 4. 2013 13:54
Re: SUV
No doufejme, že nebude takto extravagantní. Trochu konzervatismu by neškodilo.
Avatar - Aladeen
30. 4. 2013 09:14
Jeden z najlepších !
tak toto je jeden z najlepších nadpisov za posledné obdobie , už dlho som sa tak nezasmial .... >:D Ešte sme nevideli ako bude vyzerať Snowman a vy už ho porovnávate s Prémiou , Mercedesom GLA . To už je fakt trochu na zamyslenie ,,,

PS, Dúfam že bude porovnávací test MB-E a OIII.. To sa nasmejeme ... >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
30. 4. 2013 09:40
Re: Jeden z najlepších !
No, před cca 5 lety Yeti totálně "vyhrál" na celé čáře v testu nad GLK, postaveným o třídu a půl výše - takhle se šplhá někam, kam nepatříme - porovnáváním s nedosažitelným. A ono to na malém uprděném českém trhu funguje.

Komické bylo, že v testu museli postavit nejsilnější motorizaci Yetiho proti nejslabší Mercedesu, aby byly síly relativně vyrovnané alespoň po motorové stránce. >:D
Avatar - Individualita
30. 4. 2013 10:29
Re: Jeden z najlepších !
Topgear to jistí >:D
Avatar - Bristol
30. 4. 2013 13:03
Re: Jeden z najlepších !
octávka vyhraje a vlastně tímpádem se stane nejlepším autem na trhu, protože MBE porazilo své konkurenty 5er a A6 :yes: >:D
30. 4. 2013 09:29
Nezapomeňte po tom vídeňském dostaveníčku
porovnat nový Superb s E-Klasse. Věřím, že si hodně lidí mezi těmito dvěma vozy vybírá a nemůže se rozhodnout.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
30. 4. 2013 09:51
Re: Nezapomeňte po tom vídeňském dostaveníčku
Takový test už sem jednou četl :-)
Avatar - petrumr
30. 4. 2013 20:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - nalimer
30. 4. 2013 09:43
tak áno...
dostali ste ma. klikol som si na ten článok.
MB po dnešnom dni zvolá krízový plán a pokúsi sa o nemožné - eliminovať straty po roku 2016 nástupom novej Škody.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
30. 4. 2013 09:50
Trochu s nadhledem
Berte to jako ukázku něčeho, čeho se od Škodovky dočkáme a přestaňte plivat. Pro mě je to příjemná změna po tunách Oktávek, které už stejně lítají po našich silnicích a můžete si je prohlédnout. :-)

Mě se vůz líbí. Určitě bych ho nenazýval kladivem na prémiovku, ale určitě si najde hodně kupců. Jen mi přijde dost padlé na hlavu tento vůz uvést do provozu až za 3 roky. Jelikož právě teď Škoda rozbíhá modelovou řadu s touto tváří a designovým směrem. Za 3 roky už se pomalu bude schylovat k faceliftu. :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Iv8
30. 4. 2013 10:15
Re: Trochu s nadhledem
Myslím, že pořádný plivanec je ten nadpis, reakce je adekvátní tomu nesmyslu.
Avatar - Ozzman
30. 4. 2013 10:36
Re: Trochu s nadhledem
Proto to berte s rezervou. Z hlediska reklamy je to geniální, jelikož to přiláká spousty čtenářů :-)
30. 4. 2013 18:41
Re: Trochu s nadhledem
mas pravdu, aj negativna reklama je reklama. ACZ uz odislo od profesionalnych novinarov na mile daleko, kvalita clankov sa napriklad s autoforum.cz neda porovnat, testy su slabe, same senzacie a nic viac. Proste blesk o autach. Naposledy to zabil Mistr vweverka s testom 330d, to bol humac a uplne guvno, to nemalo s testom nic spolocne...
30. 4. 2013 11:11
Re: Trochu s nadhledem
Jen řešíte pitomost. Automobilka to prohlásila jen těžko. Navíc je to Auto Tip, takže předpokládám, že článek je převzatý z Německa.
Avatar - Dinar
30. 4. 2013 12:41
Re: Trochu s nadhledem
Přesně, nějaká malůvka z časopisu, stupidní titulek a v diskusi se mlátí kladivy po hlavách tlupy čerokéézů. Tak mi přijde, že redakce snad skutečně svými články a titulky reaguje na reálnou poptávku zdejšího čtenářstva. :-!
30. 4. 2013 11:13
Re: Trochu s nadhledem
Předpokládám, že je to jen spekulace. Ví se, že Škoda takové auto plánuje. Nicméně malůvka bude od redakce (například C sloupek je naprosto netypický pro Škodu; celkově provedení odpovídá novinářským malůvkám). A jméno modelu není ani trochu vtipné - Yeti a Snowman. >:D
Avatar - Ozzman
30. 4. 2013 12:18
Re: Trochu s nadhledem
To nic nemění na faktu, že vypadá celkem obstojně :-) Detailně jsem nezkoumal :-)
30. 4. 2013 14:10
Re: Trochu s nadhledem
Také jsem to detailně nezkoumal, ani jsem nemusel jít na článek, je to vidět na první pohled. :-) Jsem zvyklý, že nás tu krmí malůvkami. Nicméně už titulek to odstřelil.
30. 4. 2013 14:44
Re: Trochu s nadhledem
Jméno je vtipné jelikož platí že čech + zima = čtyřkolka, jezdí v nich sice málokdo, nicméně zde na diskusích se jasně dovíš že s předohrabem nemůžeš v zimě jezdit a se zadohrabem nevyjedeš ani z garáže. ;-)
Avatar - strýček BOB
30. 4. 2013 10:19
Stačilo nahodit udičku...
Místní prskající diskutéři se o vše ostatní postarají. Nechmatej nám na posvátný Mercedes, Škodovko jedna vošklivá. Na hodnocení je záhodno počkat až budou oba modely u prodejců. To já jenom aby nebylo zase velké divení. >:D

Škoda :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
30. 4. 2013 10:50
Re: Stačilo nahodit udičku...
Chocholouška jsem Ti již zavolal, strejčku. Neboj, bude Ti tam dobře, je Vás tam již více ..... celé oddělení je pro Vás rezervováno.
GTI to ještě netuší ale ten "letecký" výlet byla jen záminka jak ho v klidu dostat do svěrací kazajky .....

Chocholoušek :yes:
3. 5. 2013 07:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bristol
30. 4. 2013 11:15
Re: Stačilo nahodit udičku...
autotip :no:
30. 4. 2013 11:18
Re: Stačilo nahodit udičku...
Udelej lidstvu radost a prozen si konecne hlavou kulku... tva podstata je na tehle planete zbytecna 8-s
30. 4. 2013 14:46
Re: Stačilo nahodit udičku...
Blbneš jen den před státním svátkem nebo to máš pořád?
30. 4. 2013 11:07
ringier
od dob co tenhle server koupilo nakladatelstvi ringier, jde to stále více směrem bulvárních nadpisů a povrních "testů" o ničem ... chodím sem stále méně a méně
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bristol
30. 4. 2013 11:16
Re: ringier
souhlasím-a ještě horší to je od té doby co se tu publikujou čím dál zoufalejší články ze světa motorů a autotipu :-)
Avatar - Bristol
30. 4. 2013 11:15
tipVýblitek
další výblitky tohoto "renomovaného" žvástPlátku-konkurent pro GLA? a To jako vzali kde?? Jo konkurent pro Tiguan a auta jemu podobná dejme tomu...ale pro GLA? To už to můžou rovnou položit vedle Porsche Macan ne?? Už vidim jak to nějakej ubohej plátek typu SM nebo AT fakt srovná s nějakým prémiovým modelem a pak Snowman jako že o chlup(díky 2x nižší ceně) prohraje-oblíbenej kolorit těchto rádoby odborníků na auta... :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Snooob
30. 4. 2013 12:12
Re: tipVýblitek
A prečo by nemali byť konkurentmi? Len preto, že GLA je prémia?!
GLA bude menšie ako Snowman a aj cenový interval sa bude prelínať.
To je ako povedať, že MB A nie je konkurentom Octávie...
Avatar - Bristol
30. 4. 2013 13:00
Re: tipVýblitek
samozřejmě že MBA není konkurentem octávie >:D ty snad pochybuješ...?
30. 4. 2013 11:16
Bože, bože...
zatracenej bulvár... Škodovka má k Benzu tak daleko, jako z Bolky do Soulu >:D

Trochu soudnosti :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bristol
30. 4. 2013 11:18
Re: Bože, bože...
Škoda má hlavně v tomto segmentu 1 až dvě 2 generace manko...bude ráda když ukrojí něco z prodejů Tiguanu, natož aby si brousila zuby na prémiová německá SUV ;-)
Avatar - donPedro
30. 4. 2013 12:01
Nelze jinak, bohužel ...
... nežli napsati výtku p.t. redakci ACZ, neb nadpis tohoto článku byl onou pověstnou poslední kapkou, kterou byla přetečena má trpělivost s bulvarizací ACZ. Vím že jsme zde pod "bleskovými" křídly a AutoTip a SM jsou koňové stejné stáje, nicméně informačí hodnota článku tohoto se povážlivě blíží nule. Dále pak videa a reklamy tvoří snad polovinu obsahu, nevím proč. Online testy nesjou taky zrovna žádná "hitparáda", slouží jen k inflaci bezobsažných diskusních příspěvků. Přitom se dá o novinkách referovati svižně a poměrně vkusně (viz auto sekce jednoho velkého konkurenta). Tedy vážená redacke, radím prosím ubrat a přidat, však vi víte co a kde, kdy a jak. Tož tak.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 12:45
Re: Nelze jinak, bohužel ...
Text BOHUŽEL NEmá autora - MOC ráda bych věděla kdo ten "nadpis" VYMYSLEL :-)
Avatar - donPedro
30. 4. 2013 12:55
Re: Nelze jinak, bohužel ...
No právě ...
Avatar - Iv8
30. 4. 2013 13:47
Re: Nelze jinak, bohužel ...
Nápis pravděpodobně vymyslel nějaký Škoda showman a na mysli měl kladivwo.
30. 4. 2013 14:21
Re: Nelze jinak, bohužel ...
Předpokládám, že článek vychází z [odkaz] . Ale ani tam autora nevidím. Navíc titulek je očividně česká práce (nebo vychází z jiného článku).
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 4. 2013 13:08
Re: Nelze jinak, bohužel ...
Nejde o bulvarizaciu, ide o VAGizaciu....

Keby som cital len auto.cz, tak pisem do NASA, preco neposlali na Mars Skodu Yeti a trapili sa vyvojom Curiosity
Avatar - del42sa
30. 4. 2013 13:26
Re: Nelze jinak, bohužel ...
nebo spíše VAGinizaci >:-[] >:D
30. 4. 2013 14:23
Re: Nelze jinak, bohužel ...
Kdybys četl jen ACZ, tak nevíš, že něco jako NASA, nebo Curiosity existuje. :-!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 4. 2013 15:22
Re: Nelze jinak, bohužel ...
OK, upresnim pre citatela auto.cz.... Keby som kvoli autonews cital len auto.cz.....
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 12:43
Škoda Mladá Boleslav..
..typický konkurent Mercedes Benz :-)
Rozbalit vlákno
2
30. 4. 2013 13:05
Re: Škoda Mladá Boleslav..
Cenově ano. >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 4. 2013 13:09
Re: Škoda Mladá Boleslav..
>:D
Avatar - Brandon Walsh
30. 4. 2013 12:52
škodovka kladivo na mercedes
kto vymýšla tieto nadpisy >:D >:D >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
30. 4. 2013 13:41
Není třeba pokaždé plivat na redaci Auto.cz
Takže pánové chytráci,

prosím Vás, tento (opravdu hloupý) nadpis nevymyslela ani redakce Auto.cz, ani redakce AutoTipu (kde identický text vyšel), ale mateřský AutoBild. To jest německý časopis. Neboť v AutoBildu tento článek i s obrázkem vyšel původně a já ho četl.Takže ty Vaše kydy o tom, že redakce dělá PR Škodě a že jsou snad zaplaceni za každý článek o Škodě tady, jsou akorát k smíchu a trošku trapné. Jediné, za co se může redakce stydět je, že ty články AutoBildu jenom slepě překládá. Český redaktor, který je trošku při smyslech by tohle nenapsal. ALE chápu, že v rámci korporace (Auto.cz i AutoTip, včetně Světa motorů patří pod stejné vydavatelství jako mateřský AutoBild) nikdo na českého redaktora moc ohled nebere. Ale pánové diskutéři, trošku soudnosti. Ty Vaše pindy tady jsou skutečně trapné.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Iv8
30. 4. 2013 13:55
Re: Není třeba pokaždé plivat na redaci Auto.cz
Autobild je seriózní asi jako Blesk či Rytmus života. Jen hon na senzace, kterých nikdy není dost. Nadpis měl být v uvozovkách a redakce měla uvést zdroj.
30. 4. 2013 13:59
Re: Není třeba pokaždé plivat na redaci Auto.cz
Nikdo tu neřeší jestli je AutoBild bulvár nebo ne. Na druhou stranu jeho články o "tajných projektech" a chystaných modelech patří mezi nejlepší. Čteš ho pravidelně ostatně? A vůbec, Čecháčci akorát dokážou kritizovat, ale aby si něco ověřili, to je moc práce navíc. Takže každej Pepík viděl (skutečně blbý) nadpis a hned šup pořádně tu redakci sjet:-))) Takže to, že redakce neuvedla zdroj a tím pádem vy jste si neověřili správnost údajů bych zakončil větou z jednoho filmu: Detaily o Vaší neschopnosti mě nezajímají.
Avatar - Iv8
30. 4. 2013 21:01
Re: Není třeba pokaždé plivat na redaci Auto.cz
Nerad se pouštím do podobných diskusí, ale co se dá dělat. Nazvat mne Pepíkem je asi tak jako nazvat Pražáka Chacharem nebo východňára Švédem (Topper ví). Připadá mi, že máte v redakci minimálně syna a bráníte jeho čest zuby nehty.
To se nemohou nebo mají zakázané se k tomu vyjádřit ? I v odborných publikacích jsou odkazy na zdroj, aby se autor nechlubil cizím peřím a případně předešel sporům. Pokud u každého článku na tomto servru prohlédnete motoristické časopisy, jestli náhodou už to někde neuveřejnili, všechna čest. Já reaguji na to, co se nám tady předkládá a v jaké formě. Možná jako Němec, křtěný Rýnem, byste měl přispívat na tomu adekvátní (německý) server. Tam je určitě víc diskutantů, čtoucích AutoBild. Pro mne je to stejný plátek jako Svět nemotorů a přeložil bych to jako AutoBlít.
PS
Mám předplacen a čtu pravidelně Auto Motor Und Sport a TopCars.
3. 5. 2013 07:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 4. 2013 21:35
Re: Není třeba pokaždé plivat na redaci Auto.cz
Není jako dostatečně jasný zdroj to logo v úvodním obrázku? Já to chápu tak, že ten článek pochází právě z Auto Tipu a to je podle mě jeho zdroj, respektive něměcký Auto Bild. Nebo co by tam měli jako ještě víc uvést?
30. 4. 2013 16:31
Re: Není třeba pokaždé plivat na redaci Auto.cz
Auto.cz určite, zdôrazňujem určite, nerobí PR pre Škodu. Práve naopak. Mesačne tu vyjde tak 5-6 článkov o Škode, aj to sú utopené niekde na konci stránky, ale napr. taká Toyota či Peugeot tu má min. 30 až 40 článkov mesačne a všetko na titulke...
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 21:44
Re: Není třeba pokaždé plivat na redaci Auto.cz
>:D
30. 4. 2013 13:49
Super
Určitě zvedne konkurenceschopnost Škody Auto :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
30. 4. 2013 13:57
Co furt máte s tím Mercedesem?
Vždyť tahle firma se již zcela zdiskreditovala svou spuluprací s "odborníky na všechno" ze stáje rendlík a syn :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - AUDIRS6
30. 4. 2013 14:17
Re: Co furt máte s tím Mercedesem?
>:-[] :yes:
tii si teda dali >:-[] - s tym "Citanom" 8-s :no: ...a bude toho viac :no:
30. 4. 2013 13:58
Tak tohle je věta vět,
tu budu vyprávět ještě svým vnoučatům. "Vytvoří tak přímého soupeře stuttgartskému GLA, které se v prodeji objeví již koncem letošního roku." kterak Škoda vytváří příme konkurenty Mercedesu a současně jsou její auta oholené VolksWageny, viz použití multilinku u Octavie až od 110kW, tlumící materiál zespodu haubny a taktéž použití jiného turba u stejného dieslu, jen aby Golf byl lepší. A pak taková bomba, přímý konkurent Mercedesu, a s tuto bombou se loučíme ze společného pořadu Blesk/Auto.cz a Topgear. >:D
Rozbalit vlákno
0
30. 4. 2013 14:08
Jsem nadšen
Jak může na první pohled přestřelená otázka v titulku zažehnout plamínek u zadele místních diskutérů. Prostě bravo Auto.cz :yes: Jinak autotip má celkem dobré odhady co se bude ve škodě vyrábět tak se můžeme těšit na další povedený model.
Rozbalit vlákno
1
30. 4. 2013 21:31
Re: Jsem nadšen
Souhlas :yes: Samolibejch chytráků je tady dneska více než kdy jindy.
30. 4. 2013 14:22
Výroba v Barceloně?
Zatím není ani jasné, kde se to bude vyrábět. O výrobu se přetahují jednotlivé koncernové továrny. Ve hře je rovněž závod SEATu Martorell v Barceloně , kde se vyrábí SUV Audi Q3 a kde mají stále velkou výrobní kapacitu nenaplněnou.
Rozbalit vlákno
3
30. 4. 2013 14:54
Re: Výroba v Barceloně?
A kdo kdy říkal že škodovky se budou vyrábět v Čechách, Citigo taky bouchají na Slovensku a pokud vím už majoritní většina dílu škodovek nemá z Českem nic společného.
Avatar - twistedTSD
30. 4. 2013 19:44
Re: Výroba v Barceloně?
Já před časem četl něco o tom, že kvůli SUV chtějí rozšiřovat výrobní prostory v Česku, ale jsou problémy s pozemky...Na druhou stranu by bylo poměrně logické, že by se s tím netrápili a využili nenaplněnou kapacitu jiné evropské továrny...S Citigo to nicméně moc srovávat nelze, je to jiná situace (trojčata).
30. 4. 2013 22:18
Re: Výroba v Barceloně?
A tobě někdo slíbil že nebude mít bráchu Seat Iceman?
30. 4. 2013 15:08
Hammer? McHammer? Hummer?
was soll den ...?? Inu kladiva máme různá. Máme tu kladiva bourací, kladiva bouchací, kladiva gumová, vytloukací, zatloukací, ba i geologická kladívka by se našla........ Které z těch kladiv či kladívek autor myslel v názvu toho článku........toť otázka z Kultury za "pětset".
Jistě už se manažeři Mercedesu chvějí jako osiky na pohovkách svých psycho(cokoliv) a roní slzy s ohledem na budoucí vymazání jejich GLA z povrchu automobilového bytí.

Milý autore tohoto titulku - svým způsobem chápu snahu o to být "IN" a "světový" a proč si jaksi klásti malé cíle...... ale v tomto ohledu je to spíš takové malé inektelikentuální harakiri.... Škoda Snowman či co to bude, nebude ani kladivem, ani kilerem a ba ani brutální Nikitkou GLA - páč a protože bude mířit kam? Úplně jinam....
Nemám pochyb o tom, že to bude model úspěšný, byť si dovolím tvrdit, že patřičně drahý a dražší, než srovnatelná konkurence, jež mu bude přináležet.
Tenhle titulek udělal takovou medvědí službičku...... I když v dnešní době hyper, super, mega, cool akcí je nějaké kladívko pouhou vločkou v pořádném blizzardu................
Tak kutejte dál - třeba i na verpánek dojde...........
Rozbalit vlákno
0
30. 4. 2013 15:33
to je ako citat odhad vyvoja realit
Na dalsie roky v roku 2007 :-)
Alebo eonomicke prognozy.
Robit zavery na nieco co ma vyst v 2016 a porovnavat s niecim co vyjde buduci rok neobsahovali ani vysie spomenute prognozy :-)
Rozbalit vlákno
0
30. 4. 2013 15:46
diskuze
já myslím že název auta by ušel a Škoda bytelný auta umí už jsem jich dovezl na prodej dost ale měďáka jen 1 takže ten název kladivo je docela trefnej pro ty co remcaj a dělaj že tomu rozuměj ať si porovnaj ceny 5-letých Š a M a hlavně se kouknou na korozi a závady jo jasně že název článku musí zapůsobit to byl účel škoda že nikoho třeba nenapadlo proč by se to SUV mělo dělat v Bratislavě když ve Vrchlabí už jen mordujou převodovky :-(
Rozbalit vlákno
1
30. 4. 2013 15:55
Re: diskuze
takže ceny zástupců obou automobilek v srovnatelných segmentech jsou stejné, jako stejné jsou jejich servisní náklady? Takže v Německu dostanu za cenu pět let ojeté Octavie, pět let starý Mercedes? Fakt?(nemyslím tím aukce a po polsku panowi zrobime ...) O tom, že kvalita Mercedesu šla dolů - Zlatá 124ka - o tom žádná - ale tak nějak - možná se pletu - "v hlavách lidí" je Mercedes a Škodovka někde úplně jinde....A když to přeženu - je jedno, kde tu Škodovku budou dělat - jde tak nějak o ten znak a "pocit, že je to škodovka". Jednou, když VW dovolí, tak možná Škoda vyšplhá( a že by si to možná i zasloužila) výš - ale zatím prostě etablování v prémii(GTI copyright) není pro ni - ve srovnání s Mercedesem - stejné............
30. 4. 2013 16:05
SNOWMAN touch GLAs
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
30. 4. 2013 16:49
Re: SNOWMAN touch GLAs
:yes: >:-[]
30. 4. 2013 16:19
a nechtělo by to spíš novou fábii, novej roomster a něco udě
nevím, školy nemám, ale za sebe bych řek, že škůdka by se měla vrátit na zem a čím dřív, tím líp. jo a taky by bodla nějaká střední dodávka, to by byla trefa do černýho, ne tahle kravina pro slečinky a homosexuály... >:D
Rozbalit vlákno
0
30. 4. 2013 18:25
Zly nazov?
Nema to byt Skoda ix35Q5 ? [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
30. 4. 2013 19:42
Re: Zly nazov?
Je to jen novinářská představa...
Avatar - Ja Prvni 123
30. 4. 2013 19:04
:-D
fakt maji dost... Tiguan dostane jiny svetla - a hned je z toho KLADIVO!!
Rozbalit vlákno
0
30. 4. 2013 19:35
Kladivo treba na "bosorky" z VW! A riadne!
Bratia CZ to volaju "palice" a u nas "pucka".
Pan redaktor sa uz uplne pomiatol, ked VW konfekcne skladacky dava do areny s premiovymi znackami.
Zufale!
Rozbalit vlákno
0
30. 4. 2013 19:56
Skoda "Clownman" ...
... uz poti krv pred konkurenciou a este je len virtualna!
P.S. Mozno ju opajcnu Cinania a na cinskom trhu bude vymalovane!
Rozbalit vlákno
0
30. 4. 2013 20:02
Uz len cakam, kedy si "renderistov-futuristov" kupia Cinani
To bude rachot!
Rozbalit vlákno
0
30. 4. 2013 22:06
nadhlad
Citajuc tuto melu v diskusii zistujem, ze nadhlad je pre mnohych slovo nezname :no:
Rozbalit vlákno
0
1. 5. 2013 10:04
REDAKCE = BOHNICE ?
Páni redaktoři prosím proberte se již z té Vaší diskotéky a nepobírejte úplatky od škodovky, aby jste ji jen vychvalovali a vychvalovali.
Takové pohádky Vám nezbaští už i 12 letý puberták.
Rozbalit vlákno
1
3. 5. 2013 04:10
Re: REDAKCE = BOHNICE ?
jo to je husty, jeste ten termin "KLADIVO" hehe ten se rado pouziva ,ale tady je nevhodny. Az pan redaktor uvidi tuhle novou X156ku tak spadne ze zidle. :-!
1. 5. 2013 10:34
jestli Škoda umlátí mercedes...
.. jestli Škoda umlátí mercedes, tak si nakonec všichni koupí Dacii Duster >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Invert
5. 5. 2013 19:46
Re: jestli Škoda umlátí mercedes...
Ale prd, všichni berou Ladu Nivu >:D
Avatar - Jaros71
2. 5. 2013 00:55
SUV ŠKODA..konečně!!
Myslím,že kladivo to bude spíš na japonce typu Honda CR-V nebo Toyota RAV.. ;-)
SUV od Škodovky tady už mělo být dříve..!
Yeti je prcek takové mini SUV..ten neberu.
Tak uvidíme kdy derivát nového VW Tiguan dorazí.. ;-)
A jaká bude cena..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Invert
5. 5. 2013 19:47
Re: SUV ŠKODA..konečně!!
Spíš bych řekl "derivát Touaregu", jelikož bude podle mě určitě větší, než Tiguan >:D