Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Student Agency bude provozovat taxi v Praze

Nově vzniklá firma chce do roka provozovat 1.000 vozů taxi. Plný provoz má začít po letních prázdninách.
Zpět na článek
30. 4. 2013 10:04
30. 4. 2013 10:15
30. 4. 2013 17:04
30. 4. 2013 10:14
30. 4. 2013 10:41
30. 4. 2013 10:36
30. 4. 2013 10:43
30. 4. 2013 10:54
30. 4. 2013 12:35
30. 4. 2013 10:48
30. 4. 2013 12:18
30. 4. 2013 10:04
taxíky ANO!
:-) Přátelé Radim to je borec. Opravdu začínal úplně od 0 a všichni víme kam se svou pílí dostal.
Teď když je "úspěšný", tak je trnem v oku, protože páni papaláši tohle nikdy nedokázali. Věřím, že za nějakou dobu vytáhnou proti němu, že třeba ten taxík je až moc žlutý a nebo by měl o korunu zdražit, protože to ničí naše ostatní "poctivé" kolegy.
Jen tak dále. Je třeba vyčistit tu "špínu" a učinit všeobecně podnikání a jiné práce čistými a poctivými.
Přeji všem vysoké výdělky a úspěch v její práci, ale poctivě.
Radime taxíky ANO. Jen nemnělo by se jezdit v domácí značce?
Fandím ti.
Přátelé toto není reklama! :-) :yes: :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - RWD
30. 4. 2013 10:15
Re: taxíky ANO!
Radim borec je. Jistě se zasloužil o zkvalitnění vlakové dopravy v ČR. Ale jeho strategie taky nejsou zrovna nejčistší.. Ale fandím mu
30. 4. 2013 10:50
Re: taxíky ANO!
Ale no tak:)
Předně ano, opravdu něco dokázal a za to zaslouží uznání.
Jen víc takových lidí, o tom žádných pochyb.
Ale své impérium vybudoval vlastně na chudácích, kteří mu jezdí autobusem za až minimální možné platy vztažené k jejich oboru a to už tak k uznání není.
Dost zneužívá situaci na pracovním trhu s tím, že lidi radši budou pracovat za málo, než za nic.
Ostatně to, jak jedná se svýma lidma např. Babiš je taky známá věc.

Co se týče vlaků, adoraci taky nechápu. Ona jedna věc je podnikat na jedný hlavní trati, nebo vybudovat a udržovat infrasktrukturu v celé republice.

A s taxíky už "vidím" obchodní model stejně:
řidiči budou jezdit ve svých drahých autech, který sotva ze svých jízd zaplatí a jen pár vyvolených, kteří budou mít dobré známosti na dispečinku (jak je asi získají?) na tom bude profitovat. Takový trochu pozměněný letadlo.

Jak se asi budou chovat taxikáři, na které dost práce a jízd nezbyde?
Já myslím, že moc čestně ne.
30. 4. 2013 11:03
Re: taxíky ANO!
Slušnej náhled do tvojeho uvažování.. až mě to donutilo po roce napsat příspěvek...

tak popořadě...

1) někdo ty chudáky nutí jezdit s Jančurou? Drží jim pistoli u hlavy nebo jak to je? V jaké kategorii jsem já, který s ním sem tam jede, protože je to v tu chvíli optimální varianta a nemám minimální mzdu ani nic blízko tomu? (kdybys pátral, tak jedu do Brna kalit a nechci jet zpět pod vlivem).

2) Předpokládám, že infrastrukturou jsou myšleny koleje a traťové vedení... To patří SŽDC, žádný přepravce to nemusí udržovat, jen platí poplatky za užívání... Pokud to tak myšleno neni, tak Jančura nemá vlaky a nemusí je udržovat? Veolia taky ne? Arriva taky ne?

3) Překvapivě taxi zaplatí zákazník a zákazník si vybere, s kým pojede.. Když jsem si chtěl objednat Tick Tack, tak smůla, čekačka 2h a opravdu to nebylo proto, že by bylo po startu společnosti a chěl jsem si vyzkoušet servis..

4) Taxikáři se budou chovat tak, že půjdou dělat něco jiného nebo se neuživí, normální, tak to na světě chodí
30. 4. 2013 11:23
Re: taxíky ANO!
Ono to asi vyznělo tak, že tady chci na Jančuru nadávat.
Ale jak jsem napsal výše, něco dokázal, něco umí a zaslouží uznání. Jen bych si odpustil tu adoraci.

1: S pistolí nemusíš přehánět. Nikdo je sazmořejmě nenutí, ale chtěl jsem jen napsat to, že ti řidiči jsou donucení vzít špatně placenou práci díky ve své situaci a Jančura to prostě uměl a umí využívat. A ano, vím, že zaměstnává hodně lidí a živí je tím. To je jedna z věcí, pro kterou si ho vážím. Ty si kategorie zákazník a já občas taky, co je na tom?

2: Jsou a máš pravdu.
Jenže čd jako státní podnik platí poplatky i na vyložené ztrátových usecích, protože jako státní podnik prostě slouží lidem. Jančura...Veolia, Arriva...platí poplatky jen tam, kde se jim to vyplatí provozovat. Jasně, že sou soukromá firma a musí to provozovat za účelem zisku, jenže kdyby se tak chovali i ČD, tak tu většina tratí přestane fungovat (viz. příklad v Británii).
Prostě ano, je dobrá konkurence a modrý armádě jen prospěje, když je někdo občas klepně přes prsty aby se rozhýbala, ale tvrdím, že za to, kolik vlaková doprava v čr stojí si jezdíme dobře.

3: Taxíky se snažím spíše nejezdit, ale vždy, když jsem nějaký objednával, tak jsem volal na dispečink.

4: Nemíváš občas pocit, že taxikáři jsou takáři hlavně proto, že už dělali něco jiného, co je neuživilo? A ano, půjdou jinam. Po čase.
30. 4. 2013 11:47
Re: taxíky ANO!
1. aha, takže myšleni byli řidiči... No prošel jsem si net a našel jsem plat cca 30k hrubého.. I kdyby to nebylo 30k, ale 20k, tak je to od minimální mzdy dost daleko.. Navíc nabírají zhusta bývalé řidiče kamionů, ti taky za minimálku nepracovali (pokud nedostávali peníze bokem, jako číšníci apod..) Takže shrnuto, minimální mzdu neberou a i kdyby, někdo je nutí tu práci vzít? Vítej na svobodném trhu, kde máš možnost si se zaměstnavatelem domluvit podmínky, pokud sis domluvil min. mzdu, asi ti to vyhovuje, pokud je ti to málo, proč tu práci brát? Práce pro řidiče je dost, tedy pro ty spolehlivé a dobré, neustále čtu inzeráty, kde je hledají a kde je poptávka, je i nabídka..

2.ČD mají vše dotované, článku na netu je mraky, jen otevřít oči. Představa, že ČD jsou na tom špatně, protože musí jezdit, je opravdu úsměvná... spíš bych se zamyslel nad tím, kolik % rozpočtu ČD se rozkrade nebo vyhází neefektivně..

3. Ehh, já o koze, ty o voze. Brečíš nad tím, že nebudou mít co dělat, na to jsem argumentoval, tím, že si vybírá zákazník, s kým pojede, tak pokud Jančura nabídne za stejné peníze více muziky (proto argument Tick Tack, kteří nabízí A6tky za 28, jiný dispečink ti nabídne i 15 let starou 406tku za stejné peníze), tak logicky si zákazník vybere to, kde dostane vyšší kvalitu. Nebo ty si za stejné peníze radši vybereš horší zboží, ačkoliv oboje má stejnou dostupnost?

4. Ne nemám a opravdu s nimi jezdím, a když už jedu, tak si s nimi i povídám. Dělají to mnoho mnoho let a to proto, že je to slušně živí, nebo mají flexibilní pracovní dobu, co já vím, důvodů mnoho a každý má trošku jiný.. každopádně velká spousta to dělá proto, že chce, ne proto, že musí..

Tak se, prosím, vzpamatuj a opusť spoustu tušení, která máš a soustřeď se na fakta a ta pak piš do diskuze...
30. 4. 2013 17:04
Re: taxíky ANO!
Take mu pomohlo to, ze student agency jezdila za korunu a kdyz mu pomrela konkurence, tak si mohl nasadit ceny, jake chtel.
30. 4. 2013 10:14
CNG vozy
drzim palce panovi Jancurovi - pride mi ako cesky Richard Branson. :-)

skoda, ze sa nerozhodol pre vozy s CNG pohonom -- napr VW passat, siel by tak prikladom aj co sa tyka min. dopadu na zivotne prostredie a uspora na palive by bol prijemny bonus :-)
Rozbalit vlákno
1
30. 4. 2013 10:41
Re: CNG vozy
pred cca 2 lety jsem do SA posilal koncept taxi sluzby pro Prahu, kde cast flottily mela byt ciste elektricka, a cast prave s CNG a LPG (ani jedna nafta) a dostal jsem jen odpoved ze prozatim se chteji venovat jen mezimestske doprave a o taxisluzbach neuvazuji ani do budoucna, a hle, nejaka sekretarka si zbalila muj koncept a predlozila ho sama ;-\ no co, propriste vim ze pujdu rovnou za nekym ve vedeni, a to jsem se s panem Vancurou nekolikrat setkal osobne pri akcich SA jako host jeho zamestnance
Avatar - strýček BOB
30. 4. 2013 10:28
Není nad velkohubá prohlášení...
Ve výsledku pro ně bude jezdit každý, kdo má žlutou káru a bude schopen odváďet paušál do společné kasy >:D
Rozbalit vlákno
0
30. 4. 2013 10:36
Naivka
Uživit např. 100 vozů v této pořizovací hodnotě je velký oříšek natož 1000. Je vidět, že
je mimo realitu.Jde o velmi specifický trh. Tic tack taky proklamoval, že zaplaví trh Audi
a skončil na čtyřiceti (jest-li je to pravda?).A to nemluvím o těch řidičích.
Rozbalit vlákno
3
30. 4. 2013 10:43
Re: Naivka
jj nejvetsi problem bude mit s ridicema, sehnat za tak kratkou dobu tolik ridicu bude myslim dost nerealne
Avatar - gld
30. 4. 2013 10:54
Re: Naivka
Aj keby ich zohnal, ako reálne užíví 1000 nových taxíkov keď už teraz údajne ponuka prevyšuje dopyt? Dosť záhadný biznis plán.
30. 4. 2013 12:35
Re: Naivka
tak docela verim ze nazacatku si lidi nalaka na nizsi ceny a nejaky bonusy aby si je udrzel, i tam kde jiz neni misto se vzdycky da jeste nejake udelat :-)
Avatar - Ozzman
30. 4. 2013 10:48
Pro studenty?
A budou vozit opilé studenty z hospody se slevou na ISIC? >:D
Rozbalit vlákno
2
30. 4. 2013 11:18
Re: Pro studenty?
Doufám, že ano! >:D
30. 4. 2013 12:18
Re: Pro studenty?
Dacií s "koženými" sedačkami za plnou cenu, protože to jde umít hadicí, když jim to poblijou. >:-[]