NEmám tolik "znalosti/přehled" mimo Evropu, ale je naprosto jedno jestli o autech čtete v angličtině, němčině, italštině nebo francouzštině - všude platí stejná pravidla, z čeho se při posuzování vychází jsem napsala (jen ta nádrž je taková "doplňková rada" - byť FUNKČNÍ! :-)
PS: Aktuální přehled vozů které jsou současnou střední třídou jsem napsala - z mého pohledu "na hraně" = na vyšší střední "ťuká" (ale jen rozměry) snad dosluhující Mondeo
PPS: Koukala jsem že ve "vedlejší" diskuzi řadíte Suzuki Kizashi do nižší střední, v této zase (málem) do vyšší střední = možná by to opáčko 1. základní STÁLO za úvahu.. ;-)
Tak letos (tedy "vloni") se to otočilo? Konečně i zde VWítězí levná konstrukce/použitá technika? ;-)
Zrovna to Kizashi asi NEbude problém (jednak pod VWedením mého obVWíbeného nezáVWislého redaktora nad ním zVWítězí i Octavia - jméno je nám JASNÉ, že? ;-) ) a druhak rozměry..
Kizashi - 149 vs 465 vs 270 vs 157 + 63
..má k "5ti metrům a 2 na šířku" SAKRA daleko (je to normální, na téhle planetě docela CHVÁLENÉ auto střední třídy). Passat jsme myslím již "probrali" - jeho rozměry jsou DÁNY tím že jde jen o (faceliftovanou) MINULOU generaci vozu = je logicky trochu menší..
MÝLÍTE se ohledně "definice tříd" - vždy tady byla a POCHOPITELNĚ jsou i dnes. Hranice jednotlivých tříd se sice neustále mírně posunují (růst velikosti ale i výkonů motorů rostou "neustále"). Najdete to PŘESNĚ TAM kde jste CHYBĚL - v 1ní základní (a tohle NENÍ vtip!
Pro rozdělení do tříd se používají základní údaje ROZVOR, ROZCHOD, délka, šířka, výška, v potaz se berou i převisy (velikost nádrže je takový nepřímý "pomocný" ukazatel - když ho začnete "používat" zjistíte ale že VELMI "funkční" :-)
PS: Planeta má VÍCE kontinentů než jen (MALOU čím dál méně důležitou) Evropu, či USA (rsp. Severní Ameriku ;-)
PPS: Absolutně NErozomím "čeho chcete dosáhnout" - jak jsem řekla kritéria pro určování tříd tu BYLA než jsme se narodili a fungují a platí a (až na nějaké "kuriozitky" kde to je trochu těžší - Prius, DS5 apod.) je určení třídy vozu SNADNÉ a BEZproblémové (a to že "najednou" ODMÍTÁTE brát v potaz že pro "prémiové" modely platí trochu JINÁ pravidla - a to i pro rozměry - už nechápu vůbec..
C5 se prodává výrazně hůř než Superb, vloni byl poměr cca 109k Supů vs 78k C5 ve světě a v Evropě 53k Supů vs 40k C5. Takže pokud něco brzy vyhyne ve střední třídě tak C5 a Laguna.
Velikost střední třídy v Evropě určují modely, které tvoří převahu prodejů, a to jsou ty které jsem vyjmenoval (passat plus prémie). Kizashi i kdyby mělo na délku pět metrů a na šířku dva metry, tak na pojetí střední třídy v EU nebude mít vůbec žádný vliv, protože má zcela marginální prodeje.
No a o US si zase Evropané mohou myslet co chtějí, střední třídu tam prostě definují GM, Ford popř. Chrysler, kteří tvoří většinu prodejů a rozměrově ji definují zhruba jako evropskou vyšší střední. A to je vše. Můžeš k tomu psát co chceš, ale nijak to nezměníš.
Žádná mezinárodně uznávaná definice střední třídy neexistuje.
Zvláštní, myslela jsem že vy VÍTE, že (třeba) C5ek se prodá VÍCe než SUPERBů (i když ten vzhledem ke své délce asi "brzy vyhyne", abych vás citovala.. ;-)
Jak to že tady (tentokrát) TAK POPÍRÁTE "jiné standardy" platící pro "prémiové" vozy - třeba výborný Cadillac ATS je ... "prémiový" i rozměrově..
(a určitě takový bude i připravovaný Q-Type, jestli se tak tedy bude doopravdy jmenovat.. :-)
Souhlasím že někdy to je se zařazením do tříd trochu těžké (Golf s batohem neboli Octavia už je 17 nebo kolik let vozem STŘEDNÍ TŘÍDY), ale KROM toho "prvotního" tedy rozměrů pro zařazení do třídy pomáhají i další parametry, použitá technika, motory..
PS: NEvím co jste si to "vzal do hlavy" (že velikost zrovna a jen střední třídy URČUJÍ jen a pouze "prémiové" značky, ale VŠECHNY ty vozy (Kizashi, Superb, Optima, Passat, Legacy, C5, i40, Mondeo, ATS, S60, M6, A4, G, Insignia, IS,Accord, Avensis, C-Klasse, Malibu, Laguna či BMW 3) do střední třídy PATŘí (naprosto jednoznačně a to i z pohledu mnoha a MNOHA Evropanů.. ;-)
+ mimochodem to ZDALEKA NEní záležitost JEN malé a stále méně důležité Evropy :-)
Střední třídu v Evropě ovšem nedefinují ani Chevrolety, ani Insignie ani M6 ani Mondea o zanikající francouzské produkci ani nemluvě. Střední evropská třída to jsou passat, A4/A5, 3er, C. To jsou dvě třetiny prodejů ve třídě a ty tvoří standard. Ti ostatní mohou nafukovat co chtějí a jak chtějí, ale z pohledu Evropana budou vždy jen za přerostlé genetické mutanty, kteří s definicí třídy nemají nic společného. Naopak třeba v US jsou Insignia/Buick Regal nebo Mondeo/Fusion typičtí představitelé tamní mid-size třídy a jsou tam ve stejné třídě, kde Amíci řadí třeba 5er nebo A6.
Bylo to zcela na místě - vy jste zmínil tu DÉLKU (rsp. "přerostlé" modely stř. tř.) a já (jsem naučena) za DŮLEŽITÝ parametr považovat šířku (vnitřní + tu velikost palivové nádrže).
Popravdě estetické záležitosti mne zajímají MÉNĚ než technické, aneb kdyby byl SUPerb technický skvost třídy, ZAJÍMAL by mne (a že je "trochu jezevčík" by mi bylo víceméně jedno - on bohužel není ani jedno. Nicméně narozdíl od svého předchůdce to JE normální vůz střední třídy - aby opravdu NEbylo ŽÁDNÝCH pochyb ;-)
Mně netřeba vysvětlovat že velikost BMW 3 je "optimální" (to kdysi byl třeba Citroën Xantia) - ale tak to prostě JE = auta rostou a "prémiové" vozy mají vždy méně cm (za více peněz :-)
Dnešní "mainstreamová" auta (včetně CHEVROLETu a já nevím čeho všeho ještě co jsem NEvypsala..) jsou prostě ca TAKTO velká (je fakt že do budoucna už nějaký další velký růst NEčekám...spíš něco jako "optimalizaci rozměrů"
PS: Byť (takový) NÁRŮST u Ghibli a Quattroporte jsem také NEočekávala.. ;-)
Porovnávat vnější délku s vnitřní šířkou je mimo. Když tak vnější délku s vnější šířkou, ano zde je SUP poněkud disproporční, což je ovšem záležitost estetická, nikoliv technická. A znovu, etalon co do velikosti střední třídy je někde v oblasti rozměrů 3er a ne modely, které jsi vyjmenovala. Ty se snaží zaujmout růstem některých rozměrů nad standard třídy, Sup délkou, Mondeo šířkou atd.
Chápu že "zpátky do školy" se vám NEchce = Ano (opravdu) nezmění.. ;-)
Že je Superb "normálním do své třídy zapadnuvším vozem" jsme probrali/jsem napsala o 2 příspěvky zpět. (opět překvapeně) SOUHLASím s vaším textem že "Superb nemá problém konkurovat čemukoliv z této třídy - To samozřejmě NENÍ tak úplně pravda." :-)
Co se týče přerostlých modelů "ZKRACHOVALÝCH" výrobců - to si asi budeme muset rozebrat.. ;-)
Já mluvila o tom že SUP je nejužší ve třídě, což (se svými 145 cm vnitřního prostoru) JE, vy (asi) o délce, kde naopak patří (jakožto správný jezevčík) mezi nejDELŠÍ!
(vnitřní šířka - DŮLEŽITÝ parametr! vs vnější délka vs rozvor vs rozchod vše cm + nádrž)
SUP - 145 vs 484 vs 276 vs 152 + 60
C5 - 151 vs 483 vs 281 vs 155 + 71
i40 - 151 vs 477 vs 277 vs 159 + 70
M6 - 152 vs 476 vs 283 vs 160 + 64
Mon.- 150 vs 484 vs 285 vs 160 + 70
Ins. - 153 vs 483 vs 274 vs 160 + 70
Pas.- 148 vs 477 vs 271 vs 155 + 70
Takže k vašim představám - první zkrachuje škoda auto s FORDem. Řadit M6 či Insignii nebo 508 do vyšší střední považuji za NEmožné (za BUBOST) - při rozdělení do tříd nejde JEN o rozměry, ale též o techniku (ta "snaha" výrobců tvrdit že to pokrývá "jako obě třídy tu jistě je, ale je to JEN marketingový BLÁBOL). Co se PASSATu týče, jeho nepatrně menší velikost je dána PŘEDEVŠÍM tím že jde jen o "důkladnější" facelift a NE o nový vůz (což ale VÍTE! ;-)
Stejně jako že VW žádný vůz vyšší střední v nabídce neměl a nemá :-)
Ano, nezmění. Realita je taková, že Superb je plnohodnotný zástupce střední třídy a nemá problém konkurovat čemukoliv z této třídy.
To samozřejmě není tak úplně pravda. Střední třídu přerostly modely některých "zkrachovalých" výrobců ve vyšší střední, kteří se snaží modelem střední třídy konkurovat jak ve střední tak ve vyšší střední resp. pokrýt jak Evropu tak mid-size sedany v US (typicky dnes Mondeo, Insignia, M6). Tyto zástupce lze s klidem řadit do vyšší střední (a leckde se tak děje) a nikoliv používat jejich rozměry jako měřítko pro střední třídu. Výrobci kteří mají potenci nabízet samostatné modely ve střední a další modely ve vyšší střední mají pokryté svými dalšímu značkami (třeba VW nebo Toyota) drží velikost střední třídy blízko prémii. Když vezmu, že ve střední třídě se v Evropě prodá nejvíc Passatů, 3er, Cček a A4 a zbytek tvoří jen zlomek prodejů, tak velikostní průměr střední třídy je někde kolem rozměrů té 3er nikoliv Insignie nebo M6.
Tím že těmto (profi) "měřítkům" budete říkat "dětská" se na REALITĚ nic nezmění.. ;-)
NEmám ráda ("umělé") dělení na "prémii" a ostatní, ale (jak VÍTE) pro "prémiové" modely platí trochu JINÁ měřítka = za VÍCE peněz MÉNĚ "prostoru" :-)
Aha, tak ÚPLNĚ DOSPĚLÍ vědí že s těmi testy je to tak, že ty "přepočítaná" hodnocení musí být nějak zprůměrována = je to celkově NEsmysl
PS: Ale ŠPLHL jste si přiznáním že ve (výrazně) nejPRODÁVANĚJŠÍ motorizaci BMW (navíc "vždy") porazí audi A4 :yes::yes:;-)
PPS: Nevycházela jsem "z prostého pohledu", ale z info profesionála :-)
Mimochodem, vy jako VWÝRAZNÝ fanda - nevíte co je pravdy na info o příštím SUPERBu, který by měl být nějakou "starší AUDInou" (ála Exeo)?
No já nevím, ale stačí si jen teď vyhledat stávající Mazdu 6 z roku 2009 (tj. 4 roky staré auto) a začíná zhruba na 210 tisících Kč. Škoda Superb z téhož roku začíná, světe div se, na naprosto totožných 210 tisících korun. Nedá se předpokládat, že by nová Mazda 6 ztrácela hodnotu nějak dramaticky více než ta stávající. Když už chceš používat argumenty, tak si aspoň zjisti, zda nejsou úplně mimo mísu.
Samozřejmě se to může různě lišit dle motoru, ale např. řekněme, že budeme brát naftu. U Mazdy máš za 103kW naftu cenu od 230 tisíc, u Superba od nějakých 255 tisíc. To mi rozhodně nepřijde jako 100tisícový rozdíl.
Podle dětských měřítek omezených na vnitřní šířku a nádrž je bezkonkurenční outsider MB-C.
Prostým pohledem na zástavbu motorizací lze zjistit, že technika Superbu je daleko blíže Passatu než Golfu.
Dospělejší vědí, že s těmi testy je to tak, že záleží na motorizaci a provedení daného modelu, třeba 320d vždy porazí A4 2.0TDI stejně jako S4 vždy porazí 335i.
Jestli se mnou legrace, s vámi přímo BŽUNDA ;-)
(nevím jestli to formulovat zrovna takto, ale): "Kuře chce učit..." :-)
Ano, parametry jako (vnitřní - tam je SUP se svými 145 cm outsider třídy) šířka či velikost palivové nádrže jsou UKAZATELi - že vy jste v "první AUTO základní" chyběl/byl za školou NEmusíte stále dokola opakovat/ZDŮRAZŇOVAT (já to přece VÍM ;-)
A NE"překrucujte" - současný Superb je "normálním" bez problému do třídy "zapadnuvším" vozem své kategorie (byť je bohužel spíš na technice nižší střední, než PASSATu).
PS: Myslela jsem že s těmi testy jsme si to již VYSVĚTLILI! :-)
Je to celé JEN o tom "jak nastavíte kritéria" = proto také najdete jiný (podobný) test kde (snad i se stejnými motory) BMW 318d porazí audi A4 2.0 TDi ;-)
My "dospělejší" pak jen "v klidu" řekneme že BMW 3 je (pro nás i podle nás) nesrovnatelně lepším vozem než škoda jezevčík SUPerb - opravdu chcete tVWrdit OPAK? :-)
Já nic netvrdím.
[odkaz]
S tebou je legrace co všechno za nesmysly (šířka, nádrž) jsi schopná nalhat jako důkaz, že Sup se nevyrovná autům střední třídy.
Tak škoda Superb už je LEPŠÍ než BMW 3? :yes::-)
A (viz místní testy za poslední týden) teď je "na řadě" Octavia? :yes::yes:;-)
Mimochodem všiml jste si že auto.cz je JEDINÝ servr kde NEzveřejnili ona srovnání low-endového RAPIDu a Octavie - jak je od sebe ROZEZNAT?
PS: Ne masakr by byl s audi A4 (které srovnávací testy těchto "prémiových" německých vozů PROHRÁVÁ :-)
(a vy ty testy navíc ZNÁTE ;-)
PPS: Takže vlastně na poražení audi A4 by asi "stačila" Fabia? :-)
VW-Ý-S-M-Ě-CH (kam jste až ochotni zajít = tvrdit že superb je lepší auto než BMW 3 8-s
Nečekal bych, že budu někdy tvrdit, že je Superb 2g ještě docela hezké auto. A hle. Oproti téhle obludě, které by více slušelo logo Brilliance nebo Dongfeng, je právě odcházející model nádherný. Úžasný a skvělý...
"zakladni DDR3/800"
No to mi teda, vážený pane, řekněte, kde takovouhle RAMku seženete >:D
DDR3 začínala na 1066Mhz, dneska už koupíte minimálně v 1333Mhz - standard je ale 1600Mhz a začíná být také populární 1866Mhz. Ale ke konci 2014 by tu měly být DDR4, takže uvidíme, kde zas budou. Co se týče propustnosti, tak hodně záleží na chipsetu, respketive CPUčku. Tzn. třeba moje Corsair Vengeance 1600Mhz (2x4GB) s i5-3570K mají propustnost nad těch 20GB/s. A to se jedná o průměrnou RAMku.
Co se táče SSDček, tak hranice SATAIII je 6Gb/s, takže dejme tomu že reálně někde u těch 600MB/s.
P.S. SSD mohu osobně jen doporučit. Osobně mám Vertex 4 od OCZ a je to super. Naprosto neporovnatelné s HDD.
Nejuzsi vuz tridy? Ale notak. Nadavat na sirku superbu je jiz dost ohrane a divim se, ze to nekoho stale bavi. Zvlast kdyz jsou na internetu relativne snadno dostupne rozmery konkurentu. Skoda Superb: sirka - 1817 mm, Passat - 1820, Avensis - 1817, i40 - 1815, Mercedes C - 1770, BMW 3 - 1811, Laguna - 1811... Jiste, ve tride jsou sirsi auta, ale jak je videt, superb neni zdaleka nejuzsi. Mezi kombiky mi automobilova branze nenabidne nic krasnejsiho, nez toto [odkaz]
Fiha, tak to vysvětluje, proč Sup porazil ve srovnávacím testu 3er, má větší nádrž (60l vs 57l) a je širší (1817 vs 1811mm), škoda, že v testu nebylo i MB-C, to by byl teprv masakr. >:-[]
Jo, jo. Takový smutný pejsek při pohledu zezadu. Zadoboční pohled ještě jakž takž, ale pohled zepředu a zezadu..... Opravdu, jak tady někdo píše je to auto pro čínský trh. Asi to bude účel VW. Potřebují podpořit Passat, tak zprzníme Superba.
No, jak vidíš baví je to. Čím větší husa, tím víc kejhá. Bohužel, pro rozumnější názory, které si člověk rád přečte je tady čím dál tím místa.
Teoretikům nakonec ani nic jiného nezbývá, než rádoby zasvěceně blekotat o třídách a podobných "zásadních" a "podstatných věcech". Nový auto jsme si v životě kupoval čtyřikrát a kromě Favorita po revoluci ( kdy bylo na výběr novej favouš nebo první ojetiny) jsem v dalších případech vůbec žádnou třídu neřešil. Někdy se nad tím budu muset zamyslet :-)
Tak jinak. Ty mas superba rad, vid? Inu proc ne, ja taky. Co uz ale nechapu je to, proc ho radis do vyssi stredni. Nebo teda chapu, pisou to na SDA, ale... Sam urcite uznas, ze kdyz superba srovnas treba s nizsi stredni, tak bude vycnivat a bude za naprostou hvezdu. To mozna v tvych ocich i pri srovnani s vozy vyssi stredni, ale uznej, ze cim slabsi konkurenci mu vyberes, tak tim vice zaboduje. Zkus ho tedy zacit radit do stredni tridy, uz kvuli nemu.
Za chvíľku by mala prísť pred tvoj barák taká biela dodávka , v nej budú 2 chlapíci s bielymi plášťami ( tých sa neboj ) len si kľudne prisadni a oni ťa odvezú na miesto kde budú ľudia tebe veľmi podobný a keď budeš dobrý tak ti dovolia hádzať sa o mäkké steny ...
>:-[]:no:
je zbytecne tam cpat SSD, kdys bohate staci mnohem levnejsi varianty ulozist typi flash pameti (SSD tam patri taky, mezi flash, ale proc tam cpat nakladnejsi technologii ktera neni nijak vyuzta)
a to ze je neco vyrobne levne, jeste neznamena ze to vyrobci aut dodaji do vybavy levne, staci se podivat na trh s mobilnima telefonama, pokud neni moznost u telefonu rozsirit kapacitu pameti, tak si ji vyrobce nechava hooooodne slusne zaplatit :-! na tech pametech ma vyrobce telefonu (nikoliv te pameti) marze v radech stovek %
no myslím že 100000 rozdíl tam určitě nebude - možná 30 - 40 když to dobře půjde a s tím servisem tam rozdíl nebude témeř žádný - navíc více věřím atmosférickému 2.0 než oturbené 1.4 která je i slabší - ale jinak je superb dobré auto a u nás bude jistě stále nejprodávanější :-)
Lidé, kteří nemají rádi MP3. Já mám třeba svá CD a DVD příliš rád na to, abych je vozil v autě. 510 VW poslední iterace umí SDXC až do 2 TB. Takže ta možnost tu je.
neviem z kade beres tie cenove odhady 8-s , v kazdom pripade vyvoj ide dopredu - ceny dolu...kedysi mali vyhrievany volant len najlepsie auta vyssej triedy, dnes to ma k dispozicii aj Kia Rio...atd...
ano, SamenAR-e, s tou rychlostou som to prehnal ;-) , ale aj priemerny SSD ma dnes 300 MBps - co hravo staci na prehravanie niekolko DVD filnov naraz :-) keby o to islo...
takze verim, ze coskoro to bude bezna polozka v multimedialnej vybave ;-)
Je postaven na platformě nižší střední třídy (proto má asi nejmenší palivovou nádrž), je nejužším vozem třídy, s nesmyslným prostorem před zadním (nijak zvlášť pohodlným) sedadlem. Je to prostě tuctový vůz střední, který se v mnoha ohledech nevyrovná ani konkurenčním vozům v kategorii = Ady2410 napsal naprostý NEsmysl, nebo "stojíte za jeho slovy"? ;-)
Ano, fleetovy Superb sa po 4 rokoch preda vyjazdeny na padrt...
4-rocnu Mazdu 6 si clovek necha dlhsie, pretoze nebude mat dovod ju menit.
A bavme sa o servise, pretoze mam pocit, ze sa o nom nechces bavit len preto, lebo zijes v paralelnom svete kde je skodovacky servis lacnejsi... zaujimave je, ze debaty o lacnejsom skodovackom servise sa vzdy skoncia tym, ze priaznivci Skody zacnu do hry vtahovat "argument": Skodovku ti opravia na kazdom rohu.
A podme sa bavit aj o zaruke, pretoze Skodovka ja schopna ponuknut standardne iba dva roky. S Mazdou mas zaruku na roky 3.
Racionalna volba je u kazdeho cloveka ina a ja napriklad nemam racionalny dovod kupit si lubovolnu skodu, pretoze z analyzy v akejkolvek triede mi vzdy vyjde v porovnani s inymi moznostami horsie.
Je možný, že změnili i středový tunel - myšleno ten blbej výstupek, co tlačí do řidičovy pravé nohy? Nebo je to jen optický klam díky tomu světlému interiéru?
Nezaspal bez obav. SSD disky jsou zbytečně drahé a rychlost se nevyužije na přehrávání hudby je i SD karty zbytečně rychlá. A při marži, kterou si automobilky účtují za připlatky by SSD disk 256GB stál tak 20-30 000. takže lepší ponechat možnost SD karty pro zákazníka.
no tak SSD ma do rychlosti RAM jeste hoooodne moc daleko >:D
jen pro predstavu, takove zakladni DDR3/800 maji propustnost cca 6,4 GB/s, nejlepsi kousky konci nekde u 20GB/s, a reklneme nadprumerne rychle SSD se pohybuje kdys da vule nekde na urovni 500-600MB/s, tedy v tom lepsim pripade jsou nekde na desetine rychlosti ;-) k prehravani hudby je to ale vpodstate fuk, nato pohodlne staci rychlosti do 1MB/s :-!
spíš se zajímal jestli radio čte 128GB/256GB karty. Kdo by dneska používat CD?:) a pevný disk, kterému taky nedělají otřesy dobře do auta nepatří.Kdo má na superba určitě má na SD kartu.
Jak se čekalo ceny celkem rozumné. Kvalita dobrá. Neurazí nenadchne:) Myslím, že se prodávat bude dobře. Jen, co jsme viděl Superb na silnici tak ten předek mi přijde, jak u nějákého čiňana...
A je opravdu nutné to tak tramaticky prožívat?
Možná bych se k emocionálně - subjektivnímu hodnocení odhodlal až po zevrubném testu auta a srovnání s jemu rovnými. Uvidíme za pár měsíců, až bude nějaký čas mezi pracujícím lidem.
Tyhle dvě věci se nějak vylučují? I když máš navigaci s pevným diskem (s prostorem, kam si můžeš nahrát hudbu), tak můžeš mít měnič, protože někdo pořád používá CD, popřípadě DVD.
Příště ho prostě neřeš a nereaguj na něj. Nebo mu dej přinejhorším jasnou otázku (nejlépe typu ano/ne), na kterou nebude moci odpovědět, tak, jak by chtěl :-) Když tvrdil, že Ford Mondeo je viditelně o třídu níž a zeptal jsem se ho, jak je možné, že o "třídu menší" Mondeo je snad ve všech rozměrových oblastech o něco větší, tak raději stáhl ocas a odmlčel se. Když ho přestaneš krmit, chcípne ;-)
Ano je to "normální" zástupce STŘEDNÍ třídy (cokoliv jiného je naprostá BUBOST ;-)
A ano - jsou věci kde se NEvyrovná ani ("jen") vozům (některým konkrétním) STŘEDNí třídy :-)
...ony zmíněné balíčky lze i do faceliftovaného Superbu objednat také. Jen pod označením Plus (Active Plus, Ambition Plus, Elegance Plus). Za 15.000,- respektive 18.000,- Kč.
Podla tych svetiel, by to chcelo byt Audi a mohlo byt Audi (podla dizajnovej studie) ale konecny vysledok nie je dobry. Otazne je, ci to bol zamer - zamerne to usmudlat a nekonkurovat Audi alebo dizajnerom usla ruka.
Podobne je na tom zadna cast OIII liftback. Trojuholnikovy piktogram ako na vojenskom transporteri.
V úterý jsem potkal nového superba na D1 Výškov -> Hulín a musím říct, že se mi to teda moc nelíbí zadek vypadá jak hybrid mezi A4 a Škodovkou, před faceliftem vypadal lépe. Jinak s ním jel Roomster s novým logem a nějaký detaily jiné a ten vypadal teda pěkně...