Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Faceliftovaná Škoda Superb: Liftback 1.4 TSI/92 kW od 539.900,-

Aleš Jungmann
Diskuze (85)
Od dnešního dne lze objednat faceliftovaný Superb, za Combi se připlácí 30 tisíc Kč.

Základní cena faceliftovaného Superbu je sice o 10 tisíc Kč levnější, než u stávající verze (výbava Active se zážehovým čtyřválcem 1,4 TSI), Škoda však lákala na zvýhodněný paket Drive Plus v hodnotě až 63.400 Kč zdarma. V něm jste našli, u výbavy Active, například bi-xenonové světlomety s funkcí AFS, dešťový senzor, mlhovky, vyhřívání předních sedadel nebo například zadní parkovací senzory. Ambition dostal navíc třeba vyhřívaná zadní sedadla, elektricky ovládané zadní dveře nebo síťový program, zatímco Elegance třeba vyhřívané čelní sklo nebo interiér Emory.

V základní výbavě Active najdeme klasicky kontrolu jízdní stability, sedm airbagů, douzonová klimatizace, tempomat, čtyřramenný volant či halogenové světlomety s funkcí denního svícení. Vyšší specifikace Ambition pak přinese bi-xenonové světlomety s LED pro denní svícení, mlhovky s „Corner“ funkcí, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, rádio Bolero s CD měničem či slavnou schránku na deštník. S motorem 1,4 TSI (92 kW) přijde liftback na 624.900 Kč, doposud to bylo 643.900 Kč.

Předposlední výbava Elegance přijde s asistente pro rozjezd do kopce, parkovací asistent, přední elektricky nastavitelná sedadla, bezklíčový vstup KESSY, metalický lak či rádio s deseti reproduktory. Nejlevněji lze takto vybavený faceliftovaný Superb objednat za 689.900 Kč, ve starém ceníku pak 1,4 TSI přišlo v Eleganci na 702.900 Kč. Nejvyšší výbava L&K začíná s motorem 2.0 TDI (103 kW) na částce 839.900 Kč a zahrnuje kožený interiér Executive, osmnáctipalcová litá kola, rádio Bolero s měničem na šest CD či parkovací senzory vpředu i vzadu.

Nejlevnější čtyřkolka s motorem 1,8 TSI přijde ve výbavě Active na 664.900,- Kč, kombi je klasicky o 30 tisíc dražší. K mání jsou výhodné výbavové balíčky Plus (Active Plus, Ambition Plus, Elegance Plus), které přijdou na 15, resp. 18 tisíc Kč.

Kosmetické retuše

Přední partie jsou nyní výraznější, s širší maskou chladiče a ostřeji tvarovanými mlhovkami. Nová je také kapota s logem automobilky, nárazník a přední blatníky. Poprvé u Superbu se objevují bi-xenonové světlomety s integrovanými diodami denního svícení. Rozšíření světel ve spodní části dodává vozu podle jedněch důstojnější, podle nás však smutnější výraz.

Záď obou karosářských variant je kompletně přepracovaná a působí o poznání efektněji než příď. Koncové svítilny dostaly novou grafiku – pro značku typický tvar písmene C je ještě brilantnější a navíc poprvé v dané modelové řadě jej tvoří hned tři pruhy diod. Dva trojúhelníkové segmenty jsou dalším nezaměnitelným znakem nového designu Škody.

Novinkou exteriéru jsou také dvě metalické barvy (šedá Metal a bílá Moon), inovována byla rovněž litá 16 až 18“ kola. Interiér nabízí celkem devět variant tří- a čtyřramenných volantů, nechybějí nové potahové látky a dekory. Nejvyšší výbavu Laurin & Klement půjde objednat v barevné kombinaci interiéru hnědé a béžové Ivory. Novinkou je možnost ovládat sedadlo spolujezdce vpředu elektricky ze zadního místa. Nechybí mimo jiné loketní opěrka s jumbo boxem, spousta odkládacích prostorů, volitelná mezipodlážka, uzavíratelné schránky za podběhy, háčky na tašky, upevňovací oka, síťový program atd.

Faceliftovaný Superb je možno objednat od dnešního dne, tedy od 2. května. Prodej začne 29. června.

Aleš Jungmann
Diskuze (85)
10. 5. 2013 22:16
Re: Potkal jsem ho na dálnici
Nesoulad názorů se dá vyjádřit i slušněji ;-\
Avatar - Hammunasakra
5. 5. 2013 15:04
Re: UVÍTEJTE...
..a ta NIŽŠÍ střední? ;-)
Avatar - Ham.
5. 5. 2013 10:14
Re: UVÍTEJTE...
"Kizashi i kdyby mělo" douč se co je to podmiňovací způsob.
Avatar - Hammunasakra
5. 5. 2013 01:50
Re: UVÍTEJTE...
NEmám tolik "znalosti/přehled" mimo Evropu, ale je naprosto jedno jestli o autech čtete v angličtině, němčině, italštině nebo francouzštině - všude platí stejná pravidla, z čeho se při posuzování vychází jsem napsala (jen ta nádrž je taková "doplňková rada" - byť FUNKČNÍ! :-)
PS: Aktuální přehled vozů které jsou současnou střední třídou jsem napsala - z mého pohledu "na hraně" = na vyšší střední "ťuká" (ale jen rozměry) snad dosluhující Mondeo
PPS: Koukala jsem že ve "vedlejší" diskuzi řadíte Suzuki Kizashi do nižší střední, v této zase (málem) do vyšší střední = možná by to opáčko 1. základní STÁLO za úvahu.. ;-)
Avatar - Ham.
5. 5. 2013 00:07
Re: UVÍTEJTE...
Pravidel pro zařazení do tříd je skoro tolik jako motoristicky vyspělých států, žádné jednotné, všeobecně akceptované měřítko neexistuje.