Jsi jeste vic tupejsi,nez jsem cekal...Precti si to jeste jednou aby jsi pochopila.Odpovezeno ti bylo,ale chapu,ze ty mas sve sny,touhy a bohuzel ti nejak nevychazeji.Ovsem to neni nas problem,ale tvuj.Proto vzdy rozvedes nesmyslnou konverzaci....
To máte pravdu (Re)mastering některých (starších) nahrávek z nich dovede "vytáhnout" až NEuvěřitelný zvuk (a "odfláknutý" u nových přesný OPAK
Staré nahrávky klasiky (případně jazzu) z 5Otých 60tých let v uplynulých letech DOBŘE remsterované jsou zvukově snad to NEJlepší co znám...
PS: U toho LP vs (SA)CD srovnáváme samozřejmě STEJNÉ tituly... ;-)
PPS: To DDD mne také "dostalo", už ten nejlevnější model hrál "neuvěřitelně", ty dražší kde jsou v každé reprobedně 2 nebo i 4 DDD měniče - to už bylo skoro "nepochopitelné"
(bohužel tomu "odpovídala" i cena :-)
V podstatě je to elektrodynamický měnič jako každý jiný (cívka + magnet) - na wiki o tom principu píšou jako "Reproduktor s ohybovou vlnou" nicméně je krásný to nepopírám.
Když píšete hudební recenze tak by jste mohla zmínit že daleko větší kvalitativní rozdíl než jestli je hudba umístěna na CD nebo na vinylu vzniká na úrovni masteringu...
Přiznávám že NEvím zda to jde nazvat "reproduktor na mechanické bázi", ale když jsem zde tu formulaci zahlédla hned jsem si na DDD Driver vzpomněla a (byť se maličko "v oboru" pohybuji - píši hudební recenze na hifi-voice.com) nikdy jsem nic lepšího NEslyšela..
PS: Na German-Physiks jsem dala odkaz v předchozím příspěvku - tohle je jen VYNIKAJÍCÍ zařízení na přenos "mechanických vibrací" (a spletla jsem se, ten gramofon nebylo NĚMECKÉ Clearaudio, ale NĚMECKÝ Transrotor :yes:;-)
Vás to NĚJAK "sebralo" :-)
PS: (famózní) výrobky špičkového německého výrobce reprosoustav GERMAN PHYSIKS se vám nelíbily? NEoslovily vás? Znáte (snad) něco lepšího? :-|
PPS: Já za to přece NEmohu, že gramofon hraje (stále ještě) LÉPE než (SA)CD přehrávač ;-)
[odkaz]
NĚMECKÁ KVALITA je prostě německá KVALITA :yes::-)
Takže TY (jeho) a teď už i "VA"še pojMY - mecha(NIC)ká reprodukce a mecha(NIC)ké reproduktory jsou něco (ta)jemného co používá úzká skupina lidí a je to tak speciální že se o tom proto nikde a v žádném jazyce NEpíše na žádNÉm specializovaNÉm webu, tak to potom máte oba prav(du) a je to v pořádku, uznáVÁM že taková reprodukce to musí být úplně jiný požitek a závidím vám oběma.
Nepomohli jste mi ani jeden a budu muset zůstat u hranatých vln z klasických NEmechanických flaců a SACD a NEmechanických reroduktorů.
NEvím jak je to správně česky, ale "mechanická reprodukce" je přenos zvuku "chvěním" přenosky z LP desky (což mají problém napodobit i DRAHÉ CD přehrávače = nemechanické/digitální čtečky jedniček a nul ;-)
PS: Google je SUPER (ale na takové "neběžné" NE"masové" věci zas tak moc NEeee :-)
PPS: Před pár lety proběhlo v Berlin velké srovnání obou formátů (CD vs LP) - nechtějte po mně konkrétní modely (snad Clearaudio?) a velmi drahé CD přehrávače už JSOU "použitelné", nicméně stále ještě NEvítězí - i "středně" drahý gramofon + 200g černá deska je (co se ZVUKU týče) LEPŠÍ volbou.. ;-)
PPPS: Ach a ještě (můj) "reproduktorový tip" (vpodstatě) cokoliv od
[odkaz]
Již nejlevnější model Unlimitid byl vyhlášen NEJlepší reprosoustavou do 10.000€ :yes::-)
No jo jenže právě v reálném světě termíny, kterými se oháníte jako "mechanická reprodukce" nebo "reproduktor na mechanické bázi" neexistují. Google nic nenašel a Ottův slovník naučný také mlčí.
Když tak mi zkuste napovědět odkazem, které jsou vaše vysněné reproduktory na mechanické bázi abych si mohl prohlédnout v čem se liší od těch mých klasických elektromagnetických, případně mi rovnou doporučte nějakou kompletní reprodukci na mechanické bázi kolem těch 100 tisíc jak píšete. 8-s:no:
Jediné co mě napadá jestli nemyslíte tohle [odkaz] tady se fakt jedná o mechanickou reprodukci.
já se tady nechci hádat o blbostech, ale mám pocit že stejně tady každej meleme jeden o voze, druhý o koze, protože mě jde především o reprodukci, nikoliv o záznam a mechanická reprodukce nebde mít hranaté hrany. Každopádně původní myšlenka je o realitě, nikoli teorii, kdy teooreticky lze vytvořit něco téměř dokonalého.
Nikdy jsem nikomu na auto neplivl ani fiktivne a to ze se mi nezamlouva cenova politika Skody je a ze je pro mne nepochopitelne, ze si ji lidi za ty penize kupuji, kdyz muzou mit za stejne penize jine (lepsi) auto neznamena, ze mam neco proti jejich autum jako takovym.
Pochop na co jsem reagoval, cituju Me_Myself_and_I:
"Skryte PR clanky su normou. Bohuzial."
A odůvodňuje to tím, že napsal minulý týden jeden PR článek ale OZNAČENEJ >:D :
Zaujimave, pretoze minuly tyzden som pisal jeden PR clanok pre nemenovanu nemecku automobilku (nebol to VAG). Islo o platenu inzerciu, oznacenu, ale tak, ze si to bezny citatel nevsimne."
To je jak napsat: všechny BMW jsou růžové, minulý týden jsem totiž jel jedním žlutým >:D >:D >:D
Ten člověk je blb.
Diskutovat o reklamě s tebou nebudu. Pro mě je to totální zlo a jestli si někdo myslí, že bez ní by svět nefungoval, nefunguje nejspíš jemu něco v mozku.
PS Je mi k smíchu ta anti škodovácká vlna tady v diskuzích na autocz. Jste ovce. Sám vyznávám jiný značky, ale nový škodovky jsou objektivně dobrý auta. Je ovšem cool na ně plivat, tak plivete..
Reklamu sice vetsinou nemame v oblibe, ale bez ni by ses o nekterych vyrobcich ani nedozvedel, takze tu reklama s nama bude dal. Pokud se da jasne najevo, ze jde o reklamu, nevadi mi to tolik jako, kdyz se to neoznaci. Jen me to otravuje, ale pripadne se tomu muzu branit, pokud jde o oznaceny clanek, pravdepodobne jej ani nebudu cist.
Bože ty jsi fakt ignorant. Jenom takový paka jako ty můžou psát PR mrdky, nikdo jinej by na to neměl žalůdek. Chápu, že házet špínu na autocz je cool, ale mohl bys mi ukázat jeden jedinej neoznačenej PR článek tady? A myslíš, že svojí pošpiněnou duši očistíš tím, že budeš říkat: Oni píšou neoznačené PR, oni fuj. Já píšu označené PR, já muzikant >:D Tobě nedochází, že psát jakýkoliv reklamní mrdky je totální zaprodání duše?
Už jste blízko nechápete jenom že ta vaše vlna je při drobnohledu také hranatá a to podle toho jak je hustá struktura gramodesky, nebo si myslíte že stopy na ní jsou snad hladké?
imperfekce gramodesky pod mikroskopem 8-s
[odkaz]
Stopy gramodesky jak vidíte ve skutečnosti hladké nejsou a kromě materiálového zvrásnění je také patrné, že i samotný záznam je tvořen drobnými žebry. I kdybych pominul stupeň zašpinění a poškození desky (to už by mi přišlo fakt nefér v tom gramodesku znevýhodňovat) tak zvuk z gramodesky je vždy "znetvořen" interpolovaným šumem od těchto mikroskopických imperfekcí. Naproti tomu s digitálním záznamem se můžete dostat na jakoukoliv "jemnost" chcete.
Zjevně tě ten "zamrzlý" příznivec zasáhl, ale na rozdíl od tebe tě tu nečastuji výrazy jako "blbeček" apod., takže si zameť nejdřív před svým prahem. A neboj se, diskusi jsem četl celou.
Megane RS pro tebe je sportovní auto (neříkám, že není, ale hlavně to považuji za malicherné slovíčkaření viz 22:47), především proto, že "je hodnocen velmi vysoko" (viz 19:22) a je podle tebe "rozhodně! lepší sporťák", než Autoservisem zmiňovaná R8 (viz 19:52). A ta má snad horší hodnocení, než MRS??? Samozřejmě nejde nejde jen o R8, podobně mimo by bylo obdobné tvrzení např.o Lambu, Porsche, Ferrari...
Diskusní názor na tvůj nick jsem si pochopitelně neudělal podle tvého "jednoho" příspěvku/reakce..., kdo pochybuje o mém tvrzení, doporučuji přečíst si tvou recenzi (rozhodně se místy velmi pobaví) na tvé nedostižné 147 GTA, které v recenzi blahořečíš, jako by šlo minimálně o Ferrari 250 GTO, nebo aspoň první a nejrychlejší HH na světě.
Ty píšeš své názory, na základě kterých si zase já dělám své názory na tvůj nick a naopak, žádnou přímou osobní rovinu v tom nehledej.
mám pocit,že jediný zakomplexovaný blbeček se kterým se nedá o ničem normálně diskutovat seš tady ty. Nevím proč mi tady předhazuješe AR, měl by sis nejdříve přečíst o čem ta diskuze je než napíšeš nějakou typicky urážlivou hovadinu, která je na míle vzdálená tomu o čem se tu bavíme. každý máme svůj názor na některé věci a nechápu proč se zde takto urážlivě navážíš do jiných.. v té diskuzi šlo totiž o to, že megáne RS není narozdíl od Audi RS sporovní auto - můj názor na to je ale úplně jiný a můžu ho klidně mít. Prostě srovnávat megana RS se supersportem Audi v diskuzi o Octavii RS je blbost a mě opravdu tyto sci-fi auta nezajmaj a nezajímá moc ani Alfa 8C i kdyžý je krásná, ale všechno to jsou pro normálního smrtelníka SCIFi auta o kterých asi nemá moc smysl zasvěceně diskutovat. A ještě k tomu zamrzlému příznivci AR - promiň dotknul jsem se Audi, ale ono se říká, že potrefená husa se vždycky ozve...
Každopádně je kvalita záznamu (zvuku/obrazu) primárním předpokladem pro celkovou kvalitu/"věrnost" reprodukce z takového záznamu. Jinými slovy, z nekvalitního záznamu nelze reprodukovat vysokou kvalitu/věrnost. A naopak i kvalitní záznam se dá pokazit nekvalitní reprodukcí.
P.S. Nikde v jeho reakci nevidím srovnání s televizí.
Diskutovat o tom, co obecně! už sportovní je a co ještě naopak není (a to nemyslím jen auta) má asi takový smysl, jako diskuse o tom, jestli bylo dříve vejce, nebo slepice. Tím spíš, že slovo SPORT je dlouhodobě velmi zprofanované.
I u označení RS se pořád jedná především a pouze o dvě písmenka., která se např. používají pro označení Roztroušené Sklerózy, nebo jsou internetovou národní doménou SrBsKA (.rs). Ani u zkratky "RS" používané některými značkami automobilů (pro sportovnější/sportovní mutace) nemusí jí vždy o zcela shodný význam, nemluvě o jeho míře spojené s konkrétní automobilkou. Např RS u Porsche ("RennSport") není to samé, jako RS u Renaultu ("RenaultSport") se všemi logickými souvislostmi.
člověk, který zde uráží ostatní a přitom sám nechápe základní princip poukazuje zejména na jinou svoji vlastnost. Pouze podotknu, že televize nikdy nefungovala na mechanickém principu o kterém se tady bavíme a proto je toto srovnání poněkud zcestné, stejně jako tvrzení že u digitální televize se násobí frekvence záznamu . Druhá věc je to, že se zde nebavíme pouze o záznamu, ale především o reprodukci, kdy se principiálně zkrátka digitálně dá te mechanické maximalně jen přiblížit, protože digitální vlna bude vždy hranatá vlna >:D
problém je že Škodovka vlastně nemá vhodné auto na čistě sportovní model a asi to ani není v zájmu VW. Škoda jen toho, že nevznikla benzínová Fábie I 1.8Turbo - technicky to bylo možné (v německu jedna jezdí), mohla dostat vzhled tehdejšího WRC, rozměrově a váhově to bylo ideální - něco mezi polem a golfem a věřím že by to mělo prodejní úspěch. Dnešní fábie už nemá s tou původní nic společného - to je jiné auto.
Z principu jde digitální verzi vyrobit vždy v lepší kvalitě než na gramodesce. Nikdy jsem se nezajímal o to jestli zvuk na gramodeskách je/byl ukládán jako "vlna" nebo "dírkován" s nějakou frekvencí, ale ať už u takového mechanického záznamu děláte cokoliv tak nakonec narazíte na limit v podobě struktury materiálu ze kterého je médium vyrobeno "na atomy". U digitální verze to ale neplatí tam můžete frekvenci záznamu znásobit co vám médium a rychlost převodníku stačí. To že je audio CD oproti gramodesce horší je nepopiratelné a odpovídá to době kdy ty standardy vznikaly. Nicméně tvrzení, že záznam digitální je horší než analogový není pravdivé a člověk který to říká jen poukazuje na sovu nevědomost.
Já nemám problém s označením sportovní vůz ani u Octavie RS. Na takové to rekreační sportování je to určitě paráda. :yes: Jen mám trochu problém s tí označením RS když vidím co s tímto označením vypouší Renault nebo Ford tak vedle toho Škodovka vypadá jako šidítko. A to nemyslím nijak zle, já bých škodovce nějaký nekompromisní RS obdobu Focuse nebo Meganu moc přál. Ale nejspíš by to cílová skupina neocenila a nebo to jen VW nedovolí. Je to chyba protože díky sportovním výsledkům má Škoda prodejní potenciál takových sporťáků hodně vysoký.
"...nějaký scifi Audi mě vůbec nezajímá, to ať si strčí někam, mě zajímaj auta pro normální smrtelníky a ta slavná elektronika je u toho R8 proto, aby se s tím nějaký zazobaný pako vůbec rozjelo."
Napsal typicky "zamrzlý" příznivec AR (viz i forma nicku), zřejmě zakomplexovaný z naprosto nezpochybnitelného a nečekaně velkého úspěchu sportovního vozu Audi R8. Zkus někdy na chvíli odložit svou zaprášenou slavnou "Bibli" s iniciály AR a přečti si co na R8 říkají srovnávačky (typicky! sportovních vozů) renomovaných motoristických časopisů (EVO, Speed, Autocar, TopGear...), kde proti R8 bohužel jaksi neměli co od AR postavit.
Navíc proti takové 8C je R8 (relativně) vlastně auto pro "každého". Takže, MirkuGTA, příště plač v prvé řadě na "vlastním hrobě" a místo do světa vykřičeného komplexu, zkus trochu úcty k objektivnímu úspěchu jiných. Samozřejmě ideální by bylo, sednout za volant R8 (zapomenout, že je to "koncern) a přesvědčit se tzv. na vlastní "zadek", na druhou stranu chápu, že podobně primitivní prohlášení o "scifi Audi" je mnohem "jedoduchší"... :*);-)
já chiptuning mám a jsem s pokojený, samozřejmě jde o to co člověk od toho očekává - já to mám především kvuli přizpůsobení reakcí motorů na to co mi vyhovuje a nějakému tomu výkonu - i když u auta bez turba je to hlavně o té změně charakteristiky. Nejčastěji se dneska čipuje nafta, já měl všechny čipy od [odkaz] a můžu doporučit i když tu asi hodně lidí řekne že je to drahý, jenomže není čip jako čip. Na Škodovky a VW to dneska dělá kdekdo za pár korun a je každýho věc koho nechá na auto šáhnout a jaký mu ten člověk dá záruky. Ten hlavní rozdíl je ale v tom, že u toho levného čipu se vlastně platí ten samotný úkon nahrání do sw do jednotky, kdežto třeba u toho bitpoweru se platí za ten software jako takový a ten samotný úkon nahrání je to poslední. Špatným čipem se dá zničit motor, ale když to dělá člověk, který motorům rozumí, tak dokáže nejen změnit tu charakteristiku dle přání zakazníka, ale udělat to i tak, aby dodržel všechny potřebné poměry a neníčil tak motor. Někdy má motor i navíc, ale nevydrží to pak třeba spojka, tak že se musí trochu hlavou. Načipovat naftu aby to jelo není až tak těžký a pro ten motor není nebezpečný ani tak to navýšení výkonu - to vydrží - ale bohátá nebo chudá směs - zkrátka nedodržení správnýho poměru paliva a vzduchu. Správný postup je takový, že se nejdříve stáhne z vašeho auta současný software (mapa),která se v počítači upravý na požadované parametry (vyšíí výkon, lepší krouťák v určitých otáčkách) a pak se nahraje zpět a ladí se to do té doby, dokud to není optimální.
Chtěl bych se zeptat, díval jsem se na fotografie a vypadáte jako člověk, který se o auta zajímá a možná i vyzná (neznám Vás), ale zajímalo by mne, co si myslíte o chiptuningu, nebo jestli konkrétně máte, nebo znáte někoho kdo má a jak je s tím spokojen.
Předem děkuji :yes:
-ještě chválím originální kola od alfy - pro mne je to nejhezčí část toho auta
Ještě přesněji - "simuluje" funkci diferenciálu s omezenou svorností. S principem XDS máš samozřejmě pravdu, diferenciál zůstává otevřený a jeho logickou slabinu v podobě pro něj přirozené "neomezené svornosti" se snaží potlačit systém XDS pouhým přibrzděním kola s horší trakcí. Systém XDS tedy opravdu není žádný elektronický diferenciál, ale pouze jakási elektronická náhražka funkce diferenciálu s omezenou svorností (poněkud "protimluvně" nazývaného "samosvor"), využívající stávajícího brzdového systému vozu, s čímž logicky souvisí i jeho nevýhody (omezení "výkonu" a další zahřívání/optřebení brzd). Pod pojmem elektronický diferenciál (tedy kromě diferenciálů mezinápravových u AWD) se obvykle rozumí tzv. aktivní diferenciál, viz např. některé prémiové zadní nápravy jím osazené (u AWD, nebo RWD), nebo nově u G7 GTI Performance (u FWD).
no tak ono se toho hodně navykládá o tom těžkým motoru na předku a nedotáčivosti, ale ve skutečnosti si myslím, že všechny předokolky co jsem měl na tom byly s tou nedotáčivostí hůře, gta zatáčí velice dobře a ochotně, problém jsou spíš pomalé zatáčky - když jich je hodně za sebou, tak to nevydrží gumy a pak bez samosvoru byl problém přidání plynu - přenos velkého výkonu na silnici a to pak v zatáčce byla hned tendence při neopatrném přidání plynu jít ven, ale s tím samosvorem pod plynem to jede kam potřebuju - i kdybych jel už tak rychle že budu směřovat někam ven, tak mě to prostě vytáhne.
Tedy mluvíš o něčem s čím nemáš vlastní zkušenost. To mě stačí a naprosto tedy rozumím proč píšeš to co píšeš. Aspoň tedy díky za upřímnost.
Doporučuju testovací jízdu s RS ;-)
tak doba gramofonů není až zase tak strašně dávná, ale přesto je pohled mladších lidí zkreslený tím, co do nás hustí reklama i když je to z principu nemožné. Pokud bude zvuk z CD reprodukován na stejně kvalitní reprukci jako gramofon, musí být opět gramofon lepší. Samozřejmě záleží na kvalitě gramofonu, ale budeme se bavit o principech. Kvalitní reprodukce v ceně okolo 100 ticíc se bude vyznačovat nejspíše tím, že narozdíl od levných náhrážek bude mít skutečně kvalitní reproduktory na mechanické bázi ( a jsme zase u toho) ale pořád bude šířit pouze to co se do nich pustí, tak že jednoduše - pokud praštíš kladívkem do plechu, tak uslyšíš mechanický zvuk, když tento zvuk nahraješ na CD, tak ho převedeš na nuly a jedničky a čím víc nul a jedniček tam bude, tím bude sice kvalitnější, ale nikdy tak jako ten originální mechanický úder ve kterém je obsaženo třeba i to co člověk běžně neslyší, nebo vnímá tělem - chápeš? :-)
Není žádný metr. Rozdělme si tedy auta. 911 sporťák, octavia byť rs rodinný vůz combi nebo liftback, Zafira MPV, X5 byť v provedení M je pořád jenom SUV nikdy z ní nebude sporťák. Vím že spousta lidí by se chtělo koupit 10 v 1 ale to bohužel nejde. Multivan SUV SPORT Coupe je nesmysl.
Je to jen levnější alternativa... rozhodně to tam není proto, že by to bylo lepší. Mechanika je mechanika. Ono je to prakticky zadarmo protože je tam stále jen otevřený dif a je to jen o softwaru. Ke Q2 obrovská gratulace... to se nepotkává každý den :yes: U GTA která má ten předek hodně zatíženej ten rozdíl musí být obrovskej.
je potřeba si asi uvědomit a neplést pojmy, co je sportovní ? jsou auta sportovní, závodní, speciální, závodní speciály, speciály WRC, WTC, formule 1 co z nich je sportovní a co z nich je závodní? kdo vlastní ten metr? může být Octavia RS (o které je mimochodem tento článek) sportovní auto? nebo může být pouze závodní? a nebo ani jedno?
bez těch pojmů se do toho zamotáte ... pro mě je sport třeba jízda na kole, bruslení, plavání atd. ale jak vidíte, tak co je pro Vás jasnou věcí jinému už zase tak jasné není :-!
Diferenciálům nerozumím to je pro mne španělská vesnice pamětník taky ještě nejsem (snad jednoho dne budu), ale myslím si, že CD obstojně mohou přenášet signál, protože CD je pouze nosič pokud se nepletu, který je schopen produkovat vysoce kvalitní zvuk kde ovšem závisí na tom, v jakém formátu je nahrán o MP3 se nemá cenu bavit to je pro lidi bez uší, ale vždy jsem měl za to, že kvalitní CD pokud je spřaženo s vysoce kvalitní reprodukcí - ceny tak okolo 100 tisíc a více tak zvuk by měl být kvalitnější než z gramofonu? nemám pravdu ?
jo ještě jsem chtěl dodat, že věřím, že praskání z gramofóů je nezapomenutelné, taky jsem to poslouchal jako malý kluk od táty a je to prostě ... no gramofon :D
jo mám a zrovna jsem se bavil před 14ti dnima se známým, který má v GT Q2 a v Mitu elektroniku a sám mi potvrdil, že ta elektronika je proti Q2 jen šidítko
No tak nevím, materiály jsou máte pravdu docela blbé obzvláště na zadních sedačkách a v prostoru zadních sedadel celkově, ale je tu zase ale ... třeba to spasí verze laurin & klement ... no a s cenou to je takové subjektivní no, většina octavii jsou pořizovány jako firemní vozy a to za značně nižší cenu než je v ceníku (nevím zdali se za ceníkové ceny vůbec auta kupují) zajímalo by mne které auto má podle vás - jakoby srovnatelné s octavíí lepší poměr cena/ kvalita - na kvalitu oktávie si nemůžu stěžovat i když já sám ŘP ještě nevlastním tak jsme měli OII jako služ auto a táta se k němu choval no jako ke služebnímu autu a motor 2.0 TDI nás nikdy nenechal ve štychu a můj děda má OI 1.9 TDI najeto něco málo přes 120 000km a ani jedna porucha ... měl bych to zaklepat
já myslím, že je to vcelku dobré srovnání :-) ..jako pamětník gramodesek s nostalgií vzpomínám na mechanicky přenášený zvuk, který bohužel CD, respektive MP3 pouze lépe či hůře imitují, ale pravda - výroba desek a gramofonů je podstaně dražší. Stejně tak ale svezení s elektronickým diferenciálem je horší než s mechanickým, ale pár švábů ve spojení s esp, které v autě dneska stejně musí být je podstatně levnější než podstivý kus železa.
Myslím si, že spousta lidí na tomto fóru by se nad sebou měla zamyslet, protože Octavia určitě bude dobré auto a kecy typu ... za ty peníze se dá sehnat lepší, a já mám doma lepší, a moje je lepší než tvoje a já mám pravdu a ty nemáš pravdu ... BULLSHIT ---- toto je diskuzní fórum, zde by jste měli diskutovat (na úrovni) o tom jaké by mohla mít klady, jaké by mohla mít zápory co by se vám líbilo kdyby to tam bylo a co byste rádi odstranili, jenomže mám pocit, že tady je to spíš o tom vnucování ... MŮJ NÁZOR JE LEPŠÍ NEŽ TVŮJ
si děláš legraci ne??? pro mě osobně je rozhodně lepší sporťák megáne RS, nějaký scifi Audi mě vůbec nezajímá, to ať si strčí někam, mě zajímaj auta pro normální smrtelníky a ta slavná elektronika je u toho R8 proto, aby se s tím nějaký zazobaný pako vůbec rozjelo. Nejdřív hájíš zadokolku od mazdy, která měla sice slabý motor, ale díky absenci elektroniky byla velmi zábavná a pak tak plácneš proti tomu takovou blbost, že mechanika nikdy nebude rychlejší než elektronika - tak že naposledy - mechanika bude vždycky rychlejší než elektronika, stejně jako gramofon bude vždycky kvalitnější než CD, ale cena a schopnosti (bezpečnost) řidičů rozhoduje a kdyby tomu tak bylo, tak závodní EVO 10 bude mít taky elektronický diferák...
Připadá ti Megane RS stejné auto jako je R8? Která je sportovní auto. Ani to že je velmi dobře hodnocen což nepopírám z něj sporťák prostě neudělá. Naposledy: Mechanika nebude nikdy tak rychlá jako elektronika které posuzuje situaci s mnoha informací.
promiň, ale vážně nevíš o čem mluvíš, nevím proč podle tebe Megane RS není sporťák, renault sice není mým favoritem, ale megane RS je hodnocen velmi vysoko - no co je to tvůj názor, ale s tím mechanickým diferenciálem si úplně mimo. Já jsem si namontoval na svoje auto na pření nápravu mechanický samosvorný diferenciál, který se umí zavírat v poměru dle zatočení kol a musím konstatovat, že ten rozdíl v průjezdu zátáček pod plynem je propastný, nesrovnatelný. Tam kde by normální předokolka vypochodovala ven stačí sešlápnout plyn a jedu jak po kolejích a navíc mám naprostý přehled o tom co se mi pod volantem děje, to u zadokolky člověk neví. Ty elektronický vychytavky jsou sice lepší než nic, ale něco co břibržďuje jedno kolo nemůže být rychlejší než to co fyzicky zabírá.
MX-5 sporťák není ale určitě k němu má co se týče zážitků z jízdy blíž než další uvedení s předkem. "Sportovní auto a přední náhon je jako kombík s motorem vzadu a kufrem vepředu, prostě nesmysl."
Souhlasim: zpracovani je prikladne-ovsem narazel jsem na ten vzhled v zakladu, skodovky v holobitu nevypadaji uvnitr dobre, ano u konkurence je to podobne, ale mam pocit ze nekteri dokazaji ty sve first price modely nakonfigurovat o neco dustojneji...proti kvalite zpracovani samozrejme nemam nic, ale zrovna zaklad OII Prima moc dobre nevypada tot vse...
Ale špéra nic nepřibržďuje >:D ta rovnou přenáší sílu na kolo s lepší trakcí! XDS funguje tak že nadlehčené kolo s horší trakcí přibrzdí a donutí přesvědčit ten otevřenej diferák, že je nadlehčené kolo to které má lepší trakci... xds je jednoduše oblbovák otevřeného difu. Používá se proto že je to levné řešení (pouze elektronika), rozhodně v té Fabii není proto, že by byl lepší než klasická špéra. >:D >:D >:D
Ano je o kus dál jelikož je rychlejší v reakci na danou situaci. Jediný kdo motá páté přes deváté jsi ty jelikož ve spojení s Evem jsem o XDS neřekl na rozdíl od tebe ani slovo. Já samozřejmě chápu že XDS jsou pouze elektronika a brzdy která simuluje el. uzávěrku diferáku a je určitě lepší než holý otevřený diferák.
Tak aby bylo jasno, XDS přibržďuje, mechanický samosvor taky (pokud je elektronicky řízený, nebo spolupracuje třeba s ESP). Rozdíl v XDS a samosvoru je ten, který člověk nepozná, tzn. v názvu. Mazda MX-5 opravdu sporťák není, té napráská i Fabia 1,4 16V. Sporťák je auto, které mi nabídne spoustu emocí, dá mi do zad pořádné kopance (i když to umí kdejaká Fabia 1,2 TDi :D), projedu zatáčku rychleji než s normálním autem a mám točivý motor. Octavia RS zrovna sporťák není, ale nemůžu jí upřít fakt, že je opravdu velmi rychlá. Tak a teď všichni do mě s rozumováním !!!
Ty už ani nevíš co píšeš! Dovol aych citoval tvůj příspěvek o trochu výše:
"i kluci na učňáku na automechanika vědí že už Fabie RS má elektronickou uzávěrku diferáku která je o kus dál než klasický samosfor. "
Fabia nemá elektronickou uzávěrku diferenciálu!!! Fabia má otevřený dif + XDS!
Uzávěrkadifernciálu naprosto zablokuje dif a obě kola se otáčí stejnou rychlostí. Používá se u offroadů! Co by to dělalo ve Fabii RS?!
Jsi naprostý amatér!!! To s tím evem zřejmě narážíš na tzv "torsen" který je mechanický diferenciál který nemá s XDS nic společnýho!!! Je to jen jeden z více typů "špér"!
Rozdělení brzdného tlaku tzv. EBD taky nemá nic společnýho s diferenciálem.
Už konečně pochop, že XDS je jen elektronika a brzdy! Motáš tu pátý přes devátý.
No vidíš, a opět úsudek naprosto mimo. VW jsem nikdy neměl, nemám a ani ho neplánuji. Ty jsi prostě od začátku mimo. :-!
Až těch "dost" čtenářů opravdu bude, rozuměji, až budou klikat na články o těch jiných značkách/modelech tak usilovně, že si na to reklamou vydělají, tak se ty články tady budou objevovat častěji. To je naprosto jednoduchá a prostá ekonomika webu, který je placený od kliku na článek a je zdarma. :-!
A než zase napíšeš nějaký nepodložený nesmysl, tak se podívej na nejčtenější články zde na webu, pravidelně o tom vycházejí články.
Auto se špérou jde pod plynem se zatáčky ven stejně jako s otevřeným diferákem určitě nezatáčí ochotněji. Nikde jsem neřekl že je XDS lepší než mechanický samosfor nýbrž že je levnější a technicky tolik nenáročný. Elektronika dokáže vždy rychleji reagovat na dané podmínky. EVO VIII má přední diferák ovládán el. řízenou vícelamelovou spojkou a funguje to skvěle. EVO X také přibrzďuje kola pro lepší průjezd zatáčkou a funguje to velmi dobře. Ne náhodou se podobný způsob používá i ve Formuli jedna. Kdy dokázali rozdělit brzdný tlak mezi vnitřní a vnější kola. U zadního náhonu jde o svornost nebo šperu jen proto aby se při odlehčení vnějšího kola šlo auto plynem utrhnout do smyku....
..nevím kde žijete, ale čtu noviny, čtu internet, moc octavíí a rapidů teda na cestách jezdit nevidím, mám kamaráda prodejce Škodovek a zrovna před týdnem si stěžoval jaká je to bída, sklady plný, prodej žádnej. V našem kraji se ty auta vyrábějí, takže mám spoustu známejch co tam hákujou a ty říkaj to stejný - děláme na sklad. Dneska v televizi říkali za 1/4 propad skoro o 12% a to se mi zdá po náběhu dvou nových modelů vcelku dost, ale jestli se chcete hádat...
Říkalo se, že byl hnusný, ale mě nepřipadal až tak hrozný, jak o tom všichni mluví... Známý má Octavii 1. generace s motorem 1.8 20V 92kW s tím starým interiérem. Přiznávám se, ten nový je hezčí >:D Sám mám Fabii HTP už 9 let a interiér je jak nový a že ho teda nečistím ;-)
PR je vždycky označeno malým písmem, to je proncip PR článků ty vole. Skryté PR znamená neoznačené. Ještě se chlub tím, že ty *** píšeš... za to by ses měl stydět ty pako.
...a "O ČEM TO (tedy) TADY JE"? :-)
PS: Kneblis jen správně poukázal na to že média mají být nezáVWislá... ;-)
PPS: Cesta kterou naVWrhujete (se VÁM líbí), aby: "redakce psala to co dav chce a to jen o škodovce a koncernu" je CESTA DO PEKEL a naprostá DEGRADACE smyslu (nezávislého) tisku 8-s
Předokolka je nedotáčivá to je její přirozená vlastnost, ale ta nedotáčivost se dá poměrně slušně eliminovat.
Špéra eliminuje přenos výkonu na kolo které nemá dostatečnou trakci. A naopak do zatáčky je to perfektní! Auto má větší chuť zatáčet a obzvlášť ve výjezdech z ostrých zatáček auto akceleruje a ne jako auta s otevřeným difem, které jen hrabou a hrabou a...
Říkáš že: "Zadní náhon nepotřebuje žádný el. udělátko stačí max. dif. s omezenou svorností"
Ano to je pravda a to platí i pro předokolku! Ta také nepotřebuje žádnou elektroniku a vystačí si s mechanickým samosvorem, který je ať se ti to líbí nebo ne nepřekonatelně lepší než nějaké XDS.
"Pokud byste jezdil pravidelně kolem Mladé Boleslavi stejně jako já, tak byste věděl, že se to tam testovačkama od Škodovky jenom hemží. Je téměř nemožné na nějakou nenarazit."
Inymi slovami, Skodovka pravidelne vytiahne totalne nezamaskovanu novinku na verejne cesty, a vodicovi povie, aby sa promenadoval, kym ho niekto neodfoti? Sorry, ale dotahujem absurdnost vasho prispevku do dokonalost.
"Ale hledat konspirace v motoristických médiích? Zamyslete se."
Reductio ad absurdum. 1. Nikto nehovori o konspiraciach, hovorime o vzajomne vyhodnom vztahu dvoch zmluvnych partnerov: Skoda a ceske media. Hranici to s naivitou. 2. Vase vzletne "zamyslete se" je za hranicami argumentacie Ericha von Danikena - zamyslite sa, bolo mozne postavit v 5.storoci takuto ohromnu stavbu? Guess what, dude... BOLO :-)
"V motoristické branži opravdu není potřeba vymýšlet takové složitosti jako skryté PR články."
Zaujimave, pretoze minuly tyzden som pisal jeden PR clanok pre nemenovanu nemecku automobilku (nebol to VAG). Islo o platenu inzerciu, oznacenu, ale tak, ze si to bezny citatel nevsimne. Format - klasicky clanok, v ktorom realny clovek z automobilky dava rady motoristom. Najili si ma ako writera, (normalne nerobim autozurnalistiku a normalne nepisem v slovencine), moje meno sa nikde neobjavilo. Ja len dostanem honorar. Nebolo to prvykrat :-)
Neviem ako dlho ste v zurnalistickej branzi, ale ak mate menej ako 40, tak kratsie ako ja.
Skryte PR clanky su normou. Bohuzial. Redakcia, kde som velmi davno pracoval, VZDY uvadzala tim McLaren pod plnym nazvom - West McLaren Mercedes. Naprklad v tabulke vysledkov, to bol jediny tim on the grid, ktory bol oznaceny plnym nazvom.
Oficialne zdovodnenie? Majstri sveta, najlepsi tim... Realita? PR.
Chceš říc že předokolka se špérou není nedotáčivá? ;-\ Špára má za následek pouze to že zabírají stále obě kola což v zatáčce není zrovna dobrý. Už konečně pochop že Megane RS není sporťák :-( Zadní náhon nepotřebuje žádný el. udělátko stačí max. dif. s omezenou svorností.
Mechanický samosvor má na jízdní vlastnosti podstatný vliv. Projeď si zatáčku pod plynem s vozem s otevřeným diferákem a se samosvorem a je jedno jestli je to předokolka nebo zadokolka ten rozdíl poznáš hned! XDS je jednoduše levná simulace samosvoru. Nevýhodou XDS je taky propojení s ESP které je u koncernu VW nevypínatelné. Představ si tebou zmiňovanou MX5 s nevypínatelným ESP a XDS >:D To už by taková modla nebyla. Každopádně Megane RS sportovním vozem je ;-) Má mechanický samosvor, vypínatelné ESP a to jakou má hnanou náprav není vůbec podstatné. Až budeš mít možnost řídit předokolku se špérou pak to pochopíš. Každá předokolka není bezmocně nedotáčivou kraksnou která při první příležitosti vpochoduje po tečně ven ze zatáčky.
Ano klasický samosfor má za úkol eliminovat protáčení kol při akceleraci nic víc. Na jízdní vlastnosti nemá žádný jiný vliv.... To dokážou pouze el. řízené diferáky fungují samozřejmě jinak než XDS které jsou pouze levnější a technicky nenáročnější variantou. Co se týče el. řízených diferáku viz. jízdní vlastnosti WRC v dobách třeba 206 WRC a dnešní které o tuto vymoženost přišly.
XDS přibržďuje kolo s nižší trakcí, mechanický samosvor nic nepřibržďuje. XDS omezuje již přenesený výkon. Mechanický samosvor na kolo s nižší trakcí přenáší výkon pouze v omezené míře (podle svornosti difu). U XDS je rozdělení výkonu mezi hnaná kola stejné jako u otevřeného difu s tím rozdílem, že se protáčející kolo přibržďuje. XDS rozhodně není lepší než klasický mechanický samosvor! XDS pouze částečně eliminuje nedotáčivost. Mechanický samosvor nic nepřibržďuje protože jeho fiunkce není nijak spojena s brzdovým okruhe jako je tomu v případě XDS.
A ano vím jak funguje dif, vzhledem k tomu že jsem si převodovku skládal. ;-)
Poslední mrzký interier od škodovky byl ten v Octavii první generace před FL. Škodovka obecně patří v interiérech k tomu lepšímu ze své konkurence. Bez debaty. :-!
Ty jsi krásna ukázka zakomplexovanýho individua, který absolutně nechápe, o čem to tady je.
Ale pro tebe ti to znovu zopakuji, redakce píše články o tom, co se čte, a jelikož se suverénně nejvíce čtou články o škodovce a koncernu, tak se taky o nich píše. Protože redakce je placená od kliku čtenáře a ne z tvé kapsy.
Takže se vzpamatuj ty, co se ti nelíbí nečti, kvér ti u hlavy nikdo nedrží. A nad tím léčením taky zapřemýšlej, očividně to potřebuješ. :-!
Ano XDS je elektronicky řízený diferenciál která plně spolupracuje s ESP nechápu čemu se směješ? Svou neznalost jsi předvedl pouze a jen zase ty. A už vůbec nechápu proč by nedokázal přibrzděním protáčejícího kola přenést výkon na kolo které má lepší trakci??? STejně jako to dělá při průjezdu zatáčkou kdy přibrzdí vnitřní odlehčené kolo aby se neprotáčelo a pošle víc výkonu na kolo vnější. Víš vůbec jak to funguje v praxi nebo jsi moudrý zase jen z toho co jsi četl a netu??? Víš ty vůbec jak funguje diferenciál??? Dost o tom pochybuji. A co se týče srovnávání okruhových speciálů a běžného auta kolik ti je 8 let?
LOL >:D >:D >:D XDS ve Fábii RS pouze přibržďuje protáčející se kolo!!! To je jen šidítko! Mechanický samosvor přenáší výkon na kolo s lepší trakcí! Tohle XDS rozhodně neumí! >:D >:D >:D Teď si tady předvedl svoje znalosti dokonale.
Běž se mrknout na WTTC jak ty nesportovní předokolky dávají na * BMW... ještě relativně nedávno i s naftou po kapotou.
Nevím, co je na interiéru ubohého. Nejspíš se ti nelíbí ta strohost, ale to má velkou výhodu - přehlednost a praktičnost. Já tyhle interiéry mám rád, poněvadž se tam cítím jako v bavlnce ;-)
Dokonale jsi to vystihl, 160kW stačí v pohodě i na auto typu Audi A8, za 800 tisíc těžko najdu něco lepšího, jako např. Mercedes C, Mazda 6, Ford Mondeo, o Hondě Accord ani nemluvě, to není auto. Cena O III RS je určitě adekvátní vzhledem k tomu, co nabízí. Výbava RSa je přinejmenším 3x lepší, než standardní Octavia se základem Active. Obsahuje téměř vše, co má na krku vrcholná výbava Elegance, akorát silnější motor a sportovní styl tomu dávají na ceně.
mno, iggy je bezesporu vůl, ale jeho dotaz mi připadá trefný a odpověď by mě také zajímala. Stejný motor, stejná technika...Za co si u RS připlácím? Za trochu jiné nárazníky, trochu jiná sedadla? Logo RS. To je snad trochu málo, nemyslíš?
No proti 1,8 TSI se to bude lišit dost zásadně. Ona taková 1,8 turbo a 1,8 RS byl taky jízdně dost podstatný rozdíl. Nevěřil jsem dokud jsem si obě auta nevyzkoušel. Nejen v silnějším motoru, ale hlavně v jízdním projevu. Tady to bude to samý.
RS je pro podobný blázny jako sem já. Koupí si to protože to jě něco víc než jen konfekční osobák. Má to aspoň částečně duši "závoďáku" trochu ostřejší motor, trochu lepší podvozek, trochu lepší sedačky, trochu lepší brzdy. Není to soutěžák WRC, ale dá ti to ten pocit jízdy "JAKO" ostrýho závodního auta. Můžeš si koupit Focus RS nebo Imprezu STI, ale to nejsou auta na běžný ježdění. Ufinancuj si pak ten provoz. Tohle je prostě něco mezi. S rozumnejma provozníma nákladama máš pocit že máš něco víc než jen obyčejnou sériovku. To cílový skupině, která se chce odlišit od šedi průměru a mít v ruce něco aspoň trochu lepšího, stačí. Pravda takových pošuků není mnoho však ty prodeje tomu odpovídají.
Pro vás tady určitě označení RS podstatné je jinak si nedokážu vaši diskusi vysvětlit. Jinak 911 GT3 RS už je pouze a zase jen nabroušenější verze a o tom se snad nemusíme bavit že. Tvá první věta je trapnější než ta druhá ;-\
Sportovní auto s přením náhonem? Sorry ale pokud si budu chtít koupit sportovní auto tak se mi mezi ně cokoliv s jakýmkoliv výkonem s předním náhonem neředí. A to že se nepochopitelně začaly auta s tvrdším podvozkem a výkonnějšími motory řadit mezi sportovní je ubohé. Snaha řadit se mezi 911 atd. je snad ještě ubožejší stejně jako ti kteří to papouškují a ještě se za to bijí... Když už chcete mluvit o sportovním autě tak alespoň třeba o Mazdě MX-5 která je i se stokoňovou 1,6 sportovnější než Megane RS ještě lepé o RX-8. Určitě ne o rádoby sportovních >:D S diferákem jsis akorát nadělal do bot jelikož i kluci na učňáku na automechanika vědí že už Fabie RS má elektronickou uzávěrku diferáku která je o kus dál než klasický samosfor. Pochybují že Octavia RS ji mít nebude :-!
s novou octávií jsem se ještě nesvezl ale z práce mám zkušenosti s OII s 1.9TDI i 1.6TDI...a jestli můžu srovnat tak ačkoli mají oba motory papírově shodné parametry, tak je stará 1.9 pocitově omnoho živější....1.6TDI nic moc a vhodný spíše do fabie nebo rapidu-úsporný, kultivovaný ano, dynamika už je pocitově o dost horší a o spolehlivosti nemluvě-facelift superbu: zadek lepší, předek hrůza
5stupeň do úsporného dieselu taky moc nechápu, a interiér základních škodovek byl dost ubohý vždy-nejen interiér :no:
Auto pro zábavu je por mne M3. STI nebo EVO. Určitě nic s předním náhonem :no: Je jasný že s rodinou se priority mění a tam už má Octavia RS svoje místo. Pohodlně svezeš rodinu a když jedeš sám svezeš se určitě víc než s klasickou 1,8 TSI. A o tom RS je.... Megane RS ani Focus RS nikdy sportovní auta nebyli a ani nebudou.... jestli ti přijde jízda byť s výkonným předkem stejná jako se zadkem nemáme se o čem dál bavit....
Co je podle vas podstatne? Kychnuti ridice, kteremu casto nejde zabranit nebo vedome porusovani predpisu? 8-s Mimochodem opravdu ten snimek byl porizen uz 19.dubna? :-O
Doporučuju Vám po silnicích nejezdit vůbec. Někteří řidiči totiž za volantem například kouří nebo si dokonce občas i kýchnou, což je v porovnáním s mým focením RS v 50km/h asi tak 100krát nebezpečnější. Mimochodem foťák mám vždy při focení přes krk na řemenu - nemůže spadnout. Posílám Vám fotku v plném rozlišení bez ořezu, která takto nikde zveřejněna nebyla (je vidět kus Defendra). Znehodnotil jsem jí obřím vodotiskem a vymazal datum pořízení, protože nevím zda se řidič držel instrukcí, když nám nebránil ve focení. Nechci mu tímto způsobit případné potíže. Můžete na ní i vidět jak vykloněný z auta jsem byl a jak strašně ,,nebezpečná" situace to byla. Tohle je můj poslední příspěvek v této diskuzi. Nehodlám dále ztrácet čas a energii. Problém většiny lidí je ten, že hledají lež, tam kde není a nehledají jí tam, kde je. A také se věnují nepodstatným věcem a na ty podstatné kašlou... Foto ke stažení zde: [odkaz]
Můj osobní názor je asi hodně odlišný od většin, protože "nová" Octavia je prostě degradace původních hodnot, které tady kdysi přinesla OII. Přední část se mírně řečeno "nepovedla" a původní představa, že po nízkovýkonné motory bude dodávaná zadní kyvná náprava se rozplynula, když jsem si přečetl, že ani v 2.0 TDI nebude víceprvková zadní náprava. Tady čtu, že dejme tomu "výkonnější" motor se objeví v RS, ale v kombinaci s 5 rychlostní převodovnkou!!!! To si snad dělají srandu! KDyž jsem si půjčil novou Octavii s motorem 1,6 TDI a motor prostě s tím autem nejel, tak to bych ještě oželel...ale když jsem zjistil, že stále dávají jen 5 rychlostní převodovku k tomuto úspornějšímu motoru, tak jsem byl zcela rozpačitý z nové Octavie...a to opomíjím zcela černou palubní desku, která mi asociovala vzpomínky na první Octavii, prostě žádná decentní lišta, která by z toho odporného interieru udělala něco lepšího...nic. Umístění startovacího tlačítka na původní místo, kde byl klíč...no hnus. Pak jsem si sedl do nového Golfu....a jo, tam je všechno, jak má být. Jen nevím, jestli ten design "dokopali" soudruzi ze Škodovky, nebo nám to bylo naordinováno soudruhy z VW...ale jak jsme viděl nový facelift Superbu, tak mám obavy, že nám to ordinuje někdo z VW. Udělat z krásného Superbu, který pozná každý z velké vzdálenosti auto, které je skoro jako Octavia je prostě zcestné....
Nebojte se, nejsem zaujat proti Škodovce...sám mám Octavii II a uvažoval jsme o přechodu na novou Octavii, ale jen do té doby, než jsem se s ní svezl....bohužel. ;-\
myslím, že spousta lidí si tu plete cílení modelu RS, nemyslím si že by Škoda byla tak hloupá a model RS cpala mezi auta jako OPC, MPS, ST, FF RS, Megane RS a další
dle mého názoru, a myslím že to bude názor i většiny kupců má být RS silný dálniční stroj(jak moc se jí to daří to už nechám na lidech co s tím jeli) než aby řezala zatáčky na okresce-hlavně tedy v naftě to bude typicky manažerské auto-pro ty co mají trochu víc omezený rozpočet a nemohou si dovolit stejně nebo více výkonné Mondeo, Passat nebo Insignii, případně střední prémii ;-)
nehledě na to že v minulé generaci bylo RS jedinou cestou k nejsilnějšímu dieselu-z tohoto pohledu to rozhodně smysl má, akorat spousta lidem(a někdy i mne) leží v žaludku ten spojler a označení RS
.. je to asi otázka názoru, octavia I i II se mi vcelku vzhledově líbyla a RS byla vždy povedená. Někdo může mít jiný názor, ale podle mě škodoka tím jednoduchým desingem u Octavie III respektive rapidu šlápla vedle. jak říkám, je to otázka názoru, mně se na reklamních fotkách taky docela líbyla, ale při realitě v autosalonu mi spadla čelist, zvláště když vedle stála Octavie II a vypadala mnohem dospěleji. Monžná v tom názroru nejsem zas až tak osamocený, protože Octavie III moc na odbyt nejdou a Rapid je propadák. Co mě osobně nejvíce zděsilo je vidět i u ty fotky RS na předním nárazníku - ostrý primitivní hrany - kdybych si ten nárazník jako tuner modeloval doma, bude vypadat podobně a tak nějak to auto zbízka vypadá celý - základní tvary z dálky hezký, z blízka jak odfláknutý tuzing a to asi nezmění ani verze RS.
Stojíte si na vedení nebo jste navedení, či tak hloupí? Co pak nevidíte, že řadu lidí prudíte furt s vašima vychvalovanýma škodovkama a celým fauvé koncernem? Vzpamatujte se konečně!!!!
4 dny zpět dáte nadpis škodovka kladivo na Mercedes, myslím že autor by se měl jít léčit.
To, že jste paranoidní, neznamená, že vás nesledují. Udajne prohlasil Woody Allen a tohle je neco podobneho. Jinak motoristicka media "tisknou" clanky u kterych je naproste vetsine lidi jasne, ze jde o PR, prestoze takto oznaceny nejsou. Znovu vas tedy vyzyvam a soucasne prosim o zverejneni fotografii i s EXIF informacemi. ;-)
A jeste o jednu vec bych vas poprosil, jako clovek jezdici po silnicich, vas prosim, abyste nefotil za jizdy z otevreneho okna a neprelezal pres sedacky dozadu, co kdyby vam ten fotak nahodou uletel nebo jste zasahl ridice pri prelezani a on by havaroval? To by mohlo mit katastrofalni nasledky pro naprosto nevinne motoristy ve vasi blizkosti. :no:
Pokud byste jezdil pravidelně kolem Mladé Boleslavi stejně jako já, tak byste věděl, že se to tam testovačkama od Škodovky jenom hemží. Je téměř nemožné na nějakou nenarazit. Píšete o něčem o čem nemáte ani ponětí a prezentujete to jako hotovou věc. To je jeden z důvodů proč se internetovým diskuzím vyhýbám - je to ztráta času a energie. V této diskuzi jsem reagoval jen kvůli nařčení redakce z toho, že se jedná o skrytý PR článek. Vím, že to není pravda, tak jsem se ozval. Pochybovat o pravdivosti informací z médií je naprosto správné. Zejména u informací, které se týkají globální politiky. Ale hledat konspirace v motoristických médiích? Zamyslete se. V motoristické branži opravdu není potřeba vymýšlet takové složitosti jako skryté PR články. Víte jakou ostudu by si automobilky utrhly, kdyby se to provalilo? Proč prostě jen nenechat jezdit testovací prototypy v běžném provozu nebo třeba na Nürburgringu? Zeptejte se někoho kdo kolem Mladé Boleslavi jezdí pravidelně...
Pravdepodobnost, ze sa skodovacky novy model vyskytne nahodou na nahodnej ceste vedla nahodneho profi fotografa je presne rovnaka, ako ze sa nahodny profi fotograf ocitne na nahodnej ceste vedla noveho modelu Skodovky.
Tychto nahod medzi Skodovkou a fotografmi bolo za poslednych par mesiacov prilis vela.
Neříkal že to nepozná ;-)
..ptal se "k čemu je ta verze dobrá" :-)
Odpovíte? :-)
PS: Třeba z MÉHO pohledu: Proč si kupovat ca stejnou techniku v rodinném voze s velkými převisy, když tu je Seat Leon se samosvorným diferenciálem a 265 koníky ¨
(za stejnou cenu - to byl jen "odhadů ;-)
No Megane RS si určitě označení sportovní vůz zaslouží... obzvláště proto, že na Nurburgringu vyklepnul Porsche Boxster S, Porsche Cayman S, Mitsubishi Lancer Evo IX, BMW Alpina B6 S, Mercedes-Benz C63 AMG a mnoho dalších ;-) Narozdíl od Škodovky u Renaultu vědí co je to samosvor o kterým si Octa může nechat zdát. Hodnocení co je a co není sportovním vozem přenechej prosím tebou zmíněné skupině 1% lidí mezi, které bohužel nepatříš.
Však ano, zdejší diskuzní osazenstvo, si jako ideální vozidlo představuje kombinaci toho všeho, co jsi vyjmenoval, možná ještě řadu M od BMW bych tam doplnil a nějaké to Ferko a to vše by mělo být zabaleno v karoserii Combi, možná i 7- místnou s kufrem okolo 750 l a v celkové ceně pořízení tak do 350 tis Kč s DPH samozřejmě a v plné výbavě a paketem pro špatné cesty.. :-):-):-):-):yes:
No měl jsem možnost jet v 575 Maranellu, a to je masakr. Pak jsem měl možnost strávit víkend v Megane RS 265, a to byla taky bomba. A pokud budu tohle auto srovnávat s ORS, pak je to o další dva schody dolů. Pro mě ORS znamená fakt jen nejsilnější motorizaci. Nic víc. Mám dojem, že si skoro rozumíme. Jen já si myslím, že Megane RS, Focus RS se dá řadit do sportovních aut, protože je v tom stejná zábava, jako v Boxteru. Ale kam patří Boxter, to už nechám na posouzení každýho člověka...
PS: Pro mě by stejně byla favoritem ta Laguna, ten 4control dělá divy. Pokud jsi nezkusil, vřele doporučuju. Ale s dětma už mám jiný favority... Možná pro mě bohužel...
No pokud srovnám ORS a Lagunu GT, což byla naprosto stejně výkonná auta ve stejný cenový relaci, tak raději upřednostním tu lagunu. Protože to bylo fakt pohodlný auto. Já nikdy neřekl ani nenapsal, že ORS je sportovní auto. Stačí dohledat moje příspěvky. ORS je pouze nejsilnější motorizace. Nic víc... A proto bych našel dost lepších ve stejný cenový relaci... Rozumíme si?
Diskutéři co vyčítají novinářům a Škodovce samotné že své modely cpe do tříd kam nepatří jí sami dělají službu když cokoliv s přívlastkem RS řadí mez sportovní auta. Člověk který autům rozumí jen trochu "a těch je zde tak 1%" nebude nic Jako je Octavia RS, Focus RS, Astra OPC, Megane RS řadit mezi 911, R8 atd. To může jen člověk neznalý a hloupý. >:D
Tak jestli u podobných aut preferuješ pohodlí jseš úplně mimo. Stejně jako ti kteří s RS dělají spotrtovní auto ;-\ A co se týče kliky je to právě naopak u kteréhokoliv auta je v pohodě jen u kterékoliv škodovky je to problém. Jelikož místní diskutéři neznají nic jiného než kliku a multilink ten je pro ně měřítkem :no: I přes to že by bez informace která z náprav je na autě sami nepoznali nic.
Odkdy jsou prosím tě auta s označením typu RS, OPC, RC, ST atd. sportovní auta? Sportovní auto je třeba 911. RS je pouze a jen ostřejší derivát běžné verze nic víc nic míň :-! Pokud budeš chtít machrovat se sportovním autem co by jsis koupil to by mě vážně moc zajmalo >:D
Ne, to jsi nenapsal, okolo toho jsi chodil jak kolem horké kaše. Že se pod tím označením typicky neskrývá žádná zvláštní technika, všichni ví. Audi dělá to samé s "S", kterým značí tu nejvyšší "civilní" verzi.
Jinak slo by nekam hodit fotku v plnem rozliseni, cim se fotilo, EXIF data (pripadne i s GPS souradnicemi, pokud to onen pristroj podporuje) apod.? Docela by mne to zajimalo :-)
Chceš mi říct, že jako novinář fotící, možná i píšící o autech jsi se VYKLÁNĚL Z OKNA na čtyřproudé silnici, žes za jízdy přelejzal ze sedačky na sedačku??? No ty musíš bejt hodně dobrej kaskadér...
No pohádek bylo dost... A pokud je to pravda, tak se nedivím, že to tady na silnicích vypadá tak, jak to vypadá, když i člověk, co by měl mít rozum, je schopnej kvůli jedný Octávce takhle riskovat. Doufám, že tě na silnici nikdy nepotkám...
Jak lze vyfotit auto ze všech stran na čtyřproudové komunikaci si snad dokáže představit i malé dítě... Ale dobře: jednou jsme RS předjeli my a jednou ona nás. Po prvním focení z levého pruhu jsem přelezl z předního sedadla spolujezdce na zadní lavici, což v Defendru opravdu není problém. Vše jsem fotil vykloněný z oken kromě fotky zádě RS, kterou jsem cvaknul přes přední okno.
Jen hlupák nepochopil, že toto není ani zdaleka finální verze - když jezdila "utajená" O III, bylo to v podstatě v kabátě O II s několika novými detaily.... Tupci to holt sežrali...
Jasný... >:D A můžu se teda zeptat, jak se ZA JÍZDY dá vyfotit auto, které předjíždí, tak krásně ze všech stran??? To bylo zpoza volantu, nebo z místa spolujezdce? Přes sklo??? Nebo jsi se vyklonil??? Já si to nějak neumím představit... >:-[]
Díky za poklonu, jsem autor fotek :-) Fotím pro Svět motorů a na tuhle RS jsme narazili náhodou když jsme jeli fotit Defendra do Milovic. Fotky opravdu nevznikly za úplatu od Škody. Přesto vznikly pravděpodobně i díky ,,škodováckému marketingu", protože řidič se nesnažil ujet a dokonce se smál. Lze předpokládat, že se držel instrukcí.
Nepodařené?
Podívej se na svoje auto, to je nepodařené.
Octavia RS je velmi dobrý vůz, ale není to žádný sportovní náčiní, to snad pozná každý, kdo se v autech trochu vyzná. :-!
Pro ty, kterym nedochazi, ze je to zamaskovana verze: [odkaz] Takhle nejak by mela vypadat finalni verze, akorat na fotomontazi chybi nektere prolisy nad nasavacimi otvory v narazniku a linka pod svetly bude vice zkosena.
Tak když se člověk zamyslí... Odkud to ten člověk fotil??? Ze střešního okna? Z otevřenýho okna???Sakra, to musí bejt profík, to takhle nafotit v jízdě v zatáčce... >:D
Spíš něž stav auta zaujme kvalita fotek. Buď úplnou náhodou narazili na profesionálního fotografa, který auto trefil s dostatečným předstihem v nejlepším možném úhlu a řidič ani nezareagoval typickým "plyn na podlahu a pryč, ať už nefotí"
Tohle prostě poslala škodovka sama a tady se zase honí nějaká ta senzace
Mě přijde, že tu všichni čekají nabídku od škodovky typu OIII RS - 3.0 TSI, 4x4 za 399tis. Pořád se tu všichni hádají, hází své argumenty a uníká jim, že to stejnak bude zase velmi dobře prodávané auto. To vám všem přijde 160kw na auto nižší střední třídy málo? Alcantara, navi s velkým dotykovým displayem, určitě skvělý sedačky, DSG, kotel systémů. To auto může mít výbavu srovnatelnou s auty o třídu výš a ten motor bude určitě skvělý, tak proč si za to prostě 800 tis neříct. Já bych třeba OII RS TSI bral, ne kvůli efektu, na ten kašlu, ale mám rád větší auta, občas naložím plnej kufr a potřebuju aby to trochu jelo, což 200koní splňuje. Konkurent pro Megan RS, focus ST to nebylo nikdy.
Diesel není sportovní :no: , motor spalující naftu totiž už z principu nejlépe pracuje s částečným zatížením v konstantních otáčkách. S rostoucí zátěží, která naopak svědčí motorům benzínovým, klesá efektivita dieselového motoru a začne se ukazovat jeho nevhodnost do sportovního auta.
Pod kapotu osobního vozu patří benzín! :-!
PS:- Jasně nejsilnější benzín pod kapotu osobního vozu patří sportovní poráží turbodiesel :no:
Ahoj,
takhle červenou Oktávku, s dvojicí výfuků s "Fkovou" značkou jsme viděli na mladoboleslavské rychlostní silnici(18.4.). Jelo jich tam několik dokonce si myslím, že tam jel i jinak zbarevný (tmavě modrý) kombík s takovýma úpravama výfuků. Trochu souhlasím, že to je marketing Škodovky, myslím, že nejsem jediný, kdo už toto auto u MB potkal. Ani se nedivím, že to vychází ve světě motorů, ale abych nekřvidil škodovce, myslím, že úplně stejně to dělají i jiné automobilky, které uvolňují obrázky svých nových modelů do médií a dělají tak hlad po novince.
Taky mi to přijde krásně nastrojený... Auto je naprosto čistý, což v poslední době při ježdění není moc možný, z fotek má asi člověk pochopit, že ho octa předjížděla, ale fotky jsou naprosto čistý... Jen mě vždycky zaujme, když už se musí auto složitě "maskovat", aby RS náhodou někdo nepoznal, proč je na přední mřížce jen začerněný logo vRS... To by byl problém nasadit obyčejnou mřížku... Takhle tý "náhodě" nemůže snad nikdo uvěřit... >:D Ale jo, lift už je odhalenej, kombík taky, 4x4 už je taky známý, takže začínáme na novo. >:-[]
k 3ke: A co je teda Oktavia RS? Bezne rodinne auto nizsej strednej za par 700-800tis a motorom cez 200k? nebud smiesny...zamer skodovky je jasny...vizualne to zase nezvladaju,preco tie vyhovorky,ze RS nema ziadne sportove ambicie?
Tak ten test mi zvedl náladu. To je bomba. >:D Nakonec to potvrzuje přesně to, co jsem napsal... A ten vzorek řidiče na parkovišti u Tesca? To je přesný... >:D
Já měl možnost s OII RS strávit pár hodin, a jako konkurenta jsem měl na víkend i Lagunu GT. Stejně výkonný auta, stejně drahý, akorát ta laguna je pohodlnější, a hlavně, ten 4control jí posouvá o pár kroků jízdně napřed. A to přesto, že měla vzadu jen obyčejnou nápravu. Nakonec, jak obyčejnou??? V OIII je to přece úplně v pohodě... >:D
Za 1) Buď slušnej.
Za 2) Jestli očekáváš u Octávky RS o metr širší blatníky (což asi jo) tak jseš buď garážovej tuner, kterej si vyrábí spoilery atd z laminátu (což je ukrutný) a nebo ti tak nějak uníká styl škodovky, kterej je vysoce konzervativní a nikdy nebudou mít výrazný auta.
Za 3) Octávia není žádnej HH, proto nevim, proč by měla mít HH svaly, je to prostě rychlejší Octavká s jinejma nárazníkama, do kategorie HH patří jiná aut, mimochodem sám si je vyjmenoval.
Za 4) Nevím jestli dobře vidíš, ale je maskovanej přední nárazník, maskování - snaha něco skrýt.
Za 5) Očividně nemáš rád škodovku, takže si vždycky najdeš nějakej "hate".
Za 6) To by bylo asi vše.
Tak s tím Touranem 1,6 TDI jsi mě pobavil... Nešlo najít něco jinýho? >:D
Jak jsi psal prostor, výkon, to najdeš i jinde, a stylový vzhled... No, to je na každym, co se mu líbí... Prostě za podobnou cenu budou i lepší nabídky s daleko lepšíma jízdníma vlastnostma. Jen jsem napsal, že u škodovky RS nic neznamená, žádný vylepšení, půjde jen o vrchol nabídky v řadě Octavia. A myslím, že od 1,8 TSI se to lišit nebude... Nic víc... Smutný je, že ten vrchol je branej jako to nejlepší, co kdy vyjelo na silnice... Teda aspoň tady na ACZ. Jak psal Micinka, když jí někdo chce budiž. Jen nechápu rozumnej důvod, proč... Ale je pravda, že já už s dětma neblbnu, na to mám služební 1,8 TSI, domů bych hledal pohodlí za rozumnou cenu.
***i, co tam je teda maskovane...to auto nema ziadne HH "svaly"...karoseria je presne taka ista,ako bezna oktavka...si pozrite ine RS,ST,GTI MPS a porovnajte.
ST kombi za 900 000, a to v nijak úchvatné výbavě. S takovým úletem nepřijde ani Škoda. Jedině dotáhnout ze zahraničí...Mégane GT už vypadá jako slušná nabídka.
Myslím, že Octavia nemá být žádným hot hatchem, zkrátka kombinuje prostor, výkon a stylový vzhled. Ač nemohu mluvit za sebe, proč by měl každý, kdo má rodinu a potřebuje prostor, nutně jezdit v Touranu 1.6 TDI?...Doufám, že nebudu kecat, ale mám zato, že před časem tvořil kombík 70 % prodejů RS - to také něco naznačuje.
Já si nemůžu pomoct, ale nikdy jsem nepochopil, k čemu má Octavia RS sloužit... Jde o sportovní auto??? Určitě ne. Pak ale nechápu označení RS. Jde jen o nejvyšší výbavu??? To asi taky ne. Jde o nejsilnější motorizaci? Ano, ale v tom případě mi stále konkurence nabídne víc... No hlavně že bude mít omezovač... >:D Tady jde pouze o to, aby si v Bolce mohli říct, kde je vrchol nabídky, a aby pár jedinců mohlo v hospodě vyprávět, jak je na českých silnicích strašně omezuje ten omezovač, kterej si stejně doma v garáži odmontujou...
Že nejde o HH, je jasný, takže vezmu v potaz Octavii combi RS. Teď jsem koukal na Megane grandtour GT 2,0 TCe 162 kW za 530 tisíc. Když tam naperu další výbavu, jsem na 650 t a mám všechno. A až mi někdo bude oponovat číslama z 0-100 a podobně, bude mi to jedno. GT je dělaný na rychlý dlouhý trasy, a je jinak zpřevodovaný. Na závody je tady Megane RS, a to si pak ty čísla můžeme porovnat. A věřím, že pánové z Dieppe jsou lepší ladiči, než pánové z Bolky. Dál tady je Focus kombi ST... Za cenu okolo 700 tisíc budu mít i auto ze střední třídy. Stejně výkonný, pohodlnější, a nebude to furt škodovka... A pokud někdo bude argumentovat, že O combi RS je rychlý rodinný auto, tak to je teda argument... S rodinou v autě se závody nepořádaj.
A pokud bych chtěl opravdu machrovat a mít sportovní auto, určitě nepůjdu ke škodovce...
Takže teď se mi to potvrdilo, co jsem to viděl. Koncem ledna u Jičína směrem na Novou paku. Stejný vůz v světle modré a přišlo mi, že ani nebyl zamaskovaný :-) Přišlo mi to divný oproti normální OIII, jelikož vůz měl ledky v nárazníku a ne u světel + zadní spoiler :-) To co sem viděl vypadalo opravdu o řád lépe než běžná OIII, takže za mě :yes: