Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Pekelná Micinka
Gratuluji vítězům a těším se na jejich ohlasy na faceliftovaný Superb.
Left
Vzhledem k tomu, že nejede GTI, tak je tu jen jedna možnost.
Nepřihlásil se, protože kdyby ano, tak by musel rozhodně být vybrán :-)
Jinak očekávám také nějaké online dojmy od těchto tří pánů (nebo je tam i slečna?). :-)
Nepřihlásil se, protože kdyby ano, tak by musel rozhodně být vybrán :-)
Jinak očekávám také nějaké online dojmy od těchto tří pánů (nebo je tam i slečna?). :-)
řídit.
Taky me napadlo, ze se neprihlasil :-) Ze by nechtel byt viden ? >:D
a možno tam GTi bude. Možno je to niekto s auto.cz. Všimli ste si, že reaguje len na príspevky, z ktorých možno pozná, že sa diskutujúci nechá zatiahnuť do hádky o ničom ? Ak sú redaktori platení za dlhú diskusiu, istý zmysel by táto úvaha mala. Alebo je to naozaj tak, že nick GTI si dal ako výraz obdivu k peugeotu 205 GTI. Najpravdepodobnejšie bude, že už mu dodali novú jawu 350, po ktorej tak túžil a miesto vozenia v plechovke využije slniečko a bude klopiť >:D
novice
Gratulace od novice :yes: , ze nepojede GTI nas urcite ochudi o nejake skvele postrehy a nezapomenutelne zazitky :'-(
vrkuboy
Gratulace! Jsem rád že tam jede někdo se zdravým pohledem na motoristický svět. Kdyby se ti dělalo v letadle šoufl tak nezapomeň, že máš ssebou rohypnola. :yes: :-)
Sis trochu popletl rohYpnol s kinedrYlem, ne? >:D ;-)
Máš recht nicméně Rohypnol má také zajimavé účinky od útlumu, spánku, ztráty paměti a působí proti úzkosti a strachu. >:D
No, vůbec nejzajímavější účinky má v kombinaci s alkoholem! >:D
Nikdy jsem jej neviděl, takže netuším, jestli je "k nakousnutí", ale v blogu i o tom poreferuji. :-!
vabis
Není ze stejného tábora, přesto se mi celkem líbí rohYpnol. Chválím, že jsou vybráni 3 a ne pouze 1. Takže bude zajímavé sledovat rozdílné subjektivní vjemy a postřehy. Podobně jako třeba v SM popisovali novou O III. 1.2tsi 3 redaktoři a každý vypíchl trošku něco jiného. Tak snad si naše "svatá trojice" dá záležet a přinese pěknou reportáž.
PS: nevím co blbnete s GTI, to je jak sledovat porod té Ornely Štikové. Já mám jeho příspěvky potlačené = veget :yes:
PS: nevím co blbnete s GTI, to je jak sledovat porod té Ornely Štikové. Já mám jeho příspěvky potlačené = veget :yes:
Xawier
... to je jako ten strejda, co tady ustavičně kritizuje jakoukoli zmínku o Škodovce??? >:D >:D >:D
Kdepak ;-) to pouze ty vnímáš jakýkoliv náznak byť oprávněné kritiky na adresu Škodovky jako výrok anti-škodovkáře. Ronault je tu jeden z těch normálnějších diskutérů.
Kritika je prospěšná věc. Já si budu celý život pamatovat slova mého trenéra, který mi řekl : Dokud ti nadávám, tak mě zajímáš, jakmile už ti nebudu ani nadávat, tak už nestojíš za nic a práce s tebou nemá smysl.
Navíc Ronault není zaujatej.
Navíc Ronault není zaujatej.
pochcana kosile
Dobry pokrytec :no:
Chytnul příležitost a třeba něco změní. Než nadávat na smrad je lepší aspoň otevřít ventilačku. ;-) Přej a bude ti přáno.
Jaká příležitost? >:D >:D >:D Jako nažrat se, napít, udělat si výlet? >:D
Příležitost sám napsat jízdní dojmy z nového vozu. Ronault a Rohypnol (toho 123 si nevybavuju) patří k nejzasloužilejším diskutérům zde a jejich příspěvky nejsou jen mlácení prázdné slámy a opakování klišé. Ale nejsou (pokud je mi známo) profesionální novináři ani pracovníci vykonávající denně kontrolní a zkušební jízdu opraveného vozu v servisu, co opravuje všechny značky aut, takže jsou oproti novinářům nevyhnutelně znevýhodněni kvůli absenci zkušenosti s mnoha auty různých značek i tříd, byť autům rozumí a umí pěkně psát. Na druhou stranu jejich testování může být takové upřímnější a založené na subjektivních dojmech s daným autem, bez srovnávání s přímou konkurencí.
No tak to snad můžou na blogu dělat úplně normálně,ne? Stačí jít k dealerovi a onen nový vůz si projet. Pořádnou zkušenost ale uděláš, až s vozem najedeš alespoň tisíc km. Nicméně on na tom bude stejně, jako ten co přijde k dealerovi na předváděcí jízdu. Možná akorát o 14 dní dřív, než my všichni ostatní. Pořát nějak nechápu tu jejich mimořádnou příležitost...
Můžou, jistě. Ale budou na jejich blog čekat tisíce natěšených čtenářů jako teď, když jim je propůčena role testerů?
Víceméně souhlas, možná jediný rozdíl oproti svezení kdekoliv jinde se Superbem bude možnost mít více informací, které i prodejce nemusí vždy poskytnout.
Muron
Tak určitěé, ať se diskutéři ukážou v praxi a nadají to těm pseudopisálkům ;-) .
Volba je rozumná: jeden koncernista (GTI převlečený za 123), jeden antikoncernista (Ronault) a jeden opravdový odborník (rohYpnol). Výsledek testu se dá předvídat: GTI ohodnotí facelift pozitivně, ale do stylistické dokonalosti Rapidu bude Superbu ještě krůček chybět. Ronault nabídne srovnání se svou Lagunou 1,6 LPG a bohužel Superb bude ve všem horší. RohYpnol provede zátěžový test, zkusí limity podvozku i motoru, samozřejmě v rámci pravidel rakouského silničního provozu a z jeho klávesnice se můžeme těšit na skutečně nezávislý a objektivní test.
Volba je rozumná: jeden koncernista (GTI převlečený za 123), jeden antikoncernista (Ronault) a jeden opravdový odborník (rohYpnol). Výsledek testu se dá předvídat: GTI ohodnotí facelift pozitivně, ale do stylistické dokonalosti Rapidu bude Superbu ještě krůček chybět. Ronault nabídne srovnání se svou Lagunou 1,6 LPG a bohužel Superb bude ve všem horší. RohYpnol provede zátěžový test, zkusí limity podvozku i motoru, samozřejmě v rámci pravidel rakouského silničního provozu a z jeho klávesnice se můžeme těšit na skutečně nezávislý a objektivní test.
Jsou tady i někteří extrémnější "antikoncernisti/prokoncernisti", ovšem zrovna Ronault k nim rozhodně nepatří. Takže, než někoho podobně onálepkuješ, zkus jej víc, a hlavně pozorněji, číst. ;-)
Testuje se koncernové auto, takže nemohli vybrat skalního antikoncernistu, jehož test by byl naprosto zbytečný, nýbrž umírněného a zároveň objektivního, kterým Ronault je.
Taky bych řekl, že se jako antikoncernista necítím, i vzhledem k tomu, že se stále jeví reálnější Apoštolská volba... ale tak každému dle jeho mínění.
On na tebe primář něco ví ? Nebo jak je to možný...? 8-s >:D ;-)
Tak u tý Laguny je to jistojisté... :-) Teda aspon posez řidiče, který pro každého člověka, co si oblíbil Lagunu II a jezdil v ní bude v superbu horší (pokud Superb po faceliftu nešel brutálně k zemi s celým interiérem).. Dlouho sem si zvykal na jiný vůz :-) A to myslím opravdu vážně :-)
Ronault a jiní fanoušci Laguny mi dají určitě zapravdu, jelikož Laguna v tomto směru měla své kouzlo.. akorát bych tím nechtel jezdit po operaci zad či na stáří :-)
Ronault a jiní fanoušci Laguny mi dají určitě zapravdu, jelikož Laguna v tomto směru měla své kouzlo.. akorát bych tím nechtel jezdit po operaci zad či na stáří :-)
To je přesně ono! Každý hodnotí podle toho, na co je zvyklý. Ronault kritizoval Vaverkovu kritiku ovládání tempomatu u Renaultů (tuším v recenzi Fluence), protože je na to zvyklý a přijde mu to intuitivní. Já mám velice omezené řidičské zkušenosti s různými auty (za posledních 10 let jsem cca 95 % najezdil na koncernových autech), proto jsem byl z jízdy v Superbu nadšen, protože všechno bylo, kde jsem čekal a šahal jsem naslepo. Proto by mi chyběla objektivita a srovnání.
Ronault rozumí rozdílu mezi zvykem a lepší ergonomií.
Tak u toho Fluence se musím zastat Ronaulta (bylo to ovládání rádia:) ).. Objektivní novinář by toto neměl brát jako mínus, ale respektovat právě to, že někteří jsou na to zvyklí.. Já měl Lagunu s tímto ovládáním, nyní mám Ford s ovládáním na volantu, jako to má i VW. Vyhovovalo mi více to u Laguny (zvykl jsem si), nicméně to nemůžu Fordu zazlívat, že je to špatně , protože ostatní to tak mají rádi :-) Nakonec jsem si také zvykl :-)
Já Ronaulta právě považuji za objektivního... uvidíme co napíše :-)
Já Ronaulta právě považuji za objektivního... uvidíme co napíše :-)
Taky jsem s ním souhlasil. V tomhle případě novinář kritizoval něco, co drtivá většina Renaulťáků za problém nepovažuje.
Třeba skoro ve všech testech Citroenu Elyška se objevuje společná kritika: ovladání oken na středovém panelu, titěrná tlačítka ovládání hlasitosti na rádiu a nepraktičnost sedanu. Ani jedno z toho bych za problém nepovažoval, protože to mám stejně u stávajícího auta a vyhovuje mi to. Ale chápu, že většině testerů to přijde divné. Taky považuju Ronaulta za poměrně objektivního a tyhle tři testy blogerů budou čtenářské terno s bohatší diskusí, než jakou měl první test nové Octavie..
Třeba skoro ve všech testech Citroenu Elyška se objevuje společná kritika: ovladání oken na středovém panelu, titěrná tlačítka ovládání hlasitosti na rádiu a nepraktičnost sedanu. Ani jedno z toho bych za problém nepovažoval, protože to mám stejně u stávajícího auta a vyhovuje mi to. Ale chápu, že většině testerů to přijde divné. Taky považuju Ronaulta za poměrně objektivního a tyhle tři testy blogerů budou čtenářské terno s bohatší diskusí, než jakou měl první test nové Octavie..
I když sem v tom voze jel jen jednou... tohle ovládání na středu měl i BMW 3 E46 ( a myslím že i jiné BMW té doby) :-) A u toho to asi nikomu zas tak špatné nepřišlo ne?:D
Jo, nechme se překvapit :-) :yes:
Jo, nechme se překvapit :-) :yes:
smankote to tady na diskuzi h moc nectes! Zamenu s GTI ppovazuji za urazku. Zvol zbrane... ;-)
Už máš první stovku příspěvků pod články, ale třeba já jsem tvůj nick zatím vůbec nestihl zaznamenat... :*) :-)
hmm, ja vim. Taky jsem se divil, ze jsem mezi "vyherci". Mozna je tim, ze jsem vyslouzilej autar = 14 let jsem delal profi v prodeji a hlavne servisu dnes uz neexistujici znacky a ted uz 10 let delam neco uplne jinyho. A pak - driv jsem tady byl jako Arth Prvni, ale zapomnel jsem heslo! :-(
Ta značka zřejmě začíná i končí písmenem "R".
S tím heslem nejsi sám, vím ještě minimálně o jednom případu...
Proč zapomenuté heslo nejde poslat na mail, který se uvádí při úvodní registraci?
Kolik jsi měl na tom původní profilu asi tak příspěvků (celkem)?
S tím heslem nejsi sám, vím ještě minimálně o jednom případu...
Proč zapomenuté heslo nejde poslat na mail, který se uvádí při úvodní registraci?
Kolik jsi měl na tom původní profilu asi tak příspěvků (celkem)?
Neurazil jsem se, nejsem ten týpek co se uráží, avšak velmi oceňuji tvojí nečekanou sebereflexi, že by si tu někdo chytrej spletl tvé bláboly s mými texty, to zde opravdu nehrozí.
Bertold
Dali by sa niektore najzaujimavejsie odpovede zverejnit? Radi by sme sa pobavili aj my, nielen redakcia. Inak vdaka za zaujimavu sutaz.
Rojin
Gratuluju ti pane! Jsem rád, že si se objevil mezi třemi blogery. Foťák a kameru s sebou :-) Užíj si to!
:yes:
:yes:
GTI
Hluboké a upřímné gratulace vítězným blogerům :yes: Osobně se přiznám k tomu, že více než na Superba se nyní těším na článeček každého z blogerů o tom, co viděl a vůbec co zažil na... VWídeňské misi.
Texty nebudou jistě nedůvodně přeslazené jako legendární "sacher", možná dokonce podrobí Superba dokonalé naklepávačce ve stylu vídeňského řízku, avšak pravdu, tu najdeš jen ve větách uvozujících odstavce, v podprahových sděleních, v nestřežené volbě synonym, v ulétlých citoslovcích a možná i v... rozkoší roztřesených snímcích superbálních reálií.
Tedy hodně štěstí, kolegové, ostříží zrak, tvrdé nekompromisní péro a brilantní vnímavost :yes:
P.S. A samozřejmě opakovaná pochvala redakci - bravo :yes:
Texty nebudou jistě nedůvodně přeslazené jako legendární "sacher", možná dokonce podrobí Superba dokonalé naklepávačce ve stylu vídeňského řízku, avšak pravdu, tu najdeš jen ve větách uvozujících odstavce, v podprahových sděleních, v nestřežené volbě synonym, v ulétlých citoslovcích a možná i v... rozkoší roztřesených snímcích superbálních reálií.
Tedy hodně štěstí, kolegové, ostříží zrak, tvrdé nekompromisní péro a brilantní vnímavost :yes:
P.S. A samozřejmě opakovaná pochvala redakci - bravo :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jo, počkej až se GTImu ozve naše Rakouská sousedka Kylie >:D Ta takovou hrubku nepřejede ani se svým skvělým vzduchovým podvozkem a lichoběžníkovým zavěšením kol u C5tky >:D
Přihlouplý tu jsi jedině ty. Doplň si vzdělání. A to oslovování z vašeho stranického uličního klubu si tu laskavě odpusť.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
soudruzi nehádejte se nebo vám to řekni soudruhovi Zemanovi a Šloufovi a oni vám to tu zavřou.
>:D >:D
>:D >:D
Máte tam HRUBOU HRUBKU ve slově Wien (vídeňské 8-s
PS: Už tak je "dost" těch "překladů" názvů:
Wien = Vídeň
Graz = Štýrský Hradec
Regensburg = Řezno
atp. ;-)
PS: Už tak je "dost" těch "překladů" názvů:
Wien = Vídeň
Graz = Štýrský Hradec
Regensburg = Řezno
atp. ;-)
:-) Já to psal a nebyl jsem si jistý, jaké písmeno mám na začátek napsat, tak jsem nabídl obě verze. Jakékoliv garážové asociace tedy dopadají výlučně na vrub čtenářů... ;-)
Vidím to značně podobně.
Ano, svezení s novým Suberbem je notně zajímavá možnost, ale kdo dnes chce a má trochu postavení a způsoby, nemá problém si stejné svezení se Superbem zajistit. Spíše jde o dojmy z doprovodného programu, předně informace o technologiích a podobně a pohled na práci redaktory, který my laici (i když je zde spoustu vyjeežděnějších než samotní redaktořii - Dinar např.) nevidí.
Ano, svezení s novým Suberbem je notně zajímavá možnost, ale kdo dnes chce a má trochu postavení a způsoby, nemá problém si stejné svezení se Superbem zajistit. Spíše jde o dojmy z doprovodného programu, předně informace o technologiích a podobně a pohled na práci redaktory, který my laici (i když je zde spoustu vyjeežděnějších než samotní redaktořii - Dinar např.) nevidí.
jamp
Gratulujem víťazom a prajem im, aby mali možnosť a odvahu vyskúšať jazdné vlastnosti vozítka, a v zákrute aby sa vám rozpišťali gumy ( pneumatiky). Rovno dokáže jazdiť rýchlo každý dôchodca, nato stačí kŕč do nohy >:D
A spýtajte sa škodovákov, či by do návodu nemohli dať, ako správne zatvárať kufor, aby som sa pri tom vždy nezaebabral ( videonávod by bol boží ) a kedy mi odíde olejové čerpadlo u 2,0Tdi 103kW ( 48.000 km a zatiaľ nič, začínam byť z toho nervózny )
A spýtajte sa škodovákov, či by do návodu nemohli dať, ako správne zatvárať kufor, aby som sa pri tom vždy nezaebabral ( videonávod by bol boží ) a kedy mi odíde olejové čerpadlo u 2,0Tdi 103kW ( 48.000 km a zatiaľ nič, začínam byť z toho nervózny )
esenbe
Teda to se auto.cz vyšvihlo s takovouhle akcí.Opravdu velmi milé překvapení. Gratuluju vítězům a příště se o to taky pokusím.
Riio2
Tak hoši šup šup do toho! A nenechajte sa obmäkčiť šiltovkami, perami, kľúčenkami, vlajočkami a igelitkami! >:D
Užite si to tam!
Užite si to tam!
No v ty úplatky jsem nejvíce věřil, pod 1 Octavii RS na rok zdarma nejdu >:D
tak já předpokládám, že klíčky od Superbů se přirozeně nevrací >:D ;-)
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
woody-alien
Gratuluji vybraným kolegům a jen doufám, že pro své dojmy z testování škodovácké vlajkové lodi nebudou nuceni zvolit právě titul známých Macharových žalozpěvů. ;-) >:D
>:D :yes: S odkazem na vlastní garáže kolegů to prý bude... Superbina volba >:D ;-)
Ja Prvni 123
az me samotnyho prekvapuje, jak se tesim! T
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Každého kdo tu cestu autem, vlakem i letadlem (jako já) zná? ;-)
PS: Tu kvalitu si konkrétně předstaVWujete v ČEM? V platformě z (minulého) GOLFu, nebo nejužším interiéru ve střední třídě a nádrži z nižší střední = z toho GOLFu? :-)
PS: Tu kvalitu si konkrétně předstaVWujete v ČEM? V platformě z (minulého) GOLFu, nebo nejužším interiéru ve střední třídě a nádrži z nižší střední = z toho GOLFu? :-)
;-) Ja se vedome snazim naladit do módu, abych videl ty dobry veci... SuperB neni uplne spatny auto... a nebyt toho hlasiteho, bezbreheho velebeni koncernovymi roztleskavaci, tak bych do nej asi ani neryl. Jezdim s nim relativne casto... vzdycky asi 300km - na videnske letiste! ;-)
Popravdě vidím to ca STEJNĚ ;-)
PS: NEbýt těch "zlevazprava" chrlených "oslaVWných" ód = je to (narozdíl od minulé generace) "normální" vůz své třídy :-)
PPS: ad to "Vždycky asi 300 km" - (bydlíte na Vysočině) Odlétáte raději z Wien než z Prahy? ;-)
PS: NEbýt těch "zlevazprava" chrlených "oslaVWných" ód = je to (narozdíl od minulé generace) "normální" vůz své třídy :-)
PPS: ad to "Vždycky asi 300 km" - (bydlíte na Vysočině) Odlétáte raději z Wien než z Prahy? ;-)
no, na Vysocine bydlim, ale nepracuju... v pondeli rano odjedu do prace, sluzebnim prassatem, a v patek vecer se vratim. A z prace to mam do Vidne MNOHEM bliz, nez do Prahy... a jistejsi cestu. Ted zvlast - asi tak na 4 roky. ;-)
Tu "jistější cestu" chápu (myslíte že za 4 roky bude opraveno? ;-)
Ale pak má "drobné nejasnosti" - hlavně s tím "relativně častým SUPERBem na 300 kilometrovou cestu na letiště Wien - Schwechat" :-)
Ale pak má "drobné nejasnosti" - hlavně s tím "relativně častým SUPERBem na 300 kilometrovou cestu na letiště Wien - Schwechat" :-)
Mysli trochu, může klidně pracovat např. v Pardubicích, nebo v Ostravě... >:-[]
Nu PRÁVĚ - víc se z toho NEdalo "odhadnout" (než "kruh" ca 300 km od letiště ;-)
PS: Že to NEní v Rakousku naznačoval (totiž) ten "služební" SUPerb :-)
PS: Že to NEní v Rakousku naznačoval (totiž) ten "služební" SUPerb :-)
no... pracuju na Morave. Na severu Moravy... a protoze parkovat vlastni auto na letisti je drazsi, nez se tam nechat odvet, tak me tam vozi "smluvni partner" - Superbem.
:-)
A litam relativne casto za "matkou" do Nemecka - takze na to letiste jezdim dost casto.
Uz je to jasnejsi?
Ja to tady nemam chut ventilovat do detailu...
:-(
:-)
A litam relativne casto za "matkou" do Nemecka - takze na to letiste jezdim dost casto.
Uz je to jasnejsi?
Ja to tady nemam chut ventilovat do detailu...
:-(
ze by? No, uvidime... treba se modernizovana 1.4 TSI vazne priblizila Jaguaru XJ 4.0 R vic, nez by clovek cekal. To bylo zatim nejlepsi auto, se kterym jsem mel tu cest. ;-)
Tohle není vtip roku, to je vtip tisíciletí a nejen za zemi, ale na celé galaxii.
srovnávat chcíplou 1,4ku s větrníčkem s V8 z Jaguaru, to značí budto silné pomatení mysli nebo hodně dobrej matroš. >:D
srovnávat chcíplou 1,4ku s větrníčkem s V8 z Jaguaru, to značí budto silné pomatení mysli nebo hodně dobrej matroš. >:D
×
Sdílení komentáře
×
P.S. A na co jste vlastně měli odpovídat, teda pokud to není tajné... ;-)
Doufám, že příště na testování ("AVENTADOR proti všem SS") pojedou logicky dva nejaktivnější diskutéři. >:D
Spíše pojedu z domoviny ;-)
Odpovídat jsme měli na to, která značka je nejlepší (Škoda je správně), který je nejlepší server (auto.cz samozřejmě) a kdo je nejlepší redaktor (šéfredaktor, to je jasné >:-[] )
Tak a po tomhle příspěvku už nejede >:-[]
PS: Já k tomu ("plkání") ještě poslouchám HUDBU.. ;-)
..možná je to někdy i "znát" CO zrovna/konkrétně :-)
[odkaz]
PS: Co takhle vašich vs mých "10 nejoblíbenějších CD"? Jdete do toho? :-)