Novinky
Já sice s rozeznáváním Octavie a Rapidu problémy nemám, nicméně tvrzení, že záměna nehrozí, protože Rapid používá žárovky a Octavia LED pásek, je poněkud nepřesné, když většina Octavií žádný LED pásek mít nebude.
Ne, že by to byla nějaká statistika, ale z 12 nových Octávií, které jsem potkal mělo 10 LED pásek denního svícení. Sice jsem nijak zvlášť nezkoumal SPZ apod., ale myslím, že to byly všechno jiná auta.
To já ještě OIII se xenony nepotkal. >😁 A také bych to viděl na předváděčky, za chvíli se ten poměr změní.
s rozeznáním rapida a OIII má problém běžný pozorovatel, zde se skutečnost, že se nedají rozeznat na první pohled, zdá divná zdejší velké fandovské základně vozů ŠKODA nebo automobilovým nadšencům jako takovým. Běžný pozorovatel s tím opravdu má problém. Není to tím, že jsou slepí, hloupí nebo něco podobněho prostě to tak je, před lety si většina lidí pletla na první pohled Superba I a OI a nebyl to nijak ojedinělý jev, v mém okolí takových lidí byla a je většina. Může se Vám to zdát divné, škodavans urážející a já nevím co, ale prostě to tak je. ŠA i VW mají prostě dost uniformní design (a nejen oni) a lidi to prostě mate (ano i Hyundai i30/i40/Elantra si většina lidí plete). Nemůžete se na to dívat očima fandy, zasvěcence co sleduje vývoj aut napřič značkamy pomalu denně. Běžný uživatel/pozorovatel co se o auta zajím jednou za X let až když auto kupuje to má prostě jinak a takových lidí je světe div se většina. Rodiče si nedávno pořídili Outlandera a už dva lidi jim pochválili ten novej Hjundaj, takže tak.
dokáže jen znalec. Nevěřím tomu, že kdokoliv kdo se v autech moc nevyzná to spolehlivě rozpozná dřív než auto zmizí za rohem (a to i na dálnici 😁) Ale aspoň že je to v rámci značky. Taková Mazda6 kombi a i40 kombi jsou si velmi podobné napříč značkami
Množství aut prohánějících se po místních silnicích nás jistě naučí jak je správně rozeznávat, co se týče superba tak ten je hodně povedený, na fotkách se mi moc nezamlouval, ale v reálu :yes: :yes: :yes:
Já ještě neměl to štěstí 😒 Na fotkách hodnotím jako nic moc.
Něco přede mnou jelo a já si říkal z dálky sakra co to je a pak mi to došlo, zadní světla i řešení bomba, naštěstí pány přepadla chuť na kávu, tak byla pauza na benzině, zastavil jsme se tam taky a auto si v klidu prohlídl z blízka. Interier až na dřevěný dekor který nesnáším taky povedený, působil dost hodnotným dojmem. Z předního pohledu taky ok, jako celek už na mě nepůsobí tolik jezevčíkovitě >😁 jako současný model.
To jsem rád, že to tak je. Sice jsem také naživo ještě neviděl, ale fotky mně přišly u posledních modelů Škody vždycky daleko horší, než nakonec byla realita. A to musím říct i u Rapidu, kde jsem to nečekal.
Kdyz jsme nedavno potkali OIII tak hned zena ze to byl Rapid. Na prvni pohled to je hodne podobne. Je tam par rozdilu a pokud je nekdo nezna auta jen tak nerozezna. Pokud se autama nekdo nezabyva tak jiste bude mit problem i treba mezi Peugeoty 207,307,308 a jiste i jinymi, ikdyz u Octavky a Rapida je to asi uz na hrane, vypadaj jako facelifty jednoho auta. Superb je rozlisitelny.
[odkaz]
[odkaz]
Podobnost zepředu i30 a i40 je taky dost velká....
Uživatelé sociálních sítí jsou trošku pomalí, chápu to a automobilka Škoda jim svým návodem vyšla vstříc. >😁 Dost dobře si neumím představit, jak si někdo může splést Rapida a OIII ;-\
Rád bych tě upozornil, že internetová diskuse je také tzv. sociální sít, takže bych se nepouštěl do žádných větších akcí milý uživateli. 😉
Tak já ti to objasním. OIII je o 5% přifouklý Rapid. Můžeš si nalhávat co chceš, ale letmým pohledem je sám nerozeznáš. Největší rozdíl je v lakovaném proužku kolem chladiče.
Tak určitě, při letmém pohledu zde jistý problém je, ovšem nikoliv z boku, tam jset signifikatní tvar zadních dveří. Tak trochu je paradoxní že stojí-li OIII a Rapid vedle sebe, tak je patrno i na první letmý pohled who is who, jsou-li však viděny samostatně pak se pravda z jistých úhlů trochen tápe. Tož tak.
Lakovany prouzek zepredu, z boku zvedla hrana zadnich dveri a zezadu o chlup jina svetla. Jinak tam fakt musis hledat. Kdo nezna koncernove kliky ani si nevsimne ze jsou jine od OII, Rapida, FAbie,...a pak ze komousu byli hnupi, kdyz montovali treba na 1203 a S1000 stejny zadni svitilny. Ve Skode uz davno vedeli o cem cesky clovek sni 😉
ci uz to bola octavka 2, stara fabia kombik alebo felicie .... na tie auta sa dalo aj pozerat... clovek citil z tej skodovky nejaku skodovacku auru.... vyzarovanie cohosi skodovackeho a domaceho ... pri pohlade na novu octavku alebo superba ci citigo musim len zaplakat... tieto auta uz nevyzaruju nic... su chladne a bez napadu... ako ostatne nemecke koncernove auta... snad yeti este vyzera k svetu ale obavam sa ze faceliftom aj ten dorazia 😢 a bude dobojovane....
ak mam byt uprimny tak este nakoniec najviac zatracovany model skody - rapid ( tiez som ho zatracoval ) vyzera najlepsie z tych novych skodoviek... a verzia spacebak mozno bude skutocne pekna nechajme sa prekvapit...
uz teraz viem ako bude vyzerat novy roomster.... bude to touran s maskou a svetlami z rapida.... no a je to.... bude dalsia nuda na svete .....
bohuzial niekto automobily tvori a niekto ich len vyraba.... skoda ze skoda uz je v tej druhej skupine....
PS: to nove chladne bezfarebne logo vravi za vsetko.... chlad a nuda je priorita... kdeze zlate usmevne casy su [odkaz] 😒
ak mam byt uprimny tak este nakoniec najviac zatracovany model skody - rapid ( tiez som ho zatracoval ) vyzera najlepsie z tych novych skodoviek... a verzia spacebak mozno bude skutocne pekna nechajme sa prekvapit...
uz teraz viem ako bude vyzerat novy roomster.... bude to touran s maskou a svetlami z rapida.... no a je to.... bude dalsia nuda na svete .....
bohuzial niekto automobily tvori a niekto ich len vyraba.... skoda ze skoda uz je v tej druhej skupine....
PS: to nove chladne bezfarebne logo vravi za vsetko.... chlad a nuda je priorita... kdeze zlate usmevne casy su [odkaz] 😒
No vidíš, tenhle volant mi přijde jako hnus od začátku co ho v autě mám(Zvlášt 4-ramenný). Pořád zde dokolečka pláčeš jak byla OII po FL krásná, ale většina lidí ti napíše opak a já s tím souhlasím. Když jsem viděl FL na O2, myslel jsem, že je to nějaký korejec. (Chápu, že tobě ten vzhled bude chybět >😁 )
pokud potřebuje škoda psát články o tom, jak rozlišit octaviu, rapida a superba, tak asi i oni sami vědí, že jsou méne rozlišitelné. hlavně pro opačné pohlaví 😄
Novou Octavii si asi s novým Superbem nespleteme, hlavně zezadu. Superb opravdu prokoukl po faceliftu, zadní část před faceliftem byla otřesná, nový zadek se k Superbu hodí daleko víc.
Ale rozlišit v provozu Rapida od nové Octavie není a nebude lehké. Předek i zadek mají velice podobný, jediná odlišnost je provedení okénka zadních bočních dveří, kdy Octavia má zadní okénko zajímavěji ukončené.
Však to přiznala i redakce auto. cz: [odkaz]
Ten, kdo se o auta až tak nezajímá, tak nemá na první pohled šanci poznat, jaký model ho to zezadu obtěžuje na dálnici a vyblikává ho, aby mu uhnul do pomalého pruhu. Až pohled na boční profil nebo logo na zádi prozradí, o který model se jedná.
Ale rozlišit v provozu Rapida od nové Octavie není a nebude lehké. Předek i zadek mají velice podobný, jediná odlišnost je provedení okénka zadních bočních dveří, kdy Octavia má zadní okénko zajímavěji ukončené.
Však to přiznala i redakce auto. cz: [odkaz]
Ten, kdo se o auta až tak nezajímá, tak nemá na první pohled šanci poznat, jaký model ho to zezadu obtěžuje na dálnici a vyblikává ho, aby mu uhnul do pomalého pruhu. Až pohled na boční profil nebo logo na zádi prozradí, o který model se jedná.
hlavne ta spodna linka v narazniku s hmlovkami mohli byt v octavke ine ako v rapide ;-\ ... spodna cast predku je uplne rovnaka 8-s
Hlavně to uznala sama škodovka, když teď začla s vydáváním návodů jak od sebe jednotlivé modely rozeznat. Řekl bych, že to s tou unifikací vzhledu přehání. Co si asi musí říkat někdo kdo si koupí Superba za mega, když mu bude polovina lidí tvrdit že má Rapida. V tomto případě uznávám, že ten rozdíl tu je, ale většinová společnost co autům nerozumí si to klidně splete. U Rapida a OIII si to může splést i informovanější člověk.
A korunu tomu nasadí zprzněním yetiho, když mu vemou kulaté mlhovky. Aspoň SUV od škody mohli mít jinou tvář s kulatými mlhovkami. Kdyť i audi k tomu rozlišení SUV a normálních aut dospělo.
A korunu tomu nasadí zprzněním yetiho, když mu vemou kulaté mlhovky. Aspoň SUV od škody mohli mít jinou tvář s kulatými mlhovkami. Kdyť i audi k tomu rozlišení SUV a normálních aut dospělo.
Přeháníte to. Rapid je nástupce Octavie Tour a má tudíž stejnou karoserii a pochopitelně se jedná o stejný designový směr. Takže není vůbec překvapivé, že laik se splete. Informovaný člověk, který si splete OIII s Rapidem, moc informovaný není. A o Supovi ani nemluvím..Jak už někdo zmínil, rozeznat předky i30 a i40 mi občas chvíli trvá, nad tím se ale nikdo nepozastavuje.
To je panečku najednou důvodů, teorií, omluv, to se najednou vyrojilo tzv. vykladačů zřejmého ... >😒] ... Panebože, co to je informovaný člověk ??? Aha, to je ten, který rozezná v mžiku, na první okamžitý nástřel OIII od Rapida , což je v rychlosti a nízké četnosti obou kousků na silnicích spíše výsadou kryptografa ... Ona unifikace je děsivá , a ohánět se i30 a i40 je únikový manévr - zatím se mi nestalo, že bych se spletl i při nízké četnosti ... Hlavně, že je na někoho možno ukázat prstem , jak v tom Škoda není sama , a jsou mnohem horší, že -> což je blbost, neb míra vzhledové unifikace doménou koncernu jest ... Omlouvat vysvětlovací kampaň výrobce pro rozeznání výrobků "geniální reklamou" je už opravdu místní projev rektálního boleslavského alpinismu, jež by bylo tedy záhodno podepřít místně okřídleným Bravo Škoda ... :-!
Mně by unifikace v rámci značky nevadila. Ale tady jde o unifikaci v rámci koncernu. Škodovky jde zcela stejným designovým směrem jako VW a rozdíl je jen v masce. Přitom ten aktuální design VW se mně líbí. Od p. Kabaně jsem čekal víc než jen implementaci škodovácké masky na VW. Možná je to však jen náhoda a VW se Škodovkou k tomuto designu došli náhodou ve stejné době a nezávisle na sobě.
Rozdíl (vnější design) mezi Fabií a Polem, nebo Octávkou o Jettou je přece zřetelný i bez ohledu na jejich masky. Společným jmenovatelem je hlavně konzervativní přístup k designu.
Jinak třeba ten věcný argument s Rapidem, jako nástupcem Octavie Tour byl (viz twisted) zcela recionální, takže tu zbytečně "hysterickou" reakci na něj (taky) moc nechápu. 😉
Jinak třeba ten věcný argument s Rapidem, jako nástupcem Octavie Tour byl (viz twisted) zcela recionální, takže tu zbytečně "hysterickou" reakci na něj (taky) moc nechápu. 😉
Fabii do toho netahej. Ta snad ještě nemá s dnešním škodováckým designem nic společného.
Porovnej třeba Jettu s Rapidem.
[odkaz]
[odkaz]
Porovnej třeba Jettu s Rapidem.
[odkaz]
[odkaz]
Napsal jsem i Octavii s Jettou, to jsou přímí "konkurenti".
I dvě různá konzervativně střižená auta si budou vždycky vzájemně podobná podstatně více, než nějaká "extravagance" různých značek.
I dvě různá konzervativně střižená auta si budou vždycky vzájemně podobná podstatně více, než nějaká "extravagance" různých značek.
Asi to tak je (ale těch podobností tam je docela dost - kapota, linka od světel ke světlům na dveřích,...). Mně to jen připadá dost podobné a přijde mně jen zajímavé, že Škodovka přebírá designový styl VW. VW začal dělat hranatá světla, zbavil se obloučků a Škodovka udělá to samé. Nevím, jestli je to náhoda nebo zda VW určuje Škodovce designový směr, kterým má jít.
Směr/trend k větší hranatosti je u celého koncernu poměrně zřetelný (Audi, VW, Škoda, Seat). V tomto směru třeba O2 (zejména před face) výrazně předběhla VW , viz tehdejší modely VW, např. G5. Při pohledu na G7 (zvlášť vedle G5) bych proto mohl zase naopak říct, že se VW inspiroval tehdejší hranatostí O2.
Nevim co se tady pořád řeší.
Kdo se o auta nezajímá, tak pozná akorát barvu a možná vám řekne jak vypadal znáček na čumáku.
No a my ostatní, co sem chodíme dobrovolně a ne náhodou z Blesku, by jsme měli poznat rozdíly (u všech značek) anebo být zticha dokud se to nenaučíme.
Kdo se o auta nezajímá, tak pozná akorát barvu a možná vám řekne jak vypadal znáček na čumáku.
No a my ostatní, co sem chodíme dobrovolně a ne náhodou z Blesku, by jsme měli poznat rozdíly (u všech značek) anebo být zticha dokud se to nenaučíme.
Tak pred faceliftom bol čelný pohľad rozhodne lepšie zvládnutý. Zadok je teraz rozhodne lepší, tie oblé zadné svetlá vyzerali strašne. Akoby zabudli pri vývoji na ich návrh, a zrazu im niekto povedal že to zajtra ide do výroby. Tak tam rýchlo niečo plácli.
Nepríde vám ten predok tak nejak "vydesený"? 😉
Nepríde vám ten predok tak nejak "vydesený"? 😉
Krásné, opravdu krásné. Takhle se mají dělat auta: ostře řezané rysy, proporce bez jediného kazu, horizontální linie usazují vůz k silnici, absolutní vizuální harmonie, špičkově vmixovaná esence panovačnosti, dominance, v komplexu pak jde o vrcholně stylovou tvář, tvář bez jedniného kazu jak proporčního, tak vjemového. Zcela přirozený král.
Mistr Kabaň je světová designerská elita. A Superb je elita své třídy.
Dnes velmi upřímně a nadšeně - BRAVO, BRAVO... BRAVO :yes: :-!
Mistr Kabaň je světová designerská elita. A Superb je elita své třídy.
Dnes velmi upřímně a nadšeně - BRAVO, BRAVO... BRAVO :yes: :-!
komu je cca 35 a více let, jistě pamatuje doby, kdy auta rozpoznal po zvuku aniž je viděl.I já jsem měl to štěstí. A jak to hezky " vonělo" po benzínu když projeli. Dneska nic a ještě to máme rozenat od sebe díky proužkům??? Kam ten svět jde?
I dnes jsou auta poznat podle zvuku, občas mě otec vozí do Brna služebním Superbem, když doma na něho čekám, tak přesně vím, že už je tady. Uslyším ten rachot dieselového motoru 2,0 TDI PD na volnoběh a to je povel, že mám vyjít před dům a nastoupit. Cizí TDI čka před domem totiž nezastavují, tak vím, že je to on. >😁
Jo a podotýkám, že motor má najeto pouze 100 tisíc a je v naprostém pořádku.
Naše benzinové Punto je také rozeznatelné od ostatních aut, i když moc není slyšet motor. Akorát je tu jedna zrada, některé Fordy Fusiony vydávají stejný zvuk. Díval jsem se na internet a vypadá to, že se do Fusiona montoval motor od Fiatu. Jedná se o motor 1,25 Duratec o objemu 1242 cm3. Není to náhodou převlečený motor 1,2 8v Fire od Fiatu?
Jo a podotýkám, že motor má najeto pouze 100 tisíc a je v naprostém pořádku.
Naše benzinové Punto je také rozeznatelné od ostatních aut, i když moc není slyšet motor. Akorát je tu jedna zrada, některé Fordy Fusiony vydávají stejný zvuk. Díval jsem se na internet a vypadá to, že se do Fusiona montoval motor od Fiatu. Jedná se o motor 1,25 Duratec o objemu 1242 cm3. Není to náhodou převlečený motor 1,2 8v Fire od Fiatu?
Rozhodně se dají poznat podle sluchu, jenom záleží na tom, jak daný motor "znáte" a máte "naposlouchaný" :yes: obzvláště PD. Říkám tomu traktorky, protože to zní opravdu jako traktor 😄
vypadá daleko lépe než stávající Superb (alespoň za mne), otázka je, jak to bude vypadat v reálném světě. 8-s
Dle meho nazoru Superb timto faceliftem vyrazne prokoukl a Kaban a spol. odvedli vytecnou praci... :yes: Takhle mel ten Superb vypadat jiz hned od zacatku. 😉 Bravo Skoda (Kaban). :yes:
česky řečeno super-blb
Zítra máte zase školu, tak s tím můžeš zkusit ohromit spolužáky...
mám tam chybu obleku jsem měl na mysli,udělám tím díru do světa to je jasný,hezký obrázek máš na profilu,to si ty?
Ne, to je moje svérázná vnučka..., má slabost pro zbraně a je alergická na hlupáky.
P.S, Ten oblek jsem samozřejmě pochopil.
P.S, Ten oblek jsem samozřejmě pochopil.
A mně jste říkal (že to je vaše) BABIČKA! 😉
Každému, co si "zaslouží", teto Kylie. 😉
Přece víš sama nejlíp, jak ten čas hrozně letí..., ale podobná na ni je.
Přece víš sama nejlíp, jak ten čas hrozně letí..., ale podobná na ni je.
Už si ty lži nepamatuješ co ,měl by sis psát co si komu řekl
To víš pro hlupáka je každý hloupý,takže i ty
Proč jsou pro tebe skoro všichni hlupáci jsi mi psát nemusel, to jsem věděl i bez toho.
P.S. Běžně potřebuješ k reakci na jeden příspěvek aspoň dva příspěvky?
P.S. Běžně potřebuješ k reakci na jeden příspěvek aspoň dva příspěvky?
Pan brouk Pytlík promluvil a řekl zase něco chytrého,kdyby nebylo brouků Pytlíků svět by se zhroutil to je jasný
(ta) Babička (té) vnučce nebo "jak"? 😄
PS: Čas je hlavně relativní, někdy a v něčem LETÍ a někdy zas.. 😉
PS: Čas je hlavně relativní, někdy a v něčem LETÍ a někdy zas.. 😉
PS: Zrovna u SUPERBu nemuseli dělat jinou masku - JEZEVČÍKa (přece) pozná každý 😉
HODNĚ ale opravdu HODNĚ mne "vzalo" Ferrari FF a "mibluji" britský Bristol (a pak spóóóóóustu "jednotlivostí" u různých značek/výrobců.. ach "komplexněji" snad ještě HODNĚ RÁDA mám výrobky Alpine a moc sympatický je mi Wiesmann :yes: 😄
PS: Co vy? 😉