Nissan nastavil cenu základního provedení modelu 370Z na 999.900,- Kč. Nová generace „Zetka“ je tak o nemalých 130 tisíc Kč levnější než 350Z. Prodej bude zahájen 8. června 2009.
měli by ty smajlíky nějak předělat a přidat mezi ně animovaný slintací smajlík >:D jinak poctivý sporťák s duší za poctivé peníze o kterém nemá cenu pochybovat :yes::yes::yes::-)
měli by přidat ještě jednoho-učůrávajícího >:-[]
bez pochyby nejlepší a bezkonkurenční nabídka na trhu.chvilku jsem si zvykal,páč 350 měla laťku sakra vysoko,ale 370 ji posunula zase o notný kus dál.BRAVO NISSAN :yes:
Vravíš, u vás aj v době kríze majů obyčajní ľudé víc jak 30.000 ojro na nové Zetko? Poslúchaj, potreoval bych zohniat jakúsi garsonku u Košic, bo su též taky obyčajný človek, len nemám Zetko. A rád bych to zmenil... >:D >:D Tím jsem chtěl svou otřesnou slovenštinou říci, že Zetko bude i pro obyčejné lidi z východního bloku, tak za 15 let a 200.000 najetých km jako polorozpadlá vylítaná hajtra :'-(
Takže tá hatlanina mala byť slovenčina >:D >:D >:D Ale ja by som určite lepšie s češtinou nedopadol.
Inak súhlas, ak aj u nás už niekto má toľko peňazí na kúpu auta (čo pri pohľade na tunajší autopark nie je nič až tak výnimočné), väčšinou si Zetko nemôže dovoliť z iných dôvodov - potrebuje buď niečo priestornejšie, pretože má rodinu, alebo pohodlnejšie a ekonomickejšie, lebo toho veľa najazdí alebo niečo reprezentatívnejšie, lebo proste potrebuje robiť dojem v zamestnaní atď
Takže tá cena sa vzhľadom na schopnosti a možnosti auta zdá výhodná, na druhej strane si u nás rozhodne nemôže dovoliť dať za takúto hračku toľko peňazí len tak hocikto.
haha >:D myslím, že víš.. v tomhle autě se vyplatí vozit nějaké ty "duše" navíc ve schránce před spolujezdcem, co kdybys chytil na lep nějakou hezkou kolemjdoucí >:-[] >:-[] >:-[]:yes: v brně je dneska krásně jasno :-):yes:
Tak tomu hovorím slovo do boja: 22 kW (30 k) naviac, na stovku rýchlejsie o 6 desatín, a to o 130t lacnejsie :yes:
A i ked sú tu mnohí citliví na uvádzanie Nissanu a Porsche v jednej vete, pýtam sa, preco dat o 79O tisíc Kc viac za Caymana S slabsieho o 26 kW?!!!
Uznam 350 interier nebola vypracovana nejak velmi pekne, ale 370z je uz fajn, subjektivne sa mi paci ovela ovela viac ako cayman.911(997) tiez nie je nic extra. Porsche ma stale meno, ale do nekonecna to nepojde.
no priznam sa, ze ani na jednom porsche som nesoferoval, ale sedel som v nejakych 911 a sedel som aj v 350Z a dost mi hovoria veci ako Image,Tradicia,sportova ikona a v neposlednej rade kvalita a v tychto veciach je Porsche uplne ina liga.Tym nechcem zhadzovat kvality 350Z alebo 370Z, ale PORSCHE je PORSCHE.
To by tu přiznal opravdu jen málokdo :yes: ...
Srovnávat jízdu v Caymanu, nebo dokonce v 911 s 350/370Z je těžce mimo...a to nejen z pohledu tradice a image...stačí se např. podívat kde má motor Porsche a kde Nissan, kerý tak koncepčně odpovídá spíš někdejší 924/944.
350/370Z je opravdu hlavně auto na "vyblbnutí se" a kdybych měl volit auto např. na opravdu delší (ale i dlouhou) cestu mezi 350/370Z a klasickou Carrerou 911, byla by moje volba pro 911 jednoznačná...
maxo - dovolím si nesouhlasit..vyjmenuji ti x aut bez tradice a image (slovo image u aut nesnáším - v dnešní době je to přežitek)a rozhodně bych do toho výčtu nezahrnul 350 Z,jelikož ,,image,,a sportovní ikona je (kdo neví,za pár minut při brouzdání na netu hned zjistí).
Porsche je výborné auto,ale v dnešní době jsou už lepší,na špici už nějakej ten pátek Porsche nefiguruje.
Tajže i když Hyundai udělal coupé (Genesis) se zádním náhonem a samosvorem,tak bude asi špatné jelikož Hyundai nemá image a sport.ducha,takže nebrat....trochu blbost,ne?
,,Cayman S,, je jednoznačně a s přehledem to nejlepší Porsche,ale cenově je úplně někde jinde než Z,takže pro dnešní dobu dává 370 větší smysl,to je jasný.
Nevím přesně co opravdu "nesnášíš" (já třeba vejce) ;-) , ale "image" se nevztahuje jen ke "konkrétnímu" typu auta, ale významně i k určité značce (výrobci) obecně...
Že je v dnešní době image přežitek?! Nebuď bláhový...
Čeho se asi tak podle tebe snaží docílit např. reklama, které je i dnes (v období krize) všude tolik kolem nás...?
Především kladného "působení" určité značky, nebo jejího produktu a jejího lepšího (celkového) dojmu na veřejnost...tedy jejího lepšího "IMAGE".
Nepředstavitelný objem peněz, který z firem "teče" právě do marketingu a s ním spojené reklamy, je důkazem, že image dnes rozhodně není přežitek, ale spíš právě naopak...
Lepší dojem na veřejnost (image) lze samozřejmě dosáhnout
i zdánlivě jednoduchší a "levnější" formou, jako například dlouhodobě dobrými zkušenostmi většiny zákazníků s jednotlivými produkty určité značky...ovšem v dnešním vysoce konkurenčním prostředí je to pro většinu, hlavně méně "zavedených" firem, běh na hodně dlouho trať, s výsledkem (umístěním) nejasným a hlavně nejistým...
Proto se "uchylují" prostřednictvím marketingu k mnohdy zřetelně klamavým reklamám (např. prášky na praní apod.)...prostě pro dobrou image se i dnes snaží dělat firmy maximum a to všemi prostředky...
Co se týče pojmu ikona, tak ten lze v tomto případu nejlépe jednoslovně vyjádřit slovem "symbol", ve smyslu - typický představiltel (pro většinu)...
Ptám se tedy..., když vezmu vzorek naprosto různých 100 lidí, kteří ovšem nečtou (tak jako my) AUTOCAR, SPEED, TopGear apod....
a zeptám se jich na "typickou" značku vyrábějící dobrá a známá sportovní auta..., a s ní spojený určitý konkrétní typ tohoto auta...kolik lidí si např. vedle Ferari a jeho GTO, vzpomene na Porsche a jeho 911, a kolik naopak třeba na Nissan a jeho 350/370Z...?
white label - vcelku souhlasím,asi moc čtu :-).Napsal jsem jen svůj osobní názor,kter asi už ve svém věku nezměním.Stejné je to i se slovem ZÁBAVA - další profláklé slovíčko hlavně v motoristických časopisech.Jak můžou vědět,že se v konkrétním autě bude každý bavit,to ja naprostá stupidita.Bavit se může někdo na 1/4 míle na dragsterech,někdo ve chirurgickém GT-R atp.,což evidentně neuznávají.Bohužel spousta lidí se jejich ,,nemocí,,nakazila a tak trochu to přežvykují u konkrétních značek.
Tvůj příspěvek byl ale věcný a z 95 % s ním musím ...bohužel souhlasit :-) i když s tím Genesisem a Caymanem mám pravdu pravdoucí - jsou to velice dobrá auta,stejně jako zetko
Samozřejmě rozumím tomu jak si to myslel a s tou ZÁBAVOU také souhlasím...
Šlo mi jen o to, že se tu často skloňují pojmy image, nebo ikona, bez "trefení" podstaty významu těchto slov...
Smějem se např. reklamě na prášek na praní a pak jdem
a stejně si ho koupíme spíš než ten, který už "známe"
z reklamy...tak že se smějem vlastně spíš sami sobě...
>:-[]
A dej na trh např. objektivně lepší! (s pravdou pravdoucí) prací prostředek za lepší cenu! a kašli při tom na image a...
...už ti "stačí" jen hodně! štěstí, budeš ho určitě potřebovat... ;-)
Tak to funguje a ani my dva to bohužel nezměníme a zřejmě to
i občas "nevědomě" podporujeme... :-!
P.S. Jinak ale zrovna u Porsche si nemyslím, že je kvalita nějak významně pod úrovní vlastní image značky..., jako u příkladu většiny těch pr. prášků...
white - v žádném případě neshazuji Porsche,páč věří že je to velmi kvalitně zpracované auto,jinak opět se vším souhlas,tentokrát 100 % :-).Dnes nějaké ,,moudra,,už nenapíšu jelikož na mě leze nějakej bacil,ale s tvým názory souhlasím...máš to v ,,kebuli,, docela srovnaný >:D:yes:
Díky... a zkus na noc dva origo šumivé Aspiriny
s céčkem...pokud to není ještě rozjeté i Oscillococcinum...
a pokud je to spojené s nějakým (i menším) zánětem,
taky Phlogenzym... :-!
Měj se... a zbav se toho co nejdřív... ;-)
mojito nejak tak som to myslel ako pise white, ja som sa Ta nechcel dotknut, ani tvojej manzelky, ale pre mna je PORSCHE naozaj sportova ikona, teda symbol s velkym S, ale to neznamena, ze 350Z nie je pre mna uchvatne auto, prave naopak je a aj som mal moznost sa v nom previezt a zazitky boli neskutocne, fakt je to stroj pre ostrych tvrdych chlapov bez kompromisu, citil som sa obrazne ako v motokare, bolo to fyzicky narocne, proste pre mna auto na vikendove vyblaznenie, ale nie pre kazdodenny zivot a vobec mi nevadi, ze neznie NISSAN tak luxusne ako PORSCHE, ale pre mna to nie je az taky symbol ako PORSCHE.PORSCHE je pre mna vysnivany sen od malicka a stale pretrvava a stale bude.Nejazdil som PORSCHE klasicke, len SUV, ale som v nom sedel, ale tam vsade na mna dychal ten symbol jedinecnosti, ktory som necitil v 350Z.
A ze je PORSCHE vhodnejsie na denno denne pouzitie mam, len vycitane z testov a zo skusenosti niektorych majitelov. ;-)
maxo - teď jsi to napsal trošku jinak než předtím (možná jsem ten starší příspěvek nepochopil).Mě a určitě ani Fefe (ona tuhle diskuzi nečetla)ses nedotkl,nejsem tak nedůtklivý,ač to tak možná někdy vypadá ;-) .Já ,,obhajuji,,auta,která znám a mám je moc rád >:D .
Mě image moc nebere,kdybych si mohl vybrat měl dost peněz tak : GT-R,Caymann S a 370 Z by byla poslední,mít 2 mega,tak jednoznačně Cayman by vyhrál nad zetkem (GT-R je dražší).
Ty zbožňuješ Porsche,já taky ale Nissan a jeho GT-R je o trošičku lepší šálek kávy,pro mě ;-).U Porsche se sejří,že si bere zbytečně velký peníze za auto,které má hodně velkou konkurenci v zet (o 750 000 Kč lepší není i když zahrnu tu ,,image,,)..a trochu by mohli být odvážnější designen,není jen můj názor,že ten stále stejný vzhled se už omrzel - mimo GT samozřejmě!
Závěrem ale musím napsat,že to vidíš hodně podobnou optikou jak já >:-[]
ono niekedy sa mi nechce rozpisovat a nemam taky talent, ze viem napisat nieco kratke a zrozumitelne.
Co sa tyka GT-R tak to je jednoznacne momentalne aj pre mna supersport cislo jedna a to celkom jednoznacne, jedine co mi vadi je ten interier, ale viem, ze ten nie je az tak dolezity u tychto supersportov.Osobne ja u Porsche radsej nejaku 911 ako Caymann, najradsej nieco ako GT2, alebo GT3, alebo turbo a prave mna berie to, ze si PORSCHE zachovava ten svoj designovy styl.Urcite suhlasim, ze rozdiel medzi nobl znackami a klasickejsimi, nie je zdaleka taky ako cena, to iste dnes aj plati medzi premiou versus klasicky vyrobcovia.Ja osobne mozem aj R8 a ta nema zatial silny symbol, ale verim, ze postupom casu ho bude stale vylepsovat. ;-)
maxo - já jsem v GT-R seděl a interiér se mi líbil docela dost (na Nissan až překvapivě dobře zpracován).R8 ypadá naprosto úžasně a myslím si,že si už ,,image,vypracovala.
Vedle naší garáže má soused černýho Caymanna a když s tím vyjede tak obdivně hodím očko ;-) .
Brzo pojedu na Slovensko,ale jen Trenčín,Nováky a zpět ;-\
To tam mate nejake VIP garaze.Ja som v Parizi a na SR budem v lete, uz zaciatkom jula, teda 7 mesiac a Trencin je blizko, ale to budes asi uz davno v Cechach.
Až dnes jsem prolítla tuto diskusi.Takže jen pro upřesnění:
samoopravovací lak je - ano,jak zde někdo tipoval - za určité teploty se 'zatáhne'.Škrábance nesmí být ale příliš hluboké.
A plete se ten,který uvadí,že 350Z není auto pro běžné užívání.Delší trasa bez problémů(vyzkoušeno).Snad až na ty naše dálnice...Nemá kufr?Blbost.Na sporťák dostačující.Velký nákup do něj v poho naskládáte a na dovču ve dvou s kufrem rovněž můžete.Slušný,ne? ;-)
Ale mně už docela jo... >:D Jsem si jen tak říkal, že ušetříte každý "půlku" cesty..., no a já, jen tak čistě náhodou... dvě celé! >:-[]
Je mi jasné, že teď najezdíš většinu kilometrů stejně "zbytečně"... ;-)
Je to sice strašně pěkné, že se dá za méně než milion sehnat nové sportovní kupé s výkonem přes 300k, leč prakticky to na prodejních číslech nezmění vůbec nic. Problém 370Z a podobných kupé je velmi prostý - lidé, kteří ho chtějí, na něj většinou nemají a ti co na něj mají, už vyznávají jiné priority, než zběsilý atmosférický šestiválec a adrenalinové chování zádě. Takže, sice to je imo naprosto bezkonkurenční cenová nabídka a sám si z ní sedám na zadek, ale imo to k ničemu nepřispěje, protože cílová skupina zákazníků je natolik úzká a specifická, že se snížením ceny pod milion stejně nerozroste.
to auto se mi nelibi. ani vnitrek se mi nelibi (no, zas tak strasny to neni :-) ). jenze se mi libi schopnosti a cena. kdyz se skloubej tyhle dve veci, rekl bych, ze ted nema konkurenci...
Slusne sportove naradie, za relativne dobru cenu oproti konkurencii a v tej zltej vyzera fakt suprovo. Interier slabsi, ale to tam nikoho nezaujima. :yes:
Neviete niekto, co je to samoopravovaci lak? Akoze je makky a po skrabancoch sa zaleje? Napr. po nahriati? Mozno uplna somarina, ale to ma napadlo ako prve...
Lak se sám nezacelí pokud je poškozen do té míry, že dojde k přerušení vazeb ve vnitřní struktuře laku, nebo k jeho odloupnutí. Doba potřebná k zacelení laku závisí na okolní teplotě a na hloubce jeho poškození. V
některých případech může zacelení trvat až jeden týden.
zdroj:cennik CR nissan 370z.
..to si nemyslim,přední náhon je pořád jen přední náhon ať je sebelepší...zadní je o zábavě o tom krásným pocitu..kterej nikdy s předním nahonem nebude.
Cena pro CR je teda velice pekna, tak se mi to libi. :yes::yes:
Ovsem nazivo je to docela bida, podle fotek jsem cekal hodne a tesil se na prvni setkani. Naproti u importera ho maji v bile barve a kdyz ho porovnam s 350z (ktere stoji kousek vedle v trochu jine bile) tak 370z vypada jak odnekud z koreje. Pro me teda vzhledove dost zklamani... :'-(
Ale stejne bych si ho koupil kvuli tomu co je pod kapotou :-!
nikdo nepopírá,že má bmw asi navrch,ale postav je vedle sebe,zadej všechny proměnné (cena,výbava,výkon, spotřeba,atd.),no a vítěz v podobě bmw není tak jasný...
..to je samozřejmě pravda,bmw ale taky začíná lehce pod mega,ale za slušnej motor (35i)..se musí zaplatit.
Je moc dobře že vytvořili auto který má navrch před těma předohrabama..ford..atd...
Správný auto pro zábavu má zadek:-)
Jasně, zadek včetně "samosvoru", případně i ten šestivál (5+ty),
to vše je u nás možné..., tak se někdy stav..., pak to bude určitě zajímavý... :yes:;-) >:D
samozrejme blizko obrazne povedane, myslene skor pocitovo, ze po ostrej jazde v tychto autach sa clovek citi dolamany ako po par jazdach na motokare, vsetko ho boli, od hlavy az po paty.
No a na vsedne dni nie je ani jeden, su to vyslovene surove a tvrde auta na ostre vyblaznenie.
Pokud člověk nevypne ESP a bude se krotit na mokru, tak současná 350Z nemá s denním používáním jediný problém (pravda, nemá to kufr). Při defenzivní jízdě žádné zvláštní nároky na řidiče neklade a imo je až překvapivě komfortní. Samozřejmě, při ostré jízdě to takový samet nebude - ale to snad u žádného schopného auta :-) PS: vycházím z předpokladu, že 370Z bude svému předchůdci velmi podobná
Interiér vypadá o mnoho lépe než exteriér... Zvenku je to pro mě trochu zklamání, první Zetko bylo tedy mnohem povedenějíš. Zevnitř je to ale nádhera, vypadá to útulně i příjemně...
Pánové, po přečtení příspěvků si musím "opět" trochu "rejpnout" do Hondy.
Možná jsem sám, ale tuším že ne, kdo vnímal Hondu jako tu "sportovně-masivní" automobilku v jap. V evropě bych k ní dříve viděl analogii v BMW.
Bohužel, po "zazdění" modelů, které tento dojem vytvořili, důrazu "na zelenou" a "definici" sportovnosti značky už jen díky CTR jsem mírně řečeno zklamán.
Naproti tomu je pro mne Nissan velkým překvapením. Samozřejmě, dnes již legendární Skyline byl a vlastně do teď je dostatečnou sportovní ikonou, k níž se dají přičíst ještě další modely, které už ale nebyli v evropě tak známé, jako modely Hondy. Nelze ale říct, že by se kdy Nissanu podařilo vybudovat v evropě "tak silnou" sportovní image jako Hondě.
A dnes ? "Běžné" modely Nissanu si nehrají na sportovní náčiní, ale v podstatě jen na "to" čím by i být měli ( a jsou ) a to "běžným" mainstreamem.
A k tomu Nissan "přibalil" modely, díky kterým se o něm začalo v automobilových kruzích hodně mluvit.
Trochu kontroverzní GT-R, které bylo Nissanem velmi chytře tlačeno do role toho, kdo "porazí" Porsche, což se ale opravdu stát nemohlo (teď se nabavme o stopkách) a znovuoživená řada Z, které bojuje relativní jednoduchostí, zábavou a velmi příznovou cenou.
A místo důkazu o tom, že se Nissanu tato strategie vyplácí bych použil i tuto diskuzi.
Není náhodou pro Nissan obrovským úspěchem, že v jedné větě jsou s ním zmiňovány takové ikony jako Porsche či BMW ?
Takže závěr gratulace Nissanu. :yes: