..co si myslet o Audi A6 (nebo spíš 7), které si Maserati "podávat" NEchce? :-)
PS: Jinak znovuzrozené Ghibli mne TĚŠÍ a zatím i LÍBÍ :yes:;-)
..byť bych dala přednost menší cupce ála staré časy :-)
[odkaz]
tiez som toho nazoru ze stare trojdverove ghibli je proste to prave ghibli... ;-) .. toto nove ghibli je fakticky take quattroporte len s nazvom ghibli.....
musim sa priznat ze maserati ghibli sa mi paci .... samozrejme to chce benzin... a a jzakladny je uplne postacujuci az az :yes:
Je sice fajn, že také hledí na spotřebu, a to, že to bude auto s prvním dieselem, ale u aut, této třídy se tak nějak počítá, že náklady jsou vyšší. Maserati není auto na nákupy, ale auto na zážitek a reprezentaci. Můj názor.
Ale chápu je, Doba se změnila.
Jinak se mi fakt líbí. :yes:
bolo by zaujimave porovnat toto dieslove ghibli s rovnako vykonnym diselovym jaguarom XF ... obe su nadherne charizmaticke a velmi podobne auta.... z nemcov snad jedine CLS moze konkurovat timto krasavcom ale aj tak je CLS akosi menej charizmaticke a stylove ako ghibli ci jaguar XF...
NEmyslím že tam budou nějaké velké ("zásadnější") rozdíly - otázka je jestli se V6 Bi-turbo v JAGUARu nedočká po vzoru svých bratránků s logem Range Rover navýšení výkonu na 215 kW :yes:;-)
PS: S tím CLS souhlasím - jeho "vznešený" design je opravdu MIMOŘÁDNÝ :-)
za C- Mercedesem uz se dneska taky nikdo moc netoci... a sorry, ale je to uplne jina liga. Jestlis jses zvyklej na predokolky, zkousels Volvo? A nebo neveris ani svedske kvalite, kdyz uz jsi tady odepsal tu italskou i britskou. ;-)
jinak s Tebou v zasade souhlasim. Nejlepsi auto v tomhle smeru byl Rover 75. Dokonale premiovy, dokonale nenapadny... a dokonale bezbecny. Mel jsem v servise i auto, kteremuna dalnici utrhnul zadek kamion. On uz stal a rozjetej kamion ho vzal zhruba v miste zadniho znaku vyjel tesne za zadnim kolem... v tech mistech nebylo NIC. Dalo se tam projit... ale zadni dvere drzely v zamku a daly se normalne, klikou, otevrit... Dodnes nechapu, proc takova automobilka zkrachovala... :-(
Rover 75 V6 jsem neměla ale (docela) LÍBIL se mi - a je ŠKODA že (stejně jako SAAB) už není.. :-|
PS: Když "krachne" automobilka co vyrábí pár desítek tisíc vozů, je to RÁNA. Jak by to vypadalo při krachu PSA (3 miliony ročně) si popravdě NEumím úplně přesně představit - proto se říká "že to nejde" ;-)
Co JDE, je že příští Citroën C5 bude používat stejnou (podobnou) techniku podvozku jako SUPerb či Passat - a já si budu muset koupit JINÉ auto
Karoserie kolem dveří byla vyztužená. Cílem bylo právě zabránit zablokování dveří v důsledku nehody.
Proč? Konec partnerství s Hondou (do měsíce od převzetí BMW Honda prodala svůj podíl a byl konec). Pod BMW udělali jediný model (právě 75) a už v době, kdy ho uvedli na trh, se mluvilo o tom, že značku prodají (což se podepsalo na prodejích). Dali tomu jen pár let, žádná trpělivost. Nakonec skupinu naporcovali, rozprodali a nechali si jen to, o co měli zájem. Říkalo se, že BMW Rover koupilo proto, že jim začal lézt do zelí. Sice ho sami nerozchodili a ztratili nemálo peněz, ale alespoň se zbavili potenciálně nebezpečného konkurenta. To je můj pohled; moc se o to nezajímám, takže může být dost nepřesný.
Poslední Mercdesy se mi moc nelíbí ty nový světlometý Éčka to není můj styl,ve kvalitu Volva bych věřil,ale ten Dizajn mi nesedí na styl Audi to nemá,prostě Audi je moje oblíbená značka,proto to tu furt omýlám
ale ja Ti ji prece nerozmlouvam! Branim se jen te "univerzalnosti". Tobe se Audi libi a vyhovuje Ti, tak sis ji koupil. Vsecno je tak, jak ma byt. Ale neznamena to, ze Audi je nejlepsi auto. Proste se TOBE nejvic libi. Ja z nej mam zase koprivku, ale neznamena to, ze je to spatny auto. Proste ho JA nemuzu a tak si ho jednoduse nekoupim. Nevim proc to tak je, ale u "koncernistu" se nejcasteji vyskytuje snaha zesmesnovat ty, co jezdi necim jinym. Popravde to asi neni Tvuj pripad... takze to dal neresme.
Já nevím, kde se v tolika lidech bere ta nepřekonatelná potřeba přísně škatulkovat auta primárně podle značek. Jsou povedené modely AUDI, BMW. MB.... a méně povedené modely AUDI, BMW, MB. Povedené modely mě osobně logicky zajímají podstatně víc, než ty méně povedené, ale že bych si řekl JEN auto téhle značky a žádnou jinou, nebo naopak, tuhle značku NIKDY, bez ohledu na konkrétní model//karoserii/motorizaci..., to mi hlava nebere... a zvlášť v rámci D3 mi to přijde úplně mimo.
"DRTIVÝ" momentálně znamená (přesně) kolik %? :-)
PS: A kdyby k tomu (prosím ;-) ) mohla být i procenta jednotlivých motorizací = chtěla bych vědět kolik procent DRTIVÝ znamená u 2.0 Tdi :-)
ale to cim jsem jezdil byla A6 v quatru...s sestivalcem 3.0 diesel... a bylo to zklamani! Predevcim to bylo strasne tvrdy = drncalo to. To pro me proste premie NENI.
Premie neni dotykovej display ve full HD rozliseni... premie pro me je auto, ktere me tak trochu hycka... je jedinecne pohodlne... a to nejen tlumenim nerovnosti, ale i jednoduchosti ovladani.
K pohodli patri i duvera, ze me to auto nikde nenecha... a ten trilitr umrel pri asi 120tis km... a tim to pro me skoncilo: sorry - koncern nema ani jedno skutecne premiove auto. Jenom me v tom utvrdil soucasny Passat 2.0 TDi s DSG prevodovkou... mam najeto prvnich par tisic kilometru, ale uz jsem byl 2x na zarucni oprave... z toho jednou me to normalne nechalo stat!
DSG neradilo... jako vubec - neutral... a stal jsem. Na uzke silnici, v zatackach... za sebou frontu aut, ktera me predjizdela opatrne a po jednom.... reknu Ti, ze to byl MIMORADNE neprijemny zazitek... a nechtel jsem slyset, co si ti lidi rikali! Oni nevedeli, ze to nejede... proste nejak "pip" zasatvil v zatacce se vsema blinkrama a telefonoval = byl to uplnej "pip"...
To by mě zajímalo, s čím jsi to jezdil (jak byla vybavená). Jako asi většina lidí jsem jezdil na 20" (na vzduchu, jak jinak) a komfort byl příjemným překvapením (vzhledem k rozměru ráfků). Na druhou stranu jsem s ní nejel po D1. Audi nemá dotykový display. V předchozí generaci mi 3,0 TDI vydržel mnohem déle (pravděpodobně ještě někde maká), říkat k tomu víc nemá smysl.
A co se třeba naučit jezdit? Jestli Audi v něčem vyniká, tak je to schopnost postavit auto, se kterým bude v klidu jezdit všechno od 18-ti letýho cápka po 90-ti letou babku. Mám obavu, že jsi jel v něčem hodně obstarožník a kdysi dost nabouraným.
Na klasickejch pružinách je 18" horší než u BMW5, ale se vzduchem přesně jak píše _MT_. Pohodlí a to větší než u předchozí A8 (i když jsem je nejel těsně po sobě a možná to mám zkreslený).
Musíš na to s Arabštinou, v Libyi je Ghibli pojmenování pro Sirocco, tedy větrů vanoucích ve středomoří. Sirocco, scirocco, jugo, sirocis, siroc, qibli, qibla, ghibli jsou všechno názvy středozemních států pro jedno a totéž, pro vítr vanoucí ze Sahary.
Já osobně si třeba myslím, že to absolutně není konkurentem pro BMW řady 5...co je to tohle za blbost?...konkurencem je BMW Gran Coupé...to MB CLS to už ano...ale podle mého skromného názoru 22 letého synka si myslím, že konkurentem je Panamera...a ta má taky diesel...možná je toto ten hlavní konkurent....třeba i po stránce ceny :-)