Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz třídy S: Tajemství padlo, známe i technická data

164 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslím že V8 4,2 TDi by do A6 už byla PŘÍLIŠ těžký na předek (a trochu vyšší výkon "nad" V6 Bi-Tdi už by nebyl reálným přínosem..
..vím jak jezdí "jen" XF s V6 3.0D 202 kW/600 Nm nebo dokonce ML s 350 CDi 190 kW/620 Nm - kdo říká že pro běžné silnice (kde je maximum 130 km/h) potřebuje víc, tak..
..tak ať si koupí (doopravdy lepší) BENZÍNový V8 - nafta je (přes všechny snahy evropských výrobců) stále spíš JEN a POUZE pro (malou) Evropu, ten TAK V-E-L-K-Ý zbytek světa, preferuje benzín (v nejLUXUSnějších automobilech obzvlášť).
Tak jako NEchci naftu v otevřeném voze (věřím že do SL narozdíl od SLK vůbec NEdorazí) ani v LUXUSNÍM voze - jsem potěšena přístupem majielů Rolls Royce a jsem zvědavá na E😜9F - zda se tam V8 4,2 TDi dočkáme, byť tam určitý smysl (i mně) DÁVÁ
Cenový rozdíl mezi 4.0 a 4.2 v audi A8 považuji za tak "nedůležitý" že jsem napsala stejná cena..
Co se CL (S-Coupe) týče a vaší preference V12 - naprosto CHÁPU. Beru to asi příliš "prakticky", proto "jen" to V8 (rozdíl v ceně/nákladech je přece jen VELKÝ a reálný přínos... téměř žádný - NEmluvím o POCITu! Tam JEDNOZNAČNĚ volím V12 😄 ). U audi A8 zcela jistě naprosto jednoznačně verzi S8 - naftu bych NEchtěla ani do A8 ani do BMW 7 (byť tri-turbo bych docela chtěla vyzkoušet..)
Mezi LUXUSNÍ limuzínou (sedanem) a SUV přes určité sbližování vidím ROZDÍL. Tíhu V8 "cítíte" dokonce i v Range Rover (tam bude možná "nejzajímavější" verzí budoucí HYBRID - se alespoň domnívám...
..byť RR V8 4.4 SDV8 považuji za (VELMI) zajímavý, do RR Sport už také asi NEeee
PS: Vždy u všech aut (všech kategorií) se snažím najít "optimální" motor a "hodnotím" to z MNOHA úhlů, těžko se mi to "popisuje" - nicméně RÁDA případně "dovysvětlím" 😉
_MT_
Ještě jsi nenapsala, proč SUV ano a proč sedany ne, když se v těch kritických parametrech SUV přibližují sedanům. Tohle nejsou okreskové pily.

Ty se tu snažíš tlačit logiku, když chceš šetřit, tak si kup čtyřválcovou vejtřasku. Tahle V8 zvládne bez problémů jezdit do 10 litrů. A když v tom autě jedeš, tak necítíš, že jsi udělala kompromis. O to tu jde. Působí jako správná limuzína, naprosto nenuceně překonává překážky. Ani zvenku není kultivovanost špatná - myslím zepředu, zezadu bys diesel nepoznala. Jestli se ptáš 50d, nebo V8 TDI, tak za sebe říkám V8 TDI. Ať už jde o 7er, nebo X5/6.

Samozřejmě, když nebudu chtít šetřit a budu chtít Audi, tak si koupím S8. Dobře vybavené auto, dobrý motor, rozumná cena. Pokud favoritem myslíš S/ CL, tak u mne je to jednoznačně 600. 500 je pro mne dobrý kompromis. Na AMG verzích mě většinou zajímají specifické komponenty, ale auta jako celek tolik nemusím - na Mercedesech mám rád eleganci a AMG umí být někdy až vulgární (jsou výjimky, kde mi to nevadí). Proto mi ostatně tolik nesedí jejich nový designový směr. Jo a 4,0 TFSI je dražší než 4,2 TDI, alespoň v Německu, byť marginálně vzhledem k tomu, v jakých částkách se pohybujeme.

Záleží, jak by jezdila, kolik by stála. Principiálně proč ne, stejně jsem jezdil hlavně po dálnicích, ale A6 není A8. Nepodporuji diesely v žádných kupé (kabrioletech, roadsterech), ta auta mají být nepraktická, iracionální, nemají to být auta pro každého. Má to být smetánka silnic, tam v mých očích diesel nepatří.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mluvím o tom že PŘÍPADNĚ do velkých SUV - tam velký dieslový motor (určitý) smysl MÁ (mnohem větší než v nejLUXUSnějších limuzínách světa). Ale jak správně "naznačujete", i u toho velkého SUV je tíha velkého naftového motoru znát - je spíš na "osobních preferencích" jestli jeho plusy pro majitele převyšují tento mínus..

Správně píšete že V8 TDi považujete za nejlepší DIESEL ve třídě - ve třídě LUXUSních vozidel kde je k dispozici mnoho LEPŠÍCH motorů. Navíc oba máme ve třídě svého STEJNÉHO "favorita" a oba si do něj zcela jistě určitě (alespoň doufám 😉 ) představujeme BENZÍNOVÝ motor (zřejmě oba V😄. Kdo by ještě do A8 chtěl "překonané" V8 TDi 258 kW je "překonaná" (jistě ale ještě dobře "poslouží" v budoucích Q7, E😜9F, možná Cayenne a třeba i Urus), když má k dispozici 4.0 TFSi 382 kW, příp. jeho "mírnější" verzi 309 kW - ta je navíc za STEJNOU cenu jako (nesrovnatelně slabší) V8 4,2 Tdi

V8 4.0 TDi je (jak jistě víte) původní verze "před převrtáním" dnešního 4.2 a špatná sama o sobě jistě nebyla (což SOUHLASÍM že není ani 4,2 Tdi, ale PROČ jej "cpát" do luxusních vozů - vy byste ho třeba "jen" do A6 snad chtěl? Nebo do CL kdyby to šlo? A8 patří k modelům audi kde NEmám problém, ale zcela jistě URČITĚ bych volila benzínnový V8 - ve VŠECH parametrech lepší motor - samozřejmě s asi o něco vyšší spotřebou..
_MT_
Mluvíš o tom, že do velkého SUV ano, do velkého sedanu ne. To snad chceš říct, že velké SUV je na předku peříčko, tak si může těžší motor dovolit? Navíc V8 TDI není o moc těžší než dvojstupňově přeplňovaný třílitr.

S V12 bych možná i souhlasil, ale V8 podle mne nabízí vyvážené vlastnosti a stojí za příplatek. Fakt, že to nedokážeš přiznat, zavání jen tvou zaujatostí. Klidně napiš kritiku této kombinace, ale nejprve se ním projeď. Podle mne nejlepší diesel ve třídě.

Pokud jde o V10, neměnil, to však nemá co do činění s počtem válců, ale s faktem, že je to překonaný a zastaralý motor. Už v době, kdy se prodával, jsem preferoval V6. Se 4,0 jsem nikdy nejel, takže nevím, jaký byl.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hmotnost na přední nápravě? 😄
(kdo chce i v LUXUSní kategorii spořivější naftový motor - BUDIŽ, nechť tedy má k něco dispozici, ale určitě ne obludné naftové jednotky V12, V10 a ani ne V8 - do LUXUSu patří benzín - tam je nabídka LEPŠÍCH pohonných jednotek dostatečně široká pro každého..
PS: Proč A8 V8 TDi, když je k dispozici (mnohem lepší) 4.0 TFSi?
PPS: Není to tak dávno co "novinka" V8 4.0 Tdi měla 202 kW, je to nedávno co "novinka" V10 TDi měla 230 kW - měnil by je dnes někdo za (povedené) V6 3.0 Bi-TDi? 😉
_MT_
Vzhledem k tomu, že se hmotnost SUV v poslední generaci hodně přiblížila sedanům a i aerodynamika se výrazně zlepšila, nevidím jediný důvod je takhle kategoricky dělit. Sedni si do A8 V8 TDI, projeď ji a řekni, že to nefunguje, že je to špatná volba v tomhle autě.
_MT_
Beru to hlavně z hlediska designu. Kapsa s airbagem potažená kůží se vznáší nad kovovým dekorem, tenhle pohled mě na tom zaujal. Volant držím vždy na 3-9, takže tohle mě moc netrápí. V ruce jsem ho však neměl, takže nemohu říct, jestli mi bude vyhovovat.
Avatar - Ham.
Ham.
Běháš tu a strašíš.
Avatar - Ham.
Ham.
ano, a prodeje jsou skoro nula.
_MT_
Neměl jsem na mysli konkrétně R3 - nejde o produkční verzi. Souhlasím s tím, že tříválce mají charakter (nebo spíš mohou mít). Jen mi vadí představa, že mi dají tříválec a do aparatury mi pustí zvuk osmiválce.
_MT_
Tak to moc přesné informace tedy nepodáváš. Základním motorem pro A8 je skutečně 150 kW 3,0 TDI, byť ho nenabízí na všech trzích. Třeba v Německu 150 kW z nabídky zmizel, A8 začíná se 184 kW TDI a nejslabší motorizací je tam hybrid (180 kW). Ale například ve Francii zůstal.

3,0 TDI v C6 měl nejprve 165 kW, později 171 kW a nakonec 176 kW. Pod třílitrem měli 2,7 TDI, který měl před faceliftem 132 kW a po faceliftu 140 kW. 150 kW 3,0 TDI v C7 nahradil právě 2,7 z C6.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
vcera som sa jej to takto isto snazil vysvetlit - neuspesne 😒
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já také raději V6 (byť o vyšším výkonu), ale evoluci NEzastavíš = i poslední výrobce jednou přejde na 4 válce..
Dle mne podstata není v tom zda (zrovna "dnes") 150 kW ze 4 válců (jako většina) nebo z dnes už dost PODladěného V6 3.0, ale v tom že těch 150 kW je pro LUXUSní třídu málo (jak jsem psala, víc měla i má MINULÁ generace vozu střední třídy - mainstreamové značky). Uvidíme zda 250 CDi bude Mercedes dávat i do této generace, osobně bych jí klidně VYPUSTILA, nicméně lidé tento výkon i do takhle velkého vozu asi chtějí.. 😐
Pokud vím audi plánuje ještě jednu generaci V6 3.0 s (na dnešní dobu) HODNĚ slabým výkonem ponechat a jeho příští generace bude mít nepatrně vyšší výkon 160 kW - konkurenční BMW má naopak 2litrový 4válec s výkonem 170 kW + adekvátně vyššími výkony R6 (190, 240 a 280 kW)
= určitě ("raději") 6ti válec, ALE s "výkonem odpovídajícím době"
PS: Zdá se že ten NEvývoj bi-turbo (rsp. výkonnějšího) 4válce a nahrazení výkonové díry "jen" podladěným 3 litrem je pro VWaudi "obrovské PLUS". UŠETŘILI za vývoj + fanouškům se to (de facto výkonové zaostání za konkurencí) navíc ještě "LÍBÍ" 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
S tou "dokonalou motorizací" (V8 v naftě) bych si dovolila NEsouhlasit (do luxusní limuzíny samozřejmě V8, ale stejně samozřejmě V😄 - naftu nechte tam kam patří = třeba do vozů typu Range Rover, tam MÁ smysl (i v audi A8 je lepší benzín, V8 4.0 TFSi se povedl
Téma naftových pohonných jednotek MB a konkurence NEtřeba "rozebírat", oba "víme" = takže PROČ označujete jako "dupání nožkou" mé zpochybnění slov že

190tkW a 620 Nm jako "dobrý ZÁKLAD"

= není to "základ", je to (a na tom se shodneme) po čertech (přiznám že pro mne to bylo "až nečekaně") dobrý naftový 3litr..
NEtuším proč se u MB s vývojem Bi-CDi 245 "zasekli", ale DOMNÍVÁM se, že prodejní čísla motorů 40d a V6 Bi-TDi možná nejsou až TAKová, jaká byla očekávání?
Tedy závěrem, ano v evropských naftových motorizacích je nabídka MB užší, o to širší je v BENZÍNech - které v této třídě (stále) považuji za (jednoznačně) "vhodnější"
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslím že u nás žádná "dotace" na koupi LEXUSů není a v česku zrovnatak..
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nové V12 už (bohužel) NEbudou - to jste (ještě jednou bohužel) na HLUBOKÉM OMYLU
ŽÁDNÁ velká sláva to nebude ani s V8 a stejně tak počet 6ti válců se celkově SNÍŽÍ.
4válce budou i ve vyšší střední "normální" o stření třídě nemluvě - v té se již velmi brzy začnou používat 3válcové motory..
..ostatně proč ne, když budou mít (přes) 300 PS
PS: Jestli jste to pochopil, že to tak bude "od podzimu", tak to samozřejmě NEee.. 😄
..ale dlouho to trvat nebude = (pů)jde o NEJvětší "motorovou" změnu za poslední dekády a vše proběhne tak během jedné, MAXimálně dvou generací - howgh 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Běháš tu a strašíš tu čtyřválci nebo tříválci a venku přichází nové dvanáctiválcem nové osmiválce, nové šestiválce. Že nejsou pro každého, no to nejsou, ale to nebyly nikdy.
Avatar - Ham.
Ham.
Na výrobu nedostává, ale prodávají se (všechny hybridy) jen v těch zemích nebo regionech kde nějaká forma dotace pro zákazníky je.
Avatar - Dinar
Dinar
Mně se ten volant jako designový kousek líbí velmi, ovšem praktická ta dvě ramena zcela jistě nejsou, plutí s prstem zaháknutým za spodní rameno volantu je v této třídě běžným způsobem držení volantu a ten kov tomu taky nepřidá. ;-\
Avatar - Dinar
Dinar
Když ti napíšu, že se často chováš dětinsky, rozčiluješ se, ale každý, kdo si přečte tuhle debatu, nemůže nabýt jiného dojmu. To co předvádíš, je prostě jen holčičkovské dupání nožičkou bez reálného obsahu.

Všeobecně se ví, že MB nemá aktuálně v dýzlu nic lepšího než V6 se 190kW, což je výborný motor, ale jako jediná nabídka v portfoliu nové esklasse je to málo, a ano, zde MB zaostává, jinak se to nazvat nedá. Zmíněné audi má V6 ve třech výkonových variantách, přičemž ta první 150kW je zcela jistě lepší v autě třídy esklasse než 250cdi. Střední "klasické" jednoturbové verze jsou srovnatelné, jenže pak je tu dýzlové biturbo (které se do A8 nedává), a to je špičkovým motorem, který ma jediného konkurenta, 40d BMW, MB nic, no, a pak je tu ještě V8 dýzl, naprosto dokonalá motorizace právě pro lux sedan, na kterou jakštakš umí BMW 750d dát odpověď, ale MB opět nic. Tedy znova, ano v dýzlových motorizacích pro novou esklasse Mercedes za konkurencí vč. Audi zaostává. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Ten 250cdi nemáš šanci vůči podladěnému V6tdi v autě typu esklasse nijak obhájit. Reálná spotřeba je vyšší, zvukový komfort nesrovnatelný. Jediným důvodem, proč se objemy válců zmenší u všech (s čímž souhlasím) jsou normované spotřeby, v tom nesmyslném EU cyklu dá čtyřválec spotřebu menší, tím pádem emise menší, tím pádem flotilové atd., což ovšem nemění zhola nic na faktu, že z hlediska použité techniky ve vztahu k dané třídě (a technikou ty ráda šermuješ) je V6 vždycky lepší a důstonější motorizací než jakkoliv "nafouknutý" čtyřválec. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Zrovna u toho R3 žádný "sound sympozer" při zkouškách prototypu nebyl, jen laděný výfuk. A musím říct, že z hlediska "charakternosti" zvuku je tenhle tříválec lepší než jakýkoliv čtyřválec, snad vyjma nějakých vysokootáčkových pil, ale to je jiná kategorie zvuku.

V ostatním souhlas. 😉
Avatar - Machýrek
Machýrek
Se soudy si pockam na real. Protoze dle fotek nic moc: zadek vypada dobre, ale zbytek se mi nelibi. Interier me rovnez nicim "nesokuje". Nepochybne se jedna o excelentni kus zeleza, ale fotkama mi ho chlapci rozhodne neprodali...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
On (snad) Lexus na model GS450h dosává nějaké "dotace"? Nebo Infiniti na M35h?
PS: Myslím že byste MĚL vyzkoušet (a nečekat až něco podobného jednou nabídne náskok díky technice.. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Krom "renomé" které je v tomto segmentu (daleko) DŮLEŽITĚJŠÍ než někde u "malých masových" modelů?
Celkový luxus a pohodlí na palubě, potvrzené třeba nabídkou VELKOobjemových pohonných jednotek - nemajících konkurenci ..
Ferrari (bohužel) není moje zrovna se mu TAK finančně daří 😉
- ve třídě možná spíš preferuji Bristol GT (nebo Bristol Fighter)
- před červenou jsem dala dám a (na 99,99😖 budu dávat přednost JINÉ barvě
- od Ferrari momentálně upřednostňuji model FF - a to je takové "trochujiné" Ferrari
- a vám přeji "alespoň si sednou" a alespoň trochu i "jet" 😄
Co se MB týče, tam mne to "pro frajírky" až tak NEnapadlo - ale popravdě celý "vývoj" D3 za poslední roky mne moc "neoslovuje" (rsp. já bych si přála trochu JINÝ "směr vývoje" - méně "masový" abych to alespoň trochu "konkretizovala"
PS: Ještě že každý král má své(ho) prince - pro mne jím je asi Jaguar XJ
Děkuji a NÁPODOBNĚ 😄
John_Lenon
Preji hezky vecer, ac z telefonu, tento odkaz by pro vas mohl byt poucny. Nejsem normalne prispivatelem do techto diskuzi, ale vase prispevky jsou, mirne receno, nepresne. Takze tedy: [odkaz]

Veci dalsi je tvrzeni, ze zakladni dieslovy motor ma 150kw. O nikoliv, staci se podivat na stranky vyrobce a clovek hned vidi, ze motor ma 184kw, tedy primo srovnatelny s jakoukoli obdobou bmw, ci mb.

Vykon 150kw ma motor 3.0tdi predchozi generace, znamy napriklad z audi a6 c6, jejiz jsem shodou okolnosti majitelem...

Jeste jednou, hezky vecer.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No a PROČ si myslíte že zrovna já (která i ve střední třídě chce 6 válců) by měla jako být pro "dvouválce"? 😐
PS: Že evoluce NEodvratně směřuje k masovému používání 3 a 4 válců a "cokoli více" bude (již velmi brzy) vyhrazeno jen (mnohem) "menším skupinám" (než dříve) - to je FAKT, o kterém se občas zmíním..
..sama bych ráda zůstala ve "velikostní" i "výkonové" kategorii - což znamená 4válec 25d 170 kW například (jeho Alpina verze bude mít zřejmě ještě o pár kW víc) a v benzínových motorech je oblast ca 250 koní pokryta 4 válci již DÁVNO - u BMW už mají připravené "přes300koňové" i 3válce
Avatar - VL4D
VL4D
Kylie, co dělá Mercedes S králem segmentu F?

Víte, nechci dělat předčasné závěry, ale právě to Vaše ''král'' a (tohle už je přinejmenším k smíchu) ''korunní princ'' pokud se bavíme o Mercedesu, často dělá z jinak kvalitních aut auta pro ''frajírky''.

Podobně jako to Vaše Ferrari. Perfekní výkony, ve většině případů krásný design a kult, jenže pak se vynoří rádoby fanoušci, kteří to hlavně v ''červené barvičce'' a jiný supersport ani nechtějí vidět, ve Ferrari ani neseděli, natož aby ho řídili.

Dobrou noc a úspěšný týden přeji.
Avatar - Ham.
Ham.
Naštěstí ne. >😒]
Avatar - Ham.
Ham.
Velká chyba jsou hybridy. Bez dotací života neschopné.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To TĚŽKO (vy snad znáte nějakou jako jsem já? 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Pokud by bylo více fanynek jako ty tak dorazí i dvouválce.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..v úterý 22😁0 z Londýna.. 😄
PS: Nebo jste už ZMĚNIL názor na socialismus a komunisty? 😉
Adam Novák
Tak pokud nemáš lepší statistiku, tak mlč 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já ho přímo "neobhajuji" a rozhodně bych si vůz (jakým je S-Klasse) NEkoupila s 150 kW motorem (víc měl i můj MINULÝ Citroën střední třídy!). TO je "podstata". Jinak 4 válce časem (ať dříve či později) dorazí i do této třídy - je to NE"odvratitelný" fakt.
Ostatně vy tím stejně jen "obhajujete" 150ti kW(attový) V6 3.0 v audi, rsp. skutečnost že jako jediní neměli 4válcové bi-turbo - no tak podobný motor budou mít o generaci později, to na "celkové situaci" NIC NEmění..
PS: A do S-Klasse (CL) samozřejmě volím BENZÍN (asi skoro zcela určitě V8 6.3 AMG :yes: 😄
PPS: Při "neomezených" penězích samozřejmě V12 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Mluvíme o kategorii dieselových motorů.
Hlavně si ujasni svou obhajobu čtyřválce v dieselu autofanynko.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne, ale český (pardon ale ultra)pidi vzorek je...
..spíš "zajímavost" než vzorek 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je to snad autobus? Mluvíme o KRÁLI kategorie LUXUSních vozů - MB S-Klasse :yes: 😄
PS: Psala jsem o VRCHOLU - vy snad znáte "pravověrného" AUTO-FANOUŠKA pro kterého je VRCHOLem nafta? 😉
Avatar - Ham.
Ham.
MB-S bude mít V12 v dieselu? No tak to je pecka. 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
>😒]
Adam Novák
Máš nějakou lepší statistiku?
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
to neni Cina! Ale Indie... a to je prece jen "nas svet". A ano - je to jednicka!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Uvidíme jakou cestu "náhrady zvuku" zvolí ostatní značky - o tom že se (již VELMI BRZY) objemy i počty válců dál zmenší (u VŠECH značek) NENÍ SPORU
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jen mi NE"sedlo" že někde je za "dobrý základ" považováno 190 kW a 620 Nm a jinde se o 150 kW a 450 Nm "taktně mlčí" (navíc ze stejného objemu 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bingo :yes: 😉
PS: Ještě že alespoň BMW dává svůj V12 i do normální verze/normální 7ičky :yes: 😄
_MT_
To narážíš na fakt, že W12 dávají jen do prodloužené verze? Stejně jako Mercedes dává V12 (600 a 65) jen do prodloužené verze.
_MT_
Nikde nenapsal, že je 150 kW dobrý základ pro A8. Kdo chce psa bít, hůl si najde, viď. Ty se prostě chceš hádat. 😐
_MT_
U BMW mi vadí ta potřeba přehrávat zvuk, který to auto neprodukuje. Chápu aktivní potlačování nelibých frekvencí (i to pasivní vhodnou volbou materiálů), rezonátory, zvukovody, ale tohle ne.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
K čemu evropské (a už VŮBEC ne české - kde jde doslova o JEDNOTKY kusů) tabulky - jde o (celo)SVĚTOVÉ prodeje 😉
Adam Novák
To bych neřekl [odkaz]
Adam Novák
Jenže v této třídě je nafta jasně výhodnější. Myslel jsem to spíše z ekologického hlediska 😉
Adam Novák
Já jsem to psal obrazně 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Už jste zjistil že můj bod 2) je ČISTÁ PRAVDA nic než PRAVDA? Docela ŠOK, že? (že audi A8 "začíná" slaboučkým V6 3.0 a končí V8 4.0 - sorry ale konkurence je opravdu o HODNĚ dál...
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
:no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
1. (docela) Chápu že se vám to (raději) NEchce rozebírat.. 😉
2. no tak (to opravdu) NEvíte - že W12 se do audi A8 nedává NEdává NEDÁVÁ - to "se stane" 😄
Jestli "se ztrapňuji" (= spletla jsem se) já to "ustojím" - FAKTem prostě je že audi končí na 4litrovém 8miválečku - zatímco konkurence nabízí větší V8 (AMG 5,5 420 kW 900 Nm) - no a V12 audi nenabízí VŮBEC =
= na výkon 150 kW pořebuje 3 litry a 6 válců a na 4 litrech a 8 válcích "končí" - král je jen jeden, pro mne je to Mercedes S-Klasse :yes: 😄
3. v čem tedy měla být "ta demagogie"?
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
to nema zmysel rozoberat :-! :no:
a ak nema W12 12vlacov...tak ja uz neviem >😁 >😁 >😁
nestrapnujs sa 8-s :no: a zasprtaj do netu a nieco nastuduj >😒] , alebo sa aspon nauc pocitat >😁
a k tomu A8 hybridu - povedal som - VADI - OK?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ten elektromotor 40 kW je sice "plus", ale to nic nemění na tom že vy kritizujete že v S-Klasse je "jen" 4 válec - no a 2.0 TFSi je (zrovnatak) "jen" 4 válec..
..a dříve či později přibude i BMW 7 se 4 válcem (připravované 25d má 170 kW, tak třeba možná to, už mají i R3 s 310ti PS = příští generace R4 2.0i bude výkonově také VÍCe než "dostatečná" = prostě vývoj (v tomto případě zvyšování výkonu) NEzastavíš...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
1) 150 kW a 500 Nm v S-Klasse vadí, 150 kW a 450 Nm v A8 NEvadí :yes: 😄
2) ale NEmá!!! 😉
Plus VR6+VR6 co dělá W12 neplní ZÁKLADNÍ SMYSL uspořádání V12 (to není "náhoda", že to nikdo jiný nedělal, nedělá a dělat nebude) - nicméně škoda slov, audi A8 12 válců prostě nemá nenabízí
3) "nedemagogizuj"? A v čem? To jsou přece (čistá) FAKTA. V čem vidíte "demagogii"? 😐
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je zatím jen "první ochutnávka" motorů - a VRCHOL byl a je V12 :yes: 😉
..a základ nejspíš (podobně jako u A😄 150 kW a ne 450 ale 500 Nm
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je ale velká CHYBA - okuste (třeba) Lexus GS 450h a jen TĚŽKO svou větu "nepočítám mezi auta" zopakujete.. 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Ano, vzhledem k tomu, že hybridy nepočítám mezi auta tak mě tato motorizace unikla. 😄
Avatar - Ham.
Ham.
Řeč je o MB-S a tam je 190kW dobrý základ, bohužel zatím i vrchol.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
prve - VADI !!!
druhe - MA !!!, W12 !!!
a uz tu NEDEMAGOGIZUJ !!! 8-s
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
NEKLAM !!!
obchodne typove oznacenie znie Audi A8 Hybrid !!!
...no a vidis, je to sice 4 valec, ale benzin plus elektromotor...uz som Ti to raz pisal !
tak co si slepa alebo to robis naschval ?!?!?!?!?! :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Netřeba to okecávat - pro audi A8 vám základ 150 kW 450 Nm a "normální" 3litr 184 kW ani 4válec 2.0 TFSi NEvadí - a u S-Klasse považujete 190 kW 620 Nm za "dobrý ZÁKLAD"? 😉
PS: A 150 kW a 500 Nm vám vadí.. 😄
PPS: Někomu by naopak mohl chybět V12 - který audi jako jediný z D3 nemá v nabídce (při všem respkektu k novému povedenému 4.0 TFSi - ale je to přece jen "jen" 8mi válec 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..a audi A8 2.0 TFSi 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je to jen otázka času - u BMW už mají (benzínový) R3 s 310ti PS = jednoho dne.. 😉
PS: Evoluci (vývoj) nezastavíš (i když tady je to - spíš "pocitově" - na jednu stranu "škoda" + na ty 3 a 4 válce si budeme muset, myslím POCITově, "zvykat" 😄
Avatar - Ham.
Ham.
To si pleteš Jaguar a Februar. Jaguar žádnou 2.2 v této třídě nepoužívá, pouze 6ti a 8mi válce. Jediný kdo dosud prznil statut luxusní třídy bylo Esko 250CDI. 😄
dave19
Já myslím že ten kd osi koupí S-klasse tak mu na spotřebě až tak záležet nebude
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
hmm, ale akyym...? 😒
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
:yes:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
snad to neobrecis, ale obavam se, ze ctyrvalec pride taky... jen to nim nebude na vystavisti. Ona to ale neni velka pohroma! Jaguar s 2.2 a automatem je prekvapive PORAD Jaguarem... 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Netřeba to okecávat, šestiválec a 190kW je u takto velkého auta dobrý základ a za nepoužití čtyřválce jednoznačně :yes:
Avatar - jozephko
jozephko
Ešte pred pár rokmi sa luxusná trieda držala pri dĺžke okolo hranice 5 metrov. A výrobcovia to zdôvodňovali tým, že dlhšie autá by sa do priemernej nemeckej garáže nezmestili. Ale ako vidieť, Nemci si už svoje garáže asi zväčšili >😁 a tak bude základná verzia Eska rovnako dlhá ako ešte nedávno verzie predĺžené.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
no - az bude po "akci"! A ta je zitra... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
190 kW je "dobrý základ"? Co nabízí A8? 150 a 180 kW? 😄
Vím jak si 190 kW a 620 Nm "pohrává" s ML, to je spíš o "prestiži" než o "nutnosti" + otázkou je kolik V6 Bi-CDi by se prodalo (se u BMW a Audi prodává), jestli by se vývoj vůbec zaplatil (ale souhlasím že když podobnou jednotku mají BMW i audi, tak by neškodila ani v nabídce MB). Mně "soustředění se" MB v oblasti špičkových pohonných jednotek především na benzín mi vůbec NEvadí, právě naopak..
Svět není jen (malá) Evropa a v něm je v LUXUSNÍ třídě stále ještě větší zájem o BENZÍNové V8 či V12
Avatar - Ham.
Ham.
V benzínu je výběr špičkový, v naftě je 190kW u takto velkého auta dobrý základ.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Otázka je proč to (buď) stopli (nebo "pozastavili" či co) - třeba se přes veškerý "mediální humbuk" bi-/tri- turbo jednotky prodávají MÁLO a popravdě ten 190 kW 620 Nm třílitr MB je "těžce v pohodě", víc vskutku NENÍ potřeba..
..a kdo chce "víc", tak porfolio BENZÍNových V8 je "víc než dostatečné" :yes: 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jistě pamatujete i V8 4.0 Tdi 202 kW - co raději "přiškrcený" 8mi válec - ktory ma navyse nielen krajsi zvuk, kulturu chodu, .... ale aj zivotnost - kdeze nieje tak "vykonovo nasponovany" ako motor mensieho objemu, urcite vydrzi dlhsie.. 😄
..nebo můžeme přejít k ještě lepšímu V10 - motor V10 TDi 230 kW jistě ZNÁTE - kdo by chtěl V6 3.0 Bi-Tdi, když v přídi může mít V10 - ktory ma navyse nielel krajsi zvuk, kulturu chodu, ale aj zivotnost - kdeze nieje tak "vykonovo nasponovany" ako motor mensieho objemu, urice vydrzi dlhsie.. 😉
PS: Já nic pro naftovým V8 (ve vozech typu Range Rover) NEmám - proč si s ním ale (zbytečně) zatěžovat příď své A8, když tam navíc mohu mít výkonnější novější a lepší V8 4.0 TFSi, že? 😄
PPS: Evoluci NEzastavíte = chcete do svého vozu vyšší střední V6? Jsem URČITĚ pro - bože ale PROČ s tak malinkým výkonem, když V6 tak s výkonem ODPOVÍDAJÍCÍM době - což je dnes nějakých 180 - 190 kW pro "obyč" naftové 3litry a 215 - 257 kW pro jejich bi-turbo verze a 280 kW pro tri-turbo. Těch ca 150 kW dnes mají běžné 4válce od Citroën přes Kia po ...Volvo (no tam je to zatím R5 2,4 ale už brzy... 😉
novice
Ja mam jen milenku...a diesel >😁 ,proti benzinu nic nemam, moje dalsi auto bude benzin, ale diesel si necham :yes:
-------
Co to máš tak velkého na hlavě?
Tak je v tom diesel :yes: >😁
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Hele kdy bude blog o Supráčích?
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Máš nějaké desinformace. Tohle auto přijde, jen ne jako začátek. Takže sorry, že ti kazim radost, ale do roka je zde 😉
novice
Ze ty mas velky parohy >😁 , neprebral ti nahodou zenskou nekdo s dieslem? 😉 diesel :yes:
_MT_
Tak nástupce Maybachu ještě nepředstavili - mělo by jít o auto velikosti 57. 62 asi nahradí Pullman, který byl v končící generaci těžko dostupný. 250 u něj neočekávám, ale možná Mercedes překvapí.
Avatar - Ham.
Ham.
To ano, ale nástupce Maybachu se snad takového přešlapu nedopustí. 😄
Avatar - Ham.
Ham.
Jj, tam je trochu zaostávání.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Pracovali a pak (pro mne docela překvapivě) vývoj 245 kW V6 Bi-CDi zrušili - a pak prý (mi tu někdo říkal a přiznávám že teď NEvím kdo) že jen "jeden směr" vývoje, že V6 Bi-CDi přece jen BUDE...? 😉
PS: Vím že "číslíčkově" to tak působí, ale jezdila jsem se 190ti kW 620 Nm a jen MÁLOkdo (v reálu) "potřebuje" víc (a kdo chce víc, ať si koupí pořádný V8 benzín :yes: 😄
Avatar - VL4D
VL4D
Naopak. To, že dokážeš s ''chladnou hlavou'' kritizovat model výrobce, který se ti z celé D3 zamlouvá nejvíc, si zaslouží palec nahoru. :yes:
Avatar - VL4D
VL4D
Zákazníci Audi či BMW v drvivej väčšine prípadov nakupujú len ''svoje'' značky.

To, že nejaké S-ko má namiesto budíkov displej, zákazníkov Audi, BMW, neodradí od kúpy ďalšej A8, resp. sedmičky.

Mercedes S je luxusné auto najvyššej triedy, ale luxusné limuzíny sú si vyrovnané a sú výkladnou skriňou technológií, ktoré ich výrobcovia ponúkajú. Drvivá väčšina majiteľov súčasnej A8 pôjde do následujúcej A8, majitelia sedmičky pôjdu do ďalšej sedmičky, a tí, ktorí nič iné ako Mercedes nechcú (príp. majitelia súčasného S), pôjdu so S-ka.

Viem, že to, čo napíšem bude tak trochu prehnané, ale limuzíny najvyššej triedy (hlavne, čo sa týka D3) si ani veľmi nekonkurujú, práve kvôli konzervatívnemu prístupu zákazníkov Audi, BMW či Mercedesu, a hlavne v prípade najvyššieho segmentu F.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
ale jo, obecne se mi libi.
Rozhodne TOHLE je "premie".
😉
Avatar - boost.
boost.
Ujde to... Je možné, že kupé a kabrio dostane ten tříramenný volant, co mají skoro všechny mercedesy. Aspoň jsem to tak viděl na spy fotkách.
_MT_
Je potřeba odlišovat dvě různé věci - výkon a kultivovanost. Dříve byl počet a uspořádání válců mnohem důležitější z hlediska vyváženosti a vibrací. Osobně nemám nic proti tomu, aby základem u podobného auta byl osmiválec. Pak je samozřejmě otázka, jestli má smysl vyrábět tak drahý motor s takovými ztrátami o tak malém výkonu. Pokud máme slabší motory jako ekonomickou volbu, pak dává smysl i snížit počet válců. Když hnacímu řetězci dají aktivní uložení, pěkně poštelují výfuk a kabinu špičkově odhluční (a třeba přihodí aktivní rušení), tak se to dá - minimálně pro ty uvnitř. Otázka je, co z toho 250BT dostane. A jestli by nebylo levnější podladit šestiválec. Audi tyhle hračky nabízí, takže by mohl i MB.
Avatar - boost.
boost.
Hlavně by mohli zapracovat na silnější naftové V6, když V8 před dobou vyřadili z nabídky.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
jo jo, spravna konfigurace pro auta tohodle typu je 5 mist... ale to pate je celem vzad, uprostred mezi prednimi... a sedi tam sekretarka tvari k sefovi.
:-!
_MT_
Uřvaný Talián. Jo, z toho má člověk vlhko v bombarďácích. :😉 Ferrari motory umí, o tom žádná.
jamp
ak sa takto mačkať, tak jedine s predĺženým rázvorom, aby sa dve zmestili aj na kolená 😉
Avatar - vabis
vabis
ano, s následníkem dnešního 250cdi se počítá, označení - 250BlueTec.

ps: se mi líbilo, jak pan Vaculík za danou motorizaci v ML zapřáhl ten 3,5t vlek s dvěma osobáky. Motor se držel statečně - jen po zastavení šlo z chladičů vedro >😒]
-------
Kdo to říká ten to je, ale jsi sám říct >😒] , diesel :no: , tipujem benzín :yes:
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
chlape jedna >😁 , ten google translator Ti robi horsie, nez keby si pisal vo svojom - tipujem anglickom - jazyku...
takto su to len hatlaniny, ktore este k tomu tu v strede Europy, niesu moc popularne :no:
nebudem sa dokrvi zastavat nafty - dieselu - aby si rozumel >😒] ale u nas je to proste tak: vykon dostatocny ( u 4,2 TDi az PREBYTOCNY - podla niektorych testerov >😒] ) , noooo a spotreba? - s tou 4,2 TDi sa bezne jazdi pod 10 l / 100km (prerataj si to na svoje Mpg >😁 )
by the way...: co ta vyhnai z anglicky hovoriacich for, ked sa tu pleties ? >😒] 8-s
-------
Rozumím, diesel vypáda dobrý výkon ale ""VŽDY STOUPÁNÍ NEDOKÁŽE PLNÝ VÝKON KVŮLI ZPOMALOVAČ E😜LOZE VE VÁLCŮ"" . Říkám si dieselový agregáty POUZE silný tah a NE RYCHLOST. Lidé dělají velký parohy. Benzinový motor je univerzální výkon, ale když vyšší hmotnost v TAHU - zřejmé víc otáčky nebo na nížši převodovka stůpnice. Já nerad slyšet ani vidět ""Dieselový motor jsou ohavný"" - velmi vysoký škodlivý zplodin za vypouštění výfuk, další velké baterie, velký startér, .... další celkové zbytečné váha v autě. 😉
s500
tak to jsi mne uklidnil....

myslel jsem si vzdy ze 8valce od MB jsou nejlepsi.. az do doby kdy jsem poridil Maserati... te V8 a jeho zvuku se nyvyrovna jen tak nic
-------
diesel :no:
-------
:yes:
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
ten je uplne jednoduchy😒br /> radsej budem "tolerovat" danej automobilke "priskrteny" 6valec - ktory ma navyse nielen krajsi zvuk, kulturu chodu...ale aj zivotnost - kedze nieje tak "vykonovo nasponovany" ako motor mensieho objemu, urcite vydrzi dlhsie...rozdiel v spotrebe nieje ziaden extrem - cca 0,5-1 liter zakaznik neriesi - riesi to EU >😁 8-s - ale zrovna Medo ma vo svojom portfoliu kopec mensich modelov, ktore tie flotilove CO2 limity znizuju dostatocne na to aby sa nemuseli uchylovat k takymto zvrhlostiam :-!
..ano, aj Audi ma 4valec - v A8, ale je to benzin 2.0 TFSI plus ELEKTROMOTOR - pre mna a 99,9 % nezmyselna kombinacia, ale ked uz -tak uz - papierove CO2 su lepsie, kultura chodu, ta tichost...ale ako hovorim - NIC pre mna :-!
sama dobre vies, ze ako optimum tam povazujem 4,0 TFSi a 4,2 TDi - a ver ze ta naftova V8 ma svoje opodstatnenie ! >😒]
len malo beznych ludi, ktori sa so mnou zviezli testovackou A8 4,2 TDi vedeli bez pohladu na otackomer povedat, ze to spaluje naftu !
jeden moj kamarat to paradne odhalil skor inac : "Ty kokso ! tak takto by ma v tak nizkych otackach benzin do sedacky nezatlacil" >😒] - zneli jeho slova uznania :yes:
Avatar - lejbl
lejbl
f. capitalist language :-!
pís 😉
s500
novy mit 15 nebude... pokud jezdis dle predpisu a nejezdis brzda plyn klidne se dostanes na 10.5
s500
mam S500 kde je pet mist, ale sedet na nouzovem 5 miste je ze trest... nikdo z deti tam nechce sedet a z donuceni se stridaji pri pouzich 😄
s500
to bych rad vedel jakou reci kmene pises... 😄 >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - lejbl
lejbl
tak este raz.

dizajn: - neriesim, a8,7er,S - nieje vela krajsich aut ( az na to audi , sorry je krasne ale ked z dialky vravim frajerke, aha pekna a4 a nakoniec je to a8 je trosku shame..), nove MB su krasne aj stare aj velmi stare...

technologic: - taketo vylevy odporucam pri sledovani priameho prenosu slovenskeho hokejove timu, means - "audi a bmw budu opat len z dialky pozerat na S-ko ako doteraz" , ta dialka moze ist aj do zapornych cisel...
- ako iste vies, kazdy nasledujuci release noveho modelu prinasa nove technologicke features.
- are we still talking about a car ? ( iDrive, HUD....)

selling: - tvoja oblubena tema, pre mna je to B.L.U.D or H.O.A.X - nekomentujem. ale rozumies..

Engine: - velmi silno pochybujem o rozdiele co by uz len tried v tomto segmente, sedadla mam rad ale radsej mam rad that f. feeling, a v tejto triede proste nemozes povedat povedat vetu typu "nie je velmi o com spekulovat"., za 3 a viac mega si clovek vybera a tu je rozdiel maly.

P.S. - som iba obycajny niemand, ale vetu : akurat ta dialka bude este vacsia, ovela vacsia : ked som nikdy nejazdil koraby ako A8, 7e, S , by som nikdy nevypustil z huby ....

personal : design - BMW> bocny profil , neprekonatelny uz par dekad....
: spolahlivost : sorry neviem :->
: engine : who f. cares .... all 3 ( cez 400k ) su proste mega...
: MB - mnichov zatial pre mna najcistesi ( chapem MB ako lux. vozidlo a tak aj vyzera a nema konkurenciu, audi je monolit, krasny pevny ale nieco chyba...) , kratky zadok, RWD, interier (sorry MB. union,) n.f.w. ,

PPS: ci uz je to A8, S alebo 7r , nepohrdol by som ziadnym. ak by som si mal vybrat , tak je to 7 . samozrejme M5 😄. ,, kiezby chlapci z mnichova si vzali za priklad radu CL 😄,,,,take 7 coupe by nebolo na SKODU.. i bet,,

ola 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To není úplně přesné - já bych si do S-Klasse (tedy do jeho Coupe verze) hlavně URČITĚ koupila silnější motor
PS: Já se zase "cudujem" že i dnes někdo "chválí" a obhajuje V6 3.0 s tak malým výkonem. Jezdila jsem s V6 3.0 CDi 190 kW/620 Nm a určitě bych mu NEchtěla snižovat výkon na 150 kW a 450 Nm (když na to už ROKY u VŠECH výrobců stačí 4válce..
PPS: Tohle tady bylo "odvždy" - vždy přišla doba kdy výkon který dříve dával víceválec od nějaké doby no problem zvládal méněválec - proč se "zaseknout" zrovna u 150 kW a V6? 😉
NEmusíme se "dostávat do křížku" - tohle je prostě MŮJ pohled na věc (jestli chcete ještě "upřesnit" váš - NO PROBLEM 😄
_MT_
Jak mám rád pohodlí, podobné mačkání snad nikomu nevadí. 😉
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
zrovna Ty - milovnicka hudby - by si mala vediet rozlisit zvuk "podladeneho" 6valca, od radoveho 4valca 8-s
...preto sa cudujem ze si ten 4valec zastavas...ale Tvoja vec :-!
nechajme to tak, lebo zase by sme sa dostali do "krizku" >😒]
-------
Také dík, ale nechci mít hospodářský náklady (Dražší servis a údržba, větší riziko diesel poruch drahých částí) 😉

Diskutabilní výhodou je, že diesel se stále dá všelijakými cestičkami "sehnat". Zde je na místě upozornění, že moderní dieselové motory mají velmi citlivý vstřikovací systém s DPF, a takový zháňači, který nejednou čepují diesel z neověřených zdrojů, si mohou "vydělat" sto tisíc Kč na pozdější opravě.

Většina moderních turbodieselových motorů vydrží zhruba do několík kilometrů bez závažnější závady, i při nešetrném zacházení. Drobné závady začnou vyskakovat teprve po překročení této hranice a jejich přehlédnutí může krutě vymstít, protože ve většině případů to vede ke vzniku velkých skrytých závad, které nastanou najednou a jejich oprava může jít do sto tisíců Kč. Taková vozidla navenek vypadají dobře, ale pod kapotou se skrývá několikatisícové zrada 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Proč by pro 150 kW a 500 Nm používali (na dnešní dobu) dost PODladěný V6, když už tolik let pro podobný výkon mají 4 válec (tak jako VŠICHNI ostatní..
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: 😄
Anonym2811
Topere, topere...
[odkaz] nebo mi chceš tvrdit, že k těmhle by ses nepřidal, aby se nemusely mačkat ? 😉 Já bych šel. A je mi úplně putna, jestli by to nebyl pěkný pohled... :-!

Pokud jsou tvé preference jiné, tak si tam samozřejmě doplň třeba Lochnesskou příšeru... :yes:
Avatar - Snooob
Snooob
Presne tak!
Iba sme priateľsky debatovali o tvojich klamstvách a ukradnutých fotkách!!

PS. Môžeš si byť istý, že MB S jazdí perfektne!
Adam Novák
Dík, nechci mít spotřebu 15 litrů 😉
_MT_
Tím kovovým obloukem ve věnci si nejsem jist, ale jinak se mi takhle na fotce celkem líbí.
_MT_
Řekl bych, že časem přijde. V této třídě se typicky začíná prestižnějšími motorizacemi (ale ne vrcholnými). Něco o tom výkonu určitě nabídnou a pochybuji, že to bude šestiválec.
esenbe
Ps.: S tím volantem si vážně dělají doufám pr .... to jsem přehlídl. V avantgardním citroenu prosím, ale proč tady ! Je to fakt katastrofa 😒
_MT_
Středový tunel je tam v každém případě. Stejně jako v jiných vozech této koncepce - včetně S-klasse.
esenbe
Nechci bejt hnidopich a asi dostanu zase naloženo větami typu ( ,, kdyby ti ho někdo dal tak neohrneš nos, nebo kdyby sis ho mohl dovolit apod. ) , ale mě se prostě nelíbí. Pryč jsou čisté linky a decentní elegance. V D3 je to v poslední generaci vlajkových lodí vůbec celkem bída. Audi je nevýrazné a uniformní, BMW i když nejlepší z trojce pořád něco chybí a mercedes opravdu hrůza jak interiér tak exteriér. A to z D3 mám právě MB nejradši.

Pro vítezě tak musím jít do čín... ehm anglické stáje.

[odkaz]

Urozený původ, čisté linie, dizajnové odlišení od spodních modelů, čistý a přehledný interiér.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
audi a bmw nemaju sancu ani zareagovat.... mercedes ich uplne odrovnal... S-ko pride s viacerymi verziami karoserie.... totalne zadupe bmw a audi .... tesim sa :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ta kto by som chcel vidiet troch vzadu ako sa tlacia 😉 .. to by neobl pekny pohlad

v tom druhom pripade si nohy stredny 5ty pasazier polozi asi na stredovy tunel ktory je medzi sedadlami >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a ty si myslis ze auta sa budu predlzovat donekonecna? ( zvlast 5metrove limuziny )... to by za par rokov mal medak triedy S vyse 6 metrov...

inak nove S-ko bude mat 7 verzii... bude aj kabrio aj kupe a aj predlzena verzia ak sa ti toto klasicke zda byt male 😉
esenbe
Jaké špatné ohlasy ... jenom jsme si tě přátelsky dobírali 😉
Avatar - Fajny
Fajny
Pro tvou informaci jezdí parádně, recenzi jsem pro špatné ohlasy odstranil... 😄
-------
Také NE, ale to je fuj Diesel :no: , tak mi lepší je 8V S 500 😉
Avatar - Snooob
Snooob
Ale, koho to tu máme? Podvodníka!
Čo sa stalo s tvojou recenziou na "tvojho" mergla? >😁
Avatar - boost.
boost.
Vsadím se, že jednoho krásného dne přijde. 😐
Avatar - white label
white label
Doufám, že mezi nimi opět nebude dieselový R4 (a méně). 8-s ;-\
_MT_
Nechval dne před večerem. Časem určitě přibudou další motorizace. 😉
ridlley
Wow :yes😒br />
Tak latka v luxusnej triede bude tymto modelom nastavena poriadne vysoko!!
Vlastne sa z tohoto modelu moze stat este vlastna katagoria, ktora bude nad tou luxusnou.
Som zvedavy ako sa s tym popasuju audi a hlavne bmw
komurkovej_diesel
Souhlas. Zůstává dořešit jestli se náhodou v pětimístné verzi lépe nesouloží, takže by asi pořád dávala smysl.
Obrovský trh pro tahle auta je v Číně. S, A8 nebo BMW 7 tam není vůbec žádná zvláštnost. Určitě v každém nesedí řidič. Mají je šéfové firem a vozí v nich početnou rodinu (manželku, jedno dítě a babičku s dědou). Myslím, že na tom trhu by pouze se 4 místnou verzí neuspěli.
Avatar - Ham.
Ham.
v podobě vypuštění nedůstojného čtyřválce 250CDI :yes:
Adam Novák
Ne, lepší je S 350 bluetec 😉
_MT_
Přijít by měla ještě delší verze. Nemyslím Pullman, ale něco kolem 5,5 metru. Doufám, že bude v nabídce nějaká objemnější nádrž, 80 opravdu není nic moc. 100 zní o poznání lépe. 😉 Ohledně prolisu souhlasím, nemusím ho ani na CLA.
Avatar - Ozzman
Ozzman
:yes:
Xawier
:yes:
sir
Jde videt, ze je to mimo tvou ligu...ostatne jako vse.

Hodne lidi ma tohle auto jako rodinne....budes se divit..ale i takovy existuji.

Proste chcou jen velke bezpecne a muzou si ho dovolit, tudiz ridi ho a vzadu maji deti a obcas se hodi prevest s detmi napr i tchyni atd.....

..obcas omezenost lidi je nekonecna 😄 ..to co neznam..nikdy jsem nevidel...jako kdyby nesmelo ani existovat 😄
Xawier
>😁
Xawier
...rozměry současné "S classe" cucali z prstu, nebo ten článek psala paní uklízečka? 😄

Současná třída S má výšku 1479 mm!!! Nová třída S tedy bude o 17 mm vyšší! Dále již současná třída S má rozvor 3035 mm! Nová tedy bude mít rozvor naprosto stejný!!! >😁

Osobně jsem tedy čekal, že novinka povyroste víc. Obzvlášť, pokud měla údajně zamířit do rajónu Maybachu...
Avatar - vabis
vabis
Pěkné pěkné (až na horní svažující se prolis zejména v oblasti zadních dveří) ale rozměrově jsem to čekal trošku lepší. Když už Maybach nebude. Ono skoro stejně jako mé první esko, před rovnými 20 lety. d/š/v-rozvor
w140L 5213/1886/1495 - 3140
w222L 5246/1899/1496 - 3165
Uvidíme jak se zvednul komfort jízdy, protože současná w221 jakkoli je fajn, tak o mnoho pohodlnější, než hnijící w220 není. Nádrž jen 80L, hmmm hlavní budou asi ty elektronické systémy. Když já oceňuji spíš ten kvalitní HW. Ale 700 Nm, ňuf ňuf.
Avatar - Hombre_71
Hombre_71
...tady opravdu není o čem :yes:
Avatar - Meisten
Meisten
Ta ***ka je libová. Ale na tom interieru mi něco nesedí. Je takovej přeplácanej 😉
Anonym2811
Toppere, toppere...
[odkaz]

[odkaz] P.S: Podle popisku u obrázku je to dokonce EWB verze Ghostu. 😉
_MT_
Mně to přijde úsměvné, protože tahle auta jsou o komfortu a vzhledem k cenovce člověk neočekává mnoho kompromisů - tak proč páté místo, které je spíš za trest? Čtyřmístné provedení typicky přináší individuálně nastavitelná sedadla. Pevná opěrka umožňuje lepší zabudování lednice, stolků a podobných vychytávek. Lavice bývá v základu proto, že je levnější.

Naprosto chápu, že možnost vzít jednoho člověka navíc v případě nutnosti je přitažlivá. Ale mně to za to nestojí. Jo, když budu plánovat jezdit sám a řídit si to auto sám, tak se s klidem na příplatky vzadu vykašlu. 😄 A když půjde o opravdovou nouzi, tak určitě nepohrdne ani kufrem. >😁 Na nějaká sedadla v takové situaci asi budeme kašlat.

U sedanů je možnost pěti míst běžná. U kupé a kabrioletů tomu tak být nemusí. Když se nějaké auto tváří jako čtyř-/ pětidveřové kupé, tak je třeba počítat s tou možností, že bude mít jen čtyři místa. Jak se zdá, minimálně zákazníci Audi pět míst chtějí - Sportbacky A5 i A7 šly na trh jen ve čtyřmístném provedení s tím, že v případě zájmu bude i pětimístné - voila, obě auta dnes mají možnost třímístné zadní lavice. Komické mi přijde řešení 6GC. Doteď nechápu člověka, který ho vymyslel.
_MT_
I Phantom má v základu pět míst.
Avatar - Fajny
Fajny
Perfektní auto, paráda - mergl je prostě král a BMW a Audi si může svůj přeplácaný interier strčit za klobouk! :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
To nouzové páté sedadlo se někdy hodí 😄 Ale je fakt, že nejezdím limuzínou.. tam bych to taky neřešil >😁 Jen mne to prostě zajímalo, jelikož je to poslední dobou trend >😁
_MT_
Čtyřmístný interiér bude příplatkový (a možná jen pro prodlouženou verzi, ale je možné, že mají ještě jiné čtyřmístné provedení i pro krátkou), což je standard. Mně osobně zase uniká smysl pětimístných interiérů. 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Díky za vysvětlení :yes: Přehlédl jsem to 😊
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
myslis ze Rolls je tiez pre 5 ludi? [odkaz] no asi tazko 😉 , kto hlada 5 miestne auto pojde skor do MPVeciek... prioritou luxusnych aut je poskytnut maximalny komfort 4 cestujucim.....

no a bohati manazeri jazdiaci na rokovania sa tiez vzadu traja tlacit nebudu aj keby ze to bolo 5miestne auto ze? To by bola ostuda 3 vzadu
cuisine
tiskové oddělení MB asi z tohoto nemá moc radost, ale tohle vypadá hodně dobře. za mě palec nahoru. když auto této kategorie, tak není nad čím váhat :yes: za mě palec nahoru. ať se mu daří a majitelé jsou s ním spokojení
honzamo
Jako vždy bude možnost výběru mezi 4mi a 5ti místy. Je to vidět na fotce č 16, kde je zobrazena 5ti místná verze.
-------
Tak BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: :yes: :yes: přeplňovaný benzinový osmiválec S 500 :yes: , diesel :no:
Adam Novák
Zatím to vypadá, že přichází nový třídní král. BRAVO MERCEDES-BENZ!!! :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jestli to z fotek chápu, má být interiér pouze pro 4 lidi? Odpusťte mou neznalost, jelikož poslední Sklase s kterým sem jel bylo z roku 1980 >😁 A tam bylo ještě míst 5. Má to i dnešní Sklasse?. Trochu nechápu tento trend.. dobře, ještě u vozů jako je Passat CC, nebo X6.

Vím, že mi teď napíšete, že ten kdo si auto koupí v tom stejne v 5ti nejezdí 😄 Ptám se jen informativně 😄
Avatar - chup44
chup44
Podla fotiek to vyzerá na maximálny luxus ale to bola vždy priorita S-ka. Exteriér ide opäť po vzore Áčka a interiér to je fakt bomba ! Hlavne tie veľké dva dispjele,sedadlá vzadu by sa dali nazvať skôr kreslá 😄 Jediná vec čo mi tam nejak nesedí je ten volant ale naživo to môže byť inak,osobne by som dal štvor alebo troj ramenný 😄 Inak za 1 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
opat jasny kral 😉 :yes: .... nie je velmi o com spekulovat.... audi a bmw budu opat len z dialky pozerat na S-ko ako doteraz... akurat ta dialka bude este vacsia, ovela vacsia :yes:
Avatar - Aladeen
Aladeen
Je to proste prvotriedny výrobok :yes: