Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A4 Avant 2.0 TDI vs. BMW 318d Touring vs. Mercedes-Benz C 200 CDI Kombi

Úsporně, ale ne škudlivě: kdo je nejlepší?
Zpět na článek
15. 5. 2013 10:46
Re: jasno
Objektivně je 3er uvnitř větší, než se zdá zvenku, to bylo docela příjemné překvapení.
Avatar - Crosandra
15. 5. 2013 10:07
Re: Fakty
Do vašej pozornosti:
A4 1,8 TFSI 6-st. cena 23.000.-€
Škoda Octavia 1,8 TFSI cena 21.890.-€ (asi k tomu dostanete zlatú investičnú tehlu grátis)
BMW 320i cena 33.200.-€ - upozorňujem - rozdiel v brzdnej dráhe zo 100 km/h na 0 je oproti A4 cca +7 metrov!!!! tzn. avetko už dávno stojí jak prikované a bavoráčik "roluje všetko pred sebou" ešte ďalších 7 metrov !!! :-! :no:
Takže k cene bavoráku si pripočítajte ešte následky správnej voľby auta ......
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2013 22:13
Re: Jednoduchá volba
Proč na 1. místo model který srovnávací testy PROHRÁ(vá)L? :-|
PS: Já na prvním místě (nový) Lexus IS ;-)
PPS: Jinak z D3 = BMW 3 - MB C - a pak ta INGOLSTADTská předokolka :-)
Avatar - nardoxx
14. 5. 2013 21:12
Re: Jednoduchá volba
já audi a4 - bmw 3 - dlho dlho nič, potom mercedes C
14. 5. 2013 15:49
sedadlá
Ja len jednu vec...
Tvrdiť o BMW, že základné sedasdlá sú komfortné je jednoducho klamstvo... Základné sedadlá v trojke sú oveľa horšie, ako napr. v toľko omieľanom Mondeu....
Avatar - Mrakoplas
14. 5. 2013 13:29
Re: MILÍ DISKUTÉŘI...
Na rozdíl od výše reagujících považuji tvůj příspěvek za ironii... tedy doufám, že to je ironie, jinak by to bylo smutné. :-)
14. 5. 2013 09:18
Re: MILÍ DISKUTÉŘI...
Především se tu povětšinou baví lidé, kteří o autech něco ví, ty Adame jsi u mě trochu mimo rozlišovací schopnost. ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2013 02:49
Re: Jednoduchá volba
Nebylo dříve R6 3.0sd (později 35d zvané) bi-turbo?
Motor V10 5.0 svým způsobem "bombastický" rozhodně byl, ale jak (shodou okolností zrovna dnes) na jiném místě píše MT, už v době zrození měl víc problémů než "bylo zdrávo" a jeho výkon byl vlastně také VELMI RYCHLE "překonán"/nezajímavý, na tak velkou těžkou složitou draou pohonnou jednotku..
Avatar - guze
14. 5. 2013 01:20
Re: Jednoduchá volba
Inu musím, říct že 137tkm na V10 TDI, absloutně nelituji a přestože ten motor nebyl úplně dokonalý (v té době to byl pan Nafta, teda co jsem řídil cca 2009-2012) a dokážu říct, že právě V10 TDI odstartovalo hon za výkonnými turbodiesly......ať je koncern jakej je, nejezdím v koncernu. tohle byla bomba :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2013 21:32
Re: MILÍ DISKUTÉŘI...
Milý Adame - (letí vám to) zítra 22:30 Londýn - Dubai - Peking - Pchjöngjang
PS: A zkuste tam (v tom báááájnééém komunismu) "necípnout hlady" ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2013 21:30
Re: Jednoduchá volba
Manuální řazení je už trochu NEsmysl - když BMW ke všem svým vozům (krom sportovních M3, M5) nabízí nejlepší převodovku světa, automat ZF8HP :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2013 21:28
Re: Jednoduchá volba
Proč "nechápete"? Jsou to POVEDENÉ pohonné jednotky. Já zas NEchápu kdo si koupí vyšší střední s výkonem 150 kW (to i má C5 o generaci zpět měla vyšší výkon! :-)
Kdo se spokojí v dnešní době v "prestižní" kategorii s malým výkonem je to JEHO problém - jinak motory 2.2 HDi 150 kW, 250 CDi 150 kW a další podobné jsou (třeba pro střední třídu) SUPER pohony a vývoj nejde zastavit, proboha PROČ se "zastavit" zrovna na výkonu 150 kW protože JEDEN jediný z velkých výrobců aut nemá odpovídající 4válec, rsp. nějak se mu "nepovedl"
Zrovnatak V8 nahradily V12 a 6tiválce nahrazují V8 atd. je to NORMÁLNÍ běh (dějin ;-)
Dnes už jsou hotové 3válce o výkonu přes 300 PS, přitom na silnicích asi ještě lze potkat vůz který na podobný výkon potřebuje V8. Mám RÁDA více válců, ale s ODPOVÍDAJÍCÍM výkonem - a ty jsou k dispozici i dnes..
..nebo byste dnes chtěl (vůbec ne staré, po silnicích jistě ještě normálně jezdí) V8 4.0 TDi 202 kW? Nebo V10 5.0 TDi 230 kW (když je dokonce už i od stejného výrobce V6 3.0 230 kW? :-)
13. 5. 2013 21:03
Re: Jednoduchá volba
Sice PSD nemá nic společného s tradiční konstrukcí CVT, ale je to CVT (umí plynule měnit převodový poměr) a v tomhle ohledu se chová stejně jako CVT.
13. 5. 2013 20:44
Re: Jednoduchá volba
"Jejich" 4x4 je Haldex 4. Do určité (relativně malé) míry je to Saab 9-3.
13. 5. 2013 17:44
Re: Jednoduchá volba
Něpíšu kraviny :-) nikdo jiný se na další srovnání neptal, tak přeci nebudu vyjmenovavat čím jsem jezdil a čím ne :-) to by byl dlouhý předlouhý seznam;) a z posledního roku opravdu zajimavé novinky od Ferrari :-)

Tak dej pokoj a neurazej a vyjadruj se vecne a ber to tak, ze kazdy ma pravo na svuj nazor, ktery vychazi z jeho zkusenosti a z toho co mu sedi/nesedi libi /nelibi :-)

To ale neumis ze ;)

A dle tveho seznamu..jsi asi zas jezdil jen s bmw >:D tim padem..logicky..je to jedine znas a nej nej nej >:D pro tebe ;)
13. 5. 2013 17:30
Re: MILÍ DISKUTÉŘI...
Především se baví o střední třídě ;-)
Avatar - CHerokee
13. 5. 2013 17:17
Re: MILÍ DISKUTÉŘI...
>:D tady se baví o premiové třídě... ne o vozech s vlečenou zadní nápravou...
13. 5. 2013 17:11
MILÍ DISKUTÉŘI...
...nebudeme tady přece ze sebe s prominutím dělat voly, a koupíme [odkaz] se skvělou výbavou za fantastickou cenu 557 800 KČ (21 582 €) - BRAVWO ŠKODA!!! :yes: :yes: :yes: :yes:
P.S. Z těchto vozů je jasná volba Audi ;-)
Avatar - CHerokee
13. 5. 2013 16:23
Re: Jednoduchá volba
Já - BMW 3 - MB C - Audi A4

... dokud nebude nová třída C (otázka necelého roku...)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 5. 2013 16:23
Re: Jednoduchá volba
a) jazdil s hybridom od Toyoty?
b) ich hybridy nemaju CVT, ale eCVT - dost zasadny konstrukcny rozdiel.
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 15:35
Re: Jednoduchá volba
Když víš, tak nepiš kraviny, 3er je uvnitř z D3 největší a podvozek má nejkomfortnější, a tohle jsem od tebe nikde nečetl, jen obecné hodnocení malých a tvrdých aut, které je podloženo, jak píšeš, zkušeností se 118d a dýzlovým céčkem, co jsi jel nebo nejel, píšeš ty sám.

Jezdím vším, co mi přijde pod ruku, k tomu, aby člověk mohl srovnávat je to nutné, vlastní auto ke srovnávání nestačí. Co se F30 týká, jel jsem 328i, 335i, 320d, testovanou 318d v sedanu jsem jezdil zhruba týden.
13. 5. 2013 15:25
Re: Jednoduchá volba
Ja jel 3er minule generace pomerne casto, měl ji jeden obchodní partner.. a 3er nove generace pomerne kratce...tak ze posun tam je..to vim.

Ze ty si vzdycky vymyslis co jsem jel a nejel....a vis to nejlepe >:D Bravo....btw za posledni rok jsem jel toho pomerne i od Ferrari..a nikde to tu netroubim a muzu porovnavat :-)

Za to kdyz tebe jsem se zeptal co jezdis...tak radeji..hloupe mlcis..a nebo si jen dokola obhajujes..jak prave tve auto...nejaka stara rozpadla 3jka..je to nej hej hej >:D

btw píšeše jako GTI...urazlive...a tak jako jen tvuj nazor by byl ten pravy :)) proste o * ;)
13. 5. 2013 15:21
Re: Jednoduchá volba
Jj jen ty tvoje plakátové kecy...a v ruce s rukou plnou tramvajových jízdenek, že ;) nic víc nic míň :-)
13. 5. 2013 15:19
Re: Jednoduchá volba
A jo..došly argumenty co :-) převracení ti nevyšlo...tak zkusíš něco jiného?

Máš pravdu..aspoň jednou..je to nuda :no:
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 14:57
Re: Jednoduchá volba
Já mám žebřiňák zažitý jako něco velkého neohrabaného, na nekomfort bych použil spíš ten kostitřas, ale ok, tohle nedorozumění můžeme příčist na vrub zmatení pojmů.

Co jsem načetl? Mondeo? Nebo snad 3er? Nenech se vysmát. Až se tou trojkou svezeš, přijď podebatovat, mluvit o ní na základě 118d předchozí generace fakt nemá smysl.
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 14:49
Re: Jednoduchá volba
Klička tyčka... už je to nuda. :-!
13. 5. 2013 14:45
Re: Jednoduchá volba
a na co reagujes? na to ze jsem to popsal kompletne...ze je to otazka...zdali to stoji za to, kdyz se rozdily v kvalite jizdy priblizuji ..kdez to ceny a rozmery ne...? :))) je to jen otazka kdo co chce..

a ten konec...hlavne pocit ..znacky...proc myslis ze je tam smajl...nekterym staci jen to...a je pro ne rozhodnuto...nekterym nestaci ani to :-) a pro nektere je to maly plusovy bod :-)
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 14:43
Re: Jednoduchá volba
Ano, já jsem mazdu 6 jel, a shodou okolností zrovna jen variantu s dýzlem a v kombi. Na tom co říkám, nemusím nic měnit, o "premiovém nádechu" mazdy tu už debata byla, žádný tam není, a jízdní vlastnosti, ona pověstná agilita předchozích generací je pryč, tedy jízdní vlastnosti jsou na úrovni toho lepšího z mainstreamu, stačí na starce typu passatu nebo mondea, a ani ty nijak nedeklasuje, ale F30 je jinde. Z toho, co píšeš, plyne, žes ji nejel, co se designu týká, nebudu tu tvou poznámku rozebírat, myslím, že to, že se neorientuješ, jsi tu dnes předvedl už dost i bez tématu design. ;-)
13. 5. 2013 14:42
Re: Jednoduchá volba
Já ji povodil jen par dnu (6) po okreskach...pomerne rozbitych...a byl jsem prekvapen jak to jede..pravda vrcholna verze...a ten jejich 4x4 neni marny...dost tomu pomahal, adaptivni tlumice taky dobre...vse sedelo jak melo.

ale opravdu nez se to rozjelo....ta hmotnost...navic diesl a automat (klasicky) no hruza....potom kdyz clovek jezdi casto s dvojspojkou a temer neslysitelnym benzinem...

K Bmw bych to prirovnal vnitrni prostornosti....agilitou ne...je tam ta hmotnost citit vsude.
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 14:38
Re: Jednoduchá volba
Tohle je to, na co od začátku reaguju:

"Otazka je....stoji ta premie za to? :-) Je to male..hlucne...ani ne tak dobre utlumene a ani taak pohodlne jako nepremie ve stredni tride :-/

Jen je to drahsi....a to o dost...

Samozrejme je tu moznost volby...silnejsich motoru oproti nepremii.....lepsich technologii...lepsi vybavy.....obcas i lepsich materialu v interieru

a hlavne ten pocit....znacky >:D "
13. 5. 2013 14:36
Re: Jednoduchá volba
Zebrinak - to se pouziva kdyz auto neumi prekonavat nerovnosti ne?;) a v tom bych rekl, ze je Mondeo prave hodne dobre...jak pri sve dynamice jizdy, umi i filtriovat...zaroven byt komfortni a zaroven rychly.

Btw...stejnak kecas jen to co jsi nekde nacetl a neprojel jsi to ;)

a ano.. Mondeo je vetsi..proto je z toho jiny pocit :) da se pak prirovnat nadnesene k BMW 5

To uz muzu porovnat Focuse s BMW 3 ..byt je to trosk ujete :D
13. 5. 2013 14:28
Re: Jednoduchá volba
Tak naposled :-) nic jsem o kupovani dle "pocitu ze značky" nenapsal ani jsem neuvedl, že je to jediný důvod..ale můůůže být jedn z moho...tak laskavě nepřekrucuj..jsi jak ženská :-)

O opět..není to tak extrémní rozdíl jak pořád tvrdíš...zkusil si mazdu 6? :-)

A jak jsi sam psal..nejde vzdy jen o jendu vlastnost....je o soubor vseho..tak ze co ten hluk a vibrace od motoru....co ten aerodynamicky hluk v jinych testech? a porad..co do komfortu jizdy na rozbitych silnicich to neni zadny zazrak.....

Jinak v souladu vseho ..nebyt to tak drahe a male...tak to nema v souuuboru vsech vlastnosti asi konkurenci :-) a toorpavdu asi...protoze nic neni jednoznacne..staci si rict, ze designove vypada, jako kdyby tomu autu nekdo slapl na kapotu :-)
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 14:20
Re: Jednoduchá volba
No, já mám z insignie přesně opačný pocit, v pomalých rychlostech to auto působí velmi kulturně, kvalita jízdy i na velkých kolech o.k., jakmile na ni ale zatlačíš, tak se začne jízdně "rozpadat", blbě vyvážené řízení, podvozek po dvou hrbech nestíhá, přenos váhy ze strany na stranu katastrofa, jinak řečeno, tohle auto možná patří do stejné třídy jako 3er, mluvíme-li ale o jízdě, pak Insignii a 3er nemůžu dát do jedné věty.
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 14:15
Re: Jednoduchá volba
Paks nejel F30, viz. níže.
Mondeo, jakkoliv třídní supersport, působí jízdně proti F30 jako velké neohrabané auto, proto žebřiňák.
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 14:13
Re: Jednoduchá volba
Ano, tvůj pohled na věc, to ohodnocení kupců premie, kteří si ji kupují, protože "hlavně pocit značky" ha, ha, vypovídá právě a jen o tvém snobismu, takto totiž auto vybírá snob, a uvažuješ-li tak, pak logicky sám snobem jsi.

Možná jsi jezdil se 118d, ale píšeš-li o nekvalitní jízdě, pak jsi zcela jistě nejel tu, zde testovanou, 318d, mezigenerační posun v kvalitě jízdy mezi E90 a F30 je obrovský, to auto je agiliní jako žádné jiné ve střední a k tomu přidalo komfort, na podvozek F30 se dívá z dálky i to céčko, které to E90ce dávalo sežrat. V F30 si kupuješ premii, jedno s jakým motorem, to auto si tohle označení svým projevem zaslouží ve srovnání s čímkoliv z mainstreamu.
13. 5. 2013 13:53
Re: Jednoduchá volba
v tom pripade ..nevim prco by proti BMW3er melo byt Mondeo zebrinak :)) Jel jsem oboje...ale muze to byt dane stejnym rozdilem vnimani jizdy jako je syubjektivni vnimani designu atd..nekomu se libi tam to ..nekomu onoho :-)

ale BMW 3er na runflatech z vyroby....je kostitras..alias zebrinak :-)
13. 5. 2013 13:51
Re: Jednoduchá volba
jj Insignie je hrozne mala vevnitr....mel jsem ji tyden na testy...s 2,0 dieslem 4x4 v automatu a nesmyslne 20tipalcove kola o rozmeru 245m....se to melo problem rozjet (nadnesene)....ale kdyz uz to jelo....tak se dala pekne vodit zatackama....a po rozbitych okreskch..tlumeni vsechna cest.
13. 5. 2013 13:46
Re: Jednoduchá volba
Ale prldjas...v tesu jsou diesly...tak se bavime o dieslech...:)

V profilu jsem myslel recenzi v garazi.

A porovnavam kvalitu jizdi....celkove....a jedno jestli jezdis Audi s predokolkou nebo Mercedes a Bmw se zadokolkou...

Proste ta kvalita tam posledni dobou neni...neco jineho je A6 a BMW 5 a MB E...tam uz ano...ale stredni..a hluk nejen od motoru..ale i od aerodynamiky atd....tvrdost (nejen u BMW a jejich skvele runflaty) atd. je nic moc :-) opet ve srovnani s tema nejlepsima z nepremie.

Natoz mluvit o tom...ze je ten rozdil velky :)) ve prospech premie ..vtip :-) Pokud neberu v potaz vrcholove verze..MkoveAmgeckove Rskove atd..

Projed si to na dlouhych trati....na nekvalitnich cestach v CR a pochopis...

Zadne shrnuti o pocitu ze znacky nebylo...jen ze je to dalsi z moznosti proc premii....kult znacky...za dalsi jsem zminoval moznosti individualni priplatkove vybavy..a moznosti silnejsich motoru...to samozrejme ano :-)

A pokud neviš kde se používá slovo snobismu a proč..tak ho nepoužívej ;)
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 13:40
Re: Jednoduchá volba
Mělo tam být 318d, pochopitelně.
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 13:39
Re: Jednoduchá volba
Ano, mondeo je hangár, insignia je naopak ukázka mrhání rozměry.
13. 5. 2013 13:27
Re: Jednoduchá volba
to věřím, a právě to mě u premii mrzí...chapu premii stredni jako pro dva + dva (dospěli plus deti) a nebo pro manazery co jezdi sami...no problem :-)

Napr Mercedes C ...jsel jsem vzadu ve 3 a jako sardinka...i ve dvou v zadu to je katastrofa...navic tvrde..a hlucne :-/ ..a interier pred FL me taky zklamal.....jinak jizdni dojmy (mimo tu tvrdost ahlucnost) paradni.
Avatar - Ozzman
13. 5. 2013 13:23
Re: Jednoduchá volba
No, Insignii sem nejel, ale třeba ten jak si řikal supersport středního mainstreamu má proti BMW 3 ve všech prostorových směrech navrch >:D Jinak :yes:
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 13:18
Re: jasno
Objektivně je 3er uvnitř podstatně větší, zásadní je rozdíl v použitelnosti zadních sedadel.
Avatar - Ozzman
13. 5. 2013 13:15
Re: Jednoduchá volba
Já seděl v zadu v 116i předchozí generace ve 3 lidech >:D To byla fakt "paráda" ,ale na tohle to auto opravdu není >:D
Avatar - Magister
13. 5. 2013 13:05
Re: jasno
Já bych řekl, že BMW má subjektivně vevnitř nejméně místa. A taky bych počkal na nové Céčko.
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 13:00
Re: jasno
Určitě, minimálně než přijde nové céčko.
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 12:58
Re: Jednoduchá volba
V 520d je to s manuálem stejně na pytel jako v 320d, prostě auto mírně vibruje a šaltpáka se třepe jako ratlík, automat je z mého pohledu nezbytný, dokáže vibrace (auta) eliminovat, navíc má odstupňované kvalty více nakrátko a zejména při městském pojíždění je pak zvukový projev motoru příjemnější, víc to odpovídá premii. Ale jak říkáš, je to pořád kompromis, jakkoliv ne z hlediska dynamiky a spotřeby.
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 12:53
Re: Jednoduchá volba
Zobecňovals, tak jsi dostal patřičnou odpověď, ty mondeo. Kdybys napsal, že C220cdi je hlučný, souhlasil bych.

V kvalitě jízdy je rozdíl možná stále menší, proč ne, ale kvalita jízdy je jen jednou částí z jízdních vlastností, rozdíl v řízení céčka nebo 3er je i ve srovnání s tím lepším z mainstreamu prostě velký, jednak daný rozměry, jednak koncepcí a naladěním. Jinými slovy, tvé shrnutí, že jde hlavně o pocit značky, je pitomost, možná to tak máš ty, což vypovídá max. o tvém snobismu a jako řidiči ti to také moc nelichotí, obecně to ale neplatí. ;-)
13. 5. 2013 12:51
Re: Jednoduchá volba
Ja se 118D najezdil x tisic km...a opravdu paradni jizda...akurat trosku moc tvrde...hrozne male...interier hnusny a tvrdy..vyhled ven zadny.....ale jako zabavni styl auto ok....jen problem...kdyz se mnou jeli znami..tak se dozadu pomalu nevesli , tak ze na delsi cestovani k nicemu..na poskakovani po meste taky ne (spatny vyhled) ..na blbnuti na okresky OK.

A nejhorsi..kdyz to melo najeto 120 tis km....tak na dalnici jsem pri zrychlovani ze 100 na 170km/h nemohl ujet ani FAbii combi se 100konovym dieslem :D:D
Pri 150 tis...se motor uplne rozpadl (to snim jezdila moje byvala asistentka) a auto slo zfirmy ven :))
13. 5. 2013 12:37
Re: Jednoduchá volba
no zrovna Jednickovy Bavorak srovnavat se stredni tridou...tak to je ulet :)¨I tohle auto jsem mel jako sluzebni...a vim o tom svoje :-)
13. 5. 2013 12:36
Re: Jednoduchá volba
Jasně.. ze se testuje premie..ja ten test cetl stejny...jen to byla OT na zamysleni...pro ty kteri maji srovnani s tim i stim.

Btw u toho MB E a Superbu ...zas jde o testovani rozdilnych trid...tak je to i logicke. Ale co vim tak v Autobildu nebo kde byl test premii versus Passat ..a pasik to vyhral :-) ci se umistil nekde v popredi.
13. 5. 2013 12:33
Re: Jednoduchá volba
Ale no tak...Mercedes C jezdim...v dieslu 2,2 a je hlucny az az....kde jaky Pařout je mene hlucny...mam na mysli motor.

Velikost je taky hrozna....

A neni to o nejakem sebezachovnem plkani atd....proto jsem to v druhe pulce uvedl..proc premie ano

Jen me osobne prijde, ze je v kvalite jizdy cim dal mensi rozdil mezi nepremii a premii a pritom ceny stale rozevrene ;)

To je jen namet k diskuzi.....a ne k tomu, aby se me tu snazil nekdo urazet :-)

Navic kdyz neco já komentuji...tak vzdy vychazim z osobnich zkusenosti a ne tu skakt jak malej jarda ze Dinarku :-)

Jeste dodam....cim jezdis ty? nebo si myslis, ze to ze mam v profilu Mondeo..asi dva pul roku, tak je to jedine auto pro me k dispozici? jsou me vtipy :))
13. 5. 2013 12:29
Re: Jednoduchá volba
V posledním (8.5.) AutoBildu byl "test" (opravdu jen v uvozovkách, nebyl to klasický test s body, jen porovnání s počtem hvězdiček na konci) nové Octavie Combi 1.8TSI proti MB C 200 T - a vyhrála Octavia.
Avatar - skejpa
13. 5. 2013 11:57
jasno
Kdyych mel to stesti a vybiral prave mezi temito vozy, vitez by byl jasny. BMW. Baworak nabizi nejvice mista vzadu (deti i ostatni spolucestujici podekuji) a kufr tim oproti konkurentum neutrpel. Motor nejlepsi a obecne chyb malo. Jasna volba ?
Avatar - Magister
13. 5. 2013 11:05
Re: Jednoduchá volba
Já bych to seřadil MB - Audi - BMW. No a příští rok bude asi úplně nová generace C Klasse... tuž to asi bude paráda...
13. 5. 2013 11:00
Re: Jednoduchá volba
Tata je staromodni clovek, manual je manual, ma vse pod kontrolou, o neco min elektroniky a zrejme o neco mensi spotreba (aspon on to tak vnima), na druhou stranu kdyz beru v potaz, ze behem dvou let tam nacpal vic nez 100 tisic, a rozhodne neplanuje a ani nebude mit duvod to auto prodavat dalsi 2-3 roky, tak to chapu.

Takze vibrace nevibrace, sice jak rikas, neni to zrovna zadna parada, ale jako kompromis za 135 kw by to bralo 99% diskutujicich. Nevim jaky ma ten motor projem v 520d, ale v automatu to porad muze byt dobry konpromis i na tu tridu. Jizdni vlastnosti na dlouhe cesty vic nez dostacujici a motor snad i vyrabi tu naftu... >:D

Vypichl jsem jen jednu vec, kde je to horsi a verim, ze u kazdeho predstavitele D3 by se v tehle kategorii neco naslo, ale jak jsem vyse psal, nic to nemeni na tom, ze en bloc sou ty auta samozrejme na vyssi urovni nez porovnatelny mainstream.
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 10:47
Re: Jednoduchá volba
Přesně, proto pořád nechápu ty ovace nad 250cdi nebo 25d, v autě nižší střední jsou to super motorizace, ve střední kompromis, ve vyšší střední a lux. segmentu nemají co dělat.
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 10:46
Re: Jednoduchá volba
Souhlasím s tím, že třeba aktuální audi tdi i některé dýzly mainstream značek mají u dvoulitrového dýzlu hladší chod, bmw v kultuře chodu čtyřvál. dýzlů špičkou není, a také ty vibrace šaltpáky jsou nepremiové, jenže to je dáno koncepcí uložení motor-převodovka, šaltpáka se třepe a vibruje v ruce i u benz. šestiválců, byť logicky méně, to je prostě BMW. U R4 dýzlu je automat nutností.
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 10:41
Re: Jednoduchá volba
Jistě, není důvod, aby mainstreamové auto mělo hlučnější dýzl než premie, jenže já reaguju na přesně opačné tvrzení, že je to hlučnější než mainstream, a to není.
13. 5. 2013 10:30
Re: Jednoduchá volba
Pouze ve verzi 2,0D4D, dvadvojka je podstatně horší, přestože třeba v nový RAV4 se neprojevuje tak hlučně jako v Ave...
13. 5. 2013 10:29
Re: Jednoduchá volba
U střední třídy je čtyřválec v půohodě, musí se s nějakou nižší kultivovaností počítat, o stupeň výš už je to horší.
13. 5. 2013 10:28
Re: Jednoduchá volba
Pausalne bych to takhle nerekl, treba v hlucnosti (nebo nehlucnosti) je Avensis, tedy kdyz byl novej urcite na stejne ne-li lepsi urovni. Spis jde o celkovej mix vlastnosti, to je ten duvod proc mainstream na premii nema.
13. 5. 2013 10:13
Re: Jednoduchá volba
Tata takovyho polykace taky potreboval, ma ho v kupecku, a chapu ze je to ctyrvalec, ale clovek by od BMW cekal prece jen min klepani, a mensi vibrace prevodovky. Samozrejme co se interieru, jizdnich vlastnosti a kvality zpracovani tyce, urcite je citit ta premiovost a neda se porovnat s cimkoli od opelu.
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 10:13
Re: Jednoduchá volba
A ten hybrid se čtyřválcem je příšerný, cvtéčkem vytočený hučící čtyřhrnek je zvukově mnohem horší dobrý dýzl. O reálné spotřebě nemluvě.
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 10:00
Re: Jednoduchá volba
Já vím, spíš jsem to myslel tak, že je třeba si uvědomit za co se ty vlastní peníze utrácejí, že ta auta nestojí proti sobě, opravdu jde spíše o to, jestli upřednostnit prostor (mainstream) nebo jízdu (premie). V této třídě to tak je, mně se vůbec více líbí anglické označení malé manažerské sedany (kombi) než premiová střední.

P.S. Ale že bych zrovna v insignii cítil proti 3er nějaký přebytek prostoru... ;-)
Avatar - KANKUNEN
13. 5. 2013 09:56
Re: Jednoduchá volba
IS nemá diesel, proto to velké bych.
Hlučná prémie - novinka za příplatek nebo co. Insignia není žádný premiant třídy a motor 118Kw jezdí stejně jako i40 s 1,7kou.
Avatar - Ozzman
13. 5. 2013 09:41
Re: Jednoduchá volba
Se 118d sem jel :-) Pekné auto, super jízda, nicméně stráááášně malé uvnitř, proto bych ho nechtěl. >:D
Mimochodem, nereaguješ na špatné vlákno? >:D Já tu mainstream s prémií nesrovnávám, právě naopak :-)
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 09:36
Re: Jednoduchá volba
Proti 118d ti bude insignia jízdně připadat jako volské spřežení a "supersport" střední třídy, jinak známý pod názvem mondeo, jako žebřiňák. ;-)
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 09:34
Re: Jednoduchá volba
Je to hlučné ve srovnání s šestiválci, ne ve srovnání s mainstreamem. Tvé věty jsou klasické sebezáchovné plky těch, co by chtěli, ale nemají, a proto je jim jasné, že koupí mainstreamu s těmi joudy v premiových malých hlučných "pocitech ze značky" dokonale vydr.bali. :-! Je to tu pořád dokola.
Avatar - Ozzman
13. 5. 2013 09:33
Re: Jednoduchá volba
To ale není otázka testu >:D Testuje se prémie. Já bych si za ty peníze také koupil něco z neprémiové střední (pokud bych ovšem neměl miliony na rozhazování) :-)
Až bude porovnání préme vs neprémie, můžem diskutovat, jestli je lepší Insignia za ty prachy, nebo MB/BMW/AUDI :))

Pokud vím, byl tu jednou test MB Eclasse vs Superb a Superb to prohrál na plné čáře
Avatar - Dinar
13. 5. 2013 09:30
Re: Jednoduchá volba
Tyhle testované dýzl varianty jsou cesťácké/rodinné polykače kilometrů, s čím od Lexusu bys to chtěl srovnat? To že nemá kombík, neberu v potaz, myslím motorizaci.
13. 5. 2013 09:29
Re: Jednoduchá volba
Otazka je....stoji ta premie za to? :-) Je to male..hlucne...ani ne tak dobre utlumene a ani taak pohodlne jako nepremie ve stredni tride :-/

Jen je to drahsi....a to o dost...

Samozrejme je tu moznost volby...silnejsich motoru oproti nepremii.....lepsich technologii...lepsi vybavy.....obcas i lepsich materialu v interieru

a hlavne ten pocit....znacky >:D
Avatar - Ozzman
13. 5. 2013 09:24
Re: Jednoduchá volba
Insignia nepatří do prémie a je i větší :-)
13. 5. 2013 09:14
Re: Jednoduchá volba
Jasná volba? Z těchto vozů Mercedes Benz C200 CDI, BMW 318d nebo dále Opel Insignia 2.0 CDTI.
Avatar - KANKUNEN
13. 5. 2013 08:44
Jednoduchá volba
Pokud máš svobodu výběru a nejsi vázán k určité značce máš jednoduchou volbu, vyber si co se ti líbí, moc rozdílů v autech nenajdeš. Ja BYCH bral Lexus, ale ten jaksi není v kombíku, že.