Do vašej pozornosti:
A4 1,8 TFSI 6-st. cena 23.000.-€
Škoda Octavia 1,8 TFSI cena 21.890.-€ (asi k tomu dostanete zlatú investičnú tehlu grátis)
BMW 320i cena 33.200.-€ - upozorňujem - rozdiel v brzdnej dráhe zo 100 km/h na 0 je oproti A4 cca +7 metrov!!!! tzn. avetko už dávno stojí jak prikované a bavoráčik "roluje všetko pred sebou" ešte ďalších 7 metrov !!! :-!:no:
Takže k cene bavoráku si pripočítajte ešte následky správnej voľby auta ......
Proč na 1. místo model který srovnávací testy PROHRÁ(vá)L? :-|
PS: Já na prvním místě (nový) Lexus IS ;-)
PPS: Jinak z D3 = BMW 3 - MB C - a pak ta INGOLSTADTská předokolka :-)
Ja len jednu vec...
Tvrdiť o BMW, že základné sedasdlá sú komfortné je jednoducho klamstvo... Základné sedadlá v trojke sú oveľa horšie, ako napr. v toľko omieľanom Mondeu....
Nebylo dříve R6 3.0sd (později 35d zvané) bi-turbo?
Motor V10 5.0 svým způsobem "bombastický" rozhodně byl, ale jak (shodou okolností zrovna dnes) na jiném místě píše MT, už v době zrození měl víc problémů než "bylo zdrávo" a jeho výkon byl vlastně také VELMI RYCHLE "překonán"/nezajímavý, na tak velkou těžkou složitou draou pohonnou jednotku..
Inu musím, říct že 137tkm na V10 TDI, absloutně nelituji a přestože ten motor nebyl úplně dokonalý (v té době to byl pan Nafta, teda co jsem řídil cca 2009-2012) a dokážu říct, že právě V10 TDI odstartovalo hon za výkonnými turbodiesly......ať je koncern jakej je, nejezdím v koncernu. tohle byla bomba :-)
Proč "nechápete"? Jsou to POVEDENÉ pohonné jednotky. Já zas NEchápu kdo si koupí vyšší střední s výkonem 150 kW (to i má C5 o generaci zpět měla vyšší výkon! :-)
Kdo se spokojí v dnešní době v "prestižní" kategorii s malým výkonem je to JEHO problém - jinak motory 2.2 HDi 150 kW, 250 CDi 150 kW a další podobné jsou (třeba pro střední třídu) SUPER pohony a vývoj nejde zastavit, proboha PROČ se "zastavit" zrovna na výkonu 150 kW protože JEDEN jediný z velkých výrobců aut nemá odpovídající 4válec, rsp. nějak se mu "nepovedl"
Zrovnatak V8 nahradily V12 a 6tiválce nahrazují V8 atd. je to NORMÁLNÍ běh (dějin ;-)
Dnes už jsou hotové 3válce o výkonu přes 300 PS, přitom na silnicích asi ještě lze potkat vůz který na podobný výkon potřebuje V8. Mám RÁDA více válců, ale s ODPOVÍDAJÍCÍM výkonem - a ty jsou k dispozici i dnes..
..nebo byste dnes chtěl (vůbec ne staré, po silnicích jistě ještě normálně jezdí) V8 4.0 TDi 202 kW? Nebo V10 5.0 TDi 230 kW (když je dokonce už i od stejného výrobce V6 3.0 230 kW? :-)
Něpíšu kraviny :-) nikdo jiný se na další srovnání neptal, tak přeci nebudu vyjmenovavat čím jsem jezdil a čím ne :-) to by byl dlouhý předlouhý seznam;) a z posledního roku opravdu zajimavé novinky od Ferrari :-)
Tak dej pokoj a neurazej a vyjadruj se vecne a ber to tak, ze kazdy ma pravo na svuj nazor, ktery vychazi z jeho zkusenosti a z toho co mu sedi/nesedi libi /nelibi :-)
To ale neumis ze ;)
A dle tveho seznamu..jsi asi zas jezdil jen s bmw >:D tim padem..logicky..je to jedine znas a nej nej nej >:D pro tebe ;)
...nebudeme tady přece ze sebe s prominutím dělat voly, a koupíme [odkaz] se skvělou výbavou za fantastickou cenu 557 800 KČ (21 582 €) - BRAVWO ŠKODA!!! :yes::yes::yes::yes:
P.S. Z těchto vozů je jasná volba Audi ;-)
Když víš, tak nepiš kraviny, 3er je uvnitř z D3 největší a podvozek má nejkomfortnější, a tohle jsem od tebe nikde nečetl, jen obecné hodnocení malých a tvrdých aut, které je podloženo, jak píšeš, zkušeností se 118d a dýzlovým céčkem, co jsi jel nebo nejel, píšeš ty sám.
Jezdím vším, co mi přijde pod ruku, k tomu, aby člověk mohl srovnávat je to nutné, vlastní auto ke srovnávání nestačí. Co se F30 týká, jel jsem 328i, 335i, 320d, testovanou 318d v sedanu jsem jezdil zhruba týden.
Ja jel 3er minule generace pomerne casto, měl ji jeden obchodní partner.. a 3er nove generace pomerne kratce...tak ze posun tam je..to vim.
Ze ty si vzdycky vymyslis co jsem jel a nejel....a vis to nejlepe >:D Bravo....btw za posledni rok jsem jel toho pomerne i od Ferrari..a nikde to tu netroubim a muzu porovnavat :-)
Za to kdyz tebe jsem se zeptal co jezdis...tak radeji..hloupe mlcis..a nebo si jen dokola obhajujes..jak prave tve auto...nejaka stara rozpadla 3jka..je to nej hej hej >:D
btw píšeše jako GTI...urazlive...a tak jako jen tvuj nazor by byl ten pravy :)) proste o * ;)
Já mám žebřiňák zažitý jako něco velkého neohrabaného, na nekomfort bych použil spíš ten kostitřas, ale ok, tohle nedorozumění můžeme příčist na vrub zmatení pojmů.
Co jsem načetl? Mondeo? Nebo snad 3er? Nenech se vysmát. Až se tou trojkou svezeš, přijď podebatovat, mluvit o ní na základě 118d předchozí generace fakt nemá smysl.
a na co reagujes? na to ze jsem to popsal kompletne...ze je to otazka...zdali to stoji za to, kdyz se rozdily v kvalite jizdy priblizuji ..kdez to ceny a rozmery ne...? :))) je to jen otazka kdo co chce..
a ten konec...hlavne pocit ..znacky...proc myslis ze je tam smajl...nekterym staci jen to...a je pro ne rozhodnuto...nekterym nestaci ani to :-) a pro nektere je to maly plusovy bod :-)
Ano, já jsem mazdu 6 jel, a shodou okolností zrovna jen variantu s dýzlem a v kombi. Na tom co říkám, nemusím nic měnit, o "premiovém nádechu" mazdy tu už debata byla, žádný tam není, a jízdní vlastnosti, ona pověstná agilita předchozích generací je pryč, tedy jízdní vlastnosti jsou na úrovni toho lepšího z mainstreamu, stačí na starce typu passatu nebo mondea, a ani ty nijak nedeklasuje, ale F30 je jinde. Z toho, co píšeš, plyne, žes ji nejel, co se designu týká, nebudu tu tvou poznámku rozebírat, myslím, že to, že se neorientuješ, jsi tu dnes předvedl už dost i bez tématu design. ;-)
Já ji povodil jen par dnu (6) po okreskach...pomerne rozbitych...a byl jsem prekvapen jak to jede..pravda vrcholna verze...a ten jejich 4x4 neni marny...dost tomu pomahal, adaptivni tlumice taky dobre...vse sedelo jak melo.
ale opravdu nez se to rozjelo....ta hmotnost...navic diesl a automat (klasicky) no hruza....potom kdyz clovek jezdi casto s dvojspojkou a temer neslysitelnym benzinem...
K Bmw bych to prirovnal vnitrni prostornosti....agilitou ne...je tam ta hmotnost citit vsude.
Zebrinak - to se pouziva kdyz auto neumi prekonavat nerovnosti ne?;) a v tom bych rekl, ze je Mondeo prave hodne dobre...jak pri sve dynamice jizdy, umi i filtriovat...zaroven byt komfortni a zaroven rychly.
Btw...stejnak kecas jen to co jsi nekde nacetl a neprojel jsi to ;)
a ano.. Mondeo je vetsi..proto je z toho jiny pocit :) da se pak prirovnat nadnesene k BMW 5
To uz muzu porovnat Focuse s BMW 3 ..byt je to trosk ujete :D
Tak naposled :-) nic jsem o kupovani dle "pocitu ze značky" nenapsal ani jsem neuvedl, že je to jediný důvod..ale můůůže být jedn z moho...tak laskavě nepřekrucuj..jsi jak ženská :-)
O opět..není to tak extrémní rozdíl jak pořád tvrdíš...zkusil si mazdu 6? :-)
A jak jsi sam psal..nejde vzdy jen o jendu vlastnost....je o soubor vseho..tak ze co ten hluk a vibrace od motoru....co ten aerodynamicky hluk v jinych testech? a porad..co do komfortu jizdy na rozbitych silnicich to neni zadny zazrak.....
Jinak v souladu vseho ..nebyt to tak drahe a male...tak to nema v souuuboru vsech vlastnosti asi konkurenci :-) a toorpavdu asi...protoze nic neni jednoznacne..staci si rict, ze designove vypada, jako kdyby tomu autu nekdo slapl na kapotu :-)
No, já mám z insignie přesně opačný pocit, v pomalých rychlostech to auto působí velmi kulturně, kvalita jízdy i na velkých kolech o.k., jakmile na ni ale zatlačíš, tak se začne jízdně "rozpadat", blbě vyvážené řízení, podvozek po dvou hrbech nestíhá, přenos váhy ze strany na stranu katastrofa, jinak řečeno, tohle auto možná patří do stejné třídy jako 3er, mluvíme-li ale o jízdě, pak Insignii a 3er nemůžu dát do jedné věty.
Ano, tvůj pohled na věc, to ohodnocení kupců premie, kteří si ji kupují, protože "hlavně pocit značky" ha, ha, vypovídá právě a jen o tvém snobismu, takto totiž auto vybírá snob, a uvažuješ-li tak, pak logicky sám snobem jsi.
Možná jsi jezdil se 118d, ale píšeš-li o nekvalitní jízdě, pak jsi zcela jistě nejel tu, zde testovanou, 318d, mezigenerační posun v kvalitě jízdy mezi E90 a F30 je obrovský, to auto je agiliní jako žádné jiné ve střední a k tomu přidalo komfort, na podvozek F30 se dívá z dálky i to céčko, které to E90ce dávalo sežrat. V F30 si kupuješ premii, jedno s jakým motorem, to auto si tohle označení svým projevem zaslouží ve srovnání s čímkoliv z mainstreamu.
v tom pripade ..nevim prco by proti BMW3er melo byt Mondeo zebrinak :)) Jel jsem oboje...ale muze to byt dane stejnym rozdilem vnimani jizdy jako je syubjektivni vnimani designu atd..nekomu se libi tam to ..nekomu onoho :-)
ale BMW 3er na runflatech z vyroby....je kostitras..alias zebrinak :-)
jj Insignie je hrozne mala vevnitr....mel jsem ji tyden na testy...s 2,0 dieslem 4x4 v automatu a nesmyslne 20tipalcove kola o rozmeru 245m....se to melo problem rozjet (nadnesene)....ale kdyz uz to jelo....tak se dala pekne vodit zatackama....a po rozbitych okreskch..tlumeni vsechna cest.
Ale prldjas...v tesu jsou diesly...tak se bavime o dieslech...:)
V profilu jsem myslel recenzi v garazi.
A porovnavam kvalitu jizdi....celkove....a jedno jestli jezdis Audi s predokolkou nebo Mercedes a Bmw se zadokolkou...
Proste ta kvalita tam posledni dobou neni...neco jineho je A6 a BMW 5 a MB E...tam uz ano...ale stredni..a hluk nejen od motoru..ale i od aerodynamiky atd....tvrdost (nejen u BMW a jejich skvele runflaty) atd. je nic moc :-) opet ve srovnani s tema nejlepsima z nepremie.
Natoz mluvit o tom...ze je ten rozdil velky :)) ve prospech premie ..vtip :-) Pokud neberu v potaz vrcholove verze..MkoveAmgeckove Rskove atd..
Projed si to na dlouhych trati....na nekvalitnich cestach v CR a pochopis...
Zadne shrnuti o pocitu ze znacky nebylo...jen ze je to dalsi z moznosti proc premii....kult znacky...za dalsi jsem zminoval moznosti individualni priplatkove vybavy..a moznosti silnejsich motoru...to samozrejme ano :-)
A pokud neviš kde se používá slovo snobismu a proč..tak ho nepoužívej ;)
to věřím, a právě to mě u premii mrzí...chapu premii stredni jako pro dva + dva (dospěli plus deti) a nebo pro manazery co jezdi sami...no problem :-)
Napr Mercedes C ...jsel jsem vzadu ve 3 a jako sardinka...i ve dvou v zadu to je katastrofa...navic tvrde..a hlucne :-/ ..a interier pred FL me taky zklamal.....jinak jizdni dojmy (mimo tu tvrdost ahlucnost) paradni.
No, Insignii sem nejel, ale třeba ten jak si řikal supersport středního mainstreamu má proti BMW 3 ve všech prostorových směrech navrch >:D Jinak :yes:
V 520d je to s manuálem stejně na pytel jako v 320d, prostě auto mírně vibruje a šaltpáka se třepe jako ratlík, automat je z mého pohledu nezbytný, dokáže vibrace (auta) eliminovat, navíc má odstupňované kvalty více nakrátko a zejména při městském pojíždění je pak zvukový projev motoru příjemnější, víc to odpovídá premii. Ale jak říkáš, je to pořád kompromis, jakkoliv ne z hlediska dynamiky a spotřeby.
Zobecňovals, tak jsi dostal patřičnou odpověď, ty mondeo. Kdybys napsal, že C220cdi je hlučný, souhlasil bych.
V kvalitě jízdy je rozdíl možná stále menší, proč ne, ale kvalita jízdy je jen jednou částí z jízdních vlastností, rozdíl v řízení céčka nebo 3er je i ve srovnání s tím lepším z mainstreamu prostě velký, jednak daný rozměry, jednak koncepcí a naladěním. Jinými slovy, tvé shrnutí, že jde hlavně o pocit značky, je pitomost, možná to tak máš ty, což vypovídá max. o tvém snobismu a jako řidiči ti to také moc nelichotí, obecně to ale neplatí. ;-)
Ja se 118D najezdil x tisic km...a opravdu paradni jizda...akurat trosku moc tvrde...hrozne male...interier hnusny a tvrdy..vyhled ven zadny.....ale jako zabavni styl auto ok....jen problem...kdyz se mnou jeli znami..tak se dozadu pomalu nevesli , tak ze na delsi cestovani k nicemu..na poskakovani po meste taky ne (spatny vyhled) ..na blbnuti na okresky OK.
A nejhorsi..kdyz to melo najeto 120 tis km....tak na dalnici jsem pri zrychlovani ze 100 na 170km/h nemohl ujet ani FAbii combi se 100konovym dieslem :D:D
Pri 150 tis...se motor uplne rozpadl (to snim jezdila moje byvala asistentka) a auto slo zfirmy ven :))
Jasně.. ze se testuje premie..ja ten test cetl stejny...jen to byla OT na zamysleni...pro ty kteri maji srovnani s tim i stim.
Btw u toho MB E a Superbu ...zas jde o testovani rozdilnych trid...tak je to i logicke. Ale co vim tak v Autobildu nebo kde byl test premii versus Passat ..a pasik to vyhral :-) ci se umistil nekde v popredi.
Ale no tak...Mercedes C jezdim...v dieslu 2,2 a je hlucny az az....kde jaky Pařout je mene hlucny...mam na mysli motor.
Velikost je taky hrozna....
A neni to o nejakem sebezachovnem plkani atd....proto jsem to v druhe pulce uvedl..proc premie ano
Jen me osobne prijde, ze je v kvalite jizdy cim dal mensi rozdil mezi nepremii a premii a pritom ceny stale rozevrene ;)
To je jen namet k diskuzi.....a ne k tomu, aby se me tu snazil nekdo urazet :-)
Navic kdyz neco já komentuji...tak vzdy vychazim z osobnich zkusenosti a ne tu skakt jak malej jarda ze Dinarku :-)
Jeste dodam....cim jezdis ty? nebo si myslis, ze to ze mam v profilu Mondeo..asi dva pul roku, tak je to jedine auto pro me k dispozici? jsou me vtipy :))
V posledním (8.5.) AutoBildu byl "test" (opravdu jen v uvozovkách, nebyl to klasický test s body, jen porovnání s počtem hvězdiček na konci) nové Octavie Combi 1.8TSI proti MB C 200 T - a vyhrála Octavia.
Kdyych mel to stesti a vybiral prave mezi temito vozy, vitez by byl jasny. BMW. Baworak nabizi nejvice mista vzadu (deti i ostatni spolucestujici podekuji) a kufr tim oproti konkurentum neutrpel. Motor nejlepsi a obecne chyb malo. Jasna volba ?
Tata je staromodni clovek, manual je manual, ma vse pod kontrolou, o neco min elektroniky a zrejme o neco mensi spotreba (aspon on to tak vnima), na druhou stranu kdyz beru v potaz, ze behem dvou let tam nacpal vic nez 100 tisic, a rozhodne neplanuje a ani nebude mit duvod to auto prodavat dalsi 2-3 roky, tak to chapu.
Takze vibrace nevibrace, sice jak rikas, neni to zrovna zadna parada, ale jako kompromis za 135 kw by to bralo 99% diskutujicich. Nevim jaky ma ten motor projem v 520d, ale v automatu to porad muze byt dobry konpromis i na tu tridu. Jizdni vlastnosti na dlouhe cesty vic nez dostacujici a motor snad i vyrabi tu naftu... >:D
Vypichl jsem jen jednu vec, kde je to horsi a verim, ze u kazdeho predstavitele D3 by se v tehle kategorii neco naslo, ale jak jsem vyse psal, nic to nemeni na tom, ze en bloc sou ty auta samozrejme na vyssi urovni nez porovnatelny mainstream.
Přesně, proto pořád nechápu ty ovace nad 250cdi nebo 25d, v autě nižší střední jsou to super motorizace, ve střední kompromis, ve vyšší střední a lux. segmentu nemají co dělat.
Souhlasím s tím, že třeba aktuální audi tdi i některé dýzly mainstream značek mají u dvoulitrového dýzlu hladší chod, bmw v kultuře chodu čtyřvál. dýzlů špičkou není, a také ty vibrace šaltpáky jsou nepremiové, jenže to je dáno koncepcí uložení motor-převodovka, šaltpáka se třepe a vibruje v ruce i u benz. šestiválců, byť logicky méně, to je prostě BMW. U R4 dýzlu je automat nutností.
Jistě, není důvod, aby mainstreamové auto mělo hlučnější dýzl než premie, jenže já reaguju na přesně opačné tvrzení, že je to hlučnější než mainstream, a to není.
Pausalne bych to takhle nerekl, treba v hlucnosti (nebo nehlucnosti) je Avensis, tedy kdyz byl novej urcite na stejne ne-li lepsi urovni. Spis jde o celkovej mix vlastnosti, to je ten duvod proc mainstream na premii nema.
Tata takovyho polykace taky potreboval, ma ho v kupecku, a chapu ze je to ctyrvalec, ale clovek by od BMW cekal prece jen min klepani, a mensi vibrace prevodovky. Samozrejme co se interieru, jizdnich vlastnosti a kvality zpracovani tyce, urcite je citit ta premiovost a neda se porovnat s cimkoli od opelu.
Já vím, spíš jsem to myslel tak, že je třeba si uvědomit za co se ty vlastní peníze utrácejí, že ta auta nestojí proti sobě, opravdu jde spíše o to, jestli upřednostnit prostor (mainstream) nebo jízdu (premie). V této třídě to tak je, mně se vůbec více líbí anglické označení malé manažerské sedany (kombi) než premiová střední.
P.S. Ale že bych zrovna v insignii cítil proti 3er nějaký přebytek prostoru... ;-)
IS nemá diesel, proto to velké bych.
Hlučná prémie - novinka za příplatek nebo co. Insignia není žádný premiant třídy a motor 118Kw jezdí stejně jako i40 s 1,7kou.
Se 118d sem jel :-) Pekné auto, super jízda, nicméně stráááášně malé uvnitř, proto bych ho nechtěl. >:D
Mimochodem, nereaguješ na špatné vlákno? >:D Já tu mainstream s prémií nesrovnávám, právě naopak :-)
Je to hlučné ve srovnání s šestiválci, ne ve srovnání s mainstreamem. Tvé věty jsou klasické sebezáchovné plky těch, co by chtěli, ale nemají, a proto je jim jasné, že koupí mainstreamu s těmi joudy v premiových malých hlučných "pocitech ze značky" dokonale vydr.bali. :-! Je to tu pořád dokola.
To ale není otázka testu >:D Testuje se prémie. Já bych si za ty peníze také koupil něco z neprémiové střední (pokud bych ovšem neměl miliony na rozhazování) :-)
Až bude porovnání préme vs neprémie, můžem diskutovat, jestli je lepší Insignia za ty prachy, nebo MB/BMW/AUDI :))
Pokud vím, byl tu jednou test MB Eclasse vs Superb a Superb to prohrál na plné čáře
Tyhle testované dýzl varianty jsou cesťácké/rodinné polykače kilometrů, s čím od Lexusu bys to chtěl srovnat? To že nemá kombík, neberu v potaz, myslím motorizaci.
Pokud máš svobodu výběru a nejsi vázán k určité značce máš jednoduchou volbu, vyber si co se ti líbí, moc rozdílů v autech nenajdeš. Ja BYCH bral Lexus, ale ten jaksi není v kombíku, že.