Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeAudi A4 Avant 2.0 TDI vs. BMW 318d Touring vs. Mercedes-Benz C 200 CDI Kombi
79 komentářů
skejpa
Kdyych mel to stesti a vybiral prave mezi temito vozy, vitez by byl jasny. BMW. Baworak nabizi nejvice mista vzadu (deti i ostatni spolucestujici podekuji) a kufr tim oproti konkurentum neutrpel. Motor nejlepsi a obecne chyb malo. Jasna volba ?
Určitě, minimálně než přijde nové céčko.
Já bych řekl, že BMW má subjektivně vevnitř nejméně místa. A taky bych počkal na nové Céčko.
Adam Novák
...nebudeme tady přece ze sebe s prominutím dělat voly, a koupíme [odkaz] se skvělou výbavou za fantastickou cenu 557 800 KČ (21 582 €) - BRAVWO ŠKODA!!! :yes: :yes: :yes: :yes:
P.S. Z těchto vozů je jasná volba Audi 😉
P.S. Z těchto vozů je jasná volba Audi 😉
>😁 tady se baví o premiové třídě... ne o vozech s vlečenou zadní nápravou...
Milý Adame - (letí vám to) zítra 22😁0 Londýn - Dubai - Peking - Pchjöngjang
PS: A zkuste tam (v tom báááájnééém komunismu) "necípnout hlady" 😉
PS: A zkuste tam (v tom báááájnééém komunismu) "necípnout hlady" 😉
Na rozdíl od výše reagujících považuji tvůj příspěvek za ironii... tedy doufám, že to je ironie, jinak by to bylo smutné. 😄
Ingister2
Ja len jednu vec...
Tvrdiť o BMW, že základné sedasdlá sú komfortné je jednoducho klamstvo... Základné sedadlá v trojke sú oveľa horšie, ako napr. v toľko omieľanom Mondeu....
Tvrdiť o BMW, že základné sedasdlá sú komfortné je jednoducho klamstvo... Základné sedadlá v trojke sú oveľa horšie, ako napr. v toľko omieľanom Mondeu....
Jen je to drahsi....a to o dost...
Samozrejme je tu moznost volby...silnejsich motoru oproti nepremii.....lepsich technologii...lepsi vybavy.....obcas i lepsich materialu v interieru
a hlavne ten pocit....znacky >😁
Až bude porovnání préme vs neprémie, můžem diskutovat, jestli je lepší Insignia za ty prachy, nebo MB/BMW/AUDI 😊)
Pokud vím, byl tu jednou test MB Eclasse vs Superb a Superb to prohrál na plné čáře
Mimochodem, nereaguješ na špatné vlákno? >😁 Já tu mainstream s prémií nesrovnávám, právě naopak 😄
P.S. Ale že bych zrovna v insignii cítil proti 3er nějaký přebytek prostoru... 😉
ale opravdu nez se to rozjelo....ta hmotnost...navic diesl a automat (klasicky) no hruza....potom kdyz clovek jezdi casto s dvojspojkou a temer neslysitelnym benzinem...
K Bmw bych to prirovnal vnitrni prostornosti....agilitou ne...je tam ta hmotnost citit vsude.
A nejhorsi..kdyz to melo najeto 120 tis km....tak na dalnici jsem pri zrychlovani ze 100 na 170km/h nemohl ujet ani FAbii combi se 100konovym dieslem 😁😁
Pri 150 tis...se motor uplne rozpadl (to snim jezdila moje byvala asistentka) a auto slo zfirmy ven 😊)
Napr Mercedes C ...jsel jsem vzadu ve 3 a jako sardinka...i ve dvou v zadu to je katastrofa...navic tvrde..a hlucne 😡 ..a interier pred FL me taky zklamal.....jinak jizdni dojmy (mimo tu tvrdost ahlucnost) paradni.
ale BMW 3er na runflatech z vyroby....je kostitras..alias zebrinak 😄
Mondeo, jakkoliv třídní supersport, působí jízdně proti F30 jako velké neohrabané auto, proto žebřiňák.
Btw...stejnak kecas jen to co jsi nekde nacetl a neprojel jsi to 😉
a ano.. Mondeo je vetsi..proto je z toho jiny pocit 😊 da se pak prirovnat nadnesene k BMW 5
To uz muzu porovnat Focuse s BMW 3 ..byt je to trosk ujete 😁
Co jsem načetl? Mondeo? Nebo snad 3er? Nenech se vysmát. Až se tou trojkou svezeš, přijď podebatovat, mluvit o ní na základě 118d předchozí generace fakt nemá smysl.
Ze ty si vzdycky vymyslis co jsem jel a nejel....a vis to nejlepe >😁 Bravo....btw za posledni rok jsem jel toho pomerne i od Ferrari..a nikde to tu netroubim a muzu porovnavat 😄
Za to kdyz tebe jsem se zeptal co jezdis...tak radeji..hloupe mlcis..a nebo si jen dokola obhajujes..jak prave tve auto...nejaka stara rozpadla 3jka..je to nej hej hej >😁
btw píšeše jako GTI...urazlive...a tak jako jen tvuj nazor by byl ten pravy 😊) proste o * 😉
Jezdím vším, co mi přijde pod ruku, k tomu, aby člověk mohl srovnávat je to nutné, vlastní auto ke srovnávání nestačí. Co se F30 týká, jel jsem 328i, 335i, 320d, testovanou 318d v sedanu jsem jezdil zhruba týden.
Tak dej pokoj a neurazej a vyjadruj se vecne a ber to tak, ze kazdy ma pravo na svuj nazor, ktery vychazi z jeho zkusenosti a z toho co mu sedi/nesedi libi /nelibi 😄
To ale neumis ze 😉
A dle tveho seznamu..jsi asi zas jezdil jen s bmw >😁 tim padem..logicky..je to jedine znas a nej nej nej >😁 pro tebe 😉
Btw u toho MB E a Superbu ...zas jde o testovani rozdilnych trid...tak je to i logicke. Ale co vim tak v Autobildu nebo kde byl test premii versus Passat ..a pasik to vyhral 😄 ci se umistil nekde v popredi.
Velikost je taky hrozna....
A neni to o nejakem sebezachovnem plkani atd....proto jsem to v druhe pulce uvedl..proc premie ano
Jen me osobne prijde, ze je v kvalite jizdy cim dal mensi rozdil mezi nepremii a premii a pritom ceny stale rozevrene 😉
To je jen namet k diskuzi.....a ne k tomu, aby se me tu snazil nekdo urazet 😄
Navic kdyz neco já komentuji...tak vzdy vychazim z osobnich zkusenosti a ne tu skakt jak malej jarda ze Dinarku 😄
Jeste dodam....cim jezdis ty? nebo si myslis, ze to ze mam v profilu Mondeo..asi dva pul roku, tak je to jedine auto pro me k dispozici? jsou me vtipy 😊)
V kvalitě jízdy je rozdíl možná stále menší, proč ne, ale kvalita jízdy je jen jednou částí z jízdních vlastností, rozdíl v řízení céčka nebo 3er je i ve srovnání s tím lepším z mainstreamu prostě velký, jednak daný rozměry, jednak koncepcí a naladěním. Jinými slovy, tvé shrnutí, že jde hlavně o pocit značky, je pitomost, možná to tak máš ty, což vypovídá max. o tvém snobismu a jako řidiči ti to také moc nelichotí, obecně to ale neplatí. 😉
V profilu jsem myslel recenzi v garazi.
A porovnavam kvalitu jizdi....celkove....a jedno jestli jezdis Audi s predokolkou nebo Mercedes a Bmw se zadokolkou...
Proste ta kvalita tam posledni dobou neni...neco jineho je A6 a BMW 5 a MB E...tam uz ano...ale stredni..a hluk nejen od motoru..ale i od aerodynamiky atd....tvrdost (nejen u BMW a jejich skvele runflaty) atd. je nic moc 😄 opet ve srovnani s tema nejlepsima z nepremie.
Natoz mluvit o tom...ze je ten rozdil velky 😊) ve prospech premie ..vtip 😄 Pokud neberu v potaz vrcholove verze..MkoveAmgeckove Rskove atd..
Projed si to na dlouhych trati....na nekvalitnich cestach v CR a pochopis...
Zadne shrnuti o pocitu ze znacky nebylo...jen ze je to dalsi z moznosti proc premii....kult znacky...za dalsi jsem zminoval moznosti individualni priplatkove vybavy..a moznosti silnejsich motoru...to samozrejme ano 😄
A pokud neviš kde se používá slovo snobismu a proč..tak ho nepoužívej 😉
Možná jsi jezdil se 118d, ale píšeš-li o nekvalitní jízdě, pak jsi zcela jistě nejel tu, zde testovanou, 318d, mezigenerační posun v kvalitě jízdy mezi E90 a F30 je obrovský, to auto je agiliní jako žádné jiné ve střední a k tomu přidalo komfort, na podvozek F30 se dívá z dálky i to céčko, které to E90ce dávalo sežrat. V F30 si kupuješ premii, jedno s jakým motorem, to auto si tohle označení svým projevem zaslouží ve srovnání s čímkoliv z mainstreamu.
O opět..není to tak extrémní rozdíl jak pořád tvrdíš...zkusil si mazdu 6? 😄
A jak jsi sam psal..nejde vzdy jen o jendu vlastnost....je o soubor vseho..tak ze co ten hluk a vibrace od motoru....co ten aerodynamicky hluk v jinych testech? a porad..co do komfortu jizdy na rozbitych silnicich to neni zadny zazrak.....
Jinak v souladu vseho ..nebyt to tak drahe a male...tak to nema v souuuboru vsech vlastnosti asi konkurenci 😄 a toorpavdu asi...protoze nic neni jednoznacne..staci si rict, ze designove vypada, jako kdyby tomu autu nekdo slapl na kapotu 😄
"Otazka je....stoji ta premie za to? 😄 Je to male..hlucne...ani ne tak dobre utlumene a ani taak pohodlne jako nepremie ve stredni tride 😡
Jen je to drahsi....a to o dost...
Samozrejme je tu moznost volby...silnejsich motoru oproti nepremii.....lepsich technologii...lepsi vybavy.....obcas i lepsich materialu v interieru
a hlavne ten pocit....znacky >😁 "
a ten konec...hlavne pocit ..znacky...proc myslis ze je tam smajl...nekterym staci jen to...a je pro ne rozhodnuto...nekterym nestaci ani to 😄 a pro nektere je to maly plusovy bod 😄
Máš pravdu..aspoň jednou..je to nuda :no:
... dokud nebude nová třída C (otázka necelého roku...)
PS: Já na prvním místě (nový) Lexus IS 😉
PPS: Jinak z D3 = BMW 3 - MB C - a pak ta INGOLSTADTská předokolka 😄
Hlučná prémie - novinka za příplatek nebo co. Insignia není žádný premiant třídy a motor 118Kw jezdí stejně jako i40 s 1,7kou.
b) ich hybridy nemaju CVT, ale eCVT - dost zasadny konstrukcny rozdiel.
Kdo se spokojí v dnešní době v "prestižní" kategorii s malým výkonem je to JEHO problém - jinak motory 2.2 HDi 150 kW, 250 CDi 150 kW a další podobné jsou (třeba pro střední třídu) SUPER pohony a vývoj nejde zastavit, proboha PROČ se "zastavit" zrovna na výkonu 150 kW protože JEDEN jediný z velkých výrobců aut nemá odpovídající 4válec, rsp. nějak se mu "nepovedl"
Zrovnatak V8 nahradily V12 a 6tiválce nahrazují V8 atd. je to NORMÁLNÍ běh (dějin 😉
Dnes už jsou hotové 3válce o výkonu přes 300 PS, přitom na silnicích asi ještě lze potkat vůz který na podobný výkon potřebuje V8. Mám RÁDA více válců, ale s ODPOVÍDAJÍCÍM výkonem - a ty jsou k dispozici i dnes..
..nebo byste dnes chtěl (vůbec ne staré, po silnicích jistě ještě normálně jezdí) V8 4.0 TDi 202 kW? Nebo V10 5.0 TDi 230 kW (když je dokonce už i od stejného výrobce V6 3.0 230 kW? 😄
Motor V10 5.0 svým způsobem "bombastický" rozhodně byl, ale jak (shodou okolností zrovna dnes) na jiném místě píše MT, už v době zrození měl víc problémů než "bylo zdrávo" a jeho výkon byl vlastně také VELMI RYCHLE "překonán"/nezajímavý, na tak velkou těžkou složitou draou pohonnou jednotku..
Takze vibrace nevibrace, sice jak rikas, neni to zrovna zadna parada, ale jako kompromis za 135 kw by to bralo 99% diskutujicich. Nevim jaky ma ten motor projem v 520d, ale v automatu to porad muze byt dobry konpromis i na tu tridu. Jizdni vlastnosti na dlouhe cesty vic nez dostacujici a motor snad i vyrabi tu naftu... >😁
Vypichl jsem jen jednu vec, kde je to horsi a verim, ze u kazdeho predstavitele D3 by se v tehle kategorii neco naslo, ale jak jsem vyse psal, nic to nemeni na tom, ze en bloc sou ty auta samozrejme na vyssi urovni nez porovnatelny mainstream.
Škoda Octavia 1,8 TFSI cena 21.890.-€ (asi k tomu dostanete zlatú investičnú tehlu grátis)
BMW 320i cena 33.200.-€ - upozorňujem - rozdiel v brzdnej dráhe zo 100 km/h na 0 je oproti A4 cca +7 metrov!!!! tzn. avetko už dávno stojí jak prikované a bavoráčik "roluje všetko pred sebou" ešte ďalších 7 metrov !!! :-! :no:
Takže k cene bavoráku si pripočítajte ešte následky správnej voľby auta ......