Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Scirocco: Nový turbodiesel na českém trhu je dražší než 2,0 TSI

Nabídku Volkswagenu Scirocco na českém trhu obohatil motor 2,0 TDI o výkonu 125 kW, který je možné objednat například také do nového Golfu. Jeho cena v Sciroccu je stanovena na 664.000,- Kč, je tak o 5 tisíc Kč dražší než benzinový 2,0 TSI.
Zpět na článek
2. 6. 2009 15:26
2. 6. 2009 15:58
2. 6. 2009 16:22
3. 6. 2009 17:14
2. 6. 2009 09:49
akceptované rozpaky
Jestli je pro někoho charakteristické, na první pohled zvláštní, spojení "sportovního" modelu a nafty, tak je to VW. Vlastně je to naprosto "očekávaný" krok. I když pro mne osobně to při nabídce velmi dobrých benzínů moc smyslu nedává. ;-\
Rozbalit vlákno
5
2. 6. 2009 14:46
Re: akceptované rozpaky
Podobne podivny vkus mali aj v europskej centrale Fordu, ked uviedli na trh Focus-CC s turbodieselom 2.0TDCI (ktory navyse zdaleka nepatri medzi tie tichsie, v ramci triedy). Pri predstave ze si tak pokojne idem krajinou so spustenou strechou, a do usi mi spokojne pochrochtava naftak sa mi robi akosi nevolno od zaludka...
2. 6. 2009 15:11
Re: akceptované rozpaky
Podobně je na tom VW s EOSem, taky nechápu, kdo si může pořídit tohle auto s dieselem!!!
Avatar - Ada je zase tady
4. 6. 2009 08:09
Re: akceptované rozpaky
No vidis, a ja si zase neumim predstavit (snad s vyjimkou uhroviteho mladence) zadneho normalniho cloveka, ktery by si koupil VW s benzinovym motorem...
Avatar - white label
4. 6. 2009 10:06
Re: akceptované rozpaky
Koupit si kabrio v dieselu, je velmi podobně iracionální, jako velké a těžké SUV, nebo Offroad v benzínu...
Jinak je nějaké obecné vymezování se vůči jednomu druhu paliva naprosto zbytečně malicherné... :-!
Avatar - ryman
2. 6. 2009 15:16
Re: akceptované rozpaky
krásněji to napsat ani nešlo.. :yes: hláška týdne! dávám palec a souhlas! :yes: :yes: :yes: ;-)
2. 6. 2009 10:27
zvláštní cenová politika
Scirocco stojí s motory 2.0 TSI/TDI víceméně stejné peníze, ale Golf GTI/GTD má cenový rozdíl 35 000,- Kč. No to je určitě proto, abysme tady měli o čem psát :-)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - skejpa
2. 6. 2009 11:35
Re: zvláštní cenová politika
jojo. uz se to resilo u GTI/GTD. tam je propast jeste vetsi. u scirocca jsou snad chytrejsi kupci a tak museli dat cenovy rozdil mensi...
Avatar - white label
2. 6. 2009 12:15
Re: zvláštní cenová politika
Skejpo, ten paradox je v tom, že to GTD je u nás nakonec o tolik (man. o 34,700,- DSG o 37.400,- kč) levnější než GTI...nikoli drahší!
;-) >:-[]
Avatar - ryman
2. 6. 2009 15:19
Re: zvláštní cenová politika
oprav si hrubku lejble.. :-) "dražší" ;-)
2. 6. 2009 15:24
Re: zvláštní cenová politika
To neni hrubka, to je nářečí "huhu".
Avatar - white label
2. 6. 2009 16:06
Re: zvláštní cenová politika
Pozdě..., už si do toho vlezl ty... ;-)
Avatar - skejpa
2. 6. 2009 16:12
Re: zvláštní cenová politika
no pokud je to tak jak rikas, tak to neni paradox ne ? a kde si zjistil, ze je u nas GTD levnejsi o 35k ?
Avatar - white label
2. 6. 2009 16:19
Re: zvláštní cenová politika
Proti Sciroccu, O2 RS, nebo německému trhu to paradox je...
O 35 korun ne, ale o 35 tis. korun jo... >:-[]
české stránky VW - konfigurátor Golfu... ;-)
Avatar - skejpa
2. 6. 2009 16:43
Re: zvláštní cenová politika
35k znamena 35 000 :-) podle me je spis paradox ten zbytek. takhle by to melo byt normalne :-)
Avatar - white label
2. 6. 2009 16:54
Re: zvláštní cenová politika
Vím jak si to myslel s tím "k", nevšim sis smajlíka... ;-)
Proč paradox..., kdo chce šetřit, tak ať ku.va platí..., ne? :yes: >:D
Avatar - skejpa
2. 6. 2009 18:19
Re: zvláštní cenová politika
nj nevsiml >:D
ale jo proc ne >:D at platej >:D
Avatar - white label
2. 6. 2009 18:32
Re: zvláštní cenová politika
Přesně tak je to i v životě, (s)prostě každá úspora něco stojí... ;-)
Avatar - white label
2. 6. 2009 12:10
Re: zvláštní cenová politika
Ale největší paradox je, že ten rozdíl je u nás ve prospěch verze GGTD, který je v ČR o tolik levnější, což je přesný opak proti Německu, kde jsou 125kW TDI drahší (než 2.0 TSI) jak u Scirocca tak u GTD. Zajímavý je také odlišný rozdíl ceny benzín vs. diesel u verzí s manuáleml a s DSG. U nás u Scirocca
nejsilnější benzín vs nejsilnější diesel rozdíl ceny: 4500
s mwnuálem, ale jen 2200 s DSG. Rozdíl v "D" je ale podstatně větší - u man. 975euro, u DSG 900euro.
Současná cenová politika VW je tak pro ČR velmi příznivá, např. Golf GTD teď v ČR vyjde dokonce o 86 tis! korun (při současném kurzu prodeje eura 1eu/27Kč) levněji než v "D", navíc s bohatší zákl. výbavou.

P.S. Docela nedávno tu proběhla větší bouřlivá diskuse na téma:
"Jak může být GTD drahší, než GTI..." a nakonec je to u nás právě naopak... :-! ;-)
2. 6. 2009 12:48
Re: zvláštní cenová politika
Ještě k těm cenám VW, řekl bych, že to český importér (výjimečně) zařídil s výbavami a cenami Golfu6 poměrně dobře: jen dvě výbavové verze vypadají proti německým třem "chuději" a oni i chudší jsou, německý Highline má lepší výbavu než český, ale kdo umí dobře počítat tak si v českém konfigurátoru složí "neexistující" verzi Comfortline daleko levněji díky akčním paketům než za co by ji pořídil v Německu a po patřičném dovybavení vychází verze Highline taky výhodněji u nás. Přitom nižší cena v ČR díky chudší výbavě asi nepředstavuje pro VW problém s reexportem na německý trh, nakonec kolik Čechů jezdí nakupovat levnější škodovky do Polska!?
Avatar - ryman
2. 6. 2009 15:26
Proč?
tohle vozidlo mně svým vzezřením velice zaujalo a líbí se mi.. bohužel bych u sportovně lazeného vozu ocenil nějakou tu moderní zážehovou atmosféru :'-( co už
Rozbalit vlákno
3
2. 6. 2009 15:58
Re: Proč?
Tak si rychle kup bmw řady 1, protože už v příští generaci nenabídne v téhle třídě atmosféru ani bmw :no:
Avatar - white label
2. 6. 2009 16:13
Re: Proč?
Tak si kup Civica Type-R, k tomu teď dávají v základu (na dálniční provoz) značkové špunty do uší...! :yes: >:D
Avatar - Emel
3. 6. 2009 17:14
DSG
Docela mě překvapila znatelně vyšší spotřeba u DSG. Dynamické parametry už u VW srovnali, ale myslel jsem, že bude podobná i ta spotřeba. Hmm, zajímavé.
Rozbalit vlákno
0