Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVolkswagen Scirocco: Nový turbodiesel na českém trhu je dražší než 2,0 TSI
25 komentářů
simson33
Scirocco stojí s motory 2.0 TSI/TDI víceméně stejné peníze, ale Golf GTI/GTD má cenový rozdíl 35 000,- Kč. No to je určitě proto, abysme tady měli o čem psát 😄
jojo. uz se to resilo u GTI/GTD. tam je propast jeste vetsi. u scirocca jsou snad chytrejsi kupci a tak museli dat cenovy rozdil mensi...
Skejpo, ten paradox je v tom, že to GTD je u nás nakonec o tolik (man. o 34,700,- DSG o 37.400,- kč) levnější než GTI...nikoli drahší!
😉 >😒]
😉 >😒]
oprav si hrubku lejble.. 😄 "dražší" 😉
no pokud je to tak jak rikas, tak to neni paradox ne ? a kde si zjistil, ze je u nas GTD levnejsi o 35k ?
Proti Sciroccu, O2 RS, nebo německému trhu to paradox je...
O 35 korun ne, ale o 35 tis. korun jo... >😒]
české stránky VW - konfigurátor Golfu... 😉
O 35 korun ne, ale o 35 tis. korun jo... >😒]
české stránky VW - konfigurátor Golfu... 😉
35k znamena 35 000 😄 podle me je spis paradox ten zbytek. takhle by to melo byt normalne 😄
Ale největší paradox je, že ten rozdíl je u nás ve prospěch verze GGTD, který je v ČR o tolik levnější, což je přesný opak proti Německu, kde jsou 125kW TDI drahší (než 2.0 TSI) jak u Scirocca tak u GTD. Zajímavý je také odlišný rozdíl ceny benzín vs. diesel u verzí s manuáleml a s DSG. U nás u Scirocca
nejsilnější benzín vs nejsilnější diesel rozdíl ceny: 4500
s mwnuálem, ale jen 2200 s DSG. Rozdíl v "D" je ale podstatně větší - u man. 975euro, u DSG 900euro.
Současná cenová politika VW je tak pro ČR velmi příznivá, např. Golf GTD teď v ČR vyjde dokonce o 86 tis! korun (při současném kurzu prodeje eura 1eu/27Kč) levněji než v "D", navíc s bohatší zákl. výbavou.
P.S. Docela nedávno tu proběhla větší bouřlivá diskuse na téma😒br /> "Jak může být GTD drahší, než GTI..." a nakonec je to u nás právě naopak... :-! 😉
nejsilnější benzín vs nejsilnější diesel rozdíl ceny: 4500
s mwnuálem, ale jen 2200 s DSG. Rozdíl v "D" je ale podstatně větší - u man. 975euro, u DSG 900euro.
Současná cenová politika VW je tak pro ČR velmi příznivá, např. Golf GTD teď v ČR vyjde dokonce o 86 tis! korun (při současném kurzu prodeje eura 1eu/27Kč) levněji než v "D", navíc s bohatší zákl. výbavou.
P.S. Docela nedávno tu proběhla větší bouřlivá diskuse na téma😒br /> "Jak může být GTD drahší, než GTI..." a nakonec je to u nás právě naopak... :-! 😉
Ještě k těm cenám VW, řekl bych, že to český importér (výjimečně) zařídil s výbavami a cenami Golfu6 poměrně dobře: jen dvě výbavové verze vypadají proti německým třem "chuději" a oni i chudší jsou, německý Highline má lepší výbavu než český, ale kdo umí dobře počítat tak si v českém konfigurátoru složí "neexistující" verzi Comfortline daleko levněji díky akčním paketům než za co by ji pořídil v Německu a po patřičném dovybavení vychází verze Highline taky výhodněji u nás. Přitom nižší cena v ČR díky chudší výbavě asi nepředstavuje pro VW problém s ree😜ortem na německý trh, nakonec kolik Čechů jezdí nakupovat levnější škodovky do Polska!?
ryman
tohle vozidlo mně svým vzezřením velice zaujalo a líbí se mi.. bohužel bych u sportovně lazeného vozu ocenil nějakou tu moderní zážehovou atmosféru 😢 co už
Emel
Docela mě překvapila znatelně vyšší spotřeba u DSG. Dynamické parametry už u VW srovnali, ale myslel jsem, že bude podobná i ta spotřeba. Hmm, zajímavé.
Jinak je nějaké obecné vymezování se vůči jednomu druhu paliva naprosto zbytečně malicherné... :-!