Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

GMC Sierra: I krabice musí být aerodynamická

15 komentářů

Avatar - gld
gld
Trochu schizofrenické auto..načo má tak vysokú svetlú výšku keď si vpredu kvôli lepšej aerodynamike ťahá "pluh" dákych 15 cm nad zemou. To bude asi prvá vec čo človek v ľahkom teréne urve.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
GMC si moze s mokkou [odkaz] podat ruky... alebo si bliknut smerovkami 😄 ...
Avatar - eliot
eliot
Obě tato auta nejsou určena ani do lehkého terénu , obvykle se s nima stejně jezdí jen po městě , ale jako pluh na sníh oboje dobrý .
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ano po meste.... a prave v meste na prvom obrubniku pri parkovani mokka ten predny spojler odtrhne 😄 co je paradox ale je to tak
Avatar - eliot
eliot
To je pravda 😄
Tymkoo
Něco na tom možná bude, ale i ve městě se pohybuje dost supersportů a ještě sem neviděl žádný, který by měl přední nárazník úplně na ***.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Taky mám nízké auto, člověk si musí dávat pozor 😉
Avatar - Snooob
Snooob
Ale páni!
Vy asi nemáte potuchy o tom aká veľké je to auto! Najnižšia svetlá výška bude nad 20 cm, čiže hodnota o ktorej "SUV" typu CR-V, RAV 4 a spol. môžu snívať!
@gld ten "pluh" zlepšuje aerodynamiku a keďže to predný previs nie je veľký môže byť položený nižšie. Na rozdiel od "rázvorovej" svetlej výšky.
Avatar - Ozzman
Ozzman
KDyž to někdo neumí, utrhne to i na Oktávce >😁 Také sem si Lagunou dříve několikrát škrtnul >😁 Některá auta sou holt nižší
megacruiser
Si říkám, proč u tak drahého a velkého auta neudělají prostě ten spoiler pod nárazníkem zasouvací, třeba podle rychlosti + přepínačem "off road". Stačil by 1 elektromotorek, maximálně 2 a nějak jednoduše technicky vyřešit kolejničky ve kterých by to jezdilo. Výhodou by bylo, že na dálnici by mohl spoiler lízat asfalt a na parkovišti / v terénu by se zcela zasunul a zvětšil by se tak nájezdový úhel. Díky zasunování by mohl mít i nějaký aerodynamicky lépe optimalizovaný tvar - při pomalé jízdě a stání by nebyl vidět. K tomu by se dále hodilo zakrytování spodku auta a výsuvné deflektory za kabinou, kde bude jinak docházet ke zbytečnému víření vzduchu.
Avatar - jozephko
jozephko
Veľmi by ma zaujímalo,či Američania na tých pick-upoch aj niečo vozia, alebo to slúži hlavne ako imagovka. Či to náhodou nie je ako s SUV-kami, z ktorých veľká väčšina sa do terénu nikdy nedostane.
Avatar - Lonestarstate
Lonestarstate
Ano, vozí. A terén není nutně tankodrom....stačí nezpevněná polní cesta....vezeš zásobu pití pro celou rodinu na týden, pár věcí na zahradu, venku je 40 stupňů a pořádná vlhkost ve vzduchu.... opravdu si nedokážu představit, že by tu někdo dobrovolně jezdil ve Fabii bez klimatizace. Prostě jiný podmínky. Žádný pozérství.
gil54
Přesně tak.

( Nechci tady mlít nesmysly, ale mám pocit, že auta tohoto typu tam mají navíc při nákupu daňové zvýhodnění.)
Avatar - eliot
eliot
Samozřejmě na to,aby vozily náklad nepotřebují jezdit vždy do terénu , řada z nich mnohdy jezdívá naložena a to se nehnou moc často z nezpevněných cest. Jen tak na předvádění tu mají spíše SUV než pickupy ,které oproti SUV celkově více prakticky využívají. Co se týká té image ve spojení s pickupy , tak především imagovkami bývají luxusnější pickupy , např. takový Cadillac Escalade EXT uvidíš vcelku málokdy naloženého ve městech a mimo města jako opravdového pracanta takřka vůbec . Celkově však pick upy v USA pracovně využivají dost.
Avatar - anti99
anti99
no jasne ze sa trucky vyuzivaju, ako to tu lonestartexas uz napisal. My truck is muy business >😒]
... ,ale ten clanok mi prijde zvlastny, ked inzinieri milimeter po milimetri skumali karoseriu trucku aby mala v8 najlepsiu spotrebu >😒] to musela byt dobra ulejvacka :-!