Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - gld
Logika, ajrodynamika
gld
| 18. 5. 2013 17:33
Trochu schizofrenické auto..načo má tak vysokú svetlú výšku keď si vpredu kvôli lepšej aerodynamike ťahá "pluh" dákych 15 cm nad zemou. To bude asi prvá vec čo človek v ľahkom teréne urve.
Logika, ajrodynamika
H/K_svwet
| 18. 5. 2013 17:44
GMC si moze s mokkou [odkaz] podat ruky... alebo si bliknut smerovkami :-) ...
Avatar - eliot
Logika, ajrodynamika
eliot
| 18. 5. 2013 17:56
Obě tato auta nejsou určena ani do lehkého terénu , obvykle se s nima stejně jezdí jen po městě , ale jako pluh na sníh oboje dobrý .
Logika, ajrodynamika
H/K_svwet
| 18. 5. 2013 18:00
ano po meste.... a prave v meste na prvom obrubniku pri parkovani mokka ten predny spojler odtrhne :-) co je paradox ale je to tak
Avatar - eliot
Logika, ajrodynamika
eliot
| 18. 5. 2013 18:30
To je pravda :-)
Logika, ajrodynamika
Tymkoo
| 18. 5. 2013 18:34
Něco na tom možná bude, ale i ve městě se pohybuje dost supersportů a ještě sem neviděl žádný, který by měl přední nárazník úplně na sračku.
Avatar - CHerokee
Logika, ajrodynamika
CHerokee
| 18. 5. 2013 19:27
Taky mám nízké auto, člověk si musí dávat pozor ;-)
Avatar - Snooob
Logika, ajrodynamika
Snooob
| 18. 5. 2013 19:44

Ale páni!
Vy asi nemáte potuchy o tom aká veľké je to auto! Najnižšia svetlá výška bude nad 20 cm, čiže hodnota o ktorej "SUV" typu CR-V, RAV 4 a spol. môžu snívať!
@gld ten "pluh" zlepšuje aerodynamiku a keďže to predný previs nie je veľký môže byť položený nižšie. Na rozdiel od "rázvorovej" svetlej výšky.
Avatar - Ozzman
Logika, ajrodynamika
Ozzman
| 18. 5. 2013 19:01
KDyž to někdo neumí, utrhne to i na Oktávce >:D Také sem si Lagunou dříve několikrát škrtnul >:D Některá auta sou holt nižší
Elektricky zasouvatelné lízátko
megacruiser
| 18. 5. 2013 21:12
Si říkám, proč u tak drahého a velkého auta neudělají prostě ten spoiler pod nárazníkem zasouvací, třeba podle rychlosti + přepínačem "off road". Stačil by 1 elektromotorek, maximálně 2 a nějak jednoduše technicky vyřešit kolejničky ve kterých by to jezdilo. Výhodou by bylo, že na dálnici by mohl spoiler lízat asfalt a na parkovišti / v terénu by se zcela zasunul a zvětšil by se tak nájezdový úhel. Díky zasunování by mohl mít i nějaký aerodynamicky lépe optimalizovaný tvar - při pomalé jízdě a stání by nebyl vidět. K tomu by se dále hodilo zakrytování spodku auta a výsuvné deflektory za kabinou, kde bude jinak docházet ke zbytečnému víření vzduchu.
Koľko tých pick-upov aj niečo vozí?
jozephko
| 18. 5. 2013 21:16
Veľmi by ma zaujímalo,či Američania na tých pick-upoch aj niečo vozia, alebo to slúži hlavne ako imagovka. Či to náhodou nie je ako s SUV-kami, z ktorých veľká väčšina sa do terénu nikdy nedostane.
Avatar - Lonestarstate
Koľko tých pick-upov aj niečo vozí?
Lonestarstate
| 18. 5. 2013 22:58
Ano, vozí. A terén není nutně tankodrom....stačí nezpevněná polní cesta....vezeš zásobu pití pro celou rodinu na týden, pár věcí na zahradu, venku je 40 stupňů a pořádná vlhkost ve vzduchu.... opravdu si nedokážu představit, že by tu někdo dobrovolně jezdil ve Fabii bez klimatizace. Prostě jiný podmínky. Žádný pozérství.
Koľko tých pick-upov aj niečo vozí?
gil54
| 19. 5. 2013 07:55
Přesně tak.

( Nechci tady mlít nesmysly, ale mám pocit, že auta tohoto typu tam mají navíc při nákupu daňové zvýhodnění.)
Avatar - eliot
Koľko tých pick-upov aj niečo vozí?
eliot
| 18. 5. 2013 23:01
Samozřejmě na to,aby vozily náklad nepotřebují jezdit vždy do terénu , řada z nich mnohdy jezdívá naložena a to se nehnou moc často z nezpevněných cest. Jen tak na předvádění tu mají spíše SUV než pickupy ,které oproti SUV celkově více prakticky využívají. Co se týká té image ve spojení s pickupy , tak především imagovkami bývají luxusnější pickupy , např. takový Cadillac Escalade EXT uvidíš vcelku málokdy naloženého ve městech a mimo města jako opravdového pracanta takřka vůbec . Celkově však pick upy v USA pracovně využivají dost.
Avatar - anti99
Koľko tých pick-upov aj niečo vozí?
anti99
| 19. 5. 2013 01:21
no jasne ze sa trucky vyuzivaju, ako to tu lonestartexas uz napisal. My truck is muy business >:-[]
... ,ale ten clanok mi prijde zvlastny, ked inzinieri milimeter po milimetri skumali karoseriu trucku aby mala v8 najlepsiu spotrebu >:-[] to musela byt dobra ulejvacka :-!