no jasne ze sa trucky vyuzivaju, ako to tu lonestartexas uz napisal. My truck is muy business >:-[]
... ,ale ten clanok mi prijde zvlastny, ked inzinieri milimeter po milimetri skumali karoseriu trucku aby mala v8 najlepsiu spotrebu >:-[] to musela byt dobra ulejvacka :-!
Samozřejmě na to,aby vozily náklad nepotřebují jezdit vždy do terénu , řada z nich mnohdy jezdívá naložena a to se nehnou moc často z nezpevněných cest. Jen tak na předvádění tu mají spíše SUV než pickupy ,které oproti SUV celkově více prakticky využívají. Co se týká té image ve spojení s pickupy , tak především imagovkami bývají luxusnější pickupy , např. takový Cadillac Escalade EXT uvidíš vcelku málokdy naloženého ve městech a mimo města jako opravdového pracanta takřka vůbec . Celkově však pick upy v USA pracovně využivají dost.
Ano, vozí. A terén není nutně tankodrom....stačí nezpevněná polní cesta....vezeš zásobu pití pro celou rodinu na týden, pár věcí na zahradu, venku je 40 stupňů a pořádná vlhkost ve vzduchu.... opravdu si nedokážu představit, že by tu někdo dobrovolně jezdil ve Fabii bez klimatizace. Prostě jiný podmínky. Žádný pozérství.
Veľmi by ma zaujímalo,či Američania na tých pick-upoch aj niečo vozia, alebo to slúži hlavne ako imagovka. Či to náhodou nie je ako s SUV-kami, z ktorých veľká väčšina sa do terénu nikdy nedostane.
Si říkám, proč u tak drahého a velkého auta neudělají prostě ten spoiler pod nárazníkem zasouvací, třeba podle rychlosti + přepínačem "off road". Stačil by 1 elektromotorek, maximálně 2 a nějak jednoduše technicky vyřešit kolejničky ve kterých by to jezdilo. Výhodou by bylo, že na dálnici by mohl spoiler lízat asfalt a na parkovišti / v terénu by se zcela zasunul a zvětšil by se tak nájezdový úhel. Díky zasunování by mohl mít i nějaký aerodynamicky lépe optimalizovaný tvar - při pomalé jízdě a stání by nebyl vidět. K tomu by se dále hodilo zakrytování spodku auta a výsuvné deflektory za kabinou, kde bude jinak docházet ke zbytečnému víření vzduchu.
Ale páni!
Vy asi nemáte potuchy o tom aká veľké je to auto! Najnižšia svetlá výška bude nad 20 cm, čiže hodnota o ktorej "SUV" typu CR-V, RAV 4 a spol. môžu snívať!
@gld ten "pluh" zlepšuje aerodynamiku a keďže to predný previs nie je veľký môže byť položený nižšie. Na rozdiel od "rázvorovej" svetlej výšky.
Trochu schizofrenické auto..načo má tak vysokú svetlú výšku keď si vpredu kvôli lepšej aerodynamike ťahá "pluh" dákych 15 cm nad zemou. To bude asi prvá vec čo človek v ľahkom teréne urve.