Bavíte se tu jen o číslech,ale myslím,že ty tu jsou až na posledním místě. Nejmarkatnější rozdíl bude v podvozku a jeho nastavení.Auto bude spíše laděno na okruhové ježdení a bude lépe vyvážené.Toto stejně poznaj ale opravdové macha,co jezdějí s těmito auty... :-!.Já osobně bych radeji uvítal odlehčenou verzi s vyššim výkonem.Ten,kdo si auto koupí asi vi,do čeho půjde a že mu Paket nepřijde zbytečný... :-)
netreba chytat za slovicka a teraz sa tu hrat na pravnika. je myslim kazdemu jasne, co som tym sledoval a na co som narazal. niezeby som tu presadzoval uniformitu, ale tak ako v reci je nutna nejaka kompatibilita, plati to aj pre pisanie. neviem cim sa dotycna zivi, ale naprja som v pracovnom styku este nikdy v zivote nedostal list/mail/spravu pisanu takym sposobom a neviem si predstavit, ako by som reagoval dostat takyto pracovny mail, ktory ma posobit seriozne. tot vsio. ako argument tiez pouzijem fakt, ze nie som ani zdaleka jediny, kto toto riesil a pytal sa na to, ci dokonca kritizoval z hladiska komplikovania citania a pochopenia textu. skus to neobracat na moje schopnosti a vlastnosti citat a chapat text. su uplne v poriadku pocas celeho mojho zivota, ci studenstkeho, pracovneho alebo sukromneho
Ne, "zvýrazňuje" kapitálkami/ verzálkami. :-) Nikoli uvozovkami. Ty značí trochu něco jiného. Původně jsi napsal "skoro sa to neda citat." Z toho jsem usoudil, že máš problém se čtením. Co se jí honí hlavou, s tím ti nepomohu.
problem nie je v citani slov, problem je v pochopeni, co sa tej osobe honi hlavou ked pise tak neprehladne. nieco podobne ako pisanie tzv vypatlancinou (priklad: PoZnAs tO, wYpAtLaNcInA xD *MuUuUcK*), zvyraznovat nieco napr uvodzovkami, ktore su v jazyku urcene na iny ucel, alebo zvyraznovanie snad kazdeho tretieho slova vo vete za ucelom zvyraznenia...proste je to nezmysel, zufala snaha odlisit sa formou textu a nie jeho zmyslom.
To, že ti to dělá problém číst, je v tvé hlavě. Čtení funguje na základě rozpoznávání vzorů. Také mi to ze začátku vadilo, ale po stovkách příspěvků, které jsem od ní přečetl, to čtu jako každý jiný text.
To není o tom, že bys byl defektní, ale o tom, že, jak píšeš, se s takovou formou textu nesetkáváš. Takže tvůj mozek neměl kde se naučit ji efektivně číst.
a co zvyraznujes tymu uvodzovkami? a mimochodom, ak zvyraznis v jednej vete vela veci, zvyraznenie sa straca a sposobi zmatene. velkost monitora problem nie je a v mozgu tiez nie. si jedina, ktora tak pise a zas ja nie som jediny, kto na to poukazal, tak neviem, ci ten mozgovy problem nebude na opacnej strane. kazdopadne to nic nemeni na fakte, ze sa vase komenty nedaju normalne citat, clovek musi vyslovene patrat, co vlastne chces napisat a co chces zvyraznit a o co ti ide. nic proti tebe osobne, ale je to vyslovene divne.
Alfu som podaroval slecne, co nam chodi opatrovat deti. Za tu fajku co mi spravila minuly tyzden. Len dufam, ze to tu necita moja stara, lebo som jej povedal, ze alfa je v servise. Keby sa toto dozvie, tak sa zase urazi a na tyzden odstahuje mame a potom pride zase so zvesenou hlavou zobrat, ked si uvedomi kto ju zivi...
Právě objednal? V tom případě bys neměl mít problém změnit konfiguraci. Autem jsi snad jel, tak víš, jaké je. Nepředpokládám, že půjde o zásadní změnu, ale jeden nikdy neví. Stačí troška na správném místě.
Ma to asi taky zmysel, ze ma s tym riadne nasrali, kedze som si prave objednal vysnenu M6 bez tohoto paketu. Kua fix! Dufam, ze bez toho nebude to auto nejaka socka :-(
Podstatný ve smyslu, že stáhnout desetinu chce podstatné úsilí (jsou zkratky, samozřejmě). Není to otázka pár kilowatt. Ani tak mi nejde o to, jestli stáhnu vteřinu na kolo, ale jestli mi auto bude připadat lepší. Ne vždy podobné pakety pomohou, někdy je pak auto subjektivně horší.
Nesmysl... Jednou udělal jeden Německej časopis srovnávací test plně "vytuněného BMW s performance paketem tzn i s těma jejich úpravama výkonu" vs klasická verze v Mpaketu a na okruhu to jezdlo stejné časy, na uzavřené silnici byla normální verze i rychlejší. Jo a věř mi, že 0.1 či 0.2 nemáš šanci poznat a rozhodně se nejedná o podstatný rozdíl, protože tenhle rozdíl mohou udělat i jenom blbé pneumatiky či protivítr.
Sečtěno a podtrženo je to jen a jen k tomu aby se sypaly Eura nic víc, nic míň.
Ano (nicméně je to "součást hry" ;-)
PS: Já bych stejně (a to JEDNOZNAČNĚ) preferovala, maličko slabší ale "pohodovější" a běžnému ježdění "vstřícnější" Alpina B5/6 [odkaz] :-)
tak takychto ludi milujem...... ktori sa s vami budu hadat na desatinach ale v zivote im unikaju pdostatne veci ;-) ... myslim ze prave na takychto exotoch v bmw pekne zarabaju :yes:
V těchto sférách je i desetina podstatný rozdíl. Pár koní navíc je spíš kosmetická změna, zajímavější je ten zbytek. Když to bude fungovat, za příplatek by to mohlo stát. Jen bych čekal, že součástí budou i lepší brzdy.
Pro spoustu lidí (kteří ta auta spíš neřídí, jen "porovnávají číslíčka") je 0,1 či 0,2 sekundy (skoro) ZÁSADNÍÍ údaj >:-[]
PS: Zajímalo by mne zda ten hon za výkony někdy skončí (nebo se alespoň "zmírní" nebo tak něco..
..neb 423 kW je už (na "běžný" vůz vyšší střední - myslím VELIKOSTí) opravdu HODNĚ - to mají velké tahače/TRUCKy, ne? :-)
pri tak vykonnych autach ponukat este nejakych zanedbatelnych 15 koni navyse , a k tomu urcite za riadne drahy priplatok ( balicek competition - jak krasne to znie )... neodpovedajuci tomuto mizernemu vylepseniu...
zlepsenie v zrychleni z 0-200 je o 0,2s.... pre krista pana to je rozdiel 8-s tak to uz hej... to realne clovek aj pociti....
toto je jednoznacne uprava veduca k vytiahnutiu penazi od zakaznika..... co uz tie dnesne firmy nevymyslia ;-)