Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
flyboyeda
A né ty odporné GT,M6 je dělo a natře to i Aston-Martinu
Tomys69
Bavíte se tu jen o číslech,ale myslím,že ty tu jsou až na posledním místě. Nejmarkatnější rozdíl bude v podvozku a jeho nastavení.Auto bude spíše laděno na okruhové ježdení a bude lépe vyvážené.Toto stejně poznaj ale opravdové macha,co jezdějí s těmito auty... :-!.Já osobně bych radeji uvítal odlehčenou verzi s vyššim výkonem.Ten,kdo si auto koupí asi vi,do čeho půjde a že mu Paket nepřijde zbytečný... 😄
zlepsenie v zrychleni z 0-200 je o 0,2s.... pre krista pana to je rozdiel 8-s tak to uz hej... to realne clovek aj pociti....
toto je jednoznacne uprava veduca k vytiahnutiu penazi od zakaznika..... co uz tie dnesne firmy nevymyslia 😉
PS: Zajímalo by mne zda ten hon za výkony někdy skončí (nebo se alespoň "zmírní" nebo tak něco..
..neb 423 kW je už (na "běžný" vůz vyšší střední - myslím VELIKOSTí) opravdu HODNĚ - to mají velké tahače/TRUCKy, ne? 😄
PS: Já bych stejně (a to JEDNOZNAČNĚ) preferovala, maličko slabší ale "pohodovější" a běžnému ježdění "vstřícnější" Alpina B5/6 [odkaz] 😄
PS: Na větším monitoru není problém - mrzí mne že to máte "hůře" čitelné 😐
PARDON 😄
To není o tom, že bys byl defektní, ale o tom, že, jak píšeš, se s takovou formou textu nesetkáváš. Takže tvůj mozek neměl kde se naučit ji efektivně číst.
BTW, cena za Comp. je 7300 dolíků.
..ale "pěkná" JE 😄
Competition paket byl take k mani u M3, s tim jsi akorat dostal 19" 359M kola a elektronicky podvozek a nekdy snad i Performance exterierove dily.
Zvlast u M5/6 jde v prve rade o tahani penez z kapes lidi a dle meho nazoru i o to, aby vykonove nebylo BMW pozadu za E 63 S.
Sečtěno a podtrženo je to jen a jen k tomu aby se sypaly Eura nic víc, nic míň.
Samozrejme si delam p.del? 😉
>😁