Modelové roky přicházejí v Americe rok co rok dříve. Proto jsme si již mohli vyzkoušet facelift Jeepu Grand Cherokee, který se do evropských salonů dostane teprve na podzim.
ked mozu kopirovat Cinania, preco by nemohli Amici :-) ?
snaha sa ale cenii :yes: - a tu sa Amici snazili fakt hodne - este aj volic prevodovky napodobnit tomu z A8 ;-)
jo ten volič převodovky je uplná A8,Amíci pochopili ,že jestli chtějí udělat dobré auto,nesmí být americké,proto je hodně evropské skoro vůbec americké, aproto vypadá dobře
pokud chtějí udělat dobré auto pro evropu nesmí být americké tak si to chtěl napsat ne?? jinak odkud se bere ta móda velkých SUVeček a automatických převodovek ??
Né tak jsem to vůbec nechtěl napsat,napsal jsem to jak jsem napsat chtěl a co se týká SUV a automat je dobrá volba,chtěl by si snad 8rýchlostní manuál? Díky 8 rychlostí nemusí mít třeba VW Amarok redukci a bohatě to stačí tak proč ne
Grand Cherokee je zajímavý vůz. Líbíl se mi asi více v předchozích generacích, ale soudě z fotek ( na živo sem tenhle model neviděl) mi zde přijde o dost hezčí a "evropštější" interiér. Ameriky vjyma snad Fordů ( i tak to nebylo nic moc) se mi v interiéru opravdu nelíbily v posledním destiletí.
P.S. Nepřipomíná vám to někomu z boku a zezadu lehce první generaci X5tky?:D
No porazit japonce, volvo, korejce atd je docela úspěch.
Samozřejmě v Evropě to nikdy neprodávanější nebude, ale celkem se tu všech generací prodalo už poměrně dost.
Plus navíc v 90. letech dost úspěšný menší bratříček Cherokee
To bude propadák století, na netu to zdrbli od vidláka Lojzy osamělý farmy v Texasu pro architekta z New Yorku.
Navíc tam řeší technický problémy a výroba byla odložena....
>:-[]
Podle mě je také design velmi americký. A jak se mi na první pohled vůbec nelíbil, tak mu přicházím a chuť a myslím si, že bude na živo vypadat výborně. Navíc dostal i slušný interiér a techniku na špici doby. Oproti Liberty obrovský skok dopředu.
no ono tyhle zmenšený světla bude mít jen verze SRT, SUMMIT a OVERLAND. Levnější varianty LAREDO, LAREDO E a LIMITED budou mít světla velikosti mezi dražšími verzemi a současnou verzí 2013. V podstatě se liší vnitřní spodní hranou, kdy je dražší verze má "vykouslá" a levnější ne. V obou variantách to ale vypadá poměrně dobře... Pořád lepší než nový Cherokee >:D
Poznám ich presne toľko, aby som vedel čo chcem!
Ale aby som neklamal - keby sa do Freemontu dajú objednať xenóny a LED, stal by sa asi mojím "Family Wágnon"
Nemohu si pomoci, omluva všem amerikanistům, ale auta jim prostě nejdou. "Jabka" umí dobře, ale tohle... no, děkuji, ne. Na to, že to bude z 99% u 99% majitelů na cestě, bych stále a mnohem raději volil dekádu zastaralé Volvo XC90.
Ten predok v lacnejsich verziach nic moc, mohli nechat ten povodny dizajn, v drahsich verziach je to celkom OK. Jazdil som zatial s V6 a nova prevodovka je naozaj velkym zlepsenim, ktore napomaha dynamike sestvalca. V8 s novym automatom musi byt pecka, aj ked motor disponuje takym vykonom, ze aj stara 6 stupnova prevodovka(ktora bola fakticky iba 5 stupnova)v pohode pomohla rozhybat toho slona. Interier sa prakticky nezmenil, pribudol iba novy volant (opat mohli nechat stary, novy je jak z fiatu), novy Uconnect (mimochodom velmi dobry ale zatial boli dost problemy so stratou signalu a mrznutim, momentalne uz s novym softverom je to OK) a par detailov. Cakam na prichod dizla, no po precitani recenzii na zvukovy prejav asi ostanem pri osmicke. Auto Tip oznacuje motor za dobre odhlucneny, v USA naopak maju vyhrady. Holt, tichoslapek s V8 to teda nieje. Jeden postreh - osobne som sa este nestretol s autom, v ktorom by motor neprenasal absolutne ziadne vibracie na volant, a to ani na volnobeh a so zapnutou klimou. Pecka. Prilozim prst na volant a nic, o zvysku auta ani nehovorim.
3,0 CRD Mercedes v Grandcherokee už v USA byl, teda jen pro některé státy ale žádnou díru do světa tam neudělal.
A myslím si že ani VM Motori tam žádnou díru neudělá.
Verze SRT 8 rozhodně nepůsobí americky "rozměklým" dojmem, takže bych auto jako takové neodsuzoval, jasně, Evora to nebude, ale očekává to od toho auta někdo? Zbytek nabídky bude o pohodlí a o obezřetném nájezdu do zatáčky. Že sedačky v zatáčkách u normálních verzí nepodrží bych neviděl jako problém, pokud se budou dát objednat ty z verze SRT 8. RR nebo Landcruiser bude samozřejmě lepší volba, ale ty jsou cenově trochu jinde.
Super design..konečně se na Jeep dá dívat!! :-):yes:
Po novém Cherokee je i nový Grand designem v 21.století..!!
Těším se na svezení.
Servisy Fiat jsou rozhodně spíš velká výhoda..tam jsem problémy tedy nikdy neměl. ;-)
A servisní sít je dostupná prakticky všude. :yes:
Pro Fiat je akvizice Jeepu skvělá..a Jeep na tom také neprodělá.Tleskám!!! :yes:
Ten předek je docela vtipnej ,ale na "ameriku" dost konzervativní a světlomety povolkswágenovaný. Není nad staré Grand Cherokee, na druhou stranu se tenhle přečinčanej (pouze tvářící se americky) design se asi určitě dobře uchytí a na schopnostech vzhled neubírá ,takže tohle je od Jeepu opravdu dobrý počin i přesto ,že klasické vyznavače Cherokee nebo amerik to tolik za srdce nechytí.