Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Marko: Budúcnosť Jeepu – viac cestou, ako necestou

21 komentářů

2007 Wrangler Rubicon
Avatar - Anonym
Anonym
Prosím vás, stačí se podívat na prodejní výsledky Jeepu - Wrangler je edinej, OPAKUJU jedinej model který má navýšení prodejů oproti roku 2008.
Takže ten určitě končit nebude, naopak nejhůře se prodává Commander a duo Compass a Patriot....
Avatar - kolmar
kolmar
Naozaj som si myslel, ze tam bol vecsi rozdiel...no zjavnie nie az taky. Ja som uz davnejsie cital, ze Compass sa nepredava tak ako si priali, takze sa bude skrtat a nahradi ho Patriot... No evidentne sa este stale kupit da...cudne.

Ja na Commander spominam hlavne na jeho perfektnu prezentaciu v roku 2004. Neviem kde to uz presne bolo, no pust pust skalnaty brutalny teren a vdaka tym svojim "uzatvaracim" diferakom to bolo fakt nieco!!!! na to aky je to autobus tak som sa naozaj cudoval...klobuk dole...

Par videi, jedno poriadne som nenasiel😒br />
[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - woody-alien
woody-alien
A co jste měli za ročník ? Já s Wranglerem jel jenom chvilku, současnej model, a pochopitelně
jsme hned jeli na terén.

Nějaký jízdní vlastnosti na státovce, to by byla ztráta drahocenýho času....

😄
Avatar - woody-alien
woody-alien
OK, možná tam malej časovej rozdíl byl, ale je to jak psal Marko. Že Jeep dělal průzkum trhu na kompakt SUV a výsledekem byla dvě auta.

Jinak se většinou v médiích uvádělo : Jeep přivádí na trh dvojčata Compass a Patriot atd...

S LandCruiserem máš samozřejmě pravdu. Trochu jsem ho opomenul. Ale Commander mi fakt chybět nebude.
Avatar - kolmar
kolmar
Este je stvry mohikan, a to LC, napr. aj cisto mechanicka verzia LC 78, ktora sa s atmosferickym dieselom 4.2 predava aj dnes!!! To auto je neznicitelne, takmer ziadna elektronika.

Dnes som videl kransy Commander, mne osobne bude trocha chybat...taky hranaty obor.

Compass prisiel skor pred Patriotom...neprisli spolu ale ako pozeram, nebol to velky rozdiel...
Marko
😄 Ale vies co...Neni to na svete fer. >😁 Spusta ludi, nevie co s casom a mrha nim...alebo sa ho snazi niecim zabijat. Keby sa tymto ludom den skratil >😁 tak by si im vlastne pomohlo - nemuseli by sa trapit s tym ako ten cas zabit a isli by do pelechu skor.
A potom je zas spusta ludi, ktory by tie hodiny co sa inde vzali privitalo... 😉
Ad Wrangler. Meli jsme donedavna jeden v rodine a je to strasnej vehikl. Sedis v tom jak v ponorce, kejva se to, ze mas po 5km morskou nemoc a celkove je to "americky". Verim, ze pro srdcare je to super, ale na normalni pouziti je to bida. Zlata Discovery.
Neverim, ze ty nedokazes vyrobit 26 hodinovy den ! 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
To je dobře, kdykoliv ho vidím v tý Jeep Green barvě, mám pocit jakej by měl asi koňák, kdyby na obzoru spatřil jezdce v zaprášeným stetsonu a s koltama proklatě nízko...

😄 :yes:
GTI
😄 :yes:
Marko
Ano o Wrangleroch sa pisalo, ze udajne koncia. Co je hlupost - Wrangler je jednym z klucovych modelov Jeepu.

Tato sprava vznikla tak, ze sa poplietli dve veci. Vramci bankrotovej ochrany totiz bola vypracovana analyza aj o tom, co by sa stalo, ak by koncern Chrysler realne zbankrotoval (pripadne ten scenar vyvoja by bol vyrazne nepriaznivejsi, ako je dnes s Fiatom). Na Jeep by to mimo ine malo ten dopad, ze by musel prestat vyrabat Wrangler. Niektori US-novinari to ale pochopili tak, ze Wrangler nema buducnost a ostane v OldCo. Co je smozrejme hlupost... Wrangler bezi dalej.
Avatar - Pierro
Pierro
Jak už tu řekli kolegové, komandéra a kompasu mi líto nebude, čeroký, velkej čeroký a wrangler jsou však dnes již klasiky a pokud by měli po těch letech skončit, byla by jich rozhodně škoda. Sám jsem zvědav jak to nakonec s chryslerem, potažmo jeepem dopadne, každopádně držím palce ať dobře. Bylo by rozhodně škoda přijít o to málo dobrého co nám amerika nabízí...
A Marko, tobě opět jeden velký dík za prima článek.
P.S.: Nechstáš sa do Brna na salón??
Marko
😄 :yes: Dakujem...zatial to pisanie zvladam. Zapojit sa do diskusii uz moc nie. ;-\ Rad by som, ale nedokazem vyrobit dalsie dve hodiny v kazdom dni nad ramec tych 24. ktore mame k dispozicii (co ma ma samozrejme mrzi 😄 )
PavelL
Moj znamy ma Willysa, tusim r.v. 1943, musim ho nejako presvedcit aby urobil recenziu na moje.auto.cz aj ked tam asi v ponuke model Willys nebude :-!
Avatar - woody-alien
woody-alien
Wrangler, Géčko a Defender - to jsou mohykáni, bez kterých by už svět aut nebyl tím čím je.

Ale Compass a Patriot jsou prakticky sourozenci jen s jiným kabátem. Na trh přišli současně a upřímně Compassu škoda nebude, nedá se totiž na něj vůbec podívat.

Patriot není špatnej, kompaktní SUV ale 2.0 TDi s ním má co dělat. Benzín jsem nezkoušel. A velká nevýhoda, málo prostoru, jak tam je plnohodnotná rezerva, tak je kufr úplně směšnej. Zachraňuje to trochu variabilita, překlopný sedadlo spolujezdce. Nicméně životaschopnej model to je.
Avatar - kolmar
kolmar
No tak wrangler je legenda, a musi byt... a som rad, ze aj bude. CR. cherokee tak ok, no skoda Commandera... je to specificke a dost individualne auto, no kriza tlaci na pilu a musi ist na "obetu"...

Co ja viem, compass nie je velmi uspesny, ba naopak az mizerne sa predava, tak preto prisiel jeho vecsi brat Patriot...cize uz by sa nemal vyrabat...ci sa robi stale?? tak to mi je novinka!!!
Avatar - woody-alien
woody-alien
:yes:
Avatar - Johnny_P
Johnny_P
Wrangler je legenda. Takový novodobý willis. Bez něj by to ani nebyl jeep a Commanderu žádná škoda, Grand Cherokee je stejně hezčí 😄
Avatar - woody-alien
woody-alien
Díky, Marko, za znovu skvělej článek.

Jeep je jedna z mých srdcovek a obával jsem se, aby osud Chrysleru nestáhl do hlubin i tuhle legendární značku.

Nejvíc se mi ulevilo, co se týká Wrangleru. Někde už dokonce psali, že Wrangler končí. Commander je nutná oběť nad kterou slzet nebudu, zato pro Velkýho náčelníka mám slabost. Jistě, že nemá silniční vlastnosti prémiových SUV, ale za jeho volantem na mě padla taková pohoda a provoz okolo byl jen zpětná projekce z němých filmů. 😉

Jeepu přeju jen to nejlepší. :yes:
GTI
No, doufejme, že Jeep nastaví kompas budoucnosti tím správným směrem. Poctivě čtu, Marko, tvé články a držím palce. Automobilkám i tobě. Automobilkám, aby to zvládly a tobě, abys stále psal. Díky :yes: